Jump to content
mpoukou22

Ακομα ποιο κοντο σασμαν

Recommended Posts

οσοι εχουν το 6n θα ξερουν οτι το σασμαν του ειναι κοντο........ομως ποσο θα μπορουσαμε να το κοτυνουμε ακομα ετσι ωστε να αποκτησεις καλυτερη ακομη σπιρταδα?

με αυτο το σασμαν εχει τελικη κοντα στα 190(καλη για 1400κοσαρι).

το γραναζι της 5ης ειναι μια χαρα.

τα αλλα θα μπορουσαν να ηταν ποιο κοντα.

εχω ακουσει για το Caddy οτι εχει κοντο σασμαν,αλλα απο τελικη ομως τιποτα.

θα μπορουσαμε να ειχαμε αυτα τα γραναζια αλλα με αλλο γραναζι 5ης,σαν το δικο μας ας πουμε?

ξερετε καποιο αλλο σασμαν που να ειναι ποιο κοντο απο το δικο μας και να μπαινει?

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να σου προτείνω να μην αλλάξεις το σασμανάκι σου καθότι ως γνωστόν είναι ποοοολύ καλές οι σχέσεις του.

Βέβαια εγώ είμαι σε φάση ψαξίματος για γρανάζια 5ης από το 6Ν2 GTi και νομίζω πως η 5η του ταιριάζει με το δικό μας, απλά πρέπει να βεβαιώσω το κωδικό του από το ΕΤΚΑ.

Αν θες στείλε μου με π.μ. το κωδικό του σασμάν σου και θα σου στείλω το τι γρανάζια ταιριάζουν από ποιά σασμάν ^_^

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να σου προτείνω να μην αλλάξεις το σασμανάκι σου καθότι ως γνωστόν είναι ποοοολύ καλές οι σχέσεις του.

Βέβαια εγώ είμαι σε φάση ψαξίματος για γρανάζια 5ης από το 6Ν2 GTi και νομίζω πως η 5η του ταιριάζει με το δικό μας, απλά πρέπει να βεβαιώσω το κωδικό του από το ΕΤΚΑ.

Αν θες στείλε μου με π.μ. το κωδικό του σασμάν σου και θα σου στείλω το τι γρανάζια ταιριάζουν από ποιά σασμάν ^_^

εγινε φιλε doggy θα κατεβω αργοτερα στο αυτοκινητο να δω και θα σου πω.

σε ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Το κορωνοπηνιο απο την VW motorsport που εχει βαλει ο Draqo κοντενει τις σχεσεις? Το polaki εχει κοντες σχεσεις και ενω μεσα στην πολη ειναι μια χαρα οταν πας ταξιδι δεν εισαι ανετος, ουτε εσυ ουτε το αμαξι. Doggy αν μπαινει το γραναζι της 5ης please let us know, γιατι ειναι μια καλη μοντα..

Link to comment
Share on other sites

Και με ένα κορωνοπήνιο όντως στρώνουν όλα... μακραίνουν, κονταίνουν :D

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα πιο κορωνοπηνιο να βαλουμε ειναι το θεμα? Αμα ειναι να κοντυνει κι αλλο το σασμαν και να εχω τελικη 160 το αφηνω οπως ειναι και κοιταω και γω για το γραναζι της 5ης μονο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα πιο κορωνοπηνιο να βαλουμε ειναι το θεμα? Αμα ειναι να κοντυνει κι αλλο το σασμαν και να εχω τελικη 160 το αφηνω οπως ειναι και κοιταω και γω για το γραναζι της 5ης μονο.

καποιο παιδι παλιοτερα μου ειχε πει οτι πρεπει να ειναι πολυ καλος ο μαστορας για να γινει σωστα το παντρεμα.

βεβαια μου το ειχε πει πριν μερικα χρονια....

τωρα μπορει να εχουν αλλαξει τα πραγματα....

Link to comment
Share on other sites

μέχρι το βράδυ θα σας έχω τις απαντήσεις :)

με βάση τον κωδικό του σασμάν του Mpoukou22 :baby:

Link to comment
Share on other sites

Σε 14αρη ατμοσφαρικό μοτέρ αξίζει πραγματικά να το κοντύνεις!

Η διαφορά ιδίως στις ρεπρίζ είναι πιο αισθητή και από ένα ολοκληρωμένο ΦΠΕ!!!

Η διαφορά είναι ακόμα πιο έντονη αν το 14αρη κρατάει δύναμη στις ψηλές rpm (καλό ΦΠΕ ή β' στάδιο).

Όσον αφορά τις 5ες στα τύπου 085 σασμάν που φοράνε τα Polo 6n ύπάρχουν

3 διαθέσιμες, η 0.89 η 0.851 και η 0.74.

Τέλος τα διαθέσιμα κοντύτερα κορονοπήνια είναι 4.0625 και 4.266.

Σε σχέση με το μαμά είναι 5 και 10% κοντύτερα αντίστοιχα.

Πάντως με 4.266 κορόνα, 0.85 5η και 195-50-15 ελαστικό έχεις 202 πραγματικά

χλμ (210 κοντερίσια) στις 7000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος ο rippa ξηγηθηκες παλι. Για πες μας τωρα που τα ψαχνουμε ολα αυτα τα πραγματα και θα ειμαστε μια χαρα :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με 4.266 κορόνα, 0.85 5η και 195-50-15 ελαστικό έχεις 202 πραγματικά

χλμ (210 κοντερίσια) στις 7000 rpm.

αυτα ειναι.200 χιλιομετρακια ειναι αστερι....

αλλα ποιος θα μπορει να κανει το πατρεμα με τα γραναζια?

Link to comment
Share on other sites

Το να βρεις έτοιμο σασμάν με τα γρανάζια (σχέσεις) του Polo αλλά με κοντύτερο

κορονοπήνιο όπως 4.266 και 4.0625 θα πρέπει να ψάξεις σε 1000αρια Polo και

Ibiza για το 4.266 και σε Arosa 1.0 για το 4.0625. Πιθανότατα υπάρχουν

και σε άλλα σασμάν του Group αλλά αυτό θέλει ψάξιμο από τους καταλόγους (ETKA).

Μεταχειρισμένα σασμάν σαν τα παραπάνω βρίσκεις με 350-500 euros.

Υπάρχει και η λύση να αγοράσεις κορονοπήνιο από την αντιπροσωπεία, βγαίνει

στα 400-450 euros περίπου και να το φορέσεις στο σασμάν σου. Εδώ είναι που

απαιτείται καλός μηχανικός που να ξέρει από σασμάν για να γίνει καλή και

αξιόπιστη δουλειά (πάντρεμα του κορονοπήνιου με τις σχέσεις σου).

Εγώ προσωπικά την δεύτερη λύση έχω ακολουθήσει, γιατί στην πρώτη δεν ξέρεις

τι σασμάν θα σου τύχει. Οικονομικά το δεύτερο σενάριο φυσικά είναι πιο ακριβό

αφού εκτός από τα 400 για το κορονοπήνιο θέλεις και τα εργατικά του λυσίματος

δεσίματος, οπότε η τιμή συνολικά φτάνει τα 700 euros περίπου (φυσικά εκτός αντιπροσωπείας!).

Link to comment
Share on other sites

Το να βρεις έτοιμο σασμάν με τα γρανάζια (σχέσεις) του Polo αλλά με κοντύτερο

κορονοπήνιο όπως 4.266 και 4.0625 θα πρέπει να ψάξεις σε 1000αρια Polo και

Ibiza για το 4.266 και σε Arosa 1.0 για το 4.0625. Πιθανότατα υπάρχουν

και σε άλλα σασμάν του Group αλλά αυτό θέλει ψάξιμο από τους καταλόγους (ETKA).

Μεταχειρισμένα σασμάν σαν τα παραπάνω βρίσκεις με 350-500 euros.

Υπάρχει και η λύση να αγοράσεις κορονοπήνιο από την αντιπροσωπεία, βγαίνει

στα 400-450 euros περίπου και να το φορέσεις στο σασμάν σου. Εδώ είναι που

απαιτείται καλός μηχανικός που να ξέρει από σασμάν για να γίνει καλή και

αξιόπιστη δουλειά (πάντρεμα του κορονοπήνιου με τις σχέσεις σου).

Εγώ προσωπικά την δεύτερη λύση έχω ακολουθήσει, γιατί στην πρώτη δεν ξέρεις

τι σασμάν θα σου τύχει. Οικονομικά το δεύτερο σενάριο φυσικά είναι πιο ακριβό

αφού εκτός από τα 400 για το κορονοπήνιο θέλεις και τα εργατικά του λυσίματος

δεσίματος, οπότε η τιμή συνολικά φτάνει τα 700 euros περίπου (φυσικά εκτός αντιπροσωπείας!).

και εγω για την 2η επιλογη ψηνομουνα....

ναι αλλα ποιος ειναι αυτος ο καλος μηχανικος ο οποιος θα το κανει...

φιλε rippa εχουμε ξαναμιλησει εμεις.σκεφτηκα να βαλω και το σασμαν μαζι με τα αλλα που μου ειχες πει.

τελικα αποφασισα τουλαχιστον για τωρα να μην αλλαξω την εισαγωγη μονο εκκεντρα.

και ελεγα αντι να δωσω λεφτα για εισαγωγη και προγραμμα να εβαζα το σασμαν.....

θα μου ερθει ποιο φτηνα και πιστευω να κερδισω κατι(με το σασμαν)...

Link to comment
Share on other sites

και ελεγα αντι να δωσω λεφτα για εισαγωγη και προγραμμα να εβαζα το σασμαν.....

θα μου ερθει ποιο φτηνα και πιστευω να κερδισω κατι(με το σασμαν)...

Την εισαγωγή ας μην την βάλεις αλλά έκκεντρα χωρίς σωστό πρόγραμμα δεν γίνεται! Ότι θα κερδίσεις είναι σίγουρα, ιδίως αν φοράς και έκκεντρα το κέρδος είναι ακόμα πιο μεγάλο.

Link to comment
Share on other sites

Την εισαγωγή ας μην την βάλεις αλλά έκκεντρα χωρίς σωστό πρόγραμμα δεν γίνεται! Ότι θα κερδίσεις είναι σίγουρα, ιδίως αν φοράς και έκκεντρα το κέρδος είναι ακόμα πιο μεγάλο.

λαθος εγραψα.προγραμμα θα βαλω.

απλως επειδη ειχα αποφασισει να βαλω πρωτα τα εκκεντρα με προγραμμα και μετα να εβαζα την εισαγωγη και την αναβαθμιση του προγραμματος...

ειπα να μην βαλω το δευτερο μερος τωρα.....

να ευχαριστηθω πρωτα το ηπιο 2ο σταδιο και μετα.....

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τις 5ες στα τύπου 085 σασμάν που φοράνε τα Polo 6n ύπάρχουν

3 διαθέσιμες, η 0.89 η 0.851 και η 0.74.

Πάντως με 4.266 κορόνα, 0.85 5η και 195-50-15 ελαστικό έχεις 202 πραγματικά

χλμ (210 κοντερίσια) στις 7000 rpm.

που μπορουμε να βρουμε 5ης 0,851?????????

Link to comment
Share on other sites

ενα περιοδικο συγκρινε ενα κανονικο σασμαν και ενα ποιο κοντο...

και βγαζει σαν αποτελεσμα τα εξης:

τελικα ενα κλειστο σασμαν μπορει να ευεργετησει ενα μοτερ απ'ολες τις αποψεις.ειτε εχετε ενα νορμαλ μοτερ με σχετικα ωφελιμη περιοχη στοφων αλλα με λιγη δυναμη ειτε ενα πιο δυνατο βελτιωμενο μοτερ με περισσοτερη δυναμη αλλα με περιορισμενο ευρος στροφων,το κλειστο σασμαν σας βοηθα να εκμεταλευεστε τη δυναμη με καλυτερο τροπο και να κρατατε το μοτερ στα φορτε του. Ακομα και οι κοντρακηδες εχουν σημαντικο πλεονεκτημα με το κλειστο σασμαν,ενω οι φανς του στριψιματος θα το ερωτευτουν. Αν εχετε ενα αυτοκινητο για το οποιο υπαρχουν εναλλακτικες σχεσεις σε Ελλαδα η εξωτερικο, η αναβαθμιση του σασμαν σε κοντο ειναι μια κινηση που, κατα την γνωμη μας, θα την απολαυσετε περισσοτερο απ'οτι λ.χ +20 ιππους σε ενα μοτερ 120 αλογα.....

Link to comment
Share on other sites

μην θελοντας να πειραξουμε τις σχεσεις μεταδοσεις και

μην γνωριζοντας πολλα πραγματα απο κιβωτια,θα μπορουσε καποιος να μου πει αν γινετε να αλλαξω μονο την σχεση του διαφορικου??

τωρα ειναι 3,88

Link to comment
Share on other sites

οσοι εχουν το 6n θα ξερουν οτι το σασμαν του ειναι κοντο........ομως ποσο θα μπορουσαμε να το κοτυνουμε ακομα ετσι ωστε να αποκτησεις καλυτερη ακομη σπιρταδα?

με αυτο το σασμαν εχει τελικη κοντα στα 190(καλη για 1400κοσαρι).

το γραναζι της 5ης ειναι μια χαρα.

τα αλλα θα μπορουσαν να ηταν ποιο κοντα.

εχω ακουσει για το Caddy οτι εχει κοντο σασμαν,αλλα απο τελικη ομως τιποτα.

θα μπορουσαμε να ειχαμε αυτα τα γραναζια αλλα με αλλο γραναζι 5ης,σαν το δικο μας ας πουμε?

ξερετε καποιο αλλο σασμαν που να ειναι ποιο κοντο απο το δικο μας και να μπαινει?

το δικό μου το πόλο όταν το αγόρασα(μεταχειρισμένο)είχε τόσο κοντό κιβώτιο που η τελική του ταχύτητα ήταν160χλμ(βαθύα κόκκινα...)αποτέλεσμα?Από φανάρι σε φανάρι ήταν άπιαστο το αυτοκίνητο..Μπορούσες να κοντράρεις αυτοκίνητα που δεν πίστευες.Όμως μόλις έβγαινες σε κανέναν περιφερειακό.......Τότε αστα...Σίγουρα τα πράγματα ήταν εντελώς σκούρα...

Link to comment
Share on other sites

το δικό μου το πόλο όταν το αγόρασα(μεταχειρισμένο)είχε τόσο κοντό κιβώτιο που η τελική του ταχύτητα ήταν160χλμ(βαθύα κόκκινα...)αποτέλεσμα?Από φανάρι σε φανάρι ήταν άπιαστο το αυτοκίνητο..Μπορούσες να κοντράρεις αυτοκίνητα που δεν πίστευες.Όμως μόλις έβγαινες σε κανέναν περιφερειακό.......Τότε αστα...Σίγουρα τα πράγματα ήταν εντελώς σκούρα...

όντως ρε φίλε.θυμάμαι όταν τον δίναμε κάτι χόντα κ κάτι ρόβερ από φανάρι με φανάρι κ γουστάραμε.

επίσης θυμάμαι που σταματούσαμε δίπλα δίπλα στό φανάρι κ έλιωνες το λάστιχο με την δευτέρα.μιλάμε για πολύ μπερνάουτ OMΩΣ!φυσικά μέχρι που το πήρες στα χέρια το σάσμανακι σου μ'αυτές τις μαμακιες.

αλλά το γούστο ήταν όταν κουμπονες την τετάρτη κ ακόμα σπινιαρε το μπουρ......λο!

απίστευτο!

Link to comment
Share on other sites

όντως ρε φίλε.θυμάμαι όταν τον δίναμε κάτι χόντα κ κάτι ρόβερ από φανάρι με φανάρι κ γουστάραμε.

επίσης θυμάμαι που σταματούσαμε δίπλα δίπλα στό φανάρι κ έλιωνες το λάστιχο με την δευτέρα.μιλάμε για πολύ μπερνάουτ OMΩΣ!φυσικά μέχρι που το πήρες στα χέρια το σάσμανακι σου μ'αυτές τις μαμακιες.

αλλά το γούστο ήταν όταν κουμπονες την τετάρτη κ ακόμα σπινιαρε το μπουρ......λο!

απίστευτο!

ναι αλλα για να λεμε και ολη την αληθεια τα πραγματα αλλαζα δραματικα μολις εβγαινες κανα περιφιριακο....αστα τοτε.......οποτε καλυτερα μεσα στην πόλη!!!!!! :D

Edited by exo_polo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.