foyntas Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Την καλημερα μου σε όλους. Πριν 2 ημέρες ειχα το εξης προβλημα. Εχω το golf V και αφησα επανω τα κλειδια στην μιζα ενα κλικ πριν την εκινηση του κινητηρα δηλ. ολα τα λαμπακια του καντραν αναμενα. Το αφησα ετσι για 5 'ωρες. Ξεχαστηκα, οταν ομως χρειαστηκε να το μετακινησω δεν επαιρνε μπρος. Οταν γυρνουσα το κλειδι εκανε ενα θορυβο σαν να χτηπαει κατι συνεχεια. Το δεν καντραν τα λαμπακια αναβοσβηνα τρελα. με τα λιγα με τα πολλα τα βαλαμε μπρος με καλωδια και συνδεση μα αλλη μπαταρια. Το αμαξι πηρε μπρος. Ολα καλα. Η ερωτηση μου είναι γιατι να μου αποφορτισει την μπαταρία ενω είναι σε κατασταση αναμονης ( να σημειωσω οτι τα radio δεν ήταν σε λειτουργεια) και 2ον ο Συναγερμός δεν κανει το χαρακτηρηστικο θορυβο κλειδωνει αλλα δεν κανει το θορυβο. Καμια Ιδεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Την καλημερα μου σε όλους. Πριν 2 ημέρες ειχα το εξης προβλημα. Εχω το golf V και αφησα επανω τα κλειδια στην μιζα ενα κλικ πριν την εκινηση του κινητηρα δηλ. ολα τα λαμπακια του καντραν αναμενα. Το αφησα ετσι για 5 'ωρες. Ξεχαστηκα, οταν ομως χρειαστηκε να το μετακινησω δεν επαιρνε μπρος. Οταν γυρνουσα το κλειδι εκανε ενα θορυβο σαν να χτηπαει κατι συνεχεια. Το δεν καντραν τα λαμπακια αναβοσβηνα τρελα. με τα λιγα με τα πολλα τα βαλαμε μπρος με καλωδια και συνδεση μα αλλη μπαταρια. Το αμαξι πηρε μπρος. Ολα καλα. Η ερωτηση μου είναι γιατι να μου αποφορτισει την μπαταρία ενω είναι σε κατασταση αναμονης ( να σημειωσω οτι τα radio δεν ήταν σε λειτουργεια) και 2ον ο Συναγερμός δεν κανει το χαρακτηρηστικο θορυβο κλειδωνει αλλα δεν κανει το θορυβο. Καμια Ιδεα γιατι οταν γυρνας το διακοπτη ολα τα ηλεκτρικα του συστηματα ειναι ανοιχτα και δουλευουν [κι απο ηλεκτρικα δοξα το θεο εχεις μπολικα] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Να ενα προβλημα που αντιμετωπισα με την μπαταρια. Κυριακη ξημερωματα εβαλα μπρος να φυγω και με το που γυρισα τη μιζα το αμαξι δεν επαιρνε μπρος. Κλοτσαγε η μιζα. Οπα λεω μπαταρια!!! 10 μηνων αμαξι??????? Κατεβηκε ο father βαλαμε jumpers στο jetta & golf και πηρε μπρος. Το πρωι το πηγα στην αντι/πεια και εκλεισα ραντεβου να ελεγξουν, μπαταρια, μιζα, δυναμο και κατι αλλο που ειπαν, αλλα το ξεχασα. Σας φαινεται λογικο το ολο σκηνικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Να ενα προβλημα που αντιμετωπισα με την μπαταρια. Κυριακη ξημερωματα εβαλα μπρος να φυγω και με το που γυρισα τη μιζα το αμαξι δεν επαιρνε μπρος. Κλοτσαγε η μιζα. Οπα λεω μπαταρια!!! 10 μηνων αμαξι??????? Κατεβηκε ο father βαλαμε jumpers στο jetta & golf και πηρε μπρος. Το πρωι το πηγα στην αντι/πεια και εκλεισα ραντεβου να ελεγξουν, μπαταρια, μιζα, δυναμο και κατι αλλο που ειπαν, αλλα το ξεχασα. Σας φαινεται λογικο το ολο σκηνικο? ...πλάκα μου κάνεις????? Εμένα με άφησε από μπαταρία πάνω στον πρώτο μήνα στη μέση του πουθενά, χωρίς καμιά απολύτως αιτία...και εσύ ρωτάς εαν είναι λογικό το σκηνικό? .....Μια χαρά τυχερός είσαι που δεν σε άφησε πιο πριν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Ετυχε σε γνωστο μου,κατοχο Golf V: εμεινε απο μπαταρια 10 μηνες μετα την αγορα του αυτοκινητου. Στην ανιπροσωπεια βρηκανε διαρροη απο εγκεφαλο. Του τον αλλαξανε οπως και την μπαταρια (με μια μεγαλυτερης χωρητικοτητας!) και το προβλημα λυθηκε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Ετυχε σε γνωστο μου,κατοχο Golf V: εμεινε απο μπαταρια 10 μηνες μετα την αγορα του αυτοκινητου. Στην ανιπροσωπεια βρηκανε διαρροη απο εγκεφαλο. Του τον αλλαξανε οπως και την μπαταρια (με μια μεγαλυτερης χωρητικοτητας!) και το προβλημα λυθηκε. Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?. Μια χαρά είναι η 60αρα εγώ τι να πω με την 45αρα σε golf v gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?. Εισαι σιγουρος οτι εχεις 60αρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 Ετυχε σε γνωστο μου,κατοχο Golf V: εμεινε απο μπαταρια 10 μηνες μετα την αγορα του αυτοκινητου. Στην ανιπροσωπεια βρηκανε διαρροη απο εγκεφαλο. Του τον αλλαξανε οπως και την μπαταρια (με μια μεγαλυτερης χωρητικοτητας!) και το προβλημα λυθηκε. Εγώ κάθε φορά που βάζω το κλειδί στη μίζα, με χτυπάει το ρεύμα...παίζει καμία διαρροή. Με έχει ταράξει το ριμάδι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Εγώ κάθε φορά που βάζω το κλειδί στη μίζα, με χτυπάει το ρεύμα...παίζει καμία διαρροή.Με έχει ταράξει το ριμάδι! ....πήγαινε σε ένα μαραγκό....και φτιάξε ένα ξύλινο κλειδί.......στο χέρι του είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 - παραπανω Ah δεν σημαινει λυσαμε το προβλημα και δεν θα μας ξανα αφησει στα ξαφνικα ,μην ξεχναμε οτι το δυναμο μας δεν μπορει να φορτισει περαν απο καποιο οριο - το οτι δεν παιρνει μπρος μετα απο τετοιο συμβαν πχ ξεχασαμε πλαφονιερα ανοιχτη δεν σημαινει οτι αχρηστευτηκε απλα με 20' διαδρομη και λιγο υψηλες στροφες ξαναφορτισε (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 - παραπανω Ah δεν σημαινει λυσαμε το προβλημα και δεν θα μας ξανα αφησει στα ξαφνικα ,μην ξεχναμε οτι το δυναμο μας δεν μπορει να φορτισει περαν απο καποιο οριο - το οτι δεν παιρνει μπρος μετα απο τετοιο συμβαν πχ ξεχασαμε πλαφονιερα ανοιχτη δεν σημαινει οτι αχρηστευτηκε απλα με 20' διαδρομη και λιγο υψηλες στροφες ξαναφορτισε (!) απο τη στιγμη που θα σε αφησει η κλειστου τυπο μπαταρια που φορανε τα αυτοκινητα μας μετα αντε γεια μπορει να το βαλεις μπροστα με καλωδια να κανεισ ταξιδι να το σβησεις και να μην παρει εμπρος παλι. Η κλειστου τυπου μπαταριες οταν θα μεινουν θα μεινουν μια και καλη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Εισαι σιγουρος οτι εχεις 60αρα; Και μαλιστα και το jetta TSI του father εχει την ιδια με την δικια μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 ....πήγαινε σε ένα μαραγκό....και φτιάξε ένα ξύλινο κλειδί.......στο χέρι του είναι? Το έχω κάνει ήδη!!!!! Μου βγάζει όμως στο ταμπλό το σχεδιάκι με το κλειδί....δε το δέχεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?. Αυτος φορουσε μπαταρια 44Ah και του την αλλαξανε με μια 60Ah. Και συμφωνα με αυτα που μου ειπε, το προβλημα εντοπιστηκε σε εγκεφαλο που βρισκοτανε κατω απο το τιμονι κοντα στον μοχλο που ρυθμιζεις υψος τιμονιου κλπ. Μετα απο 5-6 μερες ακινησιας του οχηματος τον αφηνε η μπαταρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 Λοιπν ειχατε δικιο το αμαξι φοραει 44αρα!!!!!! Μου το κρατησαν 2 μερες για να ελεγξουν δυναμο, μπαταρια και δεν ξερω τι αλλα σκ@@α. Πηγα και το πηρα και μου ειπαν οτι ξεφορτιστκε η μπαταρια,καλα εως εδω!!! Καλα αφου το αμαξι δεν την σηκωνει τοσο μικρη μπαταρια γιατι δεν βαζετε μια μεγαλυτερη π.χ. 60αρα. Ο ηλεκτρολογος, να'ναι καλα, μου εξηγησε οτι δεν μπορουν να την αλλαξουν αν δεν βγαλει προβλημα. Και καλα αν παω διακοπες κα μου μεινει, τοτε τι κανω?? Οτοστοπ??? Και συνεχιζει, δυστυχως ολα τα tsi ερχονται με 44αρες και λογω το οτι το συγκεκριμενο αμαξι δεν την <<σηκωνει>>,ολοι οι πελατες εχουν το ιδιο προβλημα, με αποτελεσμα να ερχονται να τις φορτιζουμε και να φευγουν και να γινομαστε και ρεζιλι σε αυτους. Τα ακουτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε? Η λυση!!!!! ή πληρωνω απο την τσεπη μου για μεγαλυτερη ή οποτε μενω (κατα τα αλλα καινουργιο αμαξι), να βαζω καλωδια (booster cables) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 (edited) http://prsearch.planetvag.com/Συμπληρώστε το PRCode για να δείτε με ποιά μπαταρία έφυγε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. καλο σιτε βεβαια να κατσω να δοκιμασω ~40 κωδικους για να βρω την μπαταρια ειναι λιγο κουραστικο... βεβαια πετυχα στην τυχη το δυναμο που λεγε κατι για 60. λογικα αμπερ... Edited January 17, 2009 by kage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Να ενα προβλημα που αντιμετωπισα με την μπαταρια. Κυριακη ξημερωματα εβαλα μπρος να φυγω και με το που γυρισα τη μιζα το αμαξι δεν επαιρνε μπρος. Κλοτσαγε η μιζα. Οπα λεω μπαταρια!!! 10 μηνων αμαξι??????? Κατεβηκε ο father βαλαμε jumpers στο jetta & golf και πηρε μπρος. Το πρωι το πηγα στην αντι/πεια και εκλεισα ραντεβου να ελεγξουν, μπαταρια, μιζα, δυναμο και κατι αλλο που ειπαν, αλλα το ξεχασα. Σας φαινεται λογικο το ολο σκηνικο? Δεν το λες λογικο ενα αμαξι με της παναγιας τα ματια στα ηλεκτικα και με μια 40αρα μπαταρια πως να τα βγαλει περα?? Εμενα μου εμεινε απο μπαταρια την ωρα που ρυθμιζα τα φωτα με το VAG COM! Το ταμπλο εγινε χριστουγεννιατικο!το laptop να εχει διαβασει 14 σφαλματα!δεν καταλαβα οτι επεσε η μπαταρια,νομιζα οτι εκανα μ@λακια με το καλωδιο κ λεω εκαψα τον εγκεφαλο σιγουρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 (edited) Δεν το λες λογικο ενα αμαξι με της παναγιας τα ματια στα ηλεκτικα και με μια 40αρα μπαταρια πως να τα βγαλει περα??Εμενα μου εμεινε απο μπαταρια την ωρα που ρυθμιζα τα φωτα με το VAG COM! Το ταμπλο εγινε χριστουγεννιατικο!το laptop να εχει διαβασει 14 σφαλματα!δεν καταλαβα οτι επεσε η μπαταρια,νομιζα οτι εκανα μ@λακια με το καλωδιο κ λεω εκαψα τον εγκεφαλο σιγουρα![/quote Κοιτα πιο πανω στο Νο17 για να δεις τι μου ειπαν και Edited January 17, 2009 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 φιλε svoura το πιστευεις οτι στο προηγουμενο 5αρι που ειχα χρησιμοποιησα την εγγυηση 19 φορες?τα ειδα ολα και βλεπω ακομα πως τα προβληματα της VW ειναι και μενουν τα ιδια και τα ιδια.εμεις δεν βαζουμε μυαλο.εγω σαν tolis κατηγορω τη VW αλλα παλι εκει καταληγω!ειμαι golfακιας μεχρι το κοκκαλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 φιλε svoura το πιστευεις οτι στο προηγουμενο 5αρι που ειχα χρησιμοποιησα την εγγυηση 19 φορες?τα ειδα ολα και βλεπω ακομα πως τα προβληματα της VW ειναι και μενουν τα ιδια και τα ιδια.εμεις δεν βαζουμε μυαλο.εγω σαν tolis κατηγορω τη VW αλλα παλι εκει καταληγω!ειμαι golfακιας μεχρι το κοκκαλο! +1000000000000000000000000000000000 απολυτως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 μετα απο 15 μηνες που εχω το αμαξι δεν επερνε μπροστα χρησιμοπιησα καλωδια ολα οκ απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει περιπτωση να παω στην αντιπροσωπεια και να μου αντικαταστησουν την μπαταρια ????ελεος μονο 15 μηνες μπαταρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 (edited) μετα απο 15 μηνες που εχω το αμαξι δεν επερνε μπροστα χρησιμοπιησα καλωδια ολα οκ απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει περιπτωση να παω στην αντιπροσωπεια και να μου αντικαταστησουν την μπαταρια ????ελεος μονο 15 μηνες μπαταρια Κοιτα εδω τι γραφω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...17196&st=0# (νουμερο 17) Edited April 11, 2009 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 εβαλα σημερα το απογευμα το vagcom μηπως καταφερω και βρω καμια ενδειξη για το ποσο φορτισμενη ειναι η μπαταρια και ειδα αυτα τα λαη υπαρχει περιπτωση να φταιει η μπαταρια 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 62-Door,Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 76-Park Assist -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No SW: 1K0 907 044 CP HW: 1K0 907 044 CP Component: ClimatronicPQ35 130 1212 Revision: 00130022 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 000 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl Part No SW: 1K0 907 530 L HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H07 0052 Revision: H07 01 Serial number: 101107F2000294 Coding: E9807F0E0002020002 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 254 Reset counter: 59 Mileage: 19013 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 18:18:55 ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 N HW: 1K0 959 701 N Component: Tuer-SG 006 1219 Coding: 0000180 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl Part No SW: 1K0 959 702 N HW: 1K0 959 702 N Component: Tuer-SG 006 1219 Coding: 0000436 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- καθε βοηθεια δεκτη εαν γνωριζεται κατι για τις βλαβες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 μιλισα με αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι μπαινει στην εγγυηση η αλλαγη της μπαταριας αλλα να το παω την τεταρτη γιατι λεει γινετε χαμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...