Jump to content
dennis

Service Golf TSi

Recommended Posts

γιατι αν αλλαξεις μονος σου λαδακια χανεις την εγγυηση?!!! <_< <_<

Οταν ειμαστε στην εγγυηση δεν πρεπει να πηγαινουμε το αμαξι στην αντιπροσωπεια για σερβις ή σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο?Αν αυριο υπαρξει προβλημα στο αμαξι και μπορουν να το στηριξουν στο λιπαντικο (εστω κι αν εχει αμυδρα σχεση),δε θα το κανουν?Κι αντε να τους πεισεις οτι εχεις βαλει το λαδι που λες.Κ ας αφησουμε το λαδι του κινητηρα.Αναφερω τις βαλβολινες που κι αυτες μπορει καποιος να τις αλλαξει μονος του.Αν υπαρξει προβλημα στο κιβωτιο νομιζεις δε θα προσπαθησουν να επιριψουν ευθυνη στον ιδιοκτητη?Θα το φτιαξουν μεσα στην εγγυηση?Δεν εχω σκοπο να παιρνω τετοια ρισκα.Αν εχω λαθος πειτε μου.

Link to comment
Share on other sites

"Αναφερω τις βαλβολινες που κι αυτες μπορει καποιος να τις αλλαξει μονος του."

Εγώ πάντως δεν θα τους το μαρτυρήσω, εσύ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Οταν ειμαστε στην εγγυηση δεν πρεπει να πηγαινουμε το αμαξι στην αντιπροσωπεια για σερβις ή σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο?Αν αυριο υπαρξει προβλημα στο αμαξι και μπορουν να το στηριξουν στο λιπαντικο (εστω κι αν εχει αμυδρα σχεση),δε θα το κανουν?Κι αντε να τους πεισεις οτι εχεις βαλει το λαδι που λες.Κ ας αφησουμε το λαδι του κινητηρα.Αναφερω τις βαλβολινες που κι αυτες μπορει καποιος να τις αλλαξει μονος του.Αν υπαρξει προβλημα στο κιβωτιο νομιζεις δε θα προσπαθησουν να επιριψουν ευθυνη στον ιδιοκτητη?Θα το φτιαξουν μεσα στην εγγυηση?Δεν εχω σκοπο να παιρνω τετοια ρισκα.Αν εχω λαθος πειτε μου.

Το εχουμε αναφερει κιαλλες φορες οτι η εγγυηση ΔΕΝ χανεται αν κανεις το service εκτος επισημης αντιπροσωπειας,αλλα παντα σε εξουσιοδοτημενο νομιμο συνεργειο.

Link to comment
Share on other sites

Το εχουμε αναφερει κιαλλες φορες οτι η εγγυηση ΔΕΝ χανεται αν κανεις το service εκτος επισημης αντιπροσωπειας,αλλα παντα σε εξουσιοδοτημενο νομιμο συνεργειο.

Να συμπληρώσω: Δεν χάνεται επίσης αν κάνεις το service στο συνεργείο της επιλογής σου εαν με κάποιο τρόπο σου σφραγίζει το βιβλιαράκι εξουσιοδοτημένος tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Με βάση το νόμο που βγήκε το 2002, μπορείς να κάνεις το σέρβις ΟΠΟΥ ΘΕΣ, αρκεί να σου βάλουν εξουσιοδοτημένα ανταλλακτικά και αναλώσιμα (ό,τι προβλέπει η επίσημη δηλαδή)!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερομαι στα εξουσιοδοτημενα.Απλα μιλαω για εργασιες που μπορουμε να κανουμε μονοι μας αποκλειστικα.Κ οταν προκειται για λιπαντικα,δε μπορει να φανει εκ των υστερων τι εβαλες.Δεν ειναι ανταλλακτικο για να το κοιταξεις και να δεις αν ειναι το προβλεπομενο απο την VW.Στη συγκεκριμενη περιπτωση λοιπον μας σωζει μονο αυτο που λεει ο Black V Gti.Οσο για τις βαλβολινες , φιλε Black V Gti αν δεν τους το μαρτυρησεις δε θα το καταλαβουν?Αν βγαλει ενα προβλημα το σασμαν στα 100.000 χλμ και δε φαινεται πουθενα στο βιβλιαρακι οτι εχεις αλλαξει βαλβολινες σε αυτους ή σε εξουσιοδοτημενο, δυο πραγματα συμβαινουν.Ή τις αλλαξες μονος σου ή πηγες στο συνεργειο της γειτονιας.Θα σε καλυψουν σε μια τετοια περιπτωση?Αμφιβαλλω.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερομαι στα εξουσιοδοτημενα.Απλα μιλαω για εργασιες που μπορουμε να κανουμε μονοι μας αποκλειστικα.Κ οταν προκειται για λιπαντικα,δε μπορει να φανει εκ των υστερων τι εβαλες.Δεν ειναι ανταλλακτικο για να το κοιταξεις και να δεις αν ειναι το προβλεπομενο απο την VW.Στη συγκεκριμενη περιπτωση λοιπον μας σωζει μονο αυτο που λεει ο Black V Gti.Οσο για τις βαλβολινες , φιλε Black V Gti αν δεν τους το μαρτυρησεις δε θα το καταλαβουν?Αν βγαλει ενα προβλημα το σασμαν στα 100.000 χλμ και δε φαινεται πουθενα στο βιβλιαρακι οτι εχεις αλλαξει βαλβολινες σε αυτους ή σε εξουσιοδοτημενο, δυο πραγματα συμβαινουν.Ή τις αλλαξες μονος σου ή πηγες στο συνεργειο της γειτονιας.Θα σε καλυψουν σε μια τετοια περιπτωση?Αμφιβαλλω.

Κάνεις ένα λαθάκι....ακόμα και την επέκταση να έχεις, πρέπει να κάνεις πάνω από 25Κ χλμ το χρόνο για να είσαι εγγύηση στα 100Κ χλμ :)

Ρε μη μασάτε με τις εγγυήσεις..... Έχω δει με τα ματάκια μου να περνάνε πράγματα εγγύηση....Θέλει τρόπο όχι κόπο...

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις ένα λαθάκι....ακόμα και την επέκταση να έχεις, πρέπει να κάνεις πάνω από 25Κ χλμ το χρόνο για να είσαι εγγύηση στα 100Κ χλμ :)

Ρε μη μασάτε με τις εγγυήσεις..... Έχω δει με τα ματάκια μου να περνάνε πράγματα εγγύηση....Θέλει τρόπο όχι κόπο...

Ναι σωστα tongue.gif Ατυχες το παραδειγμα.Επρεπε να βαλω λιγοτερα χλμ.Και πιστεψε με στην επαρχια τα 20κ χλμ τα κανουμε για πλακα.Τελοσπαντων εμενα με ενδιαφερει να ειμαι καλυμενος.

Link to comment
Share on other sites

...Επιτελους καταφερα και αλλαξα σημερα λαδια στα 6290χλμ,ετσι προληπτικα λογω στρωσιματος,για πρωτη και τελευταια φορα προ του κανονικου service...H αλλαγη εγινε εκτος επισημου δικτυου εννοειται,σε ενα γνωστο μαγαζι της περιοχης Ανοιξης/Αγ.Στεφανου.Χωρις φιλτρο λαδιου λοιπον χρειαστηκαν 3 λιτρα Aral super tronic III Long Life SAE 5W/30 προδιαγραφων VW504,507 που υπερκαλυπτουν τις VW503,504 για TSI 140/170...Αλλαγη δωρεαν με 12 ευρω το λιτρο.Συνολο 36 ευρω ΟΛΑ! :rolleyes: Ειχε και τα Castrol Long Life 5W/30 με 14,5 ευρω το λιτρο τα οποια και θα αγορασω απο αυτον για το service των 15000χλμ.Αυτο θα το κανω στο Φιλοσιδη απλα και μονο για τη σφραγιδα...(Αντε και για το check up του εγκεφαλου,που ποτε δε ξερεις τι μπορει να αποκαλυψει...σε ενα καινουργιο αυτοκινητο!) B)

Παντως αν αλλαξει κανεις τα λαδια/βαλβολινες/υγρα φρενων κλπ μονος του,τον παρακαλω να μην τα πεταξει σε καμια αλανα η στην αποχετευση!Ειναι σκετο δηλητηριο για το περιβαλλον που κανει πολλα χρονια να διαλυθει νεκρωνοντας οτι ζει εκει ;)

Link to comment
Share on other sites

Χωρις φιλτρο λαδιου λοιπον χρειαστηκαν 3 λιτρα Aral super tronic III Long Life SAE 5W/30 προδιαγραφων VW504,507 που υπερκαλυπτουν τις VW503,504 για TSI 140/170...Αλλαγη δωρεαν με 12 ευρω το λιτρο.Συνολο 36 ευρω ΟΛΑ! :rolleyes: Ειχε και τα Castrol Long Life 5W/30 με 14,5 ευρω το λιτρο τα οποια και θα αγορασω απο αυτον για το service των 15000χλμ.:excl:

Γιατι δε συνεχιζεις με τα ARAl?Γιατι δε διαλεγεις ενα λαδακι και να το βαζεις παντα?

Η τιμη παντως ειναι πολυ καλη.Μην το πεις ουτε του παπα :D

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

.Χωρις φιλτρο λαδιου λοιπον χρειαστηκαν 3 λιτρα Aral super tronic III Long Life SAE 5W/30 προδιαγραφων VW504,507 που υπερκαλυπτουν τις VW503,504 για TSI 140/170...Αλλαγη δωρεαν με 12 ευρω το λιτρο.Συνολο 36 ευρω ΟΛΑ! :rolleyes:

Λάθος που δεν άλλαξες το φίλτρο...Ουσιαστικά ακυρώνεις αυτό που ήθελες να πετύχεις με την αλλαγή λαδιών νωρίτερα... Και κάνει μόνο 13¤ +δαχτυλιδάκι 2¤ :D;)

Link to comment
Share on other sites

Λάθος που δεν άλλαξες το φίλτρο...Ουσιαστικά ακυρώνεις αυτό που ήθελες να πετύχεις με την αλλαγή λαδιών νωρίτερα... Και κάνει μόνο 13¤ +δαχτυλιδάκι 2¤ :thumbsup:<_<

+1

Link to comment
Share on other sites

Λάθος που δεν άλλαξες το φίλτρο...Ουσιαστικά ακυρώνεις αυτό που ήθελες να πετύχεις με την αλλαγή λαδιών νωρίτερα... Και κάνει μόνο 13? +δαχτυλιδάκι 2? :thumbsup:<_<

Ως ενα σημειο εχεις δικιο.Τους ειπα να αλλαξουν και φιλτρο αλλα επεσαν επανω μου να με πεισουν οτι ηδη ειμαι υπερβολικος που αλλαζω τα λαδια τωρα και οτι το φιλτρο δεν εχει κανενα προβλημα κορεσμου μεχρι τα 30000χλμ ποσο μαλλον για τα 15000χλμ που θα αλλαχθει ετσι και αλλιως...Τουλαχιστον καλυπτομαι για το ιξωδες, μετα απο ενα καλοκαιρι ισχυρου καυσωνα,και το χρονο ζωης τους...

Edited by IoanGTs
Link to comment
Share on other sites

Ως ενα σημειο εχεις δικιο.Τους ειπα να αλλαξουν και φιλτρο αλλα επεσαν επανω μου να με πεισουν οτι ηδη ειμαι υπερβολικος που αλλαζω τα λαδια τωρα και οτι το φιλτρο δεν εχει κανενα προβλημα κορεσμου μεχρι τα 30000χλμ ποσο μαλλον για τα 15000χλμ που θα αλλαχθει ετσι και αλλιως...Τουλαχιστον καλυπτομαι για το ιξωδες, μετα απο ενα καλοκαιρι ισχυρου καυσωνα,και το χρονο ζωης τους...

Το ιδιο επαθα κ εγω οταν πηγα στα 3000 χλμ για να αλλαξω το λαδι καλου κακου.Ε ρε να θες να τους τα ακουμπησεις και να σου κανουν και τους δυσκολους :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο επαθα κ εγω οταν πηγα στα 3000 χλμ για να αλλαξω το λαδι καλου κακου.Ε ρε να θες να τους τα ακουμπησεις και να σου κανουν και τους δυσκολους :thumbsup:

Ελα ντε... <_<<_<;) .Απλα τους γνωριζω χρονια και προφανως (κατα τη γνωμη τους) ,δεν ηθελαν να με εκμεταλλευτουν...Για την συνεχιση των Αral δεν εχεις αδικο,απλα σκεφτομαι τυχον μουρμουρες στην αντιπροσωπεια και θα τα παρω στο knife.gif .Οταν ερθει η ωρα Θα τους τηλεφωνησω πρωτα και θα δω...

Link to comment
Share on other sites

Ελα ντε... :thumbsup:<_<<_< .Απλα τους γνωριζω χρονια και προφανως (κατα τη γνωμη τους) ,δεν ηθελαν να με εκμεταλλευτουν...Για την συνεχιση των Αral δεν εχεις αδικο,απλα σκεφτομαι τυχον μουρμουρες στην αντιπροσωπεια και θα τα παρω στο knife.gif .Οταν ερθει η ωρα Θα τους τηλεφωνησω πρωτα και θα δω...

Κι εμενα φιλος ειναι ο υπευθυνος στο σερβις κ με εμποδισε να κανω αλλαγη λαδιων ;)

Παντως επειδη η καθε αντιπροσωπεια βαζει οτι λαδια θελει κι επειδη αυτα τα λαδια που βαζει δεν τα διατηρει μονιμα (δηλ μπορει φετος να σου βαζει aral και του χρονου να τη συμφερει οικονομικα να βαζει castrol) εγω θα τα αγορασω απο το ιντερνετ και θα βαζω μονιμως αυτα.Φιλοι φιλοι στην αντιπροσωπεια,αλλα θελουν δε θελουν αυτα που λεω εγω θα μπουν μεσα.Εξαλλου αυτοι τα λεφτα τους θα τα βγαλουν μιας και δε θα πηγαινω καθε 15.000 χλμ για αλλαγη αλλα καθε 8-10.000.Με λιγα λογια παλι θα τους τα ακουμπαω συχνα πυκνα, αφου κανω γυρω στα 18-20.000 χλμ το χρονο.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Έχω 13,700 χλμ από τέλη Μαιου, πότε θα μου ανάψει λαμπάκι για αλλαγή λαδιών ?

Link to comment
Share on other sites

14400 εγω και ακομα δεν εχει αναψει κατι

Πότε θα τα αλλάξεις φίλε μου τα λάδια ?

Σκεφτόμουνα στις 15,000

Link to comment
Share on other sites

Πότε θα τα αλλάξεις φίλε μου τα λάδια ?

Σκεφτόμουνα στις 15,000

Στα 15Κ και εγω. (Εφοσον δεν εχει φυγει μεχρι τοτε tongue.gif ) Αλλα τα κανω και γρηγορα γαμωτο ;)

Link to comment
Share on other sites

Πόσο κοστίζει η αλλαγή σε αντιπροσωπεία ?

Link to comment
Share on other sites

Λαμπάκια μην περιμένετε πριν τα 29.000! Ολα τα αμάξια έρχονται ρθυθμισμένα για το Long Life, και στην Ελλάδα δεν αξιώνουν να το γυρίσουν στο στάνταρ, κι ανάβει μια και μια στα 29-30.000.... Και σε κάθε σέρβις μηδενίζουν το μετρητή!

Link to comment
Share on other sites

Λαμπάκια μην περιμένετε πριν τα 29.000! Ολα τα αμάξια έρχονται ρθυθμισμένα για το Long Life, και στην Ελλάδα δεν αξιώνουν να το γυρίσουν στο στάνταρ, κι ανάβει μια και μια στα 29-30.000.... Και σε κάθε σέρβις μηδενίζουν το μετρητή!

Για αυτο οι assholes στο Μπουρμα αρνουνται να μου τα αλλαξουνε? ;) Ευτυχως που υπαρχει και ο Γρατσιας.

Link to comment
Share on other sites

Ισως Ηλία... Οταν είχα μπει στα κανάλια της μηχανής με το Vag Com στο δικό μου το προηγούμενο gti, είδα πως ήταν ρυθμισμένο για 30000 χμ, και 730 ημέρες (επειδή δεν μπορεί να καταχωρηθεί ημερομηνία σε ΚΑΝΕΝΑ Golf, ούτε σε όσα έχουν το Plus όπως το νέο μου, το βάζουν χειροκίνητα σε πρόγραμμα 730 ημερών. Κι αν μπαίνεις κάθε μέρα για να το ελέγχεις, θα βλέπεις πως έχει κατέβει κι από μια ημέρα!!).

Εμπιστεύσου το πόδι και την κρίση σου λοιπόν, κι άσε τι σου κάνει ο κάθε μάστορας! Αυτούς πίστευα κι εγώ, και στα 14000 χιλιόμετρα στο προηγούμενο αμάξι μου, είδα έκπληκτος από το πουθενά να μου ανάβει κίτρινο για το λάδι και ψαχνόμουν βραδιάτικα στις 2 η ώρα να βρώ λίγο 5-30 να συμπληρώσω....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.