Jump to content
TOMMASO

Συντήρηση Τουρμπίνας Golf Tsi

Recommended Posts

ΠΑΙΔΙΑ είμαι κατοχος ενος light turbo,πιο συγκεκριμενα ενος golf tsi 140 ιππων.

Περιμενα απο τους Ιαπωνες να κινηθουν στην κατευθυνση των τurbo κινητηρων,αλλα δεν το εκαναν,στραφηκα λοιπον στο golf tsi.

Θελω να ρωτησω και οποιος ξερει ας απαντησει σοβαρα

1)ποτε(στα ποσα χιλιομετρα) χρειαζεται συντηρηση τουρμπινας?(ενος 1400 light turbo)

2)a)Ποσο κοστιζει η συντηρηση τουρμπινας?

:)Ποσο κοστιζει η αντικατασταση τουρμπινας?

Oπως καταλαβατε ψαχνω απαντησεις σε αυτα τα τρια ερωτηματα

αφου μπορει να αντιμετωπισω αυτο το ζητημα.

Και επειδη ξερω οτι για να απαντηθουν αυτα,πρεπει να περιγραψω λιγο την χρηση που κανω στο αμαξι,θα

αναφερω λεπτομερειες παρακατω.. :D

Το αυτοκινητο το εχω 1 χρονο με 16000 χιλιομετρα.Εχω κανει παρα μα παρα πολλα ταξιδια(12) σε Πατρα ,Γιαννενα και Τρικαλα λογω καποιων συγκυριων.Οπως καταλαβαινετε τα ταξιδια αυτα θα περιοριστουν κατα πολυ οσο περναει ο καιρος,(σε λιγο θα παω και στρατο)

Μενω μονιμα Αθηνα και το αυτοκινητο οδηγειται σε φυσιολογικο οικονομικο στυλ, δεν ξεπερνω ποτε τις 3000 στροφες οταν αλλαζω ταχυτητα, μονο στα ταξιδια φτανω για μερικες στιγμες τις 3500-4000 στροφες με 6η.

Ποτε δεν εχω ζορισει το αμαξι ,οι εκκινησεις μου ειναι ομαλες .

Δεν βαραω κοφτες ποτε,δεν εχω πειραξει την μηχανη (αν ειναι δυνατον, tsi ειναι),αλλαξα τα long life λαδια στα 14000 χιλιομετρα ,(το manual λεει στα 15),και τις περισσοτερες φορες το αφηνω 1-2 λεπτα να ζεσταθει πριν ξεκινησω και 1 λεπτο πριν το σβησω.

Το service στην επισημη αντιπροσωπεια της Karenta φτανει μεχρι 300 ευρω.Μετα το πρωτο ομως στα 30.000 χιλιομετρα

θα βρω αλλου φθηνοτερα φυσικα. :)

Τωρα για συντηρηση τουρμπινας λογικα μετα τα 100.000 χιλιομετρα?

350 ευρω το καταλαβαινω για μια συντηρηση τουρμπινας, 600ευρω οχι δεν θα το καταλαβω για αυτοκινητο μαζικης παραγωγης.

Αυτο περιλαμβανει kompressor και turbo φανταζομαι ,αφου όλα τα tsi εχουν και τα 2.

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Βασικά, αν οδηγείς έτσι όπως το περιγράφεις, το λογικότερο είναι να μη χρειαστείς ποτέ service στην τουρμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thorpedo
Περιμενα απο τους Ιαπωνες να κινηθουν στην κατευθυνση των τurbo κινητηρων,αλλα δεν το εκαναν,στραφηκα λοιπον στο golf tsi.

απο τους ιαπωνες να περιμενεις πολυ περισσοτερα..

οταν θα βγαλουν ενα υβριδικο μικρομεσαιο (πχ στο auris), τα τουρμπο θα δειχνουν και θα ειναι αρχαια..

Link to comment
Share on other sites

απο τους ιαπωνες να περιμενεις πολυ περισσοτερα..

οταν θα βγαλουν ενα υβριδικο μικρομεσαιο (πχ στο auris), τα τουρμπο θα δειχνουν και θα ειναι αρχαια..

Παιδια το θεμα δεν ειναι τα ιαπωνικα. Ειναι η συντηρηση τουρμπινας στο tsi. :)

Eλατε μην ντρεπεστε,Πειτε την Γνωμη σας.

Σεβαστη η γνωμη του Stoilas αλλα καλο ειναι να ειμαστε προτοιμασμενοι για το αλλο σεναριο.

Στην Ελλαδα τα turbo εχουν φθορα.Δεν τα σηκωνει το κλιμα. :)

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Guest Thorpedo
Γιατι τετοια προτιμηση στα ιαπωνικα?Εγω δεν βλεπω να μοιαζει ποτε το τουρμπο αρχαιο...

(ενα τελευταιο ποστ περι ιαπωνικων - ανεχτειτε λιγο το οφ τοπικ)

ειχα τη θλιβερη εμπειρια (και λεω θλιβερη γιατι προς το παρον δεν εχω τα λεφτα για να παρω τετοιο μηχανημα) να μπω στο υβριδικο Lexus το SUV.

τι επιταχυνση και τι ησυχια και τι χαμηλη καταναλωση..

δεν υπηρχαν τουρμπο μπροστα του.

Link to comment
Share on other sites

(ενα τελευταιο ποστ περι ιαπωνικων - ανεχτειτε λιγο το οφ τοπικ)

ειχα τη θλιβερη εμπειρια (και λεω θλιβερη γιατι προς το παρον δεν εχω τα λεφτα για να παρω τετοιο μηχανημα) να μπω στο υβριδικο Lexus το SUV.

τι επιταχυνση και τι ησυχια και τι χαμηλη καταναλωση..

δεν υπηρχαν τουρμπο μπροστα του.

Σας παρακαλω παιδια, μεινετε εντος θεματος. Ειναι κριμα .

Πιστευω οτι το θεμα ενδιαφερει ολους τους κατοχους turbo και ειδικοτερα golf tsi. :)

Ξανααναφερω λοιπον

Θελω να ρωτησω και οποιος ξερει ας απαντησει σοβαρα

1)ποτε(στα ποσα χιλιομετρα) χρειαζεται συντηρηση τουρμπινας?(ενος 1400 light turbo)

2)a)Ποσο κοστιζει η συντηρηση τουρμπινας?

Ποσο κοστιζει η αντικατασταση τουρμπινας?

Oπως καταλαβατε ψαχνω απαντησεις σε αυτα τα τρια ερωτηματα

αφου μπορει να αντιμετωπισω αυτο το ζητημα.

:)

Οι περισσοτεροι λενε οτι μετα τις 70.000 -100.000 χιλιομετρα χρειαζεται συντηρηση τουρμπινας.

Κακα τα ψεμματα. Ποσο παει το μαλλι λοιπον?

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Περιμενα απο τους Ιαπωνες να κινηθουν στην κατευθυνση των τurbo κινητηρων,αλλα δεν το εκαναν,στραφηκα λοιπον στο golf tsi.

xaxaxaxaxaxa :thumbsup::D:lol: το ξερεις οτι η τουρμπινα που φορας ειναι γιαπονεζικη?

Link to comment
Share on other sites

xaxaxaxaxaxa :D:lol:-_- το ξερεις οτι η τουρμπινα που φορας ειναι γιαπονεζικη?

Αντε παλι με την Ιαπωνια.. -_-

Οχι δεν το ηξερα.Νομιζα οτι το turbo-kompressor του golf tsi ειναι πατεντα μιας σουηδικης εταιριας της Eaton

η οποια την πουλησε στη Vw.

Στο θεμα μας ομως..Κοστος συντηρησης Τουρπινας golf tsi? (ειτε ειναι γιαπωνεζικη ειτε σουηδικη) :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Με την καλή έννοια και με το συμπάθιο και sorry που ανακατεύομαι, αλλά γιατί θέλεις τόσο πολύ να μάθεις πόσο κοστίζει κάτι που μπορεί να μη χρειαστεί ποτέ να το κάνεις ή στη χειρότερη περίπτωση θα το κάνεις σε καμια 10ρια χρόνια ? Και αν θέλεις τη γνώμη μου εδώ δεν πρόκειται να πάρεις απάντηση γιατί τέτοια εργασία προφανώς και δεν έχει κάνει κανείς ακόμα. Μόνο κάποια αντιπροσωπεία νομίζω θα μπορέσει να σε βοηθήσει. Με το συμπάθιο και πάλι έτσι ?

Dis ολες οι εταιριες στην πλειοψηφια τους λανσαρουν turbo κινητηρες.Θελω να μαθω ποσο μπορει να μου κοστισει η συντηρηση/αντικατασταση μιας τουρμπινας στο αμαξι μου, για να ξερω αν μπορω να ανταπεξελθω οικονομικα η θα με συμφερει καλυτερα να το δωσω πριν μπω σε τετοια εξοδα και να παρω ενα καινουριο μοντελο που θα χει βγει τοτε. :thumbsup:

Γι αυτο ρωταω για το golf tsi σε φορουμ της Vw ειμαστε,καποιος θα ξερει / η ενος 1400 light turbo γενικα αν δεν υπαρχει συγκεκριμενη πληροφορηση

Καντε μια εκτιμηση απο την εμπειρια σας στους turbo κινητηρες ,η πειτε απλα την γνωμη σας.Θα το εκτιμουσα πολυ.

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου για το κοστος η VW θα ξερει σιγουρα...

για τον τροπο που οδηγεις εχω μια ενσταση , δλδ , ανεβαζε κ μεχρι 5-5.500 rpm δεν κανει κακο...

Το οτι δεν πας πανω απο 3000 δεν μου ακουγεται νορμαλ...

Ενταξει κ εγω που κινουμαι στην πολη παω πολυ χαλαρα... μα πολυ χαλαρα... αλλα οταν βγαινω autostrada το ανοιγω σε ολες τις σχεσεις (5.500rpm) ετσι να μην μπουκωνει tongue.gif

δεν σου λεω να πιανεις κοφτες , γιατι ειναι η μονη περιπτωση να το διαλυσεις το Golfaki

και αν σου ειναι ευκολο αλλαζε καθε 7500 λαδια. Και εγω αλλη αποψη ειχα κ τα αλλαξα στα 15 αλλά τελικα καταλαβα-έμαθα οτι το (καλό) λαδακι ειναι πολύ σημαντικο!

Οσο πιο πολυ προσεχουμε το αμαξακι μας τοσο πιο πολυ κραταει :D

Φιλε μου φαινεται οτι μπερδευεσαι .. :thumbsup: Δεν εχω Fsi ,εχω Τsi. Στις 4200 στροφες με 6η πιανω 170 χιλιομετρα!

Τι να ανοιξω.. -_- Tελειωνει ο δρομος.. -_-

Παιδια μεινετε στο θεμα μας.Το οποιο ειναι το κοστος συντηρησης ,ενος light turbo κινητηρα. (στυλ tsi) :lol:

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

xoxoxoxo...πυ πυ πύραυλος !!! tongue.gif

Στο θεμα μας παιδες! Μην μπερδευεστε .Οσοι εχετε εμπειρια απο turbo κινητηρες,πειτε την γνωμη σας για το κοστος συντηρησης

ενος light turbo κινητηρα. :thumbsup:

Φυσικα οι χρηστες που εγραψαν ηδη την γνωμη τους εξαιρουνται.

Link to comment
Share on other sites

ενας light turbo κινητηρας δε θα χρειαστει ποτε επισκευη τουρμπινας...θα βαρεθεις πρωτα το αυτοκινητο και μετα θα παθει η τουρμπινα...εχει αυτοκινητα 20ετιας που πανε με την ιδια τουρμπινα...οποτε προς τι ανησυχια σου?

Αν βαλεις βεβαια το χερακι σου τοτε αλλαζουν τα πραγματα!!!

Link to comment
Share on other sites

ενας light turbo κινητηρας δε θα χρειαστει ποτε επισκευη τουρμπινας...θα βαρεθεις πρωτα το αυτοκινητο και μετα θα παθει η τουρμπινα...εχει αυτοκινητα 20ετιας που πανε με την ιδια τουρμπινα...οποτε προς τι ανησυχια σου?

Αν βαλεις βεβαια το χερακι σου τοτε αλλαζουν τα πραγματα!!!

Ποια αυτοκινητα 20ετιας πανε με την ιδια τουρμπινα ? Εννοεις χωρις συντηρηση?? :thumbsup: Ανεφερε 1-2

Με ενδιαφερει η αποψη σου.

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Ποια αυτοκινητα 20ετιας πανε με την ιδια τουρμπινα ? Εννοεις χωρις συντηρηση?? :thumbsup: Ανεφερε 1-2

Με ενδιαφερει η αποψη σου.

σταρλετ 1.3Τ...89' μοντελο...ακομα περπαταει και πεταει με την ιδια τουρμπινα

ενα ξυραφισμα εγινε μονο περσυ...130ps

Link to comment
Share on other sites

σταρλετ 1.3Τ...89' μοντελο...ακομα περπαταει και πεταει με την ιδια τουρμπινα

ενα ξυραφισμα εγινε μονο περσυ...130ps

Ναι αλλα αυτο ειναι toyota ,οχι VW :rolleyes:

Και γω τους περιμενα τους Ιαπωνες αλλα δεν βγαλανε ακομα turbo στα μικρομεσαια.

Δεν εγινε καθολου συντηρηση τουρμπινας η μελων της τουρμπινας? :huh:

To 2o αμαξι που ξερεις 20ετιας που παει χωρις συντηρηση τουρμπινας?

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει και HEAVY TURBO δηλαδη? tongue.gif

Ο χαρακτηρισμος αφορα απλα τους turbo κινητηρες μεταξυ 122-140 hp. στα 1400 κυβικα

Aλλη η συντηρηση ενος τurbo κινητηρα 2200 κυβικων .

Αλιμονο μας αν εχουν ιδιο κοστος συντηρησης τα τερατα των 2200 κυβικων με το 1400

Εχεις γνωμη για το κοστος? :rolleyes:

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

το turbo δεν δουλευει συνεχεια στα tsi και αφου δεν το λιωνεις σε κοφτες δεν το πολυ κουραζεις.

γιατι δεν ρωτας το κοστος αλλαγης του κλαπετου που εμπλεκει ποτε τον κομπρεσσορα και ποτε το τουρμπο? αυτο κανει υπερωριες σε θεμα λειτουργιας.

τελος μην ρωτας την αντιπροσωπια για το κοστος επισκευης-συντηρησης της τουρμπινας ρωτα καλητερα ενα μαγαζι που επισκευαζει τουρμπινες.

Link to comment
Share on other sites

το turbo δεν δουλευει συνεχεια στα tsi και αφου δεν το λιωνεις σε κοφτες δεν το πολυ κουραζεις.

γιατι δεν ρωτας το κοστος αλλαγης του κλαπετου που εμπλεκει ποτε τον κομπρεσσορα και ποτε το τουρμπο? αυτο κανει υπερωριες σε θεμα λειτουργιας.

τελος μην ρωτας την αντιπροσωπια για το κοστος επισκευης-συντηρησης της τουρμπινας ρωτα καλητερα ενα μαγαζι που επισκευαζει τουρμπινες.

Ρε παιδια θα το ρωτησω και στη Vw ,αν και θα παρω αοριστη απαντηση ειμαι σιγουρος.(αν παρω απαντηση)

Ομως ρωταω εδω στο ΦΟΡOYM της VW γιατι τοσοι χρηστες εχουν turbo κινητηρα στο αμαξι τους. :lol:

Σιγουρα θα μπορουν να μας μεταφερουν την εμπειρια τους.

Ωραια,ποιο ειναι το κοστος του εξαρτηματος που κανει την μεταβαση απο kompressora σε turbo? :rolleyes:

Εχεις δικιο,πολλες φορες ειχα σκεφτει οτι αυτο ειναι σημαντικοτερο,αφου αυτο φθειρεται καθημερινα. :huh:

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Με την χρηση που κανεις, εαν δεν υπαρξει καποια

αστοχια υλικου, σε κοβω να μην εχεις προβλημα.

Για τουλαχιστον 150.000 χλμ. Απο εκει και περα εαν το κρατησεις

το αμαξι μεχρι τοτε, ε...αλλαξε και μια τουρμπινα τι να κανουμε!!! :rolleyes:

Αυτοκινητα τουρμπο ειναι ολο και κατι θα βγαλουν, αλλα επιμενω οτι εαν το προσεξεις

το αμαξι, δυσκολα θα βγαλει κατι. Πιο πολυ να σε αγχωνουν ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα

παρα το μοτερ...

Απο προσωπικη εμπειρια εχω να πω για ενα φιλο ο οποιος ειχε

ενα Punto GT (130 hp νομιζω) ειχε κανει γυρω στις 150.000 χλμ

και τουρμπινα δεν ειχε αλλαξει....

Αυτα απο εμενα...

Υ.Γ.

Πολυ αγχωμενο σε βλεπω και δεν θα επρεπε...

Απολαυσε το Golfaki σου, εσυ που μπορεις!!!

Γιατι εμενα οντως μου τελειωνει πολυ γρηγορα ο δρομος!!! :huh:

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ είμαι κατοχος ενος light turbo,πιο συγκεκριμενα ενος golf tsi 140 ιππων.

Περιμενα απο τους Ιαπωνες να κινηθουν στην κατευθυνση των τurbo κινητηρων,αλλα δεν το εκαναν,στραφηκα λοιπον στο golf tsi.

Θελω να ρωτησω και οποιος ξερει ας απαντησει σοβαρα

1)ποτε(στα ποσα χιλιομετρα) χρειαζεται συντηρηση τουρμπινας?(ενος 1400 light turbo)

2)a)Ποσο κοστιζει η συντηρηση τουρμπινας?

:huh:Ποσο κοστιζει η αντικατασταση τουρμπινας?

Oπως καταλαβατε ψαχνω απαντησεις σε αυτα τα τρια ερωτηματα

αφου μπορει να αντιμετωπισω αυτο το ζητημα.

Και επειδη ξερω οτι για να απαντηθουν αυτα,πρεπει να περιγραψω λιγο την χρηση που κανω στο αμαξι,θα

αναφερω λεπτομερειες παρακατω.. :lol:

Το αυτοκινητο το εχω 1 χρονο με 16000 χιλιομετρα.Εχω κανει παρα μα παρα πολλα ταξιδια(12) σε Πατρα ,Γιαννενα και Τρικαλα λογω καποιων συγκυριων.Οπως καταλαβαινετε τα ταξιδια αυτα θα περιοριστουν κατα πολυ οσο περναει ο καιρος,(σε λιγο θα παω και στρατο)

Μενω μονιμα Αθηνα και το αυτοκινητο οδηγειται σε φυσιολογικο οικονομικο στυλ, δεν ξεπερνω ποτε τις 3000 στροφες οταν αλλαζω ταχυτητα, μονο στα ταξιδια φτανω για μερικες στιγμες τις 3500-4000 στροφες με 6η.

Ποτε δεν εχω ζορισει το αμαξι ,οι εκκινησεις μου ειναι ομαλες .

Δεν βαραω κοφτες ποτε,δεν εχω πειραξει την μηχανη (αν ειναι δυνατον, tsi ειναι),αλλαξα τα long life λαδια στα 14000 χιλιομετρα ,(το manual λεει στα 15),και τις περισσοτερες φορες το αφηνω 1-2 λεπτα να ζεσταθει πριν ξεκινησω και 1 λεπτο πριν το σβησω.

Το service στην επισημη αντιπροσωπεια της Karenta φτανει μεχρι 300 ευρω.Μετα το πρωτο ομως στα 30.000 χιλιομετρα

θα βρω αλλου φθηνοτερα φυσικα. :rolleyes:

Τωρα για συντηρηση τουρμπινας λογικα μετα τα 100.000 χιλιομετρα?

350 ευρω το καταλαβαινω για μια συντηρηση τουρμπινας, 600ευρω οχι δεν θα το καταλαβω για αυτοκινητο μαζικης παραγωγης.

Αυτο περιλαμβανει kompressor και turbo φανταζομαι ,αφου όλα τα tsi εχουν και τα 2.

Τι εννοείς light turbo?

Αν εννοείς κάτι σαν αυτό που έχει το 335Ci μάλλον κάνεις λάθος γιατί στο TSi το turbo αν δεν κάνω λάθος δουλεύει σε πιέση πάνω απο 1.0.

Αν κάνεις προσεκτική χρήση δεν θα χρειαστεί αντικατάσταση για πολλά χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα.

Πάντως αν δεν περνάς ποτέ τις 3000 στροφές αυτό που θα καταστρέψεις είναι το μοτέρ.

Δεν είναι diesel παιδιά τα TSi.

Edited by mezzanine
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς light turbo?

Αν εννοείς κάτι σαν αυτό που έχει το 335Ci μάλλον κάνεις λάθος γιατί στο TSi το turbo αν δεν κάνω λάθος δουλεύει σε πιέση πάνω απο 1.0.

Αν κάνεις προσεκτική χρήση δεν θα χρειαστεί αντικατάσταση για πολλά χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα.

Πάντως αν δεν περνάς ποτέ τις 3000 στροφές αυτό που θα καταστρέψεις είναι το μοτέρ.

Δεν είναι diesel παιδιά τα TSi.

+1

Και κατι ακομα...

Ρωτας τα εξης

1)ποτε(στα ποσα χιλιομετρα) χρειαζεται συντηρηση τουρμπινας?(ενος 1400 light turbo)

2)Ποσο κοστιζει η συντηρηση τουρμπινας?

3)Ποσο κοστιζει η αντικατασταση τουρμπινας?

Λοιπον

σου απανταω ως εξης

Εαν το αμαξι

πρωτον δεν το πηγαινεις 1η κοφτη 2α κοφτη φαναρι Stop , και παλι τα ιδια ,

και δευτερον αν δεν τελικιαζεις σε εθνικη για αρκετη ωρα τοτε... το turbo

1)Πανω απο 150000 χλμ

2)Δεν υπαρχει χρηματικο κοστος για την συντηρηση , αν καταλαβες τα παραπανω

3)Αυτο λυπαμαι δεν το ξερω , αλλα δεν πρεπει να σε ενδιαφερει απο τοσο νωρις

Το TSI δεν ειναι κανα υπεροπλο της ασφαλτου ομως ο δρομος δεν τελειωνει στα 170Km/h ... ουτε στις 3500rpm... ;)

Οδηγω και το νεο ΤΤ κ σε πληροφορω πως o δρομος δεν τελειωνει ποτε... :whistling: ουτε η απολαυση... worthy.gif

Τελος , δεν μπερδευομαι... κ εγω TSI εχω , να βοηθησω προσπαθω. ^_^

Edited by -Mario-
Link to comment
Share on other sites

Ενός φίλου που την έσπασε σε Punto gt και έβαλε Garret 2.5άρα του έιχε κοστίσει 600Ε αλλά τον έπιασαν και Κώτσο! Κοντά στα 500 κάνει η συγκεκριμένη! του έσπασε μετα απο μία 7ετία άγριου σκισίματος και κόντρας! Τώρα επειδή εμπλέκετε και ο cobressor στα Tsi δεν εχω ιδέα για το κόστος. Κοιτά επειδή η τουρμπίνα λιπαίνετε-συντηρείτε, ειδικά αν το δουλεύεις και κανένα λεπτό στο ρελαντι πριν το σβήσεις δεν έχεις πρόβλημα! οπως καταλαβαίνεις θέλεις και καλά λαδάκια!

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς light turbo?

Αν εννοείς κάτι σαν αυτό που έχει το 335Ci μάλλον κάνεις λάθος γιατί στο TSi το turbo αν δεν κάνω λάθος δουλεύει σε πιέση πάνω απο 1.0.

Αν κάνεις προσεκτική χρήση δεν θα χρειαστεί αντικατάσταση για πολλά χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα.

Πάντως αν δεν περνάς ποτέ τις 3000 στροφές αυτό που θα καταστρέψεις είναι το μοτέρ.

Δεν είναι diesel παιδιά τα TSi.

Η πρωτη απαντηση απο την Vw μετα απο το mail που εστειλα, :oknife.gif

Αξιότιμε κύριε Μπ......ο,

Σας ευχαριστούμε για την δυνατότητα που μας δίνετε να ενημερωθούμε

σχετικά με τo θέμα που σας απασχολεί. Η εταιρία μας ως εκπρόσωπος των

εργοστασίων VW και AUDI AG στην Ελλάδα, σας ενημερώνει ότι θα καταβάλλει

κάθε προσπάθεια, ούτως ώστε να λάβετε απάντηση από το ειδικευμένο

προσωπικό μας στο συντομότερο χρονικό διάστημα που μας επιτρέπει το θέμα σας.

Θα θέλαμε να σας τονίσουμε ότι η KOSMOCAR A.E. είναι ιδιαίτερα

ευαισθητοποιημένη όσον αφορά τους πελάτες της, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψην κάθε

θέμα που μας έχει κοινοποιηθεί .

Ευχαριστούμε πολύ που επικοινωνήσατε μαζί μας ,σύντομα θα σας

ενημερώσουμε σχετικά με το θέμα σας.

Με τιμή,

24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας VW - AUDI

KOSMOCAR

Που ειναι ενας χριστιανος η Vw -ακιας να μου πει ποσο κανει το service τουρμπινας στο golf tsi.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.