Jump to content
iron727

ΤΕΛΙΚΗ?

Recommended Posts

Guest Scorpio
¶μα σου πώ τώρα ότι πάς με 200 θα το πιστέψεις;;;  :)  ;)  :blink:

Και φυσικά θα το πιστέψω! Είπαμε αυτά είναι κοντερίσια! Αν ήταν πραγματικά δεν θα ήμουν μαμά και το κοντέρ θα έλεγε 240+... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ego exo to 4ari to 1.4 kai prosfata pou piga taksidaki me 4 atoma kai full bagazia pigena 160 sinithos kai telikiaza sta 180. Mono mia fora exo dei to konter na grafei 190 stin atiiki odo monos mou me ligi venzini sto ntepozito kai psilokatiforitsa. Genikos omos telikiazi sta 180.

Μην χρησιμοποιεις grreklish σε παρακαλω :) thank you

Edited by Mike
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι κανένας κοροϊδεύει κανέναν εδω πέρα.

Πιθανόν και δεν το γνωρίζω συγκεκριμμένα, αλλά δεν είναι και τόσο σπάνια τα προγράμματα όπως πολύ σωστά παρατήρησες. Επίσης μπορεί να φοράει διαφορετικό κωδικό κινητήρα απο το δικό σου, και έχουν πολλές φορές τρομερές διαφορές μεταξύ τους.

Πάρα πολύ ωραίες μετατροπούλες, αλλά έχω μια βασική αντίρρηση. Με όλα αυτά που έχεις βάλει πάνω το λιγότερο που μπορώ να πώ είναι οτι το οτι δεν έχεις βάλει πρόγραμμα είναι έγκλημα κατά της τσέπης σου και των επιδόσεών του. Πώς να μην κρεμάει το κακόμοιρο ψηλά του έχεις φτιάξει εισαγωγή, εξαγωγή, αναπνοή και ότι μπορείς να κάνεις για να κυκλοφορεί ο αέρας στο αμάξι σου, και δέν του έχεις βάλει ένα πρόγραμμα για να το ταΐσει βενζινούλα. Κάνε πρώτα αυτό και μετά τα ξαναλέμε για το τί τελική θα σου δώσει γιατί αυτή τη στιγμή είναι πρακτικά αδύνατο το αμάξι με το μαμά πρόγραμμα να δουλεύει σωστά μετά απο όλες αυτές τις μετατροπές. Πιστεύω οτι το αποτέλεσμα θα σε αφήσει άναυδο. Οι μετατροπές δείχνουν τα δόντια του μετά τον προγραμματισμό.

ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ(ΡΟΠΗ ΔΗΛΑΔΗ)-ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΟΓΩ ΦΥΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ(ΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ).ΜΕ ΤΗΝ

ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΩ (ΣΤΑΘΕΡΑ ME 5H&3600-3800 RPM) ΒΓΑΖΩ ΜΕ ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ(ΕΙΝΑΙ 55LT ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 60+) ΓΥΡΩ ΣΤΑ 730 ΚΜ ΠΡΙΝ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ.ΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΥΤΕ 500 ΚΜ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ.ΟΠΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΤΙ Σ΄ΑΥΤΟ.ΨΑΧΝΩ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΗ ΡΟΠΗ ΚΥΡΙΩΣ.ΤΑ ΛΕΜΕ

σε παρακαλω πολυ να γραφεις με μικρους χαρακτηρες.Ευχαριστω

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΩ (ΣΤΑΘΕΡΑ ME 5H&3600-3800 RPM) ΒΓΑΖΩ ΜΕ ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ(ΕΙΝΑΙ 55LT  ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 60+) ΓΥΡΩ ΣΤΑ 730 ΚΜ ΠΡΙΝ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ.ΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΥΤΕ 500 ΚΜ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ.

μην εισαι τοσο σιγουρος γι αυτο... μπορει να δεις και περισοτερα...

:)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Το πρόγραμμα μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να αυξήσει λιγάκι την κατανάλωση (ας πούμε 2-5%), αλλά οτιδήποτε παραπάνω είναι λάθος του προγράμματος, και μάλιστα χοντρό. Πολύ πιθανόν να σου μειώσει κι' όλας την μέση κατανάλωση.

Όπως και να έχει, γνώμη μου είναι οτι έχεις περάσει κατά πολύ το σημείο που μπορείς να το αγνοήσεις. Το πρόγραμμα δεν είναι βελτίωση, είναι ρύθμισμα!!! Επειδή με όλες τις μετατροπές που έχεις κάνει (κυρίως το χταπόδι, αλλά και τα άλλα παίζουν ρόλο), έχεις αλλάξει πολύ (ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ) τις παραμέτρους λειτουργίας το μοτέρ, αν θές να δουλεύει σωστά, χρειάζεσαι πρόγραμμα. Μιλάμε οτι το αυτοκίνητο μπορεί και να σου χρωστάει 1 κιλό ροπή, γιατι όσο πιό εκτεταμένη είναι η βελτίωση, τόσο περισσότερο "ξεφεύγουν" τα μείγματα, και τόσο περισσότερο απο αυτό που θα κέρδιζες "χάνεις". Πολύ πιθανόν δε, να πάς να το βελτιλώσεις, και αντί να κερδίσεις, να χάσεις, γιατί ενώ θα δώσει στο αμάξι αυτό που πρέπει, δεν θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει απο ρύθμισμα.

Όπως και να έχει, δικό σου είναι το αμάξι, ότι θες το κάνει. Για μένα πάντως βάλε πρόγραμμα, δεν πρόκειται να σου αυξηθεί η κατανάλωση ιδιαίτερα (εκτός αν αλλάξεις στύλ οδήγησης), και θα δείς οτι αν οι προηγούμενες μετατροπές έχουν γίνει σωστά, δεν θα χρειαστείς κάτι παραπάνω. Τα λέμε!

Υ.Γ. Στο σταθερό γκάζι, το αμάξι δουλεύει σε "κλειστό κύκλωμα", δηλαδή κρατάει απο μόνο του σταθερά μείγματα. Το πρόγραμμα δέν θα παίξει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ρόλο στην κατανάλωση ταξιδιού, μόνο στις επιταχύνσεις σου!

Edited by Quasar
Link to comment
Share on other sites

τελικά αυτο σε αυτο το post ακουστηκαν τόσα πολλά που και εγω μπερδεύτικα...όποτε ,,τι έκανα και εγώ!!!!Πήρα το golfακι μου το έβγαλα διεθνη και πήρα τις απαντήσεις που ήθελα...τελικη ταχύτητα 220km/h ..ίσως αν είχε λιγο κατηφόρα 230km/h,,αν είχε κανα γκρεμό 300km/h άνετα...παντως η 6η μέτα τις 5000στρ/min βοηθάει και αυτη...Δίνει λιγα χιλιομετρακια(ελάχιστα,,,βαρια 5km/h)την αλλαγη από 5η σε 6η έγινε κοντα στις 6000στρ/min..ευχαριστω!!!!αααα και ένα τελευταίο 220km/h με 6η ταχύτητα και 5500στρ/min :):):) ΟΒΕΡ ΑΟΥΤ!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

προς τον φιλο επιλαρχο. φιλε επιλαρχε μαμα το αμαξι μου ειχε 6000 κοφτη και οχι 5800 οπως πολλα ηλεκτρογκαζα. μη ρωτας που το ξερω. οταν εβαλα το προγραμμα το ειδαμε. δεν ξερω ποση τελικη ειχε μαμα. δεν θυμαμαι. με 205/55/16 6600 κοφτη 4η 180 και κατι ψηλα. 5η 6600 κοφτη 210 και κατι ψηλα. σε ευθεια. σε κατηφορα σχετικα πιο γρηγορα. ναι 1.4 ντιζατο χωρις εκκεντροφορους. συνεχισε να ειρωνευεσε για τους τονους ροπης αλλα εχεις χαρη γιατι δεν γινεται να τα δοκιμασουμε. και δεν φοραω σκουπα.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ 229 ΜΕ ΤH M@L@KIA ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΧΛΜ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κ ΟΤΑΝ ΤΑ ΥΠΕΡΒΕΙΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΓΙΑ 2-3 SEC.ΣΦΥΡΗΞΕ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΑ ΠΗΓΕ.ΟΠΟΤΕ ΣΑΣ ΛΕΩ 230 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.(ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΣΦΥΡΗΞΕΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ)ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ.ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΑΝΗΦΟΡΑ ΠΑΤΩΜΑ ΣΤΗΝ 5η Κ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΕΞΙΑ Κ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΙΡΙΟΣ ΣΤΑ 200 ΒΑΖΩ 6η ΣΤΡΙΒΩ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ Κ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΙΡΙΟΣ ΕΙΔΑ ΤΑ 229 ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ.ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΟΛΑ.(1.6FSI SPORTLINE)ΒΑΖΩ ΠΑΝΤΑ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΤΟ ΕΣΤΡΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 15000ΧΛΜ.ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 10000ΧΛΜ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕΧΡΙ 120ΧΛΜ Κ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 15000ΧΛΜ 140-150.ΜΕΤΑ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΑ.ΛΑΔΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΨΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΣΤΑ 1000 ΣΤΙΣ 3000 ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ 5000,7500,10000,15000 K ΣΤΙΣ 17000 ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΓΙΑ SERVICE,ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 5000 ΜΕ 7500ΧΛΜ.ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΟΣΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ.Κ ΕΠΙΣΗΣ Η 6η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ OVERDRIVE.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΒΗΜΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΛΜ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ 210 Κ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΚΑΖΙ.ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ 229 ΜΕ ΤH M@L@KIA ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΧΛΜ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κ ΟΤΑΝ ΤΑ ΥΠΕΡΒΕΙΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΓΙΑ 2-3 SEC.ΣΦΥΡΗΞΕ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΑ ΠΗΓΕ.ΟΠΟΤΕ ΣΑΣ ΛΕΩ 230 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.(ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΣΦΥΡΗΞΕΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ)ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ.ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΑΝΗΦΟΡΑ ΠΑΤΩΜΑ ΣΤΗΝ 5η Κ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΕΞΙΑ Κ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΙΡΙΟΣ ΣΤΑ 200 ΒΑΖΩ 6η ΣΤΡΙΒΩ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ Κ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΙΡΙΟΣ ΕΙΔΑ ΤΑ 229 ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ.ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΟΛΑ.(1.6FSI SPORTLINE)ΒΑΖΩ ΠΑΝΤΑ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΤΟ ΕΣΤΡΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 15000ΧΛΜ.ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 10000ΧΛΜ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕΧΡΙ 120ΧΛΜ Κ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 15000ΧΛΜ 140-150.ΜΕΤΑ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΑ.ΛΑΔΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΨΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΣΤΑ 1000 ΣΤΙΣ 3000 ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ 5000,7500,10000,15000 K ΣΤΙΣ 17000 ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΓΙΑ SERVICE,ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 5000 ΜΕ 7500ΧΛΜ.ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΟΣΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ.Κ ΕΠΙΣΗΣ Η 6η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ OVERDRIVE.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΒΗΜΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΛΜ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ 210 Κ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΚΑΖΙ.ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ.

η 6η δεν ειναι overdrive?δοκιμασες σε ευθεια(οχι κατηφορα) να ανοιξεις απο τα 140 ας πουμε μεχρι τα 210 να δεις αν πηγαινει?με 5η πηγαινει,με 6η το δοκιμασες?

αν ναι τι να πω εχεις καλυτερη συμπεριφορα απο το αυτοκινητο σου απο οτι αλλοι πολλοι knife.gif

Link to comment
Share on other sites

προς τον φιλο επιλαρχο. φιλε επιλαρχε μαμα το αμαξι μου ειχε 6000 κοφτη και οχι 5800 οπως πολλα ηλεκτρογκαζα. μη ρωτας που το ξερω. οταν εβαλα το προγραμμα το ειδαμε. δεν ξερω ποση τελικη ειχε μαμα. δεν θυμαμαι. με 205/55/16 6600 κοφτη 4η 180 και κατι ψηλα. 5η 6600 κοφτη 210 και κατι ψηλα. σε ευθεια. σε κατηφορα σχετικα πιο γρηγορα. ναι 1.4 ντιζατο χωρις εκκεντροφορους. συνεχισε να ειρωνευεσε για τους τονους ροπης αλλα εχεις χαρη γιατι δεν γινεται να τα δοκιμασουμε. και δεν φοραω σκουπα.

Αν κάποιος καίγεται να αποκτήσει τόνους ροπή σε αυτό τον πλανήτη,πίστεψέ με είμαι εγώ.Επομένως δεν ειρωνεύομαι...Ναι τα km που αναφέρεις συμφωνούν με την κλιμάκωση σχέσεων του αυτοκινήτου. Ούτε εκκκεντροφόρους φορώ,ούτε πρόγραμμα.Τα ελαστικά μου είναι 175/80 R14 (μαξιλάρια,αλλά τη δουλειά τους την κάνουν..).Πάντως δια κόντρα πάντα στη διάθεσή σου..Αλήθεια,τι τσάι πίνεις,δια να ξέρω τι θα σε κεράσώ;... tongue.giftongue.gif:D

Link to comment
Share on other sites

η 6η δεν ειναι overdrive?δοκιμασες σε ευθεια(οχι κατηφορα) να ανοιξεις απο τα 140 ας πουμε μεχρι τα 210 να δεις αν πηγαινει?με 5η πηγαινει,με 6η το δοκιμασες?

αν ναι τι να πω εχεις καλυτερη συμπεριφορα απο το αυτοκινητο σου απο οτι αλλοι πολλοι  knife.gif

ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ 5η ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ(ΛΟΓΩ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ),ΑΛΛΑ Κ ΜΕ 6η ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.Η 6η ΣΤΑ 140 ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 3500 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ,ΑΛΛΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟVERDRIVE ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΧΛΜ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.Η 5η ΣΤΟ GOLF ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 210 ΒΑΖΟΝΤΑΣ 6η ΤΑ ΧΛΜ ΑΝΕΒΟΥΝ.

Link to comment
Share on other sites

ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ 5η ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ(ΛΟΓΩ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ),ΑΛΛΑ Κ ΜΕ 6η ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.Η 6η ΣΤΑ 140 ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 3500 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ,ΑΛΛΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟVERDRIVE ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΧΛΜ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.Η 5η ΣΤΟ GOLF ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 210 ΒΑΖΟΝΤΑΣ 6η ΤΑ ΧΛΜ ΑΝΕΒΟΥΝ.

ναι σε αυτα που λες συμφωνω εκτος απο ενα πραγμα..απο τη στιγμη που η 6η "δινει" λιγοτερο απο την 5η πως λοιπον η 6η δεν ειναι overdrive?εκτος κι αν εχω καταλαβει λαθος τον ορο.ναι η 6η φορτωνει μεχρι ενα σημειο 190-195 εχω δει αλλα επεμενα παααααααααρα πολυ ωρα..μεχρι τα 180 φορτωνει ευκολα,μετα ψοφαει.η 5η δε το εχει αυτο σε παει μεχρι 210+

η 6η μου χει φορτωσει παραπανω απο 190 μονο σε κατηφορα που ειδα και τελικη 220 και πηγαινε και αλλο..αλλα κατηφορα μικρη εστω..και μιλαω για σπασμενες αλλαγες 4η 5η μεχρι κοφτες.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι μια σχεση ειναι overdrive ή οχι δεν εχει να κανει με τα επιπλεον χιλιομετρα που βλεπουμε στο κοντερ αλλα με τις στροφες και συγκεκριμενα οσο περισσοτερες στροφες εχουμε σε μια σχεση τοσο μεγαλυτερη καταναλωση εχουμε , η overdrive βοηθαει στο να διατηρησουμε την ταχυτητα που εχουμε αλλα με χαμηλοτερες στροφες για να επιτυχουμε χαμηλοτερη καταναλωση.Το αν μας δινει παραπανω χιλιομετρα ή οχι ειναι εντελως αδιαφορο , αυτο που μας ενδιαφερει ειναι οι στροφες και μονο οι στροφες!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.