zil Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 για τον ιδιο λογο αλλαξα και εγω βαλβολινες και ολα οκ για το τριξιμο εχεις ελενξει την βιδα τορξ που ειναι στο δεξι πλαινο καπακι του ταμπλο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 για τον ιδιο λογο αλλαξα και εγω βαλβολινες και ολα οκ για το τριξιμο εχεις ελενξει την βιδα τορξ που ειναι στο δεξι πλαινο καπακι του ταμπλο?? Οχι που ακριβως ειναι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 αν ανοιξεις την πορτα του συνοδηγου στο πλαι του ταμπλο εχει ενα καπακι (οπως και απο την μερια του οδηγου που ειναι οι ασφαλειες).εκει εχει μια βιδα τορξ διπλα σε ενα πραγμα μυτερο σαν απο σουβλα αν θυμαμαι καλα.αυτη η βιδα τορξ ειναι υπευθυνη για το τριξιμο στο ταμπλο που νομιζεις οτι ερχετε απο τον αεραγωγο η το ντουλαπακι.εμενα και σε αλλα 2 golf v που εχω δει ηταν λασκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 αν ανοιξεις την πορτα του συνοδηγου στο πλαι του ταμπλο εχει ενα καπακι (οπως και απο την μερια του οδηγου που ειναι οι ασφαλειες).εκει εχει μια βιδα τορξ διπλα σε ενα πραγμα μυτερο σαν απο σουβλα αν θυμαμαι καλα.αυτη η βιδα τορξ ειναι υπευθυνη για το τριξιμο στο ταμπλο που νομιζεις οτι ερχετε απο τον αεραγωγο η το ντουλαπακι.εμενα και σε αλλα 2 golf v που εχω δει ηταν λασκα. Ok θα το τσεκαρω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 ξερω ατομο με 90.000 σε 3 χρονια ....γυρω στις 6 φορες βαλβιδες 2 φορες σκαστρα πολλαπλασιαστες 2 φορες ...και κλασικα σασμαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 εγω να σας πω την εμπειρια μου! εχω το golf gt 2006 mkv και μεχρι στιγμης ειμαι στα 86.402km και εχω αλλαξει τα εξης: 1)σασμαν στα 10.000 2)πολλαπλασιαστη 2 φορες! στα 65.000 και στα 72.500 3)μπουζι στα 84.230 ενω θα επρεπε στα 100.000 η στα 120.000 αν δεν κανω λαθος! 4)σκαστρα 2 φορες! την μια στα 82.300 και στα 85.500 ωσπου τωρα βαλαμε την σκαστρα απο το 6 και πιστευω οτι ησυχασα αν και ειναι νωρις ακομα να κρινω το αποτελεσμα απο τωρα! 5)γενικα ειμαι ευχαριστημενος,γιατι ουτε του πινω το αιμα ουτε το λιωνω! παρακαλω να διαγραφει το παρπαανω μηνυμα. ειναι παραπανω απο προφανες πως δεν εχει golf αλλα απλα θελει να στιγματισει το αυτοκινητο. εδω δεν ξερει ποτε αλλαζουν μπουζι!!! και σιγουρα στο σερβις θα ειχαν αλλαχτει. πολυ απλα εχει κανα ταπερακι toyotaki και απλα οπως και αλλοι, μπηκε κια εγραψε οτι ηθελε απλα γιανα δειξει οτι ειναι αναξιοπιστα τα τουρμπο που τον ταιζουν τσαγακι καθημερινα. η ζηλεια δεν εχει ορια τελικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 2)το κοστος παραγωγης.δεν ειχε μεγαλο ποσοστο κερδους η εταιρεια απο το GT.γιατι αυτο?γιατι απο οτι μου ειπαν εχει ακριβα φρενα και αμορτισερ απο το GTI.επισης ο κινητηρας του ειναι πανακριβος.δεν πολυ καταλαβα αλλα μου ειπαν οτι ο κινητηρας ειναι πιο ακριβως και απο του GTI γιατι το GT δεν δουλευει σε θερμοκρασια 90 βαθμων οποως τα υπολοιπα,αλλα σε θερμοκρασια 110 βαθμων.οποτε ειναι φτιαγμενος απο αλλα υλικα.οποτε τα 23000-25000 ευρω ηταν λιγα και δεν μπορουσε η εταιρεια να συνεχισει να το παραγει με τετοιο μικρο ποσοστο κερδους. ειπα στην αντιπροσωπεια τοτε γιατι το TSI με τα 140 αλογα βγαινει σε τοσο χαμηλη τιμη?ιδιος σχεδον κινητηρας ειναι. καθως επισης γιατι πρεπει να αναστειλουν την παραγωγη και απλα δεν ανεβαζουν την τιμη? αυτα μου ειπανε.τι να σας πω.οτι ακουσα ειπα. αν δεν κανω λαθος το gt εχει ιδια φρενα κ αναρτησεις με το tsi 140 gt sport και οχι με το gti. η κανω λαθος?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 κανεις λαθος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 GT 170 ps - GT sport 140 ps ιδια αναρτηση (oxi ομως τα 140 trendline) διαφορετικα φρενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Εγώ έχω κάνει 40000 χιλιόμετρα και έχω αλλάξει κομπρεσσορ στις 15000 χιλιόμετρα και τουρμπο στις 25000 χιλιόμετρα. Επίσης έχω αλλάξει δυο φορές Ν75. Αλλά αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο παλι το ίδιο θα έπαιρνα. Στην ουσία όλα αλλαχτηκαν στην εγγύηση και αφορούν εργοστασιακα λάθη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 χμμμ γιατι αλλαξες κομπρεσορα κ μετα τουρμπινα?μπορεις να μας πεις τα "συμπτωματα" της αστοχιας των εξαρτηματων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Στις 15000 χιλιόμετρα διεγνωσαν κατα το σέρβις αστοχία και κατα τα λεγόμενα τους ήθελε αλλαγή κομπρεσσορ. Η αλήθεια είναι ότι μολις πήρα το αυτοκίνητο δεν έκανε τον θόρυβο που έκανε πριν. Όσον αφορά το τουρμπο στην διάρκεια ενός ανοίγματος και μόλις γέμισε η δευτερα η εξατμιση έβγαλε καπνό μπλε. Την επόμενη μέρα πήγα στην αντιπροσωπεία με την εξατμιση να καπνίζει και μου είπαν πως το τουρμπο μας χαιρέτισε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 χμμ tnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sta8or Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Παιδιά γεια σας και από έμενα Είμαι κάτοχος ενός golf mkv gt sport 170ps εδώ και 2χρονια ,έχω κάνει περίπου 20.000χλμ. το αυτοκίνητο είναι και για της καθημερινές μου μετακινήσεις αλλά και για να βγάζω την (πιιιιιιπ) μου πάνω σε μια διαδρομή όπου πηγαίνω όσο ποιο συχνά μπορώ .η διαδρομή αυτή είναι περίπου 25 χλμ . είμαι πάρα πολλή ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο μου γιατί μέχρι και σήμερα δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα . αυτά από εμένα αν θέλετε ρίχτεται μια ματιά στο πως είναι η διαδρομή που σας λέω .http://www.youtube.com/watch?v=U14C8B4W5S8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 2)το κοστος παραγωγης.δεν ειχε μεγαλο ποσοστο κερδους η εταιρεια απο το GT.γιατι αυτο?γιατι απο οτι μου ειπαν εχει ακριβα φρενα και αμορτισερ απο το GTI.επισης ο κινητηρας του ειναι πανακριβος.δεν πολυ καταλαβα αλλα μου ειπαν οτι ο κινητηρας ειναι πιο ακριβως και απο του GTI γιατι το GT δεν δουλευει σε θερμοκρασια 90 βαθμων οποως τα υπολοιπα,αλλα σε θερμοκρασια 110 βαθμων.οποτε ειναι φτιαγμενος απο αλλα υλικα.οποτε τα 23000-25000 ευρω ηταν λιγα και δεν μπορουσε η εταιρεια να συνεχισει να το παραγει με τετοιο μικρο ποσοστο κερδους. Το μοτέρ του vi 160 είναι σχεδόντ το ίδιο με του gt. Στον ξαδερφό μου που πήγαμε βόλτα με το 160 σε νορμάλ συνθήκες δεν είδα πάνω απο 88 βαθμούς. Με σκίσιμο είδα 95-96. Στο gti εγω με νορμαλ βόλτα βλέπω 94-97 και με σκίσιμο(και στην πόλη) 105-109 βαθμούς. Κανένα αυτοκίνητο πάντως δεν έχει σταθερά 90 βαθμούς.. Τώρα για το φρένα είμαι σίγουρος ότι ειναι καλα, αλλα όχι τόσο μεγάλα όσο στα gti. Ενα κλίκ παρακάτω όσο στα 160. ειδικά τα αμορτισέρ.. αντιστρεπτικές.. ελατήρια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 28870 χιλ. και ετοιμαζομαι για 2ρο σερβις.Μοντ. του 2008 φλεβαρη.Μια φορα σκαστρα και Ν75 γτ απλα τους εκανα παραπονα οτι δεν παει οπως πριν και με την αλλαγη τους οντως εφτιαξε αισθητα. Αλλαγη γρυλου στο δεξι μου παραθυρο και στο αριστερο μου τα κουμπια δεν νιωθανε..κατι μου κανανε εκει στην αντιπροσωπεια και τωρα ειναι οκ.Και τωρα πριν μια βδομαδα εσπασε ρουλεμαν στον εκκεντροφορο και μου αναψε το EPC φτιαχτηκε κανονικα + κατι στο air condition που προλαβανε μου ειπανε..αλλιως θα ειχα θεμα..Τι να πω...σε 2 χρονια ολα αυτα..Ελεος δλδ..μαρεσει που ηθελα και καινουργιο αμαξι.Εχω απογοητευτει με αυτα που εχω δει μεχρι τωρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Στις 15000 χιλιόμετρα διεγνωσαν κατα το σέρβις αστοχία και κατα τα λεγόμενα τους ήθελε αλλαγή κομπρεσσορ. Η αλήθεια είναι ότι μολις πήρα το αυτοκίνητο δεν έκανε τον θόρυβο που έκανε πριν. Όσον αφορά το τουρμπο στην διάρκεια ενός ανοίγματος και μόλις γέμισε η δευτερα η εξατμιση έβγαλε καπνό μπλε. Την επόμενη μέρα πήγα στην αντιπροσωπεία με την εξατμιση να καπνίζει και μου είπαν πως το τουρμπο μας χαιρέτισε αλλο ενα περιεργο μηνυμα.... που τον ειδες τον μπλε καπνο ? δεν κοιτουσες μπροστα αλλα μαλον ησουν κατω και κοιτουσες την εξατμιση... τι να πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Ξεκολλα φίλε . Η εξάτμιση εβγαζε ντουμάνια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jtheogr Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Αισθητήρα MAF έχει το GT γιατί αν θυμάμαι καλά κάπου διάβασα ότι δεν έχει και μου έκανε εντύπωση και αν δεν έχει τι αντίστοιχο έχει ? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 ΜΑP εχει (απο οσο γνωριζω) οσον αφορα τον καπνο ισχυει αν σπασει κατι απλα ξερω οτι το χρωμα ειναι ασπρο κ οχι μπλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Παιδιά γεια σας και από έμενα Είμαι κάτοχος ενός golf mkv gt sport 170ps εδώ και 2χρονια ,έχω κάνει περίπου 20.000χλμ. το αυτοκίνητο είναι και για της καθημερινές μου μετακινήσεις αλλά και για να βγάζω την (πιιιιιιπ) μου πάνω σε μια διαδρομή όπου πηγαίνω όσο ποιο συχνά μπορώ .η διαδρομή αυτή είναι περίπου 25 χλμ . είμαι πάρα πολλή ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο μου γιατί μέχρι και σήμερα δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα . αυτά από εμένα αν θέλετε ρίχτεται μια ματιά στο πως είναι η διαδρομή που σας λέω .http://www.youtube.com/watch?v=U14C8B4W5S8 πραγματικα μαθηματα ασφαλους οδηγησης βγαλμενα απο τη ζωη...ευτυχως που δεν ξερω ουτε που πεφτει η καστανια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 πραγματικα μαθηματα ασφαλους οδηγησης βγαλμενα απο τη ζωη...ευτυχως που δεν ξερω ουτε που πεφτει η καστανια Κοζάνη Πολύ κ....δρομος ! Έχουν σκοτωθεί πολλοί άνθρωποι εκεί ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 (edited) πραγματικα μαθηματα ασφαλους οδηγησης βγαλμενα απο τη ζωη...ευτυχως που δεν ξερω ουτε που πεφτει η καστανια Είναι ο παλιός δρόμος για Κοζάνη-Βέροια. Κοζάνη Πολύ κ....δρομος ! Έχουν σκοτωθεί πολλοί άνθρωποι εκεί ! Είναι πολύ επικίνδυνος δρόμος ειδικά για κάποιον που δεν τον ξέρει. Edited February 27, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodolfos_0013 Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 αγορασμενο Ιουνιο 2006 ....μεχρι σημερα εχω καννει 57800 σε ρυθμους ''αερα-πατερα'' εκτος των πρωτων 2500 που πηγαινα σαν ανθρωπος.... Χτυπαω ξυλο ...δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο....Τωρα σκεφτομαι για προγραμμα αλλα δεν ξερω που να καταληξω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
astanapan Posted March 26, 2010 Report Share Posted March 26, 2010 Μαγκες το GT Sport 140 αλογα 2.5 χρονια με 43000 βασανιστικά χλμ που του εχω πιει το αιμα με το μπουρι της σομπας... ποιο ζεσταμα και ποιο κρυωμα λετε εσεις, αν είναι στην κουτρα του θα τις κατεβασει τις ψειρες... Λοιπον οπως καταλαβατε ζημιες απολυτως τιποτα! Μονο η μαγνητική ασφαλεια του συνοδηγου μου κολλαγε και την αλλαξαν κατα τα αλλα ουτε λαμπα εχω αλλαξει ουτε εχω τσεκαρει ποτε τα λάδια, εχω κανει και 2 Ctrl+Alt+Del γιατι ειχε κολλησει ο εγκεφαλος των φωτων και δεν αναβαν και αυτα ειναι ολα... Το ξερω πως ειναι θεμα χρονου να με αφησει (αν ειχε εκτινασσομενο καθισμα οπως ο ΚΙΤΤ θα με πεταγε σε κανα γκρεμο με τοσα που του εχω κανει) αλλά μεχρι στιγμής είναι παλικάρι, του το αναγνωριζω. 5 μηνες ακομα θα με υποφερει θελει δε θελει μετα παιρνει την αγουσα για αλλο (ελπιζω πιο τρυφερο) ιδιοκτητη. Παντως πιστευω πως ειμαι η εξαιρεση και οτι δεν ειναι ΤΟΣΟ αξιοπιστα τα γκολφακια αλλά μεχρι στιγμής ολα καλα. φτου μη το ματιαξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...