hard-fi Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 καταρχήν καλώς σας βρίσκω,"συνάδελφοι"... Συγνώμη για την άγνοια σε τεχνικά θέματα,και να ξεκαθαρίσω επίσης,οτι είμαι απλός οδηγός,τα ανταλλακτικά στα οποία θ'άναφερθώ,με ενδιαφέρουν απλά για ν'αλλάξω τα παλιά,και όχι να μετατρέψω αγωνιστικά το αυτοκ.μου. Εχω λοιπόν POLO 1.4 '97 ,42000 χλμ ,σε...8 ολόκληρα χρόνια! Απο συνεργείο ελαστικών μου σύστησαν,πως είναι καιρός να αλλάξω αμορτισέρ*(τα εργοστασιακά),και πρότεινε κάποια με 300ευρώ,κομπλέ όλα. Επειδή μου φάνηκαν "αλμυρά",για άμεση αλλαγή,εκτός απο θέμα συμπεριφοράς αυτοκ.+αναπηδήσεων (που είναι και κάπως υποκειμενικό!),υπάρχει και κίνδυνος σοβαρότερος,απο τη φθορά δηλαδή,των εργοστασ.αμορτισέρ? σημ:*Ο τεχνικός μου είπε για τα αμορτ. όταν μου έδειξε,πιέζοντας το αυτοκ.στο καπώ,πως κάνει σαν ελατήριο πάνω-κάτω(ή..βάρκα),πως δεν θα έπρεπε να κάνει έτσι εύκολα.Όταν του είπα ότι δεν έχω αντιληφθεί κάποια διαφορά στην οδήγηση,τελευταία,είπε ότι απλά έχω συνηθήσει(λογικό,συμφωνώ)και οτι αν πάρω επιβάτες για ταξίδι τότε αυτοί θα το καταλάβουν,αφού...σε 10 λεπτά θα τους γυρίσουν τ'άντερα! Ευχαριστώ για τη βοήθεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 τα αμορτησερ ειναι παρα πολυ σημαντικο στοιχειο του αμαξιου κ δυστηχως περναει απο πολλους σε δευτερη μοιρα που αντι να βαλουν κατι καλο πανε κ κανουν βελτιωσεις που δε τους κραταει στο δρομο,τωρα αν οντως ειναι για αλλαγμα τα αμορτησερ κ δε σε δουλευει για να τα βαλει στη τσεπη ο μηχανικος τοτε μπορει να εχεις πολλα προβληματα,γιατι δε περνεις κ μια δευτερη γνωμη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Εγω έχω και ένα Golf II το οπίο είναι 22 χρονών πάει σαν βάρκα αλλά δεν υπάρχει κίνδυνος να πάθεις κάτι αν εξαιρέσεις να φύγεις σε καμιά στροφή αν δεν προσέξεις. Εγω το έχω συνηθίσει και δεν προκειται να του τα αλλάξω. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 312.000 Χλμ. σε ότι μπορείς να φανταστεις απορώ πως δεν τα έχει πέξει το αυτοκίνητο ακόμα. Εσυ πόσα έχεις κάνει και σε τι δρόμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 ¶μα είναι έτσι ρε παιδιά γιατί παίρνουμε VW? Ας παίρναμε Lada! Τα αμορτισέρ όταν είναι χαλασμένα: Καταστρέφουν εντελώς τα κρατήματα. Δυσχεραίνουν επιτάχυνση-φρενάρισμα. Εξαφανίζουν την άνεση. Ταλαιπωρούν πολλά παρελκόμενα (σινεμπλόκ, μπαλάκια, μπιλιοφόρους, and the list goes on). Μπορείς να ζήσεις χωρίς όλα αυτά, αλλά να ξέρεις πως όσο αφήνεις κάποιο εξάρτημα του "στησήματος" του αυτοκινήτου να παλιώσει/χαλάσει, σε λίγο καιρό θα ακολουθήσουν όλα τα υπόλοιπα που προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά του και δέν μπορούν. Για να στο πώ απλά, αφήνοντας τα παλιά αμορτισέρ μέχρι καταστροφής και βάλε, θα "παλιώνει" γρηγορότερα το αμάξι του. Κάθε μέρα και ένα καινούριο τρίξιμο-κοπάνημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 ¶μα είναι έτσι ρε παιδιά γιατί παίρνουμε VW? Ας παίρναμε Lada!Τα αμορτισέρ όταν είναι χαλασμένα: Καταστρέφουν εντελώς τα κρατήματα. Δυσχεραίνουν επιτάχυνση-φρενάρισμα. Εξαφανίζουν την άνεση. Ταλαιπωρούν πολλά παρελκόμενα (σινεμπλόκ, μπαλάκια, μπιλιοφόρους, and the list goes on). Μπορείς να ζήσεις χωρίς όλα αυτά, αλλά να ξέρεις πως όσο αφήνεις κάποιο εξάρτημα του "στησήματος" του αυτοκινήτου να παλιώσει/χαλάσει, σε λίγο καιρό θα ακολουθήσουν όλα τα υπόλοιπα που προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά του και δέν μπορούν. Για να στο πώ απλά, αφήνοντας τα παλιά αμορτισέρ μέχρι καταστροφής και βάλε, θα "παλιώνει" γρηγορότερα το αμάξι του. Κάθε μέρα και ένα καινούριο τρίξιμο-κοπάνημα. ← Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε Quasar απλά εγω 1) θεωρώ ασύμφορο να αλλάξω όλα τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο 22 χρονών 2) το χρησιμοποιώ ως επι το πλειστόν για αγροτικές εργασίες 3) το πιθανότερο είναι όπου να ναι να παραδώσει πνεύμα Δεν προτείνω να κάνει το ίδιο και ο hard-fi γιατί το δικό οτυ είναι μόλις 8 χρονών απλά ήθελα να του τονίσω την αντοχή των αμορτισερ και οτι δενυπάρχει φόβος να πάθει κάτι αν υπάρχει η απαιτούμενη προσοχή και συνετή οδήγηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbeelee Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 (edited) To καλυτερο ειναι να αλλαξεις, φιλε μου τα αμορτισερ σου και να βαλεις καινουργια μαμα αμορτισερ, οπως σου ειπε και ο τεχνικος σου. Μια αναποδια να τυχει σε καμια στροφη, ι αποτομο ελιγμο, τα καινουργια αμορτισερ θα σε κρατησουν στο δρομο. Κοντα στα 50.000 χλμ πιστευω πως θα ηταν ωρα να τα αλλαξεις. Το θεμα των αμορτισερ δεν ειναι ουτε για ομορφια, ουτε για πλακα. Ειναι θεμα ασφαλειας και δεν θελει αστεια. Edited May 9, 2005 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Αλλαξέ τα. Σκέψου ότι στον επόμενο έλεγχο του ΚΤΕΟ δε θα μπορείς να περάσεις. Σε κάτι τέτοια μη προσπαθείς να γλιτώσεις λεφτά γιατί αν σου κάτσει η στραβή θα τα πληρώσεις όλα μαζί χ10. Υ.Γ. Σπύρο plz το γκολφάκι μη το φέρεις σε καμιά μέρα σε συνάντηση και με πιάσει η καρδιά μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 hard-fi καλως ηρθες στο vwclub Θα συμφωνησω και εγω οτι τα αμορτισερ χρειαζονται αλλαγη και να τα αλλαξεις πρωτα απο ολα για την δικη σου ασφαλεια και μετα για του αυτοκινητου σου. Οταν λες 300 ¤ εννοεις και με την εργασια? Αν ναι ειναι πολυ καλα λεφτα, την στιγμη που εμεις ΜΟΝΟ για τα ανταλλακτικα καλουμαστε να δωσουμε 450-500 ¤ και παραπανω μερικες φορες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 αλλαξε τα φιλε μου και θα δεις ΜΕΓΑΛΗ! διαφορα.... σε κρατημα,ανεση,φρεναρισμα κτλ wellcome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hard-fi Posted May 10, 2005 Author Report Share Posted May 10, 2005 (edited) Παιδιά,σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση. Τελικά πήρα και δεύτερη γνώμη φίλε super sayian,και μου είπαν για 250 ευρώ,κομπλέ,αλλά...πρώτα να τα μετρήσουν τα παλιά,με 35 ευρώ! (ρε τι γίνεται...) Φίλε Σπύρο και Quasar μου είπε και τα αντίθετα απο τον πρώτο!ότι δηλ.όταν φθείρονται τα αμορτισέρ,γίνεται σκληρότερο το αμάξωμα και δύσκολα πηγαίνει πάνω-κάτω! Φυσικά,και για να μην μπερδευτώ περισσότερο, φίλε vwbeelee,θα τα αλλάξω στα 50000χλμ όπως λες. Για αντιπροσωπεία Cosmocar τι λέτε,ή θα μου πιάσουνε τον χωρίς λόγο?(είμαι επαρχία,υπάρχουν και Cosmocar και πολλοί ιδιώτες). Αλλιώς, για τα ΜΟΝROE τι λέτε? Επίσης μου είπε "συνάδελφος πολίστας" να αποφύγω τα ΜΑΥΡΑ BILSTΕINE... Α,και κάτι άλλο:Τι σημαίνουν οι κωδικοί του προφίλ POLO1-POLO2-POLO 9ν κ.λ.π?Πρώτη φορά τα συναντώ!Εγώ δηλ.που έχω POLO 1.4 '97 4πορτ. τι πρέπει να επιλέξω? Edited May 10, 2005 by hard-fi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMON4141 Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Α,και κάτι άλλο:Τι σημαίνουν οι κωδικοί του προφίλ POLO1-POLO2-POLO 9ν κ.λ.π?Πρώτη φορά τα συναντώ!Εγώ δηλ.που έχω POLO 1.4 '97 4πορτ. τι πρέπει να επιλέξω? ← Αυτοί είναι οι κωδικοί του κάθε αμαξιού που τους δίνει η vw. Νομίζω το δικό σου είναι το 6Ν αν κάνω λάθος να με διορθώσει κάποιος. Οσο για τα BILSTEIN γενικά είναι αρκετά σκληρα αμορτισερ ομολογουμένως. Αν δεν θες το αμάξι στημένο και θες κάτι συμβατικό καλό θα είναι να τα αποφύγεις όχι οτι δεν είναι καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Το μετρημα των αμορτισερ σε αμορτισερομετρο ειναι οντως ενας τροπος για να δεις την κατασταση τους. Απο προσωπικη εμπειρια παντως αφου εχω το ιδιο μοντελο θα σου συνιστουσα να τα πεταξεις και πριν τα 50000 (εκτος και δεν τα εχεις ταλαιπωρησει καθολου) και να βαλεις καποια δοκιμασμενη λυση. Μην ξεχνας το καλο ειναι και ακριβοτερο. Τα Bilstein τα εμπιστευομαι σαν κρατημα αλλα στην ανεση δεν ειναι οτι καλυτερο. Βεβαια ισχυει και το αντιθετο καποιο φτηνο με καλη ανεση δεν θα εχει και το κρατημα που πρεπει. Τελος το καλο αμορτισερ φαινεται οταν θα μπουν 4 ατομα μεσα και θα συνεχισει να ειναι σταθερο σε αποτομες αλλαγες πορειας γιατι κακα τα ψεμματα εκει χρειαζεται το αμορτισερ και οχι μονο για την ανεση που μπορει να προσφερει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Φιλε μου τα MONROE εινια η φτηνοτερη λυση και μεγαλα τα κερδη του εμπορου με την τοποθετηση της αναρτησης αυτης. ΟΤι πλησιεστερο στην αναρτηση σου που τεινει προς το καλυτερο ειναι τα μαυρα Bilstein τα οποια εχουν αντοχη και δουλευουν απροβληματιστα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gargas101ps Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 να ρωτήσω κι εγώ κάτι σαν άσχετος???πρόσφατα άλλαξα ζάντες και έβαλλα 16άρες.το θέμα είναι ότι το μ@λ@κισμένο ψήλωσε. για χαμήλωμα τι λέτε???αξίζει η σπορ ανάρτηση της εταιρίας?δεν θέλω να χάσω σε άνεση αλλά θέλω να μειώσω κλίσεις αμαξώματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 να ρωτήσω κι εγώ κάτι σαν άσχετος???πρόσφατα άλλαξα ζάντες και έβαλλα 16άρες.το θέμα είναι ότι το μ@λ@κισμένο ψήλωσε. για χαμήλωμα τι λέτε???αξίζει η σπορ ανάρτηση της εταιρίας?δεν θέλω να χάσω σε άνεση αλλά θέλω να μειώσω κλίσεις αμαξώματος ← ποια σπορ αναρτηση?δεν υπαρχει κατι τετοιο ,μονο σπορ ελατηρια που εβαλα κ εγω αλλα κ ειναι σαν να μην εχεις μηδαμινες οι διαφορες,βαλε κατι after market nα κανεις δουλεια καλυτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Φίλε Σπύρο και Quasar μου είπε και τα αντίθετα απο τον πρώτο!ότι δηλ.όταν φθείρονται τα αμορτισέρ,γίνεται σκληρότερο το αμάξωμα και δύσκολα πηγαίνει πάνω-κάτω! ← Σκέψου το έτσι. Τί κοπανάει χειρότερα, ένα ελατηριάκι στον αέρα ή ένα ελατηριάκι μέσα σε μέλι (καλά είμαι τρελλός άκου ιδέα που μου ήρθε...). Το ελατηριάκι είναι τα ελατήρια και το αμορτισέρ το μέλι. Αυτό που σου είπε ο τύπος, ξερά, δέν ισχύει. Καθόλου. Το αμάξωμα μαλακώνει εκεί που δεν πρέπει (στις στροφές), και κοπανάει (πάλι εκεί που δεν πρέπει, στα σαμαράκια δηλαδή). Κοινώς ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. Φίλε Σπύρο δεν σου έκανα κριτική! Απλά εννοούσα οτι για ένα αμάξι που α) το έχεις μεράκι ή β) δεν το προορίζεις για σουτάρισμα, τα αμορτισέρ πρέπει πάντα να είναι σε καλή κατάσταση. Προφανώς δέν έχει κανείς στην πέννα το αγροτικό που ετοιμάζεται να πετάξει! (στην τελική έχει δεί κανείς νταλίκα με bodykit???? ) Λογικά πράγματα λές απλά έλεγα στον άνθρωπο οτι άν αφήσει πάνω χαλασμένα αμορτισέρ, θα το βρεί αδύνατο να διατηρείσει το υπόλοιπο αμάξι (όσον αφορά το "σώμα, το "στήσιμο") σε καλή κατάσταση. Θα καταρρέει γύρω του σιγά σιγά. (Δείχνω να υπερβάλλω, αλλά αυτό είναι ακριβώς που έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης στην Golfάρα μου και τώρα κοιτάω να μαζέψω τον αμάζευτο, απο σινεμπλόκ και ταλαιπωρημένες ζάντες, μέχρι διαλυμένη κρεμαγιέρα, μέχρι στραβωμένη πίσω γέφυρα, όλα αυτά σε ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ αμάξι... Γιατι κάποιος είχε αφήσει κάποιες ομολογουμένως εξαιρετικές αναρτήσεις για κάτι παραπάνω απο 170.000 χιλιόμετρα .) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 πολυ το ψαχνοιυμε ας βαλει τα μαυρα bilstein το παιδι να ησυχασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 ΒΑΛΕ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΤΟ ΚΑΙ 5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΥΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΡΕ ΤΡΕΛΕ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
packageme77 Posted May 22, 2005 Report Share Posted May 22, 2005 Φίλε hard-fi απο ότι κατάλαβα το αυτοκίνητο το θες ως απλό μεταφορικό χωρίς να έχεις φοβερές απαιτήσεις.Αν είναι έτσι φίλε μου τότε αγόρασε 4 BOGE TURBOGAS και θα δείς μεγάλη διαφορά.Μη πας αντιπροσωπεία γιατι θα τα ακουμπήσεις τσάμπα.Κανονικά δεν πρέπει να έχουν πάνω απο 180 ΕURO αγορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted May 22, 2005 Report Share Posted May 22, 2005 Καλο ειναι να μην παιζουμε με την ασφαλεια μας!!!! Και ως γνωστο αν το αφησεις θα σε αφησει, και μετα θα πληρωσεις πολλα περισσοτερα για να το φτιαξεις Αφου δεν θες να δωσεις πολλα λεφτα, εγω θα σου προτεινω να βαλεις τα sachs ειναι ανετα, φτηνα και καλητερα απο τα μαμα !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 εγω προτεινω στο φιλο μας τα kyaba τα μαμα που εχουν 151 ευρωπουλα to σετ στο www.tpauto.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Παιδιά,σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση.Τελικά πήρα και δεύτερη γνώμη φίλε super sayian,και μου είπαν για 250 ευρώ,κομπλέ,αλλά...πρώτα να τα μετρήσουν τα παλιά,με 35 ευρώ! (ρε τι γίνεται...) Φίλε Σπύρο και Quasar μου είπε και τα αντίθετα απο τον πρώτο!ότι δηλ.όταν φθείρονται τα αμορτισέρ,γίνεται σκληρότερο το αμάξωμα και δύσκολα πηγαίνει πάνω-κάτω! Φυσικά,και για να μην μπερδευτώ περισσότερο, φίλε vwbeelee,θα τα αλλάξω στα 50000χλμ όπως λες. Για αντιπροσωπεία Cosmocar τι λέτε,ή θα μου πιάσουνε τον χωρίς λόγο?(είμαι επαρχία,υπάρχουν και Cosmocar και πολλοί ιδιώτες). Αλλιώς, για τα ΜΟΝROE τι λέτε? Επίσης μου είπε "συνάδελφος πολίστας" να αποφύγω τα ΜΑΥΡΑ BILSTΕINE... Α,και κάτι άλλο:Τι σημαίνουν οι κωδικοί του προφίλ POLO1-POLO2-POLO 9ν κ.λ.π?Πρώτη φορά τα συναντώ!Εγώ δηλ.που έχω POLO 1.4 '97 4πορτ. τι πρέπει να επιλέξω? Εντελώς πληροφοριακά στα fit &go η αμαρτισερομέτρηση είναι δωρεάν!!! Αν είναι πιωμένα τα αμορτισέρ σου καλό είναι να τα αλλάξεις για δική σου ασφάλεια και μόνο.Είναι από τα βασικότερα μέρη ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου σου. Σκέψου ότι ένα αμορτισέρ που δουλεύει σωστά μπορεί να σε σώσει σε ένα απότομο φρενάρισμα ή σε μία απότομη στροφή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...