mike21 Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 (edited) γεια σας παιδιά, έχω ένα gof gt με τα 170 και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. . Όσον αφορά επιδόσεις και αξιοπιστία γενικά, με τι είναι προτιμότερο να ξεκινήσω, φίλτρο αέρος απλό η βαρελάκι? Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους Ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.θεματων. Edited February 23, 2008 by konstantinos passat @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Kαλωσορισες καταρχην. Αν θελεις κανε μας μια παρουσιαση σου στην Παρουσιαση Νεων Μελων. Σχετικα με το ερωτημα σου υπαρχουν πολλα ανοιχτα θεματα σχετικα.Ριξε μια ματια αν θελεις. Επιγραμματικα,το φιλτρο ειναι κλασικη λυση οχι ομως τοσο αποδοτικη οσο το βαρελακι ή η σκουπα που βγαινει για τα TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 γεια σας παιδιά, έχω ένα gof gt με τα 170 και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. . Όσον αφορά επιδόσεις και αξιοπιστία γενικά, με τι είναι προτιμότερο να ξεκινήσω, φίλτρο αέρος απλό η βαρελάκι? Καλημερα Μιχαλη και καλωσορισες. Οσον αφορα τις επιδοσεις, η διαφορα τοσο με φιλτρο panel, οσο και με "βαρελακι" ειναι ελαχιστη, καθως το management σου καθοριζει στοχο ροπης και στοχο πιεσης και απλα οταν παιρνεις κρυο αερα μειωνει την πιεση υπερπληρωσης, με ελαχιστο κερδος οτι ο συμπιετης μπορει να βρεθει σε λιγο καλυτερο σημειο λειτουργιας (μικροτερος λογος πιεσης) και οτι ο ψυχροτερος αερας ελαττωνει τις διορθωσεις αβανς (μικρη διαφορα σε συνεχομενα ανοιγματα). Πρακτικα ελαχιστες διαφορες. Επισης, οπως θα χεις δει κι απο αλλο σημειο του φορουμ, προγραμμα μπορεις να βαλεις μονο αν εχεις MED 9.5 εγκεφαλο (παραγωγη μεχρι 8-2006). Tα επομενα GT φορανε MED 17.5 εγκεφαλο που -προς το παρον- δεν προγραμματιζεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted February 26, 2008 Author Report Share Posted February 26, 2008 έθεσα το ερώτημα διότι άκουγα διάφορα, από τη μια να προτιμήσω βαρελάκι λόγω πολύ καλύτερης απόδοσης και τέτοια, αλλά από την άλλη ότι το πιο αποδοτικό είναι φίλτρο για tsi στο μανίσιο κουτί της εταιρείας, καθώς τα βαρελάκια απ'ότι μου είπαν χρησιμοποιούνται κυρίως στα ατμοσφαιρικά για να κρυώνει ο αέρας , ένώ εγώ έχοντας intercooler δεν θα μου συμφέρει και τόσο. . Αποφάσισα λοιπόν να γράψω για να διαφωτιστώ. . Όσον αφορά αυτό με τον εγκέφαλο, μελλοντικά θα με ενδιέφερε ναι. . Που θα δω όμως τι MED έχω? Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Που θα δω όμως τι MED έχω? Βαζοντας Vag-com βλεπεις τα στοιχεια του εγκεφαλου. Αν επισης το πηρες μεχρι 9-10/2006 το πιθανοτερο ειναι να φορας 9.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Βαζοντας Vag-com βλεπεις τα στοιχεια του εγκεφαλου. Αν επισης το πηρες μεχρι 9-10/2006 το πιθανοτερο ειναι να φορας 9.5 εγω το πηρα 9/2006 και θεωρειται 2007 μοντελο λογω MED 17,5..υπαρχει καποιο νεο απο Ανδριανακη για προγραμμα σε αυτον τον εγκεφαλο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted March 5, 2008 Author Report Share Posted March 5, 2008 παιδιά βοηθήστε κι άλλο please, το τοπίο δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα. Ίσα ίσα το δίλημμα γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο, οι γνώμες ποικίλουν. . . Ακούω πως συμφέρει πιο πολύ φίλτρο στο μανίσιο φιλτροκούτι , για το πακέτο χρήμα - απόδοση . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Δλδ τι πιστευεις οτι θα παρεις απο ενα φιλτρο η μια εισαγωγη και εχεις τοσο μεγαλο δηλημα?? Μαμα φιλτρο στο κουτι ασε να μην λερωνει και το μοτερ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Βάλε ένα ελεύθερο φιλτρο (πχ jr που έχω βάλει) στο μαμά φιλτροκούτι. Το μοτέρ θα αναπνέει λίγο καλύτερα και δε θα αλλάζεις κάθε τόσο τα χάρτινα της vw αφού θα πλένεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Το θεμα ειναι με φιλτρο στο φιλτροκουτι, με βαρελακι ή με σκουπα θα παει καλυτερα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 Το θεμα ειναι με φιλτρο στο φιλτροκουτι, με βαρελακι ή με σκουπα θα παει καλυτερα..... Κοίτα αν θες να δώσεις 250+ ¤ που κάνει το βαρελάκι ή σκούπα κτλ και να μη δεις ουσιαστική διαφορά κάντο. ¶ντε να πάρεις και 5 άλογα και τι έγινε; Δε βάζεις καλύτερα πόγραμμα που πας 200 άλογα απευθείας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted March 11, 2008 Report Share Posted March 11, 2008 Παιδια ηθελα να ρωτησο εαν κανενας εχει βαλει σε GT τιν σκουπα που διαφιμιζει το Power για το golf gt ? Ειναι τις sbg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...