Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Posted (edited)
10 hours ago , Derv_7 said:

Μετά τι λάδι έβαλες? Πάλι amsoil?

Κλασσικά!…Είχα ‘’αποθήκη’’ 4 δοχεία (δλδ. 3,8 λίτρα) από πέρυσι τον Δεκέμβριο, τα έβαλα (+ καινούργιο φίλτρο), περπάτησα με αυτή την ποσότητα το αμάξι χαλαρά για περίπου 50 χλμ (πόλη + περιφερειακό) και την επόμενη μέρα ξανά αποστράγγιση (45λεπτο!) και τοποθέτηση νέων Amsoil 4,3 λίτρα (τόσα παίρνει κανονικά) + καινούργιο φίλτρο…Μας βγήκε λίγο ‘’κοστουμάκι’’, αλλά ΟΚ…Μια φορά στις 30-40 χιλ. χιλιόμετρα, δλδ κάθε περίπου 4 χρονάκια, το λες και vfm...

Castrol Engine Shampoo.pdf

Edited by pafsi
  • Like 1
Posted

Κατα λαθος εστειλα το προηγουμενο.

 

-Να ρωτησω ηθελα το εξης :

στην οθονη ενος golf 8, δειχνει σταθμη λαδιου 2 - 3 γραμμες πανω απο την ενδειξη min.Γνωριζει καποιος να μου πει,κατα προσεγγιση,ποση ποστητα εχει καψει? 

-Aν προσθεσω 400-500ml θα παει η σταθμη στο κανονικο ή θα χρειαστει κανα λιτρο? 

-Τα λαδια ειναι castrol 0-20

-Μηπως πρεπει να μπουν λαδια 0-30 ή 5-30 ? αναλογα με το αν καλυπτουν τις προδιαγραφες του κινητηρα.

Posted
24 λεπτά πριν , kou said:

Κατα λαθος εστειλα το προηγουμενο.

 

-Να ρωτησω ηθελα το εξης :

στην οθονη ενος golf 8, δειχνει σταθμη λαδιου 2 - 3 γραμμες πανω απο την ενδειξη min.Γνωριζει καποιος να μου πει,κατα προσεγγιση,ποση ποστητα εχει καψει? 

-Aν προσθεσω 400-500ml θα παει η σταθμη στο κανονικο ή θα χρειαστει κανα λιτρο? 

-Τα λαδια ειναι castrol 0-20

-Μηπως πρεπει να μπουν λαδια 0-30 ή 5-30 ? αναλογα με το αν καλυπτουν τις προδιαγραφες του κινητηρα.

Συγνώμη αν έχω "χάσει επεισόδια" αλλά η κλασσική βέργα ελέγχου στάθμης λαδιού έχει πάψει να υπάρχει ;

Συνήθως η διαφορά ποσότητας μεταξύ μίνιμουμ και μάξιμουμ είναι της τάξης του ενός λίτρου.

Αυτή η φημολογούμενη απώλεια / "κάψιμο" λαδιού σε τί χιλιόμετρα και χρόνο παρουσιάστηκε ; Πριν τί συμπεριφορά είχε ;

Το ιξώδες 0W-20 ήταν συνειδητή επιλογή ή ήταν επιβεβλημένη από την αντιπροσωπεία ; Δεν σου άφησαν εναλλακτική οδό ;

Posted (edited)
18 λεπτά πριν , geopro said:

Συγνώμη αν έχω "χάσει επεισόδια" αλλά η κλασσική βέργα ελέγχου στάθμης λαδιού έχει πάψει να υπάρχει ;

Συνήθως η διαφορά ποσότητας μεταξύ μίνιμουμ και μάξιμουμ είναι της τάξης του ενός λίτρου.

Αυτή η φημολογούμενη απώλεια / "κάψιμο" λαδιού σε τί χιλιόμετρα και χρόνο παρουσιάστηκε ; Πριν τί συμπεριφορά είχε ;

Το ιξώδες 0W-20 ήταν συνειδητή επιλογή ή ήταν επιβεβλημένη από την αντιπροσωπεία ; Δεν σου άφησαν εναλλακτική οδό ;

-Σωστα...σε καποια νεα μοντελα η κλασσικη βεργα εχει αντικατασταθει απο την ενδειξη στην οθονη του αυτοκινητου και στην εφαρμογη μεσω κινητου... σε αυτα τα αυτοκινητα πλεον δεν υπαρχει ουτε βιβλιαρακι service....ειναι ολα ηλεκτρονικα καταχωρημενα....χαχαχαχα

-Το λαδι αυτο φοραγε απο το εργοστασιο,δεν εχει γινει ακομα αλλαγη,το αυτοκινητο ειναι στο στρωσιμο.

-Η απωλεια αυτη παρουσιαστηκε στα 2.100 χλμ.

-Περισσοτερο μ ενδιεφερε να μαθω την ποσοτητα που εχει καψει συμφωνα με την ενδειξη της οθονης,εστω κατα προσεγγιση.

Edited by kou
Posted
28 λεπτά πριν , kou said:

-Σωστα...σε καποια νεα μοντελα η κλασσικη βεργα εχει αντικατασταθει απο την ενδειξη στην οθονη του αυτοκινητου και στην εφαρμογη μεσω κινητου... σε αυτα τα αυτοκινητα πλεον δεν υπαρχει ουτε βιβλιαρακι service....ειναι ολα ηλεκτρονικα καταχωρημενα....χαχαχαχα

-Το λαδι αυτο φοραγε απο το εργοστασιο,δεν εχει γινει ακομα αλλαγη,το αυτοκινητο ειναι στο στρωσιμο.

-Η απωλεια αυτη παρουσιαστηκε στα 2.100 χλμ.

-Περισσοτερο μ ενδιεφερε να μαθω την ποσοτητα που εχει καψει συμφωνα με την ενδειξη της οθονης,εστω κατα προσεγγιση.

Ναι, το είχα διαβάσει ότι η νέα τάση είναι η πλήρης κατάργηση της βέργας ελέγχου ως απόρροια των αυτοκινητοβιομηχανιών να αποθαρρύνουν τους κατόχους να ασχολούνται. Στην Αμερική ανθίστανται σθεναρά επί του παρόντος.

Επί του θέματος τώρα, δηλαδή η ένδειξη στο ταμπλώ ήταν max ( ή κάπου εκεί κοντά) και μόλις σε 2100km ( ενάμιση μήνα ; ) έπεσε δύο τρεις γραμμές από το min? Επί ποιανού συνόλου γραμμών ;

Γενικά όταν ένα μοτέρ είναι ολοκαίνουργιο "καίει" λάδι αλλά όχι με τέτοιους ρυθμούς.

Έτσι όπως το πάνε αυτοί δεν θα κάνουμε αλλαγή λαδιών αλλά μια διαρκής ανανέωση.

Posted

Τα χλμ αυτα εγινα σε περιπου 3 μηνες.

 

Στην οθονη εχει ενδειξεις max και min.

 

Την παρασκευη εβγαλε ειδοποιηση χαμηλης σταθμης λαδιου και η ενδειξη στην οθονη εδειχνε 2 γραμμες πανω το min....δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως.

 

Προσπαθησα να ανεβασψ φωτο αλλα δεν τα καταφερα.

Posted
11 λεπτά πριν , kou said:

Τα χλμ αυτα εγινα σε περιπου 3 μηνες.

 

Στην οθονη εχει ενδειξεις max και min.

 

Την παρασκευη εβγαλε ειδοποιηση χαμηλης σταθμης λαδιου και η ενδειξη στην οθονη εδειχνε 2 γραμμες πανω το min....δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως.

 

Προσπαθησα να ανεβασψ φωτο αλλα δεν τα καταφερα.

Αφού έβγαλε ειδοποίηση χαμηλής στάθμης λαδιού τότε μάλλον η απώλεια λαδιού θα πλησιάζει το ένα λίτρο.

Θα έλεγα να μην αγγίξεις κάτι αλλά να πας αντιπροσωπεία και να ακούσεις τί έχουν να σου πουν και να καταγραφεί στο ιστορικό ότι κάνουν.

Παράλληλα ας ενημερωθείς ποιες είναι οι εναλλακτικές πέραν του 0W-20.

Προσωπικά ο " διάολος μου" είναι το κάψιμο του λαδιού.

Δεν είναι μόνο ότι σε ταλαιπωρεί ως μια ακόμη φροντίδα αλλά και το καμμένο λάδι δεν εξαϋλώνεται και τα κατάλοιπα της καύσης του προκαλούν με την σειρά τους διάφορα ζητήματα.

Όταν ήταν με μηδέν χιλιόμετρα ποια ήταν η ένδειξη στάθμης ; Δεν είναι ασυνήθιστο να μην γίνεται σωστή πλήρωση από το εργοστάσιο.

Ψυχραιμία.

Posted (edited)
20 λεπτά πριν , geopro said:

Αφού έβγαλε ειδοποίηση χαμηλής στάθμης λαδιού τότε μάλλον η απώλεια λαδιού θα πλησιάζει το ένα λίτρο.

Θα έλεγα να μην αγγίξεις κάτι αλλά να πας αντιπροσωπεία και να ακούσεις τί έχουν να σου πουν και να καταγραφεί στο ιστορικό ότι κάνουν.

Παράλληλα ας ενημερωθείς ποιες είναι οι εναλλακτικές πέραν του 0W-20.

Προσωπικά ο " διάολος μου" είναι το κάψιμο του λαδιού.

Δεν είναι μόνο ότι σε ταλαιπωρεί ως μια ακόμη φροντίδα αλλά και το καμμένο λάδι δεν εξαϋλώνεται και τα κατάλοιπα της καύσης του προκαλούν με την σειρά τους διάφορα ζητήματα.

Όταν ήταν με μηδέν χιλιόμετρα ποια ήταν η ένδειξη στάθμης ; Δεν είναι ασυνήθιστο να μην γίνεται σωστή πλήρωση από το εργοστάσιο.

Ψυχραιμία.

Οταν εγινε η παραλαβη πρεπει να ηταν μια γραμμη κατω απο το max.

 

Στην αντιπροσωπεια ανεφεραν οτι ειναι φυσιολογικο(χρησιμοποιουν πολυ συχνα αυτον τον ορο)να καψει παραπανω λαδι οταν στρωνεται ενας νεος  κινητηρας.Ρωτησα ΑΙ και απαντησε επισης οτι ειναι φυσιολογικο αυτο αλλα θα πρεπει σταδιακα η καταναλωση λαδιου να σταματησει κτλ

 

Με προβληματιζει ομως η ποσοτητα και αναφερω τα εξης:

-στην αντιπροσωπια ανεφεραν οτι προσθεσαν 450ml.Η ενδειξη ειναι τωρα μια γραμμη κατω απο το max,σκοπιμα γιατι δεν κανει καλο να φτανει η σταθμη στο max....οκ δεκτο αυτο

-ΟΜΩΣ,φευγοντας εδωσαν ενα μονολιτρο δοχειο λαδιου(castrol 0-20) λεγοντας οτι ειναι το λαδι που χρησιμοποιησαν....αλλα το μπουκαλι ηταν αδειο και αυτο σημαινει 2 πραγματα.

Α.Οτι το γκολφακι ειχε καψει 1 λιτρο και οχι 450ml,που ειναι μεγαλη ποσοτητα και ισως επρεπε να το αδειασουν ολο και να προσθεσουν εκ νεου λαδι φρεσκο

Β.αφου ηταν μεσα στην εγγυηση ο μηχανικος που ασχοληθηκε συμπληρωσε τα 450ml που ειχε καψει το αυτοκινητο και τα υπολοιπα τα κρατησε για αλλο αυτοκινητο.

 

-Τι να υποθεσω τωρα...τι εχει γινει απο τα 2...?

 

-Γι αυτο με τρωει να μαθω αν γνωριζει καποιος βασει της ενδειξης που σας αναφερω ποια ειναι η ποσοστητα.

Edited by kou
Posted
14 λεπτά πριν , kou said:

Οταν εγινε η παραλαβη πρεπει να ηταν μια γραμμη κατω απο το max.

 

Στην αντιπροσωπεια ανεφεραν οτι ειναι φυσιολογικο(χρησιμοποιουν πολυ συχνα αυτον τον ορο)να καψει παραπανω λαδι οταν στρωνεται ενας νεος  κινητηρας.Ρωτησα ΑΙ και απαντησε επισης οτι ειναι φυσιολογικο αυτο αλλα θα πρεπει σταδιακα η καταναλωση λαδιου να σταματησει κτλ

 

Με προβληματιζει ομως η ποσοτητα και αναφερω τα εξης:

-στην αντιπροσωπια ανεφεραν οτι προσθεσαν 450ml.Η ενδειξη ειναι τωρα μια γραμμη κατω απο το max,σκοπιμα γιατι δεν κανει καλο να φτανει η σταθμη στο max....οκ δεκτο αυτο

-ΟΜΩΣ,φευγοντας εδωσαν ενα μονολιτρο δοχειο λαδιου(castrol 0-20) λεγοντας οτι ειναι το λαδι που χρησιμοποιησαν....αλλα το μπουκαλι ηταν αδειο και αυτο σημαινει 2 πραγματα.

Α.Οτι το γκολφακι ειχε καψει 1 λιτρο και οχι 450ml,που ειναι μεγαλη ποσοτητα και ισως επρεπε να το αδειασουν ολο και να προσθεσουν εκ νεου λαδι φρεσκο

Β.αφου ηταν μεσα στην εγγυηση ο μηχανικος που ασχοληθηκε συμπληρωσε τα 450ml που ειχε καψει το αυτοκινητο και τα υπολοιπα τα κρατησε για αλλο αυτοκινητο.

 

-Τι να υποθεσω τωρα...τι εχει γινει απο τα 2...?

 

-Γι αυτο με τρωει να μαθω αν γνωριζει καποιος βασει της ενδειξης που σας αναφερω ποια ειναι η ποσοστητα.

Ας μην κάνουμε εικασίες πέρα από τις απολύτως απαραίτητες.

Ότι ενέργειες γίνονται να ζητάς να καταγράφονται στο ιστορικό. Θα σου φανούν χρήσιμες σε περίπτωση που το πράγμα στραβωσει.

Ας κάνει το αυτοκίνητο 5.000 km και μετά να αλλάξουν λάδια & φίλτρο (μην δώσεις βάση σε ιστορίες για άγρίους περί 25.000 km).

Να ενημερωθείς ποιες είναι οι εναλλακτικές πέραν του 0W-20.

Υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι δεν κάνει για εμάς.

Το άσχημο είναι ότι ένα πέπλο καχυποψίας έχει σκιάσει τα πάντα. Και όχι αδίκως.

Posted
5 λεπτά πριν , geopro said:

Ας μην κάνουμε εικασίες πέρα από τις απολύτως απαραίτητες.

Ότι ενέργειες γίνονται να ζητάς να καταγράφονται στο ιστορικό. Θα σου φανούν χρήσιμες σε περίπτωση που το πράγμα στραβωσει.

Ας κάνει το αυτοκίνητο 5.000 km και μετά να αλλάξουν λάδια & φίλτρο (μην δώσεις βάση σε ιστορίες για άγρίους περί 25.000 km).

Να ενημερωθείς ποιες είναι οι εναλλακτικές πέραν του 0W-20.

Υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι δεν κάνει για εμάς.

Το άσχημο είναι ότι ένα πέπλο καχυποψίας έχει σκιάσει τα πάντα. Και όχι αδίκως.

Δεν διαφωνω σε οσα λες.

 

Απλα να επαναλαβω οτι...

οταν αναφερουν οτι προσθεσαν 450ml κι παραδιδουν το μονολιτρο δοχειο λαδιου που χρησιμοποιησαν αδειο....ε,ειναι λογικο να αμφιβαλω για την ποσοτητα που πραγματικα ειχε καψει το αυτοκιντο....αυτο δεν ειναι εικασια,ειναι προβληματισμος που προκυπτει απο βασιμες "υποψιες".

 

Για το λαδι θα γινει σχετικη ερωτηση αν μπορει να μπει λιγο πιο χοντρο,οσο για τα διαστηματα αλλαγης τους θα ειναι τα 10,000χλμ 

Posted
7 hours ago, kou said:

Κατα λαθος εστειλα το προηγουμενο.

 

-Να ρωτησω ηθελα το εξης :

στην οθονη ενος golf 8, δειχνει σταθμη λαδιου 2 - 3 γραμμες πανω απο την ενδειξη min.Γνωριζει καποιος να μου πει,κατα προσεγγιση,ποση ποστητα εχει καψει? 

-Aν προσθεσω 400-500ml θα παει η σταθμη στο κανονικο ή θα χρειαστει κανα λιτρο? 

-Τα λαδια ειναι castrol 0-20

-Μηπως πρεπει να μπουν λαδια 0-30 ή 5-30 ? αναλογα με το αν καλυπτουν τις προδιαγραφες του κινητηρα.

Καλημέρα! Τι μοτερ έχεις?

Η γνώμη μου είναι να συμπληρώσεις άμεσα λάδι και να το παρακολουθείς.

 

Posted (edited)
1 hour ago , Derv_7 said:

Καλημέρα! Τι μοτερ έχεις?

Η γνώμη μου είναι να συμπληρώσεις άμεσα λάδι και να το παρακολουθείς.

 

Σε επόμενο ποστ ο @kou διευκρινίζει ότι ήδη έχει συμπληρωθεί λάδι από την αντιπροσωπεία και αναρωτιέται πόση ακριβώς ήταν αυτή η ποσότητα. Κατά δήλωση τους η ποσότητα ήταν 450 ml αλλά ο ίδιος έχει λόγους να αμφιβάλλει (δικαίως) και ότι ίσως να ήταν μεγαλύτερη.

Η άποψη μου είναι να μην προβαίνει ο ίδιος σε συμπλήρωση του λαδιού αλλά να το κάνει η αντιπροσωπεία έτσι ώστε να καταγράφεται.

Edited by geopro
  • Like 1
Posted
6 hours ago , kou said:

Δεν διαφωνω σε οσα λες.

 

Απλα να επαναλαβω οτι...

οταν αναφερουν οτι προσθεσαν 450ml κι παραδιδουν το μονολιτρο δοχειο λαδιου που χρησιμοποιησαν αδειο....ε,ειναι λογικο να αμφιβαλω για την ποσοτητα που πραγματικα ειχε καψει το αυτοκιντο....αυτο δεν ειναι εικασια,ειναι προβληματισμος που προκυπτει απο βασιμες "υποψιες".

 

Για το λαδι θα γινει σχετικη ερωτηση αν μπορει να μπει λιγο πιο χοντρο,οσο για τα διαστηματα αλλαγης τους θα ειναι τα 10,000χλμ 

Και εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι η ποσότητα συμπλήρωσης ίσως να ήταν μεγαλύτερη από 450 ml , ειδάλλως η ένδειξη περί χαμηλής στάθμης δεν θα είχε ενεργοποιηθεί. Δεν είμαι γνώστης του τελείως ηλεκτρονικού τύπου μέτρησης της στάθμης αλλά η εμπειρία λέει ότι η τυχόν ένδειξη χαμηλής στάθμης αντιστοιχεί σε έλλειψη ενός λίτρου.

Όπως και να έχει το πράγμα η ψυχραιμία είναι απαραίτητη.

Μπορώ να "μπω στα παπούτσια" σου και αντιλαμβάνομαι το "γαμώτο" της υπόθεσης.

Το καλό είναι ότι το παρακολουθείς. 

  • Thanks 1
Posted

Πάντως για να μην αιωρούνται οι απορίες και οι αμφιβολίες ας τους κάνεις @kou ερωτήσεις του τύπου "σε τί ποσότητα λαδιού στο καρτερ γίνεται ενεργοποίηση χαμηλής στάθμης ένδειξης"

Εν συνεχεία ας επισημανθεί το γεγονός ότι μόλις μετά από χρήση 2.100 km βρέθηκες αντιμέτωπος με αλαρμ λαδιού.

Θα απαντήσουν άραγε με την αγαπημένη τους φράση ότι "είναι φυσιολογικό" ?

Θα πρότεινα η επικοινωνία/ ερωτήσεις/ απαντήσεις να έχουν ένα επίσημο τόνο, να είναι γραπτές και όχι προφορικές.

 

Για αυτά τα πρώτα 2.100 km σε διάστημα τριών μηνών σε τί διαδρομές , με τί στυλ οδήγησης και με τί φορτία κινούνταν το αυτοκίνητο;

Posted
2 hours ago , geopro said:

Πάντως για να μην αιωρούνται οι απορίες και οι αμφιβολίες ας τους κάνεις @kou ερωτήσεις του τύπου "σε τί ποσότητα λαδιού στο καρτερ γίνεται ενεργοποίηση χαμηλής στάθμης ένδειξης"

Εν συνεχεία ας επισημανθεί το γεγονός ότι μόλις μετά από χρήση 2.100 km βρέθηκες αντιμέτωπος με αλαρμ λαδιού.

Θα απαντήσουν άραγε με την αγαπημένη τους φράση ότι "είναι φυσιολογικό" ?

Θα πρότεινα η επικοινωνία/ ερωτήσεις/ απαντήσεις να έχουν ένα επίσημο τόνο, να είναι γραπτές και όχι προφορικές.

 

Για αυτά τα πρώτα 2.100 km σε διάστημα τριών μηνών σε τί διαδρομές , με τί στυλ οδήγησης και με τί φορτία κινούνταν το αυτοκίνητο;

Φαντάζομαι ότι καταγραφηκε η επίσκεψη για τα λάδια.

 

Από κει και πέρα η οδηγηση είναι στρωτή σε ανοιχτό δρόμο,ελάχιστες διαδρομές μέσα σε κινηση....έγιναν και 2 ταξιδακια στον αυτοκινητόδρομο χωρίς απότομες επιταχύνσεις,στροφές το πολύ έως 3.000,φορτωμένο ποτέ.

 

Επειδή έχω και εγώ κάποιος επισκέψεις αντιπροσωπεία volkswagen ξέρω τι γίνεται και πάντα είμαι δύσπιστος με αυτούς. Μπορεί βέβαια να είναι γενικό το πρόβλημα και όχι μόνο του γκρουπ όσον αφορά τους επίσημη σε αντιπροσώπους. 

 

 

Posted
26 λεπτά πριν , kou said:

Φαντάζομαι ότι καταγραφηκε η επίσκεψη για τα λάδια.

 

Από κει και πέρα η οδηγηση είναι στρωτή σε ανοιχτό δρόμο,ελάχιστες διαδρομές μέσα σε κινηση....έγιναν και 2 ταξιδακια στον αυτοκινητόδρομο χωρίς απότομες επιταχύνσεις,στροφές το πολύ έως 3.000,φορτωμένο ποτέ.

 

Επειδή έχω και εγώ κάποιος επισκέψεις αντιπροσωπεία volkswagen ξέρω τι γίνεται και πάντα είμαι δύσπιστος με αυτούς. Μπορεί βέβαια να είναι γενικό το πρόβλημα και όχι μόνο του γκρουπ όσον αφορά τους επίσημη σε αντιπροσώπους. 

 

 

Κατάλαβα

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.

Δεν δικαιολογείται τέτοιας έκτασης απώλεια λαδιού υπό αυτές τις συνθήκες ακόμη και για ένα ολοκαίνουργιο κινητήρα.

Αυτές τα γεγονότα να τους τα υποβάλλεις γραπτώς χωρίς να χάνεις το χρόνο σου σε διαδρόμους αντιπροσωπείας με λόγια προφορικά που τα παίρνει ο άνεμος.

Ζήτησε ενημέρωση από ψηλότερα κλιμάκια.

Αν επιμένουν σε προφορικές δηλώσεις του τύπου ότι αυτά "είναι φυσιολογικα" ας ανεβάσεις τους τόνους με κόσμιο τρόπο.

Ψυχραιμία.

 

Posted
2 hours ago, kou said:

Φαντάζομαι ότι καταγραφηκε η επίσκεψη για τα λάδια.

 

Από κει και πέρα η οδηγηση είναι στρωτή σε ανοιχτό δρόμο,ελάχιστες διαδρομές μέσα σε κινηση....έγιναν και 2 ταξιδακια στον αυτοκινητόδρομο χωρίς απότομες επιταχύνσεις,στροφές το πολύ έως 3.000,φορτωμένο ποτέ.

 

Επειδή έχω και εγώ κάποιος επισκέψεις αντιπροσωπεία volkswagen ξέρω τι γίνεται και πάντα είμαι δύσπιστος με αυτούς. Μπορεί βέβαια να είναι γενικό το πρόβλημα και όχι μόνο του γκρουπ όσον αφορά τους επίσημη σε αντιπροσώπους. 

 

 

 τι μοτερ έχεις? δεν είδα να το έχεις αναφέρει

Posted
2 hours ago , Derv_7 said:

 τι μοτερ έχεις? δεν είδα να το έχεις αναφέρει

1.5 tsi , 116 αλογα

Posted
21 hours ago , kou said:

1.5 tsi , 116 αλογα

Το σίγουρο είναι ότι θα μειωθεί η κατανάλωση λαδιού μελλοντικά. Το θέμα είναι να περιοριστεί σε λογικά επίπεδα.

Αυτοί τί λένε ;

Κυρίως τί λένε για την επιλογή του 0W-20 ?

Το σκέφτονται για 0W-30? (Εντός προδιαγραφών πάντα)

Posted
On 25/10/2024 at 6:56 ΜΜ, pafsi said:

Για πληροφόρηση :

Αν και είχα τις επιφυλάξεις μου απέναντι σε τέτοιου είδους σκευάσματα, πριν 3 μέρες πείσθηκα τελικά από φίλο μηχανικό και χρησιμοποίησα  ‘’Castrol Engine Shampoo 300 ml’’ για εσωτερικό ξέπλυμα του κινητήρα ο οποίος έχει μεν 40.000 χλμ, αλλά με 80% αστική κυκλοφορία, σταμάτα-ξεκίνα, χαμηλές στροφές κινητήρα και αναπόφευκτα, με συσσώρευση καρβουνίλας στα σπλάχνα του…Είχα επιχειρήσει κάποια ‘’ξεκαπνίσματα’’ κάποιες φορές, αλλά τζίφος…Το μαραφέτι λοιπόν, έκανε δουλειά…Ανάσανε το αμάξι…Γλυκύτερο στροφάρισμα σε ρελαντί και σε κίνηση, εμφανώς αυξημένες επιταχύνσεις…Αυτά.

Σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω και εγώ το Castrol engine shampoo αλλά σέ λίγο μικρότερη δοσολογία.

Στις οδηγίες γράφει ότι μπορεί να μπουν τα 300 ml σε καρτερ χωρητικότητας από 3 έως 6 λίτρα.

Οπότε μιας και θα χρησιμοποιηθεί σε κάρτερ 3,5 λίτρων να το μοίραζα σε δύο δόσεις των 150 ml  για δύο αυτοκίνητα.

Λέω να το κάνω έτσι για ψυχολογικούς κυρίως λόγους.

Εσύ μετά την χρήση του καθαριστικού έκανες εκ νέου αλλαγή λαδιού και ξανά για την πλήρη απομάκρυνση του ;

Για να είμαι ειλικρινής το βαριέμαι αυτό....

Posted (edited)
3 hours ago , geopro said:

Σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω και εγώ το Castrol engine shampoo αλλά σέ λίγο μικρότερη δοσολογία.

Στις οδηγίες γράφει ότι μπορεί να μπουν τα 300 ml σε καρτερ χωρητικότητας από 3 έως 6 λίτρα.

Οπότε μιας και θα χρησιμοποιηθεί σε κάρτερ 3,5 λίτρων να το μοίραζα σε δύο δόσεις των 150 ml  για δύο αυτοκίνητα.

Λέω να το κάνω έτσι για ψυχολογικούς κυρίως λόγους.

Κοίτα…Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν θα λειτουργήσουν στο maximum τα συστατικά του πλυστικού, εφαρμόζοντας αναγωγές ποσοτήτων (λάδι, Shampoo)...Κατανοώ αυτό που λες ‘’για ψυχολογικούς λόγους’’, αλλά έτσι υπάρχει η υπόνοια μήπως λειτουργήσει αποδυναμωμένο το υλικό (?)…Το δικό μου δέχεται 4,3 λίτρα και το έριξα όλο…Στο δικό σου με 3,5 λίτρα, αν το πας με αναγωγή, θα πρέπει να ρίξεις 245 ml Shampoo…Ε, εντάξει…τι 245 τι 300!...Τα 150 ml που σκέφτεσαι, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν την ίδια δυναμική/δυνατότητες με τα 300 ml...Πιθανώς και να κάνουν τη δουλίτσα, αλλά πιθανώς να σε βασανίσει και η αμφιβολία περί του καλύτερου με τα 300 ml...Μη βγάλουμε άλλο ψυχολογικό!! :yes:

3 hours ago , geopro said:

Εσύ μετά την χρήση του καθαριστικού έκανες εκ νέου αλλαγή λαδιού και ξανά για την πλήρη απομάκρυνση του ;

Για να είμαι ειλικρινής το βαριέμαι αυτό....

Άλλαξα λάδια (+φίλτρο) μετά το ‘’πλύσιμο’’ και μετά από 2 μέρες και περίπου 50 χλμ οδήγησης, ξανά άλλαξα (+φίλτρο) για να διώξω και τα τελευταία απομεινάρια του Castrol…και ναι…το ψιλοβαρέθηκα κι εγώ, αλλά το αποτέλεσμα μου έδωσε το boost και για μια επιπλέον αλλαγή, ώστε να νοιώθω πιο ήσυχος ότι ο κινητήρας είναι πλέον πεντακαθαρίδης από ‘’ξένο σώμα’’!

Αν το κάνεις τελικά και δεν βαριέσαι γράψε και τις εντυπώσεις σου.

Edited by pafsi
Posted (edited)
2 hours ago , pafsi said:

Κοίτα…Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν θα λειτουργήσουν στο maximum τα συστατικά του πλυστικού, εφαρμόζοντας αναγωγές ποσοτήτων (λάδι, Shampoo)...Κατανοώ αυτό που λες ‘’για ψυχολογικούς λόγους’’, αλλά έτσι υπάρχει η υπόνοια μήπως λειτουργήσει αποδυναμωμένο το υλικό (?)…Το δικό μου δέχεται 4,3 λίτρα και το έριξα όλο…Στο δικό σου με 3,5 λίτρα, αν το πας με αναγωγή, θα πρέπει να ρίξεις 245 ml Shampoo…Ε, εντάξει…τι 245 τι 300!...Τα 150 ml που σκέφτεσαι, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν την ίδια δυναμική/δυνατότητες με τα 300 ml...Πιθανώς και να κάνουν τη δουλίτσα, αλλά πιθανώς να σε βασανίσει και η αμφιβολία περί του καλύτερου με τα 300 ml...Μη βγάλουμε άλλο ψυχολογικό!! :yes:

Άλλαξα λάδια (+φίλτρο) μετά το ‘’πλύσιμο’’ και μετά από 2 μέρες και περίπου 50 χλμ οδήγησης, ξανά άλλαξα (+φίλτρο) για να διώξω και τα τελευταία απομεινάρια του Castrol…και ναι…το ψιλοβαρέθηκα κι εγώ, αλλά το αποτέλεσμα μου έδωσε το boost και για μια επιπλέον αλλαγή, ώστε να νοιώθω πιο ήσυχος ότι ο κινητήρας είναι πλέον πεντακαθαρίδης από ‘’ξένο σώμα’’!

Αν το κάνεις τελικά και δεν βαριέσαι γράψε και τις εντυπώσεις σου.

Αυτό που έκανες είναι το ιδανικό.

Δεν με βλέπω όμως να το δύναμαι για δύο αυτοκίνητα.

Γιατί νομίζεις ότι "έπλεξα" το σενάριο περί μειωμένης δοσολογίας ; :wink:

Αν κατά την Castrol τα 300 ml κάνουν δουλειά έως κάρτερ 6 λίτρα λάδι (max) άρα τα 150ml κάνουν δουλειά έως 3 λίτρα (max)

Ε, ελπίζω να έχει φιλότιμο και τα 150 ml να δουλέψουν και στα 3,5 λίτρα λάδι.

Θα έχω και λιγότερες τύψεις για την τεμπελιά μου που δεν

ξέπλυνα εντελώς.

Edited by geopro
Posted
9 hours ago , geopro said:

Αυτό που έκανες είναι το ιδανικό.

Δεν με βλέπω όμως να το δύναμαι για δύο αυτοκίνητα.

Γιατί νομίζεις ότι "έπλεξα" το σενάριο περί μειωμένης δοσολογίας ; :wink:

Αν κατά την Castrol τα 300 ml κάνουν δουλειά έως κάρτερ 6 λίτρα λάδι (max) άρα τα 150ml κάνουν δουλειά έως 3 λίτρα (max)

Ε, ελπίζω να έχει φιλότιμο και τα 150 ml να δουλέψουν και στα 3,5 λίτρα λάδι.

Θα έχω και λιγότερες τύψεις για την τεμπελιά μου που δεν

ξέπλυνα εντελώς.

Ιδανικό θα ήταν να τακτοποιήσεις κομπλέ, πρώτα τον κινητήρα που έχεις ενδείξεις ότι ίσως είναι ο πιο ‘’λερωμένος’’ και σε μετέπειτα χρόνο τον άλλον…Ποτέ μισό χάπι δεν δίνει τη θεραπευτική δράση ενός ολόκληρου χαπιού!...Ωστόσο, αν θεωρείς ότι δεν είναι και πολύ επιβαρυμένοι με καρβουνίλα, λάσπη κλπ οι δύο κινητήρες σου, τότε έχει μια βασιμότητα το να ενεργήσεις έτσι όπως το σκέφτεσαι…Ήπιας μορφής ασθένεια, μισό χάπι! :good:

Posted (edited)
5 hours ago , pafsi said:

Ιδανικό θα ήταν να τακτοποιήσεις κομπλέ, πρώτα τον κινητήρα που έχεις ενδείξεις ότι ίσως είναι ο πιο ‘’λερωμένος’’ και σε μετέπειτα χρόνο τον άλλον…Ποτέ μισό χάπι δεν δίνει τη θεραπευτική δράση ενός ολόκληρου χαπιού!...Ωστόσο, αν θεωρείς ότι δεν είναι και πολύ επιβαρυμένοι με καρβουνίλα, λάσπη κλπ οι δύο κινητήρες σου, τότε έχει μια βασιμότητα το να ενεργήσεις έτσι όπως το σκέφτεσαι…Ήπιας μορφής ασθένεια, μισό χάπι! :good:

Δεν ξεκινώ με αφετηρία ότι οι κινητήρες που συντηρώ έχουν μέσα "λάσπη" ούτε προσδοκώ το shampoo να απομακρύνει την "καρβουνίλα". 

Στα σημεία που έχει καρβουνίλα το shampoo ούτε που θα πλησιάσει.

Ένα ξεκόλλημα του παλιού λιπαντικού προσδοκώ.

Αν οι κινητήρες μου έχουν μέσα λάσπη τότε έχω αποτύχει παταγωδώς και εγώ και τα λιπαντικά που υποτίθεται εχουν καθαριστικές ιδιότητες.

Edited by geopro
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.