Jump to content
mixmal321

Μήπως αρρώστησε το Polaki μου?

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!! :lol:

Αφορμή της εγγραφής μου στο club είναι η πρόσφατη περιπέτεια που περνάω με το Polaκι μου, μοντέλο 4/07', το 1.2.

Όλα ξεκίνησαν με το 1ο service που πήγα να κάνω, στην Karenta στο Πειραιά.

Είχα διαπιστώσει καιρό μια δόνηση ολου του αμαξώματος όσο ήμουν σταματημένη σε φανάρια. Το ανάφερα στους "τεχνικούς" και μου είπαν πως θα το κοιτάξουν. Αφου το αμάξι έμεινε μέσα 2 μέρες και αφού έκαναν(λένε...) την απαραίτητη αναβάθμιση λογισμικού του εγκεφάλου(κάτι μου είπε τώρα.. χαχα), μου εγγυηθήκαν πως είναι ΟΚ.

Έκτοτε:

1.) Το τρέμουλο συνεχίζει ακάθεκτο (αιτιολογήθηκε ώς η κλασσική συμπεριφορά τρικύλινδρου μοτέρ)

2.) Η απόδοση του αυτοκινήτου έχει μειωθεί αισθητά(γιατι το πατάμε και λίγο και ξέρουμε και εμείς tongue.gif)

3.) H απόκριση του γκαζιού έχει επιβραδυνθεί ακόμα περισσοτερο, απο την κλασσική υστέρηση λόγω ηλεκτρονικής πεταλούδας.. (τσσσσ.. σας έστειλα ε? ανάθεμα κι αν ξέρω τί ειναι αυτο... χαχα)

Μετά απο συνεχείς επισκέψεις, δεν έχει αλλάξει τίποτα! Οι "τεχνικοί" λένε πως είναι ΟΚ και το κακόμοιρο υποφέρει...

Παρακαλώ/περιμένω εν αγωνίως τα πολύτιμα φώτα σας και τις απόψεις σας!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Μιχαέλα Μ.

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε το και σε καμια αλλη αντιπροσωπεια ή σε κανενα γνωστο σου εξω που ομως να ξερει απο VW. Γιατι εκει που το πηγες απο οτι βλεπω δεν βοηθησανε και πολυ

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε το και σε καμια αλλη αντιπροσωπεια ή σε κανενα γνωστο σου εξω που ομως να ξερει απο VW. Γιατι εκει που το πηγες απο οτι βλεπω δεν βοηθησανε και πολυ

Συμφωνω και εγω με τον geopas.Πηγαινε το σε καποιον γνωστο σου να στο κοιταξει.Εαν δεν ξερεις κανεναν

πες το μας για να σου προτεινουμε καπου να το πας.

Link to comment
Share on other sites

οταν ειναι κρυο εκτος απο το τρεμουλο σβηνει κιολας?αν ναι οταν βρεις τι ειναι πες μου κι εμενα γιατι δεν ειναι προνομιο τρικυλινδρου μοτερ αυτο που κανει το αμαξι σου.το κανουν και τα 75 ps kai ta 100 ps

Link to comment
Share on other sites

σβήνει λόγο πεταλούδας γκαζιού..και τρέμει στο ρελαντί λόγο ηλεκτρικού προβλήματος...mpouzokalodia πολλαπλασιαστές "τρισιμπιτερ" (καθαρίστε και κάνα σωληνάκι υποπίεσης)

Link to comment
Share on other sites

σβήνει λόγο πεταλούδας γκαζιού..και τρέμει στο ρελαντί λόγο ηλεκτρικού προβλήματος...mpouzokalodia πολλαπλασιαστές "τρισιμπιτερ" (καθαρίστε και κάνα σωληνάκι υποπίεσης)

Αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα, δεν θα ήταν διαγνώσιμο απο τον ηλεκτρονικό έλεγχο?

Το αμάξι δεν σβήνει, απλα τρέμει στο ρελαντί και όχι πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας μια σχετική εμπειρία από παρόμοιο μοντέλο (Polo 9N2 1.2) οι κραδασμοί υπήρχαν λόγω φιλοσοφίας κινητήρα χωρίς να δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα. Αν όπως λες οι κραδασμοί υπάρχουν ακόμα και μετά το σέρβις της αντιπροσωπείας τότε ίσως δοκίμασε ένα συνέργειο (οχι αντιπροσωπεία) που να διαθέτει διαγνωστικό μηχάνημα.

Link to comment
Share on other sites

σβήνει λόγο πεταλούδας γκαζιού..και τρέμει στο ρελαντί λόγο ηλεκτρικού προβλήματος...mpouzokalodia πολλαπλασιαστές "τρισιμπιτερ" (καθαρίστε και κάνα σωληνάκι υποπίεσης)

Και εγω στο 9Ν που ειχα το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα 2-3 φορες. Καθαρισμο πεταλουδας ειχα κανει και ειχα βρει την υγεια μου. Βεβαια καθε λιγο και λιγακι κατανταει σπασιμο νευρων για να μην πω τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

κ το δικό μου το κάνει.

καμία φορά έχει αναλαμπές (όταν δουλεύει ρελαντί) κ αρχίζουν κάτι περίεργοι κραδασμοί σε συνδιασμό με πολύ μίκρα βύθισματα των στροφών,χωρίς να σβήνει.

το κάνει εδώ κ ένα χρόνο κ έσβησε μονάχα μια φορά σε ένα φανάρι.

ένας φίλος μηχανικός μου είπε ότι είναι απ'την πεταλούδα.

όταν ξανάκαθαρίσω το φίλτρο,θα καθαρίσω κ την πεταλούδα κ θα σας πω τι παίχτηκε.

@

Link to comment
Share on other sites

έσπασε? την έκοψε? πως γίνετε να χαλάσεις βάση μηχανης?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά μπαίνεις σε όποια λακούβα βρεις!!! Αυτό βέβαια δεν είναι και δύσκολο στους δρόμους μας! Εκτός αυτού αν το σκίζεις στο αμάξι με συχνά κατεβάσματα ταχύτητας στο κιβώτιο, την ακούνε και οι βάσεις μηχανής και οι βάσεις σασμάν.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά μπαίνεις σε όποια λακούβα βρεις!!! Αυτό βέβαια δεν είναι και δύσκολο στους δρόμους μας! Εκτός αυτού αν το σκίζεις στο αμάξι με συχνά κατεβάσματα ταχύτητας στο κιβώτιο, την ακούνε και οι βάσεις μηχανής και οι βάσεις σασμάν.

πολυ σωστα!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη για την απορια μου αλλα απο κομμενη βαση μηχανης εχεις μειωμενη αποκριση στο γκαζι?

Link to comment
Share on other sites

δεν μου έχει τύχει να το ακούσω ποτέ για το πως σπάνε οι βάσεις μηχανής ! γι'αυτό και ρώτησα! thank you!

Link to comment
Share on other sites

Εάν καμιά φορά το αμάξι τρέμει μπορείτε να δείτε επίσης τα εξής:

1) Καθαρισμός στις βαλβίδες ψεκασμού. Μου έσβηνε το μοτέρ στο ρελαντί.

2) Τσέκαρε την αντλία βενζίνης. Με την βενζίνα που παίζει στην Ελλάδα γενικά το πρόβλημα μπορεί να είναι στην αντλία βενζίνης γιατί δεν γίνεται σωστή τροφοδοσία καυσίμου.

3) Πολλαπλασιαστής βαλβίδας. Δεν κάνω πλάκα εμένα μου είχε κάψει πολλαπλασιαστή και δεν είχε βγάλει λαμπάκι μέχρι που το πήγα εθνική και εκεί να δείς το τι έγινε..

Γενικά το Polo (και μιλάω απο δικιά μου εμπειρία πρωτού βγούν τα φλωγοβόλα) δεν είναι για πολύ πάτημα εάν είναι μαμά και λίγα άλογα. Είναι ενα αμάξι για νορμάλ πάτημα και γενικά στις αρχές μπορεί να το πηγαίνεις κοντά στο όριο αλλά μετα απο λίγο καιρό θα σε πονέσει.

Συμβουλή μου είναι πρώτα το αμάξι για καθάρισμα στις βαλβίδες για να δείς εάν υπάρχουν σκουπιδάκια που να έχουν μειώσει την ροή καυσίμου. Μετά δές τα ηλεκτρικά εάν κάποιος πολλαπλασιαστής δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε και τέλος τσέκαρε την αντλία βενζίνας να δείς εάν υπάρχει σωστή ροή.

Και επειδή το έπαθα προσωπικά στο αμάξι μου τσέκαρε με την διάγνωση συμπίεση κυλίνδρου γιατι μπορεί να είσαι άτυχος και να έχεις αυτό που λένε και σε όλα τα συνεργεία αστοχεία υλικού σε κυλινδροκεφαλή και να θέλει επισκευή. Εάν νομίζετε ότι κάνω πλάκα για το τελευταίο μπορείτε να μου κάνετε ΠΜ και θα σας στείλω κόπια απο την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

δεν μου έχει τύχει να το ακούσω ποτέ για το πως σπάνε οι βάσεις μηχανής ! γι'αυτό και ρώτησα! thank you!

Παντως την Παρασκευη που εκανα γενικο service(ιμαντες) και μου ξεβιδωσαν τις βασεις

η μια ηταν κομμενη.Επαθα πλακα!!!!

Link to comment
Share on other sites

έγω το βγάζω μια φόρα απο το γκαραζ έτσι μόνο και μόνο να κάνει 5 χιλιόμετρα και ξανα μέσα... άντε και να βγει και καμία πέμπτη... πάντος δέν έχω δεί τέτια συμπτώατα!

Δημήτρη εσύ το κατάλαβες για την σπασμένη βάση? άκουγες κάτι?

Με προβληματίζετε!

Link to comment
Share on other sites

:huh: - αν μολις ζεσταθει το αμαξι [δηλαδη οχι αμεσως στην εκκινηση] αρχισουν τιποτα νουμερα στο ρελαντι τοτε ριξτε μια ματια και στον θερμοστατη ,παθων γαρ (!)
Link to comment
Share on other sites

Λευτερη δεν καταλαβα τιποτα.

Εκεινη την ωρα το ειδα

Θα πάω να το κάνω ένα τσεκ... να έχω το κεφάλι μου ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

ωχ μανα μ...

1) ένα πρωι (στο χωριο με υγρασια) μόλις το έβαλα μπρος ταρακούναγε όλο το αμάξι (άνετα εφτιαχνες φραπέ) , χέστικα πάνο μου κ το έσβισα.. το ξεκινάω πάλι κ κάνει το ίδιο.. την τρίτη φορά το έκανε για λίγο κ πάτησα γκάζι κ ήρθε στα νορμάλ του.

2) καμιά φορά μόλις παρκάρω ενώ έχω πατημένο συμπλέκτη κάνει ενα μικρό βύθισμα στις στροφές αλλα δε σβίνει.

3) αυτό που είπατε για τισ βάσεις οτι μπορεί να κοπούν απο απότομα :thumbsup: κατεβάσματα... πόσο σοβαρό μπορει να είναι?? :huh::rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.