kospasTSI12345 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Παιδιά καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω εάν στην 16άρα του tsi sportline 140 χωράει η πιο μεγάλη διάσταση ελαστικών.\ δηλ. από 205/55/R16 που φοράει τώρα να γίνει 225/45/R16, και αν αξίζει τον κόπο να κάνω αυτή την αλλαγή. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer742005 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Θα χαλασει το ''βημα'' το 225,αν θες οποσδηποτε 225 τοτε βαζεις 17'' και 225.45.17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 Θα χαλασει το ''βημα'' το 225,αν θες οποσδηποτε 225 τοτε βαζεις 17'' και 225.45.17 Μπορείς μήπως λιγάκι να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς? Εγώ έχω στο μυαλό μου πως όσο πιο φαρδύ τόσο πιο μεγάλη σταθερότητα στο δρόμο... Εξάλου δεν το συζητάω καθόλου για 17άρα ζάντα. ΄Εχει ήδη πολλούς κραδασμούς το αυτοκίνητο. Θεωρώ η 16άρα είναι χρυσή τομή για τους Ελληνικούς δρόμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 225/50/16 και δεν αλλαζει το βημα του αυτοκινητου μιας και η διαφορα με τα 205/55/16 ειναι μολις 0,079%.εχουν μολις 0,5 χιλιοστα διαφορα στην διαμετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 225/50/16 και δεν αλλαζει το βημα του αυτοκινητου μιας και η διαφορα με τα 205/55/16 ειναι μολις 0,079%.εχουν μολις 0,5 χιλιοστα διαφορα στην διαμετρο. Με 225/50/16 θα υπάρχει διαφορά στον δρόμο ή τσάμπα η μανούβρα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Με 225/50/16 θα υπάρχει διαφορά στον δρόμο ή τσάμπα η μανούβρα?? -θα χασεις λιγο σε ανεση λογω χαμηλοτερου προφιλ -ισως να δεις μια μικρη αυξηση καταναλωσης λογω μεγαλυτερου πελματος -γλυστραει περισσοτερο στο βρεγμενο οδοστρωμα -τιμη(ακριβοτερα) +καλυτερα κρατηματα στις στροφες +πιο σταθερο στις ευθειες +βεντουζα στο στεγνο οδοστρωμα +καλυτερη αισθηση τιμονιου τον τομεα των επιδοσεων δεν τον εξεταζω γιατι πιστευω οτι τα 140 αλογα του αυτοκινητου μπορουν να ανταπεξελθουν σε αυτην την αλλαγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 -θα χασεις λιγο σε ανεση λογω χαμηλοτερου προφιλ-ισως να δεις μια μικρη αυξηση καταναλωσης λογω μεγαλυτερου πελματος -γλυστραει περισσοτερο στο βρεγμενο οδοστρωμα -τιμη(ακριβοτερα) +καλυτερα κρατηματα στις στροφες +πιο σταθερο στις ευθειες +βεντουζα στο στεγνο οδοστρωμα +καλυτερη αισθηση τιμονιου τον τομεα των επιδοσεων δεν τον εξεταζω γιατι πιστευω οτι τα 140 αλογα του αυτοκινητου μπορουν να ανταπεξελθουν σε αυτην την αλλαγη. Νομίζω πως είσαι απόλυτα σαφής, απλώς θεωρώ πως τα μείον είναι αρκετά σημαντικά , ειδικά αυτό για την ....άνεση.......και την κατανάλωση. Πιστεύεις ότι πρέπει να την κάνω την αλλαγή δεδομένου ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα όπως είναι?? Επίσης δεν ξέρω και από άποψη εμφάνισης ...θεωρώ πως είναι πολύ μικρή η διαφορά στο προφίλ , ο πότε δεν θα φαίνεται άσχημο κενό στους θόλους, έτσι δν είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Νομίζω πως είσαι απόλυτα σαφής, απλώς θεωρώ πως τα μείον είναι αρκετά σημαντικά , ειδικά αυτό για την ....άνεση.......και την κατανάλωση. Πιστεύεις ότι πρέπει να την κάνω την αλλαγή δεδομένου ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα όπως είναι?? Επίσης δεν ξέρω και από άποψη εμφάνισης ...θεωρώ πως είναι πολύ μικρή η διαφορά στο προφίλ , ο πότε δεν θα φαίνεται άσχημο κενό στους θόλους, έτσι δν είναι? εγω στην θεση σου θα το αφηνα οπως ειναι. και αυτο γιατι το αμαξι σου ειναι καινουργιο.φαε τα λαστιχακια του πρωτα,να το χαρεις οπως ειναι και αργοτερα μετα απο κανα-δυο χρονια που θα θες καινουργιο λαστιχακι και θα το εχεις ευχαριστηθει το αμαξι,τοτε μπορεις να ''πειραματιστεις'' χωρις αγχος και να βαλεις μια αλλη διασταση ελαστικου. οσο για την διαφορα του προφιλ σε σχεση με το κενο στους θολους θα ειναι πολυ μικρη και δεν θα φαινεται ασχημα επουδενη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 (edited) 225/50/16 και δεν αλλαζει το βημα του αυτοκινητου μιας και η διαφορα με τα 205/55/16 ειναι μολις 0,079%.εχουν μολις 0,5 χιλιοστα διαφορα στην διαμετρο. Μιας και εισαι καλος στα μαθηματικα Για λυσε μου και εμενα μια απορια... Εχω 225-45-17 και θελω να παω σε 205-45-17. Γινεται ή θα αλλαξει το βημα?? Θελω να βελτιωσω λιγο την ανεση και να μειωσω τους κραδασμους. Θα πετυχω τιποτα ή διαφορα ειναι αμελητεα?? Edited April 2, 2008 by karlos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Μιας και εισαι καλος στα μαθηματικα Για λυσε μου και εμενα μια απορια... Εχω 225-45-17 και θελω να παω σε 205-45-17. Γινεται ή θα αλλαξει το βημα?? Θελω να βελτιωσω λιγο την ανεση και να μειωσω τους κραδασμους. Θα πετυχω τιποτα ή διαφορα ειναι αμελητεα?? Να το αφησεις οπως ειναι,θα το κανεις χειροτερο. Μια χαρα ειναι απο ανεση το 225/45/17 Μην ξεχνας,17αρα ζαντας εχεις. Αν θελεις βαλε 16αρα με 205/55/16 αλλα ειναι τραγικο να το κανεις αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Να το αφησεις οπως ειναι,θα το κανεις χειροτερο.Μια χαρα ειναι απο ανεση το 225/45/17 Μην ξεχνας,17αρα ζαντας εχεις. Αν θελεις βαλε 16αρα με 205/55/16 αλλα ειναι τραγικο να το κανεις αυτο ο κωσταντινος εχει δικιο karle. η διαφορα των δυο ελαστικων ειναι 2.920% η οποια μεταφραζεται σε 18 ολοκληρα χιλιοστα. αν θες να μεινεις σε 17αρα αλλα να αλλαξεις διασταση μπορεις να βαλεις 205/50/17. η διαφορα θα ειναι 0.3925% ητη 2.5 χιλιοστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer742005 Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Καλησπερα εγω παντως απο205-55-16 σε 225-45-17 ειδα διαφορα παροτι με διαβεβαιοναν οτι δεν θα ''κοψει'' το αυτοκινητο.Οχι πολλα πραγματα αλλα εκοψε μαλλον λογω της διαφορας απο 205 σε 225,α και στον υπολογισμο διαμετρου ειμαι οκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Εισαι ΟΚ σε διαφορα διαμετρου γιατι αυτη ειναι η σωστη αντιστοιχια για μεταβαση απο 16αρα σε 17αρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 2, 2008 Author Report Share Posted April 2, 2008 Παιδιά καλά όλα αυτά .....αλλά εγώ άλλο πράγμα ζήτησα να μάθω...και με πάτε λίγο αλλού.. χωρίς παρεξήγηση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Και να σου ξαναπω οτι αν φυγεις απο την εργοστασιακη διασταση του 205/55/16 και πας σε 225/45/16 ειναι απολυτα λαθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 3, 2008 Author Report Share Posted April 3, 2008 Και να σου ξαναπω οτι αν φυγεις απο την εργοστασιακη διασταση του 205/55/16 και πας σε 225/45/16 ειναι απολυτα λαθος. Οπότε η μόνη λύση είναι .......ή 17άρα ή όπως είναι?? σωστά??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Οπότε η μόνη λύση είναι .......ή 17άρα ή όπως είναι??σωστά??? σωστοοοοοοοοοοςςςςςς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 ο κωσταντινος εχει δικιο karle.η διαφορα των δυο ελαστικων ειναι 2.920% η οποια μεταφραζεται σε 18 ολοκληρα χιλιοστα. αν θες να μεινεις σε 17αρα αλλα να αλλαξεις διασταση μπορεις να βαλεις 205/50/17. η διαφορα θα ειναι 0.3925% ητη 2.5 χιλιοστα Ευχαριστω παιδες.. Οποτε για λιγο περισσοτερο ανεση μικραινει λιγο το πελμα και μεγαλωνει το προφιλ. Σωστα?? 225/45/17 vs 205/50/17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Ευχαριστω παιδες..Οποτε για λιγο περισσοτερο ανεση μικραινει λιγο το πελμα και μεγαλωνει το προφιλ. Σωστα?? 225/45/17 vs 205/50/17 σωστα.πιο παχουλο ελαστικο-περισσοτερη ανεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimQ Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 για την διασταση που θελω εγω τι αποψη εχετε?? 215/50/17???βοηθεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 βρε παιδια ξεκοληστε απο τις πατεντες.... 3 ειναι τα λαστιχα που πρεπει να παιζετε... 205/55/16 225/45/17 225/40/18 οτιδηποτε αλλο χαλαει την συνολικη διαμετρο του τροχου και επηρεαζει αρνητικα αναρτηση , σχεσεις ταχυτητων κτλ κτλ και γενικα οτι μη δοκιμασμενο δεν ειναι για να το κανεις εκτος και αν γουσταρετε να κανετε δοκιμες.... να κανω και εγω μια ερωτηση στους ειδικους.... 225/45/17 vs 205/50/17 το πρωτο εχει προφιλ 101.25 χιλιοστα και το δευτερο 102,5χιλιοστα...? σωστα τα λεω? αν ναι το 1 χιλιοστο δεν ειναι αξιοσημειωτη μειωση ανεσης πιστευω...ασχετα που δεν ειναι σωστο λογω συνολικης διαμετρου μπλα μπλα μπλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 225/45/17 vs 205/50/17,σωστο ειναι. η μεταξυ τους διαφορα ειναι ελαχιστη 0,3925% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 σωστα.πιο παχουλο ελαστικο-περισσοτερη ανεση. για την διασταση που θελω εγω τι αποψη εχετε?? 215/50/17???βοηθεια! Συγγνώμη παιδία αλλά αυτά δε γίνονται. Με το που πάς στον βουλκανιζατερά θα σου εξηγήσει τους λόγους που δε μπορείς να αλλάξεις offset στο αυτοκίνητο γιατί αυτό συνεπάγεται ...προβλημάτων. ¶σε που περίεργα λάστιχα σαν και αυτά που λέτε είναι πιο ακριβά. Η 16άρα που φοράει το αυτοκίνητο είναι προφανώς 16x6,5J. Αν βάλεις 225 λάστιχο θα φαίνεται σα ξεχηλωμένο. Κάνε τον κόπο να επισκευτείς έναν "ζαντά" και θα σου εξηγήσει τα πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Συγγνώμη παιδία αλλά αυτά δε γίνονται.Με το που πάς στον βουλκανιζατερά θα σου εξηγήσει τους λόγους που δε μπορείς να αλλάξεις offset στο αυτοκίνητο γιατί αυτό συνεπάγεται ...προβλημάτων. ¶σε που περίεργα λάστιχα σαν και αυτά που λέτε είναι πιο ακριβά. Η 16άρα που φοράει το αυτοκίνητο είναι προφανώς 16x6,5J. Αν βάλεις 225 λάστιχο θα φαίνεται σα ξεχηλωμένο. Κάνε τον κόπο να επισκευτείς έναν "ζαντά" και θα σου εξηγήσει τα πάντα. +1000000000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted June 24, 2008 Author Report Share Posted June 24, 2008 Ερώτηση: Dunlop, Continental ή Goodgear? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...