Jump to content
peter39

Αλλαγή σε λάδι κινητήρα Longlife.

Recommended Posts

Έχω ένα Passat 1.6 FSI Sportline. Κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ και Service κάθε 30,000 χλμ. Ξέρει κάποιος να μου πει αν μπορώ να αλλάξω τα λάδια που βάζω και να βάλω Longlife και να γίνεται από δω και πέρα αλλαγή λαδιών μόνο όταν θα ανάβει η ένδειξη στο αυτοκίνητo; Μήπως αυτό μπορούσε να γίνει μόνο όταν το αγόρασα; Bέβαια τότε δεν με ενημέρωσε κανένας!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

H εδώ αντιπροσωπία μου βάζει το Shell Helix (SAE10-40). Αν δεν κάνω λάθος δεν είναι προδιαγραφών Longlife. Διαβάζω και ακούω διάφορους κατόχους Passat ότι με Longlife λάδια τους ανάβει η ένδειξη για service από 20,000 εως 30,000 KM

Link to comment
Share on other sites

H εδώ αντιπροσωπία μου βάζει το Shell Helix (SAE10-40). Αν δεν κάνω λάθος δεν είναι προδιαγραφών Longlife. Διαβάζω και ακούω διάφορους κατόχους Passat ότι με Longlife λάδια τους ανάβει η ένδειξη για service από 20,000 εως 30,000 KM

Και σου αρεσει η ιδεα να αλλαζεις λαδια οταν φτασουν στο οριο τους;

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως οι προδιαγραφές πλέον των λιπαντικών είναι τέτοιες που δεν υπάρχει κίνδυνος να τα φτάνεις στα όριά τους.

Τιποτα στο οριο δεν παραμενει το ιδιο καλο.Και δεν ειπε κανεις οτι θα σπασει ο κινητηρας σου.Αλλα το λαδι,οποιοδηποτε κι αν ειναι,την ιδια προστασια του κινητηρα σου στο οριο δε θα στην προσφερει.Τωρα...ο καθενας κανει τις επιλογες του.

Edited by Nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

γιατι δε δοκιμαζεις το Aral SuperTronic Longlife III 5W-30? εγω αυτο βαζω και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.τουλαχιστον γ αυτο το λαδι ειμαι σιγουρος οτι δεν φτανει στα ορια του!το 10-40 δεν ενδυκνειται για μεγαλα διαστηματα αλλαγων.ασε που για μεγαλα διαστηματα πρεπει να μιλαμε για φουλ συνθετικο λαδι.αν θελεις οσον αφορα την aral υπαρχει και το Aral SuperTronic 0W-40 πιο προσγειωμενο ομως.να φανταστεις οταν πηγα για την πρωτη μου αλλαγη λαδιων και ειχα αγορασει τα supertronic longlife III 5-30 ο μαστορας της αντιπροσωπιας δε τα ηξερε καν!εν τω μεταξυ αυτο το λαδι εχει βγει ξεκαθαρα για fsi κινητηρες και μονο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και ΄γω απόλυτα μαζί σου. Τα ARAL 5-30 longlife βάζω και ΄γω, τα βρίσκω σε πολύ καλή τιμή (13.50 ευρώ το λίτρο) και τα αλλάζω κάθε 15.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εμενα στην πρωτη αλλαγη λαδιων στα 15000χλμ μου βαλανε 5-40,ποια η διαφορα τους απο τα 5-30 που βαζετε? Γιατι και τα δυο στην ιδια εταιρεια (aral) που κοιταξα εχουν την ιδια τιμη. Α εχω το 1,6fsi.

Link to comment
Share on other sites

PAIDIA EPEIDH MENO EKSOTERIKO TORA KAI EKANA SERVICE STA 54000 ,EDO DTHN GERMANIA, TO DEYTERO SERVICE KAI FYSIKA OUTE POU SYZHTHSAN GIA KATI ALLO EKTOS LONGLIFE PANTA ME ARAL 5W-30 III LONGLIFE OSO AFORA GIA ELLADA EKEI EGRAPSA 24000 ALLA ARKETA ENTOS POLIS ANO EDO MONO ETHNIKH ODO KAI FYSIKA PIO AKOYRASTA!PANTOS DEN DEIKSAN KAPOIA ANYSYXIA GIA AYTO KATHE ALLO KAI SYN THS ALLHS APO GERMANIA MOU APANTHSAN OTI TO AYTOKINHTO VGHKE APO TO ERGOSTASIO ME LONGLIFE 5W-30.

Συγνώμη για το γκρικλις!

Edited by VELGOS
Link to comment
Share on other sites

ειναι λογικο να βγαινουν τα αυτοκινητα μ αυτο το λαδι απ το εργοστασιο γιατι αυτο το λαδι εχει σεδιαστει απ την αραλ για τους fsi κινητηρες.πιστευω ομως οτι για τις καιρικες συνθηκες της ελλαδας (αλλα και της γερμανιας) το 0-30 ειναι το λαδι που ταιριαζει γαντι στα αυτοκινητα μας!το 0-40 ειναι λιγο πιο low profile αν και αυτο δεν σημαινει οτι ειναι κακο λαδι.το αντιθετο.αλλα η τελεια επιλογη κατα την γνωμη μου ειναι το 0-30.καλυτερα να μην αλλαζουμε στο μοτερ μας το λαδι με το οποιο εχει συνηθησει-σχεδιαστει- να δουλευει!

Link to comment
Share on other sites

Από όσα γνωρίζω λάδι longlife πάνω από 5W-40 δεν υπάρχει, ασχετα τώρα με το τι κάνουν οι εδώ αντιπροσωπείες. Πριν καιρό, όταν αποφάσισα να ψάξω λίγο το θέμα, παρατήρησα κάποια πραγματάκια. Αρχικά πήρα τα χαρτιά που μου δίνανε στο service γνωστής αντιπροσωπείας και προσπάθησα να καταλάβω τι παίζει με το λάδι. Είδα ότι στα 3 service που είχα κάνει μέχρι στιγμής μου είχαν βάλει διαφορετικό λάδι. Στα 15.000 5w-40 στα 30.000 10W-40 και στα 45.000 10W-40 πάλι. Τους πήρα τηλέφωνο και ρώτησα το λόγο που είχε γίνει αυτό και μου είπαν ότι ανάλογα με την ενημέρωση που έχουν, την περίοδο του service, από την VW χρησιμοποιούν και το αντίστοιχο λάδι. Οι ενημερώσεις της VW προκύπτουν ύστερα από στατιστικά που παίρνουν από τα service αντίστοιχων αυτοκινήτων. Δηλαδή, αν δουν ότι ένας αριθμός οχημάτων δεν ανταποκρίθηκε σωστά με συγκεκριμένο τύπο λαδιού τότε τον αλλάζουν. Επίσης, σε ένα άλλο χαρτί που μου είχαν δώσει, υπήρχαν τα τυπικά χαρακτηριστικά του κάθε service. Παρατήρησα ότι υπήρχαν διαφορετικοί κωδικοί για τον ίδιο τύπο λαδιού του κάθε service. Μετά από ένα search στο internet βρήκα ότι το λάδι που πρέπει να μπαίνει στα 15.000, 45.000, 75.000, 105.000, κτλ έχει διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές και εγκρίσεις ( VW 502 00, κτλ ) από το λάδι που πρέπει να μπαίνει στα 30.000, 60.000, 90.000, 120.000, κτλ. Φυσικά όταν το ανέφερα αυτό στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δε γνώριζαν κάτι!!!!!!!!

Εγώ, μέχρι στιγμής ( 80.000 km ), ακολουθώ longlife service κάθε 15.000 και βάζοντας 10W-40 δεν έχω συναντήσει κάποιο πρόβλημα.

'Οσον αφορά το φίλο που ρωτάει αν μπορεί να επεκτείνει το longlife service γνώμη μου να μην το κάνει.

p.s. Το λάδι που βάζω δεν είναι longlife αλλά αφού αυτή η πολιτική που ακολούθησε η αντιπροσωπεία την συνεχίζω και εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ, μέχρι στιγμής ( 80.000 km ), ακολουθώ longlife service κάθε 15.000 και βάζοντας 10W-40 δεν έχω συναντήσει κάποιο πρόβλημα.

'Οσον αφορά το φίλο που ρωτάει αν μπορεί να επεκτείνει το longlife service γνώμη μου να μην το κάνει.

+1000000

Κι εγώ 10W-40 βάζω και δεν καίει ούτε 100ml λάδι, και ο κινητήρας μέχρι τώρα δουλεύει άψογα (63.000χλμ σε 22 μήνες)...

Link to comment
Share on other sites

Ταπεινή μου άποψη είναι ότι για το 10W-40, το διάστημα των 15,000χλμ ανά αλλαγή λαδιών είναι μεγάλο, ιδίως αν μιλάμε για κίνηση εντός πόλης με υψηλές θερμοκρασίες κλπ.

Κι εγώ 10W-40 βάζω και δεν καίει ούτε 100ml λάδι, και ο κινητήρας μέχρι τώρα δουλεύει άψογα (63.000χλμ σε 22 μήνες)...

Το 10W-40 θα το κάψει δυσκολότερα ο κινητήρας συγκριτικά με ένα 0W-30

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Ταπεινή μου άποψη είναι ότι για το 10W-40, το διάστημα των 15,000χλμ ανά αλλαγή λαδιών είναι μεγάλο, ιδίως αν μιλάμε για κίνηση εντός πόλης με υψηλές θερμοκρασίες κλπ.

Εγώ κάνω το 95% των χλμ σε ανοιχτό δρόμο και πάρα πολύ σπάνια μπαίνω στην πόλη. Μέχρι τώρα πάντως το λάδι αυτό με έχει αφήσει 100% ικανοποιημένο...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κάνω το 95% των χλμ σε ανοιχτό δρόμο και πάρα πολύ σπάνια μπαίνω στην πόλη. Μέχρι τώρα πάντως το λάδι αυτό με έχει αφήσει 100% ικανοποιημένο...

Νίκο είναι σημαντικό που τα χιλιόμετρά σου γίνονται σε ανοιχτό δρόμο κι ακόμη σημαντικότερο το ότι είσαι ικανοποιημένος.

Το 10W-40 καλύπτει τις προδιαγραφές που αναγράφει ο κατασκευαστής στο βιβλίο?

Στην Castrol που έριξα μία ματιά πάντως, προτείνει το 5W-30:

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php...mp;vehicle=8636

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.