tsi_160 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Αντε να αλλαξεις και τον μαγνητικο συμπλεκτη υπερπληρωτη αν εισαι μεσα στην εγγυηση, αν οχι θα σοτ κοστθισει γυρω στα 600 ευρω. Καλησπέρα, πόσο αισθητή ήταν η πτώση στην απόδοση? Νιώθω το αυτοκίνητο λίγο αναιμικό από 2500 έως 3500 στροφές τις τελευταίες μέρες και σίγουρα δεν είναι θέμα βενζίνης γιατί έχω γεμίσει από 3-4 διαφορτετικά πρατήρια. Το "τσικ" παραμένει φυσικά. Οι τύποι στο σιρόκο φόρουμ πάντως πιστεύουν ότι δεν έχει επίπτωση στην ισχύ και απόδοση του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
μΑ702 Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 Στο 1400 tsi μου είπανε από την αντιπροσωπια ότι έχει έρθει νέο ανταλλακτικό και περάστηκε στην εγγυηση. Διαφορά στην απόδοση και σε κάτι άλλο δεν έχει και λογικό είναι αλλά τον ήχο που τον άκουγα μερικές φορές δεν τον ακούω πλέον. Ελπίζω έτσι και να παραμείνει και αυτό το νέο ανταλλακτικό που έβγαλαν τώρα να κάνει δουλειά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_160 Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 Καλησπέρα, πόσο αισθητή ήταν η πτώση στην απόδοση? Νιώθω το αυτοκίνητο λίγο αναιμικό από 2500 έως 3500 στροφές τις τελευταίες μέρες και σίγουρα δεν είναι θέμα βενζίνης γιατί έχω γεμίσει από 3-4 διαφορτετικά πρατήρια. Το "τσικ" παραμένει φυσικά. Οι τύποι στο σιρόκο φόρουμ πάντως πιστεύουν ότι δεν έχει επίπτωση στην ισχύ και απόδοση του αυτοκινήτου. χαίρετε, μου άλλαξαν τρόμπα νερού και δεν το κάνει πλέον το ΤΣΑΚ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Το τσικ-τσακ που λέτε είναι ο λεγόμενος ήχος της σκουριασμένης κούνιας; Γιατι εγώ εκτός από τον ήχο αυτό έχω και ένα όντως δυνατό τσακ κάθε φορά που θα πατήσω απότομα το γκάζι ακόμη και όταν παρκάρω ας πούμε! Και αυτό από αυτή την ρημάδα την αντλία προέρχεται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Το τσικ-τσακ που λέτε είναι ο λεγόμενος ήχος της σκουριασμένης κούνιας; Γιατι εγώ εκτός από τον ήχο αυτό έχω και ένα όντως δυνατό τσακ κάθε φορά που θα πατήσω απότομα το γκάζι ακόμη και όταν παρκάρω ας πούμε! Και αυτό από αυτή την ρημάδα την αντλία προέρχεται; Εφονον εχεις το 160 ... οχι αυτος ο ηχος ειναι φυσιολογικος και προερχεται απο το αποτομο ανοιγμα του κομπρεσσορα... Ο ηχος της σκουριασμενης κουνιας ειναι στις 2500 περιπου σε αποτομο γκαζι... σε 2-3-4 ας πουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit696 Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Εφονον εχεις το 160 ... οχι αυτος ο ηχος ειναι φυσιολογικος και προερχεται απο το αποτομο ανοιγμα του κομπρεσσορα... Ο ηχος της σκουριασμενης κουνιας ειναι στις 2500 περιπου σε αποτομο γκαζι... σε 2-3-4 ας πουμε Θανο θα θελα να σε ρωτησω ποσα χλμ εχεις με τη 'καινουργια' αντλια νερου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfius Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 ΛΟΙΠΟΝ... ο ηχος ειναι κληρονομια του gt (140-170) στο 160 εχω τωρα διοτι απο εδω και περα υπαρχει νεο ανταλακτικο ... αυτοκινητα κατασκευασμενα μετα τον φεβρουαριο εχουν σιγουρα το βελτιωμενο ανταλακτικο http://i168.photobucket.com/albums/u195/archery_chris/021a.jpg (η φωτο ειναι παρμενη απο το σιροκοφορουμ,χωρις να ζητησω αδεια απο το παλικαρι δεν πιστευω να υπαρχει προβλημα) αυτο ειναι το μηλο της εριδος....ειναι το παλιο στην φωτο το νεο ειναι ετσι περιπου αλλα με νεα υλικα και βελτιωμενη συμπεριφορά και αξιοπιστια. 7 στα 10 TWINCHARGED (GT 170-140-TIGUAN 150-GOLF-160...) εχουν το λεγομενο και φαινομενο της σκουριασμενης κουνιας ,καποια στιγμη εξαφανιζεται και μετα επανεμφανιζεται ... Στο internet εχει αναλυθει πολλακις το θεμα απο την εποχη των πρώτων gt ...ειδικα στα γερμανικα forums ...η vw με την ευκαιρια του Tsi 180 βελτιωσε και αυτο το περιφερειακο .Οσοι ειναι στη εγγυηση ...καλως οι αλλοι..."φυσιολογικος ηχος" ...παγια τακτικη vw . Μπα και οι TSI 180 το κανουν. Μολις αρχισε να το κανει το Cupra μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 Εμένα μου χει σπάσει ήδη τα νεύρα και όλο με clima κυκλοφορώ για να έχω κλειστά τζάμια και να μην το ακούω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Μπα και οι TSI 180 το κανουν. Μολις αρχισε να το κανει το Cupra μου. Αυτο παλι πως γινεται?Αφου 1,8 tsi ειναι σκετο turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Αυτο παλι πως γινεται?Αφου 1,8 tsi ειναι σκετο turbo. Για το Cupra είπε το παληκάρι που φοράει τον 1.4 με τους 180 hp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted July 14, 2010 Author Report Share Posted July 14, 2010 (edited) προσοχη παιδια μην μπερδευεστε.υπαρχει ενα ηχος κλικ κλακ που κανει οταν πατας και αφηνεις το γκαζι στα χαμηλα και ειναι καποια κλαπετα που ανοιγοκλεινουν για κομπρεσορα απο οτι θυμαμαι ή ισως και για αλλες λειτουργιες αλλα υπαρχει και ο ηχος της σκουριασμενης κουνιας που ειναι σε συγκεκριμενες στροφες και σε συγκεκριμενο πατημα γκαζιου.επισης λογικο βλεπω το οτι παιζει πολυ να το κανει και το cupra αφου ειναι ολοιδιο μοτερ απο οσο ξερω με golf gt/tsi δηλαδη τουρμποκομπρεσορας.(το αμαξι σκοτωνει....ειδικα με κανα revo πανω.) Edited July 14, 2010 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfius Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Παληκαρε τον εχουμε συζητησει τον ηχο, τον εχουν καταλαβει ολοι. Μιλαμε για την "σκουριασμενη κουνια". Απο πλευρας μου δεν ξερω αν καν αξιζει να ασχοληθω. Δεν ειναι τοσο ενοχλητικος στην περιπτωση μου *και* εν γενει δεν ειαμι σιγουρος οτι υπαρχει αναθεωρηση της τρομπας νερου που να λυνει το προβλημα. Τσαμπα το τρεχα και το λυσε/δεσε απο οτι συμπαιρενω. Λειτουργικο προβλημα δεν υπαρχει, απλα μια σπαστικη ενοχληση. Τι λετε εσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Για το Cupra είπε το παληκάρι που φοράει τον 1.4 με τους 180 hp.. Ναι δικο μου λαθος αλλο καταλαβα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted July 27, 2010 Author Report Share Posted July 27, 2010 Παληκαρε τον εχουμε συζητησει τον ηχο, τον εχουν καταλαβει ολοι. Μιλαμε για την "σκουριασμενη κουνια". Απο πλευρας μου δεν ξερω αν καν αξιζει να ασχοληθω. Δεν ειναι τοσο ενοχλητικος στην περιπτωση μου *και* εν γενει δεν ειαμι σιγουρος οτι υπαρχει αναθεωρηση της τρομπας νερου που να λυνει το προβλημα. Τσαμπα το τρεχα και το λυσε/δεσε απο οτι συμπαιρενω. Λειτουργικο προβλημα δεν υπαρχει, απλα μια σπαστικη ενοχληση. Τι λετε εσεις? ακιρβώς όπος το λες είναι!Μην το τρέχεις άδικα να το λύνουν και να το δένουν.Και εγώ στο τέλος είχα τσαντιστεί.Το είχαν ανοίξει 40 φορές!!Ελεος δεν άντεχα άλλο.χαχαχα..κανένας δεν έχει αναφέρει ότι του έχει δημιουργήσει αυτός ο ήχος πρόβλημα από τότε που έχω ανοίξει το θέμα.και πρώτος και καλός το λέω εγώ που έχω 67.000 χιλιόμετρα και ήμουν με τον ήχο από την αρχή σχεδόν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Να ρωτησω κατι off topic.Τωρα το καλοκαιρι εχετε παρατηρησει καθολου πτωση της αποδοσης?επισης βλεπω μεγαλη καταναλωση τωρα τελευταια τι μπορει να φταιει?golf tsi 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 1)Επιτελους σταματηστε να αποθαρυνετε τον κοσμο απο το να παει να αλλαξει την ρημαδιασμενη τρομπα νερου μαζι με την τροχαλια της διοτι ΒΓΗΚΕ ΝΕΟ ανταλλακτικο που δεν κανει θορυβο και ειναι αξιοπιστο (Οι παλιες βγαιναν οφφ πολλες φορες μετα τα 40-50 απο το πολυ μπατιναρισμα..) 2)Πτωση αποδοσης υπαρχει αλλα ειναι παρα πολυ μικρη ... εγω μετρησα 50-150 με 6 βαθμους και το ιδιο σε ιδιο δρομο με 37 και οι χρονοι ειλικρινα δεν ειχαν διαφορες παρα μικρες της ταξης του 0,2-0,3 δευτ ,οσο για καταναλωση ...ισως να παιζει κατι με την βενζινη σου ...βαλε και τα κλιματιστικο και τη ζεστη....γενικα δικαιολογειται μια μικρη αυξηση ... εγω το χειμωνα με 28.000 ειχα μεση καταναλωση 8.1 τωρα εχω κανει απο ιουνι0 1730 χιλ με μεση 8.4 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Καλισπερα και απο μενα τωρα που διαβαζα για ολους αυτουσ τουσ θοριβους θυμαμε οτι και εμενα μ εκανε πριν τα 20000χμ οταν πατουσα αποτομα τ γκαζι ενα σφιριγμα σαν αθλιτικα παπουτσια στο παρκε ειχα ρωτισει στιν αντιπροσοπεια και μ ειπε οτι ειναι φυσιολογικο και οτι οφιλετε στο οτι περνει αποτομα στροφες το turbo και οτι ολα ετσι κανουν μετα απο λιγο καιρο ομοσ σταματισε να τ κανει και δε το ξαναεκανε απο τοτε τωρα εχω 44000χμ και δεν ακουγετε κατι περα απο το τσικ τσικ που κανει οταν ειμαι σταματιμενος και παω να ξεκινισω αυτο πρεπει να ειναι φυσιολογικο ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Καλισπερα και απο μενα τωρα που διαβαζα για ολους αυτουσ τουσ θοριβους θυμαμε οτι και εμενα μ εκανε πριν τα 20000χμ οταν πατουσα αποτομα τ γκαζι ενα σφιριγμα σαν αθλιτικα παπουτσια στο παρκε ειχα ρωτισει στιν αντιπροσοπεια και μ ειπε οτι ειναι φυσιολογικο και οτι οφιλετε στο οτι περνει αποτομα στροφες το turbo και οτι ολα ετσι κανουν μετα απο λιγο καιρο ομοσ σταματισε να τ κανει και δε το ξαναεκανε απο τοτε τωρα εχω 44000χμ και δεν ακουγετε κατι περα απο το τσικ τσικ που κανει οταν ειμαι σταματιμενος και παω να ξεκινισω αυτο πρεπει να ειναι φυσιολογικο ε? Και γω μια απο τα ιδια, απο τα 20.000 κμ περιπου σταματησε τωρα εχω 41.000!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 και μιπος πρεπει να τουσ πω εγω τωρα ο πονιρος αφου ειναι φυσιολογικος ο θοριβος αυτος τωρα γιατι δεν τον κανει μιπος εχω προβλιμα?θα τουσ κουφανω χαχαχαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted July 29, 2010 Author Report Share Posted July 29, 2010 προσωπικα εγώ δεν αποθαρυνω τον κοσμο να παει να αλλαξει και να βαλει την καινουργια βελτιωμενη.(αν και εγω δεν εχω τετεοια πληροφορια οτι εχει βγει.πριν μερικους μηνες 2-3 που ειχα παει για σερβις ειπαν οτι δεν υπαρχει νεο.)απλα ειναι χαζο να τρεχουν να αλλαζουν συνεχεια.και οταν αλλαζα εγω ετσι ελεγαν οτι ειχε βγει καινουργια αλλα......εφτασα στο σημειο να αλλαξω 4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Αγαπητε φιλε κανε μια αναδρομη καιε δω και σε αλλα ποστς εχει αναφερθει εχει βγει νεο ανταλλακτικο παραγωγης απριλιου-μαιου 2010 ...το εχουμε αλλαξει αρκετοι ...και ιταλια αλλα και αυστραλια που εχω δει σε καποια αλλα forums δεν εχει γινει κιχ... Εσυ αλλαξες και εβαζες την παλια... και ξανα εκανε...λογικο ειναι. Δεν ειναι καθολου φυσιολογικο ... απλα η φθορα ειναι μικρη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 (edited) Αs δούμε το "νέο" ανταλλακτικό πως θα συμπεριφερθεί μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα παιδιά και μετά θα βγάλουμε ένα τελικό συμπέρασμα.. Επίσης κανείς μας δεν μπορεί να είναι σίγουρος οτι αν πάει τώρα για αλλαγή δεν θα του βάλουν κάποιο στοκ ανταλακτικό παλαιάς παραγωγής που απλά θα ξανακάνει θόρυβο μετά από λίγο! Edited July 30, 2010 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 (edited) δεν μπορω να διαβαζω ανακριβειες τουλαχιστον εδω μεσα! ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΟ ανταλλακτικο παρτε τηλ στην τελικη κ μην λετε οτι νανε δεν το εχω βαλει καθως εμενα ακομα δεν μου εκανε τον ηχο(ειναι αλλαγμενη η αντλια φυσικα αλλα με το παλιο ανταλλακτικο) πηγα ο ιδιος στην αντιπροσωπεια κ ρωτησα κ οντως ο θανος λεει το σωστο το κακο ειναι οτι δεν βγηκε ανακληση αλλα εφοσον υαπρχει προβλημα..σε εμενα που δεν υπαρχει δλδ δεν τιθεται θεμα αλλαγης Edited July 30, 2010 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Εμείς ρωτήσαμε και μας είπαν ακριβώς τα αντίθετα φίλε μου.. Συνεπώς τίποτα και για κανέναν δεν είμαστε σίγουροι. Πάνω από όλα όμως ηρεμία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 O Μανδυλας και ΕΤΕΑ δηλαδη κανουν του κεφαλιου τους ? Παιδια υπαρχει ΟΔΗΓΙΑ την διαβασα .... εοχυν γινιε εκατονταδες αλλαγες σε scirocco -golf ...το θεμα δεν ηταν ο ηχος αυτος καθε αυτος αλλα η φθορα και ο επηρεασμος της αξιοπιστιας της αντλιας ... Οταν εγω το εμαθα ...πιθανων πρωτος απο ολους μιλωντας απευθειας με ανθρωπο που ειναι στα κεντρικα της vw γερμανιας ,,, μου ειχε πει βγηκε νεο ανταλακτικο και εχει τεσταριστει σε ειδικα διαμωρφωμενο περιβαλον .... και ειναι τουλ 200% ποιο αξιοπιστο ...ακριβως ετσι... τωρα τι σημαινει αυτο ? Οτι το εβαλαν να κομπλαρει ξεκομπλαρει συνεχως χιλιαδες φορες την ημερα δεκαδες μερες...ετσι τεσταρουν ...αυτο ειναι σιγουρο. ειναι στανταρ διαδικασιες ποιοτικου ελεγχου . Για μενα και να μην κανει θορυβο το αλλαζεις για να βαλεις την καινουρια και να εχεις 2 φορες το κεφαλι σου υσηχο ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...