Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

επειδη μου ακούστηκαν ωραια ολα αυτα και δεν εχω και ιδεα είναι αξιόπιστο το πρόγραμμα η τουρμπίνα αντέχει? εγγυηση δεν πιστευω να καλύπτει αμα μπει το προγραμμα ε?

Edited by ForiS3
Link to comment
Share on other sites

Αρε Κοσμα με προλαβες!!!!

Εχε χαρη που εμπλεξα και δεν εχω ουτε δεκαρα τωρα.Αλλα θα παω και εγω με την σειρα μου.

Τι θα κανεις με το φιλτρο?

Link to comment
Share on other sites

επειδη μου ακούστηκαν ωραια ολα αυτα και δεν εχω και ιδεα είναι αξιόπιστο το πρόγραμμα η τουρμπίνα αντέχει? εγγυηση δεν πιστευω να καλύπτει αμα μπει το προγραμμα ε?

Είναι μέσα στα όρια ασφαλείας αντέχει μια χαρά αλλά για σίγουρα μόνο χρόνος μπορεί να μας πεί!

Για την εγγύηση μπορείς απλά αν θέλεις να επαναφέρεις το αμάξι και μετά να πηγαίνεις.Είναι ταλαιπωρία αλλά...

Αρε Κοσμα με προλαβες!!!!

Εχε χαρη που εμπλεξα και δεν εχω ουτε δεκαρα τωρα.Αλλα θα παω και εγω με την σειρα μου.

Τι θα κανεις με το φιλτρο?

Λέει άσχημα Γιώργο το προγραματάκι με την πρώτη ευκαιρία που θα βρείς να πάς.Για το φίλτρο θα κάνω μάλλον κάτι σαν τη φωτό που είχα βάλει λίγο πιό πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια μικρή παρατήρηση, το συγκεκριμένο δυναμόμετρο μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο όσον αφορά τη ροπή... 29 kg δεν νομίζω να είναι με τπτ, στο δικό μου που φοράω το ίδιο πρόγραμμα πρέπει να παίζει γύρω στα 26 σε MAHA. Θα πάω σύντομα για δυναμομέτρηση και θα την ανεβάσω. Όσο για την ιπποδύναμη (164) σίγουρα παίζει ρόλο και το μεσσαίο - τελικό που έχεις βάλει (πρέπει να δίνει 5 άλογα περίπου). Εγω περιμένω να βάλω full εξάτμιση από downpipe έως τελικό της Milltek όπου πιστεύω ότι θα δώσει αρκετά (ειδικά το downpipe)...

Link to comment
Share on other sites

Εσύ αδερφέ έχεις Α3? Παίζουν κάποιες διαφορές μεταξύ τους όπως μετρητές, wastegate και κάποιες άλλες μικρές λεπτομέρειες. Επίσης ο 60άρης σωλήνας βοηθάει αρκετά με το ελεύθερο τελικό και το φίλτρο.

Τώρα σε maha θα πάω κάποια στιγμή για να κάνουμε σύγκριση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι Α3 έχω, απ' ότι μου έχουν πει τα παιδιά από Overload αλλά και από άλλους βελτιωτές που έχω ρωτήσει παλιότερα θα πρέπει να βγάζει λίγα άλογα παραπάνω το Α3 (3-4) αλλα θα δείξει το δυναμόμετρο...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια μικρή παρατήρηση, το συγκεκριμένο δυναμόμετρο μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο όσον αφορά τη ροπή... 29 kg δεν νομίζω να είναι με τπτ, στο δικό μου που φοράω το ίδιο πρόγραμμα πρέπει να παίζει γύρω στα 26 σε MAHA. Θα πάω σύντομα για δυναμομέτρηση και θα την ανεβάσω. Όσο για την ιπποδύναμη (164) σίγουρα παίζει ρόλο και το μεσσαίο - τελικό που έχεις βάλει (πρέπει να δίνει 5 άλογα περίπου). Εγω περιμένω να βάλω full εξάτμιση από downpipe έως τελικό της Milltek όπου πιστεύω ότι θα δώσει αρκετά (ειδικά το downpipe)...

Bασικα, υπεραισιοδοξο θα ελεγα πως ειναι... 29 κιλα ροπη στον 122αρη :D

Μια μετρηση στον Exelixis, που εχει ΜΑΗΑ LPS3000 στη Θεσσαλονικη, θα δειξει αρκετα πιο συγκρατημενα νουμερα.

Τελος, ο 122αρης κινητηρας απο οσο εχω παρατηρησει ειναι πολυ πιο "αναισθητος" σε αντικατασταση των περιφερειακων (φιλτρα - εξατμισεις - dp - κλπ). Αυτο γιατι η τουρμπινα ειναι τοσο μικρη, που τα περιφερειακα υπερκαλυπτουν την κατασταση. Η διαφορα με το προγραμμα ειναι κυριως στις μεσαιες. Ψηλα θελει turbo και intercooler , oπως τα μεγαλα "αδελφια" του (140 - 150 -160 - 170 - 180).

Link to comment
Share on other sites

Bασικα, υπεραισιοδοξο θα ελεγα πως ειναι... 29 κιλα ροπη στον 122αρη :D

Μια μετρηση στον Exelixis, που εχει ΜΑΗΑ LPS3000 στη Θεσσαλονικη, θα δειξει αρκετα πιο συγκρατημενα νουμερα.

Τελος, ο 122αρης κινητηρας απο οσο εχω παρατηρησει ειναι πολυ πιο "αναισθητος" σε αντικατασταση των περιφερειακων (φιλτρα - εξατμισεις - dp - κλπ). Αυτο γιατι η τουρμπινα ειναι τοσο μικρη, που τα περιφερειακα υπερκαλυπτουν την κατασταση. Η διαφορα με το προγραμμα ειναι κυριως στις μεσαιες. Ψηλα θελει turbo και intercooler , oπως τα μεγαλα "αδελφια" του (140 - 150 -160 - 170 - 180).

Έχεις δίκιο, την πιο μεγάλη διαφορά την έχει στις χαμηλο-μεσαίες αλλά και ψηλά πλέον δεν κάνει την βουτιά που έκανε πριν μετά τις 5400! Οπότε κερδίζεις και από εκεί αρκετά ειδικά σε 0-100.

Link to comment
Share on other sites

Bασικα, υπεραισιοδοξο θα ελεγα πως ειναι... 29 κιλα ροπη στον 122αρη :D

Μια μικρη διόρθωση...... είναι 28,3

¶ραγε είναι αισιόδοξο σε όλα τα αυτοκίνητα ή κάνει και διακρίσεις ανάλογα το μοντέλο? :huh:

Όχι βέβαια είναι ανάλογα τι πρόγραμμα φοράει........ :mellow: το αυτοκίνητο.

Έσυ Κρίτωνα πόση ροπή έχεις βγάλει από το συγκεκριμένο μοτέρ στο ''απαισιόδοξο'' ΜΑΗΑ των Σπάτων με την ''απαισιόδοξη'' θερμοκρασία εισαγωγής και την επίσης ''απαισιόδοξη'' βαρομετρική πίεση.... αααα ξέχασα και με χειριστή εσένα!!!

Για τους ενδιαφερόμενους υπάρχει διάγραμμα στο site της εταιρείας με μέτρηση πριν και μετά.

Ας πει ο Κοσμάς που το φοράει τι διαφορά έχει στο δρόμο από ''μαμα'' και μετά αφορίζεται δυναμόμετρο και πρόγραμμα. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Bασικα, υπεραισιοδοξο θα ελεγα πως ειναι... 29 κιλα ροπη στον 122αρη :)

Μια μετρηση στον Exelixis, που εχει ΜΑΗΑ LPS3000 στη Θεσσαλονικη, θα δειξει αρκετα πιο συγκρατημενα νουμερα.

Κατ'αρχήν δεν είναι 29 είναι 28 η ροπή και γιατί δεν μπορεί να είναι από τον 122άρη? Η διαφορά στο δρόμο είναι τεράστια, πλέον το αυτοκίνητο ''εκτινάσεται'' σε χαμηλά πατήματα από τη μεγάλη διαφορά ροπής (σε σχέση με το μαμά πάντα) και επίσης να πώ ότι παίζει σημαντικό ρόλο η εισαγωγή και η εξάτμιση κάτι που δεν ξέρω αν έχει το Α3 του παιδιού αλλά σας φαίνεται αισιόδοξο το δυναμόμετρο επειδή το Α3 έδωσε μικρότερα νούμερα και περιμένατε από το golf κάτι χειρότερο?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ Κοσμά δεν έχω πάει ακόμα δυναμόμετρο, αλλά επειδή τα παιδιά έχουν ανεβάσει στο site τους 2 δυναμομετρήσεις για το Α3, μια από το δυναμό του Βόλου και μία από ΜΑΗΑ, η διαφορά της ροπής από το ένα στο άλλο είναι 4,5 - 5 kg οπότε μάλλον το ΜΑΗΑ θα εμπιστευόμουνα. Δεν είναι δυνατόν να βγάζει μεγαλύτερη ροπή και από τον 2.0Τ. Πάντως η διαφορά είναι όντως μεγάλη και ειδικά η ροπή χαμηλά είναι πολύ καλή!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ Κοσμά δεν έχω πάει ακόμα δυναμόμετρο, αλλά επειδή τα παιδιά έχουν ανεβάσει στο site τους 2 δυναμομετρήσεις για το Α3, μια από το δυναμό του Βόλου και μία από ΜΑΗΑ, η διαφορά της ροπής από το ένα στο άλλο είναι 4,5 - 5 kg οπότε μάλλον το ΜΑΗΑ θα εμπιστευόμουνα. Δεν είναι δυνατόν να βγάζει μεγαλύτερη ροπή και από τον 2.0Τ. Πάντως η διαφορά είναι όντως μεγάλη και ειδικά η ροπή χαμηλά είναι πολύ καλή!

Από πότε ο 2.0Τ βγάζει 28 κιλά ροπή? <_<

Link to comment
Share on other sites

Πόσα βγάζει? 28 λέει η VW άντε να βγάζει 29-30..

28 με 29 βγάζει μαμά ενώ το δικό σας παίζει στα 20 με 21 κιλά ροπή και αυτό μαμα - αντίστοιχα μόνο με πρόγραμμα το ένα βγάζει 40 με 41 κιλά ροπή και το άλλο με ΦΠΕ με το ζόρι 28 κιλά .....οπότε γιατί να συγκρίνω ένα στοκ δίλιτρο τούρμπο με ένα 1.4 τούρμπο ΦΠΕ? και γιατί να είναι πολλά τα 28 κιλά για 1.4 turbo ΦΠΕ?

Link to comment
Share on other sites

Έσυ Κρίτωνα πόση ροπή έχεις βγάλει από το συγκεκριμένο μοτέρ στο ''απαισιόδοξο'' ΜΑΗΑ των Σπάτων με την ''απαισιόδοξη'' θερμοκρασία εισαγωγής και την επίσης ''απαισιόδοξη'' βαρομετρική πίεση.... αααα ξέχασα και με χειριστή εσένα!!!

Απάντηση από τον Κρίτωνα δεν πήρα .....απλά περιμένω..... φυσικά τα ''νεα'' settings του δυναμόμετρου των Σπάτων είναι πολύ καλά.......''υπερ-διορθώνουν''........ :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ Κοσμά δεν έχω πάει ακόμα δυναμόμετρο, αλλά επειδή τα παιδιά έχουν ανεβάσει στο site τους 2 δυναμομετρήσεις για το Α3, μια από το δυναμό του Βόλου και μία από ΜΑΗΑ, η διαφορά της ροπής από το ένα στο άλλο είναι 4,5 - 5 kg οπότε μάλλον το ΜΑΗΑ θα εμπιστευόμουνα. Δεν είναι δυνατόν να βγάζει μεγαλύτερη ροπή και από τον 2.0Τ. Πάντως η διαφορά είναι όντως μεγάλη και ειδικά η ροπή χαμηλά είναι πολύ καλή!

28.3 kgrm ροπη εγω και οι αλλοι βλεπουμε με τα 1.4TSI 140αρια - 170αρια , που εχουν τεραστιο intercooler , αρκετα μεγαλυτερη τουρμπινα (38mm inducer) και , το κυριοτερο , πιεση 1,6+bar overboost. Ειναι εξαιρετικα δυσκολο να βγουν 28+kgrm απο το "μικρο" 122αρι μοτερ, ισως και ανουσιο... αν και δινει αισθηση χαμηλα.

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση από τον Κρίτωνα δεν πήρα .....απλά περιμένω.....

Φιλε δε νομιζω οτι με το flamming θα βγαλουμε ακρη, οποτε μην απαντας μονος σου στα ποστς σου. Αν θες απαντηση δικια μου, παρε με τηλ...

Link to comment
Share on other sites

28.3 kgrm ροπη εγω και οι αλλοι βλεπουμε με τα 1.4TSI 140αρια - 170αρια , που εχουν τεραστιο intercooler , αρκετα μεγαλυτερη τουρμπινα (38mm inducer) και , το κυριοτερο , πιεση 1,6+bar overboost. Ειναι εξαιρετικα δυσκολο να βγουν 28+kgrm απο το "μικρο" 122αρι μοτερ, ισως και ανουσιο... αν και δινει αισθηση χαμηλα.

Εντάξει ρε παιδιά δεν βγάζουμε 28 ροπή, πόσο σας φτάνει 23? ή 24? και μην αγχώνεστε δεν πρόκηται ποτέ να σας φτάσουμε εμείς οι μικροί. Αφήστε μας τουλάχιστον να ''νομίζουμε'' ότι έχουμε κάποιες ροπές και κάποια δύναμη!!!

Το έχετε οδηγίσει το αυτοκίνητο? Ξέρετε πως πάει στο δρόμο? Ήμαρτον πια! Δεν παίζεστε λέμε!

Link to comment
Share on other sites

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-2014

Ετσι ειναι και το εργοστασιακο φιλτρο που εχουμε στο κουτι??Να κανει δουλεια αραγε το συγκεκριμενο?

Ναι αυτό το φίλτρο μπαίνει στο 122 είναι το ίδιο και με το 1.6fsi το έχω βάλει εγώ και κάνει καλή δουλειά δοκιμασμένα.

Link to comment
Share on other sites

Της Green έχει βάλει κανείς? Εγώ αυτό φοράω και έχω ακούσει ότι είναι τα καλύτερα σε τύπου χοάνης. Της K&N έχουν λάδι έτσι δεν είναι? Της Green είναι σχεδόν στεγνό.

Link to comment
Share on other sites

Της Green έχει βάλει κανείς? Εγώ αυτό φοράω και έχω ακούσει ότι είναι τα καλύτερα σε τύπου χοάνης. Της K&N έχουν λάδι έτσι δεν είναι? Της Green είναι σχεδόν στεγνό.

Ναι τα K&N έχουν λάδι και είναι τα πιό σίγουρα από θέμα σκόνης αλλά που άκουσες ότι τα green είναι τα καλύτερα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.