Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Και οταν πατας γκαζι και φουσκωνει και οταν το αφηνεις σκαει δυνατα η σκαστρα :mellow:<_<

Οοοοοοοοοοοκκκκ!!!Thank you!!! <_<:o

Τι θα με συμβούλευες να κάνω με το πρόγρμμα??Να το βάλω τώρα που μπορώ???Η να περιμένω....???

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα φιλτρα αλλαζουν στις 30.000.Καμπινας,αερα,λαδιου μαζι με λαδια,βενζιμης.Το διχαλο μπαινει με σχετικη δυσκολια για να κραταει σφιχτα το φιλτρο.Σιγουρα εχεις το σωστο φιλτρο αερα?

Στις 30000 μονο φιλτρο καμπινας αλλαζουμε συμφωνα με το βιβλιο σερβις. Ναι το φιλτρο αερα ειναι σωστο, αλλα η βαση μπαινει αρκετα πιο δυσκολα σε σχεση με το "μαμα" φιλτρο. Θα ξαναδοκιμασω :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Ναι βαλτο τωρα που μπορεις! τα παιδια στην overload ειναι πολυ εξυπηρετικα και θα σου λυσουν ολες τις αποριες!

Ok!!Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου!!Θα το κοιτάξω πολύ σύντομα και θα ενημερώσω!!! :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε turbomaki δεν υπάρχει καλύτερη αρχική βελτίωση γι' αυτό το μοτερ (πρόγραμμα 100ρας Overload - χοάνη pipercross). Με 500 ευρώ περίπου μεταμορφώνεται το αμάξι σου! Και μελλοντικά αν θές βάζεις και μία εξάτμιση και είσαι κομπλέ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε turbomaki δεν υπάρχει καλύτερη αρχική βελτίωση γι' αυτό το μοτερ (πρόγραμμα 100ρας Overload - χοάνη pipercross). Με 500 ευρώ περίπου μεταμορφώνεται το αμάξι σου! Και μελλοντικά αν θές βάζεις και μία εξάτμιση και είσαι κομπλέ.

Η μόνη ένσταση που έχω για την χωάνη είναι πως,από την φωτό που είδα που έχει ο φίλος digigram έχει καταργήσει την σκούπα!!¶ρα ο αέρας που μπαίνει από μπροστά δεν ξέρω κατα πόσο κάνει σωστή δουλειά και γενικά αν κάνει δουλειά η αφαίρεση της σκούπας!!Θέλω να πω πως για μενα παίζει σημαντικό ρόλο η ροή του αέρα!!Η χωάνη στην φωτό μπορεί να ζεσταίνεται πολύ απο την θερμοκρασία της μηχανής!!Ναι μεν απο ήχο μπορεί να είναι καλή αλλά αν δεν γίνεται σωστή δουλειά... :D (Ο φίλος κοσμάς είχε μια πολύ καλή ιδέα για την κατεύθυνση του αέρα..... :D )

Μακάρι να κάνω λάθος!!Εγώ έχω φίλτρο της K&N στον παπά και διαφορά έχω δεί ως προς το τούρμπισμα!!Όσο για την εξάτμιση που λες,είναι ήδη επάνω στο αυτοκίνητο :D :D !!

Επίσης ψήθηκα πολύ με το πρόγραμμα!!Δεν θέλω να κάνω βιαστικές κινήσεις ειδάλλως θα το είχα βάλει...

Θα ήθελα να ακούσω(διαβάσω) την γνώμη σου ως προς την ροή του αέρα και τις θερμοκρασιές που μπορεί να υπάρχουν!!!¶λλωστε αν θυμάμαι καλά και συ χωάνη έχεις!! :D

Link to comment
Share on other sites

και εγω γιαυτο δεν τχω βαλει τη χοανη και επιμενω στο βαρελακι!

αν βαλω τη χοανη θα κατσω να μονοσω με carbon η καποιο αλλο υλικο που να μη ζεστενεται

ευκολα την πλευρ ψυγειο,μοτερ.

παντως πρεπει να κανω κατι με την εισαγωγη αμεσα αφου με 38 βαθμους και το remap η μικρη τουρμπινα

ζεστενεται αρεκτα με την ψευτοεισαγωγη που εχει πανω!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν η εισαγωγή που έχει από μαμά δεν είναι σκούπα αλλά Λαβύρινθος (κάνει 5-6 στροφές)! Αν κάτσεις και τη λύσεις θα δεις ότι στο τελευταίο μέρος που κουμπώνει στη μάσκα μπροστά έχει 2 τρύπες από κάτω (ακριβως πάνω από το ψυγείο που βγαίνει ο ζεστός αέρας!!!) πέρα από την μία από πάνω για τον φρέσκο, άρα δε νομίζω πως τραβάει και τόσο κρύο αέρα έτσι όπως είναι... Το αντίθετο θα έλεγα. Έτσι όπως το κάναμε αν προσέξεις την φωτό θα δεις ότι η χοάνη είναι ακριβώς μπροστά από το άνοιγμα στη μάσκα, άρα ότι αέρας μπαίνει από εκεί πέφτει πάνω στη σκούπα, απλά θέλει και λίγο κλείσιμο από αριστερά και κάτω (δε νομίζω να αλλάξει και τπτ ιδιαίτερο όμως). Η εργοστασιακή εισαγωγή έχει φτιαχτεί με κύριο γνώμονα την ησυχία του επιβαίνοντως (χωρίς να δίνει έμφαση στις επιδόσεις), φανταστείτε να αγοράσει το αμάξι κανένας παππούς ή κανένας άσχετος τελείως με μηχανολογικά και να ακούσει τη τουρμπίνα να σφυρίζει και τη σκάστρα να κάνει τσαφ τσουφ σαν τρένο! Θα το πάει την άλλη μέρα στην αντιπροσωπεία lol tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

εχετε μπερδεψει τις υδατοπαγιδες με τις σκουπες απο οτι καταλαβα

τα λεμε

Link to comment
Share on other sites

εχετε μπερδεψει τις υδατοπαγιδες με τις σκουπες απο οτι καταλαβα

τα λεμε

Εχεις δει την εισαγωγή του 122;

Link to comment
Share on other sites

Βαλαμε προγραμα και φιλτροχωανη απο πλευρας εξατμισεως τι κανουμε οεο;;;;;

Φίλε μου για εξάτμιση θα σου προτείνω ότι πρότεινα και στο φίλο poen!!Χειροποίητη απο την τουρμπίνα μέχρι πίσω!!Θα δείς διαφορά σίγουρα και ιδικά με το πρόγραμμα που έχεις θα είναι καλύτερα!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

φιλε digigram με εχει προβληματισει πολυ αυτο το θεμα.

ειμουν αποφασησμενος να βαλω milltek (και θα εβαζα και σημερα αν υπηρχε για το 122)

θα περιμενω λιγο καιρο ακωμα να βγαλει.

αλιως handmade :)

Link to comment
Share on other sites

.......σημερα οταν γυρναγα απο την δουλεια του κανω ενα ανοιγμα 3ης και βαζω 4η και στην αλλαγη της 4ης το κοντερ ηταν στις 4000 στροφες (4η) και τρομαξα :D ... καμια σχεση με πριν το αυτοκινητο .... γουσταρα πολυ τραβαει απο χαμηλα μεσαια και ψηλα ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑ και ΑΚΟΠΑΑΑΑ που να πιασουν και τα κρυα .... tongue.gif

Edited by digigram
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια,

Ηθελα να ρωτησω το εξης, εχω ενα golf 6 122hp, 4100Χλμ, πότε είναι η κατάλληλη περίοδος απο άποψη χιλιομέτρων για να πάω να βάλω πρόγραμμα + φίλτρο, για 155 άλογα περίπου,

μήπως να περιμένω 2 χρόνια που έχω εγγύηση? γιατι έτσι μπορεί και να την χάσω.

Επίσης εκεί που ρώτησα για πρόγραμμα μου είπανε ότι δεν θα καταλάβει απολύτως τίποτα η αντιπροσωπία για το πρόγραμμα, ότι διαγνωστικό και αν βάλει, μόνο αν το πάει βόλτα! Ισχύει κάτι τέτοιο??

Είναι έμπιστοσύνης μου αυτος που μου τα είπε, αλλα ξέρετε είναι κατι εντελως καινουργιο για μενα αυτό και θέλω καποιες γνώμες.

Και κάτι τελευταίο, ισχύει όντως ότι θα πέσει η κατανάλωση μέχρι και 1λίτρο??? Δεν θυμάμαι τι πρόγραμμα μου είπε για να σας το έλεγα... παντως δεν είναι της revo, καπως αλλιως μου το είπε..Θα ρωτήσω ξανα και θα σας πω.

Γερμανικό είναι το πρόγραμμα αν θυμαμαι καλα...

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα ! Τωρα που εβαλα προγραμα και φιλτροχωανη λετε να φιτιλιαστη η σκαστρα ; Θα χω προβλημα; Ειναι ακριβες οι aftermarket ε? σαν τρενο κανει χαχαχα!!!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε digigram!

δεν νομιζω να χριαστεις σκαστρα γιατι οι πιεσεις στο αμαξι μας δεν ειναι μεγαλες!

ασε που δεν νομιζω οτι υπαρχει για το δικο μας aftermarket :huh:

Link to comment
Share on other sites

εγω την εβαλα την φιλτροχοανη και μαζι το προγραμα στην overload το αμαξι αλλαξε τελειως περιμενω να γινει και το adaptation και επανερχομαι με εντυπωσεις

πριν

post-10170-1247939413_thumb.jpg

και μετα

Βρε παιδιά, σας παρακαλώ διαφωτίστε με!

Από ό,τι βλέπω στις φωτογραφίες, στην πάνω έχουμε ανοικτό φιλτροκούτι με το γνωστό χάρτινο φίλτρο.

Στην κάτω έχουμε χοάνη pipercross, που βρίσκεται χύμα μέσα στο μηχανοστάσιο.

Από πλευράς επιφάνειας φιλτραρίσματος μου φαίνονται εξαιρετικά όμοια, δεδομένου ότι το χάρτινο φίλτρο είναι κοντά στο ένα μέτρο αν το ξετυλίξετε.

Πώς γίνεται μια χοάνη που τραβάει ζεστό αέρα κατευθείαν από το μηχανοστάσιο να έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα μονωμένο φίλτρο - στην ίδια θέση - που δεν τραβάει ζεστό αέρα από το μηχανοστάσιο;

Η λογική λέει και η πράξη αποδεικνύει ότι μεγάλη διαφορά εχει το άνοιγμα του καπακιού του εργοστασιακού φίλτρου.

Από τη στιγμή που η χοάνη ούτε καλύτερη θέση έχει ούτε ιδιαίτερα πιο ελεύθερη είναι, πώς γίνεται να δίνει άλογα; Μήπως είναι η αίσθηση που δημιουργεί;

Link to comment
Share on other sites

ο αερας που ερχεται απο τη μετοπη κανει κυκλους, S και γενικα πολυ ταλεπορια για μου φτασει στο φιλτροκουτι..

πραγμα που κανει τη ροη του αερα αρκετα μικροτερη!

αντιθετα εκι που καθεται η χωανη..

ο αερας που μπαινει απο το ανοιγμα μπροστα σκαει ακριβως πανω στη χωανη!

η μονη μου ενασταση ειναι πως βρικσεται πολυ κοντα σε κηνιτηρα, ψυγειο και δεν υπαρχει καποια "ασπιδα"

απο carbon η καποιο αλλο υλικο ωστε να την απομονωνει

τωρα να σου πω την αληθεια δεν την εχω δοκιμασει αλλα απο τα λεγομενα των παιδιων εδω

και βαση δοκιμων μετρησεων ολα διχνουν αρκετα καλυτερα!

:huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Εξαρταται ποια σκαστρα φορας.Υπαρχουν δυο τυποι:Ενας τυπος με διαφραγμα,το οποιο λεγεται οτι ειναι ευαισθητο και σχιζεται συχνα και ο αλλος τυπος με πιστονι,που ειναι και πιο βελτιωμενος.

06f145710g.jpg20t_dv_oem_d_001.jpg

Eχω ανοιξει και σχετικο θεμα για τη σκαστρα αλλα δεν εχει φιλοτιμηθει κανεις ακομα να απαντησει.. :(

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29866

Edited by basilis81
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, σας παρακαλώ διαφωτίστε με!

Από ό,τι βλέπω στις φωτογραφίες, στην πάνω έχουμε ανοικτό φιλτροκούτι με το γνωστό χάρτινο φίλτρο.

Στην κάτω έχουμε χοάνη pipercross, που βρίσκεται χύμα μέσα στο μηχανοστάσιο.

Από πλευράς επιφάνειας φιλτραρίσματος μου φαίνονται εξαιρετικά όμοια, δεδομένου ότι το χάρτινο φίλτρο είναι κοντά στο ένα μέτρο αν το ξετυλίξετε.

Πώς γίνεται μια χοάνη που τραβάει ζεστό αέρα κατευθείαν από το μηχανοστάσιο να έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα μονωμένο φίλτρο - στην ίδια θέση - που δεν τραβάει ζεστό αέρα από το μηχανοστάσιο;

Η λογική λέει και η πράξη αποδεικνύει ότι μεγάλη διαφορά εχει το άνοιγμα του καπακιού του εργοστασιακού φίλτρου.

Από τη στιγμή που η χοάνη ούτε καλύτερη θέση έχει ούτε ιδιαίτερα πιο ελεύθερη είναι, πώς γίνεται να δίνει άλογα; Μήπως είναι η αίσθηση που δημιουργεί;

Συγγνώμη Στέλιο αλλά την ίδια διαπερατότητα έχει το χάρτινο φίλτρο με το pipercross foam? ¶σε που στην πρώτη περίπτωση ο αέρας δεν σκάει κατευθείαν από την μετώπη πάνω στο φίλτρο αλλά κάνει ζικ ζακ οπότε τραβάει κυρίως από πάνω ζεστό αέρα. Με τη χοάνη έτσι όπως έχει μπει τραβάει και από μπροστά τον κρύο που μπαίνει. Τώρα αν είσαι μέσα στην πόλη με 30 σταμάτα-ξεκίνα εκεί θα τραβήξει σίγουρα και ζεστό αλλά μόλις τρέξεις λίγο θα μπει κρύος, στο κάτω κάτω όταν τρέχεις θέλεις και το τράβηγμα.

Edited by PanosA3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.