Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Και πώς θα εκτονώνεται η πίεση στην εισαγωγή μόλις αφήσεις το πόδι σου από το γκάζι;;;;;;

(είμαι ολίγον αλλά όχι τελείως άσχετος οπότε νομίζω δεν έχω άδικο. Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας πει.)

Για την ακρίβεια δεν έχεις άδικο.... ;)

βγαλε κ την τουρμπινα κ θα εισαι οκ

Ναι οκ οτι πεις....

Ολα γινονται αλλα γιατι να το κανεις αυτο?

Κοσμά αν έχεις ακούσει έχει και η τουρμπίνα τον δικό της ήχο!!Που αφενός δεν ακούγεται από την εξάτμιση και αφετέρου είναι και η σκάστρα που τον καλύπτει!!!Και είπα να δω αν γίνεται έτσι ώστε να καταφέρω να ακούσω λίγο διαφορετικό ήχο(Παρεπιπτόντος ο ήχος της τουρμπίνας μου αρέσει πιο πολύ :lol: )!!

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Να βγαλεις την σκατρα και να το δουλευεις δεν γινεται... ;) Για να εχεις καλο ηχο εχουμε πει πολλες φορες οτι βγαζουμε το καπακι απο το φιλτροκουτι η βαζουμε μια χοανη η βαζεις αυτη τη χαζομαρα το spacer της forge.

Αυτα και μονο αυτα για το μοτερ απο και περα πας σε εξατμιση.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το διατύπωσα λάθος...Ήθελα να πω ότι με το βγάλσιμο της σκάστρας να ακούγεται η τουρμπίνα στο άφημα του γκαζιού και όχι στο φόρτωμα!!Έχει διαφορά!!Εννοείται πως ακούγεται πολύ λίγο η τουρμπίνα αλλά ακούγεται!Και είπα,μπας και βγάλω την σκάστρα και ακούω τηην τουρμπίνα μετά!!Ελπίζω να κατάλαβες τώρα!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

ελα κοσμα εδω θελω να σε δω τι γνωσεις εχεις

βγαζουμε την σκαστρα για να ακουμε την τουρμπινα χωρις να βγαλουμε την τουρμπινα

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλεις να ακούσεις και που δεν ξέρω που το έχεις ακούσει και το ζήλεψες είναι το απότομο και καταστροφικό φρενάρισμα της φτερωτής από το συμπιεσμένο αέρα που δεν έχει που να πάει μόλις κλείσει η πεταλούδα αν δεν υπάρχει σκάστρα.

Ασε την όπως είναι αν σε νοιάζει η μακροζωία της τουρμπίνας σου.

Link to comment
Share on other sites

i am back.

μυκονος χαλια. καθε περισυ και καλυτερα που λενε.

anyway τι γινεται τι κοψηματα και τετοια βλεπω;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλεις να ακούσεις και που δεν ξέρω που το έχεις ακούσει και το ζήλεψες είναι το απότομο και καταστροφικό φρενάρισμα της φτερωτής από το συμπιεσμένο αέρα που δεν έχει που να πάει μόλις κλείσει η πεταλούδα αν δεν υπάρχει σκάστρα.

Ασε την όπως είναι αν σε νοιάζει η μακροζωία της τουρμπίνας σου.

Φίλε μου δεν είναι που το άκουσα και το ζήλεψα!!Δεν ξέρω ποιο αυτοκίνητο έχεις...αν είχες το 122 τότε θα καταλάβαινες τον ήχο της τουρμπίνας που λέω ότι ακούω!!Έτσι δουλεύει η τουρμπίνα.Τώρα από την άλλη αν δημιουργείται πρόβλημα με την πίεση και γενικά δεν κάνει καλό το βγάλσιμο αυτής πάω πάσο και μένει όπως είναι!!Απλά το είχα απορία και είπα να ρωτήσω μιας και δεν ξέρω πολλά!! :rolleyes:

εγω προτεινα λυση αλλα δεν του αρεσε...tongue.gif

Ασχολίαστο και πάλι... :rolleyes:

i am back.

μυκονος χαλια. καθε περισυ και καλυτερα που λενε.

anyway τι γινεται τι κοψηματα και τετοια βλεπω;

Καλώς ήρθες!!Τελικά τι έγινε με το δικό σου???Ακόμα έχεις αμφιβολίες για το αν κάτι δεν πάει καλά????

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

μακη αν σχολιαζα κ εγω σοβαρα αυτα που γραφεις ....

δεν τα εχω μαζι σου τα εχω με ολους αυτους που περνουν ενα τουρμπο αμαξακι κ χωρις να ξερουν καν τι κινητηρα εχουν αρχιζουν το "tunning"

δεν ειπα να εχουν μηχανολογικες γνωσεις αλλα μια ριμαδο ιδεα

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το διατύπωσα λάθος...Ήθελα να πω ότι με το βγάλσιμο της σκάστρας να ακούγεται η τουρμπίνα στο άφημα του γκαζιού και όχι στο φόρτωμα!!Έχει διαφορά!!Εννοείται πως ακούγεται πολύ λίγο η τουρμπίνα αλλά ακούγεται!Και είπα,μπας και βγάλω την σκάστρα και ακούω τηην τουρμπίνα μετά!!Ελπίζω να κατάλαβες τώρα!!! :lol:

Μακη καλυτερα να τα πουμε στο MSN αυτα γιατι εδω δε λεει αλλο... tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Απλα τωρα δοκιμασε να βγαλεις το καπακι απο το φιλτροκουτι και κανε μια βολτα.

Link to comment
Share on other sites

Μακη καλυτερα να τα πουμε στο MSN αυτα γιατι εδω δε λεει αλλο... tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Απλα τωρα δοκιμασε να βγαλεις το καπακι απο το φιλτροκουτι και κανε μια βολτα.

Όταν με δεις μέσα σφύρα!!! :whistling::lol:B)

Link to comment
Share on other sites

μακη αν σχολιαζα κ εγω σοβαρα αυτα που γραφεις ....

δεν τα εχω μαζι σου τα εχω με ολους αυτους που περνουν ενα τουρμπο αμαξακι κ χωρις να ξερουν καν τι κινητηρα εχουν αρχιζουν το "tunning"

δεν ειπα να εχουν μηχανολογικες γνωσεις αλλα μια ριμαδο ιδεα

+1000

Ίσα που κρατιέμαι και γω από τα γέλια με αυτά που γράφονται, έλεος ρε παιδιά, είπαμε forum είναι, γράφει ο καθένας την άποψή του αλλά όχι να γράφουμε και ότι βλακεία μας κατέβει! Είναι δυνατόν να αφαιρέσουμε την σκάστρα σε turbo αμάξι για να βελτιώσουμε (?) τον ήχο?!?!?! Φιλικά πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης επειδή ακούστηκαν κάτι κοψίματα, εμένα έκανε με μισό γκάζι ανάμεσα στις 2500 - 4000 στρ. Πλέον με το update που περάσαμε όλα έχουν φτιάξει και το αμάξι είναι απίστευτα γραμμικό!

Link to comment
Share on other sites

+1000

Ίσα που κρατιέμαι και γω από τα γέλια με αυτά που γράφονται, έλεος ρε παιδιά, είπαμε forum είναι, γράφει ο καθένας την άποψή του αλλά όχι να γράφουμε και ότι βλακεία μας κατέβει! Είναι δυνατόν να αφαιρέσουμε την σκάστρα σε turbo αμάξι για να βελτιώσουμε (?) τον ήχο?!?!?! Φιλικά πάντα...

Στο φόρυμ μπαίνεις για να μάθεις....ένα το κρατούμενο....2....από ότι είδες δεν άνοιξα καινούργιο ποστ,δεν είμαι κανας βλάκας...3...δεν ήξερα πως για να ποστάρεις θα πρέπει να έχεις και τις ανάλογες γνώσεις!!Δλδ αν δεν ρωτήσω πως θα μάθω???Θα περιμένω να ξυπνήσω μια μέρα και να έρθει η επιφοίτηση???Να σοβαρευτούμε λιγάκι.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κι απο μενα !!! Εγω εχω τα κοψιματα και περιμενω να ανοιξουν τα παιδια για να κανω το update πως και πως !!! Ανυπμονω παντως το αμαξι εχει αλλαξει τελειως προς το καλυτερο παντα !!! Τα παιδια στην Overload ειναι πολυ εξυπηρετικα σε οτι τους ρωτησα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος !!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κι απο μενα !!! Εγω εχω τα κοψιματα και περιμενω να ανοιξουν τα παιδια για να κανω το update πως και πως !!! Ανυπμονω παντως το αμαξι εχει αλλαξει τελειως προς το καλυτερο παντα !!! Τα παιδια στην Overload ειναι πολυ εξυπηρετικα σε οτι τους ρωτησα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος !!!

Αυτά είναι!!Όλα καλά εκτός από τα κοψίματα που φτιάχνονται όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω!! B)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι 1200 κυβικα για να κοβει τον κινητηρα ο κλιματισμος μην ανησυχεις.Δε θα καταλαβαινεις τιποτα.

ρε παιδια εμενα 1800 με 180 ιππους και οταν βαλω κλιματισμο και 4 ατομα καταλαβαινω την διαφορα αισθητα...

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Εγω εδω και καμια βδομαδα εχω βαλει προγραμμα απο τον παζαροπουλο.Τα προγραμματα τα φτιαχνει και τα φλασαρει ο γιωργος θεολογιτης.Βρισκεται σε καθημερινη βαση πλεον εκει.

Απο αποδοση και μετα το σχετικο adaptation ειμαι υπερευχαριστημενος.Η διαφορα φαινεται κυριως στην τριτη οπου το χαστουκι απο το overboost σπινιαρει τις 17αρες σε γλιστερο δρομο.Για τη 2αρα δεν το συζητω...μενει κατω.Στις ψηλες στροφες επισης εχει παρει τα πανω του και δεν λαχανιαζει οπως πριν.Γενικα ενα ολοκληρωμενο προγραμμα που βελτιωνει στα σημεια την αποδοση,χωρις παρατραγουδα με λαμπακια και κοψιματα.Απο τιμη βεβαια,επιπεδο revo :huh:

Link to comment
Share on other sites

οχι δυστηχως και θα ηθελα να δω ενα logαρισμα με τις τιμες των πιεσεων

Δεν μπορω να το πιστεψω οτι υπαρχουν ακομα ατομα που βαζουν προγραμμα στον Παζαροπουλο .......Μπορει να εχει απο πισω του ολη την VW σε περιπτωση στραβης αλλα ...... Φιλος μου που εβαλε απο τα πρωτα gt προγραμμα του πηρε καπου στο χιλιαρικο και τα tsi τα εφτανε μεχρη gt στα αλογα στην ιδια τιμη .

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Δε μας αφορα τι πιστευεις και τι οχι φιλτατε...Θα σε παρακαλουσα να προσεχεις το υφος σου οταν μιλας για εμενα και τι επιλογες μου.

Οσον αφορα την αναβαθμιση τωρα,ο παζαροπουλος ειναι αρκετα φειδωλος στις ιπποδυναμεις που ανακοινωνει.Το σημαντικο δεν ειναι η ονομαστικη ιπποδυναμη αλλα η αισθηση που δινει το βελτιωμενο αυτοκινητο σε συγκριση με πριν.Και τον 122 τον ανεβαζει υποτιθεται στα 145,ενω ειναι παραπανω συμφωνα με τα "αξιοπιστα" δυναμομετρα της αγορας.Και μην ξεχνατε το ονομα του ανθρωπου που φτιαχνει τα προγραμματα του παζαροπουλου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.