Speedy Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 (edited) τελικα μαλλον θα παω ν αλλαξω το fsi μου για να παρω το tsi για να καιει λιγοτερο βενζινη... εάν αναφέρεσαι σ' εμένα , μάλλον δεν θα χρειαστεί να το αλλάξεις , γιατί και το δικό μου fsi (1.6) είναι Edited October 23, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhmhtrhs Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 μπορω να το αλλαξω ομως κ για το 1.6.... 1.4 fsi rulezz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 25, 2009 Author Report Share Posted October 25, 2009 500 χιλιόμετρα και δεν έχει πέσει η βελόνα κάτω από την μέση!!!Πως ακούγεται???Και με πατήματα αλλά κυρίως σε εθνική!!Για φουλ ταξίδι τα χριστούγεννα που θα κατέβω Κεφαλονιά!!! Καλα αυτο το εξεκριξης κανει θαυματα ε !!! :( ;) :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 μακη μηπως δουλευει λιγο φτωχο και κανεις τοσα χιλιομετρα; δεν κανεις κανενα λογκαρισμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 ρε συ μοντερατορα (speedy) το θεμα ειναι για 122 οπως λεει και ο τιτλος.Θα σε παρακαλουσα και σαν μοντερατορας που εισαι να μην το χαλας.Ανοιξε ενα δικο σου με θεμα "καταναλωση 1,6fsi" Σε ευχαριστω Γιωργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 ρε συ μοντερατορα (speedy) το θεμα ειναι για 122 οπως λεει και ο τιτλος.Θα σε παρακαλουσα και σαν μοντερατορας που εισαι να μην το χαλας.Ανοιξε ενα δικο σου με θεμα "καταναλωση 1,6fsi"Σε ευχαριστω Γιωργος Δεν χαλώ το θέμα , απλά δείχνω στον Κοσμά ότι αυτό που έκανε ήταν λογικό και αναμενόμενο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 (edited) Καλα αυτο το εξεκριξης κανει θαυματα ε !!! :lol: :D :D Αν κάνει λέει.....!!!!!! μακη μηπως δουλευει λιγο φτωχο και κανεις τοσα χιλιομετρα;δεν κανεις κανενα λογκαρισμα; Όχι ρε συ!!Απλώς όταν είμαι στην εθνική πάω με 120(στο κοντέρ) συνέχεια και επίσης έχω cruise control!!Δλδ οικονομία όσο πάει με τον πιλότο!!! Αλλά τα 500 που ανέφερα πιο πάνω δεν ήταν μόνο εθνική αλλά και σε "πιίεση" με συχνά ανοίγματα μιας και ήμουν σε βουνό!!!Τι να πώ.... Λογκάρισμα δύσκολο να κάνω γτ αφενός βαριέμαι να κουβαλάω το pc στο αμάξι και αφετέρου δεν έχω και χρόνο με την σχολή!!Τα αποτέλεσματα που θέλω να δω τα βλέπω καθημερινά και είμαι ευχαριστημένος!!! Edited October 25, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 25, 2009 Author Report Share Posted October 25, 2009 (edited) Δεν χαλώ το θέμα , απλά δείχνω στον Κοσμά ότι αυτό που έκανε ήταν λογικό και αναμενόμενο . Βελτιωμένο αυτοκίνητο με 160 άλογα και φαρδιά λάστιχα με 55 λίτρα ρεζερβουάρ να βγάζει 800+ χιλιόμετρα (έχω βγάλει και 900 αλλά μαμά) δεν το λες αναμενόμενο ! ! ! Edited October 25, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 ποσα λιτρα παιρνει το 5αρι; εγω παιδια εχω κατα μεσο ορο αυτονομια 500 χιλιομετρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 (edited) Βελτιωμένο αυτοκίνητο με 160 άλογα και φαρδιά λάστιχα με 55 λίτρα ρεζερβουάρ να βγάζει 800+ χιλιόμετρα (έχω βγάλει και 900 αλλά μαμά) δεν το λες αναμενόμενο ! ! ! Μόνος σου εξήγησες πως ειναι αναμενόμενο 900 μαμά , 800 βελτιωμένο εσύ δλδ περίμενες να βγάζεις τα ίδια ? ποσα λιτρα παιρνει το 5αρι;εγω παιδια εχω κατα μεσο ορο αυτονομια 500 χιλιομετρα.. 55 λίτρα παίρνει το 5άρι Edited October 25, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikola78 Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 περί τα 600 km...με τα 400 από αυτά στην Αττική Οδό με cruise control...μου φαίνονται αρκετά λιγότερα από αυτά που γράφετε εσείς..κάθε εβδομάδα το τσεκάρω...η μόνη φορά που είχα μεγαλύτερη κατανάλωση ήταν μία φορά που έβαλα 100άρα (ή μου πούλησαν 100άρα...)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 25, 2009 Author Report Share Posted October 25, 2009 Μόνος σου εξήγησες πως ειναι αναμενόμενο 900 μαμά , 800 βελτιωμένο εσύ δλδ περίμενες να βγάζεις τα ίδια ? Τα ίδια και παραπάνω! Μην με κάνεις τώρα να μπαίνω σε λεπτομέρεις αυτά τα 800+ δεν ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω. Τεσπα εσύ ξέρεις καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 (edited) Τα ίδια και παραπάνω! Μην με κάνεις τώρα να μπαίνω σε λεπτομέρεις αυτά τα 800+ δεν ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω. Τεσπα εσύ ξέρεις καλύτερα. μας είπες πόσα έβγαλες , αλλα δεν μας είπες με τι ταχύτητα τα έβγαλες ... τουλάχιστον πες μας απο που εως που κυμαινόταν η ταχύτητα σου Edited October 25, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Ενδεικτικά...796 χιλιόμετρα Χωρίς πρόγραμμα χωρίς εξάτμιση χωρίς εισαγωγή...εντελώς μαμά!!Ξεκίνησα από καβάλα μέχρι λαμία όλο εθνική μετά για μπράλο και το πάταγα!!Έφτασα κεφαλονιά και έκανα 796 και είχε ακόμα αρκετό να δώσει χωρίς λαμπάκι εννοείται!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikola78 Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 περί τα 600 km...με τα 400 από αυτά στην Αττική Οδό με cruise control...μου φαίνονται αρκετά λιγότερα από αυτά που γράφετε εσείς..κάθε εβδομάδα το τσεκάρω...η μόνη φορά που είχα μεγαλύτερη κατανάλωση ήταν μία φορά που έβαλα 100άρα (ή μου πούλησαν 100άρα...)... -120 km στο trip computer...για μία διαδιρομή 20' (6km) με κίνηση...καλά τόσο πολύ καίει μέσα στην Αθήνα????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Πότε θα το πάρεις στο χέρι το μοτέρ με 220 άλογα στο 14άρι όμως δεν μας είπες! Γιατί αποκλείεται να το δουλεύεις χαλαρά!Έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής για το 122 μόνο πρόγραμμα με 162 ίππους και 26 ροπή που με φίλτρο-εξάτμιση θα βρίσκεται λογικά κάπου στα 170. Απλός κινητήρας μόνο με turbo και κατά λογική περισσότερο αξιόπιστος. Πάρτε και το link http://www.digitune.at/chiptuningcar_e.php?id=1630 +1 !!!!! Tsi 122! Σε δυο βδομαδουλες μπαινει για προγραμμα.. 157αλογα 26κιλα ροπης.. αντε να δουμε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 dmike τι εταιρια επελεξες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 dmike τι εταιρια επελεξες? Βασικα δεν θα βαλω κονσερβα.. μου ειπαν για εναν στην θεσσ/νικη πολυ καλος και το καλυτερο (απ'οσο μου ειπαν) ειναι οτι ανεβαζει πολλα αλογα χωρις να πιεζει πολυ την τουρμπινα.. Τωρα σου λεω τι μου εχουν πει.. Την Παρασκευει θα σου απαντησω με σιγουρια για τα παντα ολα, διοτι θα κανω επισκεψη.... α! και απο τιμες 650(και αν δεν σ'αρεσει τα λεφτα σου πισω..) Ολα ροδινα ακουγονται ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 ωραια ακουγονται... δεν ξερω πως θα παρεις πολλα αλογα χωρις να δουλεψει περισσοτερο η τουρμπινα μονο απο προγραμμα βεβαια.. γενικα πριν αποφασησεις κατι παρε πολλες προσφορες κ μιλα με πολλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 Επειδη τα χω πει με κανα δυο ατομα μου ειπαν ΟΤΙ -Θες να εισαι μαματος? βαλε ABT το μονο κονσερβα που αξιζει (γνωμη τους) Ομως επειδη το ABT φευγει κατα πολυ απο το χιλιαρικο... λεω να μεινω σε Custom που εχει και ονομα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 δεν εχεις δικιο κατα τη γνωμη μου.. revo , mtm , apr εξησου αξιοπιστες.. ειναι ολες μεγαλες εταιριες με πολυ κοσμο απο πισω τους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 λοιπον μετα απο αρκετο καιρο εβγαλα μια ακρη. η bmc στην ελλαδα δινει ανεπισημα το cdasp-13s για το tsi 122 που στην πραγματικοτητα ειναι για το seat leon II 2000cc fsi 150ps. βεβαια δεν μπορω να το παρω απο τον αντιπρωσοπο γιατι τον παιζουν λιγο και με δουλευουν εδω και 4 μηνες οτι ερχεται. ηρθα σε επαφη με τη μαμα bmc οπου και εστηλα φοτο τις οπιες μου ειχε δωσει μελος και τον ευχαριστω που εχει bmc στο δικο του 122 και ετσι εμεθα το code number γιατι ειπαμε ο αντιπρωσοπος εδω.... τεσπα. το θεμα ειναι οτι αυτο το συγκερκιμενο κουμπονει κουτι και δεν χριαζεται ουτε συστολες ουτε τπτ λογο μικροτερης διαμετρου εισαγωγης του 122. τωρα το προβλημα ειναι οτι η bmc δεν μπορει να το στηλει και με παραπεμπει στην εδω bmc. τι λετε ; μπορει να με καλυψει το συγκεκριμενο απο θεμα horse power? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 λοιπον μετα απο αρκετο καιρο εβγαλα μια ακρη.η bmc στην ελλαδα δινει ανεπισημα το cdasp-13s για το tsi 122 που στην πραγματικοτητα ειναι για το seat leon II 2000cc fsi 150ps. βεβαια δεν μπορω να το παρω απο τον αντιπρωσοπο γιατι τον παιζουν λιγο και με δουλευουν εδω και 4 μηνες οτι ερχεται. ηρθα σε επαφη με τη μαμα bmc οπου και εστηλα φοτο τις οπιες μου ειχε δωσει μελος και τον ευχαριστω που εχει bmc στο δικο του 122 και ετσι εμεθα το code number γιατι ειπαμε ο αντιπρωσοπος εδω.... τεσπα. το θεμα ειναι οτι αυτο το συγκερκιμενο κουμπονει κουτι και δεν χριαζεται ουτε συστολες ουτε τπτ λογο μικροτερης διαμετρου εισαγωγης του 122. τωρα το προβλημα ειναι οτι η bmc δεν μπορει να το στηλει και με παραπεμπει στην εδω bmc. τι λετε ; μπορει να με καλυψει το συγκεκριμενο απο θεμα horse power? Εγω παντως θα βαλω αλλο φιλτρο.. πιο ελευθερο... Επειδη ειναι συνδεμενα με την σκουπα μπροστα περνει κρυο αερα.. τωρα αν βαλεις το bmc εκει δεν ξερω.. εκτος και αν κανεις μια πατεντα που την βλεπω αρκετα τορα τελευταια .. και το κανεις ετσι ωστε να περνει αερα πισω απο εκει που ειναι τα προβολακια.. Αλλα αν θυμαμαι καλα απο μια φωτο που ειχα δει θελει κοψε ραψε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 τι φιλτρο χωανη; αν θες βαβουρα βαλε αλιως δεν θα την παλεψεις οπως εγω που την κρατησα μια μερα. ασε που θελει σιγουρα ασπιδα για να μη τραβας ολο τον αερα απο το μηχανοστασιο απο θεμα αποδωσης μαλον δεν εχει διαφορα απο το φιλτροκουτι ανοιχτο. τι αλλη επιλογη εχεις; φιλτρο μεσα στο μαμα φιλτροκουτι! αυτο ναι για τα λευτα του καλο ειναι. λυσεις του τυπου σκουπα σαν της apr δεν παιζουν στο δικο μας λογο θεσης της τουρμπινας. το βαρελακι δεν θελει κανενα κοψε ραψε. μπαινει και απλα θα αλαξω τις σιτες στα προβολακια με ανοιχτα κυψελοτα. ειναι απο τις τοπ επιλογες μιας και τα βαρελακια αυτα ειναι σχεδιασμενα ωστε ο αερας που μπαινει συο βαρελι και στροβιλιζεται μπαινει με μεγαλη ροηκοτητα και χαμιλη θερμοκρασια στην μηχανη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 29, 2009 Author Report Share Posted October 29, 2009 τι λετε ; μπορει να με καλυψει το συγκεκριμενο απο θεμα horse power? Εγώ πιστεύω ότι είτε χόανη έχεις είτε βαρελάκι είναι απειροελάχιστη η διαφορά τους και το θέμα πάει καθαρά στο τι ήχο θέλεις να πάρεις από την εισαγωγή. Ακόμα και με ένα ελεύθερο φίλτρο στον παπά χωρίς το καπάκι κάνει τη δουλειά του Πάνο όπως τα είχαμε δοκιμάσει στον Βόλο, μην περιμένεις να δείς διαφόρα από την χοάνη που είχες. Για να μπεί βαρελάκι πρέπει να κάνεις αυτό που έκανε κι ο τουρμπομάκης δηλαδή να φέρεις αέρα απο το προβολάκι. Μάκη ανέβασε κάνα δυό φωτό απο την εισαγωγή σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...