golf-agu Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Η τουρμπίνα από το 140άρι δε θα έδινε μόνο +25 από τα τωρινά όρια του 122 αλλα μάλλον κοντά στο +50. Ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει? Ακριβως , μιλαμε για την ενδιαμεση λυση . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 (edited) Εννοώ αν υπαρχει δυνατοτητα άλλης τουρμπίνας, ούτε του 140, ουτε του 122 τροποποιημένης. Κάτι ενδιάμεσο σε μέγεθος υπάρχει? Edited December 31, 2009 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Παίδες όλα καλά και όλα ωραία με το να μπεί άλλη turbina στο 122!!!Αλλά εάν μπεί άλλη turbina θέλεις άλλες σωληνώσεις άλλα κολάρα,ίσως άλλο intercooler,προγραμματισμό για να πάρεις την δύναμη από την turbina!!Δλδ λεφτά πολλάάάά!!!!Επίσης σκέφτεστε καθόλου την εγγύηση????Εάν μπεί άλλη turbina πάπαλα η εγγύηση!!Έαν κάποιον δεν τον νοιάζει για την εγγύηση ας αλλάξει κινητήρα,να βάλει είτε από το 140-170-200 και να έχει τα δοκιμασμένα αποτελέσματα!!!Εγώ προσωπικά δεν με νοιάζει να πάρω άλλα άλογα!!!Είναι αρκετά αυτά που έχει τώρα και για προσπεράσεις αλλά και για ταρζανιές!!Γενικά από εμένα ας αφήσουμε τα πειράματα(που έχουν αρνητικά αλλά και θετικά αποτελέσματα..)και ας βαδίζουμε σε δοκιμασμένες λύσεις εντός εγγύησης!!Αυτά από εμένα!!Εντελώς φιλικά όλα!! Καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Συμφωνώ με τα παραπάνω. Δεν υπάρχει λογική σε τέτοιας έκτασης μετατροπες στο συγκεκριμένο κινητήρα αφού ξεπερνάει σε κόστος τον 140 χωρίς να τον φτάνει σε απόδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 (edited) Παίδες όλα καλά και όλα ωραία με το να μπεί άλλη turbina στο 122!!!Αλλά εάν μπεί άλλη turbina θέλεις άλλες σωληνώσεις άλλα κολάρα,ίσως άλλο intercooler,προγραμματισμό για να πάρεις την δύναμη από την turbina!!Δλδ λεφτά πολλάάάά!!!!Επίσης σκέφτεστε καθόλου την εγγύηση????Εάν μπεί άλλη turbina πάπαλα η εγγύηση!!Έαν κάποιον δεν τον νοιάζει για την εγγύηση ας αλλάξει κινητήρα,να βάλει είτε από το 140-170-200 και να έχει τα δοκιμασμένα αποτελέσματα!!!Εγώ προσωπικά δεν με νοιάζει να πάρω άλλα άλογα!!!Είναι αρκετά αυτά που έχει τώρα και για προσπεράσεις αλλά και για ταρζανιές!!Γενικά από εμένα ας αφήσουμε τα πειράματα(που έχουν αρνητικά αλλά και θετικά αποτελέσματα..)και ας βαδίζουμε σε δοκιμασμένες λύσεις εντός εγγύησης!!Αυτά από εμένα!!Εντελώς φιλικά όλα!! Καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε!!!! Μακη,εντελως φιλικα και απο εμενα.Αλλα πιστευεις οτι με αλλαγμενο downpipe,καταλυτη,φιλτρο και προγραμμα που απο οτι καταλαβα εχεις στο αμαξι σου.Εισαι εντος εγγυησης? Και δεν μιλαμε για "εχω εναν γνωστο στην εταιρια" ή "αμα χαλασει κατι θα το κανω μαμα πριν το παω" Συμφωνώ με τα παραπάνω. Δεν υπάρχει λογική σε τέτοιας έκτασης μετατροπες στο συγκεκριμένο κινητήρα αφού ξεπερνάει σε κόστος τον 140 χωρίς να τον φτάνει σε απόδοση. Στεφανος μαλλον?? Ειμαστε μερικα ατομα εδω μεσα που εθελημενα επιλεξαμε το 122 για την απλοτητα κατασκευης σε σχεση με το 140-170. Πραγματικα αν και ποτε δεν θα κανω τετοια μετατροπη,θα ηθελα να δω που φτανει αυτο το μοτερ και τι μπορει να γινει.Ο Κριτωνας μιλαει για bolt-on λυση.Δλδ για κατι που βιδωνεις και παιζεις.Αντε καμια ψιλη μετατροπουλα και κανα προγραμμα.Και οχι να αλλαξεις ολο το αμαξι.Περιμενω και εγω αυτην την μετατροπη,απο ενδιαφερον και μονο.Προσωπικα και λεω ξανα,προσωπικα δεν θα πειραζα την τουρμπινα.Μονο και μονο γιατι δεν εμπιστευομαι τα μαστορια στην ζυγοσταθμιση σε κατι που γυρναει τοσο πολυ γρηγορα.Αλλα θα ηθελα να δω το αποτελεσμα. Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 (edited) Μακη,εντελως φιλικα και απο εμενα.Αλλα πιστευεις οτι με αλλαγμενο downpipe,καταλυτη,φιλτρο και προγραμμα που απο οτι καταλαβα εχεις στο αμαξι σου.Εισαι εντος εγγυησης? Και δεν μιλαμε για "εχω εναν γνωστο στην εταιρια" ή "αμα χαλασει κατι θα το κανω μαμα πριν το παω" Θα σου απαντήσω σήμερα κιόλας στα σίγουρα(πιο μετά αφού ρωτήσω έναν γνωστό μου(όπως λες και εσύ...))!!!Αλλά πιστεύω πως ότι αλλάζεις χάνεις και την εγγύηση του...με λίγα λόγια(αφού με καταλάβες και δεν μπορώ να κρυφτώ πλέον )εξάτμιση εργοστασιακή(έχω όλοσωμη ξέρεις και δεν αλλάζω κομματάκια κομματάκια οπότε downpipe και καταλύτης πάνε μαζί) καπούτ(άρα δεν συζητάμε για εγγύηση περί αυτού...).¶σε με να το λέω εισαγωγή μιας και δεν είναι απλά ένα άλλαγμα φίλτρο(άμα θέλεις σου λέω τι κρύβεται κάτω από το καπό ή ρώτα )...καπούτ και αυτό μιας και είναι ξυλωμένο το μαμά φιλτροκούτι(άρα δεν συζητάμε για εγγύηση και για αυτό...)!!!Για το μόνο το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι για το πρόγραμμα που λες...αλλά αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει σε μένα αλλά και στον ktm(μέχρι να ρωτήσω)...με το πρόγραμμα χάνεται η εγγύηση από την vw??? Edited January 1, 2010 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Επίσης σκέφτεστε καθόλου την εγγύηση????Εάν μπεί άλλη turbina πάπαλα η εγγύηση!!Έαν κάποιον δεν τον νοιάζει για την εγγύηση ας αλλάξει κινητήρα εκει αναφερθηκα στι οτι οτι και εαν κανεις χανεις την εγγυηση.Και οχι μονο στην τουρμπινα. Θα σου απαντήσω σήμερα κιόλας στα σίγουρα(πιο μετά αφού ρωτήσω έναν γνωστό μου(όπως λες και εσύ...)) Δεν σου ειπα να ρωτησεις καποιον γνωστο σου.Αλλα πολλοι λενε οτι εχουν "ακρη" στην εταιρια και μπορουν να καλυψουν τις μετατροπες τους στην εγγυηση.Και παλι δεν το ελεγα για εσενα. downpipe και καταλύτης πάνε μαζί Γνωστο αυτο.Μαζι παει το κομματι που λεγετε downpipe. ¶σε με να το λέω εισαγωγή μιας και δεν είναι απλά ένα άλλαγμα φίλτρο Λεγε το οπως θες.Μας εχεις στειλει και εικονες παλιοτερα. Για το μόνο το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι για το πρόγραμμα που λες.. Νομιζω το γραφεις με μεγαλα γραμματα κατω......................stage 1 by XXexelixis!!! με το πρόγραμμα χάνεται η εγγύηση από την vw??? Εχω την εντυπωση πως ναι....... Καλη χρονια με υγεια και ευτυχεια σε ολους. :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 (edited) 1)εκει αναφερθηκα στo οτι οτι και εαν κανεις χανεις την εγγυηση.Και οχι μονο στην τουρμπινα. 2)Δεν σου ειπα να ρωτησεις καποιον γνωστο σου.Αλλα πολλοι λενε οτι εχουν "ακρη" στην εταιρια και μπορουν να καλυψουν τις μετατροπες τους στην εγγυηση.Και παλι δεν το ελεγα για εσενα. 3)Γνωστο αυτο.Μαζι παει το κομματι που λεγετε downpipe. 4)Λεγε το οπως θες.Μας εχεις στειλει και εικονες παλιοτερα. 5)Νομιζω το γραφεις με μεγαλα γραμματα κατω......................stage 1 by XXexelixis!!! 6)Εχω την εντυπωση πως ναι....... 1)Για φαντάσου...! δηλαδή παίδες αν αλλάξετε και λαμπίτσες στην πινακίδα πχ πάει η εγγύηση ..δεν έχει μα μου σου του...πάπαλα η εγγύηση του αμαξιού!!! 2)Το κατάλαβα αυτό!! 3)Με εκπλήσεις!!! 4)Δεν είναι το θέμα πως το λέω εγώ εσύ τι καταλαβαίνεις!! Βλέπω πάντως είσαι διαβαστερός και μελετάς πολύ!!Εύγε!! 5)Merry Christmass...Aλλο εννοούσα άλλο κατάλαβες!!Δεν πειράζει...γιορτινές μέρες είναι δεν σε κατηγορώ!! 6)Έχεις την εντύπωση?? δηλαδή δεν είσαι σίγουρος???Κάτσε να σου πω εγώ(που ρώτησα)...όντως χάνεις την εγγήση μιας και δεν το αναγνωρίζει η εταιρεία απλά αν γίνει κάτι(χτυπάμε ξύλο όλοι) πρέπει να τους πεις ότι φοράς πρόγραμμα gt αν μπει ο εγκέφαλος θα σου το σβήσουν!!!Βλέπεις μελετηρός και εγώ!!! Και γενικά άμα ένα αμάξι το προσεχεις και δεν το πας στα κόκκινα δεν νομίζω να έχεις προβλήματα(τα δικά μας 122 δεν είναι όπως τα μεγαλύτερα αδέρφια που βγάζουν γνωστά προβλήματα,χωρίς παρεξήγηση απλά το 122 δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο τα "διπλοτουρbινα")!!Εγώ ήδη έκλεισα ένα χρόνο με το αμάξι μου και το προσέχω αρκετά!!Και το μονο που με ανησυχεί είναι η επέκταση εγγύησης που μάλλον δεν θα κάνω gt διάβασα κάποια πράγματα και δεν καλύπτει πολλά όπως και κάποια αλλα που δεν μου άρεσαν...!!!Οποτε θα κάτσω να χαρώ το αμάξι μου και τα άλογα του με δοκιμασμένες λύσεις και όχι τρελα πειράματα(μην με παρεξηγήσεις golf-agu )!!Και θα έχω "το κεφάλι μου ήσυχο"!!! HAPPH NEW YEAR TO AAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!! Edited January 1, 2010 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 2, 2010 Author Report Share Posted January 2, 2010 Οποτε θα κάτσω να χαρώ το αμάξι μου και τα άλογα του με δοκιμασμένες λύσεις και όχι τρελα πειράματα(μην με παρεξηγήσεις golf-agu )!!Και θα έχω "το κεφάλι μου ήσυχο"!!! HAPPH NEW YEAR TO AAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!! Καλά, ας βγάλει στην φόρα ο Κρίτωνας το 6άρι με καμιά 180ριά άλογα και να σας δώ μετά πως δεν θα το δοκιμάσετε. Εδώ οι περισσότεροι κοιτάνε να ξεζουμίσουν τον κινητήρα και στη τελική δεν ξέρετε αν βγεί αξιόπιστη η μετατροπή αυτή! Περιμένουμε με αγωνία να δούμε το αποτέλεσμα του Κρίτωνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Καλά, ας βγάλει στην φόρα ο Κρίτωνας το 6άρι με καμιά 180ριά άλογα και να σας δώ μετά πως δεν θα το δοκιμάσετε. Εδώ οι περισσότεροι κοιτάνε να ξεζουμίσουν τον κινητήρα και στη τελική δεν ξέρετε αν βγεί αξιόπιστη η μετατροπή αυτή! Περιμένουμε με αγωνία να δούμε το αποτέλεσμα του Κρίτωνα. Ρε κοσμά ειλικρινά θα κάτσεις να δώσεις και αλλα λεφτά(δεν ξέρω ποσο θα στοιχίσει η όλη μετατροπή...) για να κερδίσεις +10-30 άλογα από το stage 1 που μπορείς να το κανεις και να είναι άνετο αμάξι????Εγώ σου ξανάπα πιο παλιά!!Βάλε μια εξάτμιση δεις τι νεύρο θα αποκτήσει το αμάξι!!! Το άλλο το έχεις σκεφτεί???Θα έχεις πρόγραμμα από overload και θα έχεις τουρμπίνα από e-tuners η θα αλλάξεις και το πρόγραμμα???Μου ακούγεται κάπως η όλη φάση...δεν συμφωνείς??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 Θα συμφωνησω με τον Μακη (turbomakis) οτι το κερδος των 10 εως 30 αλογων το πολυ (παραπανω απο το stage 1) δεν ειναι τεραστια διαφορα ωστε να επιχειρησει κανεις αυτην την μετατροπη.. Αν παρω παραδειγμα το αυτοκινητο του Μακη που ετυχε να εχω ως εμπειρια, πιστευω πως ειναι ικανοποιητικοτατο αυτο το σταδιο βελτιωσης (Stage 1)... Βεβαια, το εγχειρημα του golf-agu θα αποτελεσει ενα project και καθε αλλο παρα αρνητικα συμπερασματα μπορουν να βγουν.. Αρα, ειδωμεν και καλη επιτυχια στην προσπαθεια αυτη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 3, 2010 Author Report Share Posted January 3, 2010 Ρε κοσμά ειλικρινά θα κάτσεις να δώσεις και αλλα λεφτά(δεν ξέρω ποσο θα στοιχίσει η όλη μετατροπή...) για να κερδίσεις +10-30 άλογα από το stage 1 που μπορείς να το κανεις και να είναι άνετο αμάξι????Εγώ σου ξανάπα πιο παλιά!!Βάλε μια εξάτμιση δεις τι νεύρο θα αποκτήσει το αμάξι!!! Το άλλο το έχεις σκεφτεί???Θα έχεις πρόγραμμα από overload και θα έχεις τουρμπίνα από e-tuners η θα αλλάξεις και το πρόγραμμα???Μου ακούγεται κάπως η όλη φάση...δεν συμφωνείς??? Μάκη εγώ ήθελα να κάνω και dp και καταλύτη αλλά από τότε που κάναμε μαζί το πάτημα είπα εγώ άλλα 500-600 ευρώ για αυτήν την διαφορά δεν δίνω, θα μου πείς εσύ φοράς και πρόγραμμα εξέκριξης αλλά και πάλι δεν αξίζει αν και αν θα τα έβαζα θα ήταν μετά τη λήξη της εγγύησης. Πιστεύω ότι θα είναι μια καλή λύση για κάποιον που είναι μαμά και θα επιλέξει πρόγραμμα από τους e-tuners αν φυσικά και το κόστος θα είναι σε normal επίπεδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Μάκη εγώ ήθελα να κάνω και dp και καταλύτη αλλά από τότε που κάναμε μαζί το πάτημα είπα εγώ άλλα 500-600 ευρώ για αυτήν την διαφορά δεν δίνω, θα μου πείς εσύ φοράς και πρόγραμμα εξέκριξης αλλά και πάλι δεν αξίζει αν και αν θα τα έβαζα θα ήταν μετά τη λήξη της εγγύησης. Πιστεύω ότι θα είναι μια καλή λύση για κάποιον που είναι μαμά και θα επιλέξει πρόγραμμα από τους e-tuners αν φυσικά και το κόστος θα είναι σε normal επίπεδα. Καλό όμως το exelixis όμως...δεν μπορείς να πεις...!!! ¶ρα εσύ δεν θα βάλεις το turbaki του κρίτωνα...!!Ούτε την τροποποίηση θα κάνεις..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Μάκη εγώ ήθελα να κάνω και dp και καταλύτη αλλά από τότε που κάναμε μαζί το πάτημα είπα εγώ άλλα 500-600 ευρώ για αυτήν την διαφορά δεν δίνω, θα μου πείς εσύ φοράς και πρόγραμμα εξέκριξης αλλά και πάλι δεν αξίζει αν και αν θα τα έβαζα θα ήταν μετά τη λήξη της εγγύησης. Πιστεύω ότι θα είναι μια καλή λύση για κάποιον που είναι μαμά και θα επιλέξει πρόγραμμα από τους e-tuners αν φυσικά και το κόστος θα είναι σε normal επίπεδα. Kατα την αποψη μου , στον 1.4 TSI 122HP αυτο που δεν χρειαζεται ειναι να μπλεξει καποιος με downpipes , εξατμισεις , καταλυτες , εισαγωγες , intercoolers κλπ γιατι , πολυ απλα η τουρμπινα του εχει 30,5mm inducer ! To οτι με το ζορι καταφερνει να εχει 0.5bar ψηλα δεν ειναι εξαιτιας του φιλτροκουτιου , ουτε ο καταλυτης του (που εχει μεγεθος αντιστοιχο με του 140/170HP και αποδεδειγμενα δουλευει απροβληματιστα στα 250+ΗΡ) δημιουργει καποιο προβλημα . Αν μιλαμε για cost-effective λυσεις , το χειροτερο που μπορει να κανει καποιος στο μοτερ αυτο ειναι να βαλει downpipe - cat , εξατμιση , κιτ εισαγωγης ή αναβαθμιση του intercooler. Με ενα σκετο προγραμμα, το μοτερ αυτο μπορει να αποδωσει ας πουμε 155ΗΡ @ ΜΑΗΑ . Εστω οτι καποιος δινει 2000+ Euro και αλλαζει ολη την εξατμιση με milltek ή χειροποιητη , ΗJS cat , κλπ , βαζει κιτ εισαγωγης , φτιαχνει και σωληνωσεις για intercooler . Παλι 0.5bar θα εχει ψηλα , και απο ολα αυτα τα πραγματα τελικα θα ανεβασουν την ισχυ 10-15ΗΡ το πολυ , απο ψυχροτερο αερα ή ελαχιστη διαφορα στην δυνατοτητα παροχης αερα καυσαεριου της τουρμπινας . Αν σηκωθει η πιεση ψηλα στο 0.7-0.8bar , ακομα και με τα stock περιφερειακα θα ειναι σιγουρα δυνατοτερο . Αυτο φυσικα απαιτει διαφορετικο ή τροποποιημενο στροβιλοσυμπιεστη , κατι τοποιο εχει το 1/4 του κοστους των περιφερειακων . Απο τη στιγμη που οπτικα δεν υπαρχει η παραμικρη διαφορα και για να καταλαβει καποιος την αναβαθμιση πρεπει να λυθει η τουρμπινα και να μετρηθουν τα εσωτερικα της μερη , δεν νομιζω οτι θα μπει στη διαδικασια καποιος να κοψει απο την εγγυηση το αυτοκινητο . Με τις εγγυησεις ειναι γνωστα τα πραγματα... Εχω δει πχ του Puck που του γκρινιαξαν για το τελικο καζανι , εχω δει και του Στελιου το S3 , που αλλαξε transfer box (που κοστιζει χιλιαδες ευρω!) ενω φοραγε GT3076R κιτ και επειδη ο μηχανικος ξεχασε να βαλει βαλβολινες ! Με διακριτικη σταση του ιδιοκτητη , δεν νομιζω οτι θα εχει καποιος θεμα με την εγγυηση με την αναβαθμιση αυτη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Kατα την αποψη μου , στον 1.4 TSI 122HP αυτο που δεν χρειαζεται ειναι να μπλεξει καποιος με downpipes , εξατμισεις , καταλυτες , εισαγωγες , intercoolers κλπ γιατι , πολυ απλα η τουρμπινα του εχει 30,5mm inducer ! To οτι με το ζορι καταφερνει να εχει 0.5bar ψηλα δεν ειναι εξαιτιας του φιλτροκουτιου , ουτε ο καταλυτης του (που εχει μεγεθος αντιστοιχο με του 140/170HP και αποδεδειγμενα δουλευει απροβληματιστα στα 250+ΗΡ) δημιουργει καποιο προβλημα . Αν μιλαμε για cost-effective λυσεις , το χειροτερο που μπορει να κανει καποιος στο μοτερ αυτο ειναι να βαλει downpipe - cat , εξατμιση , κιτ εισαγωγης ή αναβαθμιση του intercooler. Με ενα σκετο προγραμμα, το μοτερ αυτο μπορει να αποδωσει ας πουμε 155ΗΡ @ ΜΑΗΑ . Εστω οτι καποιος δινει 2000+ Euro και αλλαζει ολη την εξατμιση με milltek ή χειροποιητη , ΗJS cat , κλπ , βαζει κιτ εισαγωγης , φτιαχνει και σωληνωσεις για intercooler . Παλι 0.5bar θα εχει ψηλα , και απο ολα αυτα τα πραγματα τελικα θα ανεβασουν την ισχυ 10-15ΗΡ το πολυ , απο ψυχροτερο αερα ή ελαχιστη διαφορα στην δυνατοτητα παροχης αερα καυσαεριου της τουρμπινας . Αν σηκωθει η πιεση ψηλα στο 0.7-0.8bar , ακομα και με τα stock περιφερειακα θα ειναι σιγουρα δυνατοτερο . Αυτο φυσικα απαιτει διαφορετικο ή τροποποιημενο στροβιλοσυμπιεστη , κατι τοποιο εχει το 1/4 του κοστους των περιφερειακων . Απο τη στιγμη που οπτικα δεν υπαρχει η παραμικρη διαφορα και για να καταλαβει καποιος την αναβαθμιση πρεπει να λυθει η τουρμπινα και να μετρηθουν τα εσωτερικα της μερη , δεν νομιζω οτι θα μπει στη διαδικασια καποιος να κοψει απο την εγγυηση το αυτοκινητο . Με τις εγγυησεις ειναι γνωστα τα πραγματα... Εχω δει πχ του Puck που του γκρινιαξαν για το τελικο καζανι , εχω δει και του Στελιου το S3 , που αλλαξε transfer box (που κοστιζει χιλιαδες ευρω!) ενω φοραγε GT3076R κιτ και επειδη ο μηχανικος ξεχασε να βαλει βαλβολινες ! Με διακριτικη σταση του ιδιοκτητη , δεν νομιζω οτι θα εχει καποιος θεμα με την εγγυηση με την αναβαθμιση αυτη . Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά...κατα πόσο είναι "ασφαλές" για τον κινητήρα αυτή η τροποποίηση????Και λογικά μετά από την αλλαγή αυτή θα χρειαστεί και ο ανάλογος προγραμματισμός....????Κάνω κάπου λάθος???Επίσης πότε θα είναι έτοιμη αυτή η "μοντιφιά" με την turbina???Εννοώ τοποθετημένη δουλειά....????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 (edited) Κριτωνα καλησπερα και καλη χρονια. εγω το μονο που εχω κανει προς το παρον ειναι προγραμμα και ενα βαρελακι bmc. δεν εκανα dyno αφου εβαλα το βαρελακι αλλα το νιοθω πως ξηπνισε κιαλο χαμηλα.. αυτο που λες σχετικα με την πιεση ειναι σωστο και να σου πω την αληθεια ειναι/ηταν στα αμεσα σχεδια μου να βαλω εξατμιση... αυτο που λες σχετικα με την τουρμπινα.. ποσο ασφαλες μπορει να ειναι?? αν υποθεσουμε οτι γινεται και συνδιαζεται με αλαγη περιφεριακων.. πχ εισαγωγης εξατμισης μπορει αυτο το μοτερ να φτασει τα 180-190 με "ασφαλεια"? η θα παιζεις με τη φωτια καθε μερα? περιμενω με αγωνια αποτελεσματα απο το project σου.. για τι κωστος μιλαμε? επισης δεν υπαρχει καποια τουρμπινα σαν αυτη που φοραει το 122 να βαλουμε? κατι ακωμη ρε παιδια.. την πεμπτη θα κανω το service των 30000 στα 18000 αλαξα μπουζι με bosch platin ενα βαθμο ψυχροτερα. λετε να τα αλαξω τωρα παλι; Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 (edited) Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά...κατα πόσο είναι "ασφαλές" για τον κινητήρα αυτή η τροποποίηση????Και λογικά μετά από την αλλαγή αυτή θα χρειαστεί και ο ανάλογος προγραμματισμός....????Κάνω κάπου λάθος???Επίσης πότε θα είναι έτοιμη αυτή η "μοντιφιά" με την turbina???Εννοώ τοποθετημένη δουλειά....????? Οσον αφορα το μοτερ , πρεπει να αποδειχτει οτι και ο "μικρος" TSI δεν εχει προβλημα σε περισσοτερη ισχυ ( = μεγαλυτερο θερμικο φορτιο , στην ιδια θερμοκρασια καυσης ) . Θεωρητικα , ενα VAG μοτερ που δεν εχει θεμα με 0.5bar ct και 780οC @ DP δεν πρεπει να εχει προβλημα και με 0.8bar ct και 720οC @ DP . Το οverboost θα μεινει ως εχει (1-1,05bar max) για να μην εχουμε θεματα με μεταδοση κλπ . Οσον αφορα στο turbo , απο τη στιγμη που ειναι με thrust bearing , και ολα τα εντοστια θα ειναι καλης ποιοτητας και η δουλεια θα ειναι προσεκτικη (ζυγισμα , repofiling , κλπ) παλι δεν πρεπει να εχει θεματα αξιοπιστιας . Στην πραξη θα το δουμε την επομενη εβδομαδα . Κριτωνα καλησπερα και καλη χρονια. εγω το μονο που εχω κανει προς το παρον ειναι προγραμμα και ενα βαρελακι bmc. δεν εκανα dyno αφου εβαλα το βαρελακι αλλα το νιοθω πως ξηπνισε κιαλο χαμηλα.. αυτο που λες σχετικα με την πιεση ειναι σωστο και να σου πω την αληθεια ειναι/ηταν στα αμεσα σχεδια μου να βαλω εξατμιση... αυτο που λες σχετικα με την τουρμπινα.. ποσο ασφαλες μπορει να ειναι?? αν υποθεσουμε οτι γινεται και συνδιαζεται με αλαγη περιφεριακων.. πχ εισαγωγης εξατμισης μπορει αυτο το μοτερ να φτασει τα 180-190 με "ασφαλεια"? η θα παιζεις με τη φωτια καθε μερα? περιμενω με αγωνια αποτελεσματα απο το project σου.. για τι κωστος μιλαμε? επισης δεν υπαρχει καποια τουρμπινα σαν αυτη που φοραει το 122 να βαλουμε? Καλημερα και καλη χρονια . Δυστυχως δεν υπαρχει καποιο bolt-on turbo . Το turbo της ΚΚΚ απο το 140αρι , που φτανει ψηλα (ισως σε σημειο που δημιουργει αλλα θεματα) και κουμπωνει στην κυλ/λη , θελει πολυ μεγαλη μετατροπη για να μπει , γιατι καθεται "αναποδα" και δεν ταιριαζει τιποτα . Οσον αφορα το κοστος , θα πρεπει να συμπιεστει στα 350-400 Ευρω max , αλλιως δεν εχει νοημα , οπως δεν εχουν νοημα τα περιφερειακα στο μοτερ αυτο λογω σχεσης κοστους-αποδοσης . Οσον αφορα στα μπουζι , αν βρεις να βαλεις 1 βαθμο ψυχροτερα βαλ' τα . Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 ευχαριστω για την απαντιση τα βρισκω ευκολα τα μπουζι το θεμα ειναι αν ειναι χριαζεται αλαγη στα μπουζι με ουτε 13000 χιλιομετρα. τα περισσοτερα εχουν γινει με σκισιμο του μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 (edited) Οσον αφορα το μοτερ , πρεπει να αποδειχτει οτι και ο "μικρος" TSI δεν εχει προβλημα σε περισσοτερη ισχυ ( = μεγαλυτερο θερμικο φορτιο , στην ιδια θερμοκρασια καυσης ) . Θεωρητικα , ενα VAG μοτερ που δεν εχει θεμα με 0.5bar ct και 780οC @ DP δεν πρεπει να εχει προβλημα και με 0.8bar ct και 720οC @ DP . Το οverboost θα μεινει ως εχει (1-1,05bar max) για να μην εχουμε θεματα με μεταδοση κλπ . Οσον αφορα στο turbo , απο τη στιγμη που ειναι με thrust bearing , και ολα τα εντοστια θα ειναι καλης ποιοτητας και η δουλεια θα ειναι προσεκτικη (ζυγισμα , repofiling , κλπ) παλι δεν πρεπει να εχει θεματα αξιοπιστιας . Στην πραξη θα το δουμε την επομενη εβδομαδα . Δηλαδή θέλετε να έχετε το ίδιο 'θεωριτικά' όβερ αλλά να κρατίσετε μεγαλύτερη πίεση στα ψηλά. Σε αυτό δεν θα βοηθούσε αρκετά μια ολόσωμη εξάτμιση? Απο θέμα ιντερκούλερ πιστεύω δεν θα υπάρχει πρόβλημα, μπορεί να μην μπορεί να κρυώσει τόσο τον αέρα όσο το κλασικό κούλερ αλλά αντίθετα δεν αφήνει να ζεσταθεί τόσο όσο τα αερόψυκτα στα απανωτά σκισίματα. Τουλάχιστον αυτό είχαμε δεί εμείς τότε στις απανωτές δυναμομετρήσεις. ευχαριστω για την απαντιση τα βρισκω ευκολα τα μπουζι το θεμα ειναι αν ειναι χριαζεται αλαγη στα μπουζι με ουτε 13000 χιλιομετρα. τα περισσοτερα εχουν γινει με σκισιμο του μοτερ Ρε 'σύ Πάνο πολύ νωρίς δεν είναι να τα αλλάξεις? είναι και πάνω στην καλή καύση τους τώρα. Βάλε και τα 60 ευρώ που έχουν. Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά... Τι συμφωνεις??? Αν μιλαμε για cost-effective λυσεις , το χειροτερο που μπορει να κανει καποιος στο μοτερ αυτο ειναι να βαλει downpipe - cat , εξατμιση , κιτ εισαγωγης ή αναβαθμιση του intercooler. Με ενα σκετο προγραμμα, το μοτερ αυτο μπορει να αποδωσει ας πουμε 155ΗΡ @ ΜΑΗΑ . Εστω οτι καποιος δινει 2000+ Euro και αλλαζει ολη την εξατμιση με milltek ή χειροποιητη , ΗJS cat , κλπ , βαζει κιτ εισαγωγης , φτιαχνει και σωληνωσεις για intercooler . Παλι 0.5bar θα εχει ψηλα , και απο ολα αυτα τα πραγματα τελικα θα ανεβασουν την ισχυ 10-15ΗΡ το πολυ , απο ψυχροτερο αερα ή ελαχιστη διαφορα στην δυνατοτητα παροχης αερα καυσαεριου της τουρμπινας . Αν σηκωθει η πιεση ψηλα στο 0.7-0.8bar , ακομα και με τα stock περιφερειακα θα ειναι σιγουρα δυνατοτερο . Αυτο φυσικα απαιτει διαφορετικο ή τροποποιημενο στροβιλοσυμπιεστη , κατι τοποιο εχει το 1/4 του κοστους των περιφερειακων . Σε αυτο συμφωνεις???? Δλδ εδωσες τζαμπα λεφτα?Μπα δεν παιζει αυτο.Εσυ εχεις σωστο downpipe απο μαστορα φτιαγμενο,και εισαγωγη για πολυ ψυχρο και καθαρο αερακι.Για το προγραμμα δεν ξερω.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 (edited) Τι συμφωνεις??? Αν μιλαμε για cost-effective λυσεις , το χειροτερο που μπορει να κανει καποιος στο μοτερ αυτο ειναι να βαλει downpipe - cat , εξατμιση , κιτ εισαγωγης ή αναβαθμιση του intercooler. Με ενα σκετο προγραμμα, το μοτερ αυτο μπορει να αποδωσει ας πουμε 155ΗΡ @ ΜΑΗΑ . Εστω οτι καποιος δινει 2000+ Euro και αλλαζει ολη την εξατμιση με milltek ή χειροποιητη , ΗJS cat , κλπ , βαζει κιτ εισαγωγης , φτιαχνει και σωληνωσεις για intercooler . Παλι 0.5bar θα εχει ψηλα , και απο ολα αυτα τα πραγματα τελικα θα ανεβασουν την ισχυ 10-15ΗΡ το πολυ , απο ψυχροτερο αερα ή ελαχιστη διαφορα στην δυνατοτητα παροχης αερα καυσαεριου της τουρμπινας . Αν σηκωθει η πιεση ψηλα στο 0.7-0.8bar , ακομα και με τα stock περιφερειακα θα ειναι σιγουρα δυνατοτερο . Αυτο φυσικα απαιτει διαφορετικο ή τροποποιημενο στροβιλοσυμπιεστη , κατι τοποιο εχει το 1/4 του κοστους των περιφερειακων . Σε αυτο συμφωνεις???? Δλδ εδωσες τζαμπα λεφτα?Μπα δεν παιζει αυτο.Εσυ εχεις σωστο downpipe απο μαστορα φτιαγμενο,και εισαγωγη για πολυ ψυχρο και καθαρο αερακι.Για το προγραμμα δεν ξερω.......... Ρε συ ecnalubma(ανάποδα...έτσι θα σε λέω...) επειδή δεν έκατσα να κάνω κόψε ράψε,(την τελευτάια παράγραφο του golf-agu,(τα γνωστά προβλήματα της ανανέωσης του site κόλαγαν το pc...)),όπως κάνεις εσύ στα κείμενα(ώρα που θα σου πέρνει φαντάζομαι...) κάθεσαι και μου λες βλακίες...???Μα είναι δυνατόν να έχω μετανοιώσει για ότι έχω βάλει στο αμάξι???(Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο με σένα...???? Όσο για το πρόγραμμα που λές δεν καταλαβαίνω τον λόγο που το κατακρίνετε(βλεπε Κοσμας,ή εσυ)!Έχω να πω πως το αμάξι μιλάει από μόνο του στον δρόμο!!! Edited January 4, 2010 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Καλημερα παιδες. Καταρχας να πω και εδω καλη χρονια σε ολους σας! Λοιπον.. καταρχας να πω οτι μετα απο ενα σφαλφα στις λαμπες που πηγα αντιπροσοποια να μου το κανουν οταν το εβαλε στον εγκεφαλο ο τυπας με ρωτησε που εβαλα το προγραμμα. Οποτε το καταλαβενουν. Τωρα βλεπω ΑΝ καταλαβα καλα οτι ο exelixis και δεν καταλαβενω γτ! Εχω απο τις 2000 μεχρι σημερα 11000 απροβληματιστα χιλιομετρα με πολλα κερασμενα τσαγακια. Και το 160ρι το εχω καλημερα ! Και απο πιεσι αν και δεν εχω πιεσομετρο νομιζω 0.95-1.05 οβερ. Απο αλογα δεν ξερω παντως σιγουρα λιγοτερα απο 160 .. δηλαδη ειμαι ακομα σε safe mode και θα παραμεινω. Σε λιγο καιρο δεν ξερω ποτε (να ανοιξει και αλλο το μοτερ) θα δωσω και δυναμομετρηση να δουμε καμπυλες και τα συναφη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 σε ποια αντιπρωσοποια? πρωτη φορα το ακουω αυτο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Καλημερα παιδες. Καταρχας να πω και εδω καλη χρονια σε ολους σας! Λοιπον.. καταρχας να πω οτι μετα απο ενα σφαλφα στις λαμπες που πηγα αντιπροσοποια να μου το κανουν οταν το εβαλε στον εγκεφαλο ο τυπας με ρωτησε που εβαλα το προγραμμα. Οποτε το καταλαβενουν. Τωρα βλεπω ΑΝ καταλαβα καλα οτι ο exelixis και δεν καταλαβενω γτ! Εχω απο τις 2000 μεχρι σημερα 11000 απροβληματιστα χιλιομετρα με πολλα κερασμενα τσαγακια. Και το 160ρι το εχω καλημερα ! Και απο πιεσι αν και δεν εχω πιεσομετρο νομιζω 0.95-1.05 οβερ. Απο αλογα δεν ξερω παντως σιγουρα λιγοτερα απο 160 .. δηλαδη ειμαι ακομα σε safe mode και θα παραμεινω. Σε λιγο καιρο δεν ξερω ποτε (να ανοιξει και αλλο το μοτερ) θα δωσω και δυναμομετρηση να δουμε καμπυλες και τα συναφη. Μπράβο φίλε!!Να το δυναμώσεις και άλλο!!!! Και εγώ safe είμαι τώρα!!!Αν θελήσω και άλλα άλογα... Εξήγησε μου λίγο την εξής πρόταση γτ δεν την κατάλαβα(μόλις ξύπνησα... )...."Τωρα βλεπω ΑΝ καταλαβα καλα οτι ο exelixis και δεν καταλαβενω γτ!...."!!!!Τελικά τι έγινε???Σου είπαν κάτι για το πρόγραμμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 βασικα δεν ειναι δυνατον να το ειδαν γιατι το βαζουν απλα στο διαγωστικο. ακωμα και αναβαθμιση να σου περνουσαν πανω στο προγραμμα δεν μπορουσαν να το δουν. δεν ξερω τι να πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...