nikoskallithea Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 (edited) Σας μεταφέρω ενα ποστ απο διπλανο φορουμ και μαλιστα ανταγωνιστικό της vw. VW... Ομως, μιλάμε για απίστευτη ποιότητα... Πριν 10 μέρες πήρε ο συνέταιρός μου το 1.4 122 DSG S/W στη μεγαλύτερη έκδοση που βγαίνει... Guys, respect! Οταν το φέρω και το δείτε από κοντά, θα πάθετε... Οι κωλογερμανοί, δίνουν ρέστα! Ενοιωσα την Αγγέλα πολύ (μα πάρα πολύ...) φτωχό συγγενή! Δεν μιλάω για τα δέρματα, τα ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες και massage τα touch screen, τα φώτα κάτω από τους καθρέπτες για να μπεις, το αυτόματο παρκάρισμα ενώ χαζογελάς κλπ.... Τρομερό πάτημα στο δρόμο, πας με 180 ( το έστρωσα...) και δεν ακούς τσικ...Ούτε το παραμικρό θόρυβο λέμε...Απίστευτο... Ανοίξαμε λοιπόν χθες το καπώ, για να μου δώσει ρεύμα... Ρε , η μπαταρία έχει ειδικό κάλυμμα που ανοίγει ala πορτ μπαγκαζ (όπως και το ίδιο το καπώ που έχει αμορτισέρ και ανοίγει μόνο του), μέσα από εκεί έχει 2ο κάλυμα, χερούλια να εύκολη είσοδο-έξοδο, ειδικές επαφές για να δίνει σε άλλο αυτοκίνητο (!), extra επαφές για φόρτιση κτλ... Μέσα, δεκάδες ντουλαπάκια και τρομερές μικρο-εφαρμογές, σου κάνει τη ζωή πολύ εύκολη! Εκπληκτικά προσεγμένη κατασκευή... Δεν λέω, δεν έχει καθόλου sport πνεύμα αλλά από την άλλη νοιώθεις πόσο πίσω είναι οι ιαπωνογαλλοιταλοί σε αυτό που λέμε απτή ποιότητα! Edited September 23, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 23, 2011 Author Report Share Posted September 23, 2011 (edited) Από τον τρόπο που περιγράφει το αυτοκίνητο αυτός, μάλλον οδηγεί αυτοκίνητο τουλάχιστον 10ετίας και δεν ξαναείδε κάποιο άλλο σύγχρονο ! Edited September 23, 2011 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Από τον τρόπο που περιγράφει το αυτοκίνητο αυτός, μάλλον οδηγεί αυτοκίνητο τουλάχιστον 10ετίας και δεν ξαναείδε κάποιο άλλο σύγχρονο ! ...και ομως οχι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 πες μας τι αμαξι εχει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Peugeot ή Alfa romeo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Peugeot ή Alfa romeo... Honda civic http://www.civinfo.com/forum/999380-post4586.html Δεν ξερω αν μπορείτε να δειτε το ποστ, το μετέφερα γιατί μου έκανε εντύπωση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Αναφέρεται σε passat και όχι σε golf!! Επίσης οι απαντήσεις στο ποστ του ήταν οι αναμενόμενες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Αναφέρεται σε passat και όχι σε golf!! Επίσης οι απαντήσεις στο ποστ του ήταν οι αναμενόμενες!! ΟΟΟΟ ΝΑΙ εχεις δικιο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 24, 2011 Author Report Share Posted September 24, 2011 Επίσης οι απαντήσεις στο ποστ του ήταν οι αναμενόμενες!! Έχει πολύ πλάκα όταν γίνεται μια τέτοια σύγκριση γιατί κατ'ευθείαν καταφεύγουν στα προβλήματα που ίσως βγάλει κι όχι στην πραγματική σύγκριση των αυτοκινήτων. Αλλά εντάξει τι να κάνουμε, διαφορετικά αυτοκίνητα για διαφορετικούς ανθρώπους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Έχει πολύ πλάκα όταν γίνεται μια τέτοια σύγκριση γιατί κατ'ευθείαν καταφεύγουν στα προβλήματα που ίσως βγάλει κι όχι στην πραγματική σύγκριση των αυτοκινήτων. Αλλά εντάξει τι να κάνουμε, διαφορετικά αυτοκίνητα για διαφορετικούς ανθρώπους. Κοσμά πολλοί παρηγορούν έτσι τον εαυτό τους, καθώς κρύβουν το κεφάλι τους στο χώμα και λένε οι άλλοι θα τρέχουν στα συνεργεία, έχω ακούσει άπειρα Nissan και Honda με καμμένη φλάντζα κεφαλής, σπασμένη εισαγωγή, καζανάκια που κάθε 50.000χλμ θέλουν άλλαγμα και honda να ρημάζουν τα σασμάν, δεν λέω ότι τα δικά μας είναι καλύτερα, όλα ίδια είναι, απλώς επιλέγουμε αυτό που μας προσφέρει περισσότερα (για εμάς) και μας αρέσει πραγματικά και ας βγάλει και 5 προβλήματα, όποιο και αν είναι σχετικά με το μοτέρ μας, είναι κανένας που τρώγεται για παραπάνω άλογα? είδατε σε γειτονικά φόρουμ που ανεβάσαμε πληροφορίες σχετικά με τα εντόσθια του CAXA? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 24, 2011 Author Report Share Posted September 24, 2011 σχετικά με το μοτέρ μας, είναι κανένας που τρώγεται για παραπάνω άλογα? είδατε σε γειτονικά φόρουμ που ανεβάσαμε πληροφορίες σχετικά με τα εντόσθια του CAXA? Δώσε πληροφορίες και μη ρωτάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 (edited) αντιγράφω κάποια ποστ από άλλα φόρουμ που ανέβασα, είναι κάποια πράγματα που βρήκα και μας ανοίγουν τον δρόμο προς την βελτίωση του μοτέρ μας μιας και έχει αρκετά κοινά τελικά με το μοτέρ του Golf GT αντιγράφω την ερώτηση που έκανα σε κάποιο φόρουμ γνωστού βελτιωτή ως απορία: "καλησπέρα και από μένα και συγχαρητήρια για το έργο σας! δεν θέλω να προσβάλω την προσπάθειά σας αλλά θέλω να δώσω κάποιες πληροφορίες και να ενημερωθώ ώστε να γνωρίζουμε παραπάνω για το μοτέρ από κάποιον που δοκίμασε ήδη κάποια πράγματα και να μοιραστούμε αυτά που βρήκαμε συζητώντας με τον Αλέξανδρο βρήκαμε τα παραπάνω στοιχεία (κοινά ελατήρια βαλβίδων, και τα 16, κοινές βαλβίδες εισαγωγής και βαλβίδες εξαγωγής 100,9 στο CAXA και 100,6 στο BLG που φαίνεται περισσότερο σαν βύθισμα (και όχι διάμετρος,χωρίς να είμαι σίγουρος όμως) θεωρώντας λοιπόν ότι έχει ίδιες βαλβίδες και ελατήρια δεν θα έπρεπε να υπήρχε πρόβλημα με την παροχή, μιας και το BLG λειτουργεί σίγουρα σε πιο υψηλές πιέσεις από το μικρό CAXA/CAXC να κάνω κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με το εργοστασιακό τούρμπο TD025, με στοκ ρυθμίσεις ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού 90-92 βαθμούς C με αρκετή χρήση, ενώ με πρόγραμμα σε 2-3 απανωτά πατήματα ξεπερνάει τους 105 βαθμούς πιστεύω λοιπόν ότι όσο ανεβάζουμε την πίεση στο σεσουάρ μας βγαίνουμε έξω από τις ωφέλιμες καμπύλες του compressor map που έχει το turbo μας με αποτέλεσμα να ανεβάζει υψηλές θερμοκρασίες υπάρχει περίπτωση το υβριδικό τούρμπο να ανεβάζει ακόμη υψηλότερες θερμοκρασίες και να είναι αυτές το αίτιο των missfires? μιας και έχει φτάσει στα όρια παροχής του και μάλιστα τείνει να τα ξεπεράσει? δεν αναφέρομαι στις ΙΑΤ που σίγουρα πέφτουν με ένα FMIC + το μαμά υδρόψυκτο αλλά στις θερμοκρασίες που μεταδίδονται στην κεφαλή του κινητήρα από την πολλαπλή εξαγωγής μήπως με κάποιο άλλο τούρμπο θα μπορούσε να ανεβάσει τα άλογα που επιδιώξατε χωρίς να έχει missfires?" και θα παραθέσω φωτογραφίες από το ΕΤΚΑ που αφορούν Golf 1.4 TSI 2008 με κινητήρες CAXA (122 άλογα) και BLG (GT με 170 άλογα) να σημειώσω προς πρέπει να δούμε τι παίζει και με τα CAXC μοτέρ (σε audi-skoda-seat, αυτά που ονομαστικά είναι 125 άλογα) και ταυτόχρονα να δούμε σε πλαίσια 2009-2012 τι αλλαγές υπάρχουν και αν οι κωδικοί που θα αναφέρω ισχύουν ή όχι (αν έχουν γίνει αλλαγές δηλαδή, είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο) όσον αφορά το μπλοκ των 2 μοτέρ: έχουν διαφορετικούς κωδικούς τα 2 μπλοκ άρα δεν μπορούμε να κρίνουμε για κοινά στοιχεία, αν είναι ίδια ή παρόμοια δηλαδή, αλλά φαντάζομαι δεν θα ανοίξει γαρίφαλο τόσο εύκολα αν πιεστεί όσον αφορά την κεφαλή, βλέπουμε διαφορετικούς κωδικούς επίσης (διαφορετικά κεφαλάρια) αλλά και μεταξύ των ίδιων μοτέρ έχουν βγάλει revision κλπ έχουν όμως ίδιες φλάντζες κεφαλής όσον αφορά τον στρόφαλο είναι ΚΟΙΝΟΣ και στα 2 μοτέρ, επίσης για κάποιο καιρό είχαν ίδιο βολάν που σημαίνει ότι αν το καρέ του σασμάν είναι όμοιο (πολύ πιθανό), πιθανότατα σε αυτά να ταιριάζει και δίσκο-πλατό του GT επίσης απ ότι φαίνεται είναι κοινές οι μπιέλες μαζί με τα υπόλοιπα εξαρτήματά τους (μπουζόνια και δεν ξέρω τι είναι τα άλλα) όσον αφορά τα πιστόνια είναι διαφορετικά, αλλά έχουν ίδια διάμετρο όπως και τα ελατήρια επίσης είναι κοινό εδώ το snap ring, η ασφάλεια του πύρου που στηρίζει το πιστόνι στην μπιέλα σύμφωνα με αυτό ίσως να μπορούσαν να μπουν τα πιστόνια του BLG στο CAXA αν κριθεί ότι έχουν μειωμένη αντοχή, προς το παρόν όμως το πρόβλημά μας δεν είναι εκεί βλέπουμε διαφορετικούς εκκεντροφόρους αλλά δεν νομίζω να υπάρχει θέμα με την αντοχή τους, αυτό που ίσως επηρεάζει είναι βύθισμα και διάρκεια βυθίσματος (αν και απ όσο ξέρω η διάρκεια πειράζεται με τον μεταβλητό χρονισμού μέσω του προγράμματος σε σύνολο 70 μοιρών!) το πιο σημαντικό εδώ που μπορούμε να προσέξουμε, είναι ότι έχουμε ΙΔΙΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ και ΙΔΙΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ βαλβίδων, οι εξαγωγής είναι κατά 0,3mm πιο μακριές απ ότι φαίνεται στο δικό μας μοτέρ αλλά ότι αφορά την αντοχή βαλβιδών στην πίεση του τούρμπο φαίνεται να μην μας επηρεάζει μιας και είναι κοινές οι εισαγωγής! άρα σίγουρα οι βαλβίδες αντέχουν τις πιέσεις του GT ελπίζω με αυτά να ανοίγουμε ένα νέο δρόμο βελτίωσης σε όποιον το επιθυμεί, θα ψάξω να δώσω και περισσότερες λεπτομέρειες σε ότι βρω τις επόμενες μέρες, έβαλα μεγάλες φωτογραφίες και δεν τις έκοψα πολύ για να μπορεί κάποιος να καταλάβει ότι είναι από το πρόγραμμα και δεν τα επινόησα αυτή την στιγμή ψάχνω ομοιότητες του CAXA με το 160άρι CAVD μοτέρ του 2011, οι ομοιότητες είναι οι ίδιες, βρήκα κάποιες λεπτομέρειες ακόμη όμως τα πιστόνια του CAXA είναι 76,475 ή 76,495 ενώ του CAVD 76,5 επίσης!!!!! τα μπεκ και η αντλία υψηλής είναι ίδια στα CAXA και CAVD!!! Edited September 24, 2011 by thanassis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Οριστε φτασαμε και στα δικα μας, παντως δεν μπορείτε να πειτε εχει πλακα η κουβεντα τους!!! πριν κανα διωρο εφαγα πικρα απο τον γερμανο golf tsi,που δεν συμπαθειτε πολλοι εδω μεσα,τον πετυχα στην εγνατια γυρο στα 140χιλιομετρα ειχαμε μεσα τον αναβοσβηνω τα φωτα απο πισω το δινει το δινω και εγω και μεχρι τα 213 που πατησα εγω αυτος ολο και μου ανοιγε...καλα ποσα βγαζει αυτο το 1400αρι ρε παιδια?εχω και ενα θεμα και με τα λαστιχα σημερα καταλαβα οτι δεν βεντουζαρι καλα εκει στα 200 ελαφρενει πολυ το τιμονι...αρε re050 που εισαι...η λετε ειναι απο τιποτε αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Οριστε φτασαμε και στα δικα μας, παντως δεν μπορείτε να πειτε εχει πλακα η κουβεντα τους!!! πρέπει κάποιος να τους απαντήσει ότι αν φορούσε και πρόγραμμα το passat θα ήθελαν κυάλια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Οριστε φτασαμε και στα δικα μας, παντως δεν μπορείτε να πειτε εχει πλακα η κουβεντα τους!!! χαχχααχχ σε όλες τις μάρκες υπάρχουν κολλημενοι αλλά αυτοι παραείναι μου φαίνεται! Πρέπει νομίζω ολοι οι twincharged με πρόγραμα κλπ γαργαλήματα να πάνε να βάλουν το σηματάκι του 122 με το I μονο κόκκινο, θα τα πετάξουν μετά τα civic οι χονταίοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwstas77 Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Φίλε thanassis , αυτα που εγραψες γιατ τις ομοιότητες κινητήρων, μπορείς να πεις με δυο λόγια ποιο είναι το συμπέρασμα για εμάς τους άσχετους με 122? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Φίλε thanassis , αυτα που εγραψες γιατ τις ομοιότητες κινητήρων, μπορείς να πεις με δυο λόγια ποιο είναι το συμπέρασμα για εμάς τους άσχετους με 122? το σκάλωμα των βελτιωτών είναι τα μαλακά ελατήρια βαλβίδων και οι βαλβίδες εισαγωγής που μπορεί να μην αντέχουν, από την στιγμή που το ξεπεράσαμε αυτό γνωρίζοντας ότι είναι ίδια με των μεγαλύτερων 1.4, με μια μεγαλύτερη τουρμπίνα μπορούμε να φτάσουμε αξιόπιστα τα 200-220 άλογα (όπως το 160άρι μοτέρ με πρόγραμμα) αν δεν μας αφήσουν τα πιστόνια μας αλλά δεν μπορώ να το κρίνω εγώ αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy golfvi Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Αν δεν κάνω λάθος τα πιστονια των δικών μας είναι ίδια με του μεγαλητερου 1.4 όπως και οι μπιελες...;η κάνω λάθος...; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Σε self-study έγγραφο της VW για τον CAXA, αναφέρει πως οι βαλβίδες (εννοώντας της εξαγωγής φαντάζομαι) δεν έχουν εσωτερική γόμωση νατρίου (σε αντίθεση με το twincharger) λόγω μικρότερων θερμοκρασιών. Οπότε οι βαλβίδες μας μειονεκτούν ελαφρώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Σε self-study έγγραφο της VW για τον CAXA, αναφέρει πως οι βαλβίδες (εννοώντας της εξαγωγής φαντάζομαι) δεν έχουν εσωτερική γόμωση νατρίου (σε αντίθεση με το twincharger) λόγω μικρότερων θερμοκρασιών. Οπότε οι βαλβίδες μας μειονεκτούν ελαφρώς. οι εισαγωγής όμως που καταπονούνται αρκετά καθώς πιέζονται από το τούρμπο είναι κοινές! πρέπει κάποιος μηχανικός και βελτιωτής να μας ενημερώσει σχετικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 90.000χλμ !!!!!!!! Εκτος απο συνχρονιζε δευτερας στα 50.000 εντος της εργοστασιακης εγγυησης ουτε τσικ αλλο δεν εκανε.Τελικα πιο ανθεκτικα αυτα τα μοτερ απο τα twin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 122.000km με ούτε συχρονιζέ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 25.000 και μεχρι τα 50.000 ή σαζμαν θα με αφησει ή δισκοπλατο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 25.000 και μεχρι τα 50.000 ή σαζμαν θα με αφησει ή δισκοπλατο 25 έχεις τώρα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Ε ναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...