Guest N.O.S.--> Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Ο μηχανικός της Ford μου είπε ότι το καλοκάιρι θα κυκλοφορήσει το νεο RS. Eγω σου λέω που είμαι στα κεντρικά τις Ford ότι θα κυκλοφορήσει πολλυυυυυυυυυ μετά το καλοκαίρι και αλλά όταν βγει θα κλάψει πολύς κόσμος να σας προλάβω πριν πείτε καμία κοτσανα ξέρετε το κόλλημα μου με τα Golf όποτε Be aware !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Aν δεν έχει κλείσει μέχρι τότε η Ford... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Οι δικές μου πληροφορίες μιλάνε για τέλος της χρονιάς με τιμή κάπου στα 40Κ, και πολύ μα πολύ πολεμικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 (edited) Εγώ κοίταξα τη μαγική μου σφαίρα και μπορώ πλέον να επιβεβαιώσω τα όσα είπαν οι προλαλήσαντες. Όταν βγει θα κλάψει πολύς κόσμος. Από τα γέλια. Και όντως, θα είναι πολύ πολεμικό. Κατ' αρχάς θα μοιάζει σε εμφάνιση με το WRC. Ξέρετε, φτερούγες, diffusers, βράγχια σε καπώ και φτερά και ιστορίες για αγρίους. Θα κυκλοφορήσει και σε super χρώματα όπως το Gremlin Green, το L(p)utsa blue (προς τιμήν της παραλίας της Λούτσας), το PMS red και το Cum white. Οι ιδιοκτήτες θα επιλεγούν προσεκτικά καθώς πρέπει να είναι άνθρωποι που να αντιπροσωπεύουν το Image της Ford και τον δυναμισμό ενός Focus RS (ήτοι άγαμοι κάγκουρες, μαστόρια, παλιμπαιδίζοντες συνταξιούχοι, ψυχικά διαταρραγμένες προσωπικότητες, νοικοκυρές σε απόγνωση και βρέφη από 0-3 μηνών). Καρδιά αυτού του μοναδικού κατασκευάσματος θα είναι γι' άλλη μια φορά το μοτέρ της Volvo που βασίζεται σε εκείνο το παλαιό 5κύλινδρο του 850 που με τη σειρά του βασίζεται στο αρχαίο 5κύλινδρο της Audi. Ο ψεκασμός θα είναι έμμεσος και όχι άμεσος, ενώ θα αποδίδει από μόλις 2,500cc τη θηριώδη ισχύ των 300 ίππων, όσα δηλαδή ενα Evo ή ενα JDM Impreza από 500cc λιγότερα. Έχουν καταβληθεί υπεράνθρωπες προσπάθειες ούτως ώστε η επιβάρυνση προς το περιβάλλον να είναι η μικρότερη δυνατή. Έτσι, η κατανάλωσή του δεν υπερβαίνει εκείνη ενός Cherokee 3.7L ή ενός Tribeca ενώ για την κατασκευή του έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα υλικά όπως μπάζα οικοδομών, LEGO, μανταλάκια και συσκευασίες γιαουρτιών. Η ποιότητα κατασκευής θα είναι η γνωστή της Ford (κλείνεις τη μια πόρτα και ανοίγει η άλλη). Η ομάδα της Ford έκανε γι' άλλη μια φορά το θαύμα της στην ανάρτηση και τη μετάδοση. Για να περάσει η τερατώδης δύναμη των 300 ίππων στον δρόμο έχει επιλεγεί ενα διαφορικό Quaife σαν αυτά που βρίσκει κανείς στο εμπόριο ακόμη και για το Autobianchi του, ενώ η ανάρτηση μπροστά έχει σχεδιαστεί εν λευκώ με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του torque steer. Για τον λόγο αυτό η έδραση των ψαλιδιών θα γίνεται όχι με σινεμπλόκ αλλά με μπανάνες DOLE, ενώ τα ίδια τα ψαλίδια θα κατασκευάζονται από mimetic polyalloy, το υλικό από οποίο κατασκευάστηκε ο Terminator 2 ώστε να αυτοεπισκευάζονται όταν πέφτεις σε ελληνική λακκούβα με τις 19άρες και καταντούν σαν τορτελίνια. Την έκπληξη στο εσωτερικό την έκανε το ΙΚΕΑ με την ιδιαίτερη διακόσμησή του, μέσα από το μυστικό πρόγραμμα "ζούμε σε ενα κοτέτσι 3,5 τετραγωνικών". Σαν πρόγευση μπορούμε μόνο να πούμε πως το ψηφιακό ρολόι κατασκευάζεται αποκλειστικά για το RS από την CASIO ενώ τα καθίσματα είναι χειροποίητα κινέζικα χωρίς προσθήκη μελαμίνης. Υπάρχει η επιλογή μοκετών σε ποικίλα χρώματα καθώς και η επιλογή χειροποίητων μεταξωτών μπουχάρα με το logo 'RS'. Ανυπομονώ να το δω. Edited February 12, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Ανυπομονώ να το δω. Εσύ σαβούρα, μηδενιστή, κινητή διάλεξη της θεωρίας του χάους, ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΥΠΟΜΟΝΕΙΣ.......... Είναι μεγάλο χρονικό διάστημα οι 13 ΜΗΝΕΣ...........ασε που αν συνεχήσεις έτσι μπορεί και να κατέβεις για Αρχιμανδρίτης η αγιότητα είναι κοντά. :lol: :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Γιάννη είπαμε, θα ανάψουν τσιγάρο και οι γείτονες! Α, και οι μήνες είναι 11. Αν ήταν 13 θα το είχες καταλάβει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Γιάννη είπαμε, θα ανάψουν τσιγάρο και οι γείτονες! Α, και οι μήνες είναι 11. Αν ήταν 13 θα το είχες καταλάβει! :lol: :lol: Πάντως αύριο για καλό και κακό θα ντυθώ διακριτικά να μην σου μπαίνουν ιδέες...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 s8n eisai απιστευτος!!!!!ο μοναδικος ανθρωπος που με εκανε να γελασω μετα το καλαμα της εξεταστικης μου!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 (edited) http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?mn...uess+the+car%3F http://fifthgear.five.tv/ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.....ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΡΩ Edited March 11, 2009 by tonino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Καλά εσύ πάρε εκεί κανα passat s/w και άσε την μπλέ-όβαλ για αυτούς που είναι ελεύθεροι και νέοι κάτι σαν τον Geo ένα πράμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 ¶σε ρε που θα πάρω τέτοιο πράγμα. Το επόμενο μου θα είναι Scubi! Τέλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.....ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΡΩ Αντώνη: Έχεις μια καθοριστική για το μέλλον σου συνάντηση, μια ευκαιρία που τυγχάνει μια φορά στα 20 χρόνια. Έχεις βάλει το ακριβό σου κουστουμάκι, τα καλά σου Salvatore Feragamo, το ρολόι-δώρο των αρραβώνων και τα φιλντισένια μανικετόκουμπα. Εκεί που περπατάς στον δρόμο κατευθυνόμενος προς το ραντεβού σου ξαφνικά σε πιάνει τέτοιο κόψιμο που μόλις και μετά βίας κρατιέσαι. Το μόνο που βλέπεις μπροστά σου είναι τα Δημόσια ουρητήρια. Κατεβαίνεις τα σκαλοπάτια βιαστικά καθώς τα ρουθούνια σου πλημμυρίζουν ήδη από τη μυρωδιά κατουρίλας. Ορμάς στων ανδρών και βλέπεις πως υπάρχει μόνο μία διαθέσιμη λεκάνη. Χώνεσαι μέσα και πας να κλείσεις την πόρτα όταν αντιλαμβάνεσαι πως ο σύρτης είναι ξηλωμένος. Τα σκατά κοντεύουν να σου φύγουν κι εσύ τώρα προσπαθείς με το ένα πόδι να κρατήσεις κλειστή την πόρτα και με το άλλο να στηριχθείς καθώς προσπαθείς παράλληλα να λύσεις τη ζώνη και να ξεκουμπώσεις το παντελόνι σου. Κατεβάζεις τα βρακιά σου και πας να καθήσεις στη λεκάνη όταν με τρόμο διαπιστώνεις πως το κάλλυμα είναι σπασμένο, πάνω στην πορσελάνη υπάρχουν ξεραμένα κάτουρα και κολλημένες ηβικές τρίχες ενώ ενα τεράστιο κόπρανο από τον προηγούμενο επιπλέει στα βρωμόνερα του πάτου της λεκάνης. Προσπαθείς να τραβήξεις το καζανάκι αλλά είναι σπασμένο. Έχεις φτάσει στο αμήν, πονάς αφόρητα και τελικά αποφασίζεις να τα δώσεις όλα για όλα. Αιωρείσαι πάνω από τη λεκάνη για να μην κολλήσεις τίποτα και σφίγγεσαι. Δεν προλαβαίνεις να ανακουφιστείς όταν το προϊόν της κένωσής σου προσγειώνεται εκτοξεύοντας τα προαναφερθέντα βρωμόνερα πάνω στα γεννητικά σου όργανα. Αηδιασμένος και τρομοκρατημένος, με τον πισινό σου να στάζει δισεκατομμύρια βακτηρίδια, πας να πιάσεις το χαρτί υγείας για να σκουπιστείς που έχει όμως φτάσει στο χαρτόνι. Μία επιλογή έχεις τώρα: Να σκουπιστείς με το εσώρουχό σου και να τρέξεις στο πρώτο φαρμακείο για betadin. Σκύβεις και βλέπεις πως το παντελόνι σου, όση ώρα σερνόταν στο πλακάκι του δαπέδου, έχει ποτίσει από τα ούρα εκείνων που δεν κατάφεραν να πετύχουν την τρύπα. Τα παπούτσια σου κολλάνε στο δάπεδο και μύγες έχουν ήδη αρχίσει να σε περιτριγυρίζουν. Σίγουρα αυτή δεν είναι η μέρα σου. Αυτό το εφιαλτικό σενάριο που σίγουρα σου άνοιξε και την όρεξη είναι παραμυθάκι για μικρά παιδιά μπροστά σ' αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις. Φαντάσου τον εαυτό σου κάθε μέρα μέσα σ' αυτό το πράγμα. Σκέψου την εικόνα που δίνεις στον κόσμο δίπλα σου. Στους φίλους σου. Στους πελάτες σου. Καλύτερα να εμφανιζόσουν χεσμένος, με κατουρημένο παντελόνι και χωρίς εσώρουχο παρά μέσα σ' αυτό το εμετικό έκτρωμα. Το πρώτο είναι απλώς μια ατυχία. Το δεύτερο είναι απονενοημένο διάβημα. Τόσα χρόνια δουλειάς και κόπων για τι? Για να καταλήξεις με Φορντ Φλόκους? Εντάξει, η κρίση θα περάσει. Η αγορά θα εξυγειανθεί. Τα λαμόγια θα ψοφήσουν. Τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα. Θα μπορέσεις να δώσεις το Golf Για κάτι καλύτερο. Ένα Audi. Μια BMW. Ακόμη και μια μεταχείρω Porsche. Θες αγριάδα? Πάρε ενα συλλεκτικό RS2. Ένα Evo. Ένα Impreza. Αυτά τουλάχιστον είναι cult cars. Αλλά κρίμα είναι να μείνεις με το σκατό στον κώλο. Ε, φανταστικέ Αντώνη? Στο κάτω κάτω, αν δε θες να το κάνεις για σένα, κάν' το για τη φουκαριάρα τη μάνα σου, που δε θα αντέξει να δει τον γιόκα της σε τέτοιο ξεπεσμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 AXAXAXAXAXAXAXAXAΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Σάπισα κάτω... Ε φανταστικέ Αντώνη? χΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 κι αλλο κι αλλο!!!!!!!!!! :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 (edited) τι εισαι εσυ αγορι μου... business θα κανουμε μαζι. εγω στην παραγωγη κι εσυ στην πωληση... με επεισες ρε λαμογιο... αλλα τι να παρω... τουρμπατο τετρακινητο και σειριακο θα βγαλει η vw.??? θα μου πεις το focus δεν ειναι ετσι, αλλα τελικα ετσι το θελω το επομενο αμαξι μου. αλητικο και συναμα κυριλε και πανω απο ολα τουρμπατο τετρακινητο και σειριακο Edited March 12, 2009 by tonino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 εχω γ@@@θει στο γελιο.... :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 τι εισαι εσυ αγορι μου... business θα κανουμε μαζι. εγω στην παραγωγη κι εσυ στην πωληση...με επεισες ρε λαμογιο... αλλα τι να παρω... τουρμπατο τετρακινητο και σειριακο θα βγαλει η vw.??? θα μου πεις το focus δεν ειναι ετσι, αλλα τελικα ετσι το θελω το επομενο αμαξι μου. αλητικο και συναμα κυριλε και πανω απο ολα τουρμπατο τετρακινητο και σειριακο Το Focus RS επιτυγχάνει σκορ 1/5 σε αυτά που θέτεις. Αλήτικο ΔΕΝ είναι (καγκούρικο όμως είναι). Κυριλέ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ είναι. Τετρακίνητο ΔΕΝ είναι. Σειριακό ΔΕΝ είναι. Τουρμπάτο είναι, σύμφωνοι. Σκέψου όμως 2500cc Ford. Σα να λέμε 3000cc Hyun-DIE. Δεν έχεις πολλές επιλογές. Το Evo Χ δεν είναι κυριλέ. To Impreza δεν είναι σειριακό. Είτε πας σε Audi ή περιμένεις την ανανεωμένη 997 Turbo με PDK!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 τι εισαι εσυ αγορι μου... business θα κανουμε μαζι. εγω στην παραγωγη κι εσυ στην πωληση...με επεισες ρε λαμογιο... αλλα τι να παρω... κωλοχαρτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GraveDigger Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 Τα γλαφυρά σχόλια εναντίον της απόκτησης του Focus RS θα παραμείνουν, για να μαθαίνουν και οι άλλοι... Όσο για το τι θα πάρεις είναι μια ξεχωριστή συζήτηση που πρέπει να γίνει σε άλλο ξεχωριστό topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 Το Focus RS επιτυγχάνει σκορ 1/5 σε αυτά που θέτεις. Αλήτικο ΔΕΝ είναι (καγκούρικο όμως είναι). Κυριλέ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ είναι. Τετρακίνητο ΔΕΝ είναι. Σειριακό ΔΕΝ είναι. Τουρμπάτο είναι, σύμφωνοι. Σκέψου όμως 2500cc Ford. Σα να λέμε 3000cc Hyun-DIE.Δεν έχεις πολλές επιλογές. Το Evo Χ δεν είναι κυριλέ. To Impreza δεν είναι σειριακό. Είτε πας σε Audi ή περιμένεις την ανανεωμένη 997 Turbo με PDK!!! Το focus μπορεί να μην έχει την εμφάνιση που εσύ επιθυμεις-το οποίο είναι ΕΝΤΕΛΩΣ υποκειμενικό- ούτε είναι όλα αυτά που αναφέρεις!!! Σίγουρα όμως μετά από μια γρήγορη διαδρομή με στροφές, θα κατέβεις από το RS με τα χέρια και τα πόδια σου να τρέμουν από τη συγκίνηση, και θα ευχαριστείς τη FORD που ακόμη κατασκευάζει αυτοκίνητα που προορίζονται για τον πραγματικό οδηγό!!! Το AUDI με τα διάφορα ESP, EBD κτλ σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να σου το προσφέρει αυτό!!! Όσο για την Porche πάμε αλλού(σε επίπεδα τιμών). Όσο γι' αυτό που λες για τις επιδόσεις, δες ένα RS στο δρόμο (μόλις έρθουν) και μετά κρίνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 S8N έχεις ισοπεδώσει όλα τα αμάξια πλήν του Golf. Ακόμα και στο TT RS βρήκες αρνητικά. Αντικειμενικό ή κολλημένο μυαλό άραγε;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Ο άνθρωπος ξέρει να ξεχωρίζει τα καλά και όμορφα αυτοκίνητα! Είναι αντικειμενικός, απλά του αρέσει να δίνει έναν άλλον τόνο στα πράγματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 (edited) Το focus μπορεί να μην έχει την εμφάνιση που εσύ επιθυμεις-το οποίο είναι ΕΝΤΕΛΩΣ υποκειμενικό- ούτε είναι όλα αυτά που αναφέρεις!!! Σίγουρα όμως μετά από μια γρήγορη διαδρομή με στροφές, θα κατέβεις από το RS με τα χέρια και τα πόδια σου να τρέμουν από τη συγκίνηση, και θα ευχαριστείς τη FORD που ακόμη κατασκευάζει αυτοκίνητα που προορίζονται για τον πραγματικό οδηγό!!! Το AUDI με τα διάφορα ESP, EBD κτλ σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να σου το προσφέρει αυτό!!! Όσο για την Porche πάμε αλλού(σε επίπεδα τιμών). Όσο γι' αυτό που λες για τις επιδόσεις, δες ένα RS στο δρόμο (μόλις έρθουν) και μετά κρίνε. Κοίτα, αν το Focus RS είναι υποκειμενικά καγκούρικο, τότε και η Τζούλια Αλεξανδράτου είναι υποκειμενικά εμφανίσιμη. Ας το παραβλέψουμε όμως αυτό και ας ασχοληθούμε με τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν για 'πραγματικούς' οδηγούς. Κατ' αρχάς να 'σαι καλά γιατί αυτή την έκφραση είχα να την ακούσω από τότε που διάβαζα ακόμα 4Τ, όταν οι ιταλικές και γαλλικές νεκροφόρες έβγαιναν πανηγυρικά πρώτες σε όλα τα test γιατί είχαν 'ενεργητική ασφάλεια' και απευθύνονταν σε 'πραγματικούς οδηγούς'. Την τελευταία φορά που κοίταξα λοιπόν δεν ήμουν ο Stig, δεν είχα τα χέρια του Fittipaldi και οι διαδρομές που έκανα δεν ήταν σαν γύρος στην Τσουκούμπα. Θα μπορούσε όμως να ήταν σαν γύρος του θανάτου ανάμεσα σε σχιζοφρενείς κάγκουρες, νυσταγμένους νταλικέρηδες, γριές-Hobbit που δε βλέπουν πάνω από τα πετάλια και WVM (white van men) που έχουν μπερδέψει την πραγματικότητα με το Carmageddon. Αρκετή συγκίνηση και τρεμούρα μου προσφέρουν αυτοί κάθε μέρα, thank you very much. Για να μην είμαι αφοριστικός, συμφωνώ πως το RS θα προσφέρει αρκετή αδρεναλίνη στην οδήγηση. Την ίδια ορεινή διαδρομή όμως που περιέγραψες, στον ίδιο ή και καλύτερο χρόνο θα την κάνει και κάποιος με μεγάλη τετρακίνητη λιμουζίνα. Αλλά εκείνος θα την απολαύσει περισσότερο, γιατί όταν εσύ θα κοιτάς τα μπαρόμετρα και τις θερμοκρασίες εκείνος θα κοιτάζει το τοπίο. Όταν εσύ θα τινάζεις το κατουρημένο από την αγωνία πόδι σου εκείνος θα τινάζει το Cohiba του. Κι όταν εσύ σταματήσεις για βενζίνη ή για να κρυώσει η τουρμπίνα εκείνος θα συνεχίζει το ταξιδάκι του ακούγοντας την τραβιάτα από το Harman-Kardon ηχοσυστηματάκι του, με ανεμιστηράκια να κάνουν αέρα στον πισινό του και την μυρωδιά του nappa να γλυκαίνει τα ρουθούνια του. Εξαρτάται λοιπόν πώς ορίζει καθένας την απόλαυση, και τον πραγματικό οδηγό. Για μένα πραγματικός οδηγός δεν είναι ο κατουρημένος οδηγός ενώ δε βρίσκω καμία απόλαυση στο να φλερτάρω με μπαριέρες και γκρεμούς καθ' οδόν προς Σούνιο όπως η Μάρθα Βούρτση στις κλασσικές της ταινίες του '60. Μια τελευταία διόρθωση: Η Ford δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό αλλά αυτοκίνητα για τον οδηγικό πρωκτό. S8N έχεις ισοπεδώσει όλα τα αμάξια πλήν του Golf. Ακόμα και στο TT RS βρήκες αρνητικά.Αντικειμενικό ή κολλημένο μυαλό άραγε;;; Αγαπητέ μου, για το ΤΤ είπα πως δε μου κάνει καμία αίσθηση η εμφάνισή του και πως απεχθάνομαι τον Haldex του. Αυτό το 'Ακόμα και στο ΤΤ RS' δεν το καταλαβαίνω: Για ενα ΤΤ μιλάμε, όχι για τη Veyron. Τζίζους. Επίσης, όσον αφορά την ισοπέδωση που λες δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς με αξιόλογο αυτοκίνητο (π.χ. Audi). Μάλιστα, εκείνοι με έχουν γραμμένο κανονικά. Οι μόνοι που διαμαρτύρονται είναι αυτοί με τα Ford, τα Opel και τα Σχιστομάτικα (Γιαπωνεζοκορεατοκινέζικα). Εκείνοι δηλαδή που έχουν κόμπλεξ κατωτερότητος. Ή ανωτερότητος, δεν ξέρω. Το αποτέλεσμα είναι πως μια συζήτηση της προκοπής με Opelάκηδες δε μπορούμε να κάνουμε γιατί πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας έχετε την εντύπωση ότι οι υπόλοιποι είτε σας σνομπάρουν ή σας ειρωνεύονται: Μιλάμε για στρίψιμο και σας πονά ο ημιάκαμπτος. Μιλάμε για ποιότητα και σας πονά η πλαστικούρα στο ταμπλώ και το ινδιάνικο κιλίμι στο κάθισμα. Μιλάμε για τεχνολογία και σας πονά ο έμμεσος ψεκασμός και ο 8086 στον εγκέφαλο. Μιλάμε για αξία και σας πονά η μεταπώληση. Ε τότε να μιλάμε για κεντήματα καλύτερα. Αλήθεια, το τελευταίο 'Εσείς και το πλέξιμο' το πήρες? Τί κλωστές προτιμάς? Εγώ μόνο 'ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ'. Edited March 16, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 :D δεν αντεχω αλλο!!!!!!!εχω λιωσει!!! :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...