antoniss Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 (edited) ρε παιδια σιγα-σιγα ανακαλυπτω τα προβληματακια ενος μεταχειρισμενου β5.5 που εχω εδω και 10μερες. δλδ αναμεσα στα 60-70χλμ τρεμει ολη η μουρη. μολις αλλαξα αμορτισερ και δεν εξαλειφθηκε (οπως υπολογιζα απο παλαιοτερο παρομοιο προβλημα) οταν πηγαινω πορεια σε αυτα τα χλμ το τρεμουλο ειναι πιο αισθητο. τι μπορει να ειναι ???? Edited December 5, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 ρε παιδια σιγα-σιγα ανακαλυπτω τα προβληματακια ενος μεταχειρισμενου β5.5 που εχω εδω και 10μερες.δλδ αναμεσα στα 60-70χλμ τρεμει ολη η μουρη. μολις αλλαξα αμορτισερ και δεν εξαλειφθηκε (οπως υπολογιζα απο παλαιοταιρο παρομοιο προβλημα) οταν πηγαινω πορεια σε αυτα τα χλμ το τρεμουλο ειναι πιο αισθητο. τι μπορει να ειναι ???? 1. Έλεγχος όλου του μπροστινού συστήματος (ψαλίδια, ακρόμπαρα, σινεμπλόκ, ημιαξώνια, κλπ.) 2. Βάσεις μηχανής 3. Ελαστικά (κατάσταση-φθορές, ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση) Καλά ξεμπερδέματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 5, 2008 Author Report Share Posted December 5, 2008 τα "καλα ξεμπερδεματα" δεν μαρεσουν καθολου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 τα "καλα ξεμπερδεματα" δεν μαρεσουν καθολου Καλά ξεμπερδέματα = ? euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passat_3b Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 ρε παιδια σιγα-σιγα ανακαλυπτω τα προβληματακια ενος μεταχειρισμενου β5.5 που εχω εδω και 10μερες.δλδ αναμεσα στα 60-70χλμ τρεμει ολη η μουρη. μολις αλλαξα αμορτισερ και δεν εξαλειφθηκε (οπως υπολογιζα απο παλαιοταιρο παρομοιο προβλημα) οταν πηγαινω πορεια σε αυτα τα χλμ το τρεμουλο ειναι πιο αισθητο. τι μπορει να ειναι ???? Εγω πιστεύω οτι χρειάζεται ζυγοστάθμιση .Αλλά πρώτα δες αν τα λάστιχα είναι σε καλή κατάσταση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 Ξεκίνα από τα πιο βασικά. Κατάσταση ελαστικών, σωστές πιέσεις και ζυγοστάθμιση. Μετά πας παρακάτω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 5, 2008 Author Report Share Posted December 5, 2008 (edited) οπως λεει και ο κουμπαρος, ειναι κατι απο τα τρια.αλλα... 1.το αμαξι το αγορασα μετα απο το μεγαλο σερβις και ελπιζω αν υπηρχε κατι στο γενικο συστημα διευθηνσης, να το ειχαν (ελπιζω) δει. 2.βασεις μηχανης, ειναι πολυ πιθανο. 3.το τρεμουλο το ειχε και πριν την αλλαγη ελαστικων μπρος-πισω και μετα απο την ζυγοσταθμιση με την αλλαγη αμορτισερ.(λαστιχα εξαιρετικα) συμπερασμα ή "ξεφυγε" κατι στο μεγαλο σερβις (90.000χλμ) ή βαση μοτερ ή καλη ζυγοσταθμιση, με τον τροχο πανω στο αμαξι. θα με τρωει η αγωνια εως την δευτερα πρωι που θα παω Διμακη. οχι τιποτε αλλο αλλα μολις το αγορασα θα ενημερωσω... Edited December 5, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 οπως λεει και ο κουμπαρος, ειναι κατι απο τα τρια.αλλα...1.το αμαξι το αγορασα μετα απο το μεγαλο σερβις και ελπιζω αν υπηρχε κατι στο γενικο συστημα διευθηνσης, να το ειχαν (ελπιζω) δει. 2.βασεις μηχανης, ειναι πολυ πιθανο. 3.το τρεμουλο το ειχε και πριν την αλλαγη ελαστικων μπρος-πισω και μετα απο την ζυγοσταθμιση με την αλλαγη αμορτισερ.(λαστιχα εξαιρετικα) συμπερασμα ή "ξεφυγε" κατι στο μεγαλο σερβις (90.000χλμ) ή βαση μοτερ ή καλη ζυγοσταθμιση, με τον τροχο πανω στο αμαξι. θα με τρωει η αγωνια εως την δευτερα πρωι που θα παω Διμακη. οχι τιποτε αλλο αλλα μολις το αγορασα θα ενημερωσω... Αγαπητέ, η καλή ζυγοστάθμιση είναι αυτή που γίνεται με τους τροχούς εκτός. Θέλει όμως λίγη υπομονή και μεράκι (και μηχάνημα καλιμπραρισμένο). ¶κου και κάποιον που ξέρει κάτι παραπάνω. Η άλλη είναι γι' αυτούς που βαριούντε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 οπως λεει και ο κουμπαρος, ειναι κατι απο τα τρια.αλλα...1.το αμαξι το αγορασα μετα απο το μεγαλο σερβις και ελπιζω αν υπηρχε κατι στο γενικο συστημα διευθηνσης, να το ειχαν (ελπιζω) δει. 2.βασεις μηχανης, ειναι πολυ πιθανο. 3.το τρεμουλο το ειχε και πριν την αλλαγη ελαστικων μπρος-πισω και μετα απο την ζυγοσταθμιση με την αλλαγη αμορτισερ.(λαστιχα εξαιρετικα) συμπερασμα ή "ξεφυγε" κατι στο μεγαλο σερβις (90.000χλμ) ή βαση μοτερ ή καλη ζυγοσταθμιση, με τον τροχο πανω στο αμαξι. θα με τρωει η αγωνια εως την δευτερα πρωι που θα παω Διμακη. οχι τιποτε αλλο αλλα μολις το αγορασα θα ενημερωσω... Αγαπητέ, η καλή ζυγοστάθμιση είναι αυτή που γίνεται με τους τροχούς εκτός. Θέλει όμως λίγη υπομονή και μεράκι (και μηχάνημα καλιμπραρισμένο). ¶κου και κάποιον που ξέρει κάτι παραπάνω. Η άλλη είναι γι' αυτούς που βαριούντε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 Έλεγξε φίλε antoniss μήπως μετά την αλλαγή των αμορτισέρ δεν σου έσφιξαν καλά τα μπουλόνια από τους μπροστινούς τροχούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 7, 2008 Author Report Share Posted December 7, 2008 Έλεγξε φίλε antoniss μήπως μετά την αλλαγή των αμορτισέρ δεν σου έσφιξαν καλά τα μπουλόνια από τους μπροστινούς τροχούς. και πριν την αλλαγη το εκανε και ελπιζα πως εφταιγαν τα αμορτισερ, αλλα δυστιχως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 7, 2008 Author Report Share Posted December 7, 2008 Αγαπητέ, η καλή ζυγοστάθμιση είναι αυτή που γίνεται με τους τροχούς εκτός. δεν θα διαφωνησω γιατι δεν ξερω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 8, 2008 Author Report Share Posted December 8, 2008 (edited) σημερα πηγα Διμακη και το εψαχνε απο το πρωι. δεν φαινετε τιποτα. μυστηριο καλυπτει την υποθεση και το μονο που μενει να κανω ειναι να περασω 2 λαστιχα μπροστα γιατι ο προηγουμενος του ειχε βαλει κατι ironman... μαρκα ειναι αυτη ? τελειως αγνωστα αλλα σαν καινουργια και με σχετικα καλο κρατημα. τεσπα. Edited December 8, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 σημερα πηγα Διμακη και το εψαχνε απο το πρωι.δεν φαινετε τιποτα. μυστηριο καλυπτει την υποθεση και το μονο που μενει να κανω ειναι να περασω 2 λαστιχα μπροστα γιατι ο προηγουμενος του ειχε βαλει κατι ironman... μαρκα ειναι αυτη ? τελειως αγνωστα αλλα σαν καινουργια και με σχετικα καλο κρατημα. τεσπα. γεια και απο εμενα και ελπιζω να σου δωσω λυση στο προβλημα σου.λοιπον ημουν στην ιδια κατασταση με εσενα και τελικα ηταν οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι!!!!ειχαν και οι δυο ψωριασει (νομιζω ετσι λεγετε).δεν φαινετε τιποτα εξωτερικα ουτε διαροες απο γρασογραφητι παρα φαινετε μονο οταν ανηχτει και σκουπιστουν οι μπιλιες και τα αλλα μερη,στην ψωρα οι μπιλιες καθοντε-παγιδευοντε εκει και ετσι εχεις το κουνημα.κοστος 70ευρο εκαστος συν η εργασια.ειμαι 99% σιγουρος οτι ειναι αυτο εφοσον εχεις τσεκαρη λαστιχα κτλ.αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση.ακομη αν δεν βρουν κατι στους εσωτερικους να τσεκαρουν και τους εξωτερικους(σκουπισμα καλο αποκαλυπτη το ψωριασμα) γραψε τι εκανες τελικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 14, 2008 Author Report Share Posted December 14, 2008 (edited) γεια και απο εμενα και ελπιζω να σου δωσω λυση στο προβλημα σου.λοιπον ημουν στην ιδια κατασταση με εσενα και τελικα ηταν οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι!!!!ειχαν και οι δυο ψωριασει (νομιζω ετσι λεγετε).δεν φαινετε τιποτα εξωτερικα ουτε διαροες απο γρασογραφητι παρα φαινετε μονο οταν ανηχτει και σκουπιστουν οι μπιλιες και τα αλλα μερη,στην ψωρα οι μπιλιες καθοντε-παγιδευοντε εκει και ετσι εχεις το κουνημα.κοστος 70ευρο εκαστος συν η εργασια.ειμαι 99% σιγουρος οτι ειναι αυτο εφοσον εχεις τσεκαρη λαστιχα κτλ.αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση.ακομη αν δεν βρουν κατι στους εσωτερικους να τσεκαρουν και τους εξωτερικους(σκουπισμα καλο αποκαλυπτη το ψωριασμα) γραψε τι εκανες τελικα! φιλε καλη η συμβουλη σου (τα εργατικα ποσο ηταν θυμασαι ?) τι εννοεις "αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση" ?? προς το παρον ειμαι πανι με πανι. με την πρωτη ευκαιρια θα το τσεκαρω. θα εχω προβλημα να κανω κανα 5χ.χλμ ετσι? ή θα βγαλει και τιποτε αλλο λογω της καθηστερησης ? Edited December 14, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 φιλε καλη η συμβουλη σου (τα εργατικα ποσο ηταν θυμασαι ?)τι εννοεις "αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση" ?? προς το παρον ειμαι πανι με πανι. με την πρωτη ευκαιρια θα το τσεκαρω. θα εχω προβλημα να κανω κανα 5χ.χλμ ετσι? ή θα βγαλει και τιποτε αλλο λογω της καθηστερησης ? δεν νομιζω οτι θα εχεις καποιο προβλημα εφοσον οδηγεις χαλαρα και οχι με μεγαλη ταχυτητα γιατι ποτε δεν ξερεις το πως εξελησετε το καθε τι.απο εργασια 30 ευρο την φορα που δηλ κανα 100ευρο εργασια και ανταλακ,τωρα εγω αλλαξα και τους δυο που οντος ειχαν αρπαξει μου πηγε 200ευρο.τσεκαρε τιμες ανταλακτικων προτου πας συνεργειο για να εισαι ψιλιασμενος.και οπως ειπα συνετη οδηγηση.γραψε μου τι εκανες τελικα οταν ζεσταθει η τσεπη σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 17, 2008 Author Report Share Posted December 17, 2008 δεν νομιζω οτι θα εχεις καποιο προβλημα εφοσον οδηγεις χαλαρα και οχι με μεγαλη ταχυτητα γιατι ποτε δεν ξερεις το πως εξελησετε το καθε τι.απο εργασια 30 ευρο την φορα που δηλ κανα 100ευρο εργασια και ανταλακ,τωρα εγω αλλαξα και τους δυο που οντος ειχαν αρπαξει μου πηγε 200ευρο.τσεκαρε τιμες ανταλακτικων προτου πας συνεργειο για να εισαι ψιλιασμενος.και οπως ειπα συνετη οδηγηση.γραψε μου τι εκανες τελικα οταν ζεσταθει η τσεπη σου. ευχαριστω φιλε μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 ευχαριστω φιλε μου [/ quote αυτο που σου ελεγα με την εξερεση ειναι οτι πολλες μαρκες αυτοκινητων τους εσωτερικους μπιλιοφορους δεν τους εχουν αλαξει ποτε γιατι απλα δεν χαλανε ειτε επειδει δεν στριβουν οπως οι εξωτερικοι και γιατι οι φουσκες δεν καταστρεφονται,ετσι λοιπον εχει παραμεινει αυτο οτι μπορει να σου πουν οτι δεν τουσ αλλαζουν ποτε.αυτα λοιπον! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skilos Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Φιλε μου και εγω ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα jeep. Η αιτια ηταν στραβο ελαστικο πραγμα το οποιο δεν φενοταν στην ζυγοστθμιση περασα δυο δανικα ζαντολαστιχα μπροστα και εξαφανισα το προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted March 19, 2009 Author Report Share Posted March 19, 2009 Φιλε μου και εγω ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα jeep. Η αιτια ηταν στραβο ελαστικο πραγμα το οποιο δεν φενοταν στην ζυγοστθμιση περασα δυο δανικα ζαντολαστιχα μπροστα και εξαφανισα το προβλημα. το προβλημα λυθηκε οντως ηταν τα ελαστικα... τα αλλαξα και τελος ευχαριστω ολους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 (edited) κοίτα μία τα απόβαρα στις ζάντες σου και εάν μπορείς κάνε ένα τσεκ τα ελαστικά σου όλα σε ένα μηχάνιμα που κάνει ζιγωστάθμηση... Υ.Γ. sorry mods δέν είδα το τελευταίο Post παρακαλώ να σβιστή το Post μου Edited March 22, 2009 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...