Jump to content
antoniss

τρεμουλο στα 60-70 ?

Recommended Posts

ρε παιδια σιγα-σιγα ανακαλυπτω τα προβληματακια ενος μεταχειρισμενου β5.5 που εχω εδω και 10μερες.

δλδ αναμεσα στα 60-70χλμ τρεμει ολη η μουρη.

μολις αλλαξα αμορτισερ και δεν εξαλειφθηκε (οπως υπολογιζα απο παλαιοτερο παρομοιο προβλημα)

οταν πηγαινω πορεια σε αυτα τα χλμ το τρεμουλο ειναι πιο αισθητο.

τι μπορει να ειναι ????

Edited by antoniss
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σιγα-σιγα ανακαλυπτω τα προβληματακια ενος μεταχειρισμενου β5.5 που εχω εδω και 10μερες.

δλδ αναμεσα στα 60-70χλμ τρεμει ολη η μουρη.

μολις αλλαξα αμορτισερ και δεν εξαλειφθηκε (οπως υπολογιζα απο παλαιοταιρο παρομοιο προβλημα)

οταν πηγαινω πορεια σε αυτα τα χλμ το τρεμουλο ειναι πιο αισθητο.

τι μπορει να ειναι ????

1. Έλεγχος όλου του μπροστινού συστήματος (ψαλίδια, ακρόμπαρα, σινεμπλόκ, ημιαξώνια, κλπ.)

2. Βάσεις μηχανής

3. Ελαστικά (κατάσταση-φθορές, ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση)

Καλά ξεμπερδέματα :D

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σιγα-σιγα ανακαλυπτω τα προβληματακια ενος μεταχειρισμενου β5.5 που εχω εδω και 10μερες.

δλδ αναμεσα στα 60-70χλμ τρεμει ολη η μουρη.

μολις αλλαξα αμορτισερ και δεν εξαλειφθηκε (οπως υπολογιζα απο παλαιοταιρο παρομοιο προβλημα)

οταν πηγαινω πορεια σε αυτα τα χλμ το τρεμουλο ειναι πιο αισθητο.

τι μπορει να ειναι ????

Εγω πιστεύω οτι χρειάζεται ζυγοστάθμιση .Αλλά πρώτα δες αν τα λάστιχα είναι σε καλή κατάσταση!

Link to comment
Share on other sites

οπως λεει και ο κουμπαρος, ειναι κατι απο τα τρια.αλλα...

1.το αμαξι το αγορασα μετα απο το μεγαλο σερβις και ελπιζω αν υπηρχε κατι στο γενικο συστημα διευθηνσης, να το ειχαν (ελπιζω) δει.

2.βασεις μηχανης, ειναι πολυ πιθανο.

3.το τρεμουλο το ειχε και πριν την αλλαγη ελαστικων μπρος-πισω και μετα απο την ζυγοσταθμιση με την αλλαγη αμορτισερ.(λαστιχα εξαιρετικα)

συμπερασμα

ή "ξεφυγε" κατι στο μεγαλο σερβις (90.000χλμ)

ή βαση μοτερ

ή καλη ζυγοσταθμιση, με τον τροχο πανω στο αμαξι.

θα με τρωει η αγωνια εως την δευτερα πρωι που θα παω Διμακη.

οχι τιποτε αλλο αλλα μολις το αγορασα

θα ενημερωσω...

Edited by antoniss
Link to comment
Share on other sites

οπως λεει και ο κουμπαρος, ειναι κατι απο τα τρια.αλλα...

1.το αμαξι το αγορασα μετα απο το μεγαλο σερβις και ελπιζω αν υπηρχε κατι στο γενικο συστημα διευθηνσης, να το ειχαν (ελπιζω) δει.

2.βασεις μηχανης, ειναι πολυ πιθανο.

3.το τρεμουλο το ειχε και πριν την αλλαγη ελαστικων μπρος-πισω και μετα απο την ζυγοσταθμιση με την αλλαγη αμορτισερ.(λαστιχα εξαιρετικα)

συμπερασμα

ή "ξεφυγε" κατι στο μεγαλο σερβις (90.000χλμ)

ή βαση μοτερ

ή καλη ζυγοσταθμιση, με τον τροχο πανω στο αμαξι.

θα με τρωει η αγωνια εως την δευτερα πρωι που θα παω Διμακη.

οχι τιποτε αλλο αλλα μολις το αγορασα

θα ενημερωσω...

Αγαπητέ, η καλή ζυγοστάθμιση είναι αυτή που γίνεται με τους τροχούς εκτός.

Θέλει όμως λίγη υπομονή και μεράκι (και μηχάνημα καλιμπραρισμένο).

¶κου και κάποιον που ξέρει κάτι παραπάνω.

Η άλλη είναι γι' αυτούς που βαριούντε

Link to comment
Share on other sites

οπως λεει και ο κουμπαρος, ειναι κατι απο τα τρια.αλλα...

1.το αμαξι το αγορασα μετα απο το μεγαλο σερβις και ελπιζω αν υπηρχε κατι στο γενικο συστημα διευθηνσης, να το ειχαν (ελπιζω) δει.

2.βασεις μηχανης, ειναι πολυ πιθανο.

3.το τρεμουλο το ειχε και πριν την αλλαγη ελαστικων μπρος-πισω και μετα απο την ζυγοσταθμιση με την αλλαγη αμορτισερ.(λαστιχα εξαιρετικα)

συμπερασμα

ή "ξεφυγε" κατι στο μεγαλο σερβις (90.000χλμ)

ή βαση μοτερ

ή καλη ζυγοσταθμιση, με τον τροχο πανω στο αμαξι.

θα με τρωει η αγωνια εως την δευτερα πρωι που θα παω Διμακη.

οχι τιποτε αλλο αλλα μολις το αγορασα

θα ενημερωσω...

Αγαπητέ, η καλή ζυγοστάθμιση είναι αυτή που γίνεται με τους τροχούς εκτός.

Θέλει όμως λίγη υπομονή και μεράκι (και μηχάνημα καλιμπραρισμένο).

¶κου και κάποιον που ξέρει κάτι παραπάνω.

Η άλλη είναι γι' αυτούς που βαριούντε

Link to comment
Share on other sites

Έλεγξε φίλε antoniss μήπως μετά την αλλαγή των αμορτισέρ δεν σου έσφιξαν καλά τα μπουλόνια από τους μπροστινούς τροχούς.

Link to comment
Share on other sites

Έλεγξε φίλε antoniss μήπως μετά την αλλαγή των αμορτισέρ δεν σου έσφιξαν καλά τα μπουλόνια από τους μπροστινούς τροχούς.

και πριν την αλλαγη το εκανε και ελπιζα πως εφταιγαν τα αμορτισερ, αλλα δυστιχως...

Link to comment
Share on other sites

σημερα πηγα Διμακη και το εψαχνε απο το πρωι.

δεν φαινετε τιποτα.

μυστηριο καλυπτει την υποθεση και το μονο που μενει να κανω ειναι να περασω 2 λαστιχα μπροστα γιατι ο προηγουμενος του ειχε βαλει κατι ironman... :o

μαρκα ειναι αυτη ? τελειως αγνωστα αλλα σαν καινουργια και με σχετικα καλο κρατημα.

τεσπα.

Edited by antoniss
Link to comment
Share on other sites

σημερα πηγα Διμακη και το εψαχνε απο το πρωι.

δεν φαινετε τιποτα.

μυστηριο καλυπτει την υποθεση και το μονο που μενει να κανω ειναι να περασω 2 λαστιχα μπροστα γιατι ο προηγουμενος του ειχε βαλει κατι ironman... :D

μαρκα ειναι αυτη ? τελειως αγνωστα αλλα σαν καινουργια και με σχετικα καλο κρατημα.

τεσπα.

γεια και απο εμενα και ελπιζω να σου δωσω λυση στο προβλημα σου.λοιπον ημουν στην ιδια κατασταση με εσενα και τελικα ηταν οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι!!!!ειχαν και οι δυο ψωριασει (νομιζω ετσι λεγετε).δεν φαινετε τιποτα εξωτερικα ουτε διαροες απο γρασογραφητι παρα φαινετε μονο οταν ανηχτει και σκουπιστουν οι μπιλιες και τα αλλα μερη,στην ψωρα οι μπιλιες καθοντε-παγιδευοντε εκει και ετσι εχεις το κουνημα.κοστος 70ευρο εκαστος συν η εργασια.ειμαι 99% σιγουρος οτι ειναι αυτο εφοσον εχεις τσεκαρη λαστιχα κτλ.αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση.ακομη αν δεν βρουν κατι στους εσωτερικους να τσεκαρουν και τους εξωτερικους(σκουπισμα καλο αποκαλυπτη το ψωριασμα) γραψε τι εκανες τελικα!

Link to comment
Share on other sites

γεια και απο εμενα και ελπιζω να σου δωσω λυση στο προβλημα σου.λοιπον ημουν στην ιδια κατασταση με εσενα και τελικα ηταν οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι!!!!ειχαν και οι δυο ψωριασει (νομιζω ετσι λεγετε).δεν φαινετε τιποτα εξωτερικα ουτε διαροες απο γρασογραφητι παρα φαινετε μονο οταν ανηχτει και σκουπιστουν οι μπιλιες και τα αλλα μερη,στην ψωρα οι μπιλιες καθοντε-παγιδευοντε εκει και ετσι εχεις το κουνημα.κοστος 70ευρο εκαστος συν η εργασια.ειμαι 99% σιγουρος οτι ειναι αυτο εφοσον εχεις τσεκαρη λαστιχα κτλ.αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση.ακομη αν δεν βρουν κατι στους εσωτερικους να τσεκαρουν και τους εξωτερικους(σκουπισμα καλο αποκαλυπτη το ψωριασμα) γραψε τι εκανες τελικα!

φιλε καλη η συμβουλη σου (τα εργατικα ποσο ηταν θυμασαι ?)

τι εννοεις "αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση" ??

προς το παρον ειμαι πανι με πανι.

με την πρωτη ευκαιρια θα το τσεκαρω.

θα εχω προβλημα να κανω κανα 5χ.χλμ ετσι? ή θα βγαλει και τιποτε αλλο λογω της καθηστερησης ?

Edited by antoniss
Link to comment
Share on other sites

φιλε καλη η συμβουλη σου (τα εργατικα ποσο ηταν θυμασαι ?)

τι εννοεις "αν σου πουν οτι δεν τους αλλαζουν ποτε τους εσωτερικους τοτε εγω και καπιοι αλλοι ειμαστε εξερεση" ??

προς το παρον ειμαι πανι με πανι.

με την πρωτη ευκαιρια θα το τσεκαρω.

θα εχω προβλημα να κανω κανα 5χ.χλμ ετσι? ή θα βγαλει και τιποτε αλλο λογω της καθηστερησης ?

δεν νομιζω οτι θα εχεις καποιο προβλημα εφοσον οδηγεις χαλαρα και οχι με μεγαλη ταχυτητα γιατι ποτε δεν ξερεις το πως εξελησετε το καθε τι.απο εργασια 30 ευρο την φορα που δηλ κανα 100ευρο εργασια και ανταλακ,τωρα εγω αλλαξα και τους δυο που οντος ειχαν αρπαξει μου πηγε 200ευρο.τσεκαρε τιμες ανταλακτικων προτου πας συνεργειο για να εισαι ψιλιασμενος.και οπως ειπα συνετη οδηγηση.γραψε μου τι εκανες τελικα οταν ζεσταθει η τσεπη σου.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι θα εχεις καποιο προβλημα εφοσον οδηγεις χαλαρα και οχι με μεγαλη ταχυτητα γιατι ποτε δεν ξερεις το πως εξελησετε το καθε τι.απο εργασια 30 ευρο την φορα που δηλ κανα 100ευρο εργασια και ανταλακ,τωρα εγω αλλαξα και τους δυο που οντος ειχαν αρπαξει μου πηγε 200ευρο.τσεκαρε τιμες ανταλακτικων προτου πας συνεργειο για να εισαι ψιλιασμενος.και οπως ειπα συνετη οδηγηση.γραψε μου τι εκανες τελικα οταν ζεσταθει η τσεπη σου.

ευχαριστω φιλε μου

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε μου

[/

quote

αυτο που σου ελεγα με την εξερεση ειναι οτι πολλες μαρκες αυτοκινητων τους εσωτερικους μπιλιοφορους δεν τους εχουν αλαξει ποτε γιατι απλα δεν χαλανε ειτε επειδει δεν στριβουν οπως οι εξωτερικοι και γιατι οι φουσκες δεν καταστρεφονται,ετσι λοιπον εχει παραμεινει αυτο οτι μπορει να σου πουν οτι δεν τουσ αλλαζουν ποτε.αυτα λοιπον!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου και εγω ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα jeep. Η αιτια ηταν στραβο ελαστικο πραγμα το οποιο δεν φενοταν στην ζυγοστθμιση περασα δυο δανικα ζαντολαστιχα μπροστα και εξαφανισα το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου και εγω ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα jeep. Η αιτια ηταν στραβο ελαστικο πραγμα το οποιο δεν φενοταν στην ζυγοστθμιση περασα δυο δανικα ζαντολαστιχα μπροστα και εξαφανισα το προβλημα.

το προβλημα λυθηκε

οντως ηταν τα ελαστικα...

τα αλλαξα και τελος

ευχαριστω ολους

Link to comment
Share on other sites

κοίτα μία τα απόβαρα στις ζάντες σου και εάν μπορείς κάνε ένα τσεκ τα ελαστικά σου όλα σε ένα μηχάνιμα που κάνει ζιγωστάθμηση...

Υ.Γ. sorry mods δέν είδα το τελευταίο Post παρακαλώ να σβιστή το Post μου

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.