Jump to content
CHRISTOSMK5

Kw Variante 2 Golf V

Recommended Posts

exo toyo proxes t1r kai ta plirosa 1050€ tintetrada!!!

kai tora eimai gia 2 mprostina 225/40-18 B)

exo 8.5 mprosta kai 9.5 piso kai o ntabanos den moy ekane kali eythigramisi!!!

tora pao se enan allo poy exei poly kalo mixanima na moy kane na min tin patiso pali kai plirono lastixa!!!

prepei na patheis gia na mathis!!!!! B)

Link to comment
Share on other sites

KW Variant 2 στα 1160 ευρω...Ειναι καλη τιμη??? Εχετε να προτεινετε κανεναν καλο μαστορα να τις τοποθετησει και να μου κανει και μια ευθυγραμμιση??

Link to comment
Share on other sites

H παραγγελια φευγει επομενως την επομενη βδομαδα...και ειναι και η inox σειρα :D Τωρα πρεπει να βρουμε εναν καλο μαστορα να τις ρυθμισει... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μολις εγινε η τοποθετηση Kw Variant 2 στο Gti..Οι ρυθμισεις ειναι υψος εμπρος 27mm , υψος πισω 20mm και σκληροτητα εμπρος 2 και 1/4 σκληροτητα πισω 2 και 1/4. Ακομα δεν εχω παει κανονικη βολτα για να γραψω πρωτες εντυπωσεις αλλα κι αυτο θα γινει συντομα...

Link to comment
Share on other sites

Μολις εγινε η τοποθετηση Kw Variant 2 στο Gti..Οι ρυθμισεις ειναι υψος εμπρος 27mm , υψος πισω 20mm και σκληροτητα εμπρος 2 και 1/4 σκληροτητα πισω 2 και 1/4. Ακομα δεν εχω παει κανονικη βολτα για να γραψω πρωτες εντυπωσεις αλλα κι αυτο θα γινει συντομα...

Το αμορτισέρ variant 2 σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίζεις και pitch, roll* οπότε πρέπει να βρεις κάποιο μάστορα που να ξέρει να ρυθμίζει και να έχει ρυθμίσει αγωνιστικά στησίματα. ¶λλιώς για κάποιος που την πέρνει για να χαμηλώσει το αμάξι του μπορεί να πάρει την variant 1. Δεν έχει βέβαια τις ρυθμίσεις rebound που αφορά την επαναφορά.

* μάλλον εννοεί το caster και camber εφόσον pitch, roll είναι στην αεροναυτική..

Edited by trickius
Link to comment
Share on other sites

Το αμορτισέρ variant 2 σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίζεις και pitch, roll* οπότε πρέπει να βρεις κάποιο μάστορα που να ξέρει να ρυθμίζει και να έχει ρυθμίσει αγωνιστικά στησίματα. ¶λλιώς για κάποιος που την πέρνει για να χαμηλώσει το αμάξι του μπορεί να πάρει την variant 1. Δεν έχει βέβαια τις ρυθμίσεις rebound που αφορά την επαναφορά.

* μάλλον εννοεί το caster και camber εφόσον pitch, roll είναι στην αεροναυτική..

Αυτο πρωτη φορα το ακουω...Εισαι σιγουρος??? Ο μαστορας μια χαρα ειναι παντως και δε με ενδιαφερει το αγωνιστικο στησιμο...Θελω απλα να εχω καλυτερο κρατημα απο τη μαμα αναρτηση χωρις να θυσιασω τελειως την ανεση...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο πρωτη φορα το ακουω...Εισαι σιγουρος??? Ο μαστορας μια χαρα ειναι παντως και δε με ενδιαφερει το αγωνιστικο στησιμο...Θελω απλα να εχω καλυτερο κρατημα απο τη μαμα αναρτηση χωρις να θυσιασω τελειως την ανεση...

Δεν το λέω από το μυαλό μου, το λέει στο site της εταιρίας. http://www.kw-suspension.co.uk/variant-2.htm

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μαλλον τα χεις μπερδεψει πολυ στο μυαλο σου...Διαβασε παλι καλυτερα...Γιατι μαλλον τα βγαζεις απο το μυαλο σου τελικα :D To roll and pitch που αναφερει σημαινει το ρολαρισμα δλδ η κινηση του αυτοκινητου και το pitch ειναι η αναπηδηση...Ολα αυτα εννοει οτι μπορεις να τα τροποποιησεις αλλαζοντας τη σκληροτητα=adjustable rebound bumper....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μαλλον τα χεις μπερδεψει πολυ στο μυαλο σου...Διαβασε παλι καλυτερα...Γιατι μαλλον τα βγαζεις απο το μυαλο σου τελικα :o To roll and pitch που αναφερει σημαινει το ρολαρισμα δλδ η κινηση του αυτοκινητου και το pitch ειναι η αναπηδηση...Ολα αυτα εννοει οτι μπορεις να τα τροποποιησεις αλλαζοντας τη σκληροτητα=adjustable rebound bumper....

Αχά άρα μεγάλε μου επιστήμονα το ρολάρισμα βγαίνει από το roll-αρισμα; Μήπως τότε το pitch σημαίνει pitch-ικάρισμα και υπάρχει περίπτωση να του πιτσικάρει κανά ακρόμπαρο αν δεν τα ρυθμίσει σωστά;;; :o:o

Και να σου πω το άλλο, μήπως τελικά του παιδιού που του έφαγε τα λάστιχα από μέσα να ωφείλεται στο αρνητικό camber που του ρύθμισε ο άσχετος αναρτησάς λέω εγώ..; Για πες μας την γνώμη σου μιας και τα ξέρεις καλύτερα..

Πάρε να διαβάσεις τα βασικά http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html

και για του λόγου το αληθές τα μπροστινά ρυθμίζονται και σε camber http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=115717

το caster είναι μεταβαλλόμενο ανάλογα το χαμήλωμα του αμαξιού. Όσο χαμηλότερο το αμάξι τόσο πιο θετικό caster με ότι συνεπάγεται αυτό.

Edited by trickius
Link to comment
Share on other sites

Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; Το roll (body roll) είναι η δυναμική κλίση του αυτοκινήτου κατά το στρίψιμο (δεξιά-αριστερά) και το pitch είναι η κλίση κατά την επιτάχυνση-φρενάρισμα (μπρος-πίσω) απλοϊκά. Όπως τα διαβάζω στο site της kw που παραπέμψατε καταλαβαίνω ότι κανονίζεις τις άνωθεν κλίσεις ρυθμίζοντας το bump-rebound χωρίς να γίνεται αναφορά σε γωνίες ευθυγράμμισης. Οι coilover που ρυθμίζεις camber, έρχονται με ρυθμιζόμενα πιατέλα που δε βλέπω να έχουν οι kw2. Τώρα το χαμήλωμα στα αμάξια μας, πρέπει να δίνει από μόνο του κάμποσο αρνητικό camber αλλά αυτό δε ρυθμίζεται άμεσα. Οπότε για να ρυθμίσεις camber σε μεγάλες γωνίες θες είτε ρυθμιζόμενα πιατέλα είτε καμπερόβιδες. Αυτά σε ό,τι έχει να κάνει με την μπροστινή ανάρτηση, η πίσω πολλαπλών συνδέσμων θεωρητικά τουλάχιστον επιτρέπει τη ρύθμιση του camber. Τέλος σύγκλιση-απόκλιση πρέπει να ρυθμίζεται μπρος πίσω.

Edited by Cuore Sportivo
Link to comment
Share on other sites

Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; Το roll (body roll) είναι η δυναμική κλίση του αυτοκινήτου κατά το στρίψιμο (δεξιά-αριστερά) και το pitch είναι η κλίση κατά την επιτάχυνση-φρενάρισμα (μπρος-πίσω) απλοϊκά. Όπως τα διαβάζω στο site της kw που παραπέμψατε καταλαβαίνω ότι κανονίζεις τις άνωθεν κλίσεις ρυθμίζοντας το bump-rebound χωρίς να γίνεται αναφορά σε γωνίες ευθυγράμμισης. Οι coilover που ρυθμίζεις camber, έρχονται με ρυθμιζόμενα πιατέλα που δε βλέπω να έχουν οι kw2. Τώρα το χαμήλωμα στα αμάξια μας πρέπει να δίνει από μόνο του κάμποσο αρνητικό camber αλλά αυτό δε ρυθμίζεται άμεσα. Οπότε για να ρυθμίσεις camber σε μεγάλες γωνίες θες είτε ρυθμιζόμενα πιατέλα είτε καμπερόβιδες.

Απο ότι λέει το 2ο link που παράθεσα στις variant 2 υπάρχει ρύθμιση για το camber. Αλλά έχεις δίκιο και σε αυτό που λες για το ότι το χαμήλωμα δίνει αρνητικό camber. Απο κει και πέρα είναι λάθος να πιστεύουμε πως η επαναφορά (rebound) σχετίζεται με τις κλίσεις. Πιστεύω πως απλά καθορίζει την ταχύτητα επαναφοράς και άρα την αίσθηση σε σκληρότητα όταν πέφτουμε σε ανωμαλία (compression και rebound). Τα υπόλοιπα μάλλον τα ελέγχει το ελατήριο και το preload του. Αν το preload που του έχουμε δώσει είναι για κάποιο βάρος τότε αν υπερβούμε αυτό το βάρος δουλεύει το αμορτισερ.

Κανονικά είναι αυθαίρετο που παίζουμε και με τα ελατήρια χωρίς να ξέρουμε τα sag αλλά οι περισσότεροι δεν πάμε για αγώνες..

Α και δεν υπάρχει μίσος.. παραγωγική κουβέντα κάνουμε :o

Link to comment
Share on other sites

Αχά άρα μεγάλε μου επιστήμονα το ρολάρισμα βγαίνει από το roll-αρισμα; Μήπως τότε το pitch σημαίνει pitch-ικάρισμα και υπάρχει περίπτωση να του πιτσικάρει κανά ακρόμπαρο αν δεν τα ρυθμίσει σωστά;;; :):lol:

Και να σου πω το άλλο, μήπως τελικά του παιδιού που του έφαγε τα λάστιχα από μέσα να ωφείλεται στο αρνητικό camber που του ρύθμισε ο άσχετος αναρτησάς λέω εγώ..; Για πες μας την γνώμη σου μιας και τα ξέρεις καλύτερα..

Πάρε να διαβάσεις τα βασικά http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html

και για του λόγου το αληθές τα μπροστινά ρυθμίζονται και σε camber http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=115717

το caster είναι μεταβαλλόμενο ανάλογα το χαμήλωμα του αμαξιού. Όσο χαμηλότερο το αμάξι τόσο πιο θετικό caster με ότι συνεπάγεται αυτό.

Χιουμορ βλεπω διαθετεις αλλα εισαι επιπολαιος...Ποιος εισαι ο Μαγκαιβερ?? Λοιπον ακου εγω δεν κανω τον επιστημονα εδω, αλλος ειναι ο τομεας που μπορω να ειμαι επιστημονας, εδω μπαινω γιατι εχω χομπι τα αυτοκινητα και ειδικα τα vw..Στο δια ταυτα λοιπον η εν λογω αναρτηση ρυθμιζεται σε ΥΨΟΣ και ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ. Οκ?? Κατανοητος?? Απο κει και περα αν μεταβαλλοντας το υψος ή την σκληροτητα αλλαζουν και οι camber - caster αυτο δε σημαινει οτι υπαρχει ειδικη ρυθμιση μονο γι αυτα...Απλα πραγματακια χωρις πολλα πολλα...Αληθεια...μηπως εσυ εισαι Ο Μαστορας??? Μηπως εισαι εσυ ο σχετικος αναρτησας??? Τοτε χαραμιζεσαι παλληκαρι μου... ^_^

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Χιουμορ βλεπω διαθετεις αλλα εισαι επιπολαιος...Ποιος εισαι ο Μαγκαιβερ?? μπλα μπλα .... σε ΥΨΟΣ και ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ. Οκ?? Κατανοητος?? Απο κει και περα μπλα μπλα...Απλα πραγματακια χωρις πολλα πολλα...Αληθεια...μηπως εσυ εισαι Ο Μαστορας??? Μηπως εισαι εσυ ο σχετικος αναρτησας??? Τοτε χαραμιζεσαι παλληκαρι μου... ;)

Όχι φίλε μου ούτε αναρτησάς είμαι ούτε μπορώ να θεωρήσω τον εαυτό μου τον Μάστορα που λες.. Απλά από τα λίγα που ξέρω από αγωνιστικά μηχανάκια και ρυθμίσεις και από αυτά που έχω διαβάσει προσπαθώ να σε προφυλάξω. Εσύ ζήτησες πληροφορίες. Επίσης για χάρη της μούρης που θες να πουλήσεις στους κολλητούς σου με το χαμηλωμένο τούμπανο αψηφείς κάποια σημαντικά πράγματα σχετικά με τις αναρτήσεις και δεν δέχεσαι και κριτική κιόλλας.. Καλή τύχη ότι και αν αποφασίσεις. :(

Edited by trickius
Link to comment
Share on other sites

Εσύ ζήτησες πληροφορίες. Επίσης για χάρη της μούρης που θες να πουλήσεις στους κολλητούς σου με το χαμηλωμένο τούμπανο αψηφείς κάποια σημαντικά πράγματα σχετικά με τις αναρτήσεις και δεν δέχεσαι και κριτική κιόλλας.. ;)

Εδω εδειξες ολο τον κομπλεξισμο σου...Επειδη δε θελω να γινει κ...ος το θεμα εγκαταλειπω την προσπαθεια συνεννοησης...Και απο τυπους ξερολες σαν εσενα ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ουτε πληροφοριες ουτε κριτικη..Αντε γεια και στο θεμα μας.. ;)

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.