CHRISTOSMK5 Posted January 17, 2009 Author Report Share Posted January 17, 2009 exo toyo proxes t1r kai ta plirosa 1050€ tintetrada!!! kai tora eimai gia 2 mprostina 225/40-18 exo 8.5 mprosta kai 9.5 piso kai o ntabanos den moy ekane kali eythigramisi!!! tora pao se enan allo poy exei poly kalo mixanima na moy kane na min tin patiso pali kai plirono lastixa!!! prepei na patheis gia na mathis!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foti_gti_golf Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Ετσι ακριβως ειναι. Κανε καλη ευθυγραμιση και δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα με την αναρτηση αυτη!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHRISTOSMK5 Posted January 17, 2009 Author Report Share Posted January 17, 2009 kai ayto exo skopo na kano!!!!! xazomaramoy poy den to ekana toso kairo kai to amelisa!!! alla pote en einai arga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foti_gti_golf Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Ετσι ακριβως,ποτε δεν ειναι αργα.Βαλε τα λαστιχα σου επανω,κανε και μια καλη ευθυγραμιση και εισαι οκ!! Προτεινω και ενα καλο χαμηλωμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHRISTOSMK5 Posted January 17, 2009 Author Report Share Posted January 17, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foti_gti_golf Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Ξερω οτι δε σου αρεσε αλλα ενταξει μη το κανεις ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHRISTOSMK5 Posted January 17, 2009 Author Report Share Posted January 17, 2009 Ξερω οτι δε σου αρεσε αλλα ενταξει μη το κανεις ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foti_gti_golf Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Η τουλαχιστον ετσι... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHRISTOSMK5 Posted January 17, 2009 Author Report Share Posted January 17, 2009 oraio xroma exei!!!!an itan ligo pio psilo den tha itan kai asximo!!!! alla etsi!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 nomizo oti ta golf v prepei na ''moyriazoyn''naeinai ligo pio xamila mprosta den eimai sigoyros omos 100% σωστο... στη γρηγορη εκκινηση θα σου χαζοσπινιαρει. τα μουτρα λιγο πιο χαμηλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 KW Variant 2 στα 1160 ευρω...Ειναι καλη τιμη??? Εχετε να προτεινετε κανεναν καλο μαστορα να τις τοποθετησει και να μου κανει και μια ευθυγραμμιση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 πολύ καλή τιμή 1160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 πολύ καλή τιμή 1160 πάρα πολύ καλή θα έλεγα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 H παραγγελια φευγει επομενως την επομενη βδομαδα...και ειναι και η inox σειρα Τωρα πρεπει να βρουμε εναν καλο μαστορα να τις ρυθμισει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Μολις εγινε η τοποθετηση Kw Variant 2 στο Gti..Οι ρυθμισεις ειναι υψος εμπρος 27mm , υψος πισω 20mm και σκληροτητα εμπρος 2 και 1/4 σκληροτητα πισω 2 και 1/4. Ακομα δεν εχω παει κανονικη βολτα για να γραψω πρωτες εντυπωσεις αλλα κι αυτο θα γινει συντομα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trickius Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 (edited) Μολις εγινε η τοποθετηση Kw Variant 2 στο Gti..Οι ρυθμισεις ειναι υψος εμπρος 27mm , υψος πισω 20mm και σκληροτητα εμπρος 2 και 1/4 σκληροτητα πισω 2 και 1/4. Ακομα δεν εχω παει κανονικη βολτα για να γραψω πρωτες εντυπωσεις αλλα κι αυτο θα γινει συντομα... Το αμορτισέρ variant 2 σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίζεις και pitch, roll* οπότε πρέπει να βρεις κάποιο μάστορα που να ξέρει να ρυθμίζει και να έχει ρυθμίσει αγωνιστικά στησίματα. ¶λλιώς για κάποιος που την πέρνει για να χαμηλώσει το αμάξι του μπορεί να πάρει την variant 1. Δεν έχει βέβαια τις ρυθμίσεις rebound που αφορά την επαναφορά. * μάλλον εννοεί το caster και camber εφόσον pitch, roll είναι στην αεροναυτική.. Edited July 3, 2009 by trickius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Το αμορτισέρ variant 2 σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίζεις και pitch, roll* οπότε πρέπει να βρεις κάποιο μάστορα που να ξέρει να ρυθμίζει και να έχει ρυθμίσει αγωνιστικά στησίματα. ¶λλιώς για κάποιος που την πέρνει για να χαμηλώσει το αμάξι του μπορεί να πάρει την variant 1. Δεν έχει βέβαια τις ρυθμίσεις rebound που αφορά την επαναφορά.* μάλλον εννοεί το caster και camber εφόσον pitch, roll είναι στην αεροναυτική.. Αυτο πρωτη φορα το ακουω...Εισαι σιγουρος??? Ο μαστορας μια χαρα ειναι παντως και δε με ενδιαφερει το αγωνιστικο στησιμο...Θελω απλα να εχω καλυτερο κρατημα απο τη μαμα αναρτηση χωρις να θυσιασω τελειως την ανεση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trickius Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 Αυτο πρωτη φορα το ακουω...Εισαι σιγουρος??? Ο μαστορας μια χαρα ειναι παντως και δε με ενδιαφερει το αγωνιστικο στησιμο...Θελω απλα να εχω καλυτερο κρατημα απο τη μαμα αναρτηση χωρις να θυσιασω τελειως την ανεση... Δεν το λέω από το μυαλό μου, το λέει στο site της εταιρίας. http://www.kw-suspension.co.uk/variant-2.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 Φιλε μαλλον τα χεις μπερδεψει πολυ στο μυαλο σου...Διαβασε παλι καλυτερα...Γιατι μαλλον τα βγαζεις απο το μυαλο σου τελικα To roll and pitch που αναφερει σημαινει το ρολαρισμα δλδ η κινηση του αυτοκινητου και το pitch ειναι η αναπηδηση...Ολα αυτα εννοει οτι μπορεις να τα τροποποιησεις αλλαζοντας τη σκληροτητα=adjustable rebound bumper.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trickius Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 (edited) Φιλε μαλλον τα χεις μπερδεψει πολυ στο μυαλο σου...Διαβασε παλι καλυτερα...Γιατι μαλλον τα βγαζεις απο το μυαλο σου τελικα To roll and pitch που αναφερει σημαινει το ρολαρισμα δλδ η κινηση του αυτοκινητου και το pitch ειναι η αναπηδηση...Ολα αυτα εννοει οτι μπορεις να τα τροποποιησεις αλλαζοντας τη σκληροτητα=adjustable rebound bumper.... Αχά άρα μεγάλε μου επιστήμονα το ρολάρισμα βγαίνει από το roll-αρισμα; Μήπως τότε το pitch σημαίνει pitch-ικάρισμα και υπάρχει περίπτωση να του πιτσικάρει κανά ακρόμπαρο αν δεν τα ρυθμίσει σωστά;;; Και να σου πω το άλλο, μήπως τελικά του παιδιού που του έφαγε τα λάστιχα από μέσα να ωφείλεται στο αρνητικό camber που του ρύθμισε ο άσχετος αναρτησάς λέω εγώ..; Για πες μας την γνώμη σου μιας και τα ξέρεις καλύτερα.. Πάρε να διαβάσεις τα βασικά http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html και για του λόγου το αληθές τα μπροστινά ρυθμίζονται και σε camber http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=115717 το caster είναι μεταβαλλόμενο ανάλογα το χαμήλωμα του αμαξιού. Όσο χαμηλότερο το αμάξι τόσο πιο θετικό caster με ότι συνεπάγεται αυτό. Edited July 5, 2009 by trickius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 (edited) Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; Το roll (body roll) είναι η δυναμική κλίση του αυτοκινήτου κατά το στρίψιμο (δεξιά-αριστερά) και το pitch είναι η κλίση κατά την επιτάχυνση-φρενάρισμα (μπρος-πίσω) απλοϊκά. Όπως τα διαβάζω στο site της kw που παραπέμψατε καταλαβαίνω ότι κανονίζεις τις άνωθεν κλίσεις ρυθμίζοντας το bump-rebound χωρίς να γίνεται αναφορά σε γωνίες ευθυγράμμισης. Οι coilover που ρυθμίζεις camber, έρχονται με ρυθμιζόμενα πιατέλα που δε βλέπω να έχουν οι kw2. Τώρα το χαμήλωμα στα αμάξια μας, πρέπει να δίνει από μόνο του κάμποσο αρνητικό camber αλλά αυτό δε ρυθμίζεται άμεσα. Οπότε για να ρυθμίσεις camber σε μεγάλες γωνίες θες είτε ρυθμιζόμενα πιατέλα είτε καμπερόβιδες. Αυτά σε ό,τι έχει να κάνει με την μπροστινή ανάρτηση, η πίσω πολλαπλών συνδέσμων θεωρητικά τουλάχιστον επιτρέπει τη ρύθμιση του camber. Τέλος σύγκλιση-απόκλιση πρέπει να ρυθμίζεται μπρος πίσω. Edited July 5, 2009 by Cuore Sportivo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trickius Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; Το roll (body roll) είναι η δυναμική κλίση του αυτοκινήτου κατά το στρίψιμο (δεξιά-αριστερά) και το pitch είναι η κλίση κατά την επιτάχυνση-φρενάρισμα (μπρος-πίσω) απλοϊκά. Όπως τα διαβάζω στο site της kw που παραπέμψατε καταλαβαίνω ότι κανονίζεις τις άνωθεν κλίσεις ρυθμίζοντας το bump-rebound χωρίς να γίνεται αναφορά σε γωνίες ευθυγράμμισης. Οι coilover που ρυθμίζεις camber, έρχονται με ρυθμιζόμενα πιατέλα που δε βλέπω να έχουν οι kw2. Τώρα το χαμήλωμα στα αμάξια μας πρέπει να δίνει από μόνο του κάμποσο αρνητικό camber αλλά αυτό δε ρυθμίζεται άμεσα. Οπότε για να ρυθμίσεις camber σε μεγάλες γωνίες θες είτε ρυθμιζόμενα πιατέλα είτε καμπερόβιδες. Απο ότι λέει το 2ο link που παράθεσα στις variant 2 υπάρχει ρύθμιση για το camber. Αλλά έχεις δίκιο και σε αυτό που λες για το ότι το χαμήλωμα δίνει αρνητικό camber. Απο κει και πέρα είναι λάθος να πιστεύουμε πως η επαναφορά (rebound) σχετίζεται με τις κλίσεις. Πιστεύω πως απλά καθορίζει την ταχύτητα επαναφοράς και άρα την αίσθηση σε σκληρότητα όταν πέφτουμε σε ανωμαλία (compression και rebound). Τα υπόλοιπα μάλλον τα ελέγχει το ελατήριο και το preload του. Αν το preload που του έχουμε δώσει είναι για κάποιο βάρος τότε αν υπερβούμε αυτό το βάρος δουλεύει το αμορτισερ. Κανονικά είναι αυθαίρετο που παίζουμε και με τα ελατήρια χωρίς να ξέρουμε τα sag αλλά οι περισσότεροι δεν πάμε για αγώνες.. Α και δεν υπάρχει μίσος.. παραγωγική κουβέντα κάνουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 (edited) Αχά άρα μεγάλε μου επιστήμονα το ρολάρισμα βγαίνει από το roll-αρισμα; Μήπως τότε το pitch σημαίνει pitch-ικάρισμα και υπάρχει περίπτωση να του πιτσικάρει κανά ακρόμπαρο αν δεν τα ρυθμίσει σωστά;;; Και να σου πω το άλλο, μήπως τελικά του παιδιού που του έφαγε τα λάστιχα από μέσα να ωφείλεται στο αρνητικό camber που του ρύθμισε ο άσχετος αναρτησάς λέω εγώ..; Για πες μας την γνώμη σου μιας και τα ξέρεις καλύτερα.. Πάρε να διαβάσεις τα βασικά http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html και για του λόγου το αληθές τα μπροστινά ρυθμίζονται και σε camber http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=115717 το caster είναι μεταβαλλόμενο ανάλογα το χαμήλωμα του αμαξιού. Όσο χαμηλότερο το αμάξι τόσο πιο θετικό caster με ότι συνεπάγεται αυτό. Χιουμορ βλεπω διαθετεις αλλα εισαι επιπολαιος...Ποιος εισαι ο Μαγκαιβερ?? Λοιπον ακου εγω δεν κανω τον επιστημονα εδω, αλλος ειναι ο τομεας που μπορω να ειμαι επιστημονας, εδω μπαινω γιατι εχω χομπι τα αυτοκινητα και ειδικα τα vw..Στο δια ταυτα λοιπον η εν λογω αναρτηση ρυθμιζεται σε ΥΨΟΣ και ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ. Οκ?? Κατανοητος?? Απο κει και περα αν μεταβαλλοντας το υψος ή την σκληροτητα αλλαζουν και οι camber - caster αυτο δε σημαινει οτι υπαρχει ειδικη ρυθμιση μονο γι αυτα...Απλα πραγματακια χωρις πολλα πολλα...Αληθεια...μηπως εσυ εισαι Ο Μαστορας??? Μηπως εισαι εσυ ο σχετικος αναρτησας??? Τοτε χαραμιζεσαι παλληκαρι μου... Edited July 5, 2009 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trickius Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 (edited) Χιουμορ βλεπω διαθετεις αλλα εισαι επιπολαιος...Ποιος εισαι ο Μαγκαιβερ?? μπλα μπλα .... σε ΥΨΟΣ και ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ. Οκ?? Κατανοητος?? Απο κει και περα μπλα μπλα...Απλα πραγματακια χωρις πολλα πολλα...Αληθεια...μηπως εσυ εισαι Ο Μαστορας??? Μηπως εισαι εσυ ο σχετικος αναρτησας??? Τοτε χαραμιζεσαι παλληκαρι μου... Όχι φίλε μου ούτε αναρτησάς είμαι ούτε μπορώ να θεωρήσω τον εαυτό μου τον Μάστορα που λες.. Απλά από τα λίγα που ξέρω από αγωνιστικά μηχανάκια και ρυθμίσεις και από αυτά που έχω διαβάσει προσπαθώ να σε προφυλάξω. Εσύ ζήτησες πληροφορίες. Επίσης για χάρη της μούρης που θες να πουλήσεις στους κολλητούς σου με το χαμηλωμένο τούμπανο αψηφείς κάποια σημαντικά πράγματα σχετικά με τις αναρτήσεις και δεν δέχεσαι και κριτική κιόλλας.. Καλή τύχη ότι και αν αποφασίσεις. Edited July 6, 2009 by trickius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 (edited) Εσύ ζήτησες πληροφορίες. Επίσης για χάρη της μούρης που θες να πουλήσεις στους κολλητούς σου με το χαμηλωμένο τούμπανο αψηφείς κάποια σημαντικά πράγματα σχετικά με τις αναρτήσεις και δεν δέχεσαι και κριτική κιόλλας.. Εδω εδειξες ολο τον κομπλεξισμο σου...Επειδη δε θελω να γινει κ...ος το θεμα εγκαταλειπω την προσπαθεια συνεννοησης...Και απο τυπους ξερολες σαν εσενα ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ουτε πληροφοριες ουτε κριτικη..Αντε γεια και στο θεμα μας.. Edited July 6, 2009 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...