Jump to content
Wh1t3w0lf

Περίεργος ήχος, μάλλον από σκάστρα

Recommended Posts

Παιδίά θέλω τα φώτα σας!

Μετά απο αρκετό σκίσιμο σήμερα το βράδι, το τουτού (μαμά GTI Edition 30) κάνει έναν περίεργο ήχο όταν αυξομειώνω το γκάζι. Η καλύτερη περιγραφή που μπορώ να κάνω είναι οτι μοιάζει με άνθρωπο που αναπνέει βραχνιασμένα (αλά Darth Vader tongue.gif). Είναι πολύ υπόκοφος, θέλει προσπάθεια να τον ακούσεις και ακούγεται μέσα απο την καμπίνα μόνο με κλειστά τα παράθυρα. Ο ήχος έρχεται όπως κοιτάω τον κινητήρα απο έξω, αριστερά του μοτέρ και βαθιά μέσα. Αυτό δεν αποκλείει να είναι θέμα εισαγωγής; και απο όσα λίγα ξέρω η σκάστρα στο δικό μου είναι σε εκείνο το σημείο. Υπάρχει περίπτωση να έχει χαλάσει αυτή; Να έχει ξεσφήξει κάποιο σωληνάκι της μήπως; Δοκίμασα να το σβήσω κανά μισάωρο μπας και ήταν λόγω θερμοκρασίας και φύγει αλλά όταν το ξανάνοιξα και έκανα μερικά μέτρα τον ξανακάνει. Λαμπάκια στο ταμπλό δεν έχουν ανάψει και το αμάξι ΔΕΝ φαινεται αισθητά πιο αργό. Σίγουρα δεν είναι ιδέα μου καθώς τον ακούγαν και οι συνοδηγοι μου.

¶μα πάρω αύριο τηλέφωνο για σέρβις θα μου πούνε μετά τις γιορτές να το δούνε και φοβάμαι μη γίνει καμιά μεγαλύτερη ζημιά μέχρι τότε :/

Ευχαριστώ για όποια απάντηση.

P.S Δεν ήξερα αν υπάρχει topic για τέτοια θέματα και έκανα νέο, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα!

Edited by lup0
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου ειπαν οτι αν σπασει η σκαστρα τοτε το αυτοκινητο δεν ανεβαζει περισσοτερο απο 0.5 πιεση. Οποτε μπορεις με ενα μπαρομετρο να το δεις η ακομα και αν δεν τραβαει καθολου....

Link to comment
Share on other sites

¶ρα το να τα έχει παίξει η σκάστρα αποκλείεται; Αφού το αμάξι δε φαίνεται να κόβει πίεση.

Δυστηχώς μόνο απο την αίσθηση μπορώ να το πώ αυτό καθώς δεν έχω μπαρόμετρο ή vag-com :/

Link to comment
Share on other sites

skastra me mikro skisimo sthn memvranh einai to provlhma sou..se kana 2 evdomades den tha phgenei vhma afou tha skistei h skastra kai tha to katalaveis,..mhn aghonese phgene allaxe thn..

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες αγόρασα vagcom καλώδιο και έκανα το πρώτο logging.

Καταρχάς δεν βγήκε κανένα fault code σε οποιοδήποτε module.

Ιδού 2 διαγράμματα που έφτιαξα μετρώντας τέρμα γκάζι με 3η απο 1500 στροφές μέχρι κόφτες.

http://lupo.teamdac.com/gti/boost.pdf

http://lupo.teamdac.com/gti/torquehp.pdf

Η "actual" πίεση είναι κατά 1-2 psi μικρότερη από αυτή που ζητάει η ECU ("requested"). Είναι φυσιολογικό αυτό; Μηπώς σχετίζεται με αυτό που λές Ανέστη και η σκισμένη μεμβράνη της dv δημιουργεί αυτό τον ήχο και την μειωμένη πίεση;

Και αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατι οι ροπές/ίπποι υπολογίζονται μια χαρά απο την ECU (block 120), χωρίς να θεωρεί πως χάνει κάπου (ούτε εγώ οδηγώντας το αμάξι παρατηρώ κάποια μείωση της ισχύος του). Το ξέρω οτι αυτά τα νούμερα είναι στο περίπου και μόνο το δυναμόμετρο δείχνει με ακρίβεια ροπές/άλογα, αλλά αν είχε σκιστεί η σκάστρα δε θα είχα θεαματική πτώση δύναμης και στο πώς την αντιλαμβάνεται η ECU;

P.S Έχω κάνει και ένα post εδώ http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=76844 γιατί πιο πολύ απο τον ήχο με ανησυχεί η μειωμένη πίεση της τουρμπίνας. Εκεί κάποιος ξένος μου πρότεινε να μετρήσω τo duty cycle της wastegate (που όπως googlara καθορίζεται απο την ECU και τη Ν75 βαλβίδα της wg). Θα το μετρήσω και αυτό σήμερα το βράδυ μπας και βγάλει τίποτα ύποπτο.

Edited by lup0
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες αγόρασα vagcom καλώδιο και έκανα το πρώτο logging.

Καταρχάς δεν βγήκε κανένα fault code σε οποιοδήποτε module.

Ιδού 2 διαγράμματα που έφτιαξα μετρώντας τέρμα γκάζι με 3η απο 1500 στροφές μέχρι κόφτες.

http://lupo.teamdac.com/gti/boost.pdf

http://lupo.teamdac.com/gti/torquehp.pdf

Η "actual" πίεση είναι κατά 1-2 psi μικρότερη από αυτή που ζητάει η ECU ("requested"). Είναι φυσιολογικό αυτό; Μηπώς σχετίζεται με αυτό που λές Ανέστη και η σκισμένη μεμβράνη της dv δημιουργεί αυτό τον ήχο και την μειωμένη πίεση;

Και αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατι οι ροπές/ίπποι υπολογίζονται μια χαρά απο την ECU (block 120), χωρίς να θεωρεί πως χάνει κάπου (ούτε εγώ οδηγώντας το αμάξι παρατηρώ κάποια μείωση της ισχύος του). Το ξέρω οτι αυτά τα νούμερα είναι στο περίπου και μόνο το δυναμόμετρο δείχνει με ακρίβεια ροπές/άλογα, αλλά αν είχε σκιστεί η σκάστρα δε θα είχα θεαματική πτώση δύναμης και στο πώς την αντιλαμβάνεται η ECU;

P.S Έχω κάνει και ένα post εδώ http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=76844 γιατί πιο πολύ απο τον ήχο με ανησυχεί η μειωμένη πίεση της τουρμπίνας. Εκεί κάποιος ξένος μου πρότεινε να μετρήσω τo duty cycle της wastegate (που όπως googlara καθορίζεται απο την ECU και τη Ν75 βαλβίδα της wg). Θα το μετρήσω και αυτό σήμερα το βράδυ μπας και βγάλει τίποτα ύποπτο.

αγαπητε μου φιλε στο ξαναλεω το ειχα παθει και εγω..μια μικρη αμελητεα τρυπουλα στην σκαστρα μου ηταν αρκετη για να ακουω ενα ξεφυσιμα για καμποσα χμ..δεν ειχα δωσει σημασια..αλλα μετα απο καιρο σκιστικε κανονικα η μεμβρανη της σκαστρας και το καταλαβα πως ηταν αυτην..τη αλλο να σου πω..ευχομαι αν να ειναι αυτο και οχι κατι αλλο επωδυνο...καλυ τυχη!

Link to comment
Share on other sites

η σκαστρα γενικα θελει αρκετη καταπονηση και αρκετα χλμ για να αρχισει να ψοφαει στα s3 μοτερ,γιατι ειναι μπροστα και δεν εχει προβλημα απο θερμοκρασιες οπως ειναι στα 200αρια gti!αν εχεις πολλα χλμ και τα περισσοτερα σκισμενα,πιθανον να αρχιζει να τα φτυνει η σκαστρα,αλλα θελει δουλιτσα για να σκιστει,απλα θα πεφτει αισθητα η αποδοση με τον καιρο!απλα το κακο ειναι οτι δεν φαινεται πουθενα στο vag-com αυτο το προβλημα,παρα μονο αν βλεπεις μειωση της πιεσης σε καποιο log.καντης εναν ελεγχο,ελεγξε τα κολλαρα εισαγωσης αερα,ιντερκουλερ κλπ, να δεις αν εχει μετακινηθει καποιο και χανει λιγο αερα απο κει,γι αυτο και ο θορυβος.οπως και να χει παντως η διαρροη πιεσης δεν ειναι κατι ανησυχητικο,απλα πρεπει να βρεις απο που ειναι και ολα οκ μετα!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις είσαστε πολύ σαφείς και οι 2.

'Επρεπε να το είχα πάει για έλεγχο απο τις γιορτές αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Θα πάω αύριο-μεθαύριο και θα σας πω τι βρήκα.

Link to comment
Share on other sites

Το πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και δε βρήκαν τίποτα στη σκάστρα...

Πρωτού το πάω όμως, χθές το βράδυ ξαναμέτρησα (σωστά αυτή τη φορά γιατι μου φαίνεται τις προάλλες ο δρόμος ήταν ανηφορικός)

με 3ες και 4ες πίεση και wastegate duty cycle.

Ιδού τα διαγράμματα:

Boost (3η)

Boost (4η)

Boost (4η - δεύτερη μέτρηση)

Wastegate (3η)

Wastegate (4η)

Αν και δεν τα κατέχω αυτά, μου φαίνονται εντάξει τα διαγράμματα.

Η wastegate (μαζί με την N75 βαλβίδα) απότι έχω διαβάσει για τη λειτουργία της

δεν είναι φυσιολογικό να κλείνει πλήρως μέχρι να φουσκώσει στις μεσαίες η turbina;

Αφου λοιπόν τα μέτρησα αυτά το πήγα και για έλεγχο σήμερα και δε βρήκαν τίποτα στη σκάστρα.

Αμφιβάλλω αν εβγάλαν τι σκάστρα ή αν ήταν σχολαστικοί για διαρροές σε κολάρα αλλα δυστηχώς δε με άφηναν με τίποτα να μείνω να τους παρακολουθώ...

Έχω μια υποψία ότι απλά κοιτάξαν για fault codes και τίποτα περισσότερο.

Για τον ήχο μου είπαν οτι είναι φυσιολογικός και έτσι κάνει η σκάστρα του GTI μόλις "ξεμπουκώσει" μετά απο μερικά χιλιόμετρα...

Δε συνηθίζω να πηγαίνω στα συνεργεία και να τους πρήζω (είμαι και μικρός) οπότε δεν επέμεινα παραπάνω.

Δεν έχω πρόβλημα να πάω και αλλού εκτός αντιπροσωπείας να το ελεγξω ακόμα και αν πληρώσω καμία εργατοώρα.

Έχετε κάποιον να μου προτείνεται; Πιστεύετε ότι έχει νόημα μετά και τις τελευταίες μετρήσεις του vagcom;

Μήπως είμαι υπερβολικός και τσάμπα αγχώνομαι; tongue.gif

Edited by lup0
Link to comment
Share on other sites

Η σκαστρα αν ειναι σκισμενη δεν βγαζει σφαλμα...Οποτε αν δεν ελενξαν τη σκαστρα και απλα το εβαλαν στον εγκεφαλο με Vag Com ειναι λογικο να σου ειπαν οτι δεν εχει κατι...Η σκαστρα πρεπει να ελεχθει!

Link to comment
Share on other sites

πιστευω και η n75 πρεπει να ελεγχθει

εγω ετσι την πατησα.οταν ηταν κρυο πηγαινε και οταν το μοτερ ερχονταν σε σωστη θερμοκρασια εμενε κλειστη η n75 πηγα αντιπροσωπεια δεν εβγαζε τιποτα το διαγνωστικο και δεν μου κανανε τιποτα

πηγα στον βελτιωτη μου και μου εβαλε μια αλλη ν75 και εφυγα με το αυτοκινητο μια χαρα(golf gt 1.4 170hp)

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω νεο θεμα, σημερα ακουσα εναν ηχο οταν βυθιζω το γκαζι.Αν καποιος απο εσας εχει τυχει να εχει αφησει π.χ. το κλειδι στη μιζα και να εχει ανοιξει το καπω, θα ακουσει απο τον κινητηρα εναν περιοδικο ηχο.Απ'οσο ξερω ειναι κατι σαν ηχος προειδοποιησης.Τελοσπαντων...εναν ιδιο περιπου ηχο ακουω κ οταν παταω εν κινησει τερμα το γκαζι.Πτωση αποδοσης δεν εχω παρατηρησει και νομιζω οτι οπως καθομαι, τον ακουω απο δεξια.Εχω την εντυπωση μαλιστα οτι τον ακουω σε πολυ μικρο βαθμο και οταν απλα εχω ανεβασει τις στροφες πιο ψηλα χωρις πιεση π.χ. στος 3500 ή 4000.Πιο εντονος ομως γινεται στο βυθισμα του γκαζιου.Εχει κανεις καμια ιδεα;

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω νεο θεμα, σημερα ακουσα εναν ηχο οταν βυθιζω το γκαζι.Αν καποιος απο εσας εχει τυχει να εχει αφησει π.χ. το κλειδι στη μιζα και να εχει ανοιξει το καπω, θα ακουσει απο τον κινητηρα εναν περιοδικο ηχο.Απ'οσο ξερω ειναι κατι σαν ηχος προειδοποιησης.Τελοσπαντων...εναν ιδιο περιπου ηχο ακουω κ οταν παταω εν κινησει τερμα το γκαζι.Πτωση αποδοσης δεν εχω παρατηρησει και νομιζω οτι οπως καθομαι, τον ακουω απο δεξια.Εχω την εντυπωση μαλιστα οτι τον ακουω σε πολυ μικρο βαθμο και οταν απλα εχω ανεβασει τις στροφες πιο ψηλα χωρις πιεση π.χ. στος 3500 ή 4000.Πιο εντονος ομως γινεται στο βυθισμα του γκαζιου.Εχει κανεις καμια ιδεα;

δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις φιλε μου...τι ηχος ειναι αυτος?μεταλικος?

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις φιλε μου...τι ηχος ειναι αυτος?μεταλικος?

Δυστυχως δεν μπορω να τον περιγραψω αλλιως. :)

Link to comment
Share on other sites

Ας πουμε οτι ειναι κατι σαν ξεφυσημα με πολυ λεπτη χροια.Οσοι ειχατε προβλημα με τη σκαστρα τι ηχο ειχε περιπου;Μαλλον θα παω αυριο να το κοιταξουν.

Link to comment
Share on other sites

Ας πουμε οτι ειναι κατι σαν ξεφυσημα με πολυ λεπτη χροια.Οσοι ειχατε προβλημα με τη σκαστρα τι ηχο ειχε περιπου;Μαλλον θα παω αυριο να το κοιταξουν.

Εγώ που είχα πρόβλημα είχα πτώση απόδοσης ψηλά, και δν έκανε καθόλου ήχο....ένα απειροελάχιστο... απ'ότι θυμάμαι...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που είχα πρόβλημα είχα πτώση απόδοσης ψηλά, και δν έκανε καθόλου ήχο....ένα απειροελάχιστο... απ'ότι θυμάμαι...

Δεν ξερω...μπορει και να ειναι ιδεα μου.Το πηγα σημερα αλλα δεν ειχαν χρονο.Απο Δευτερα λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

Τι ήταν τελικά Νάσο???

Εχει σταματησει να τον παρουσιαζει τον ηχο γιαυτο και δεν πηγα στην αντιπροσωπεια.Τι να πω;Παντως δεν παρατηρησα πτωση στην αποδοση.Θα περιμενω μηπως τον ξαναεμφανισει.

Link to comment
Share on other sites

Εχει σταματησει να τον παρουσιαζει τον ηχο γιαυτο και δεν πηγα στην αντιπροσωπεια.Τι να πω;Παντως δεν παρατηρησα πτωση στην αποδοση.Θα περιμενω μηπως τον ξαναεμφανισει.

Εισαι σιγουρος? tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.