peolinio Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Λοιπον παιδες τα φωτα σας ....Σε λιγο καιρο ο κολητος μ παιρνει το Μιτο ναι αυτο το κακομουτσουνο for me αμαξι (δεν θα σχολιασω το πισω μερος τ ) το οποιο ουτε λιγο ουτε πολυ θα βγαζει 155 αλογα με κινητηρα 1400κ.εκ. κ με εχει ξεσκισει στο δουλεμα θα φας την σκονη μ θα φας καροτσες θα φας τα ..........μου Εγω εχω tsi με τα 140 δηλαδη πιο λιγα αλογα κ πιο πολυ βαρος τι παιζει μπορω να ακουσω κ την γνωμη σας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Ευκολα το Mito μπροστα πιστευω....Για μενα ειναι ενα απο τα πιο ομορφα αμαξια που κυκλοφορησαν!Το προτιμω απο αλλα οπως 500 abarth-punto abarth-207 rallye! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex16v Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Λοιπον παιδες τα φωτα σας ....Σε λιγο καιρο ο κολητος μ παιρνει το Μιτο ναι αυτο το κακομουτσουνο for me αμαξι (δεν θα σχολιασω το πισω μερος τ ) το οποιο ουτε λιγο ουτε πολυ θα βγαζει 155 αλογα με κινητηρα 1400κ.εκ. κ με εχει ξεσκισει στο δουλεμα θα φας την σκονη μ θα φας καροτσες θα φας τα ..........μου Εγω εχω tsi με τα 140 δηλαδη πιο λιγα αλογα κ πιο πολυ βαρος τι παιζει μπορω να ακουσω κ την γνωμη σας? Κατ αρχην το δικο σου δεν ειναι 140 αλλα γυρω στα 155 ατια.Σιγουρα μια διαφορα στα κιλα ανα ιππο του δινει προβαδισμα, ομως με ενα προγραμματακι θα σε κοιταει με το κυαλι.Θα εισαι ευκολα 200, πραγμα που η Mito θελει πολυυυ πειραγμα για να φτασει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
developer Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Δοκίμασε BP Ultimate...2-3 διαδοχικά γεμίσματα...Αν χρησιμοποιεί 95άρα και έχεις και DSG θα σε χάσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Φιλε θα μεινεις πιο πισω απο την Μιτο λογω βαρους.Μην ξεχναμε οτι ειναι διαφορετικες κατηγοριες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted January 3, 2009 Author Report Share Posted January 3, 2009 διαφορεικη κατηγορια γιατι ?λογω βαρους?ιδια κιβυκα κ αλογα πανω κατω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
^panos^ Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 διαφορεικη κατηγορια γιατι ?λογω βαρους?ιδια κιβυκα κ αλογα πανω κατω Λόγω διαστάσεων, το ΜΙΤΟ ειναι στην κατηγορία του Polo, Punto, Ibiza κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Λόγω διαστάσεων, το ΜΙΤΟ ειναι στην κατηγορία του Polo, Punto, Ibiza κτλ Ακριβως.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Εγω δεν καταλαβα ομως (χωρις να ξερω τι και πως) γιατι η ΜΙΤΟ αν βαλει προγραμμα δεν ανεβαινει αλογα εξισου ευκολα με το γκολφ...Αντε να μην παει 200 που εχει το γκολφ αλλα 185-190 πιστευω ανετα...Τουρμπατο δεν ειναι αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Ίσως είναι στη φιλοσοφία που έχουν τα νέα Ιταλικά, με μικρό τούρμπο και ψηλή πίεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...