koumi Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Παιδιά έχω το tsi 140hp. Σε εμένα μου δείχνει στο αναλογικό όργανο λίγο παραπάνω απο 90 βαθμούς (1-2 χιλιοστά ο δείκτης παραπάνω απο 90 )...Παντως μου έχει κάνει εντύπωση ότι έχω συμπλήρώσει νερό στο ψυγείο μιά φορά και τώρα πάλι πλησιάζει στο minimum....Λετε να έχω κάνενα α΄΄αλο πρόβλημα???Το αμάξι έχει 6300κμ Θα κάνω το τεστ απο το κλιματισμό και θα σας πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 ας μου πει καποιος απο το κλίμα ποιός συνδιασμός δείχνει τι θερμοκρασία γιατι εχει ενα κάρο συνδιασμους και εχω χαθει μονο την ταχύτητα μπορεσα να βρω τα αλλα δεν καταλαβα και εχει καμια 30αρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Παιδιά έχω το tsi 140hp. Σε εμένα μου δείχνει στο αναλογικό όργανο λίγο παραπάνω απο 90 βαθμούς (1-2 χιλιοστά ο δείκτης παραπάνω απο 90 )...Παντως μου έχει κάνει εντύπωση ότι έχω συμπλήρώσει νερό στο ψυγείο μιά φορά και τώρα πάλι πλησιάζει στο minimum....Λετε να έχω κάνενα α΄΄αλο πρόβλημα???Το αμάξι έχει 6300κμΘα κάνω το τεστ απο το κλιματισμό και θα σας πω... Πιθανον να εχεις διαρροη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 ας μου πει καποιος απο το κλίμα ποιός συνδιασμός δείχνει τι θερμοκρασία γιατι εχει ενα κάρο συνδιασμους και εχω χαθει μονο την ταχύτητα μπορεσα να βρω τα αλλα δεν καταλαβα και εχει καμια 30αρια 19,2 ειναι ο συνδιασμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 ευχαριστώ φιλε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted January 17, 2009 Author Report Share Posted January 17, 2009 • 1.0: Temp as read by sensor in middle fan speed knob. • 1.4: Light intensity falling on same sensor. • 4.0: Outside Temp – front bumper • 4.1: Outside Temp – roof. • 4.2: Outside Temp – rear bumper (inside temp?) • 15.0: Oil Temp • 19.0: Uncorrected Speed (Km/h) • 19.1: Uncorrected Speed (Mp/h) • 19.2: Coolant Temp • 19.3: Tachometer (x100rpm) • 19.4: Oil Pressure • 25.0: Voltage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koumi Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Παιδιά έχω το tsi 140hp. Σε εμένα μου δείχνει στο αναλογικό όργανο λίγο παραπάνω απο 90 βαθμούς (1-2 χιλιοστά ο δείκτης παραπάνω απο 90 )...Παντως μου έχει κάνει εντύπωση ότι έχω συμπλήρώσει νερό στο ψυγείο μιά φορά και τώρα πάλι πλησιάζει στο minimum....Λετε να έχω κάνενα α΄΄αλο πρόβλημα???Το αμάξι έχει 6300κμΘα κάνω το τεστ απο το κλιματισμό και θα σας πω... Εμένα οι τιμές που πήρα ήταν απο 82 - 86 (κανάλι 19,2)....Μια χαρά τις βρίσκω....Οσον αφορά το νερό στο ψυγείο.....Οταν το αμάξι είναι κρύο(για πολλες ωρες) ο δείκτης είναι στο mimimun, ενώ όταν ειναι σε λειτουργία είναι περίπου στην μέση....Δεν νομίζω να έχω διαρροή..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 - τωρα για μια διακυμανση στις τιμες δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα αυτο που επρεπε να μας ενδιαφερει ειναι ποσο γρηγορα ερχεται στην σωστη θερμοκρασια το αντιψυκτικο,εαν ανεβαινει ευκολα παραπανω στο ζορισμα και ποσο χρονο θελει να επανελθει στην κανονικη του κατασταση (!) σωστη θερμοκρασια σημαινει εκτος απο οικονομια και καλυτερη αποδοση ιδιως σε θερμο κλιμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 - τωρα για μια διακυμανση στις τιμες δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα αυτο που επρεπε να μας ενδιαφερει ειναι ποσο γρηγορα ερχεται στην σωστη θερμοκρασια το αντιψυκτικο,εαν ανεβαινει ευκολα παραπανω στο ζορισμα και ποσο χρονο θελει να επανελθει στην κανονικη του κατασταση (!) σωστη θερμοκρασια σημαινει εκτος απο οικονομια και καλυτερη αποδοση ιδιως σε θερμο κλιμα Ακριβώς, όση ώρα δουλεύει το αμάξι στην προθέρμανση το μοτερ υπολειτουργεί, ούτε άλογα ονομαστικά βγάζει, όπως και οι τριβές είναι αυξημένες μαζί με τα NOx, CO.Ειδικά στα Turbo θέλει πιο πολύ προσοχή στο θέμα αυτό. Όσο για το αντιψυκτικό εαν θέλει 5 λεπτά για να ανέβει η θερμοκρασία στους 90οC με εξωτερικές συνθήκες 17-18οC φανταστείτε πόση ώρα θέλει για να πέσει από τους 100-110 (αν έχει υπερθερμανθεί λόγω διαρροής ψυκτικού ή άλλου προβλήματος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Εμένα οι τιμές που πήρα ήταν απο 82 - 86 (κανάλι 19,2)....Μια χαρά τις βρίσκω....Οσον αφορά το νερό στο ψυγείο.....Οταν το αμάξι είναι κρύο(για πολλες ωρες) ο δείκτης είναι στο mimimun, ενώ όταν ειναι σε λειτουργία είναι περίπου στην μέση....Δεν νομίζω να έχω διαρροή..... Διαρρόη έχεις όταν αναβοσβήνει το κόκκινο λαμπάκι της θερμοκρασίας, όσο και αν σου φαίνεται παράξενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 εγώ που είδα τη θερμοκρασία απο το κλίμα είναι πάντα καρφωμένη στους 89 C ούτε παραπάνω ούτε παρακάτω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 • 1.0: Temp as read by sensor in middle fan speed knob. • 1.4: Light intensity falling on same sensor. • 4.0: Outside Temp – front bumper • 4.1: Outside Temp – roof. • 4.2: Outside Temp – rear bumper (inside temp?) • 15.0: Oil Temp • 19.0: Uncorrected Speed (Km/h) • 19.1: Uncorrected Speed (Mp/h) • 19.2: Coolant Temp • 19.3: Tachometer (x100rpm) • 19.4: Oil Pressure • 25.0: Voltage Τα 19.4 και 15.0 που αφορουν το λαδι αμφιβαλλω αν ειναι σωστα.Τουλαχιστον στο δικο μου παραμενουν μονιμως μηδενικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 (edited) Τα 19.4 και 15.0 που αφορουν το λαδι αμφιβαλλω αν ειναι σωστα.Τουλαχιστον στο δικο μου παραμενουν μονιμως μηδενικα Σωστά ούτε νομίζω πως είναι γιατί σε μένα δείχνουν 65 με 70 είτε με κρύο είτε με ζεστό μοτέρ κάτι που είναι εντελώς ανορθόδοξο! Η θερμοκρασία του κινητήρα στο clima δείχνει 85 και στο vag-com 90 ακριβώς και σε κάποια logαρίσματα που έκανα πήγαινε 91 βαθμούς. Ποιο λέει την αλήθεια? ότι να'ναι! Edited January 23, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Σωστά ούτε νομίζω πως είναι γιατί σε μένα δείχνουν 65 με 70 είτε με κρύο είτε με ζεστό μοτέρ κάτι που είναι εντελώς ανορθόδοξο!Η θερμοκρασία του κινητήρα στο clima δείχνει 85 και στο vag-com 90 ακριβώς και σε κάποια logαρίσματα που έκανα πήγαινε 91 βαθμούς. Ποιο λέει την αλήθεια? ότι να'ναι! Δες στο μάνουαλ πόσους αισθητήρες θερμοκρασίας έχει τ'αμάξι σου πρώτα. Βέβαια 5 βαθμοί διαφορά αμφιβάλλω αν θα είναι από δύο διαφορετικούς αισθητήρες. Το πιο λογικό είναι να οφείλεται αυτή η διαφορά σε καλιμπράρισμα των αισθητήρων στο κύκλωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 (edited) Δες στο μάνουαλ πόσους αισθητήρες θερμοκρασίας έχει τ'αμάξι σου πρώτα. Βέβαια 5 βαθμοί διαφορά αμφιβάλλω αν θα είναι από δύο διαφορετικούς αισθητήρες. Το πιο λογικό είναι να οφείλεται αυτή η διαφορά σε καλιμπράρισμα των αισθητήρων στο κύκλωμα. Για την θερμοκρασία λαδιού λες? ¶ντε και να πούμε ότι η θερμοκρασία του λαδιού με πλήρες ζεστό μοτέρ είναι 70 (που δεν είναι) αλλά κι όταν είναι εντελώς κρύο αμέσως μετά την εκκίνηση είναι πάλι 70 ή 65? γιατί εγω αυτό βλέπω Μάλλον κάτι άλλο θα δείχνει αυτή η ένδειξη. Edited January 23, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 ¶λλο κουφό και αυτό όταν έχω στο φούλ την την ένταση του καλοριφέρ η θερμοκρασία που δείχνει όπως βλέπετε στην πρώτη φωτογραφία πέφτει στους 80 έχω δεί μέχρι και 78 ενώ όταν το βάζω στο χαμηλή ένταση (δεύτερη φώτο) ανεβαίνει στους 96! Σίγουρα ο θερμοστάτης τα έχει παίξει αλλά τι ρόλο μπορεί να παίξει η ένταση του καλοριφέρ στην θερμοκρασία του ψυγείου δεν μπορώ να καταλάβω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKITAS TSI Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 Αφου η ζεστη που παραγει το καλοριφερ,οφειλεται στο ζεστο νερο της μηχανης..... Μεσω του καλοριφερ αποβαλεται θερμοτητα απο το κυκλωμα του νερου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Αφου η ζεστη που παραγει το καλοριφερ,οφειλεται στο ζεστο νερο της μηχανης.....Μεσω του καλοριφερ αποβαλεται θερμοτητα απο το κυκλωμα του νερου... Σωστός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Αμα ειχες polo 6n, ibiza 99 κτλ θα το ηξερες, γιατι με τους θερμοστατες να τα παιζουν συχνα η μονη λυση ηταν το καλοριφερ στο φουλ -με 40 βαθμους εξω - :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Εαν δεις αλλαγή με το νεο θερμοστάτη ενημέρωσετο golf me ta 170 εχεις? Με τα 140 αλλα ίδιο μοτέρ ίδια λειτουργία, άλλαξα ηλεκτρονικό θερμοστάτη και όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό όπως δουλευε στην αρχή, η θερμοκρασία ποιά στο clima den ξεπερναει τους 86 βαθμούς από τους 104 που έβλεπα πριν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...