Jump to content
GIANNIS_1979

Sos ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΑΠΟ G60 ΣΤΟ Polo G40?

Recommended Posts

εάν ειναι το απλό θα θές σφίριλατα εντόσθια B) εάν έχεις το G40 και θές να γίνει G60 δεν νομίζω να έχεις πολλά ζόρια :lol:

Link to comment
Share on other sites

g40 ειναι απλα μου εσπασε το κομπρεσερ και μου ζητανε 500 ευρω :rolleyes::huh::huh: ενω βρηκα g60 με 200.στο γιουτουμπι ειδα μερικα g60 polo απλα το ποσταρα και εδω μηπως γνωριζει κανεις κατι σχετικο ;)

Link to comment
Share on other sites

g40 ειναι απλα μου εσπασε το κομπρεσερ και μου ζητανε 500 ευρω :rolleyes::huh::huh: ενω βρηκα g60 με 200.στο γιουτουμπι ειδα μερικα g60 polo απλα το ποσταρα και εδω μηπως γνωριζει κανεις κατι σχετικο ;)

Στειλε ενα pm στον alexiskayak_7 αυτος ασχολειται με G-Ladder, εκτος κι αν το δει...

Θα σου πει ακριβως τι πρεπει να κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Στειλε ενα pm στον alexiskayak_7 αυτος ασχολειται με G-Ladder, εκτος κι αν το δει...

Θα σου πει ακριβως τι πρεπει να κανεις...

+10000 εγγυηση αλεξανδρος ο ειδικος στα G :rolleyes::huh:

Link to comment
Share on other sites

αμά ήτανε G40, πανεύκολο να γίνει G60 o Alexiskayak_7 είναι μάνα στα G ;)

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ παιδια.εστειλα πμ στο φιλο,ομως στα σταλμενα μου δε φαινεται οτι το εστειλα.μηπως υπαρχει καποια ρυθμιση?

Γιαννη το καλυτερο που μπορεις να κανεις απροβληματιστα ειναι να βαλεις εναν compressor EATON M45 'η Μ62 απο μινι 'η Mercendes .Αυτο διοτι και ο κομπρεσορας του G60 ειναι προβληματικος-και ακριβος.

Οι ΕΑΤΟΝ ειναι μικροτεροι σε μεγεθος χωρις προβληματα για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα, με δικο τους λαδι (οχι απο το μοτερ ) απροβληματιστοι Το κοστος αγορας ειναι περιπου 500 euro (metaxeirismeno) η τοποθετηση πολυ πιο ευκολη απο τον G. Μακρια απο G

Link to comment
Share on other sites

στην τελική γιατί να μην το τουρμπίσει με μία Τ25 και να υσιχάσει?

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη το καλυτερο που μπορεις να κανεις απροβληματιστα ειναι να βαλεις εναν compressor EATON M45 'η Μ62 απο μινι 'η Mercendes .Αυτο διοτι και ο κομπρεσορας του G60 ειναι προβληματικος-και ακριβος.

Οι ΕΑΤΟΝ ειναι μικροτεροι σε μεγεθος χωρις προβληματα για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα, με δικο τους λαδι (οχι απο το μοτερ ) απροβληματιστοι Το κοστος αγορας ειναι περιπου 500 euro (metaxeirismeno) η τοποθετηση πολυ πιο ευκολη απο τον G. Μακρια απο G

κατ αρχας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.ομως που μπορω να βρω eaton?και τι μοντελο κλπ?

Link to comment
Share on other sites

και εγώ μία ψάχνωμαι για Kompressor μια για Turbo... αλλά ακόμα δεν έχω αποφασίσει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ποσα χλμ εχεις κανει με το πολακι?

ειναι περιπλοκα τα πραγματα B):D .κατ αρχας πηρα ενα g40 me 130.000χλμ σε γαμιστερη κατασταση το οποιο και τουμπαρα σε 2 μηνες <_< .μετα ελλειψη μαρουλιου βρηκα ενα το οποιο ηταν εντελως ρημαδι με σκοπο να βαλω τα πραγματα πανω απο το τρακαρισμενο.μετα απο κανα χρονο χρησης το μοτερ τα εφτυσε (το αφησα να τα φτυσει για να το αλλαξω με το αλλο) απο τρομπα λαδιου.οποτε μετα εβαλα το μοτερ απο το πρωτο polo και τωρα μετα απο 2.5 χρονια χρησης τα εφτυσε ο κομπρεσσορας.οποτε 130.000+περιπου 40.000=170.000 χλμ..ομως το δουλευα με μικρη τροχαλια τα τελευταια 2 χρονια.η μονη μ@@@κια μου ειναι οτι ειχα πουλησει κοψοχρονια το κομπρεσσερ απο το 1ο μοτερ που ητανε οκ.τεσπα σε κανα μηνα το πολακι θα παιρνει αερα απο κ03ς :D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

αμα σου ελεγα οτι δεν ξερω δεν θα ηταν ψεματα.βασικα το εχω σαν 2ο αμαξι και μετα το πασχα θα ειναι 3ο <_< .οποτε το βλεπω σαν χαβαλε το θεμα επειδη λυπαμαι να το πεταξω.και επειδη εχω ψιλοβαρεθει με τον κομπρεσσορα ειμαι ετοιμος να το τουρμπισω.τωρα αν ο ασθενης θα ζησει η θα πεθανει αυτο δεν το ξερω :lol::lol::D:D

Link to comment
Share on other sites

βάλε μιά Τ25 εκεί και θα είσαι Jet!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα...

Αν το πολακι το εχεις ετσι μονο και μονο 'για τις δουλειες' καλητερα να κρατησες τον G lader(40)

ΑΛΛΑ!

ΜΗΝ ξεχνας οτι ειναι μια ρουκετα...

Με μια καροτσα που δεν ξεπερναει τα 830κιλα σε συνδιασμο με μια οχι και τοσο τρελη ισχη (μεχρι 200αλογα) ξεμπαζωνεις πολλα συγχρονα δυνατα 2λιτρα...

Ειναι ενα πολυ καλο value for money και συνδιασμο ε την ασημοτητα του και την εμφανηση του (μονο για κοντραδικο δεν δειχνει!) την παταει ο οποιοηδηποτε...

Οσον αφορα το τουρμισμα μαζευω και εγω τα υλικα, αλλα δεν θα κρατησω το ιδιο μπλοκ και θα προτημησω καποια ΚΚΚ

ΜΗΠΩΣ-λεω ΜΗΠΩΣ πρεπει να κανεις το g 1ο αμαξι και να τα εχεις τα αλλα 'για τις δουλειες'...

Φιλικα, Αλεξανδρος

Edited by Alexiskayak_7
Link to comment
Share on other sites

Λευτερη για να βαλεις κομπρέσορα στο 6Ν πρεπει να βρεθει καποιος να σου φτιαξει τα brackets. Ξερεις καποιον που μπορει να κανει την δουλεια αυτη ή να τα εχει ετοιμα? Για rotrex κομπρεσορα εχω βρει μαγαζι στον net απο Δανια που με 300 ευρω εισαι ενταξει. Εδω Ελλαδα ξερουμε κανεναν?

BTW eaton κομπρεσορα στο ebay βρισκεις και με λιγοτερα απο 100 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

λογικά ο Αλέξης θα ξέρει που είναι μηχανικός και ασχολείτε... θα τα ξέρει απ' έξω και ανακατωτά...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.