svouras Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Λογικα θα βγαινει σε τετρακινητο μιας και το φτωχο gti θα εχει κινηση μπροστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 ερώτηση κρίσεως Scirocco R20T H Golf VI R20T? ποιό απο τα δύο <_< ??????????????????? Μην ανάβεις φυτίλια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 αναλογα τις επιδοσεις τα ευρω κ το τελικο αποτελεσμα που ακομα δεν τα ειδαμε απο κοντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Α , ολα κι ολα κυριε πωλητη ! Δεν μ ειπατε οτι ειναι 4κινητο ! Δεν το αγοραζω ! Καλυτερα να παρω το GTi ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 13, 2009 Author Report Share Posted February 13, 2009 γιατί η τετρακίνηση είναι άσχημη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) γιατί η τετρακίνηση είναι άσχημη? Για μένα προσωπικά είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου τύχει ! Η τετρακίνηση δεν σε προειδοποιεί ότι θα βγεις από τον δρόμο , όπως η μπροστά κίνηση που μπορείς να κανείς ανάποδο τιμόνι με λίγο γκάζι παραπάνω και να έρθεις στα ίσια σου ! Τετάρτη στην εξωτερική περιφερειακή πολύ πιο πριν από το συμβάν με την νταλίκα , στην ανηφόρα της γέφυρας από ΠΑΘΕ που στρίβουμε δεξιά στην γέφυρα για Σέρρες Καβάλα μετά την Mercedes Ιωαννίδης (όριο 70 χλμ στην στροφή ) ford mondeo ακριβώς από πίσω μου ήρθε με λίγα χιλιόμετρα παραπάνω και τον είδα από τον καθρέπτη του συνοδηγού να του φεύγει η μούρη και να προσπαθεί να το μαζέψει !!! Είχε πολύ νερό ο δρόμος λόγο βροχής και τελικά κατάφερε και το έκανε δυο σβούρες χωρίς να ακουμπήσει κανένα αυτοκίνητο που ακολουθούσε ούτε καμία μπαριέρα ! Ξέρεις που θα ήταν τώρα εάν δεν είχε μπροστά κίνηση και είχε είτε πίσω είτε τετρακίνηση ? Δεν το πίστευα αυτό που έβλεπα από τον καθρέπτη ! Εγώ προσωπικά είμαι κατά της τετρακίνητης και της πίσω κίνησης . Επίσης δες αυτό http://www.youtube.com/watch?v=HRGmtObqKeo , an Audi slips out on german Autobahn , και οχι extreme drift οπως λεει ο τιτλος του ! Υπαρχει κι ενα βιντεο με ενα κοκκινο evo στο πεταλο που εφυγε και πηρε και ανθρωπο μαζι εαν θυμαμαι καλα πριν χρονια , αλλα δεν το βρισκω ... Edited February 13, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 13, 2009 Author Report Share Posted February 13, 2009 τότε γιάτι τα κοριφέα αυτοκίνητα της Audi η το Skyline η το Evo h Lamborghini γιατί της πρωτιμούνε τετρακίνητες? ξέρουν κάτι λίγοτερο? σε στροφή με ολησθυρό δρόμο με αρκετά χλμ, με Audi A4 Quattro το μάζεψα τελευτέα στιγμή στο πέταλο του Αί-Γιώργη που πάς για Γιάννενα και το μόνο που είχα να πώ έγω και οι επιβένωντες και ο κάτωχος του αυτοκινήτου ότι η τετρακίνηση με κράτησε... και πιστεψέ έχω έρθει σε δύσκολες στηγμές που βλαστίμισα που δεν είχα τετρακίνηση στο Passat και με γλυτωνε το καλό Setup ανάρτησης anyway ο καθένας όπως τον βολέβει, ο καθένας έχει δική του οδηγηκή πρωτίμηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Η μόνη που θα μπορούσα να πω για εμένα πάντα οτι θα οδηγούσα αμάξι με τετρακίνηση είναι αύτη η τετρακίνηση της Saab , η XWD ! Κατανέμει έτσι την δύναμη του κινητήρα ώστε να μπορέσεις να κρατηθείς στον δρόμο Το εξελιγμένο αυτό σύστημα συμπληρώνεται και από ένα ενεργό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD). Είναι η πρώτη εφαρμογή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης σε αυτή την κατηγορία της αγοράς.Το eLSD μπορεί να μεταφέρει μέχρι 50% της μέγιστης πίσω ροπής μεταξύ των πίσω αξόνων, σε αυτόν που έχει τη μεγαλύτερη πρόσφυση. Υπό δύσκολες στρεπτικές συνθήκες ή όταν συμπληρώνεται μια μανούβρα με υψηλή ταχύτητα, όπως η αλλαγή λωρίδας, η σύντομη εφαρμογή περισσότερης ή λιγότερης ροπής σε ένα από τους δύο τροχούς βοηθά το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου να ακολουθήσει πιο πιστά την κατεύθυνση των μπροστινών τροχών. , . Ναι έχεις δίκαιο , ο καθένας όπως τον βολεύει Και εξάλλου , γούστα είναι αυτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Για μένα προσωπικά είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου τύχει ! Η τετρακίνηση δεν σε προειδοποιεί ότι θα βγεις από τον δρόμο , όπως η μπροστά κίνηση που μπορείς να κανείς ανάποδο τιμόνι με λίγο γκάζι παραπάνω και να έρθεις στα ίσια σου ! Τετάρτη στην εξωτερική περιφερειακή πολύ πιο πριν από το συμβάν με την νταλίκα , στην ανηφόρα της γέφυρας από ΠΑΘΕ που στρίβουμε δεξιά στην γέφυρα για Σέρρες Καβάλα μετά την Mercedes Ιωαννίδης (όριο 70 χλμ στην στροφή ) ford mondeo ακριβώς από πίσω μου ήρθε με λίγα χιλιόμετρα παραπάνω και τον είδα από τον καθρέπτη του συνοδηγού να του φεύγει η μούρη και να προσπαθεί να το μαζέψει !!! Είχε πολύ νερό ο δρόμος λόγο βροχής και τελικά κατάφερε και το έκανε δυο σβούρες χωρίς να ακουμπήσει κανένα αυτοκίνητο που ακολουθούσε ούτε καμία μπαριέρα ! Ξέρεις που θα ήταν τώρα εάν δεν είχε μπροστά κίνηση και είχε είτε πίσω είτε τετρακίνηση ? Δεν το πίστευα αυτό που έβλεπα από τον καθρέπτη ! Εγώ προσωπικά είμαι κατά της τετρακίνητης και της πίσω κίνησης . Επίσης δες αυτό http://www.youtube.com/watch?v=HRGmtObqKeo , an Audi slips out on german Autobahn , και οχι extreme drift οπως λεει ο τιτλος του ! Υπαρχει κι ενα βιντεο με ενα κοκκινο evo στο πεταλο που εφυγε και πηρε και ανθρωπο μαζι εαν θυμαμαι καλα πριν χρονια , αλλα δεν το βρισκω ... κουλος ο audιακιας! υπερδιορθωσεις εκανε συνεχως... κομενα χερια απο τους ομους εχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Speedy άσ'τα αυτά. Είσαι καύτης και γουστάρεις να αφήνεις κάτω την 1η......και θα μας τρελάνεις . Αν έχεις πάνω από 250 άλογα με μπροστά κίνηση δεν είναι και ότι καλύτερο. Η τετρακίνηση από αυτά τα άλογα και μετά είναι καλό να υπάρχει για να μπορεί το αμάξι να είναι ολοκληρωμένο και σε ευθείες και σε στροφές. Σίγουρα είναι ασφαλέστερη η τετρακίνηση όταν μιλάμε για τόσα άλογα. Τώρα εντάξει π.χ. αν πούμε για την τετρακίνηση που έχουν τα impreza 1.6 μόνο για καλό δεν είναι...αλλά άλλο αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Υπάρχουν καλές και κακές τετρακινήσεις. Εκείνη των SUV της Lexus π.χ. είναι for the festival (για τα πανηγύρια). Εκείνες των Impreza/Evo είναι κορυφαίες. Εξαιρετικές επίσης αν και πλέον γιάπικες παραμένουν οι Quattro με Torsen (Α4, Α5, Α6, Α8, Q5, Q7). Από τις υπόλοιπες, ξεχωρίζουν εκείνες με Haldex (Saab, Α3, 4Motion). Εϊναι σαν να λέμε 'οι καλύτερες από τις σκατένιες'. Όπως και να 'χει όμως, όταν η ροπή και τα άλογα ανεβαίνουν τότε το να έχεις τετρακίνηση καταντά μονόδρομος. Για οδηγούς με cojones όμως υπάρχει η τρίτη επιλογή. Η καλύτερη. Πίσω η κίνηση, στη μέση εσύ και -αν τα άλογα είναι πάρα πολλά και τα χέρια σου κουλά- μπροστά ο τάφος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Υπάρχουν καλές και κακές τετρακινήσεις. Εκείνη των SUV της Lexus π.χ. είναι for the festival (για τα πανηγύρια). Εκείνες των Impreza/Evo είναι κορυφαίες. Εξαιρετικές επίσης αν και πλέον γιάπικες παραμένουν οι Quattro με Torsen (Α4, Α5, Α6, Α8, Q5, Q7). Από τις υπόλοιπες, ξεχωρίζουν εκείνες με Haldex (Saab, Α3, 4Motion). Εϊναι σαν να λέμε 'οι καλύτερες από τις σκατένιες'. Όπως και να 'χει όμως, όταν η ροπή και τα άλογα ανεβαίνουν τότε το να έχεις τετρακίνηση καταντά μονόδρομος.Για οδηγούς με cojones όμως υπάρχει η τρίτη επιλογή. Η καλύτερη. Πίσω η κίνηση, στη μέση εσύ και -αν τα άλογα είναι πάρα πολλά και τα χέρια σου κουλά- μπροστά ο τάφος. Πίσω κίνηση και τα μυαλά στα κάγκελα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 18, 2009 Author Report Share Posted February 18, 2009 Σαν να λέμε Μ3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 γι αυτο βρειτε r32 golf 4 kai 5 οσο προλαβαινετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThanasisPali Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 το αυτοκινητο τα σπαει...το απολυτο πολυβολο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Σαν να λέμε Μ3? Mέσα στο μυαλό μου είσαι... :lol: Και ένα 350Ζ δεν θα με χάλαγε καθόλου. γι αυτο βρειτε r32 golf 4 kai 5 οσο προλαβαινετε. 40.000¤ για ένα Golf ήταν, είναι και θα είναι πολλά. Και αν το edition 30 ξεκίνησε από τα 34.000¤, το R20 θα ξεκινήσει λίγο παραπάνω, όπου το λίγο παραπάνω, θα είναι πολύ κοντά στα 40.000¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 παλι πολλα τα βρισκω για γκολφ οχι οτι δεν θα τα αξιζει (το γκαζι) αλλα ...παμε αλλου κ 8α αντικατασταθει γρηγορα οπως παει να γινει με το γκολφ 6 (βγηκε το 6 κ αναμενεται σε 4 χρονια το 7)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 γι αυτα που μπορει να σου προσφερει ειναι μια χαρα τα 40! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Σόρρυ αλλά το S3 ξεκινά από 42 χιλιάρικα και στον βασικό εξοπλισμό υπολείπεται ακόμη κι ενός GTI (με εξαίρεση τα Xenon). Αν ένα R20 λοιπόν βγαίνει στα 42 του βασικού S3 αλλά συμπεριλαμβάνει ψιψιψίνια όπως τετρακίνηση, καθίσματα α λα R32, Xenon, navi, ηλιοροφή κλπ τότε μιλάμε για πολύ καλή τιμή. Και μη μου πει κανείς ότι το ένα είναι Golf ενώ το άλλο Audi γιατί θα αρχίσω να κοπανάω το κεφάλι μου στον τοίχο. Τώρα, στα 40k ευρώ και σε αυτή την κατηγορία δε μπορώ να σκεφτώ άλλη εναλλακτική. Ένα Impreza κοστίζει κοντά 55. Ένα Evolution με SST πάει στα 62+. Flocus RS δε θα αγόραζα ποτέ γιατί έχω μια κάποια αυτοεκτίμηση. Η Opel σε λίγο θα φτιάχνει μίξερ με ημιάκαμπτο άξονα και φραπεδιέρες twinport στην Κίνα. Ένα μόνο αυτοκίνητο μου έρχεται στο μυαλό που είναι πιο αξιόλογο, πιο κυριλέ από Audi Και πιο αλήτικο από R20 αλλά κι αυτό ξεφεύγει σε τιμή: 135i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 αν ξεκινάει στο 40άρι... το αγώρασα απο τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Εγω λεω οτι θα ειναι κατι λιγο πιο κατω απο την τιμη του S3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Εγω λεω οτι θα ειναι κατι λιγο πιο κατω απο την τιμη του S3. Εσύ είσαι στον κόσμο της σβούρας..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 (edited) ρε παιδια σίγουρα θα είναι πιο φθηνό από ένα S3.... με αντίστοιχο εξοπλισμό φυσικά. 2λιτρος κινητήρας, το πλαισιο του golf οπότε σίγουρα πιο φθηνό. το S3 θα παραμείνει πιο executive, to golf θα έχει ίσως πιο extreme στήσιμο για να ξεχωρίζει αλλα πάντως θα ειναι πιο φθηνό.. ελπίζω το ESP τουλαχιστον σε αυτο να βγαίνει τελείως.. βέβαια ο haldex δεν ειναι και ότι καλύτερο για μπαντιλίκια αλλα τεσπα.... πάντως μπορει να κοροιδεύετε το subarou 1.6 εντάξει too slow για τετρακίνητο, αλλα αν οδηγήσεις ένα με τρια διαφορικά σε γλυστερό οδόστρωμα (με τα τεσσερα σε κάθε στροφή) θα καταλάβεις πόσο μούφα είναι o haldex από πλευράς οδηγικής απόλαυσης...(μουτρα μουτρα μουτρα!!!!) Y.Γ...μακάρι να χωρούσε στο golf να βάλουν την τετρακίνηση του S5....τότε θα ήταν πραγματικό Top Gun....η τουλάχιστον να έπιανε πρώτα πίσω και μετά μπροστά ο haldex (carrera 4 style)....πολλα θέλω???? Edited February 24, 2009 by tyxodioktis100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 25, 2009 Author Report Share Posted February 25, 2009 Y.Γ...μακάρι να χωρούσε στο golf να βάλουν την τετρακίνηση του S5....τότε θα ήταν πραγματικό Top Gun....η τουλάχιστον να έπιανε πρώτα πίσω και μετά μπροστά ο haldex (carrera 4 style)....πολλα θέλω???? Τύποτα ψυλοπράγματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 (edited) Aν βγει ετσι το r20 τοτε εχει θεσει σοβαρη υποψηφιοτητα να ειναι the next big thing...Λιγο το εσωτερικο του να αλλαξουν γιατι πηγα ειδα το golf 6 στην αντιπροσωπεια κ αυτη η κεντρικη κονσολα μου χει κατσει στο λαιμο...δε βλεπεται με τιποτα...καμια σχεση με τις ομορφες χειρολαβες που εχει σε κεινο το σημειο το πενταρι...Εξωτερικα στις φωτος φαινεται κουκλι αλλα μαλλον χρειαζεται αλλη ζαντα...Και αν ειναι και περιπου στα 40 χιλιαρικα (αντε 41) τοτε φυγαμε με χιλια..Το αυτοκινητο ειναι οπλο..και δε χρειαζεται βελτιωση..ποσο αλλο να παει??? Μεχρι και Πορσε 8α τσαγιαζει...Και θα ανοιγεις το παραθυρο και θα σε ρωταει ο πορσακιας: Τι ειναι αυτο? και συ θα απαντας απλα..."Μαμα" Edited February 26, 2009 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...