Jump to content
Stelios_Golf 6

Απορία σχετικά με το Turbo

Recommended Posts

Παιδιά ισχύει αυτό που λένε οτι στα golf με turbo πρέπει να αφήσεις την μηχανή αναμένη για 5 λεπτά αφούτου ακινητοποιηθεί το αμάξι για να μην χαλάσει το turbo ?

rocket.gifnew_rtfm.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν σβήσει ο κινητήρας όσο περιστρέφεται, τότε διακόπεται η παροχή λαδιού στο έδρανό της και σταματά να υπάρχει το οριακό στρώμα ανάμεσα στις δυο επιφάνειες του κουζινέτου, με αποτέλεσμα την πολύ γρήγορη φθορά του εδράνου ή ακόμη και το άμεσο σπάσιμο τουρμπίνας.

Όσο μικρό και να είναι το στροφείο, δεν παύει να χρειάζεται χρόνος για να πέσουν οι στροφές του.Όσο μεγαλύτερη τουρμπίνα, τόσο περισσότερος ο χρόνος. Σε μεγάλα τούρμπο (λ.χ.GT35) το στροφείο μπορεί να κάνει δύο-τρία λεπτά μέχρι να σταματήσει μετά την πλήρη επιτάχυνσή του και σε αυτό το διάστημα πρέπει να λιπαίνεται ώστε να μην φθαρεί πρόωρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται turbo timer. Δεν εχουμε να κανουμε με turbo κινητηρα του Punto. Απλα, αν το εχεις ξεσκισει το αμαξι, χαλαρη οδηγηση για κανα 5 λεπτο και αφησε το το πολυ 2 λεπτα με αναμενη τη μηχανη σταματημενο πριν το σβησεις. Για το ξεκινημα, περιμενεις να πεσουν οι στροφες (1 λεπτο περιπου) και χαλαρη οδηγηση στις 2000-2500 για 10 λεπτα και θα εισαι μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Επείσεις απο οσα είχα διαβάσει παλιότερα, η τουρμπινα ψύχεται μόνο με το λάδι της μηχανής αλλά αναπτύσει συγκριτικά πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασιες. Οταν σβήσεις αμέσως την μηχανή μετα απο έντονη οδήγηση η σχεδον πυρακτωμένη τουρμπίνα δεν προλαβαίνει να κρυώσει με αποτέλεσμα να ''ψησει'' την μικρή ποσότητα λαδιού που υπάρχει μέσα της. Αμα αυτό γίνεται συνέχεια η ποιότητα του λαδιού θα υποβαθμιστεί πολύ γρήγορα με συνέπεια φθορές στον κινητήρα αλλά κυρίως στην ίδια την τουρμπίνα που καταπονείται πολύ περισότερο.

Τώρα ο κολλητός μου που έχει LEon 1.8 TSI μου είπε πως έχει ενα σύστημα που συνεχίζει να κυκλοφορεί το λάδι, ακόμα και οταν κλείσει η μηχανη, αλλα δεν γνωρίζω αυτο κατα πόσο ειναι αλλήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ισχύει αυτό που λένε οτι στα golf με turbo πρέπει να αφήσεις την μηχανή αναμένη για 5 λεπτά αφούτου ακινητοποιηθεί το αμάξι για να μην χαλάσει το turbo ?

rocket.gifnew_rtfm.gif

Εγω παντος το αφηνω να κρυωσει κανα 2λεπτο ειτε το πινω ειται οχι
Link to comment
Share on other sites

Επείσεις απο οσα είχα διαβάσει παλιότερα, η τουρμπινα ψύχεται μόνο με το λάδι της μηχανής αλλά αναπτύσει συγκριτικά πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασιες. Οταν σβήσεις αμέσως την μηχανή μετα απο έντονη οδήγηση η σχεδον πυρακτωμένη τουρμπίνα δεν προλαβαίνει να κρυώσει με αποτέλεσμα να ''ψησει'' την μικρή ποσότητα λαδιού που υπάρχει μέσα της. Αμα αυτό γίνεται συνέχεια η ποιότητα του λαδιού θα υποβαθμιστεί πολύ γρήγορα με συνέπεια φθορές στον κινητήρα αλλά κυρίως στην ίδια την τουρμπίνα που καταπονείται πολύ περισότερο.

Τώρα ο κολλητός μου που έχει LEon 1.8 TSI μου είπε πως έχει ενα σύστημα που συνεχίζει να κυκλοφορεί το λάδι, ακόμα και οταν κλείσει η μηχανη, αλλα δεν γνωρίζω αυτο κατα πόσο ειναι αλλήθεια.

Απ'οσο ξερω ισχυει αλλα οσον αφορα το ρελαντι, εγω το αφηνω ετσι κι αλλιως διοτι μην ξεχνουμε οτι δεν ειναι μονο η τουρμπινα.Τα μεταλλα νομιζεις οτι αναπτυσουν μικρες θερμοκρασιες;Καλο ειναι να το αφηνεις λιγο στο ρελαντι.Δεν ειναι δα και τοσο τραγικο να περιμενουμε λιγακι.

Link to comment
Share on other sites

Επείσεις απο οσα είχα διαβάσει παλιότερα, η τουρμπινα ψύχεται μόνο με το λάδι της μηχανής αλλά αναπτύσει συγκριτικά πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασιες. Οταν σβήσεις αμέσως την μηχανή μετα απο έντονη οδήγηση η σχεδον πυρακτωμένη τουρμπίνα δεν προλαβαίνει να κρυώσει με αποτέλεσμα να ''ψησει'' την μικρή ποσότητα λαδιού που υπάρχει μέσα της. Αμα αυτό γίνεται συνέχεια η ποιότητα του λαδιού θα υποβαθμιστεί πολύ γρήγορα με συνέπεια φθορές στον κινητήρα αλλά κυρίως στην ίδια την τουρμπίνα που καταπονείται πολύ περισότερο.

Τώρα ο κολλητός μου που έχει LEon 1.8 TSI μου είπε πως έχει ενα σύστημα που συνεχίζει να κυκλοφορεί το λάδι, ακόμα και οταν κλείσει η μηχανη, αλλα δεν γνωρίζω αυτο κατα πόσο ειναι αλλήθεια.

Η τουρμπινα στα TSI ψυχεται και με νερο.Και στα 122 εχει και ξεχωριστο κυκλωμα για αυτην και το intercooler με δικο τους ψυγειο και αντλια.Στα αλλα μαλλον χρησιμοποιει το νερο του κυκλωματος της μηχανης.

Οσο για το ποσο θα περιμενεις αυτο που ειναι γενικα πιο αποδεκτο ειναι εαν το σκισεις να οδηγησεις λιγο χαλαρα και μετα κανα λεπτακι και εαν πας χαλαρα μολις παρκαρεις,βγαλεις ζωνη,μαζεψεις κινητα και εισαι ετοιμος σβηστο.Τωρα,ο καθενας κανει οτι θελει και πιστευει διοτι δικο του ειναι το αυτοκνιητο και καλα κανει.Μπορεις να περιμενεις οσο θελες.Δικη σου επιλογη.% λεπτα ειναι παραααααα πολλα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται turbo timer. Δεν εχουμε να κανουμε με turbo κινητηρα του Punto. Απλα, αν το εχεις ξεσκισει το αμαξι, χαλαρη οδηγηση για κανα 5 λεπτο και αφησε το το πολυ 2 λεπτα με αναμενη τη μηχανη σταματημενο πριν το σβησεις. Για το ξεκινημα, περιμενεις να πεσουν οι στροφες (1 λεπτο περιπου) και χαλαρη οδηγηση στις 2000-2500 για 10 λεπτα και θα εισαι μια χαρα.

τα turbo timer δεν κατασκευαστηκαν μονο για τα Punto GT...επισης δεν μιλαμε για turbo κινητηρα αλλα καθαρα για την τουρμπινα, τα 2 ή 3 ή 5 λεπτα αντι να καθεσαι μεσα στο αμαξι και να περιμενεις...βαζεις το turbo timer και καθαρισες...

Edited by gnisios
Link to comment
Share on other sites

Σε μία μικρή διαδρομή, έστω 10km, όπου το αυτοκίνητο οδηγείται χαλαρά και δεν "τουρμπίζει", υπάρχει κάποιος λόγος για να το δουλέψουμε στο ρελαντί πριν το σβήσιμο? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ε,ειπαμε!!

Αστο να δουλεψει μεχρι να βγαλεις την ζωνη σου και να παρεις το κινητο σου.Τωρα μην με ρωτησεις τι να κανεις στο βενζιναδικο.Εγω το σβηνω κατευθειαν.Επισης το 122 για παραδειγμα ειναι εξαιρετικα δυσκολο να μην το τουρμπισεις εστω και στα 10 χιλιομετρα.Εαν βαλεις ενα μπαρομετρο θα καταλαβεις.

Link to comment
Share on other sites

γιατι ειναι δυσκολο να μην το τουρμπισεις? εγω μεσα στην πόλη αν δεν με πιάσει η τρέλα πανω απο 2,500 δεν παει το στροφόμετρο... εκτος αν πιάνει εκει πέρα η τουρμπίνα...

Υ.Γ. στο κλίμα παιζει να δείχνει πιεση τουρμπίνας?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ισχύει αυτό που λένε οτι στα golf με turbo πρέπει να αφήσεις την μηχανή αναμένη για 5 λεπτά αφούτου ακινητοποιηθεί το αμάξι για να μην χαλάσει το turbo ?

rocket.gifnew_rtfm.gif

καλημερα Στελιο. μη σε αγχωνει αυτο, αρκει να κανεις σωστες ενεργειες στο αμαξι. οπως ειπε και ο φιλος παρακατω, οταν αναβεις τον κινητηρα, αστο κανα λεπτο περιπου μεχρι να πεσουν οι στροφες. μετα να οδηγας μεχρι τις 2000 στροφες περιπου μεχρι να ζεσταθει καλα ο κινητητρας και μετα μπορεις να του πιεις το αιμα. πολυ σημαντικο ειναι, οταν γυρνας απο ταξιδι, να αφηνεις τον κινητηρα κανα 10-15 λεπτα περιπου αναμενο προτου το σβησεις, οπως κανω κι εγω. ειμαι στα 71000χλμ tsi140και (φτου φτου) ολα τελεια. ποτε μην ακουσεις τις μαλακιες που λενε για το turbo στα golf, αρκει κι εσυ να το προσεχεις οπως ειπαμε.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα Στελιο. μη σε αγχωνει αυτο, αρκει να κανεις σωστες ενεργειες στο αμαξι. οπως ειπε και ο φιλος παρακατω, οταν αναβεις τον κινητηρα, αστο κανα λεπτο περιπου μεχρι να πεσουν οι στροφες. μετα να οδηγας μεχρι τις 2000 στροφες περιπου μεχρι να ζεσταθει καλα ο κινητητρας και μετα μπορεις να του πιεις το αιμα. πολυ σημαντικο ειναι, οταν γυρνας απο ταξιδι, να αφηνεις τον κινητηρα κανα 10-15 λεπτα περιπου αναμενο προτου το σβησεις, οπως κανω κι εγω. ειμαι στα 71000χλμ tsi140και (φτου φτου) ολα τελεια. ποτε μην ακουσεις τις μαλακιες που λενε για το turbo στα golf, αρκει κι εσυ να το προσεχεις οπως ειπαμε.

eyxaristo polli gia tis xrisimes symboules !!!!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα Στελιο. μη σε αγχωνει αυτο, αρκει να κανεις σωστες ενεργειες στο αμαξι. οπως ειπε και ο φιλος παρακατω, οταν αναβεις τον κινητηρα, αστο κανα λεπτο περιπου μεχρι να πεσουν οι στροφες. μετα να οδηγας μεχρι τις 2000 στροφες περιπου μεχρι να ζεσταθει καλα ο κινητητρας και μετα μπορεις να του πιεις το αιμα. πολυ σημαντικο ειναι, οταν γυρνας απο ταξιδι, να αφηνεις τον κινητηρα κανα 10-15 λεπτα περιπου αναμενο προτου το σβησεις, οπως κανω κι εγω. ειμαι στα 71000χλμ tsi140και (φτου φτου) ολα τελεια. ποτε μην ακουσεις τις μαλακιες που λενε για το turbo στα golf, αρκει κι εσυ να το προσεχεις οπως ειπαμε.

10 με 15 λεπτα ειναι παρα πολυ για να το εχεις στο ρελαντι. Δεν ειναι και τοσο πιεσμενα τα μοτερ μας...

Πιστευω οτι ενα με δυο λεπτα αρκουν.

Link to comment
Share on other sites

10 με 15 λεπτα ειναι παρα πολυ για να το εχεις στο ρελαντι. Δεν ειναι και τοσο πιεσμενα τα μοτερ μας...

Πιστευω οτι ενα με δυο λεπτα αρκουν.

καλημερα geok. σωστο αυτο που λες, ισως και 2 λεπτα να ειναι αρκετα, απλα καμια φορα για λογους σιγουριας... ξερεις.. κολληματα του καθενος..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.