Guest serres Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) παιδιά είχα το ίδιο πρόβλημα το 2006 με το golf 5 1.6 fsi. κατέβασα δυο φορες σαζμάν μέσα στην εγγύηση στον Φιλοσιδη την πρώτη φορα μου άλλαξαν δίχαλο πλατό και ρουλεμάν όμως μετά από 10000 χιλ άρχισε πάλι να τρίζει ο συμπλέκτης την δεύτερη φορα μου αλλα βάλανε δίχαλο και πλάττω από audi Α3 καθώς και ένα ειδικό γκράσο πάνω στο δίχαλο όπως τους είπα κι εγώ γιατί το είχα ψάξει παρα πολλύ. Από τότε έχω κάνει αλλα 30000 χιλ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Edited March 3, 2010 by Speedy Greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) παιδιά είχα το ίδιο πρόβλημα το 2006 με το golf 5 1.6 fsi. κατέβασα δυο φορες σαζμάν μέσα στην εγγύηση στον Φιλοσιδη την πρώτη φορα μου άλλαξαν δίχαλο πλατό και ρουλεμάν όμως μετά από 10000 χιλ άρχισε πάλι να τρίζει ο συμπλέκτης την δεύτερη φορα μου αλλα βάλανε δίχαλο και πλάττω από audi Α3 καθώς και ένα ειδικό γκράσο πάνω στο δίχαλο όπως τους είπα κι εγώ γιατί το είχα ψάξει παρα πολλύ. Από τότε έχω κάνει αλλα 30000 χιλ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. . το ζητημα ειναι οτι πηγα αντιπροσωπια και ειπαν δεν ειναι τιποτα ουτε χρειαζεται διχαλο ή κατι αλλο!!!εγω δεν θελω να ακουγεται ομως ...δεν εχω καποιο προβλημα αποδοσης στο συμπλεκτη ουτε γενικως το ζοριζω ολα ειναι νορμαλ...μονο αυτο τι ενοχλητικο τριξιμο οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο ...λεω να το σηκωσω μονος μου μπας και δω τιποτε μηπως γρασαρει πουθενα.... Edited March 3, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Aν βγάλεις άκρη πες μου...Και σε εμένα τρίζει αν ζεσταθεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serres Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 (edited) το ζητημα ειναι οτι πηγα αντιπροσωπια και ειπαν δεν ειναι τιποτα ουτε χρειαζεται διχαλο ή κατι αλλο!!!εγω δεν θελω να ακουγεται ομως ...δεν εχω καποιο προβλημα αποδοσης στο συμπλεκτη ουτε γενικως το ζοριζω ολα ειναι νορμαλ...μονο αυτο τι ενοχλητικο τριξιμο οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο ...λεω να το σηκωσω μονος μου μπας και δω τιποτε μηπως γρασαρει πουθενα.... φίλε σε πολλές επίσημες αντιπροσωπείες δεν ξέρουν τι τους γίνετε είναι ικανοί μόνο να αλλάζουν λάδια και κάνα φίλτρο τίποτα παραπάνω . Αν σηκώσεις το αυτό σου δεν θα καταφέρεις να κάνεις κάτι γιατί το ειδικό γράσο μπαίνει εσωτερικά στο σασμάν πάνω στο δίχαλο και θα πρέπει να κατεβει σαζμάν οποτε μην κουράζεσαι ούτε υπάρχει καμια ντίζα γιατί ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός.μην ανησυχείς βεβαια για το golf γιατί δεν θα σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα κάπου αλλου απλά μονο θα τρίζει ο συμπλέκτης σου. Edited March 3, 2010 by Speedy Greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 (edited) / θελει αλλαγη σιγουρα ή μπορει να το γρασαρεις με καποιο τροπο?αν θελει αλλαγη αν ξερει κανεις το κοστος θα ηταν χρησιμο το ξαναρωταω.... φιλε καλημερα.μην ασχολεισαι.δεν θα βρεις ακρη γιατι ο θορυβος επανερχεται.εγω αλαξα τα παντα σασμαν διχαλο τρομπακια(εχει 2)βεβαια για αλλο προβλημα οι θορυβοι σταματησαν αλλα επανηρθαν πολυ συντομα.ε απο τοτε σταματησα να ασχολουμαι....μην ανησυχεις δεν θα σου δημιουργησει προβλημα..περα απο το κολοτριξιμο Edited March 3, 2010 by panosss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 πηγα και μου εβαλαν ενα σπρευ wurth στο διχαλο δεν κατεβασαν σασμαν απλως ξηλωσαν το φιλτροκουτι οπου ειχαν προσβαση...το τριξιμο σταματησε αλλα μετα απο δυο μερες ξαναρχισε...μηπως εχει κανεις ΕΤΚΑ οπου να φαινεται το σημειο που ειναι το διχαλο ωστε να ξαναβαλω μονος μου??επισης τι ειναι καλο να βαλω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Ρωτησα και εγω σε συνεργειο για το θεμα γιατι και ο δικος μου τριζει.Μου εξηγησε οτι το διχαλο στην αντιθετη ακρη απο αυτη της τρομπας στηριζεται σε ενα πλαστικο εξαρτημα το οποιο ειναι σαν μπιλια.στις πρωτες παρτιδες golf αυτη η μπιλια δεν ειχε αυλακωσεις με αποτελεσμα να χανει μετα απο καιρο το γρασσο της.Μου ειπε επισης πως οταν τα παραπονα απο πελατες ηταν εντονα, κατεβαζαν σασμαν και πανω σε αυτη τη πλαστικη μπιλια εκαναν 2 χαρακιες με ενα πριονι σε σχημα σταυρου ωστε μετα την αρμωση και το νεο γρασσαρισμα να κραταει το γρασσο λογω των χαρακιων. Επειτα απο λιγο καιρο ομως η ιδια η VW αλλαξε το ανταλακτικο αυτο και πλεον το παραγει με αυτες τις χαρακιες εργοστασιακα!!!!Το κοστος του ανταλακτικου ειναι 1 ευρω!αλλα προκειμενου να κατεβει σασμαν καλυτερα να τριζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 (edited) Φίλε μου εγώ θα σου πω τα ανάποδα από όλα τα παιδιά από πάνω! Μου έκανε και εμένα τα ίδια πριν κάμποσο καιρό αλλά παρ' ότι περίεργος με τους θορύβους, το άφησα μπας και περάσει... Μετά από λίγο καιρό, και αφότου το έκανε 1-2 μήνες, πράγματι σταμάτησε να το κάνει από μόνο του, και από τότε δεν έχει ξανα ακουστεί κάτι. Οπότε πριν προβείς σε...δραστικές λύσεις, δώσε λίγο χρόνο μπας και... Edited March 20, 2010 by midiangr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 (edited) To δικό μου (VI) τρίζει στο τέλος της διαδρομής του πενταλ μετα από 2-3 ώρες ταξίδι. Το τρίξιμο είναι παρόμοιο με αυτό που έκανε στο γερο-polo όταν ξεραινόταν η ντίζα (ή ήθελε γράσο κάτω από το πεντάλ). Τι να κοιτάξω τώρα που θα το πάω για λάδια ? Edited August 1, 2010 by aga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...