poen Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 καλησπερα εχω γυρο στα 9000 χμ και ηδη εχω εντοπισει διαφορα προβληματα! αρχικα αυτον τον εκνεβρστικο ηχο τσιριγματος τον φρενων απο τα 6000 χμ. κολλαει συνεχως ο διακοπτης για το παραθυρο του οδηγου... "κλοτσαει" 4 στις 10 η οπισθεν τελος τον τελευταιο καιρο αργει πολυυυυυυ να ανικσει απο 5η σε 6η δλδ με 5η στις 2000 σερνετε μεχρι τις 3000 ακομα θελω να μου πειτε αν ειναι φυσιολογικο το οτι ωταν ξεκιναει ο κηνιτηρας δεν περναει τις 1500 στροφες.. δεν θα επρεπε εστο για ενα δυο δευτερολεπτα να ανεβαζει πιο πολλες στροφες με το γυρισμα της μιζας? δεν ξερω αλλα νομιζω πως καλυτερα να πηγαινα σε gt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 1)τσιριγμα?εννοεις το τριξιμο οταν εισαι σχεδον σταματημενος και σε γωνια? 2)να πας να στον αλλαξουν 3)μηπως να αλλαξεις τον τροπο που τις βαζεις?και εμενα εαν δεν εχω σταματησει πληρως η δεν εχω πατησει καλα τον συμπλεκτη τις πεταει τις περρισοτερες. 4)φυσιολογικο το βλεπω.ουτε η τουρμπινα εχει καν αρχισει να γυριζει εκει.Παλι καλα που εχουν knock sensor αυτα τα μοτερ 5)Αυτο αναλογα με την θερμοκρασια.Εχω παρατηρησει οτι οταν κανει πολυ κρυο καττω απο 10 βαθμους δεν ανεβαζει στροφες καθολου και επισης οταν ειναι παλι ζεστος δεν το κανει που ειναι λογικο. Να σου πω το 1,2,3,5, δεν θα εβλεπες καμια διαφορα εαν επερνες το GT.Οσο για το 4 κατεβασε και καμια ταχυτητα.Δεν ειναι diesel.Εκει το 140-160-170 μπορει να δουλευοθν καλυτερα λογω του κομπρεσσορα.ουλαχιστον εγω δεν επιταχυνω απο 2000 και πεμτη.Για λιγο τεταρτη να παρει τα πανω του και μετα 5η.1400 ειναι το ρημαδι οχι 2λιτρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 12, 2009 Author Report Share Posted April 12, 2009 οχι χωρις να ειμαι σε κλιση... πχ οταν φρεναρω σε φαναρι λιγο πριν σταματησει τελιως σφυριζουν τα τακακια λογικα λες και ειναι λιωμενα τελειως... στην Καρεντα που ρωτησα μου ειπαν πως ειναι οικολογικα τα τακακια κλπ και φθηρονται ποιο ευκολα γιαυτο και ακουγεται ο θορυβος.. Αυτο που ειπα για τις στροφες στο ξεκηνιμα το κανει παντα δεν εχει ανεβασει ποτε πανο απο 1500 Ktm εχεις την ιδια εκδοση με εμενα? α και κατι ακωμα.. τσιμπαει λαδια συνεχεια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 λαδακια θα τσιμαει ακομα μεχρι να στρωσει.εμενα σταματησε στην πρωτη περιπου αλλαγη. Με τε φρενα και εμενα εχει καποιο ηλιθιο ηχο στο σταματημα.Αλλα οχι στην ευθεια σαν λεωφορειο.πχ οταν κατεβαινω πεζοδρομια σιγα-σιγα κτλ.Και το περρισοτερο εχει φυγει τωρα που φαγωθηκαν λιγο τα τακακια. Με τις στροφες δεν καταλαβα το προβλμα σου. Ναι εχουμε εαν ειδα καλα το ιδιο αμαξι.gt sport 122. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 12, 2009 Author Report Share Posted April 12, 2009 οταν βαζεις μπρος.. δεν ανεβαζει στροφες εστω για ενα δυο δευτερα? το ιδιο εχουμε λαδια μεχρι το πρωτο σερβις συμπληρωσες? εμενα ειναι λιγο πανω απο τη μεση στη vw που πηγα να παρω τα λαδια για να σημπληρωσω μου ειπαν πως ετσι πρεπει να λειτουργουν οι τσι κηνιτηρες πως δλδ δεν πρεπει να ειναι μεχρι τερμα πανω τα λαδια :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 αυτο θελω να σου πω.Μαλλον εξαρταται απο την εξωτερικη θερμοκρασια.Οταν εχει πολυ κρυο και πολυ ζεστη δεν ανεβαζει ουτε για 1 δευτερο.Οταν εχει χαλαρο καιρο το κανει για μερικα δευτερολεπτα. Μεχρι την πρωτη αλλαγη στις 10.000 που εκανα εβαλα 450 περιπου γραμμαρια.Μετα δεν εχω βαλει καθολου.Αντε να θελει τωρα που πλησιαζω τα 21.000 αλλα 100 γραμμαρια γιατι εχει κατεβει πολυ-πολυ λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 (edited) Τα φρενα εναν ηχο λογικο ειναι να τον κανουν .Απο τοτε που αλλαξαν τα υλικα κατασκευης τους πολλα τακακια το κανουν.Κι ενας φιλος μου αλλαξε προδφατα και τσιριζουν.Οσο για την εκκινηση, οταν το αυτοκινητο κρινει θα ανεβασει στροφες στην αρχη.Αν δε χρειαζεται δε θα το κανει.Δεν ειναι κανονας.Αυτο με την οπισθεν το κανεθι σε πολλους.Και σε μενα.Ετσι ειναι το κιβωτιο δυστυχως.Δεν εχει συγχρονιζε η οπισθεν.Η βαλε δευτερα πριν βαλεις οπισθεν ή πριν βαλεις οπισθεν κρατησε για 2 δευτερολεπτα κρατημενο το συμπλεκτη και μετα βαλε οπισθεν.Και με τους δυο τροπους δε θα σου ξανακανει καποιον ηχο οταν κουμπωνεις την οπισθεν. Edited April 12, 2009 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 αργει πολυυυυυυ να ανικσει απο 5η σε 6η δλδ με 5η στις 2000 σερνετε μεχρι τις 3000 Ρε φίλε 5η και με 2000 στροφές που πάς? μάλλον πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο που οδηγείς! Ρε Γιώργο ΚΤΜ σοβαρά σου έκαψε λάδι στην αρχή? υπάρχει άλλος που να του έχει κάψει λάδι? Εμένα ρε δεν κατέβηκε καθόλου ποτέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 14, 2009 Author Report Share Posted April 14, 2009 Ρε φίλε 5η και με 2000 στροφές που πάς? μάλλον πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο που οδηγείς!Ρε Γιώργο ΚΤΜ σοβαρά σου έκαψε λάδι στην αρχή? υπάρχει άλλος που να του έχει κάψει λάδι? Εμένα ρε δεν κατέβηκε καθόλου ποτέ. φιλε μου απλα σε αλλα 1400αρια και χωρις τουρμπινα το εσθημα του γκαζιου ειναι ποιο δυνατο.. τεσπα δεν ηθελα να κρινεις τον τροπο οδηγισης μου.. πσ και εμενα μου τσιμπαει λαδια σημερα συμπληρωσα 400 ml στα 9000 χμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 (edited) Ρε φίλε 5η και με 2000 στροφές που πάς? μάλλον πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο που οδηγείς!Ρε Γιώργο ΚΤΜ σοβαρά σου έκαψε λάδι στην αρχή? υπάρχει άλλος που να του έχει κάψει λάδι? Εμένα ρε δεν κατέβηκε καθόλου ποτέ. τωρα που εβαλες προγραμμα παρακολουθησε το πιο εντατικα 2000 στροφες με 5η κ 70 σε πειραζει κοσμα? Edited April 14, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Εκαψε λιγο στην αρχη.Φυσιολογικοατο ειναι μεχρι να ερθουν οι ανοχες εκει που πρεπει. Μαλλον δεν ξεςρεις να μετρας τα λαδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 καλησπερα εχω γυρο στα 9000 χμ και ηδη εχω εντοπισει διαφορα προβληματα!αρχικα αυτον τον εκνεβρστικο ηχο τσιριγματος τον φρενων απο τα 6000 χμ. κολλαει συνεχως ο διακοπτης για το παραθυρο του οδηγου... "κλοτσαει" 4 στις 10 η οπισθεν τελος τον τελευταιο καιρο αργει πολυυυυυυ να ανικσει απο 5η σε 6η δλδ με 5η στις 2000 σερνετε μεχρι τις 3000 ακομα θελω να μου πειτε αν ειναι φυσιολογικο το οτι ωταν ξεκιναει ο κηνιτηρας δεν περναει τις 1500 στροφες.. δεν θα επρεπε εστο για ενα δυο δευτερολεπτα να ανεβαζει πιο πολλες στροφες με το γυρισμα της μιζας? δεν ξερω αλλα νομιζω πως καλυτερα να πηγαινα σε gt... σορρυ που ξεθαβω το θεμα αλλα με 5η και 2000 στροφες σε ευθεια (οχι ανηφορα) ανοιγει παρα πολυ καλα δεν καταλαβαινω τι αισθηση σου δινει και λες οτι σερνετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Εγω να δειτε τι επαθα.Βαζω 5η στα 40 και τρεμει ολο το αυτοκινητο.Μαλλον θα το πουλησω....δεν παει αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 χαχα τι μλκς που να δεις με 6η και 40 πως κανει λες και θα ανοιξει το καπο της μηχανης και θα τα ξερασει ολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 19, 2009 Author Report Share Posted June 19, 2009 καλα πλακα μου κανετε; δλδ αναγκαστικα πρεπει να το σκιζω; τοσο περιεργο ειναι να μην ξεπερναω τις 3000 που ενταξι τις παραξεπερναω αλλα δεν εχει να λεει. το θεμα ειναι πως το αμαξι αλιως απεδιδε στην αρχη κ αλιως τωρα και δεν νομιζω πως θα επρεπε να υπαρχει «προβλημα» με την 5η λιγο πανω απο τις 2000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 μα δεν χρειαζεται να ξεπερνας τις 3000... και η 5η και η 6η απο τις 1500 (και απ τις 1200 ακομα) ανοιγουν παρα πολυ καλα... τωρα δεν ξερω αν υπαρχει καποιο προβλημα με το αμαξι σου και δεν τραβαει με 5η και 2000... εγω κανω ανετα προσπεράσεις με 5η και 6η απο 1500 στροφες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geok100 Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 μα δεν χρειαζεται να ξεπερνας τις 3000... και η 5η και η 6η απο τις 1500 (και απ τις 1200 ακομα) ανοιγουν παρα πολυ καλα... τωρα δεν ξερω αν υπαρχει καποιο προβλημα με το αμαξι σου και δεν τραβαει με 5η και 2000... εγω κανω ανετα προσπεράσεις με 5η και 6η απο 1500 στροφες... +1 Αυτο ειναι το ωραιο στα αμαξια μας.Επιταχυνση απο λιγες στροφες και με ολες τις σχεσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 +1Αυτο ειναι το ωραιο στα αμαξια μας.Επιταχυνση απο λιγες στροφες και με ολες τις σχεσεις. Ακριβώς!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 λαδακια θα τσιμαει ακομα μεχρι να στρωσει.εμενα σταματησε στην πρωτη περιπου αλλαγη.Με τε φρενα και εμενα εχει καποιο ηλιθιο ηχο στο σταματημα.Αλλα οχι στην ευθεια σαν λεωφορειο.πχ οταν κατεβαινω πεζοδρομια σιγα-σιγα κτλ.Και το περρισοτερο εχει φυγει τωρα που φαγωθηκαν λιγο τα τακακια. Με τις στροφες δεν καταλαβα το προβλμα σου. Ναι εχουμε εαν ειδα καλα το ιδιο αμαξι.gt sport 122. Έχω το TSi 140HP. Για τα λαδάκια είναι σίγουρο ότι μετά την πρώτη αλλαγή δε θα κάψει ούτε σταγόνα - μην αγχώνεσαι. Έχω την αίσθηση ότι κάτι συμβαίνει με το μαμίσιο λάδι (δεν πρέπει να είναι και ότι καλύτερο). Επίσης, ίσως στην Γερμανία να βάζουν 0W30 λόγω πιο κρύου κλίματος. Εγώ άλλαξα λαδάκια στα 13900 Km και είχε τσιμπήσει 0,5 λίτρο. Τώρα ξανάλλαξα στο 2ο service στα 29200 Km και δεν είχε κάψει ούτε σταγόνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstadin Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Έχω το TSi 140HP. Για τα λαδάκια είναι σίγουρο ότι μετά την πρώτη αλλαγή δε θα κάψει ούτε σταγόνα - μην αγχώνεσαι. Έχω την αίσθηση ότι κάτι συμβαίνει με το μαμίσιο λάδι (δεν πρέπει να είναι και ότι καλύτερο). Επίσης, ίσως στην Γερμανία να βάζουν 0W30 λόγω πιο κρύου κλίματος. Εγώ άλλαξα λαδάκια στα 13900 Km και είχε τσιμπήσει 0,5 λίτρο. Τώρα ξανάλλαξα στο 2ο service στα 29200 Km και δεν είχε κάψει ούτε σταγόνα. τι λαδια έβαλες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Έχω το TSi 140HP. Για τα λαδάκια είναι σίγουρο ότι μετά την πρώτη αλλαγή δε θα κάψει ούτε σταγόνα - μην αγχώνεσαι. Έχω την αίσθηση ότι κάτι συμβαίνει με το μαμίσιο λάδι (δεν πρέπει να είναι και ότι καλύτερο). Επίσης, ίσως στην Γερμανία να βάζουν 0W30 λόγω πιο κρύου κλίματος. Εγώ άλλαξα λαδάκια στα 13900 Km και είχε τσιμπήσει 0,5 λίτρο. Τώρα ξανάλλαξα στο 2ο service στα 29200 Km και δεν είχε κάψει ούτε σταγόνα. +1 , το ιδιο ακριβως παρατηρησα εγω και στο δικο μου. μετα την πρωτη αλλαγη ολα ΟΚ. Λαδια Castrol EDGE 5-30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 23, 2009 Author Report Share Posted June 23, 2009 Λαδια δεν ξανακαψε στο δικο μου απο τοτε που συμπληρωσα και ολα τα υπολιπα εκτος απο ενα θεμα αποδωσης κηνιτηρα ειναι οκ τωρα! ο διακοπτης στματισε να κανει τα δικα του και τα φρενα δεν ακουγονται ποια.. ειμαι πολυ ψειρας οσο τα ψαχνω και τα σκευτομαι βρισκω κιαλα! πφφφφφ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...