stig Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Παιδιά καλησπέρα. Χθες έβαλα στο δυναμόμετρο το TSi μου. Το αποτέλεσμα ηταν 150,8 bhp (διορθωμένη ισχύς). Έχει κάνει κάποιος άλλος δυναμομέτρηση σε μαμά TSi; Θα ήθελα όποιος γνωρίζει από τα τεχνικά στοιχεία που θα δει στη φωτογραφία της δυναμομέτρησης, να κάνει κάποια σχόλια (sorry που δε φαίνεται τόσο καθαρά). Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στις τιμές φαίνεται "Ισχύς τροχού=97,4", ενώ στο διάγραμμα, η αντίστοιχη τιμή φαίνεται γύρω στα 106 bhp! Σε όσες δυναμομετρήσεις έχω δει, αυτά προφανώς πρέπει να συμπίπτουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Παιδιά καλησπέρα.Χθες έβαλα στο δυναμόμετρο το TSi μου. Το αποτέλεσμα ηταν 150,8 bhp (διορθωμένη ισχύς). Έχει κάνει κάποιος άλλος δυναμομέτρηση σε μαμά TSi; Θα ήθελα όποιος γνωρίζει από τα τεχνικά στοιχεία που θα δει στη φωτογραφία της δυναμομέτρησης, να κάνει κάποια σχόλια (sorry που δε φαίνεται τόσο καθαρά). Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στις τιμές φαίνεται "Ισχύς τροχού=97,4", ενώ στο διάγραμμα, η αντίστοιχη τιμή φαίνεται γύρω στα 106 bhp! Σε όσες δυναμομετρήσεις έχω δει, αυτά προφανώς πρέπει να συμπίπτουν! Tα νουμερα που ειδες ειναι τα αναμενομενα. Αναλογως και του καυσιμου, τα μοτερ αυτα αποδιδουν corrected 147-155ΗΡ σε ΜΑΗΑ και σε στοκ κατασταση. Η τιμη ισχυος τροχου που αναφερεται στο χαρτι ειναι η τιμη που ειχε στις στροφες που αποδιδεται η μεγιστη ισχυς στον κινητηρα. Τα 106 αλογα στα ραουλα αποδοθηκαν πολυ νωριτερα. Επισης, η τιμη ισχυος στον τροχο σε ΜΑΗΑ δεν ειναι ρεαλιστικη λογω της υπερβολικης παραμορφωσης των ελαστικων και του φορτιου. Με απλα λογια , μην νομιζεις οτι οι απωλειες ειναι σχεδον 40% ψηλα ... Το νουμερο ισχυος στο μοτερ ομως ειναι ρεαλιστικοτατο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Ποσο χρεωνει η unlimited exelixis για δυναμομετρηση?Θελει ραντεβου πρωτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 160¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 160¤ ποσο?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 160¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Τόσα του λείπανε-τόσα ζήτησε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted April 24, 2009 Author Report Share Posted April 24, 2009 (edited) Ωπα παιδία, τί 160;;; 40 ευρώ έδωσα. Κανονικά έχει 50 νομίζω. golf-agu σ' ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις. Μήπως ξέρεις και τί είναι η "ισχύς drag"; Edited April 24, 2009 by stig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 (edited) 160¤ XXElixis χρεώνει 160Ε Χρόνη ? Δεν πάμε καλά... Χρυσαυγή καλύτερα τότε.. ΥΓ.Από 1900-4600 220+nm..... μια χαρά. Edited April 24, 2009 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 ποιος ειπε κατι για exelixis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 (edited) ποιος ειπε κατι για exelixis? Ποσο χρεωνει η unlimited exelixis για δυναμομετρηση?Θελει ραντεβου πρωτα? 160¤ Edited April 24, 2009 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 α ετσι λεγεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Ωπα παιδία, τί 160;;; 40 ευρώ έδωσα. Κανονικά έχει 50 νομίζω.golf-agu σ' ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις. Μήπως ξέρεις και τί είναι η "ισχύς drag"; Ισχυς drag ειναι οι απωλειες που καταγραφονται κατα το roll-out (την ωρα δηλαδη που ο χειριστης αφηνει το γκαζι στις υψηλες στροφες και περιενει να σταματησουν οι τροχοι). Αν προσεξεις, οι απωλειες δεν ειναι γραμμικες , δηλαδη σε διλασια ταχυτητα δεν εχουμε διπλασιες απωλειες, αλλα περισσοτερες. Το αθροισμα των "απωλειων" (drag) και της "ισχυος τροχου" δινουν την "ισχυ κινητηρα", η διορθωση της οποιας (αναλογα με την εξωτερικη πιεση και τη θερμοκρασια εισερχ. αερα) δινει το διαγραμμα που απεικονιζεται στο χαρτι ως "Ισχυς κινητηρα". Να σημειωσουμε οτι οι απωλειες δεν ειναι οι πραγματικες που εχουμε στο δρομο (λογω υπερβολικης παραμορφωσης ελαστικων και φορτιου). Για τον ιδιο λογο, οι ισχυς τροχου ειναι λιγο μικροτερη απο αυτη που εχουμε στο δρομο. Ομως, το νουμερο της ισχυος κινητηρα ειναι ακριβεστατο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted April 26, 2009 Author Report Share Posted April 26, 2009 Πολύ ωραία. Να 'σαι καλά golf-agu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...