S8N Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 (edited) Τις προάλλες μου πέρασε μια σκέψη απ' το μυαλό να κάνω μια έρευνα αγοράς για κάποιο οικογενειακό αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το αγαπημένο μου δίπορτο GTI. Αν και είχα την τύχη να οδηγήσω πολλά καλά αυτοκίνητα μέχρι τώρα, το Golfάκι έχει και θα συνεχίσει να έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Δυστυχώς όμως μου έχει βγει η μέση να σκύβω για να βάλω/βγάλω το καθισματάκι της μπέμπας σε βαθμό που περπατάω στο δρόμο σαν τον Κουασιμόδο με τους υπόλοιπους πεζούς να με κοιτούν με συμπόνοια, μερικοί δε και με απέχθεια. Το γεγονός ότι αυτή την περίοδο είμαι και λίγο στον... όγκο δε βοηθά ιδιαίτερα. Η δε γυναίκα μου για να βγει από την πίσω θέση παίρνει στάση ελεύθερης κατάδυσης. Για να μην πολυλογώ, πετάγομαι προχθές στον αντιπροσωπεία ΒΜW του Σφακιανάκη να δω πόσο έρχεται μια αξιοπρεπής 3άρα με το -20% που πολυδιαφημίζεται. Ε λοιπόν, παπάρια 20%. Ο πωλητής μου μίλησε ξεκάθαρα για 7-8% το οποίο μπορεί και να φτάσει το 10% σε συγκεκριμένα μοντέλα. Τα συγκεκριμένα μοντέλα ήταν το εξής ένα: H X6 με το 3.5 μοτέρ που με την έκπτωση αλλά χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό έπεφτε στην... λογικότατη τιμή των 75.000 Ευρώ. Μάλιστα, προθυμοποιήθηκε να μου τη δώσει και για 30λεπτο test drive ώστε να διαπιστώσω πως "πατάς το γκάζι και... φσιιιιιτ!". Του εξήγησα πως ΠΟΤΕ δε θα έδινα τόσα χρήματα για κάτι που θα κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους ανάμεσα σε άσχετους με Yaris, Aygo και Auris, που είναι τόσο προκλητικό σε καιρούς εξαιρετικά χαλεπούς και που μόλις βγει από την έκθεση θα έχει ήδη χάσει 20.000 Ευρώ σε αξία. Πριν φύγω δε, του πρότεινα να οδηγήσει εκείνος για μισή ώρα το GTI ώστε να διαπιστώσει τι πραγματικά σημαίνει φσιιιτ όταν πατάς το γκάζι, αλλά μάλλον σνόμπαρε το interlagos γιατί ήταν συνηθισμένος σε nappa leather by BMW Individual. Φεύγω λοιπόν από 'κει για να πάω στη VW. 'Να πάει να μαμηθεί', λέω, η κωλοBMW με τις εικονικές τις εκπτώσεις, θα πάω να δω το Passat 1.8 TSI μήπως βολευτώ εκεί και με ανταλλαγή του GTI. Αμ δε. Κατ' αρχάς ούτε η VW κάνει ιδιαίτερες εκπτώσεις. Ό,τι έκανε και πριν δηλαδή, απλώς ό,τι γλυτώσεις το γλυτώνεις από τη μείωση των τελών ταξινόμησης. Κουραφέξαλα. Ξέρετε όμως που σου κόβουν πολύ στη VW? Στις τιμές των μεταχειρισμένων. Και MkVI TSI 160 να έπαιρνα, θα έπρεπε να τσοντάρω 3-4 χιλιάρικα στην τιμή που μου παίρνουν το GTI. Φυσικά χωρίς τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου μου που έχει τα πάντα πλην parktronic. Συμπέρασμα 1ον: Αποφάσισα να κάνω δίαιτα και βάρη. Για τη γυναίκα μου χέστηκα, ας βγει από την ηλιοροφή. Συμπέρασμα 2ον: Εκεί που έπεσαν οι τιμές των μεταχειρισμένων, θα κρατήσω το GTI μου μέχρι να γίνει ζαρντινιέρα στον κήπο. Τα κλειδιά θα τα ξεκολλήσουν από το γέρικο σάπιο χέρι μου μόλις ξεψυχήσω. Συμπέρασμα 3ον: Δεν αγοράζω ξανά καινούργιο αυτοκίνητο που να χτυπιούνται κάτω. Συμπέρασμα 4ον: Μόνο η Seat κάνει εκπτώσεις τις προκοπής, αλλά έτσι που είναι τα αυτοκίνητά της... Συμπέρασμα 5ον: Κρίση my ass. Edited April 27, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 (edited) skoda; οpel; Edited April 27, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Τις προάλλες μου πέρασε μια σκέψη απ' το μυαλό να κάνω μια έρευνα αγοράς για κάποιο οικογενειακό αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το αγαπημένο μου δίπορτο GTI.Αν και είχα την τύχη να οδηγήσω πολλά καλά αυτοκίνητα μέχρι τώρα, το Golfάκι έχει και θα συνεχίσει να έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Δυστυχώς όμως μου έχει βγει η μέση να σκύβω για να βάλω/βγάλω το καθισματάκι της μπέμπας σε βαθμό που περπατάω στο δρόμο σαν τον Κουασιμόδο με τους υπόλοιπους πεζούς να με κοιτούν με συμπόνοια, μερικοί δε και με απέχθεια. Το γεγονός ότι αυτή την περίοδο είμαι και λίγο στον... όγκο δε βοηθά ιδιαίτερα. Η δε γυναίκα μου για να βγει από την πίσω θέση παίρνει στάση ελεύθερης κατάδυσης. Για να μην πολυλογώ, πετάγομαι προχθές στον αντιπροσωπεία ΒΜW του Σφακιανάκη να δω πόσο έρχεται μια αξιοπρεπής 3άρα με το -20% που πολυδιαφημίζεται. Ε λοιπόν, παπάρια 20%. Ο πωλητής μου μίλησε ξεκάθαρα για 7-8% το οποίο μπορεί και να φτάσει το 10% σε συγκεκριμένα μοντέλα. Τα συγκεκριμένα μοντέλα ήταν το εξής ένα: H X6 με το 3.5 μοτέρ που με την έκπτωση αλλά χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό έπεφτε στην... λογικότατη τιμή των 75.000 Ευρώ. Μάλιστα, προθυμοποιήθηκε να μου τη δώσει και για 30λεπτο test drive ώστε να διαπιστώσω πως "πατάς το γκάζι και... φσιιιιιτ!". Του εξήγησα πως ΠΟΤΕ δε θα έδινα τόσα χρήματα για κάτι που θα κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους ανάμεσα σε άσχετους με Yaris, Aygo και Auris, που είναι τόσο προκλητικό σε καιρούς εξαιρετικά χαλεπούς και που μόλις βγει από την έκθεση θα έχει ήδη χάσει 20.000 Ευρώ σε αξία. Πριν φύγω δε, του πρότεινα να οδηγήσει εκείνος για μισή ώρα το GTI ώστε να διαπιστώσει τι πραγματικά σημαίνει φσιιιτ όταν πατάς το γκάζι, αλλά μάλλον σνόμπαρε το interlagos γιατί ήταν συνηθισμένος σε nappa leather by BMW Individual. Φεύγω λοιπόν από 'κει για να πάω στη VW. 'Να πάει να μαμηθεί', λέω, η κωλοBMW με τις εικονικές τις εκπτώσεις, θα πάω να δω το Passat 1.8 TSI μήπως βολευτώ εκεί και με ανταλλαγή του GTI. Αμ δε. Κατ' αρχάς ούτε η VW κάνει ιδιαίτερες εκπτώσεις. Ό,τι έκανε και πριν δηλαδή, απλώς ό,τι γλυτώσεις το γλυτώνεις από τη μείωση των τελών ταξινόμησης. Κουραφέξαλα. Ξέρετε όμως που σου κόβουν πολύ στη VW? Στις τιμές των μεταχειρισμένων. Και MkVI TSI 160 να έπαιρνα, θα έπρεπε να τσοντάρω 3-4 χιλιάρικα στην τιμή που μου παίρνουν το GTI. Φυσικά χωρίς τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου μου που έχει τα πάντα πλην parktronic. Συμπέρασμα 1ον: Αποφάσισα να κάνω δίαιτα και βάρη. Για τη γυναίκα μου χέστηκα, ας βγει από την ηλιοροφή. Συμπέρασμα 2ον: Εκεί που έπεσαν οι τιμές των μεταχειρισμένων, θα κρατήσω το GTI μου μέχρι να γίνει ζαρντινιέρα στον κήπο. Τα κλειδιά θα τα ξεκολλήσουν από το γέρικο σάπιο χέρι μου μόλις ξεψυχήσω. Συμπέρασμα 3ον: Δεν αγοράζω ξανά καινούργιο αυτοκίνητο που να χτυπιούνται κάτω. Συμπέρασμα 4ον: Μόνο η Seat κάνει εκπτώσεις τις προκοπής, αλλά έτσι που είναι τα αυτοκίνητά της... Συμπέρασμα 5ον: Κρίση my ass. Συνάδελφος παίρνει το passat tsi 1.8 23.000 από το Γρατσία. Αν θες κοιταξέ το. Όσον αφορά το 5ο συμπέρασμα σου θα συμφωνήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatempos Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Mονο η Renault κανει πραγματικη εκπτωση σε ολα τα μοντελα της μαλλον ο καινουριος γενικος εισαγωγεας η automoblile ΑΕ θελει να ανεβασει τις πωλησεις παση θυσια ετσι για να δειξει την διαφορα απο την MAVA αε και η Subaru τουλαχιστον οσον αφορα το WRX STI που απο 50χιλ εχει φτασει στα 38χιλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 και απο vw πως πας σε skoda k seat???αντε η skoda ψιλοτρωγεται,αλλα με χαλαει το σηματακι της ρε γμτ...κ εγω συμφωνω μαζι σου παντως φιλε....ξανα για καινουργιο δεν το συζηταω.να πανε να ... κ τι περιμενες απο εκπτωσεις?μονο τα τελη οπως ειπες.σιγα μην καναν αλλες εκπτωσεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted April 28, 2009 Author Report Share Posted April 28, 2009 Κοιτάξτε, αν υπήρχε Seat που να είναι κάπως κομψό και όχι σα διασταύρωση νυχτερίδας με ερμαφρόδιτο βάτραχο να είστε σίγουροι πως θα το αγόραζα με τη σημερινή τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας. Το Octavia είναι αξιοπρεπέστατο αλλά σαφώς υποβαθμισμένο σε σχέση με αυτό που οδηγώ τώρα. Το Insignia είναι OPEL και αυτό τα λέει όλα. Επίσης, τον μύθο της Renault τον έχω ζήσει και δε θα ξαναπάρω, Thank you very much. Αυτή δε τη στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν φουντάρει απελπιστικά λόγω των νέων μέτρων. Απλώς περίμενα μια ανάλογη μείωση και στις τιμές των καινούργιων. Αυτό που ήθελα εξ΄αρχής να πω είναι πως κάτι βαρύγδουπες ανακοινώσεις προσφορών όπως το 20% της BMW αλλά και πολλών άλλων εταιρειών είναι μάλλον μέτρα για να προσελκύσουν κόσμο στις εκθέσεις κι ό,τι κάτσει. Η όποια αξιοπρέπει μου έχει μείνει λοιπόν με εμποδίζει από το να σκοτώσω ένα εξαιρετικό κατά τα άλλα αυτοκίνητο για να χρεωθώ ώστε να αποκτήσω κάτι σαφώς χειρότερο που απλώς θα έχει 2 επιπλέον πόρτες και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Και που μόλις περάσει το κατώφλι της έκθεσης θα κοστίζει λιγότερο από εκείνο με το οποίο το αντάλλαξα. Εν τέλει, ας τα βάλουν εκεί που ξέρουν οι άπληστοι παλιολεχρίτες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 δεν τα λες κ ασχημα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Γιατί δεν παίρνεις κάτι σε μεταχειρισμένο?. Αφου εχουν πέσει οι τιμές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 προφανως ετσι τον κοβω να κανει..αν κ τον ειδα αποφασησμενο να κρατησει αυτο που εχει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 (edited) Πριν τρακαρω (Οκτωβριος 2008) ειχα παει στην BMW Σπανος για την 120ι και τοτε μου εδινε για το TSi 19000 σε αντιθεση με την Karenta που το κοστολογησε στα 16500.!!! Ακομα και τωρα που ειμαστε υποτιθεται εν μεσω κρισης, παρήγγειλα στις 19 Μαρτιου το Scirroco και μονο μετα απο εντονοτατη πιεση εκ μερους ενος φιλου που δουλευει στην Audi μου εκαναν εκπτωση ¤900 επειδη ειναι το 3ο αυτοκινητο που παιρνω απο την Karenta απο τον Απριλιο του 2007!!!!!!!!!!! Και βλεπω παιδια που πηγαινουν στην Autonet, Pazaropoulos, etc και παιρνουν του κοσμου τα δωρα. Edited April 28, 2009 by eliasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Πριν τρακαρω (Οκτωβριος 2009) ειχα παει στην BMW Σπανος για την 120ι και τοτε μου εδινε για το TSi 19000 σε αντιθεση με την Karenta που το κοστολογησε στα 16500.!!! Ακομα και τωρα που ειμαστε υποτιθεται εν μεσω κρισης, παρήγγειλα στις 19 Μαρτιου το Scirroco και μονο μετα απο εντονοτατη πιεση εκ μερους ενος φιλου που δουλευει στην Audi μου εκαναν εκπτωση ¤900 επειδη ειναι το 3ο αυτοκινητο που παιρνω απο την Karenta απο τον Απριλιο του 2007!!!!!!!!!!! Και βλεπω παιδια που πηγαινουν στην Autonet, Pazaropoulos, etc και παιρνουν του κοσμου τα δωρα. Μάλλον οταν τρακάρω!!! ;) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Μάλλον οταν τρακάρω!!! . Συνηθεια Το αλλαξα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 το κουμπι ειναι να πιεζουμε οσο μπορουμε κ να τους λεμε χυμα οτι οι αλλοι μας δινουν αυτο η το αλλο.εχουν πολυ μεγαλο περιθωριο για τον καθε εναν απο μας,συν του οτι αν παει ευκολος αγοραστης,μπορει να μην του δωσουν τιποτα,οπωτε το περιθωριο που ειχαν για αυτον προστιθεται σε αυτο που εχουν για τον επομενο πελατη οπωτε κ ακομη μεγαλυτερο περιθωριο κινησεων σε καποιον πολυ δυσκολο πελατη.πιεστε οσο μπορειτε.παρτε κ τα σωβρακα τους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Ωραιο θεμα και σωστα τα οσα γραφτηκαν μεχρι στιγμης. Mονο η Renault κανει πραγματικη εκπτωση σε ολα τα μοντελα της μαλλον ο καινουριος γενικος εισαγωγεας η automoblile ΑΕ θελει να ανεβασει τις πωλησεις παση θυσια ετσι για να δειξει την διαφορα απο την MAVA αε και η Subaru τουλαχιστον οσον αφορα το WRX STI που απο 50χιλ εχει φτασει στα 38χιλ. Renault ε? To ξερεις οτι οταν ανακοινωθηκαν οι 1οι πινακες πωλησεων μετα το μετρο, η Renault και η Daihatsu ηταν οι.....μονες κερδοφορες του πινακα? Γιατι αυτο? Γιατι πριν δεν πουλουσαν απολυτως τιποτα! Και οταν οι πωλησεις σου ειναι στο 0% ακομα και ενα αμαξι να πουλησεις μιλαμε για ανοδο 100%. Και μιας και ειπες για τον εισαγωγεα, να σου θυμισω οτι ο Automobile ειναι εταιρια πωλησεων. Ο εισαγωγεας λεγεται PGA και μολις προχθες στην δουλεια, μας ηρθε ανακοινωση οτι ανεβαινουν οι τιμες των ανταλλακτικων της εως και 10%. Οποτε π@π@ρι@ διαφορα με την MAVA! η δε BMW τις πρωτες 4 ημερες πουλησε 450 αυτοκινητα. Ομοιως και η Audi. Για πηγαινετε να ζητησετε X6 ή Q5 και θα δειτε οτι πλεον δεν υπαρχει στοκ διαθεσιμο! Οι εκπτωσεις συμφερουν μονο στα ακριβα αυτοκινητα ή για να μιλαμε και πιο γενικα σε αυτοκινητα ανω το ¤35.000. Εννοειται οτι οσο ανεβαινει η αξια τοσο το καλυτερο. Για τα μεταχειρισμενα δεν ξερω κατα ποσο συμφερει, μιας και στην αγορα κινειται μεχρι στιγμης οτι εχει αξια εως και ¤6.000. Απο εκει και πανω γιατι να μην παρει καποιος ενα καινουργιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Για τα μεταχειρισμενα δεν ξερω κατα ποσο συμφερει, μιας και στην αγορα κινειται μεχρι στιγμης οτι εχει αξια εως και ¤6.000. Απο εκει και πανω γιατι να μην παρει καποιος ενα καινουργιο? Ακριβώς. Ειδικά όταν μιλάμε για κατηγορίες Golf mk5 GTi, Astra OPC κτλ. Καλύτερα καινούριο με αυτά τα λεφτά παρά μεταχειρισμένο. Τα μεταχειρισμένα δε φεύγουν εύκολα πλέον.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 αν δεν εχεις κολλημα με εταιριες και λοιπα γιατι δεν κοιτας μια octavia gt;; πληρες οικογενειακο αυτοκινητο. προσωπικα μετα θα πηγαινα απευθειας στην audi για ενα 2λιτρο η εστω 1800αρι Α3 sportback. (λευκο ) 3η λυση;; leon cupra η fr. με 10% εκπτωση επιπλεον στις ηδη χαμηλες τιμες (στο λεω και επειδη υπαρχει ηδη στην οικογενεια λεον μπορω να σου πω αρνητικα, αλλα εχει και πολλα θετικα) Υ.Γ. γουστα ειναι αυτα παντως ολοι πολλα εχουν να προτεινουν αλλα ο καθενας μονο αυτος ξερει ποια επιλογη να κανει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 (edited) Είναι ευκαιρία για καινούριο κι όχι μεταχειρισμένο τώρα? Το αντίθετο θα έλεγα! Πόση είναι η έκπτωση για ένα καινούριο δηλαδή και γίνανε ξαφνικά ευκαιρίες? Ακόμη κι εκείνος που θέλει το Porsche Cayenne, δεν θα σωθεί από τα 5-6 χιλιάρικα της έκπτωσης. Τα υπόλοιπα 65000 είναι το ζητούμενο. Σκεφτείτε όμως που βρισκόταν οι τιμές στο μεταχειρισμένο Cayenne πριν ένα χρόνο και που βρίσκονται τώρα. Για να αναφερθούμε στα πιό "δικά μας" μοντέλα, θα πω κλείνοντας το εξής: το μεταχειρισμένο V GTI, σε λιγότερο από ένα εξάμηνο το έβρισκες 25000 και τώρα εμφανίστηκαν περιπτώσεις με 19 και 20 χιλιάρικα. Αν αυτό δεν είναι ευκαιρία τότε τι είναι? Τα 1500 ευρώ που θα γλυτώσεις από το καινούριο? Edited May 1, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Είναι ευκαιρία για καινούριο κι όχι μεταχειρισμένο τώρα? Το αντίθετο θα έλεγα! Πόση είναι η έκπτωση για ένα καινούριο δηλαδή και γίνανε ξαφνικά ευκαιρίες? Ακόμη κι εκείνος που θέλει το Porsche Cayenne, δεν θα σωθεί από τα 5-6 χιλιάρικα της έκπτωσης. Τα υπόλοιπα 65000 είναι το ζητούμενο.Σκεφτείτε όμως που βρισκόταν οι τιμές στο μεταχειρισμένο Cayenne πριν ένα χρόνο και που βρίσκονται τώρα. Για να αναφερθούμε στα πιό "δικά μας" μοντέλα, θα πω κλείνοντας το εξής: το μεταχειρισμένο V GTI, σε λιγότερο από ένα εξάμηνο το έβρισκες 25000 και τώρα εμφανίστηκαν περιπτώσεις με 19 και 20 χιλιάρικα. Αν αυτό δεν είναι ευκαιρία τότε τι είναι? Τα 1500 ευρώ που θα γλυτώσεις από το καινούριο? Ακριβώς. Κοίτα, δεν είναι ευκαιρία τα 20Κ για ένα GTi. Λογική τιμή είναι. Οι περιπτώσεις των 25Κ για ένα GTi πριν ένα εξάμηνο ήταν υπερβολικές όπως σχεδόν όλη η ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Απλά σιγά σιγά έρχονται στα φυσιολογικά και τσινάει ο έλληνας.. Σου λέει "μα έδωσα 30 πριν 2μιση χρόνια για να το πάρω, 20 θα το δώσω; Όχι, 25 το λιγότερο". Έλα όμως που με τα 25 και τα 22 δε φεύγει.. Έχοντας φτάσει λοιπόν τώρα στο σημείο να παίρνεις την επόμενη γενιά με 22Κ με κάτω από 20χλμ στο κοντέρ και αρκετά άλογα ώστε να το κάνουν σβέλτο, γιατί να προτιμήσεις μεταχειρισμένο; Εκτός και αν θέλεις ντε και καλά να είναι GTi. Όσο για τα καινούρια, είχα μια συζήτηση πριν κάποιες μέρες με φίλο που σκεφτόταν να πάρει και τελικά δε θα το κάνει. Ξέρεις γιατί; Όταν τον ρώτησα μού είπε ότι αν από 18 έδινε 14 για καινούριο, θα το έπαιρνε. Με τα 1000 και τα 1500 ευρώ δε θα αλλάξουν πολλά. Γλυτώνεις ένα δώρο Χριστουγγένων ..ε και; Αν γλύτωνες παραπάνω θα το σκεφτόσουν. Λογικό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Oταν πηρα το Polo μου (9Ν), ηταν ο,τι πρωτο ειχε βγει. Η διαφορα με ενα μεταχειρισμενο 6Ν2 ηταν ¤3.000!!! Γιατι λοιπον να μην επαιρνα το ολοκαινουργιο 9Ν???? Τωρα ποσο εχει το GTI καινουργιο? Γιατι να παρω με ¤20.000 ενα μεταχειρισμενο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatempos Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Ο εισαγωγεας λεγεται PGA και μολις προχθες στην δουλεια, μας ηρθε ανακοινωση οτι ανεβαινουν οι τιμες των ανταλλακτικων της εως και 10%. Οποτε π@π@ρι@ διαφορα με την MAVA! Μα η 'καταρα' της ΜΑVA ηταν η υπερκοστολογηση των ανταλλακτικων και αυτοι τα ιδια συνεχιζουν?μαλλον η Renault δεν θα ξανασηκωση κεφαλι στην Ελλαδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 οσο αφορα τις BMW ...πηγε φιλος για το -20% να δει τι παιζει στο ΣΠΑΝΟ και του ειπαν οτι ειναι μονο για ετοιμοπαραδοτα αμαξια...ΑΛΛΑ οχι για ολα τα ετοιμοπαραδοτα ! ειναι συγκεκριμενα τα μοντελα που κανουν -20% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 οσο αφορα τις BMW ...πηγε φιλος για το -20% να δει τι παιζει στο ΣΠΑΝΟ και του ειπανοτι ειναι μονο για ετοιμοπαραδοτα αμαξια...ΑΛΛΑ οχι για ολα τα ετοιμοπαραδοτα ! ειναι συγκεκριμενα τα μοντελα που κανουν -20% Ακριβως. Και ειδικοτερα σε Χ5, Χ6 η τιμη εχει πεσει ακομα και ¤25000. Ο Θειος μου πηρε την Χ5 3.0 diesel πριν απο 2 εβδομαδες ¤23000 κατω. Την ειχε στην εκθεση με full extra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Μα ρε παιδια η ολη δουλεια εγινε για να αδειασουν οι αντι/πειες απο τα <<στοκ>> αυτοκινητα, για οσο διαρκεσει το μετρο ( κανονικα θα επρεπε να καταργηθουν τα τελη ταξινομησης ή να μειωθουν δραματικα), ετσι ωστε να ξαναπαρει μπρος η παραγωγη (καλα τωρα χαρηκα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Μα ρε παιδια η ολη δουλεια εγινε για να αδειασουν οι αντι/πειες απο τα <<στοκ>> αυτοκινητα, για οσο διαρκεσει το μετρο ( κανονικα θα επρεπε να καταργηθουν τα τελη ταξινομησης ή να μειωθουν δραματικα), ετσι ωστε να ξαναπαρει μπρος η παραγωγη (καλα τωρα χαρηκα). Ακριβώς, όλη η δουλειά έγινε για να "φύγουν" τα στοκ αυτοκίνητα. Διότι αν μπείς στη διαδικασία της παραγγελίας και η παράδοση του αυτοκινήτου γίνει μετά από 4-5 μήνες, δεν θα υπάρχει το όφελος της μείωσης των τελών. Υπάρχει κι άλλη μία παράμετρος που μειώνει (ίσως και μηδενίζει) το συνολικό όφελος: όσοι παραγγείλουν αυτοκίνητο και πρέπει να πουλήσουν το μεταχειρισμένο τους, προφανώς θα πιάσουν χαμηλότερη τιμή είτε το δώσουν σε χέρι, είτε το δώσουν στον αντιπρόσωπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Ακριβώς, όλη η δουλειά έγινε για να "φύγουν" τα στοκ αυτοκίνητα. Διότι αν μπείς στη διαδικασία της παραγγελίας και η παράδοση του αυτοκινήτου γίνει μετά από 4-5 μήνες, δεν θα υπάρχει το όφελος της μείωσης των τελών.Υπάρχει κι άλλη μία παράμετρος που μειώνει (ίσως και μηδενίζει) το συνολικό όφελος: όσοι παραγγείλουν αυτοκίνητο και πρέπει να πουλήσουν το μεταχειρισμένο τους, προφανώς θα πιάσουν χαμηλότερη τιμή είτε το δώσουν σε χέρι, είτε το δώσουν στον αντιπρόσωπο. Aστα...πονεμενη ιστορια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...