nikoskallithea Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 (edited) Aστα...πονεμενη ιστορια Εγώ ενα εχω να πω στους υποψήφιους αγοραστές. Καλα ειναι ολα αυτά που λέμε εδω και οτι όλα αυτά έγιναν για να φύγει το στοκ, αλλα για σκεφτείτε και λίγο το μέλλον, οταν μετά την λήξει του μέτρου ανεβεί το τέλος 50% επάνω, δεν θα υπάρχουν εκπτώσεις, θα βάλουν και τα εργοστάσια κανένα 10% επάνω. Οπότε ένα αυτοκίνητο που σήμερα εχει 20000χιλ πάτε τον Αύγουστο και σας πούνε 21800 ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΙΚΡΑΘΕΙΤΕ ....το μέλλον είναι εδώ Edited May 3, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 (edited) Εγώ ενα εχω να πω στους υποψήφιους αγοραστές. Καλα ειναι ολα αυτά που λέμε εδω και οτι όλα αυτά έγιναν για να φύγει το στοκ, αλλα για σκεφτείτε και λίγο το μέλλον, οταν μετά την λήξει του μέτρου ανεβεί το τέλος 50% επάνω, δεν θα υπάρχουν εκπτώσεις, θα βάλουν και τα εργοστάσια κανένα 10% επάνω. Οπότε ένα αυτοκίνητο που σήμερα εχει 20000χιλ πάτε τον Αύγουστο και σας πούνε 21800 ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΙΚΡΑΘΕΙΤΕ....το μέλλον είναι εδώ Μετά τον Αυγουστο θα ξαναπαγώσει η αγορά! Χμ, κάτι μου λέει ότι αφού έγινε η αρχή, τα τέλη ταξινόμησης μετά τον Αύγουστο δεν θα μείνουν για πολύ σε υψηλά επίπεδα. ¶λλωστε αν δεν κάνω λάθος, έχουμε από τα υψηλότερα τέλη στην Ε.Ε. Σε μία τέτοια περίπτωση όμως, λογικά θα τη "φάμε" από τα τέλη κυκλοφορίας κλπ. Έτσι θα ρθει το πράγμα στα ίσια, ίσως να είναι και χειρότερα. Φθηνότερη αγορά, ακριβότερη συντήρηση... Edited May 3, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted May 5, 2009 Author Report Share Posted May 5, 2009 (edited) Να συμπληρώσω κι εγώ κάποιες σκέψεις? Κατ' αρχάς, έτσι όπως αποφασίστηκε η μείωση των τελών ταξινόμησης κερδισμένοι βγαίνουν μόνο α) όσοι σκοπεύουν να διαθέσουν χρήματα για ακριβό αυτοκίνητο και β) οι έμποροι καινούργιων αυτοκινήτων που αφενός παίρνουν ανταλλαγή μεταχειρισμένα κοψοχρονιά, αφετέρου ξεστοκάρουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα τα οποία κατά τα άλλα με την κρίση θα έβαζαν στον απαυτό τους. Χαμένοι βγαίνουν όλοι όσοι πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είτε αυτοί είναι ιδιώτες είτε έμποροι. Ιδίως οι τελευταίοι που είχαν αγοράσει ή εισάγει μεταχειρισμένα και πλήρωσαν όλον τον φόρο ταξινόμησης, τώρα είναι υποχρεωμένοι να τα δώσουν σε εξευτελιστικές τιμές αφού η πτώση των καινούργιων έφερε ανάλογη πτώση και στα μεταχειρισμένα. Όλη αυτή η ιστορία εμένα προσωπικά μου διδάσκει πως τόσο καιρό οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων μας έγδυναν, αφού πριν σου έκαναν το βαρύ πεπόνι για να κόψουν δυο-τρία κατοστάρικα από την τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου ή εναλλακτικά σου χάριζαν πατάκια και συναγερμούς της μαύρης συμφοράς ενώ τώρα είναι σε θέση να κόβουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ και να λένε και ευχαριστώ. Τα δεκάδες χιλιάδες ευρώ δεν είναι το τέλος ταξινόμησης, μη γελιόμαστε. Απ' την άλλη όμως η απληστία τους δε φαίνεται να έχει κορεστεί ιδιαίτερα ούτε μετά τη λόρδα τόσων μηνών κατά τους οποίους με το ένα χέρι έξυναν τα τέτοια τους και με το άλλο σκότωναν μύγες. Έτσι, όταν ρωτάς πόσο παίρνουν το παλαιό σου αυτοκίνητο με ανταλλαγή κάποιο νέο οι τιμή που ακούς είναι αντίστοιχη του λογαριασμού που κάνεις σε ενα supermarket και όχι της αξίας ενός κατά τα άλλα λειτουργικότατου και καλοσυντηρημένου αυτοκινήτου που κάνει άψογα τη δουλειά του αλλά δεν καλύπτει πλέον τις ανάγκες σου. Φυσικά η ιστορία δεν τελειώνει εδώ: Ο ευκολόπιστος Έλληνας που θα έπαιρνε RAV4 Exclusive με 36.000 Ευρώ πάει τώρα και χτυπάει την 2.5λιτρη Χ3. Εκείνος που θα αγόραζε Jimny πάει με 19.000 Ευρώ και παίρνει Commander. Ο τύπος που θα έπαιρνε το 1600άρι με τα ίδια χρήματα αγοράζει σήμερα το 2λιτρο. Όλοι είναι ευχαριστημένοι. Πιο ευχαριστημένοι απ'΄όλους όμως ξέρετε ποιοι είναι? 1. Οι έμποροι, που σου πούλησαν πάμφθηνα ενα αυτοκίνητο με ακριβότερη συντήρηση και που θα στ' αρπάζουν στα service και τα ανταλλακτικά επί όσο διαρκεί η εγγύηση. 2. Η εφορία, που ήδη βάζει το προφυλακτικό που ονομάζεται 'τεκμήρια διαβίωσης', κρατώντας στο χέρι το λιπαντικό που γράφει '20% αύξηση τελών κυκλοφορίας για το 2010'. Χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω, τις τελευταίες μέρες πληθαίνουν οι φωνές που λένε πως η πραγματική κρίση θα φανεί από Φθινόπωρο και θα διαρκέσει 2 ίσως και τρία χρόνια. Δεν είναι μόνο οικονομικοί αναλυτές, πρόεδροι τραπεζών, οικονομολόγοι και πρώην πρωθυπουργοί (λέγε με Σημίτη) που το διαλαλούν. Ελπίζω όλοι όσοι αγόρασαν το όνειρο της ζωής τους να έχουν τα χρήματα να το αποπληρώνουν και κυρίως να το συντηρούν γιατί οι μέρες που έρχονται είναι δύσκολες και, αν δεν έχεις άλλες εξασφαλίσεις πέραν του μισθού σου, το μόνο που χρειάζεσαι για να πας στον πάτο είναι μια ατυχία ή μια περιπέτεια υγείας (φτου φτου, χτυπήστε ξύλο). Όσον αφορά τώρα το άλλο κομμάτι, αυτό των αυτοκινήτων, τέσσερα πράγματα έχω να πω και να είστε σίγουροι ότι εγώ προσωπικά θα τα τηρήσω: 1. Όσο αφροδισιακό κι αν είναι το να αφαιρείς εσύ ο ίδιος τη ζελατίνα από το καινούργιο σου αυτοκίνητο, καινούργιο αυτοκίνητο (εννοείται ενός κάποιου επιπέδου τιμής, δε μιλάω για i10) από το Ελλάντα με τιμές κοροϊδία και προδιαγραφές Ουγκάντας δεν πρόκειται να ξανακοιτάξω. 2. Αν νομίζει κανείς πως μετά τον Αϋγουστο θα μου πουλήσει ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ακριβότερα απ' ό,τι το αγόρασε τους τέσσερεις τελευταίους μήνες, απλούστατα απατάται. Αν δε δω τιμολόγιο αγοράς δεν πρόκειται να προχωρήσω σε καμία συμφωνία. Ξύπνησαν τα κορόιδια Βασιλάκη. 3. Αν νομίζει ο κάθε έμπορος BMW πως θα πάω τον Δεκέμβρη να πληρώσω 23.000 παραπάνω για μια X3 επειδή έλειξε η προσθεσμία, επίσης απατάται. Θα πάω για Χριστούγεννα στη Βιέννη, θα φάω τα σνίτσελ και τα λουκανικάκια μου, θα πιω τις μπυρίτσες μου και θα γυρίσω οδικώς με το νέο μεταχειρισμένο μου αυτοκινητάκι. 4. Τέταρτο και φαρμακερό: Το πόσο αξίζει το αυτοκίνητό μας το γνωρίζει πολύ καλά ο καθένας μας. Ειλικρινά προτιμώ να κυκλοφορώ με το ίδιο αυτοκίνητο τα επόμενα 15 χρόνια από το να το χαρίσω σήμερα γιατί εκεί με κατηύθηνε η αγορά των καιροσκόπων τη δεδομένη στιγμή. Και όχι, δεν τρέφω καμία αυταπάτη για άνοδο της αξίας του μετά τον Αύγουστο, απλώς κάνω μια λογική σύγκριση: Αξίζει να δώσω ενα ατρακάριστο καλοσυντηρημένο και full extra MkV GTI τριετίας για τα χρήματα που κοστίζει σήμερα ενα καινούργιο βασικό Corsa 1.4 Sport? Όχι. Θα το κρατήσω λοιπόν για δεύτερο, τρίτο, τέταρτο, για να κατεβαίνω στις πορείες, για να παρκάρω στα πεζοδρόμια, για να έχω δύο ζυγά και τρία μονά, για να πηγαίνω στο χωράφι, για να φορτώνω υλικά οικοδομών, για να πηγαίνω τα μπαστούνια μου από τη μία τρύπα στην άλλη στο ιδιωτικό μου γήπεδο golf, για τον κήπο, για το μπάνιο στη θάλασσα, για ο,τιδήποτε. Και φυσικά θα μολύνω, θα πιάνω θέσεις parking στον δρόμο, θα κάνω θόρυβο, θα το συντηρώ όποτε μου καπνίσει και θα τα γράφω όλα στην καραπουτσακλάρα μου γιατί προτιμώ να είμαι Νεοέλληνας από το να είμαι κορόιδο. Όταν οι Γερμανοί εφαρμόζουν απόσυρση εμείς μειώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας για να ξεστοκάρουν οι έμποροι. Ε λοιπόν χέστηκα για τους εμπόρους, όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος θα οδηγεί αυτοκίνητα υδρογόνου κινούμενα με τη σκέψη εγώ θα έχω παράνομο αποστακτήριο αμόλυβδης στον κλειστό μου ημιυπαίθριο για να τροφοδοτώ το καρκινογόνο οζοντοκτόνο Stg700 MkV μου γιατί έτσι γουστάρω γαμώ το φελέκι μου και γιατί δεν ήθελα να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί. ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ. Edited May 5, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Να συμπληρώσω κι εγώ κάποιες σκέψεις?Κατ' αρχάς, έτσι όπως αποφασίστηκε η μείωση των τελών ταξινόμησης κερδισμένοι βγαίνουν μόνο α) όσοι σκοπεύουν να διαθέσουν χρήματα για ακριβό αυτοκίνητο και β) οι έμποροι καινούργιων αυτοκινήτων που αφενός παίρνουν ανταλλαγή μεταχειρισμένα κοψοχρονιά, αφετέρου ξεστοκάρουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα τα οποία κατά τα άλλα με την κρίση θα έβαζαν στον απαυτό τους. Χαμένοι βγαίνουν όλοι όσοι πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είτε αυτοί είναι ιδιώτες είτε έμποροι. Ιδίως οι τελευταίοι που είχαν αγοράσει ή εισάγει μεταχειρισμένα και πλήρωσαν όλον τον φόρο ταξινόμησης, τώρα είναι υποχρεωμένοι να τα δώσουν σε εξευτελιστικές τιμές αφού η πτώση των καινούργιων έφερε ανάλογη πτώση και στα μεταχειρισμένα. Όλη αυτή η ιστορία εμένα προσωπικά μου διδάσκει πως τόσο καιρό οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων μας έγδυναν, αφού πριν σου έκαναν το βαρύ πεπόνι για να κόψουν δυο-τρία κατοστάρικα από την τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου ή εναλλακτικά σου χάριζαν πατάκια και συναγερμούς της μαύρης συμφοράς ενώ τώρα είναι σε θέση να κόβουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ και να λένε και ευχαριστώ. Τα δεκάδες χιλιάδες ευρώ δεν είναι το τέλος ταξινόμησης, μη γελιόμαστε. Απ' την άλλη όμως η απληστία τους δε φαίνεται να έχει κορεστεί ιδιαίτερα ούτε μετά τη λόρδα τόσων μηνών κατά τους οποίους με το ένα χέρι έξυναν τα τέτοια τους και με το άλλο σκότωναν μύγες. Έτσι, όταν ρωτάς πόσο παίρνουν το παλαιό σου αυτοκίνητο με ανταλλαγή κάποιο νέο οι τιμή που ακούς είναι αντίστοιχη του λογαριασμού που κάνεις σε ενα supermarket και όχι της αξίας ενός κατά τα άλλα λειτουργικότατου και καλοσυντηρημένου αυτοκινήτου που κάνει άψογα τη δουλειά του αλλά δεν καλύπτει πλέον τις ανάγκες σου. Φυσικά η ιστορία δεν τελειώνει εδώ: Ο ευκολόπιστος Έλληνας που θα έπαιρνε RAV4 Exclusive με 36.000 Ευρώ πάει τώρα και χτυπάει την 2.5λιτρη Χ3. Εκείνος που θα αγόραζε Jimny πάει με 19.000 Ευρώ και παίρνει Commander. Ο τύπος που θα έπαιρνε το 1600άρι με τα ίδια χρήματα αγοράζει σήμερα το 2λιτρο. Όλοι είναι ευχαριστημένοι. Πιο ευχαριστημένοι απ'΄όλους όμως ξέρετε ποιοι είναι? 1. Οι έμποροι, που σου πούλησαν πάμφθηνα ενα αυτοκίνητο με ακριβότερη συντήρηση και που θα στ' αρπάζουν στα service και τα ανταλλακτικά επί όσο διαρκεί η εγγύηση. 2. Η εφορία, που ήδη βάζει το προφυλακτικό που ονομάζεται 'τεκμήρια διαβίωσης', κρατώντας στο χέρι το λιπαντικό που γράφει '20% αύξηση τελών κυκλοφορίας για το 2010'. Χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω, τις τελευταίες μέρες πληθαίνουν οι φωνές που λένε πως η πραγματική κρίση θα φανεί από Φθινόπωρο και θα διαρκέσει 2 ίσως και τρία χρόνια. Δεν είναι μόνο οικονομικοί αναλυτές, πρόεδροι τραπεζών, οικονομολόγοι και πρώην πρωθυπουργοί (λέγε με Σημίτη) που το διαλαλούν. Ελπίζω όλοι όσοι αγόρασαν το όνειρο της ζωής τους να έχουν τα χρήματα να το αποπληρώνουν και κυρίως να το συντηρούν γιατί οι μέρες που έρχονται είναι δύσκολες και, αν δεν έχεις άλλες εξασφαλίσεις πέραν του μισθού σου, το μόνο που χρειάζεσαι για να πας στον πάτο είναι μια ατυχία ή μια περιπέτεια υγείας (φτου φτου, χτυπήστε ξύλο). Όσον αφορά τώρα το άλλο κομμάτι, αυτό των αυτοκινήτων, τέσσερα πράγματα έχω να πω και να είστε σίγουροι ότι εγώ προσωπικά θα τα τηρήσω: 1. Όσο αφροδισιακό κι αν είναι το να αφαιρείς εσύ ο ίδιος τη ζελατίνα από το καινούργιο σου αυτοκίνητο, καινούργιο αυτοκίνητο (εννοείται ενός κάποιου επιπέδου τιμής, δε μιλάω για i10) από το Ελλάντα με τιμές κοροϊδία και προδιαγραφές Ουγκάντας δεν πρόκειται να ξανακοιτάξω. 2. Αν νομίζει κανείς πως μετά τον Αϋγουστο θα μου πουλήσει ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ακριβότερα απ' ό,τι το αγόρασε τους τέσσερεις τελευταίους μήνες, απλούστατα απατάται. Αν δε δω τιμολόγιο αγοράς δεν πρόκειται να προχωρήσω σε καμία συμφωνία. Ξύπνησαν τα κορόιδια Βασιλάκη. 3. Αν νομίζει ο κάθε έμπορος BMW πως θα πάω τον Δεκέμβρη να πληρώσω 23.000 παραπάνω για μια X3 επειδή έλειξε η προσθεσμία, επίσης απατάται. Θα πάω για Χριστούγεννα στη Βιέννη, θα φάω τα σνίτσελ και τα λουκανικάκια μου, θα πιω τις μπυρίτσες μου και θα γυρίσω οδικώς με το νέο μεταχειρισμένο μου αυτοκινητάκι. 4. Τέταρτο και φαρμακερό: Το πόσο αξίζει το αυτοκίνητό μας το γνωρίζει πολύ καλά ο καθένας μας. Ειλικρινά προτιμώ να κυκλοφορώ με το ίδιο αυτοκίνητο τα επόμενα 15 χρόνια από το να το χαρίσω σήμερα γιατί εκεί με κατηύθηνε η αγορά των καιροσκόπων τη δεδομένη στιγμή. Και όχι, δεν τρέφω καμία αυταπάτη για άνοδο της αξίας του μετά τον Αύγουστο, απλώς κάνω μια λογική σύγκριση: Αξίζει να δώσω ενα ατρακάριστο καλοσυντηρημένο και full extra MkV GTI τριετίας για τα χρήματα που κοστίζει σήμερα ενα καινούργιο βασικό Corsa 1.4 Sport? Όχι. Θα το κρατήσω λοιπόν για δεύτερο, τρίτο, τέταρτο, για να κατεβαίνω στις πορείες, για να παρκάρω στα πεζοδρόμια, για να έχω δύο ζυγά και τρία μονά, για να πηγαίνω στο χωράφι, για να φορτώνω υλικά οικοδομών, για να πηγαίνω τα μπαστούνια μου από τη μία τρύπα στην άλλη στο ιδιωτικό μου γήπεδο golf, για τον κήπο, για το μπάνιο στη θάλασσα, για ο,τιδήποτε. Και φυσικά θα μολύνω, θα πιάνω θέσεις parking στον δρόμο, θα κάνω θόρυβο, θα το συντηρώ όποτε μου καπνίσει και θα τα γράφω όλα στην καραπουτσακλάρα μου γιατί προτιμώ να είμαι Νεοέλληνας από το να είμαι κορόιδο. Όταν οι Γερμανοί εφαρμόζουν απόσυρση εμείς μειώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας για να ξεστοκάρουν οι έμποροι. Ε λοιπόν χέστηκα για τους εμπόρους, όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος θα οδηγεί αυτοκίνητα υδρογόνου κινούμενα με τη σκέψη εγώ θα έχω παράνομο αποστακτήριο αμόλυβδης στον κλειστό μου ημιυπαίθριο για να τροφοδοτώ το καρκινογόνο οζοντοκτόνο Stg700 MkV μου γιατί έτσι γουστάρω γαμώ το φελέκι μου και γιατί δεν ήθελα να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί. ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ. Καλα,δεν παιζεσαι βρε αδελφε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 1. Όσο αφροδισιακό κι αν είναι το να αφαιρείς εσύ ο ίδιος τη ζελατίνα από το καινούργιο σου αυτοκίνητο, καινούργιο αυτοκίνητο (εννοείται ενός κάποιου επιπέδου τιμής, δε μιλάω για i10) από το Ελλάντα με τιμές κοροϊδία και προδιαγραφές Ουγκάντας δεν πρόκειται να ξανακοιτάξω.2. Αν νομίζει κανείς πως μετά τον Αϋγουστο θα μου πουλήσει ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ακριβότερα απ' ό,τι το αγόρασε τους τέσσερεις τελευταίους μήνες, απλούστατα απατάται. Αν δε δω τιμολόγιο αγοράς δεν πρόκειται να προχωρήσω σε καμία συμφωνία. Ξύπνησαν τα κορόιδια Βασιλάκη. 3. Αν νομίζει ο κάθε έμπορος BMW πως θα πάω τον Δεκέμβρη να πληρώσω 23.000 παραπάνω για μια X3 επειδή έλειξε η προσθεσμία, επίσης απατάται. Θα πάω για Χριστούγεννα στη Βιέννη, θα φάω τα σνίτσελ και τα λουκανικάκια μου, θα πιω τις μπυρίτσες μου και θα γυρίσω οδικώς με το νέο μεταχειρισμένο μου αυτοκινητάκι. 4. Τέταρτο και φαρμακερό: Το πόσο αξίζει το αυτοκίνητό μας το γνωρίζει πολύ καλά ο καθένας μας. Ειλικρινά προτιμώ να κυκλοφορώ με το ίδιο αυτοκίνητο τα επόμενα 15 χρόνια από το να το χαρίσω σήμερα γιατί εκεί με κατηύθηνε η αγορά των καιροσκόπων τη δεδομένη στιγμή. Και όχι, δεν τρέφω καμία αυταπάτη για άνοδο της αξίας του μετά τον Αύγουστο, απλώς κάνω μια λογική σύγκριση: Αξίζει να δώσω ενα ατρακάριστο καλοσυντηρημένο και full extra MkV GTI τριετίας για τα χρήματα που κοστίζει σήμερα ενα καινούργιο βασικό Corsa 1.4 Sport? Όχι. Θα το κρατήσω λοιπόν για δεύτερο, τρίτο, τέταρτο, για να κατεβαίνω στις πορείες, για να παρκάρω στα πεζοδρόμια, για να έχω δύο ζυγά και τρία μονά, για να πηγαίνω στο χωράφι, για να φορτώνω υλικά οικοδομών, για να πηγαίνω τα μπαστούνια μου από τη μία τρύπα στην άλλη στο ιδιωτικό μου γήπεδο golf, για τον κήπο, για το μπάνιο στη θάλασσα, για ο,τιδήποτε. Και φυσικά θα μολύνω, θα πιάνω θέσεις parking στον δρόμο, θα κάνω θόρυβο, θα το συντηρώ όποτε μου καπνίσει και θα τα γράφω όλα στην καραπουτσακλάρα μου γιατί προτιμώ να είμαι Νεοέλληνας από το να είμαι κορόιδο. Όταν οι Γερμανοί εφαρμόζουν απόσυρση εμείς μειώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας για να ξεστοκάρουν οι έμποροι. Ε λοιπόν χέστηκα για τους εμπόρους, όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος θα οδηγεί αυτοκίνητα υδρογόνου κινούμενα με τη σκέψη εγώ θα έχω παράνομο αποστακτήριο αμόλυβδης στον κλειστό μου ημιυπαίθριο για να τροφοδοτώ το καρκινογόνο οζοντοκτόνο Stg700 MkV μου γιατί έτσι γουστάρω γαμώ το φελέκι μου και γιατί δεν ήθελα να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί. ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ. Κι εγώ μαζί σου άρχοντα!!!! +1000000000000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geok100 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Τα ειπε ολα , για ακομη μια φορα... Απλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 S8N μακαρι να μπορουσαν ολοι να εκτιμησουν τα πραγματα με τη δικη σου οπτικη μερια και διαυγεια αλλα δυστυχως ειμαστε λιγοι....Και για αυτους που λενε οτι ενα μεταχειρισμενο gti διετιας με 20 χιλιαρικα ειναι λογικη τιμη να τους πω οτι παραειναι παραλογη...Το αυτοκινητο ειναι νουμερο 1 προσωπικα για αυτα που δινει σε σχεση με την τιμη αγορας του που ηταν 30 χιλιαρικα χωρις εξτρα εξοπλισμο...Αλλα βλεπεις οι περισσοτεροι εκτιμουν τα πραγματα με βαση τα μικροψυχα προσωπικα τους συμφεροντα εδω στην Ελλαδα...Για μενα??? Παρε ενα αυτοκινητο που να αξιζει, αγαπησε το, βελτιωσε το και κρατα το...5 χρονια, 7 χρονια, 9 χρονια...μεχρι να αναγκασεις τους εξυπνακηδες να σε παρακαλανε για να αγορασεις κατι καινουριο (αποσυρση...)...Οποιοι το πιασανε το πιασανε το υπονοουμενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 Κι εγώ μαζί σου άρχοντα!!!! +1000000000000000000 ποπο φιλε σοκαριστικα!!! δεν το δινω το fsi μου στους πουστηδες κωψοχρονια να πανε να γαμηθουνε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 (edited) ποπο φιλε σοκαριστικα!!!δεν το δινω το fsi μου στους πουστηδες κωψοχρονια να πανε να γαμηθουνε!!! Κωψοχρονια ειπες?? Χθες ειχα παει στου ...... και ξερεις τι μου ειπε ο πωλητης για το tsi μου ( αγορασμενο 09/07)??? Γυρω στα 11.000-12.000 ευρω!!!!! Το αντιλαμβανεσαι? Και καλα επειδη βγηκε νεο μοντελο και ξεκιναει απο τα 17.000!!!!! Και να φανταστεις οτι απο εξω ειχε ενα 5αρι gti σε σκουρο ασημι, με OZ ultraleggera, E-tuners προγραμμα και full extra και οταν τον ρωτησα για αυτο, μου ειπε ο πωλητης οτι ηδη το πουλησαν 19000 νομιζω με 50000 χλμ. Edited May 22, 2009 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Κωψοχρονια ειπες?? Χθες ειχα παει στου ...... και ξερεις τι μου ειπε ο πωλητης για το tsi μου ( αγορασμενο 09/07)??? Γυρω στα 11.000-12.000 ευρω!!!!! Το αντιλαμβανεσαι? Και καλα επειδη βγηκε νεο μοντελο και ξεκιναει απο τα 17.000!!!!! Και να φανταστεις οτι απο εξω ειχε ενα 5αρι gti σε σκουρο ασημι, με OZ ultraleggera, E-tuners προγραμμα και full extra και οταν τον ρωτησα για αυτο, μου ειπε ο πωλητης οτι ηδη το πουλησαν 19000 νομιζω με 50000 χλμ. Εχθες συζητούσα με ανα φίλο και μου είπε οτι πήρε το BMW 116 22000 καινούργιο απο το στοκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Κωψοχρονια ειπες?? Χθες ειχα παει στου ...... και ξερεις τι μου ειπε ο πωλητης για το tsi μου ( αγορασμενο 09/07)??? Γυρω στα 11.000-12.000 ευρω!!!!! Το αντιλαμβανεσαι? Και καλα επειδη βγηκε νεο μοντελο και ξεκιναει απο τα 17.000!!!!! Και να φανταστεις οτι απο εξω ειχε ενα 5αρι gti σε σκουρο ασημι, με OZ ultraleggera, E-tuners προγραμμα και full extra και οταν τον ρωτησα για αυτο, μου ειπε ο πωλητης οτι ηδη το πουλησαν 19000 νομιζω με 50000 χλμ. Κάτσε ρε συ, ειλικρινά. Αν έπαιρνε το δικό σου 15, το πούλαγε 16 κι έβλεπες στη βιτρίνα το καινούριο με τα 17 τί θα έπαιρνες; Πάντως S8N συμφωνώ εν μέρη μαζί σου. Όχι όμως στις τιμές. Στο εξωτερικό οι τιμές αυτές είναι λογικές εδώ και χρόνια. Απλά επειδή ο έλληνας θέλει να χάσει όσο το δυνατόν λιγότερο σου λεει "σιγά μη το δώσω για ένα κομμάτι ψωμι". Απλά εσείς που πήρατε καινούριο λίγο πριν τα μέτρα πέσατε στη περίπτωση.. Τυγχάνει και ο κάθε έλληνας να νομίζει ότι έχει Ferrari οπότε.. Αλλαγή στις τιμές + νοοτροπία έλληνα = δύσκολος σνδυασμός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 (edited) Κάτσε ρε συ, ειλικρινά.Αν έπαιρνε το δικό σου 15, το πούλαγε 16 κι έβλεπες στη βιτρίνα το καινούριο με τα 17 τί θα έπαιρνες; Πάντως S8N συμφωνώ εν μέρη μαζί σου. Όχι όμως στις τιμές. Στο εξωτερικό οι τιμές αυτές είναι λογικές εδώ και χρόνια. Απλά επειδή ο έλληνας θέλει να χάσει όσο το δυνατόν λιγότερο σου λεει "σιγά μη το δώσω για ένα κομμάτι ψωμι". Απλά εσείς που πήρατε καινούριο λίγο πριν τα μέτρα πέσατε στη περίπτωση.. Τυγχάνει και ο κάθε έλληνας να νομίζει ότι έχει Ferrari οπότε.. Αλλαγή στις τιμές + νοοτροπία έλληνα = δύσκολος σνδυασμός. Δυστυχως δεν το παιρνει 15000, αλλα στην καλυτερη 12.000. Για αυτο ακριβως το λογο, εοειδη το ταμειο μου ειναι μειον , θα το κρατησω. Αργοτερα ειδωμεν. Εξαλλου το εχω μονο σχεδον 2 χρονια και το λυπαμαι να το δωσω με 19000 χλμ. Α και λυπαμαι που θα σε στεναχωρησω αλλα δεν ανηκω σε αυτους που νομίζει ότι έχει Ferrari οπότε.. Αλλαγή στις τιμές + νοοτροπία έλληνα = δύσκολος σνδυασμός. Παντα φιλικα Σβουρας Edited May 23, 2009 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Σύμφωνοι. Το θέμα όμως είναι ότι αν τα καινούρια έχουν πέσει τόσο τώρα, φαντάσου μετά από 3 χρόνια και +50Κ χλμ επάνω τους. Και δε μιλώ για VW μόνο έτσι, αλλά γενικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Να συμπληρώσω κι εγώ κάποιες σκέψεις?Κατ' αρχάς, έτσι όπως αποφασίστηκε η μείωση των τελών ταξινόμησης κερδισμένοι βγαίνουν μόνο α) όσοι σκοπεύουν να διαθέσουν χρήματα για ακριβό αυτοκίνητο και β) οι έμποροι καινούργιων αυτοκινήτων που αφενός παίρνουν ανταλλαγή μεταχειρισμένα κοψοχρονιά, αφετέρου ξεστοκάρουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα τα οποία κατά τα άλλα με την κρίση θα έβαζαν στον απαυτό τους. Χαμένοι βγαίνουν όλοι όσοι πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είτε αυτοί είναι ιδιώτες είτε έμποροι. Ιδίως οι τελευταίοι που είχαν αγοράσει ή εισάγει μεταχειρισμένα και πλήρωσαν όλον τον φόρο ταξινόμησης, τώρα είναι υποχρεωμένοι να τα δώσουν σε εξευτελιστικές τιμές αφού η πτώση των καινούργιων έφερε ανάλογη πτώση και στα μεταχειρισμένα. Όλη αυτή η ιστορία εμένα προσωπικά μου διδάσκει πως τόσο καιρό οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων μας έγδυναν, αφού πριν σου έκαναν το βαρύ πεπόνι για να κόψουν δυο-τρία κατοστάρικα από την τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου ή εναλλακτικά σου χάριζαν πατάκια και συναγερμούς της μαύρης συμφοράς ενώ τώρα είναι σε θέση να κόβουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ και να λένε και ευχαριστώ. Τα δεκάδες χιλιάδες ευρώ δεν είναι το τέλος ταξινόμησης, μη γελιόμαστε. Απ' την άλλη όμως η απληστία τους δε φαίνεται να έχει κορεστεί ιδιαίτερα ούτε μετά τη λόρδα τόσων μηνών κατά τους οποίους με το ένα χέρι έξυναν τα τέτοια τους και με το άλλο σκότωναν μύγες. Έτσι, όταν ρωτάς πόσο παίρνουν το παλαιό σου αυτοκίνητο με ανταλλαγή κάποιο νέο οι τιμή που ακούς είναι αντίστοιχη του λογαριασμού που κάνεις σε ενα supermarket και όχι της αξίας ενός κατά τα άλλα λειτουργικότατου και καλοσυντηρημένου αυτοκινήτου που κάνει άψογα τη δουλειά του αλλά δεν καλύπτει πλέον τις ανάγκες σου. Φυσικά η ιστορία δεν τελειώνει εδώ: Ο ευκολόπιστος Έλληνας που θα έπαιρνε RAV4 Exclusive με 36.000 Ευρώ πάει τώρα και χτυπάει την 2.5λιτρη Χ3. Εκείνος που θα αγόραζε Jimny πάει με 19.000 Ευρώ και παίρνει Commander. Ο τύπος που θα έπαιρνε το 1600άρι με τα ίδια χρήματα αγοράζει σήμερα το 2λιτρο. Όλοι είναι ευχαριστημένοι. Πιο ευχαριστημένοι απ'΄όλους όμως ξέρετε ποιοι είναι? 1. Οι έμποροι, που σου πούλησαν πάμφθηνα ενα αυτοκίνητο με ακριβότερη συντήρηση και που θα στ' αρπάζουν στα service και τα ανταλλακτικά επί όσο διαρκεί η εγγύηση. 2. Η εφορία, που ήδη βάζει το προφυλακτικό που ονομάζεται 'τεκμήρια διαβίωσης', κρατώντας στο χέρι το λιπαντικό που γράφει '20% αύξηση τελών κυκλοφορίας για το 2010'. Χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω, τις τελευταίες μέρες πληθαίνουν οι φωνές που λένε πως η πραγματική κρίση θα φανεί από Φθινόπωρο και θα διαρκέσει 2 ίσως και τρία χρόνια. Δεν είναι μόνο οικονομικοί αναλυτές, πρόεδροι τραπεζών, οικονομολόγοι και πρώην πρωθυπουργοί (λέγε με Σημίτη) που το διαλαλούν. Ελπίζω όλοι όσοι αγόρασαν το όνειρο της ζωής τους να έχουν τα χρήματα να το αποπληρώνουν και κυρίως να το συντηρούν γιατί οι μέρες που έρχονται είναι δύσκολες και, αν δεν έχεις άλλες εξασφαλίσεις πέραν του μισθού σου, το μόνο που χρειάζεσαι για να πας στον πάτο είναι μια ατυχία ή μια περιπέτεια υγείας (φτου φτου, χτυπήστε ξύλο). Όσον αφορά τώρα το άλλο κομμάτι, αυτό των αυτοκινήτων, τέσσερα πράγματα έχω να πω και να είστε σίγουροι ότι εγώ προσωπικά θα τα τηρήσω: 1. Όσο αφροδισιακό κι αν είναι το να αφαιρείς εσύ ο ίδιος τη ζελατίνα από το καινούργιο σου αυτοκίνητο, καινούργιο αυτοκίνητο (εννοείται ενός κάποιου επιπέδου τιμής, δε μιλάω για i10) από το Ελλάντα με τιμές κοροϊδία και προδιαγραφές Ουγκάντας δεν πρόκειται να ξανακοιτάξω. 2. Αν νομίζει κανείς πως μετά τον Αϋγουστο θα μου πουλήσει ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ακριβότερα απ' ό,τι το αγόρασε τους τέσσερεις τελευταίους μήνες, απλούστατα απατάται. Αν δε δω τιμολόγιο αγοράς δεν πρόκειται να προχωρήσω σε καμία συμφωνία. Ξύπνησαν τα κορόιδια Βασιλάκη. 3. Αν νομίζει ο κάθε έμπορος BMW πως θα πάω τον Δεκέμβρη να πληρώσω 23.000 παραπάνω για μια X3 επειδή έλειξε η προσθεσμία, επίσης απατάται. Θα πάω για Χριστούγεννα στη Βιέννη, θα φάω τα σνίτσελ και τα λουκανικάκια μου, θα πιω τις μπυρίτσες μου και θα γυρίσω οδικώς με το νέο μεταχειρισμένο μου αυτοκινητάκι. 4. Τέταρτο και φαρμακερό: Το πόσο αξίζει το αυτοκίνητό μας το γνωρίζει πολύ καλά ο καθένας μας. Ειλικρινά προτιμώ να κυκλοφορώ με το ίδιο αυτοκίνητο τα επόμενα 15 χρόνια από το να το χαρίσω σήμερα γιατί εκεί με κατηύθηνε η αγορά των καιροσκόπων τη δεδομένη στιγμή. Και όχι, δεν τρέφω καμία αυταπάτη για άνοδο της αξίας του μετά τον Αύγουστο, απλώς κάνω μια λογική σύγκριση: Αξίζει να δώσω ενα ατρακάριστο καλοσυντηρημένο και full extra MkV GTI τριετίας για τα χρήματα που κοστίζει σήμερα ενα καινούργιο βασικό Corsa 1.4 Sport? Όχι. Θα το κρατήσω λοιπόν για δεύτερο, τρίτο, τέταρτο, για να κατεβαίνω στις πορείες, για να παρκάρω στα πεζοδρόμια, για να έχω δύο ζυγά και τρία μονά, για να πηγαίνω στο χωράφι, για να φορτώνω υλικά οικοδομών, για να πηγαίνω τα μπαστούνια μου από τη μία τρύπα στην άλλη στο ιδιωτικό μου γήπεδο golf, για τον κήπο, για το μπάνιο στη θάλασσα, για ο,τιδήποτε. Και φυσικά θα μολύνω, θα πιάνω θέσεις parking στον δρόμο, θα κάνω θόρυβο, θα το συντηρώ όποτε μου καπνίσει και θα τα γράφω όλα στην καραπουτσακλάρα μου γιατί προτιμώ να είμαι Νεοέλληνας από το να είμαι κορόιδο. Όταν οι Γερμανοί εφαρμόζουν απόσυρση εμείς μειώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας για να ξεστοκάρουν οι έμποροι. Ε λοιπόν χέστηκα για τους εμπόρους, όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος θα οδηγεί αυτοκίνητα υδρογόνου κινούμενα με τη σκέψη εγώ θα έχω παράνομο αποστακτήριο αμόλυβδης στον κλειστό μου ημιυπαίθριο για να τροφοδοτώ το καρκινογόνο οζοντοκτόνο Stg700 MkV μου γιατί έτσι γουστάρω γαμώ το φελέκι μου και γιατί δεν ήθελα να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί. ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ. Μαζι σου κι εγω αρχοντα !! Η αγορα μας κατευθυνει στο να αλλαζουμε τα αμαξια μας καθε 2-3 χρονια για να μας τα παιρνουν χοντρα οι εμποροι.... εεεε οχι λοιπον....γιατι να δωσουμε το τουμπανιασμενο αμαξακι μας, το οποιο το φτιαξαμε, το βελτιωσαμε με το προσωπικο μας μερακι, το φροντισαμε και τελικα το αγαπησαμε για ενα κομματι ψωμι?? Και ειδικα κιολας αν ειμαστε ευχαριστημενοι απο το αμαξι. αν βγει προβληματικο, δε μας βολεψει κτλ ναι το καταλαβαινω να το δωσουμε. Επειδη αυριο θα βγει νεοτερο μοντελο κ καλυτερο? αυτο συνεχεια συμβαινει... Καλυτερα οπως ειπε κι ο S8N να το κρατησουμε μεχρι να λιωσει και εστω να το εχουμε σαν δευτερο, τριτο, τεταρτο παρα να το χαρισουμε στην τριχα, προσεγμενο, με προγραμματα, με του κοσμου τα εξτρας για να μας τον πιασουν περιχαρεις οι εμποροι και να συνεχιζεται το ιδιο τροπαριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Μαζι σου κι εγω αρχοντα !!Η αγορα μας κατευθυνει στο να αλλαζουμε τα αμαξια μας καθε 2-3 χρονια για να μας τα παιρνουν χοντρα οι εμποροι.... εεεε οχι λοιπον....γιατι να δωσουμε το τουμπανιασμενο αμαξακι μας, το οποιο το φτιαξαμε, το βελτιωσαμε με το προσωπικο μας μερακι, το φροντισαμε και τελικα το αγαπησαμε για ενα κομματι ψωμι?? Και ειδικα κιολας αν ειμαστε ευχαριστημενοι απο το αμαξι. αν βγει προβληματικο, δε μας βολεψει κτλ ναι το καταλαβαινω να το δωσουμε. Επειδη αυριο θα βγει νεοτερο μοντελο κ καλυτερο? αυτο συνεχεια συμβαινει... Καλυτερα οπως ειπε κι ο S8N να το κρατησουμε μεχρι να λιωσει και εστω να το εχουμε σαν δευτερο, τριτο, τεταρτο παρα να το χαρισουμε στην τριχα, προσεγμενο, με προγραμματα, με του κοσμου τα εξτρας για να μας τον πιασουν περιχαρεις οι εμποροι και να συνεχιζεται το ιδιο τροπαριο. Μα είναι προφανές ότι δεν αξίζει στα καινούρια αυτοκίνητα να ρίχνεις λεφτά πέραν της σωστής συντήρησης. Όπως επίσης προφανές είναι το γεγονός ότι αυτά τα λεφτά δε θα τα πάρεις πίσω. Συνεπώς αν έχει κάποιος σκοπό να κρατήσει το αυτοκίνητο για πάντα ας του ρίξει λεφτά. Διαφορετικά ούτε ευρώ παραπάνω. Τρανταχτό παράδειγμα το αυτοκίνητο του Puck. Έχει ρίξει ένα κάρο λεφτά απ' ότι φαίνεται και το δίνει σε τιμή μαμα 3ετίας GTi. Έτσι είναι είτε μας αρέσει είτε όχι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Κωψοχρονια ειπες?? Χθες ειχα παει στου ...... και ξερεις τι μου ειπε ο πωλητης για το tsi μου ( αγορασμενο 09/07)??? Γυρω στα 11.000-12.000 ευρω!!!!! Το αντιλαμβανεσαι? Και καλα επειδη βγηκε νεο μοντελο και ξεκιναει απο τα 17.000!!!!! Και να φανταστεις οτι απο εξω ειχε ενα 5αρι gti σε σκουρο ασημι, με OZ ultraleggera, E-tuners προγραμμα και full extra και οταν τον ρωτησα για αυτο, μου ειπε ο πωλητης οτι ηδη το πουλησαν 19000 νομιζω με 50000 χλμ. τι λες ρε φιλε svoura?????? επαθα σοκ!!!!!!!!!! 2 χρονων αμαξι 12.000? ΑΝΑ ΜΟΥΝΟΥ ΡΕ(ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ-Α'Ι ΓΑΜ....ΤΕ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 1. Κρίση δεν υπάρχει πουθενά, εκτός από την τηλεόραση και όσους πληρώνουν με επιταγές, γιατί τρώνε όλα τα μετρητά τους στα μπουζούκια! Οπότε εμείς μετά που παίρνουμε τις επιταγές τους, κλαίμε... 2. Ψαρώστε κι άλλο με το -50% στα τέλη ταξινόμησης... Τυράκια είμαστε... 10 εκατομμύρια ευρό το ΕΤΗΣΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ για τα τέλη ταξινόμησης... 20+ εκατομμύρια τα ΚΕΡΔΗ από τα τέλη... με 10 χοντρά στην τσέπη, χεστήκανε!!! επί πόσα χρόνια τα τσέπωναν... Τώρα, αν για 1 χρόνο δεν βάλουν 10, αλλά 2-3, έχουν ήδη χώσει πόσα! Σημασία έχει να καταργηθεί εντελώς το τέλος ταξινόμησης για να εναρμονιστούμε με το Ευρωπαϊκό πλαίσιο.... Αλλά στο Ελλαδιστάν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 2 χρονων αμαξι 12.000?ΑΝΑ ΜΟΥΝΟΥ ΡΕ(ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ-Α'Ι ΓΑΜ....ΤΕ) Πως φαίνεται η Σαλαμύκονος!! Γειά σου αδερφέ.. Δεν πουλάμε πλέον. Δώσαμε..δώσαμε.. Θα πουλήσουμε μόνο αν ανέβουμε κατηγορία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 (edited) Και για οσους δεν καταλαβαν... ΠΑΠΑΛΑ Η ΚΟΤΑ (ο λαος...δηλαδη) ΜΕ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ...Ξυπνησε λεμε και θα σας ερθει Σβουριχτη.. (Ρωτηστε και το Svoura.. ) Kαι καλα θα κανουν τα παπαγαλακια να σωπασουν (οπου παπαγαλακια αυτοι που σιγονταρουν μεσα απο αυτο το φορουμ τις αντιπροσωπειες..)...Αυτοι ξερουν.. Edited May 28, 2009 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...