Stelios_Golf 6 Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 http://www.fuchslubricants.com/index.php?calling=prodchoose⊂= 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marseic Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 http://www.fuchslubr...prodchoose⊂= Πολύ καλό , ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Δεν κάνει τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 στο συγκεκριμενο site λεει οτι το dsg θελει αλλαγη λαδιου καθε 30.000χμ απο οτι ξερω το 7αρι δεν θελει service σωστά? Transaxle, automatic DSG 0AM (DQ200)/1 Capacity: Capacity 1,7 liter Use: Normal Intervals: Check 30000 km / 24 months Products: TITAN SINTOFLUID FE 75W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted May 31, 2012 Report Share Posted May 31, 2012 Παιδια εγω προχτες αλλαξα λαδια στο πολο για πρωτη φορα(15000km).Ομως φιλτρο λαδιου δεν μου αλλαξαν.Εγω τους επισημανα οτι αλλαζεται και αυτο αλλα ο μηχανικος μου ειπε οτι δεν χρειαζεται τωρα και οτι θα το αλλαξουν στην επομενη αλλαγη(δηλαδη στα 30000km η 2χρονια).να ανησυχω?σ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 31, 2012 Report Share Posted May 31, 2012 ΕΓΚΛΗΜΑ πρεπει να αλλαχτει αμεσα και το φιλτρο...το νημα ηταν να αλλαχτουν μαζι αλλα εστω και ετσι να το αλλαξεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted May 31, 2012 Report Share Posted May 31, 2012 ΕΓΚΛΗΜΑ πρεπει να αλλαχτει αμεσα και το φιλτρο...το νημα ηταν να αλλαχτουν μαζι αλλα εστω και ετσι να το αλλαξεις.. Πρεπει να βγουν τα λαδια για να αλλαχτει το φιλτρο ή δεν υπαρχει προβλημα?Τελικα σε μερικες αντοπροσωπειες δεν παλευονται καθολου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 (edited) Τελικα πηγα σημερα για το service του 3 ετους.Αλλαχτηκαν τα προβλεπομενα: λαδια φιλτρο λαδιου και υγρα φρενων και εγινε γενικος ελεγχος του αυτοκινητου,κοστος εργασια και υλικα δικα τους 138ευρω στον Καψιωχα Γιάννενα. Εχείς -Λάδια -Φίλτρο λαδιού -Φίλτρο αέρα -Φίλτρο βενζίνης -Φίλτρο καμπίνας -Ελένχο σε τακάκια, διαγνωστικό για τυχών σφάλματα -Υγρά φρένων Παραπάνω υπολόγιζε Αρα φιλε mist δεν ηταν ολα αυτα αλλα εκεινα οπως ανεφερε σε μια φωτο πιο πανω που ειχε ανεβασει ο serreos.Απλα το αναφερω φιλικα για να γνωριζουν ολοι οσοι προκειται να πανε για το 3 service. Edited June 5, 2012 by SPYROS81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy3 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Καλησπέρα σε όλους είμαι κάτοχος golf vi 160hp και χθες έκανα το πρώτο σέρβις ύστερα από 1 χρόνο με κάτι λιγότερα από 6.000 χλμ. Άλλαξαν τα λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρο για υαλοκαθαριστήρες και μου είπανε ότι θα πρέπει να ξαναπάω σε 1 χρόνο πάλι... Αληθεύει? ότι πρέπει να πηγαίνουμε κάθε χρόνο για service? Σας ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Καλό θα είναι να αλλάζεις λάδια κάθε χρόνο ή κάθε 15.000Km, ότι έρθει πρώτο. Διάβασε το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 εγινε και το γενικο σερβις των 30000χλμ και αλλαχτικαν ολα τα φιλτρα και λαδακια 5-30 castrol στα 170 ευρω... αξιο σημειοσης τα τακακια μου λογο οδιγικου στιλ ειναι ακομα σαν καινουργια!! ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 εγινε και το γενικο σερβις των 30000χλμ και αλλαχτικαν ολα τα φιλτρα και λαδακια 5-30 castrol στα 170 ευρω... αξιο σημειοσης τα τακακια μου λογο οδιγικου στιλ ειναι ακομα σαν καινουργια!! ..... Πως γίνεται αυτο; Δεν πατάς φρένο? :-)) γιατι και εγω δεν τα σκιζω αλλα όσο πρέπει τα πατάω και πάλι στα λογικα πλαίσια χρόνου λιώνουν και βαζω αλλα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Λάδια--Φιλτρο λαδιού--φιλτρο αερα--φιλτρο καμπινας--φιλτρο βενζινης με ρυθμιστη στα 6.6................. Στην τιμη των 85 ΕΥΡΩ (5-30slx)-(MAHLE)--------(MAHLE)--------(MAHLE)------------------------(MAHLE)---------------------------------------------- Τσεκαρα και τα μπουζι... οπτικα μια χαρα ειναι αλλα θελω να τα αλλαξω γτ ειναι 40.000 πανω με προγραμμα! ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΩΔΙΚΟ???? Τακακια μια χαρα! Eχουν ακομα ποοοοολλες χιλιαδες χιλιομετρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 (edited) Πως γίνεται αυτο; Δεν πατάς φρένο? :-)) γιατι και εγω δεν τα σκιζω αλλα όσο πρέπει τα πατάω και πάλι στα λογικα πλαίσια χρόνου λιώνουν και βαζω αλλα ! αν εξερεσεις 2 η 3 γερα φρεναρισματα που εχω κανει απο τα 200+ λογο το οτι μου πεταχτικαν διαφοροι μ@λ@κες κ εχω σωθει μια χαρα γενικος παταω φρενο πολυ προοδευτικα και πολες φορες επιδη εχω μαθει να οδηγω σε αυτοκίνητο που δεν ειχε φρενα (φιεστα μκ2 του 85) κοβω χιλιομετρα με ταχητητες πολυ περισοτερο απ το να τσαρουχωσω το φρενω για να κοψω χιλιομετρα....πχ εχω 80 χιλιομετρα κ 5 και πιανει φαναρι ,τσιμπαω φρενο και κατεβασμα 4η χωρις να πειραζω το φρενω ομοιος μετα κατεβασμα σε 3 και τελος 2ρα με λιγο φρενακι... Λάδια--Φιλτρο λαδιού--φιλτρο αερα--φιλτρο καμπινας--φιλτρο βενζινης με ρυθμιστη στα 6.6................. Στην τιμη των 85 ΕΥΡΩ (5-30slx)-(MAHLE)--------(MAHLE)--------(MAHLE)------------------------(MAHLE)---------------------------------------------- Τσεκαρα και τα μπουζι... οπτικα μια χαρα ειναι αλλα θελω να τα αλλαξω γτ ειναι 40.000 πανω με προγραμμα! ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΩΔΙΚΟ???? Τακακια μια χαρα! Eχουν ακομα ποοοοολλες χιλιαδες χιλιομετρα! νομιζω οτι εχει αναφερθει οτι εχει αλλαξει κωδικο! μπες στο σιτε τις ngk παντος τα μπουζι στο δικο μας ειναι για 60000χλμ FAIL!!! γτ τα λονγλιφε θα επρεπε να αλλαζωντε αννα 100000χλμ εστω κατα 80000......παντος η τιμη που αναφερεις νπμιζω ειναι για τα ανταλακτικα και τοποθετιση εκανες μονος σου γτ για συνεργειο δεν πεζει!...... o κωδικος για τα μπουζι που δινει η ngk PZFR6R ΙΔΙΑ ΓΙΑ CAXA KAI CAVD!! Edited August 7, 2012 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 Κάτσε ρε Χρήστο δηλαδή προτιμάς να ταλαιπωρείς σασμάν μηχανή και όλο το σύστημα μετάδοσης παρά να φθείρεις τα ντακάκια που είναι αναλώσιμα στο κάτω - κάτω; Ή μήπως δεν κατάλαβα εγώ κάτι... 2ον...πάτησες φρένο 2-3 φορές γερά, από τα 200+, λόγω του ότι σου πετάχτηκαν κάποιοι...άρα πας πάνω από 200+ αρκετά συχνά, που δεν σου πετάγονται... Φίλε πρόσεχε την οδήγησή σου, στα 200+ αν σου "πεταχτούν" όπως λες δεν έχεις χρόνο αντίδρασης απλά κάνεις την προσευχή σου! Φιλικά πάντα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 Δεν έχει καλά φρένα το 122. Οπότε μην κάνετε μαλακίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 εσεις οι 160+++ γιατι πρέπει να μας ρίχνετε τοσο ? :sorry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 (edited) Κάτσε ρε Χρήστο δηλαδή προτιμάς να ταλαιπωρείς σασμάν μηχανή και όλο το σύστημα μετάδοσης παρά να φθείρεις τα ντακάκια που είναι αναλώσιμα στο κάτω - κάτω; Ή μήπως δεν κατάλαβα εγώ κάτι... 2ον...πάτησες φρένο 2-3 φορές γερά, από τα 200+, λόγω του ότι σου πετάχτηκαν κάποιοι...άρα πας πάνω από 200+ αρκετά συχνά, που δεν σου πετάγονται... Φίλε πρόσεχε την οδήγησή σου, στα 200+ αν σου "πεταχτούν" όπως λες δεν έχεις χρόνο αντίδρασης απλά κάνεις την προσευχή σου! Φιλικά πάντα... 1o απο ολα παρερμηνευτικαν ¨Η δεν καταλαβες Η δεν ξερεις για τι ειδους κατεβασματα μιλαμε....δεν λεμε για κατεβασμα και να λυσομαναει το στροφομετρο...ελεος...οσο ζωριζετε το σασμαν και η μηχανη στο ανεβασμα τοσο και στο κατεβασμα....μην το κανουμε σαν τους περισοτερους ασχετους που κατεβενουν κατηφορες με νεκρα και καλα για τον λογο να μην καψει το αμαξι... μια φορα ετυχε να κοψω απ τα 200 επιδη δεν με ειχε προσεξει ενα βανακι στιν ιωνια οδο...απο εκει κ περα 2 καλα φρεναρισματα εχω κανει απο τα 140 στα 80 αν θυμαμε καλα λογο εμποδιων ..προφανος και προσεχω την οδηγηση μου και οχι κανεις λαθος απο αυτα τα φρεναρισματα δεν εχω ξαναπαει πανω απο 140 για λογους προσωπικους απο τιν στιγμη που δεν θελω να πεζω με την τυχη μου....το σασμαν ζοριζετε οταν δεν χειριζετε σωστα! πχ ελλιπης απο-συμπλεξη!η μηχανη επισεις απο ηψηλες στροφες η πολυ χαμηλες....με το σκεπτικο το δικο σου κατεβενουμε κατηφορα με νεκρα!και οχι με ταχυτητα που ειναι το σωστο...... προσοπικα τα φρενα μια χαρα ειναι αρκει να μην κανεις καφριλες με το φρενο Edited August 7, 2012 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 Οχι δεν είναι μια χαρά τα φρένα, για αυτό να προσέχετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Οχι μια χαρα ειναι τα φρενα! Δεν ειπαμε οτι ειναι αγκυρες παλιο καγκουρα! Φρενα ειπαμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Η συνηθεια να φρεναρεις με κατεβασματα εστω και μικρα...ειναι ανουσια....τρως τον δισκο ενω τα τακακια ειναι πολυ ποιο φτηνα και τρογωνται ποιο αργα....Εχω 60.000 και δεν θελουν αλλαγη ...πιστευω θα βγαλω αλλα 20.000 χαλαρα ... και οδηγαω κανονικα... τα ιδια και στο 5αρι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Επειδη παω για αλλαγη λαδιων μεσα στη βδομαδα εχει καποιος να προτεινει τι λαδια να παρω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Τα καινούργια Castrol Edge FST 5W-30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Τα καινούργια Castrol Edge FST 5W-30. Τι λενε αυτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Παιδιά αυτό το 5W30 είναι έμαθα σήμερα τα πλαίσια θερμοκρασίας περιβάλλοντος μέσα στα οποία το κάθε λάδι λειτουργεί στα μέγιστα. Άρα το συγκεκριμένο λάδι που φοράνε τα δικά μας αυτοκίνητα δεν είναι λίγο ? Άκουσα ότι το 5W-30 είναι χειμερινό κυρίως λάδι και δεν πολύ κάνει για τις καυτερές ημέρες του καλοκαιριού.. Τι γνώμη έχετε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...