patrikata7 Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Καλημέρα σε όλους. Αν και συχνός αναγνώστης του forum δεν έχω συμμετάσχει ενεργά μέχρι σήμερα. Είμαι κάτοχος ενός Polo 9n 16v.Χτές το βράδυ άρχισε να αναβοσβύνει η ένδειξη του Check Engine ενω όταν πατούσα το γκάζι έτρεμε το αυτοκίνητο.Βενζίνη ακάθαρτη??Βάζω μόνο Ultimate και απο συγκεκριμένο βενζινάδικο.Κάλεσα λοιπόν στην Καρεντα και μου είπαν ότι μαλλον υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα Λ. Δώστε μου σας παρακαλώ τα "φώτα" σας για να μην δώσω τσάμπα τα ευρώ μου Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Είναι πολύ πιθανόν να έχεις misfire σε κάποιο κύλινδρο.Πολύ πιθανό επείσης είναι να φταίει μπουζί ή μπουζοκαλώδια. Πίγαινε να το βάλεις σε διαγνωστικό και θα σου πεί άν ναι, και σε ποιό κύλινδρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 πολλαπλασιαστης σιγουρα η δουλεια@@ειναι παρα πολυ συνηθες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikata7 Posted July 12, 2005 Author Report Share Posted July 12, 2005 Ο πολλαπλασιαστής??Δεν είναι λίγο παράξενο??Γνωρίζει κανείς αν με καλύπτει η εγγύηση?1 χρόνο το έχω το Polaki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Ο πολλαπλασιαστής??Δεν είναι λίγο παράξενο??Γνωρίζει κανείς αν με καλύπτει η εγγύηση?1 χρόνο το έχω το Polaki. ← Εχουν παρουσιαστει προβληματικοι πολλαπλασιαστες σε αρκετά 9Ν. Σε καλυπτει η εγγυηση σιγουρα. Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας στο συνεργειο που το παρακαλουθει να μπει στο διαγνωστικο και να μαθεις ακριβως τι τρεχει. Ειναι δουλεια 10 λεπτων που ουτε ραντεβου θελει και θα σου δειξει τι φταιει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Είναι μπουζοκαλώδιο 100%. Το ίδιο ακριβώς είχα πάθει & εγώ, πήγα το άλλαξα μετά από λίγο που μου το παρουσίασε και χωρίς χρέωση. Δεν είναι τίποτα. Όταν παραμένει αναμμένο το λαμπάκι (χωρίς να αναβοσβήνει) τότε είναι κακή ποιότητα καυσίμων, αισθητήρας L. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 (edited) Μην ξεχνατε οτι ο φιλος patrikata7 εχει 9Ν. Αρα εχουμε 4 πολλαπλασιαστες, εναν πανω απο καθε μπουζι. Ο,τι και να ναι το καλυπτει η εγγυηση, αφου εχει αλλον ενα χρονο ακομα. Και εγω την ειχα παθει ετσι και ηταν ενας πολλαπλασιαστης. Αλλαχθηκαν και οι 4 εντος εγγυησης. Συμβαινει σε πολλες μαρκες και ειναι συχνο φαινομενο (και ακριβο). Edited July 15, 2005 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikata7 Posted July 20, 2005 Author Report Share Posted July 20, 2005 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ.\ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ" ΚΥΡΙΟΣ " ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΧΑΛΑΣΕ ΛΟΓΩ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ!!!!!ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΑ ΕΞΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ , ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ" ΚΥΡΙΟΣ " ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΧΑΛΑΣΕ ΛΟΓΩ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ!!!!!ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΑ ΕΞΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ , ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ!!! ← Σοβαρα ε? Για πες μας το ονομα του να δουμε ποσο καλα ξερει την δουλεια του? Ο πολλαπλασιαστης ειναι ενα κλειστο ηλεκτρικο κυκλωμα που δουλευει σε παααααααρα πολλα volt και το οποιο δεν μπορει να σε προειδοποιησει αν θα παθει βλαβη. Κανενας πολλαπλασιαστης δεν ερχεται σε επαφη με την βενζινη αρα αυτη η δικαιολογια δεν στεκει, ουτε μπορει να φταιει και ο οδηγος με την χρηση που κανει. ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ: Επειδη εχεις εγγυηση ειναι υποχρεωμενοι να σου αλλαξουν οχι 1, αλλα και τους 4 προληπτικα και επιπλεον δεν υπαρχει η λεξη ''χαριστικα''. Και εγω το ειχα παθει σε εναν και μου αλλαξαν 4! Ζητα λοιπον να σου δωσουν ενα επισημο report για ποιο λογο χαλασε ο πολλαπλασιαστης (δεν προκειται να το παρεις ποτε), ζητα το ονομα του τυπου που σου ειπε αυτη την μπουρδα και στειλε μου αν θες ενα PM τα στοιχεια του συνεργειου, να μιλησω με καποιον γνωστο στην Kosmocar να δεις τι show εχει να γινει. Αρκετα πια με τις αηδιες που μας αραδιαζουν καθε μερα λες και γεννηθηκαμε χθες.......... Μην χαριστεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jounior Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 (edited) Καλημέρα σε όλους.Αν και συχνός αναγνώστης του forum δεν έχω συμμετάσχει ενεργά μέχρι σήμερα. Είμαι κάτοχος ενός Polo 9n 16v.Χτές το βράδυ άρχισε να αναβοσβύνει η ένδειξη του Check Engine ενω όταν πατούσα το γκάζι έτρεμε το αυτοκίνητο.Βενζίνη ακάθαρτη??Βάζω μόνο Ultimate και απο συγκεκριμένο βενζινάδικο.Κάλεσα λοιπόν στην Καρεντα και μου είπαν ότι μαλλον υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα Λ. Δώστε μου σας παρακαλώ τα "φώτα" σας για να μην δώσω τσάμπα τα ευρώ μου Ευχαριστώ ← Υπάρχει ένα αισθητήρας ο οποίος λέγεται αισθητήρας MAP και είναι στην αριστερή πλευρά της πολαπλής εισαγωγής όπως βλέπεις, ο οποίος είναι υπέυθινος γαι την ποσότητα καυσίμου στον χώρο καύσης ανάλογα και με την ποσότητα αέρα που διαβάζει μέσα στην πολαπλή. Και λόγο τον αναθιμιάσεων λαδιόυ που επιστρέφουν μέσα στην πολαπλή ο αισθητήρας αυτός μπουκώνει και δεν διαβάζει σωστά και θέλει καθάρισμα.Αλλά αν υπάρχει πρόβλημα θα έχει καταγραφεί από τον εγκέφαλο και φανεί στο διαγνωστικό. Edited July 26, 2005 by jounior Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Υπάρχει ένα αισθητήρας ο οποίος λέγεται αισθητήρας MAP και είναι στην αριστερή πλευρά της πολαπλής εισαγωγής όπως βλέπεις, ο οποίος είναι υπέυθινος γαι την ποσότητα καυσίμου στον χώρο καύσης ανάλογα και με την ποσότητα αέρα που διαβάζει μέσα στην πολαπλή. Και λόγο τον αναθιμιάσεων λαδιόυ που επιστρέφουν μέσα στην πολαπλή ο αισθητήρας αυτός μπουκώνει και δεν διαβάζει σωστά και θέλει καθάρισμα.Αλλά αν υπάρχει πρόβλημα θα έχει καταγραφεί από τον εγκέφαλο και φανεί στο διαγνωστικό. ← Απο ότι ξέρω, ο MAP είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να "μπουκώσει" όπως λές, καθώς αποτελείται απο μια μεμβράνη μέτρησης και δέν επιρεάζεται απο τα λάδια που αναφέρεις. Το συγκεκριμένο φαινόμενο παρουσιάζεται στους MAF και έχει να κάνει με τα λάδια που χρησιμοποιούνται για το λάδωμα των φιλτροχωάνων.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jounior Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 τον Map τον άνοιξα χθες σε μένα γιατί είχα το ίδιο περίπου πρόβλημα και μετά από καθάρισμα είναι όλα ΟΚ. και δεν είδα να αποτελείτε από μεμβράνη αλλά από μία πολύ ψιλή αντίσταση. Τώρα για το αν δεν λέγετε map αλλά maf το διαδνωστικό μου τον έβγαλε map. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 τον Map τον άνοιξα χθες σε μένα γιατί είχα το ίδιο περίπου πρόβλημα και μετά από καθάρισμα είναι όλα ΟΚ. και δεν είδα να αποτελείτε από μεμβράνη αλλά από μία πολύ ψιλή αντίσταση. Τώρα για το αν δεν λέγετε map αλλά maf το διαδνωστικό μου τον έβγαλε map. ← Αυτό με την μεμβράνη ή κάτι αντίσςτοιχο είναι MAP. Αυτό με την αντίσταση, είναι MAF΄. Το δεύτερο είναι αυτό που "μπουκώνει", γιατι καλύπτεται η αντίσταση. Το διαγνωστικό στον λέει MAP απο συνήθεια, αφού το κάθε αμάξι έχει ένα απο τους δύο, τον βαφ΄τισαν MAP και ησυχάσανε. Πάντως τα πραγματα είναι έτσι όπως τα λές, μπορεί να μπουκώσει απο λαδίλα, και μπορεί να την γλυτώαεις με καθάρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Απλά τα Polo απο ότι ξέρω έχουν MAP και όχι MAF σαν τα Golf... Οπότε (άν και είναι όπως τα λές) δέν ισχύει κάτι τέτοιο με το παλικάρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jounior Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 ok τότε λάθος μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtsigr Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Είμαι κάτοχος Polo 9N. Κατα καιρούς ανάβει το λαμπάκι CHECK συνήθως μετά από λίγα χιλιομετρα σβήνει. Ποιά μπορεί να είναι η πιθανή αιτία; π.χ ακάθαρτο καύσιμο; ή και κάτι άλλο; Αξίζει να πάω στο συνεργείο αν είναι μόνο το ακάθαρτο καύσιμο ή μπορεί να ανάβει λόγο άλλης βλάβης; Ποιά αλλη αιτία μπορέι να το προκαλέι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Είμαι κάτοχος Polo 9N. Κατα καιρούς ανάβει το λαμπάκι CHECK συνήθως μετά από λίγα χιλιομετρα σβήνει. Ποιά μπορεί να είναι η πιθανή αιτία; π.χ ακάθαρτο καύσιμο; ή και κάτι άλλο; Αξίζει να πάω στο συνεργείο αν είναι μόνο το ακάθαρτο καύσιμο ή μπορεί να ανάβει λόγο άλλης βλάβης; Ποιά αλλη αιτία μπορέι να το προκαλέι; Συνήθως είναι ο αισθητήρας λ, και ανάβει με την ροή κακής ποιότητας καυσίμου! Καλό είναι να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να σου αλλάξουν τον αισθητήρα! Και αν έχεις εγγύηση δε πληρώνεις τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtsigr Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Συνήθως είναι ο αισθητήρας λ, και ανάβει με την ροή κακής ποιότητας καυσίμου! Καλό είναι να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να σου αλλάξουν τον αισθητήρα! Και αν έχεις εγγύηση δε πληρώνεις τίποτα! Ειμαι εκτός εγγύησης, πόσο μπορέι να κοστίζει ο αισθητήρας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super savvato!!! Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 μπορει να ειναι σφαλμα εγκεφαλου οπου κ παλι δωρεαν ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 (edited) Ειμαι εκτός εγγύησης, πόσο μπορέι να κοστίζει ο αισθητήρας; Γύρω στα 200! Δεν είμαι και σίγουρος! Edited November 29, 2005 by PoLaKiaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Οh yes! Απο οτι θυμαμαι τοσο εχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluekiller Posted December 2, 2005 Report Share Posted December 2, 2005 200 :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 γιατι έχει τόσο ο λ, γιατί περιέχει τα ακόλουθα στοιχεία: Λανθάνιο (LA) Δημήτριο (CE) Πρασεοδύμιο (PR) Νεοδύμιο (ND) Προμήθιο (PM) Σαμάριο (SM) Ευρώπιο (EU) Γαδολήνιο (GD) Τέρβιο (TB) Δυσπρόσιο (DY) Όλμιο (HO) Έρβιο (ER) Θούλιο Υτέρβιο (YB) Λουτέτσιο (LU) Περίεργες ονομασίες εε.(όλα έχουν σημείο τήξης πάνω από 1000οC και είναι ένας από τους λόγους που χρησιμοποιούνται στην εξάτμιση λόγω των υψηλών θερμοκρασιών των ΜΕΚ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluekiller Posted December 11, 2005 Report Share Posted December 11, 2005 Kai rotao tora ego.... Ean exeis xalasmeno aisthitira L kai den ton allakseis ti ginete (pera oti exeis monima anameno to check engine) ? ? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted December 11, 2005 Report Share Posted December 11, 2005 Κακή καύση άρα και μειωμένη απόδοση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...