Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά,

Υπάρχει κάποιος στο ψλθβ με normal Gti Edition30 που να έχει βάλει κόντρα με Μ3 SMG E46??

Και αν ναι,ποιο το αποτέλεσμα?

Ενα ζευγαρι κυαλια για τον οδηγο του Ed30, για να μπορει κι αυτος να δει που ειναι το Μ3 οταν τελειωσει η κοντρα tongue.gif. Ειναι σχετικα δυσκολο για το golf να μπορεσει να δαγκωσει το Μ3 σε κοντρα, μια τα κυβικα, μια η πισω κινηση, πρεπει το golf να περασει τα 300+ αλογακια για να μπορει να σταθει με αξιοπρεπεια διπλα του.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να ξέρετε, 1ο στάδιο GTI είναι μπροστά από Ε46 Μ3 από ρολλαριστές... Το έργο αυτό το έχουμε δει πολλές φορές!

Το ED30 δεν ξέρω αν θα είναι μπροστά, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι βγάζει 250 άλογα σχεδόν από μεγαλύτερη τουρμπίνα, τότε θα είναι ένα ενδιαφέρον πάτημα

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να ξέρετε, 1ο στάδιο GTI είναι μπροστά από Ε46 Μ3 από ρολλαριστές... Το έργο αυτό το έχουμε δει πολλές φορές!

Λογικο Γιωργο..Μπροστα μεχρι ενα σημειο ομως!Η τσοντα αρχιζει στα πολλα για το Golf οπου το BMW ειναι πιο δυνατο!

Link to comment
Share on other sites

edo se ayto to video vr6 turbo einai miso aytokinito piso opote to edition tha einai mallon arketa pio piso

Kαι που ξερεις στο συγκεκριμενο βιντεο αν το M3 ειναι μαμα και δν ειναι και αυτο βελτιωμενο?

Link to comment
Share on other sites

μάλιστα..

Διάβασα τις απαντήσεις σας, αλλα έχω άλλη άποψη, μόνο όσον αφορά την μεγάλη διαφορά. Οντως και εγω πιστεύω ότι νικητής σε μια τέτοια κόντρα θα βγει το BMW, απλά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου πρόσφατη:

Είμασταν σταματημένοι στο φανάρι της δυτικής εξόδου της Θεσσαλονίκης στο ύψος της Γιαννιτσών (city gate) και απο διπλα μου και λίγο πιο πίσω στήθηκε ενα m3 E46 λευκο γνωστος απο αμπελόκηπους για όσους γνωρίζουνε.

στην αρχή δεν ανοιξαμε απλα ψιλοσέρναμε τις πρώτες, και με το που ανοίγω ανοίγει και το Bmw (2 ατομα είχε αυτος, 2 ειμασταν και εμεις). στο τέλος και μέχρι ακριβώς πριν απο τη στροφή για τα κτελ, στο κοντερ μου είχα 210-220 με 5η ταχύτητα πλεον και απλα το bmw ηταν δίπλα μου. διαφορά καμία.

Με παραξένεψε τόσο πολύ το γεγονός που άρχισα να ψάχνω στο αρχείο μου με τα περιοδικά όλες τις δοκιμές (στο δρόμο πάντα) απο m3 E46. και είδα ότι τελικά 343 άλογα δε βγάζει (σε διάφορες δυναμομετρήσεις που βρήκα είδα από 295-305) πράγμα που οφείλεται στις απώλειες του συστήματος μετάδοσης αλλα και η ροπή είναι πιο χαμηλή αρκετά απο την εργοστασιακή. Επίσης σε μετρήσεις 0-100 με ζέστη που το δοκιμάσανε σε περιοδικό που έχω αρκετή εμπιστοσύνη στις μετρήσεις του, το έβγαζαν απο 5.9 εώς 6.1 . ένα άλλο, ας το πω ''μειονέκτημα'' της bmw είναι και το βάρος του αυτοκινήτου που είναι τουλάχιστον 100 κιλά πάνω απο το edition. Τέλος σε μέτρηση 0-160 εχω 2 μετρήσεις στα χέρια μου. η μια είναι 11.8 και η άλλη 12.2 sec

Απο την άλλη το edition αποδίδει σε δυναμόμετρο παραπάνω από όσα υπόσχεται. (245 περίπου) οπότε η διαφορά των αλόγων πέφτει στα μισά. 0-100 και ο-160 απέχουν ελάχιστα απο αυτά της BMW (6.5(6.8) και 13.7 αντίστοιχα) που δείχνουν ότι η διαφορα των δύο αυτοκινήτων σε κόντρα (τουλάχιστον απο τσουλητές 1ες ή 2ες) δεν είναι και για να χρησιμοποιήσεις κυάλλια.

Ολα τα παραπάνω τα έγραψα σε τελείως φιλικό πνεύμα και παρόλο που έχω edition30 εννοείται ότι θαυμάζω το bmw m3 E46 γιατι είναι ένα καταπληκτικό ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ αυτοκίνητο με τα όλα του.

θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας και κάποια εμπειρία κάποιου απο δω μέσα απο παρόμοια κόντρα.

Link to comment
Share on other sites

Λογικο Γιωργο..Μπροστα μεχρι ενα σημειο ομως!Η τσοντα αρχιζει στα πολλα για το Golf οπου το BMW ειναι πιο δυνατο!

Στα πολλά θα περάσει μπροστά, αλλά αυτό θα είναι θέμα κυβικών και αεροδυναμικής. Βέβαια, στα 200+ που θα αρχίσει να ξεκολλάει, θα ξεκολλάει γρήγορα, αλλά η κόντρα δεν είναι ταξίδι... 8)

Link to comment
Share on other sites

μάλιστα..

Διάβασα τις απαντήσεις σας, αλλα έχω άλλη άποψη, μόνο όσον αφορά την μεγάλη διαφορά. Οντως και εγω πιστεύω ότι νικητής σε μια τέτοια κόντρα θα βγει το BMW, απλά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου πρόσφατη:

Είμασταν σταματημένοι στο φανάρι της δυτικής εξόδου της Θεσσαλονίκης στο ύψος της Γιαννιτσών (city gate) και απο διπλα μου και λίγο πιο πίσω στήθηκε ενα m3 E46 λευκο γνωστος απο αμπελόκηπους για όσους γνωρίζουνε.

στην αρχή δεν ανοιξαμε απλα ψιλοσέρναμε τις πρώτες, και με το που ανοίγω ανοίγει και το Bmw (2 ατομα είχε αυτος, 2 ειμασταν και εμεις). στο τέλος και μέχρι ακριβώς πριν απο τη στροφή για τα κτελ, στο κοντερ μου είχα 210-220 με 5η ταχύτητα πλεον και απλα το bmw ηταν δίπλα μου. διαφορά καμία.

Με παραξένεψε τόσο πολύ το γεγονός που άρχισα να ψάχνω στο αρχείο μου με τα περιοδικά όλες τις δοκιμές (στο δρόμο πάντα) απο m3 E46. και είδα ότι τελικά 343 άλογα δε βγάζει (σε διάφορες δυναμομετρήσεις που βρήκα είδα από 295-305) πράγμα που οφείλεται στις απώλειες του συστήματος μετάδοσης αλλα και η ροπή είναι πιο χαμηλή αρκετά απο την εργοστασιακή. Επίσης σε μετρήσεις 0-100 με ζέστη που το δοκιμάσανε σε περιοδικό που έχω αρκετή εμπιστοσύνη στις μετρήσεις του, το έβγαζαν απο 5.9 εώς 6.1 . ένα άλλο, ας το πω ''μειονέκτημα'' της bmw είναι και το βάρος του αυτοκινήτου που είναι τουλάχιστον 100 κιλά πάνω απο το edition. Τέλος σε μέτρηση 0-160 εχω 2 μετρήσεις στα χέρια μου. η μια είναι 11.8 και η άλλη 12.2 sec

Απο την άλλη το edition αποδίδει σε δυναμόμετρο παραπάνω από όσα υπόσχεται. (245 περίπου) οπότε η διαφορά των αλόγων πέφτει στα μισά. 0-100 και ο-160 απέχουν ελάχιστα απο αυτά της BMW (6.5(6.:D και 13.7 αντίστοιχα) που δείχνουν ότι η διαφορα των δύο αυτοκινήτων σε κόντρα (τουλάχιστον απο τσουλητές 1ες ή 2ες) δεν είναι και για να χρησιμοποιήσεις κυάλλια.

Ολα τα παραπάνω τα έγραψα σε τελείως φιλικό πνεύμα και παρόλο που έχω edition30 εννοείται ότι θαυμάζω το bmw m3 E46 γιατι είναι ένα καταπληκτικό ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ αυτοκίνητο με τα όλα του.

θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας και κάποια εμπειρία κάποιου απο δω μέσα απο παρόμοια κόντρα.

Γεια σου φίλε Ηλία ! Καιρό έχουμε να σε δούμε ! Όλα καλά ? Πολύ καλό το αποτέλεσμα φυσικά ! Μόλις ξεκίνησα να διαβάζω το ποστ σου είπα .... ωχ ! Πραγματικά δεν περίμενα τέτοιο αποτέλεσμα με την m3 E46 . Το βάρος της bmw φυσικά και παίζει σημαντικό ρόλο !!! Δοκιμάσατε άλλη φορά ?

Για δείτε κι εδώ :

:D :D :D :D

Φιλικά Speedy

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ολα καλά, συγχώρεσε με κιόλας αλλα ήσουνα στη μοναδική συναντηση που έχω έρθει? και αν ναι θύμισε μου το όνομα σου.

Τώρα έχω έναν γνωστό τον οποίο και ψήνω για να δούμε τι κάνουνε τα αυτοκίνητα μεταξύ τους. αυτός επίσης ξέρει να το 'πηγαίνει' οπότε δεν θα υπάρχουν μπερδέματα με το αν ο οδηγος ειναι κουλος ή κουλός εις το κύβο.για να δούμε. ελπίζω να το επιχειρήσουμε και μαλιστα αν γίνει εννοείται θα υπάρχει και video. αντε να δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Στα πολλά θα περάσει μπροστά, αλλά αυτό θα είναι θέμα κυβικών και αεροδυναμικής. Βέβαια, στα 200+ που θα αρχίσει να ξεκολλάει, θα ξεκολλάει γρήγορα, αλλά η κόντρα δεν είναι ταξίδι... :D

Η κοντρα δεν ειναι και απο ρολλαριστες ασχετα με το τι κανουμε εμεις. Γιατι απο σταση δεν νομιζω πως το edition θα ειναι μπροστα.

Link to comment
Share on other sites

φίλε capamaru και εγώ αυτό πιστεύω όσο το σκέφτομαι, ότι απο εκκίνηση και από κάποιον ιδίως που γνώρίζει να το κάνει δεν έχουν ελπίδες το edition. απλά τις περισσότερες φορές οι κόντρες ξεκινούν στο δρόμο με 2ες ή 3ες. Που να πετύχεις φανάρι και να είσαι και πρώτος και να κάτσει και δίπλα σου Μ3...?? σπάνιο, εκτός και αν το έχεις κανονίσει.

Και κάτι άλλο ρε παιδιά που με στεναχώρεί πολυ: με αυτές τις τιμές βενζίνης χαθήκαν τα αυτοκίνητα από τους δρόμους. που είναι τα evo τα m3 και άλλα γρήγορα αυτοκίνητα . για να τα πετύχεις πρέπει να κάνεις αίτηση. τελος πάντων.

Link to comment
Share on other sites

φίλε capamaru και εγώ αυτό πιστεύω όσο το σκέφτομαι, ότι απο εκκίνηση και από κάποιον ιδίως που γνώρίζει να το κάνει δεν έχουν ελπίδες το edition. απλά τις περισσότερες φορές οι κόντρες ξεκινούν στο δρόμο με 2ες ή 3ες. Που να πετύχεις φανάρι και να είσαι και πρώτος και να κάτσει και δίπλα σου Μ3...?? σπάνιο, εκτός και αν το έχεις κανονίσει.

Και κάτι άλλο ρε παιδιά που με στεναχώρεί πολυ: με αυτές τις τιμές βενζίνης χαθήκαν τα αυτοκίνητα από τους δρόμους. που είναι τα evo τα m3 και άλλα γρήγορα αυτοκίνητα . για να τα πετύχεις πρέπει να κάνεις αίτηση. τελος πάντων.

Φιλε το βιντεακι που ανεβασε ο Speedy το δικο σου αμαξι ειναι που στυνεται με ενα κοκκινο Μ3? Για να πετυχεις Μ3 σε φαναρι και να εχει ορεξη ο μι τριας να ανοιξει (γιατι συνηθως η ηλικια του, του το απαγορευει) και να μην ειναι κουλος χρειαζεται αρκετη τυχη. Βαλε σε αυτο οτι τα Μ3 εχουν αρχισει και κουραζονται, ειναι δυσκολο να βγαλεις σωστο συμπερασμα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το βιντεακι που ανεβασε ο Speedy το δικο σου αμαξι ειναι που στυνεται με ενα κοκκινο Μ3? Για να πετυχεις Μ3 σε φαναρι και να εχει ορεξη ο μι τριας να ανοιξει (γιατι συνηθως η ηλικια του, του το απαγορευει) και να μην ειναι κουλος χρειαζεται αρκετη τυχη. Βαλε σε αυτο οτι τα Μ3 εχουν αρχισει και κουραζονται, ειναι δυσκολο να βγαλεις σωστο συμπερασμα.

Δυστυχώς δεν είναι δικό του το αμάξι , ούτε αυτή είναι η κόντρα του .... Απλά το βρήκα τυχαία στο internet και είπα να σας το δείξω .... Για να μην παρερμηνευτώ ή παρεξηγηθώ το edition στο βίντεο έχει 305 άλογα στον τροχό και 47kgm ροπή και η BMW είναι 1st stage tuned ... τα λέει στα σχόλια

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω καποιος που εχει evo - s3 - m3 - Porsche κτλ τον νοιαζει η τιμη της βενζινης εμενα με το tsi παντως με καει

αν τους νοιαζει λεει? αυτην την εποχη οχι μονο τους νοιαζει αλλα τους κοφτει κι ολας. :lol::lol::lol: ξερεις ποσοι εχουν πουλησει rx 8 evo s2000 κτλ. για αυτον τον λογο? και ποσοι απο αυτους πηραν μικρο αυτοκινητο για να γλιτωσουν βενζινες?

Link to comment
Share on other sites

Η κοντρα δεν ειναι και απο ρολλαριστες ασχετα με το τι κανουμε εμεις. Γιατι απο σταση δεν νομιζω πως το edition θα ειναι μπροστα.

Με αυτό το θέμα έχω αρπαχτεί άπειρες φορές με κατι τετρακίνητα φιλαράκια μου. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. 0-402 είναι τα dragster και όχι η κόντρες. Κόντρα είναι αυτό που ορίζει ο καθένας μας. Γιατί αν είναι να ανοίγουμε μόνο 0-402m, τότε να πάω να βάλω ένα μπλοκέ και μπαλόνια μπροστά και να δούμε ποιος θα δεχτεί να ανοίξει μαζί μου από στάση. Εγώ για 0-402 θα το έχω στημένο το αμάξι... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό το θέμα έχω αρπαχτεί άπειρες φορές με κατι τετρακίνητα φιλαράκια μου. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. 0-402 είναι τα dragster και όχι η κόντρες. Κόντρα είναι αυτό που ορίζει ο καθένας μας. Γιατί αν είναι να ανοίγουμε μόνο 0-402m, τότε να πάω να βάλω ένα μπλοκέ και μπαλόνια μπροστά και να δούμε ποιος θα δεχτεί να ανοίξει μαζί μου από στάση. Εγώ για 0-402 θα το έχω στημένο το αμάξι... :lol:

ενα ειδος κοντρας ειναι και τα le mans ξεκιναμε απο εδω με ενα punto gt πχ και φτανουμε στην πατρα με τερμα γκαζι να δουμε πιο θα σπασει πρωτο..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό το θέμα έχω αρπαχτεί άπειρες φορές με κατι τετρακίνητα φιλαράκια μου. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. 0-402 είναι τα dragster και όχι η κόντρες. Κόντρα είναι αυτό που ορίζει ο καθένας μας. Γιατί αν είναι να ανοίγουμε μόνο 0-402m, τότε να πάω να βάλω ένα μπλοκέ και μπαλόνια μπροστά και να δούμε ποιος θα δεχτεί να ανοίξει μαζί μου από στάση. Εγώ για 0-402 θα το έχω στημένο το αμάξι... :lol:

Καλα τα λες, γιατι κοντρα μπορει να ειναι και οι στροφες να δουμε ποιος θα φτασει πρωτος ή ποιον θα τον φαει η μαρμαγκα :lol:. Οπως και να χει το Μ3 απο σταση ειναι πολυ καλο για κοντρες και το golf πειραγμενο ειναι σουπερ απο ρολλαριστες. Μπορει τα Ε46 να τα εχουν τα χρονακια τους αλλα εξακολουθουν να ειναι εντυπωσιακα αυτοκινητα τα οποια εκαναν 88000+ καινουργια.

ενα ειδος κοντρας ειναι και τα le mans ξεκιναμε απο εδω με ενα punto gt πχ και φτανουμε στην πατρα με τερμα γκαζι να δουμε πιο θα σπασει πρωτο..... :lol:

Το Punto δυο φορες tongue.gif.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό το θέμα έχω αρπαχτεί άπειρες φορές με κατι τετρακίνητα φιλαράκια μου. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. 0-402 είναι τα dragster και όχι η κόντρες. Κόντρα είναι αυτό που ορίζει ο καθένας μας. Γιατί αν είναι να ανοίγουμε μόνο 0-402m, τότε να πάω να βάλω ένα μπλοκέ και μπαλόνια μπροστά και να δούμε ποιος θα δεχτεί να ανοίξει μαζί μου από στάση. Εγώ για 0-402 θα το έχω στημένο το αμάξι... :lol:

βαλε μπλόκε .. βαλε μπαλόνια... και να έρθω με έναν ιάπωνα τετρακίνητο με cuscho .. χωρις μπαλόνια ... με 215- 40-17 .. και με als στις 7000 rpm...

γιατί γράφεις ... να δω ποιος ανοίγει μαζί μου... θα σε πετύχει κανένα yugo με μοτέρ Deltona ,,, και θα χαθεί με την ταχύτητα της σκέψης, κάτι τέτοια έλεγα και εγώ όταν είχα ένα VR6 TURBO .. και μου έριξε νεκροφόρα AMG ... στην εθνική προς Χαλκίδα ... και ηρέμησα ,

Υ.Γ. τρεικαβαλη η νεκροφόρα ήταν ... είχε αργήσει να τον παει

Link to comment
Share on other sites

βαλε μπλόκε .. βαλε μπαλόνια... και να έρθω με έναν ιάπωνα τετρακίνητο με cuscho .. χωρις μπαλόνια ... με 215- 40-17 .. και με als στις 7000 rpm...

γιατί γράφεις ... να δω ποιος ανοίγει μαζί μου... θα σε πετύχει κανένα yugo με μοτέρ Deltona ,,, και θα χαθεί με την ταχύτητα της σκέψης, κάτι τέτοια έλεγα και εγώ όταν είχα ένα VR6 TURBO .. και μου έριξε νεκροφόρα AMG ... στην εθνική προς Χαλκίδα ... και ηρέμησα ,

Υ.Γ. τρεικαβαλη η νεκροφόρα ήταν ... είχε αργήσει να τον παει

Tρικαβαλη με ή χωρις το πτωμα? :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Τωρα τελευταια παρατηρω μια γενικευμενη επιθετικη συμπεριφορα οδηγων ts(a)i....Δε μπορω να ξερω αν προκειται για ατομα που σερφαρουν και μεσα εδω ή ειναι ασχετοι με το φορουμ αλλα μου φαινεται οτι καποιοι την εχουν δει "Μαμαω" και οδηγουν ιδιαιτερα προκλητικα ακομα και οταν δουν διπλα αδελφακια gti...Εχω επισης την εντυπωση οτι προκειται για ενα φαινομενο που εβλεπες προ 10-15ετιας με τα μικρα ιταλικα-γαλλικα αυτοκινητα που ηταν ελαφρα και ιδιαιτερα νευρικα και τωρα εχει μεταφερθει στους ts(ai)des... Δε βλαπτει λιγη συνεση, οκ πηρες 140 αλογα σε τιμη ευκαιριας και τωρα τι θες να αποδειξεις...Προς Θεου δεν τους παιρνει ολους η μπαλα, υπαρχουν συνειδητοποιημενα ατομα αλλα αμα μου γυρισει το κεφαλι βλεπω να αρχιζω να κερναω παγωμενα λιπτον και σ αυτους και μαλιστα ανελεητα.. (εξαλλου δεν υπαρχει χειροτερος πολεμος απο τον εμφυλιο σωστα???) :D

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ρε andain για πες καποιο περιστατικο?τι εγινε ολοι οι furius σε εσενα πεσανε?

Link to comment
Share on other sites

Τωρα τελευταια παρατηρω μια γενικευμενη επιθετικη συμπεριφορα οδηγων ts(a)i....Δε μπορω να ξερω αν προκειται για ατομα που σερφαρουν και μεσα εδω ή ειναι ασχετοι με το φορουμ αλλα μου φαινεται οτι καποιοι την εχουν δει "Μαμαω" και οδηγουν ιδιαιτερα προκλητικα ακομα και οταν δουν διπλα αδελφακια gti...Εχω επισης την εντυπωση οτι προκειται για ενα φαινομενο που εβλεπες προ 10-15ετιας με τα μικρα ιταλικα-γαλλικα αυτοκινητα που ηταν ελαφρα και ιδιαιτερα νευρικα και τωρα εχει μεταφερθει στους ts(ai)des... Δε βλαπτει λιγη συνεση, οκ πηρες 140 αλογα σε τιμη ευκαιριας και τωρα τι θες να αποδειξεις...Προς Θεου δεν τους παιρνει ολους η μπαλα, υπαρχουν συνειδητοποιημενα ατομα αλλα αμα μου γυρισει το κεφαλι βλεπω να αρχιζω να κερναω παγωμενα λιπτον και σ αυτους και μαλιστα ανελεητα.. (εξαλλου δεν υπαρχει χειροτερος πολεμος απο τον εμφυλιο σωστα???) :D

Να αναφερω προχθες το μεσημερι 1 κερασμενο τσαι σε gti vi ο καημενος δεν μπορουσε να με φτασει και ειχε και 38 βαθμους και οταν ειδες πισω τα αυτοκολητακι του tsi σιγουρα θα ανεβηκε και αλλο η θερμοκρασια του.Δεν μου λες andain εσυ που εχεις 200 αλογα σε τιμη οχι ευκαιριας πως νιωθεις που πληρωνεις τα ιδια τελη κυκλοφοριας με ενα evo ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.