XIONOULIS Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 kai βεβαια υπαρχει το ζαφιρα οπς και με 200 αλογατα μαλιστα....το εχει γνωστος μου και σπερνει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 kai βεβαια υπαρχει το ζαφιρα οπς και με 200 αλογατα μαλιστα....το εχει γνωστος μου και σπερνει... Μηπως ηταν ο γνοστως σου? γτ ηταν αθηναιος Ζ**-**** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 μμμ δεν κανει κοντρες ομως...ειναι γρηγορος οικογενειαρχης προς βουλα πλευρα...βεβαια δεν ξερω αν φοραει και αλλα ...αλλα πανε πολυ καλα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 μηπως υπαρχει κανα 6ν2,9ν η 9ν3 πρωτο σταδιο να καναμε κανα ανοιγματακι? καλα θα ηταν και κανα 6ν 1ο σταδιο αλλα νομιζω ειναι πολυ χλωμο...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 κανεις απ το club με golf 6 tsi 160αρι που κεραστηκε απο vti sedan και golf gt σημερα στη βουτα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Κεράστηκε από VTi 160?Πόσα άλογα το VTi? Από το GT λογικό να φάει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Κεράστηκε από VTi 160?Πόσα άλογα το VTi? Από το GT λογικό να φάει. Όχι και τόσο...Αν ήταν και DSG το GT θα ίδρωνε να τον περάσει...Γενικά απ'ότι έχω καταλάβει πάνω κάτω πάνε τα ίδια το 160άρι με το GT...Το VTi αν ήταν ΦΠΕ ρίχνει σε ένα 160άρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Όχι και τόσο...Αν ήταν και DSG το GT θα ίδρωνε να τον περάσει...Γενικά απ'ότι έχω καταλάβει πάνω κάτω πάνε τα ίδια το 160άρι με το GT...Το VTi αν ήταν ΦΠΕ ρίχνει σε ένα 160άρι... το vti ηταν του γνωστου σου, μαμα ως γνωστων... το gt einai δικο μου με προγραμμα οποτε λογικο!!! για το vti το γραψα, πλ κλ εκατσε!!! 1,5 αυτοκινητο πρπ μπροστα και sedan κιολας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Αν ήταν ΦΠΕ σίγουρα...Απλά νομίζω ότι και μαμά να είναι το Χοντα, επειδή είναι ελαφρύ παίζει να πηγαίνουν κόπια. Eπειδή έχω και GT στην οικογένεια, μου φαίνεται πιο δυνατό από το 160άρι μου.Ισως όμως φταίει ότι έχει 50.000 χλμ ενώ το δικό μου μόλις 8.500 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 το vti μαμα ηταν, το gt ηταν μπροστα(προγραμμα μονο)... το vti 1.5 μπροστα απ το 6ari και εγω πλ μπροστα και απ τα 2 με το gt μου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 το vti μαμα ηταν, το gt ηταν μπροστα(προγραμμα μονο)... το vti 1.5 μπροστα απ το 6ari και εγω πλ μπροστα και απ τα 2 με το gt μου!!! Ρε Πάνο το δικό σου είναι GT με πρόγραμμα ή TSi 140 με πρόγραμμα γιατί μπερδεύτηκα... Πάντως ένα καλό 6άρι 160 δε πρέπει να είναι πίσω από το VTi του Γιώργου γιατί τότε είναι πίσω και από μένα...Και αυτό μου φαίνεται πολύ δύσκολο...Leon/Scirocco/Golf 160 τρίτες μου ανοίγουν τουλάχιστον από 0,5-1,5 αμάξι στις τρίτες, ανάλογα με το πόσο καλές αλλαγές κάνουν...Και αυτό αν ΔΕΝ είναι DSG, αν είναι DSG τρώω περισσότερο (δοκίμασα πρόσφατα με του Mark και όπως το είδα είναι μαζί με μαμά Golf GT 170)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Από 3ες ναι, από στάση όμως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 με προγραμμα ειτε tsi ειτε gt το ιδιο ειναι(ιδιο μοτερ, αλλη χαρτογραφιση)... gt sport ειναι το δικο μου και εδειξε 210 και 29 κιλα ροπης στο maha!! και ομως ετσι εγιναν τα πραγματα! και μν ξεχνας πως του γιωργου ειναι ενα τελειως ανοιγμενο αμαξι και το golfaki αντε να χει 20000 χλμ το πλ, δν εχει ανοιξει ακομα το μοτερ του! και ο γιωργος ειναι και καλος οδηγος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 (edited) με προγραμμα ειτε tsi ειτε gt το ιδιο ειναι(ιδιο μοτερ, αλλη χαρτογραφιση)... gt sport ειναι το δικο μου και εδειξε 210 και 29 κιλα ροπης στο maha!! και ομως ετσι εγιναν τα πραγματα! και μν ξεχνας πως του γιωργου ειναι ενα τελειως ανοιγμενο αμαξι και το golfaki αντε να χει 20000 χλμ το πλ, δν εχει ανοιξει ακομα το μοτερ του! και ο γιωργος ειναι και καλος οδηγος... Αυτό το τελευταίο κρατάω γιατί ξέρω ότι ο Γιώργος το σπάει το VTi και κάνει καλές αλλαγές...Αν ο οδηγός του Golf άλλαζε πιό φυλαγμένα, τότε η διαφορά μπορεί να στέκει, ναι... Katana, όταν είπα μου φεύγει 3ες, εννούσα πάτημα από στάση, απλά ότι στο κούμπωμα τρίτης αρχίζει να κάνει διαφορά, μετά τα 100 Km/h...Μέχρι εκεί είμαστε μαζί σχεδόν...Αλλά η δύναμη ενός αυτοκινήτου φαίνεται μετά τα 100 Km/h, οπότε λογικό είναι, άλλο 160 (στα χαρτιά, στη πραγματικότητα θα είναι σίγουρα 175 στρόφαλο) και άλλο 130 άλογα... Edited December 31, 2009 by i-VTec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 και για να λεμε την αληθεια ο γιωργος εχει ανοιξει και με mini cooper s r56 με προγραμμα, που δν υπαρχει συγκριση στα δυο αυτοκινητα και ηταν μπροστα μεχρι 3ες γτ το παιδι δν το χει, δν σημαινει οποιος εχει τα αλογα ξερει να το πηγαινει κιολας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 (edited) Σήμερα είχε ψιλοκίνηση στα γνωστά στέκια. Προσωπικά είχα ένα πολύ ωραίο ανοιγματάκι με Fiat 500 SS, τόσο εν κινήσει όσο και από στάση. Εν κινήσει από 3ες και μέχρι τα 170 περίπου μου έκανε στην αρχή 2 αμάξια απόσταση, κυρίως γιατί εγώ δεν άνοιξα γρήγορα. Από στάση και μέχρι τα 140++ πηγαίναμε κόπιες!Το παιδί μου είπε ότι το SS είχε 170 άλογα με πρόγραμμα και όσα είχε κερδίσει από αλλαγή εξάτμισης.Νομίζω ότι στάθηκε καλά το Golfάκι... Επίσης έψηνα ένα 207 GT ψιλοφτιαγμένο να ανοίξει, αλλά δεν! Edited January 1, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 (edited) Σήμερα είχε ψιλοκίνηση στα γνωστά στέκια. Προσωπικά είχα ένα πολύ ωραίο ανοιγματάκι με Fiat 500 SS, τόσο εν κινήσει όσο και από στάση. Εν κινήσει από 3ες και μέχρι τα 170 περίπου μου έκανε στην αρχή 2 αμάξια απόσταση, κυρίως γιατί εγώ δεν άνοιξα γρήγορα. Από στάση και μέχρι τα 140++ πηγαίναμε κόπιες!Το παιδί μου είπε ότι το SS είχε 170 άλογα με πρόγραμμα και όσα είχε κερδίσει από αλλαγή εξάτμισης.Νομίζω ότι στάθηκε καλά το Golfάκι... Επίσης έψηνα ένα 207 GT ψιλοφτιαγμένο να ανοίξει, αλλά δεν! Technical Data500 ABARTH ESSEESSE Engine • 4 cylinders in line, 4 valves per cylinder, 1368 cc • Power output: 160 bhp (147 KW) at 5750 rpm. • Peak torque: 206 Nm (230 Nm sport mode) at 3000 rpm. • IHI RHF3 fixed-geometry turbocharger. Trasmission • C510 5-speed gearbox. Air Filter • Specific Abarth filter ‘powered by BMC’. Steering • Electric power steering with ‘sport mode’. Suspension System • Mc Pherson front setup with roll bar. • Inter-connected rear setup with torsion beam. Trim • Specific lower trim than the 500 Abarth 135 bhp. Brakes • Perforated, ventilated front brake discs ø 284 mm x 22 mm. • Perforated rear brake discs ø 240 mm x 11 mm. • High-performance front brake discs. Wheels • Specific Abarth ‘esseesse’ style 7” x 17” ET 35 wheels. • 205/40 ZR17 P ZERO BLACK tyres. Performance • Top speed: 211 Km/hr. • Acceleration 0/100 m: 7.4 sec. Wheels • 7 x 17” painted cast aluminium rims. • 205/50 ZR17 tyres. Fuell Consumption • Urban cycle: 8.5 litres/100km. • Extra-urban cycle: 5.4 litres/100km. • Mixed cycle: 6.5 litres/100km. Emissions • 155 g/km CO2 (complying with the Euro 5 CEE-F5 standard). Specific Contents • Special ‘esseesse’ key cover. • Tyre pressure sensors. • ‘esseesse’ logo on rear door and engine cover. Weight • 930 Kg. Νομίζω πως με πρόγραμμα και εξάτμιση έπρεπε να ήταν κοντά στα 190 άλογα ... εμένα προσωπικά κάτι δεν μ' αρέσει στο συγκεκριμένο άνοιγμα .. μάλλον το παλικάρι δεν πρέπει να φορούσε πρόγραμμα ... εκτός κι αν εννοεί πρόγραμμα το πρόγραμμα της abarth όπου από τα 135 πάει στα 160 .... τεσπα το θέμα μας είναι ότι στάθηκες πολύ καλά για "μαμά" 160άρι κι αν φανταστείς το πόσο ελαφρύ είναι το 500αράκι (Golf 160:1271 kg) !! Edited January 2, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 (edited) Πρόγραμμα από Αbarth φορούσε, δλδ 160+ από πρόγραμμα συν ό,τι μπορεί να κέρδισε από την αλλαγή εξάτμισης(δεν είπε αν ήταν ολόσωμη). Tnx! Edited January 2, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Ρε Πάνο το δικό σου είναι GT με πρόγραμμα ή TSi 140 με πρόγραμμα γιατί μπερδεύτηκα... Πάντως ένα καλό 6άρι 160 δε πρέπει να είναι πίσω από το VTi του Γιώργου γιατί τότε είναι πίσω και από μένα...Και αυτό μου φαίνεται πολύ δύσκολο...Leon/Scirocco/Golf 160 τρίτες μου ανοίγουν τουλάχιστον από 0,5-1,5 αμάξι στις τρίτες, ανάλογα με το πόσο καλές αλλαγές κάνουν...Και αυτό αν ΔΕΝ είναι DSG, αν είναι DSG τρώω περισσότερο (δοκίμασα πρόσφατα με του Mark και όπως το είδα είναι μαζί με μαμά Golf GT 170)... μια μικρη διορθωση...το leon με τα 160 δεν ειναι 1.4 tsi αλλα 1.8 tsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 μια μικρη διορθωση...το leon με τα 160 δεν ειναι 1.4 tsi αλλα 1.8 tsi... I stand corrected... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 2 ανοιγματακια εγιναν χθες με το ivtec και οι 2 δικαβαλοι και εγω δεν ειχα καθισματα πισω. ολα εγιναν απο ρολλαριστες 1ες. στο 1ο πατημα μεχρι να βαλω 4η ημουν μισο μπροστα αλλα οταν φορτωνα 4η και μεχρι να τελειωσουμε το ανοιγμα ημουν μισο πισω. στο 2ο πατημα εγινε σφαγη και πρεπει να ημουν απο οτι βλεπω απο το βιντεο ελαχιστα μπροστα μεχρι τα 160 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 (edited) 2 ανοιγματακια εγιναν χθες με το ivtec και οι 2 δικαβαλοι και εγω δεν ειχα καθισματα πισω. ολα εγιναν απο ρολλαριστες 1ες. στο 1ο πατημα μεχρι να βαλω 4η ημουν μισο μπροστα αλλα οταν φορτωνα 4η και μεχρι να τελειωσουμε το ανοιγμα ημουν μισο πισω. στο 2ο πατημα εγινε σφαγη και πρεπει να ημουν απο οτι βλεπω απο το βιντεο ελαχιστα μπροστα μεχρι τα 160 χλμ Έτσι έγιναν, στο πρώτο λίγο εγώ μπροστά, στο δεύτερο κόπιες μέχρι τα 180...! Ομολογώ ότι μου έκανε εντύπωση στην αρχή γιατί στο παλιότερο πάτημα είχαμε σημαντική διαφορά αλλά μετά το καλοσκέφτηκα και η διαφορά βάρους μάλλον έπαιξε το ρόλο της...Χτες είχα συνοδηγό 90 κιλά και ο Γιώργος δεν είχε καθίσματα (πες -20 κιλά), οπότε η συνολική διαφορά μεταξύ των δύο πατημάτων είναι 110 κιλά χαχαχαχαχ...110 κιλά είναι 2,5 αυτοκίνητα σίγουρα.... Πριν απ'το Γιώργο πάτησα και με το Clio ενός φίλου πού είναι 1.6 Φ-Π-Ε και εκκεντροφόρους, παλιότερα και με αυτόν δικάβαλο είχα κάνει διαφορά περίπου 2 αμάξια και χτες πού ήταν μόνος του με κόπιαρε...Στην αρχή σκέφτηκα ότι κάτι δεν πάει καλά στο αμάξι αλλά προχτές βράδυ πάτησα με ένα TSi 140 φίλου και δεν είδα κάτι περίεργο στο αποτέλεσμα (μισό αμάξι εγώ μπροστά μέχρι τα 150, μέχρι τα 180 με μάζεψε), οπότε μιά χαρά είναι το αμάξι...Απλά να θυμηθώ να μην ξαναπάρω συνοδηγό μαζί μου σε πάτημα... ;D ;D @poen: Όποτε θέλεις μπορούμε να βρεθούμε mate, αυτή ή την άλλη βδομάδα (εκτός από Σάββατο βράδυ) Edited January 6, 2010 by i-VTec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Έτσι έγιναν, στο πρώτο λίγο εγώ μπροστά, στο δεύτερο κόπιες μέχρι τα 180...! Ομολογώ ότι μου έκανε εντύπωση στην αρχή γιατί στο παλιότερο πάτημα είχαμε σημαντική διαφορά αλλά μετά το καλοσκέφτηκα και η διαφορά βάρους μάλλον έπαιξε το ρόλο της...Χτες είχα συνοδηγό 90 κιλά και ο Γιώργος δεν είχε καθίσματα (πες -20 κιλά), οπότε η συνολική διαφορά μεταξύ των δύο πατημάτων είναι 110 κιλά χαχαχαχαχ...110 κιλά είναι 2,5 αυτοκίνητα σίγουρα.... Πριν απ'το Γιώργο πάτησα και με το Clio ενός φίλου πού είναι 1.6 Φ-Π-Ε και εκκεντροφόρους, παλιότερα και με αυτόν δικάβαλο είχα κάνει διαφορά περίπου 2 αμάξια και χτες πού ήταν μόνος του με κόπιαρε...Στην αρχή σκέφτηκα ότι κάτι δεν πάει καλά στο αμάξι αλλά προχτές βράδυ πάτησα με ένα TSi 140 φίλου και δεν είδα κάτι περίεργο στο αποτέλεσμα (μισό αμάξι εγώ μπροστά μέχρι τα 150), οπότε μιά χαρά είναι το αμάξι...Απλά να θυμηθώ να μην ξαναπάρω συνοδηγό μαζί μου σε πάτημα... ;D ;D @poen: Όποτε θέλεις μπορούμε να βρεθούμε mate, αυτή ή την άλλη βδομάδα (εκτός από Σάββατο βράδυ) το προγραμματακι που ελεγες το βαλες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 (edited) το προγραμματακι που ελεγες το βαλες?? Ακόμα περιμένω κάτι από Αμερική για να το βάλω... Edited January 6, 2010 by i-VTec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 και ποσο υπολογιζεις με ολα αυτα να βγαλει??? γτ δν το τουρμπιζεις?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...