Katana Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Ισχύει αυτό που λες, γιατί η πιο σκληρή ανάρτηση είναι πιο απότομη και απόλυτη, ενώ η μαλακή εργοστασιακή αφήνει περιθώρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Eγώ δεν έχω αλλάξει ποτέ μου ανάρτηση σε αμάξι, και σε τουλάχιστον 3 από όσα θυμάμαι, το 1 εκ των οποίων είναι και το golf το τελευταίο, όσες φορές έτυχε μετά από υπερβολή να φύγει το αμάξι, ήταν απίστευτα εύκολο να το ελέγξεις και να το επαναφέρεις. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες. Κάτι μου λέει όμως πως με aftermarket ανάρτηση μπορεί να μεγαλώσουν τα όρια που θα κρατάει, αλλά όταν θα φύγει θα είναι και πιο δύσκολο να το μαζέψεις. Και νομίζω αν θα πετύχει αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τον οδηγό και την εμπειρία του. Όταν μια εργοστασιακή ανάρτηση έχει 4 πόντους μεγαλύτερη διαδρομή στο σύνολο και όχι σε ανοιχτό rebound – (η καλύτερα στα ελληνικά από τέρμα ανοιχτή σε τέρμα κλειστή) ... από μια after market ,, σου δίνει την σιγουριά ότι το αμάξωμα δεν πλέει ,αλλά δεν συγχωρεί λάθει πχ,, να κλειστής νωρίς πριν βρεις το apex ,, το αυτοκίνητο θα αντιδράσει ανάλογα με την ευθυγράμμιση και την τροχιά που έχει επιλέξει ο οδηγός .. επίσης σε περίπτωση αναπηδήσεις από λακκούβα η μικρή διαδρομή της after market δεν μπορεί να διαβάσει το βάρος του οχήματος ... όποτε το πίσω μέρος γίνεται επικίνδυνο.. καθώς μπορεί να αναπηδήσει σαν μπάλα του basket… Εάν φοράει κάποιος coil over δρόμου ανεξάρτητα την μάρκα της ανάρτησης θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιήσει μαλακό ελαστικό .. με δείκτη w ..η y σε μαλακό πέλμα πχ ... toyo t1r , r888 ,vredestein sessanta , Michelin pe 2.. Τελείως off topic ... αλλά σήμερα θα παίξει κάτι καλό στην λεωφόρο ΝΑΤΟ R32 – COMPRESSOR ΑΠΟ ABT – VS R32 COMPRESSOR - SKN Και μπορεί να έρθει και ένα sky line Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Αν ανοιξει ενα 122αρι με προγραμμα με ενα χωρις προγραμμα απο σταση,στα ποσα μετρα θα φανει η διαφορα??Ανοιξα εχθες με ενα golf 5 tsi αγνωστο αν ηταν 122 ή 140. 1ες 2ες και μισες 3ες κρατιοταν διπλα μου.Τελειωματα τριτης αρχιζα να ξεμυτιζω μισα καροτσα και μολις κουμπωσα τεταρτη ανοιξα μεγαλη διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Αν ανοιξει ενα 122αρι με προγραμμα με ενα χωρις προγραμμα απο σταση,στα ποσα μετρα θα φανει η διαφορα??Ανοιξα εχθες με ενα golf 5 tsi αγνωστο αν ηταν 122 ή 140. 1ες 2ες και μισες 3ες κρατιοταν διπλα μου.Τελειωματα τριτης αρχιζα να ξεμυτιζω μισα καροτσα και μολις κουμπωσα τεταρτη ανοιξα μεγαλη διαφορα. Ξεχνα το gt,ξεχνάς το 140(tuned)!!Οποτε τι σου μένει???Να είναι 140(απλό) είτε 122 με πρόγραμμα!!!Εγώ που έχω ανοίξει με 140(εισαγωγή μονο αν θυμάμαι καλά) του έφυγα από την αρχή!!!Μέχρι τα 180 ήμουν μπροστά 1-2 καρότσες!!Έχει περάσει και καιρός!!Αν ήταν 122 με πρόγραμμα απλά εσύ μπορεί να έχεις καλύτερη χαρτογράφηση και γενικά καλύτερο πρόγραμμα και να πέρασες μπροστά!! Αλλα μου κάνει εντύπωση...άμα ήταν 140(απλό) πως και δεν το κατάλαβες από τον ήχο???Ακούγεται φιλε!!Από στάση ειδικά ο compressor μαμάη!!!Αυτά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Όταν μια εργοστασιακή ανάρτηση έχει 4 πόντους μεγαλύτερη διαδρομή στο σύνολο και όχι σε ανοιχτό rebound – (η καλύτερα στα ελληνικά από τέρμα ανοιχτή σε τέρμα κλειστή) ... από μια after market ,, σου δίνει την σιγουριά ότι το αμάξωμα δεν πλέει ,αλλά δεν συγχωρεί λάθει πχ,, να κλειστής νωρίς πριν βρεις το apex ,, το αυτοκίνητο θα αντιδράσει ανάλογα με την ευθυγράμμιση και την τροχιά που έχει επιλέξει ο οδηγός .. επίσης σε περίπτωση αναπηδήσεις από λακκούβα η μικρή διαδρομή της after market δεν μπορεί να διαβάσει το βάρος του οχήματος ... όποτε το πίσω μέρος γίνεται επικίνδυνο.. καθώς μπορεί να αναπηδήσει σαν μπάλα του basket… Εάν φοράει κάποιος coil over δρόμου ανεξάρτητα την μάρκα της ανάρτησης θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιήσει μαλακό ελαστικό .. με δείκτη w ..η y σε μαλακό πέλμα πχ ... toyo t1r , r888 ,vredestein sessanta , Michelin pe 2.. Τελείως off topic ... αλλά σήμερα θα παίξει κάτι καλό στην λεωφόρο ΝΑΤΟ R32 – COMPRESSOR ΑΠΟ ABT – VS R32 COMPRESSOR - SKN Και μπορεί να έρθει και ένα sky line Πλακα κανεις ρε φιλε???R32...???? Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάνα βιντεάκι???Έστω 10 δευτερα να ακούσουμε???Μιας και είναι πολλοί που είναι μακριά από athinaaaaaaaaa!!!!έεεε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Τελείως off topic ... αλλά σήμερα θα παίξει κάτι καλό στην λεωφόρο ΝΑΤΟ R32 – COMPRESSOR ΑΠΟ ABT – VS R32 COMPRESSOR - SKN Και μπορεί να έρθει και ένα sky line στειλε καμια πληροφορια για ωρα.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 (edited) Ειχα τερμα ανοιχτο παραθυρο μακη και δεν ακουσα το χαρακτηριστικο σφυριγμα του twincharger...θα τον αναγνωριζα τον ηχο.Οποτε αν παρουμε ως δεδομενο οτι ηταν 122 μαμα τοτε γιατι κρατηθηκε τοσο καλα διπλα μου μεχρι ενα σημειο?Αν ηταν 122 tuned τοτε μπραβο μου Το πατημα εγινε στα φαναρια της κυμης στη νεα ιωνια και το golf ηταν ενα μαυρο τριπορτο απο automarin,οχι gt-sport,το απλο με 16αρες.Αν ο ιδιοκτητης ειναι μελος ας μας διαφωτισει.. Edited January 10, 2010 by B.G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Ειχα τερμα ανοιχτο παραθυρο μακη και δεν ακουσα το χαρακτηριστικο σφυριγμα του twincharger...θα τον αναγνωριζα τον ηχο.Οποτε αν παρουμε ως δεδομενο οτι ηταν 122 μαμα τοτε γιατι κρατηθηκε τοσο καλα διπλα μου μεχρι ενα σημειο?Αν ηταν 122 tuned τοτε μπραβο μου Το πατημα εγινε στα φαναρια της κυμης στη νεα ιωνια και το golf ηταν ενα μαυρο τριπορτο απο automarin,οχι gt-sport,το απλο με 16αρες.Αν ο ιδιοκτητης ειναι μελος ας μας διαφωτισει.. Αν έχεις μονο πρόγραμμα εσύ,και ο άλλος από ότι φαινόταν και ακουγόταν(εννοώ δεν forage εξάτμιση είτε εισαγωγή) δηλαδή και οι 2 μονο με πρόγραμμα πολύ απλά έχεις καλύτερο πρόγραμμα η ο άλλος δεν έκανε καλές αλλαγές!!!Πολλές μποροεί να είναι οι αιτίες!!Αλλα μπράβο για το αποτέλεσμα!!!!122 power!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 λοιπον καναμε 2 ανοιγματα. το C2 ειχε μια κουτα με ηχεια που επιανε το πορπαγκαζ και την μπαταρια του. φοραγε βαρελακι BMC-τελικο. το πολο ειναι πρωτο σταδιο χωρις πισω καθισματα και για να ειναι δικαιο το πατημα πηρα και 2ο ατομο εγω. απο 1ες: απο 2ες: χαοτικη η διαφορα...... δεν μπορω να καταλαβω τι γινετε με αυτα τα VTS....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 λοιπον καναμε 2 ανοιγματα. το C2 ειχε μια κουτα με ηχεια που επιανε το πορπαγκαζ και την μπαταρια του. φοραγε βαρελακι BMC-τελικο. το πολο ειναι πρωτο σταδιο χωρις πισω καθισματα και για να ειναι δικαιο το πατημα πηρα και 2ο ατομο εγω. απο 1ες: απο 2ες: χαοτικη η διαφορα...... δεν μπορω να καταλαβω τι γινετε με αυτα τα VTS....... !!!!!!!!!!! :wacko: :wacko: Για να είναι η διαφορά αυτή λόγω βάρους πρέπει να είχε τουλάχιστον +100-150 κιλά το C2 πάνω του...Η να μην έχει μπεί καλά το βαρελάκι (η εισαγωγή του δηλαδή)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 αυτα που ειχε πανω το C2 μου ειπε το παιδι ουτε 30 κιλα δεν ζυγιζαν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 αυτα που ειχε πανω το C2 μου ειπε το παιδι ουτε 30 κιλα δεν ζυγιζαν.... Τι να πω, δε ξέρω...Πάντα υπάρχουν διαφορές μεταξύ ίδιων μοντέλων, ανάλογα με το πόσο έχει ανοίξει το μοτέρ και πόσο χεράς είναι ο οδηγός, αλλά με το ένα να είσαι 2 αμάξια πίσω και με το άλλο 3 μπροστά, δε γίνεται αν φοράνε τα ίδια πράγματα...Μήπως το άλλο C2 (ξέρεις ποιό λέω) φόραγε τίποτα περισσότερο απ'όσα είπε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Τι να πω, δε ξέρω...Πάντα υπάρχουν διαφορές μεταξύ ίδιων μοντέλων, ανάλογα με το πόσο έχει ανοίξει το μοτέρ και πόσο χεράς είναι ο οδηγός, αλλά με το ένα να είσαι 2 αμάξια πίσω και με το άλλο 3 μπροστά, δε γίνεται αν φοράνε τα ίδια πράγματα...Μήπως το άλλο C2 (ξέρεις ποιό λέω) φόραγε τίποτα περισσότερο απ'όσα είπε? το αλλο που ειχα ανοιξει ημουν εγω 2καβαλος και δεν ειχε εκεινο το C2 πισω καθισματα και ρεζερβα..... δεν ξερω και το παιδι ψαχνοτανε μιας και το ειχε παρει μεταχειρισμενο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 το αλλο που ειχα ανοιξει ημουν εγω 2καβαλος και δεν ειχε εκεινο το C2 πισω καθισματα και ρεζερβα..... δεν ξερω και το παιδι ψαχνοτανε μιας και το ειχε παρει μεταχειρισμενο... Και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη...Δε ξέρω, αυτό το C2 πού άνοιξες τώρα παίζει να πηγαίνει και χειρότερα από μαμά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 Και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη...Δε ξέρω, αυτό το C2 πού άνοιξες τώρα παίζει να πηγαίνει και χειρότερα από μαμά... δεν ξερω πραγματικα....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Γεια χαρά παιδες, μια ερώτηση off topic γιατί με ενδιαφέρει άμεσα, το παλικάρι με το φουσκωμένο tt είναι από Λαγονήσι/Καλύβια? Είναι κάλα? Τι ώρα έγιναν αυτά? Εγώ πέρασα απογευματάκι και ήταν νέκρα Όσο για αυτό με τις aftermarket αναρτήσεις, συμφωνώ απόλυτα, με τη μόνη διαφορά ότι στα πολλά με μια καλή aftermarket και ακόμα καλύτερα coilover σωστά ρυθμισμένη, μπορεί οι αντιδράσεις να είναι απότομες αλλά διορθώνεις πολύ πιο εύκολα από μια εργοστασιακή (ξαναλέω...στα πολλά...που είναι και τα πιο επικίνδυνα). Μη ξεχνάμε και ότι τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά έχουν μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για τις απότομες αντιδράσεις στο όριο, απότι η ανάρτηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 R32 – COMPRESSOR ΑΠΟ ABT – VS R32 COMPRESSOR - SKN Και μπορεί να έρθει και ένα sky line Έγινε το άνοιγμα???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 κανα 5αρι golf tsi ητε με τα 122 η με τα 140 υπαρχει για κανα φιλικο ανοιγματακι....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 κανα 5αρι golf tsi ητε με τα 122 η με τα 140 υπαρχει για κανα φιλικο ανοιγματακι....? Έχω εγώ 140άρι αν θες Γιώργο...Αλλά θα πάτε μονοκάβαλοι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Έχω εγώ 140άρι αν θες Γιώργο...Αλλά θα πάτε μονοκάβαλοι! μπραβο ρε Δημητρη..........! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 μπραβο ρε Δημητρη..........! Οκ, κάνω τα κουμάντα μου και θα σε ενημερώσω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Έγινε το άνοιγμα???? Φίλε η κόντρα έγινε.. η διάφορες με τα 2 αυτοκίνητα ήταν μηδαμινές , πείρα τηλέφωνο το παιδί που το έχει φτιάξει στον skn ,,, λεω ότι το έχει φτιάξει γιατί το πείρε από Γερμανία το αυτοκίνητο και δεν έχουμε ακουμπήσει χέρι εμείς ως αντιπροσωπεία skn Hellas .. Ανοίξαμε με το δικό μου το gti και έκλαψα.. τι να κάνω με 350 hp .. Ο ήχος θεϊκός και σε κάθε αλλαγή φλόγα κάργα ... κάτι τέτοιο θα κουμπώσω τουρμπίνα .... έφαγα κολόνα + ... στα 1000 μέτρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Φίλε η κόντρα έγινε.. η διάφορες με τα 2 αυτοκίνητα ήταν μηδαμινές , πείρα τηλέφωνο το παιδί που το έχει φτιάξει στον skn ,,, λεω ότι το έχει φτιάξει γιατί το πείρε από Γερμανία το αυτοκίνητο και δεν έχουμε ακουμπήσει χέρι εμείς ως αντιπροσωπεία skn Hellas .. Ανοίξαμε με το δικό μου το gti και έκλαψα.. τι να κάνω με 350 hp .. Ο ήχος θεϊκός και σε κάθε αλλαγή φλόγα κάργα ... κάτι τέτοιο θα κουμπώσω τουρμπίνα .... έφαγα κολόνα + ... στα 1000 μέτρα εσυ ποσα εισαι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 το αλλο που ειχα ανοιξει ημουν εγω 2καβαλος και δεν ειχε εκεινο το C2 πισω καθισματα και ρεζερβα..... δεν ξερω και το παιδι ψαχνοτανε μιας και το ειχε παρει μεταχειρισμενο... Μου αρέσει η υπογραφή σου ... όλοι αυτό μου έλεγαν ποσά είναι το polaki σου 136 ρόδα τους έλεγα .... μπέρδεμα τι εννοείς ρόδα…. 152 στρόφαλο 1.4 cc Δεν έχω να σου δήξω βιντάκια από κόντρες γιατί ήταν μόνο για αγώνες πανελλήνιου πρωταθλήματος Έχει στην υπογραφή του video o capamaru …. Τώρα που το θυμήθηκα... Ετοιμάζουμε ένα καλό polo του capamaru θα αργήσει να τελειώσει όμως .. θέλει να το κάνουμε πιο δυνατό από το δικό μου ???? θα το κάνουμε , εύκολα ... σασμαν τι θα αρκουδέψουμε δεν ξέρω ?? εσυ ποσα εισαι?? Φοράω gt 28 rs … και βγάζω 347 στρόφαλο ..με πολύ safe πιέσεις .. εάν σηκώσω 2 bar μέχρι τον κόφτη κάνω πολύ searching και είμαι εκτός χάρτη και βλέπω 365 . Πριν 2000 χιλιόμετρα έβαλα μπιέλες και πιστόνια με μεγαλύτερη συμπίεση για να τσουλήσω από χαμηλά με λιγότερο , avans όταν βάλω 30-76 η precision. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Φοράω gt 28 rs … και βγάζω 347 στρόφαλο ..με πολύ safe πιέσεις .. εάν σηκώσω 2 bar μέχρι τον κόφτη κάνω πολύ searching και είμαι εκτός χάρτη και βλέπω 365 . Πριν 2000 χιλιόμετρα έβαλα μπιέλες και πιστόνια με μεγαλύτερη συμπίεση για να τσουλήσω από χαμηλά με λιγότερο , avans όταν βάλω 30-76 η precision. Κι έφαγες κολώνα στο χιλιόμετρο???????????? Στάση ή ρόλλ?????? Πόσα ρημαδοάλογα ήταν δηλαδή το ρημαδοR32???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...