diMake Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Ειμαι tuned... Το 308 ηταν 100% το ξερω γτ...θα το αγοραζα τωρα αν το GT μπηκε σαν "εξτρα" απο τον φιλαρακο δν ξερω ! Ε με ξενερωσατε τωρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Πάρε μια από νεροχύτη σαν κι αυτή να του ρίξεις. Φτηνή είναι. ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Κλαίω.... Εγραψες...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 (edited) Ειμαι tuned... Το 308 ηταν 100% το ξερω γτ...θα το αγοραζα τωρα αν το GT μπηκε σαν "εξτρα" απο τον φιλαρακο δν ξερω ! Ε με ξενερωσατε τωρα! Να είναι look gt; Τι να σου πω! Εχει τις 18αρες; Μήπως έχει το σηματάκι gt και το μικρό; Τωρα τσέκαρα οτι το καινούριο 308 έχει 200ps οχι 175... Edited September 13, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Πάρε μια από νεροχύτη σαν κι αυτή να του ρίξεις. Φτηνή είναι. φτηνη ειναι αχ0α0χ0αχ0α0χ0α0χαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Ειμαι tuned... Το 308 ηταν 100% το ξερω γτ...θα το αγοραζα τωρα αν το GT μπηκε σαν "εξτρα" απο τον φιλαρακο δν ξερω ! Ε με ξενερωσατε τωρα! Να μη ξενερώνεις καθόλου! Και "γιαλαντζί" GT να ήταν (δηλαδή 150ΗΡ) ΔΕ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 1600άρι και είναι επιτυχία! :twitch: (Όσο πιο μεγάλο μοτέρ τόσο αργεί να "κρεμάσει" η ροπή του, ασχέτως αν έχει και πιο λίγα άλογα από σένα! Εσύ 14άρης είσαι! Ας πρόσεχε ο "μάγκας"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Πάρε μια από νεροχύτη σαν κι αυτή να του ρίξεις. Φτηνή είναι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχ εε εισαι φοβερος!παντος μεταξυ μας..μονο τετοια μπορεις να δωσεις στο μ3 ε92....εκτος και αν ο φιλος ειναι..δεν περνας κουλομαρια δεν περνας δεν περνας...η αν κανεις το δικο σου μετατροπη σε καμια 35αρα garett... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχ εε εισαι φοβερος!παντος μεταξυ μας..μονο τετοια μπορεις να δωσεις στο μ3 ε92....εκτος και αν ο φιλος ειναι..δεν περνας κουλομαρια δεν περνας δεν περνας...η αν κανεις το δικο σου μετατροπη σε καμια 35αρα garett... Μόνο μεταξύ μας ? Μιλάμε για το αυτοκινητάκι εκείνο που έχει 0-100 σε 4 περίπου δευτερόλεπτα, σωστά ? Γι΄αυτό σου λέω φίλε, πάρε μια σαν την πιο πάνω τάπα και είσαι κύριος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 (edited) χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχ εε εισαι φοβερος!παντος μεταξυ μας..μονο τετοια μπορεις να δωσεις στο μ3 ε92....εκτος και αν ο φιλος ειναι..δεν περνας κουλομαρια δεν περνας δεν περνας...η αν κανεις το δικο σου μετατροπη σε καμια 35αρα garett... Kαι..."precision" από U.S.A για 650ΗΡ να βάλει, το πολύ δυνατό και με τρελά κυβικά ατμοσφαιρικό ΔΕΝ ΤΟ ΦΤΑΝΕΙΣ! Θα του "ξεκολλήσεις" στην αρχή;;; Μόλις το πυρόμετρο σε 1000m δείξει θερμοκρασία... "Βεζουβίου", θα κόψεις και δεν μπορείς να το ακολουθήσεις! Δηλαδή η BENZ με τα θηρία των 5,5 και 6,2 lt που κατασκευάζει για να βγάλει 470 και 550ΗΡ χαζή είναι;;; Μπορούσε να τα βγάλει και με ένα Κομπρεσσορ π.χ 2,8lt. Ακόμα και η BMW που βγάζει τώρα τα τwin scroll turbo για νέα Μ5 τους δίνει 4,4lt με προφανώς χαμηλές πιέσεις στα turbos!!! Aααααχ! πού είναι τα λεφτά και θα σου έλεγα αν έπαιρνα turbo... Edited September 14, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Μόνο μεταξύ μας ? Μιλάμε για το αυτοκινητάκι εκείνο που έχει 0-100 σε 4 περίπου δευτερόλεπτα, σωστά ? Γι΄αυτό σου λέω φίλε, πάρε μια σαν την πιο πάνω τάπα και είσαι κύριος. 0-1000μ κάνει σε 23. Αυριο θα βάλω ποιο επιθετικό πρόγραμα και θα στιθούμε 0-1000 ρολαριστά... Λέει θα με ρίξει 5 κολώνες άμα με ρίξει λιγότερο θα χάσει το στοίχιμα.... 1 coca-cola..... Kαι..."precision" από U.S.A για 650ΗΡ να βάλει, το πολύ δυνατό και με τρελά κυβικά ατμοσφαιρικό ΔΕΝ ΤΟ ΦΤΑΝΕΙΣ! Θα του "ξεκολλήσεις" στην αρχή;;; Μόλις το πυρόμετρο σε 1000m δείξει θερμοκρασία... "Βεζουβίου", θα κόψεις και δεν μπορείς να το ακολουθήσεις! Δηλαδή η BENZ με τα θηρία των 5,5 και 6,2 lt που κατασκευάζει για να βγάλει 470 και 550ΗΡ χαζή είναι;;; Μπορούσε να τα βγάλει και με ένα Κομπρεσσορ π.χ 2,8lt. Ακόμα και η BMW που βγάζει τώρα τα τwin scroll turbo για νέα Μ5 τους δίνει 4,4lt με προφανώς χαμηλές πιέσεις στα turbos!!! Aααααχ! πού είναι τα λεφτά και θα σου έλεγα αν έπαιρνα turbo... Εχουμε έναν χαζούλη εδώ στα μέρη μας με το παλιό seat leon cupra που το έκανε όλο σφηρίλατο και μηλάει για 570 ps και θέλει να περάσει το Μ3. Πάλη όμως δύσκολα τα πράγματα. Το Μ3 είναι αμαξάρα και βγάζει την τελική μου με 5η (280). κατεβάζει 330 χαλαρά. Με 48.000 πήρε ένα εργαλείο με ΑΡΧ.....ΔΕΙΑ.... και άλλοι πέρνουν EVO....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 0-1000μ κάνει σε 23. Αυριο θα βάλω ποιο επιθετικό πρόγραμα και θα στιθούμε 0-1000 ρολαριστά... Λέει θα με ρίξει 5 κολώνες άμα με ρίξει λιγότερο θα χάσει το στοίχιμα.... 1 coca-cola..... Τότε ίσως συζητιέται το θέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 (edited) 0-1000μ κάνει σε 23. Αυριο θα βάλω ποιο επιθετικό πρόγραμα και θα στιθούμε 0-1000 ρολαριστά... Λέει θα με ρίξει 5 κολώνες άμα με ρίξει λιγότερο θα χάσει το στοίχιμα.... 1 coca-cola..... Εχουμε έναν χαζούλη εδώ στα μέρη μας με το παλιό seat leon cupra που το έκανε όλο σφηρίλατο και μηλάει για 570 ps και θέλει να περάσει το Μ3. Πάλη όμως δύσκολα τα πράγματα. Το Μ3 είναι αμαξάρα και βγάζει την τελική μου με 5η (280). κατεβάζει 330 χαλαρά. Με 48.000 πήρε ένα εργαλείο με ΑΡΧ.....ΔΕΙΑ.... και άλλοι πέρνουν EVO....... Eννοείς φαντάζομαι την Ε92;;; Koίτα, εξαρτάται από το "πού" (σε ποιά Κm/h, τί στροφές και με ποια gear), για πόσα μέτρα και ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΤΟ CUPRA είναι 570ΗΡ! Υπό προ'υ'ποθέσεις μπορεί να την "κηδέψει" τη Μπέμπα, εκτός αν είναι κι αυτή "κακιά πληγή", αφού υπάρχουν ωραίες (πλην πανάκριβες με κομπρέσσορα, akrapovic κ.λπ) μοντίφες για τον 4.0lt/ V8 στα 550ΗΡ+ που σε δοκιμές περιοδικού σε 400άρι, η βελτιωμένη "μπέμπα" "κερνάει" 458 Ιtalia! Αν μιλάμε για Ε46 άστο! Καλύτερα να πάει για cruising γιατί το Leon με 570ΗΡ θα την κάνει "τσόντα"... Edited September 14, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=f2HAph8aY6U&feature=player_embedded Δείτε εδώ τι κάνει μία Μ3 Manhart V8 Biturbo σε μία ανυποψίαστη porche...Τρελά θηρία αυτές οι μπέμπες και πραγματικά αν είναι και λίγο πειραγμένες δεν έχουν αντίπαλο.Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι γελοίοι φόροι πιστεύω η πλειοψηφία που μπορούσε να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα το έπαιρνε με τα...χιλια!!Πραγματικά ο ήχος από την βελτιωμένη bmw είναι διαστημικός,απλά απολαύστε το βιντεάκι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 0-1000μ κάνει σε 23. Αυριο θα βάλω ποιο επιθετικό πρόγραμα και θα στιθούμε 0-1000 ρολαριστά... Λέει θα με ρίξει 5 κολώνες άμα με ρίξει λιγότερο θα χάσει το στοίχιμα.... 1 coca-cola..... Εχουμε έναν χαζούλη εδώ στα μέρη μας με το παλιό seat leon cupra που το έκανε όλο σφηρίλατο και μηλάει για 570 ps και θέλει να περάσει το Μ3. Πάλη όμως δύσκολα τα πράγματα. Το Μ3 είναι αμαξάρα και βγάζει την τελική μου με 5η (280). κατεβάζει 330 χαλαρά. Με 48.000 πήρε ένα εργαλείο με ΑΡΧ.....ΔΕΙΑ.... και άλλοι πέρνουν EVO....... +1000 δεν θα άλλαζα ένα Μ3 ακόμα και αν μου έδιναν 2 evo + 1 impreza δώρο... ...το Ε46 εννοώ : Υ.Γ. Και ας μου έριχνε τσάι και Starlet ή Daewoo Lanos extra large turbo set up με 1600ps... ...μόνο αυτή η 5κύλινδρη αλητεία με τα δυόμιση χιλιάδες κυβικά, τα 45 κιλά ροπής και τα 340 άλογα που λέγεται RS3 θα με έκανε να λοξοκοιτάξω από το Μ3.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=f2HAph8aY6U&feature=player_embedded Δείτε εδώ τι κάνει μία Μ3 Manhart V8 Biturbo σε μία ανυποψίαστη porche...Τρελά θηρία αυτές οι μπέμπες και πραγματικά αν είναι και λίγο πειραγμένες δεν έχουν αντίπαλο.Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι γελοίοι φόροι πιστεύω η πλειοψηφία που μπορούσε να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα το έπαιρνε με τα...χιλια!!Πραγματικά ο ήχος από την βελτιωμένη bmw είναι διαστημικός,απλά απολαύστε το βιντεάκι!! Aμααααααααααν!!!!!!! Αυτά που έλεγα για τις βελτιωμένες! Ο τρόπος με τον οποίο "γέμιζε" από τα 270 στα 300 μόνο κατασκευές τύπου 599GTB Fiorano ή Lambo Avantador μπορούν!!! . Η δύστυχη Porcshe έμοιαζε να μένει πίσω σαν...1.300ράκι που του "ανοίγει" καλό 2λιτρο turbo GTI! Σ' ευχαριστούμε, ήταν υπέροχο βίντεο! Βέβαια πρέπει να είσαι "ήρωας" στο "πέταμα" χρημάτων για να αντέξεις το κόστος αυτής της ποιοτικότατης αλλά πανάκριβης μετατροπής (δε νομίζω να υπάρχει τίποτε μανήσιο, μόνο "καβούκια".) Μήπως τυχαίνει να ξέρεις πόσα άλογα βγάζει;;; Την "κόβω" για 550ΗΡ minimum -εφόσον απομακρύνεται με τέτοιο "εξευτελιστικό" τρόπο από 911 Carerra που θα παίζει κανά 380-400ΗΡ!!! Edited September 14, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Είναι πραγματικό θηρίο αυτή η bmw και από ήχο ο κινητήρας είναι κάπου αλλού θα πεταχτεί τώρα κανένας Ιάπωνας και θα πει να αλλά ο vtec στις 9000 στροφές ακούγεται καλύτερα 707 άλογα είναι φίλε μου και 0-100 έχει μόλις σε 3.3 δεύτερα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 (edited) Aμααααααααααν!!!!!!! Αυτά που έλεγα για τις βελτιωμένες! Ο τρόπος με τον οποίο "γέμιζε" από τα 270 στα 300 μόνο κατασκευές τύπου 599GTB Fiorano ή Lambo Avantador μπορούν!!! . Η δύστυχη Porcshe έμοιαζε να μένει πίσω σαν...1.300ράκι που του "ανοίγει" καλό 2λιτρο turbo GTI! Σ' ευχαριστούμε, ήταν υπέροχο βίντεο! Βέβαια πρέπει να είσαι "ήρωας" στο "πέταμα" χρημάτων για να αντέξεις το κόστος αυτής της ποιοτικότατης αλλά πανάκριβης μετατροπής (δε νομίζω να υπάρχει τίποτε μανήσιο, μόνο "καβούκια".) Μήπως τυχαίνει να ξέρεις πόσα άλογα βγάζει;;; Την "κόβω" για 550ΗΡ minimum -εφόσον απομακρύνεται με τέτοιο "εξευτελιστικό" τρόπο από 911 Carerra που θα παίζει κανά 380-400ΗΡ!!! Πόσααααααααα;;;;;;;;; Ε! ούτε με supercars παλεύεται αυτό το...διαστημόπλοιο... (τουλάχιστον νορμάλ! ) Υ.Γ: Επίσης θα θέλει κανά 60.000άρι(€) η μοντίφα αλλά αν είναι να κάνεις "μεροκάματο" Ferrari και Lambo αν είχα τα λεφτά ΘΑ ΤΗΝ "ΕΦΤΙΑΧΝΑ" ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ!!! Αλήθεια κάποτε η ΑLPINA δεν πούλαγε τέτοιου είδους "εργοστασιακά" φτιαγμένες ΒMW;;;; Edited September 14, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 sorry για το offtopic αλλά πραγματική απόλαυση είναι όταν ο Γερμανός πιάνει τα 270 με την s5 και ακούγεται ο ήχος αεροπλάνου που απογειώνεται και αμέσως μετά ο Γερμανός τσιρίζει από ηδονή και ευχαρίστηση..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Είναι πραγματικό θηρίο αυτή η bmw και από ήχο ο κινητήρας είναι κάπου αλλού θα πεταχτεί τώρα κανένας Ιάπωνας και θα πει να αλλά ο vtec στις 9000 στροφές ακούγεται καλύτερα 707 άλογα είναι φίλε μου και 0-100 έχει μόλις σε 3.3 δεύτερα!! Το M3 είναι Ε92 έχει πρόγραμα και στροφάρη 9.000... Ακούγεται καλύτερα από vtec... +1000 δεν θα άλλαζα ένα Μ3 ακόμα και αν μου έδιναν 2 evo + 1 impreza δώρο... ...το Ε46 εννοώ : Υ.Γ. Και ας μου έριχνε τσάι και Starlet ή Daewoo Lanos extra large turbo set up με 1600ps... ...μόνο αυτή η 5κύλινδρη αλητεία με τα δυόμιση χιλιάδες κυβικά, τα 45 κιλά ροπής και τα 340 άλογα που λέγεται RS3 θα με έκανε να λοξοκοιτάξω από το Μ3.. 4κύλινδρο με χίλια οχτακόσια κυβικά, με τα 45 κιλά ροπής και τα 340 άλογα που λέγεται passat cc που θα σε έκανε να κοιτάξεις? Eννοείς φαντάζομαι την Ε92;;; Koίτα, εξαρτάται από το "πού" (σε ποιά Κm/h, τί στροφές και με ποια gear), για πόσα μέτρα και ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΤΟ CUPRA είναι 570ΗΡ! Υπό προ'υ'ποθέσεις μπορεί να την "κηδέψει" τη Μπέμπα, εκτός αν είναι κι αυτή "κακιά πληγή", αφού υπάρχουν ωραίες (πλην πανάκριβες με κομπρέσσορα, akrapovic κ.λπ) μοντίφες για τον 4.0lt/ V8 στα 550ΗΡ+ που σε δοκιμές περιοδικού σε 400άρι, η βελτιωμένη "μπέμπα" "κερνάει" 458 Ιtalia! Αν μιλάμε για Ε46 άστο! Καλύτερα να πάει για cruising γιατί το Leon με 570ΗΡ θα την κάνει "τσόντα"... Ε92 που στροφάρει 9.000 με πρόγραμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Το M3 είναι Ε92 έχει πρόγραμα και στροφάρη 9.000... Ακούγεται καλύτερα από vtec... 4κύλινδρο με χίλια οχτακόσια κυβικά, με τα 45 κιλά ροπής και τα 340 άλογα που λέγεται passat cc που θα σε έκανε να κοιτάξεις? χαχα στο παντελόνι μου και τα λεφτά που θα περίσευαν, αλλά προφανώς αν καθόταν το joker δεν θα χτύπαγα passat cc, το οποίο είναι πανέμορφο αυτοκίνητο αλλά όχι dream car & overall killer σαν τα άλλα που είναι εξαρχής "ειδικές κατασκευές", όχι μόνο από ίππους ή ροπές αλλά και από στήσιμο, κιβώτια ταχυτήτων κλπ. Άλλο το 6άρι κιβώτιο στο Golfaki μου που σκαλώνει όποτε της καπνίσει η 2α π.χ. και άλλο το SMG II.. ..υπάρχει απόσταση!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 χαχα στο παντελόνι μου και τα λεφτά που θα περίσευαν, αλλά προφανώς αν καθόταν το joker δεν θα χτύπαγα passat cc, το οποίο είναι πανέμορφο αυτοκίνητο αλλά όχι dream car & overall killer σαν τα άλλα που είναι εξαρχής "ειδικές κατασκευές", όχι μόνο από ίππους ή ροπές αλλά και από στήσιμο, κιβώτια ταχυτήτων κλπ. Άλλο το 6άρι κιβώτιο στο Golfaki μου που σκαλώνει όποτε της καπνίσει η 2α π.χ. και άλλο το SMG II.. ..υπάρχει απόσταση!! Πίστεψε με δεν υπάρχει καλύτερο από το να κερνάς LIPTON με ένα αμάξι που δεν προκαλεί καθόλου... Μεγάλη ταπίνωση σπορ κατασκευή να την τρώει από (απλό) αμάξι. Από την άλλη καλό το RS3 αλλά στα μάτια ενός που δεν ξέρει είναι ένα Α3 και δίπλα σε ένα Ε92 Μ3 χάνετε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 (edited) εγω προτιμω r8 χιλιες φορες απο m3!κυριως σαν ομορφια πολυ πιο σπορτιφ αλλα και γιατι m3 εχει και ο καθε γυφτος μεταχειρισμενη με δανιο κτλ! οσο για το τι μπορει να κανει βελτιωμενο?δειτε πως ανεβαζει μετα τα 200....αν εβλεπε M3 στο δρομο... d το αμαξι το v10 ακομα και μαμα θα το προτιμουσα παντα απο μια m3.που εχει καταντησει οπως ειπα καγκουρικη!δυστηχως.και πολυ καλυτερο ηχο ο v10 και πολυ πιο σπορ εμφανιση τι να λεμε και κατανομη βαρους και και και Edited September 15, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 αν ειναι να φτασεις τα 170000 ρε πανω παρε thn murcielago που δεν ειναι γιαλατζη οπως το r8..αλλα το γνησιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Προσέχτε τι συζητάτε εδώ μέσα, θα μας την πέσει η τρόικα για νέες εισφορές, ειδικά για το vwclub!!! Λεφτά υπάρχουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Προσέχτε τι συζητάτε εδώ μέσα, θα μας την πέσει η τρόικα για νέες εισφορές, ειδικά για το vwclub!!! Λεφτά υπάρχουν! Ρε Αλέξανδρε, υπό προυποθέσεις επιτυχίας στο joker συζητάμε χαχα όχι με την υπάρχουσα κατάσταση! Εδώ θα φτάσουμε να μην φτάνουν τα λεφτά (που σιγά σιγά μας τα εξαφανίζουν τα χαράτσια!) ούτε για στίκερ στο παρμπρίζ!! Μελλοντικά θέματα υψηλού βαθμού ενδιαφέροντος : 1. Το φθηνότερο σέρβις (μία σπέσιαλ με τζατζίκι και ο μάστορας μέσα..) 2. Τα φθηνότερα λάδια (από τα Castrol στα Pastrol). 3. Τα φθηνότερα βενζινάδικα (και η Παναγιά μαζί μας αν νοθεύουν). 4. Οι φθηνότερες ασφάλειες (που θα επιζήσουν και δεν θα φουντάρουν). 5. 10+1 τρόποι για οικονομική οδήγηση (πως να πηγαίνεις σαν κότα δηλ. για να μην καις). 6. Το καλύτερο μαγαζί για να βάλετε γκάζι! (μετά τα τζιπ θα δούμε γκάζι μέχρι και σε fox). 7. Tips για καλύτερο πλύσιμο στο χέρι - πως να αποφεύγετε τα πλυντήρια την Παρασκευή. 8. Τα ελαστικά με την μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση (μακρυά από super sport σκληρές γόμες..). 9. Συναρμολογήστε μία coilover μόνοι σας (σε τεύχη από περιοδικό). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 εγω προτιμω r8 χιλιες φορες απο m3!κυριως σαν ομορφια πολυ πιο σπορτιφ αλλα και γιατι m3 εχει και ο καθε γυφτος μεταχειρισμενη με δανιο κτλ! οσο για το τι μπορει να κανει βελτιωμενο?δειτε πως ανεβαζει μετα τα 200....αν εβλεπε M3 στο δρομο... d το αμαξι το v10 ακομα και μαμα θα το προτιμουσα παντα απο μια m3.που εχει καταντησει οπως ειπα καγκουρικη!δυστηχως.και πολυ καλυτερο ηχο ο v10 και πολυ πιο σπορ εμφανιση τι να λεμε και κατανομη βαρους και και και M3 μτχ 2008 την πέρνεις με 50.000. Το R8 πάει στα διπλά.. Που εκεί πέζει και V10 Gallardo spider s-tronic..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...