tomtgs Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Επειδή μου φαίνεται λίγο χαζό το προφανές, μπορεί να μου πεί κάποιος μήπως έχει κάποια άλλη χρήση που ίσως δε γνωρίζω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Επειδή μου φαίνεται λίγο χαζό το προφανές, μπορεί να μου πεί κάποιος μήπως έχει κάποια άλλη χρήση που ίσως δε γνωρίζω? Καμμια απολυτως αλλη χρηση. Απλως οριζεις εσυ μια ταχυτητα και οταν την ξεπερασεις αρχιζει και βγαζει, νομιζω, exceded speed. Για αυτο και εγω την εχω ορισει στα 260 για να μην μου βγαζει το μην. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Κάνει και ένα μπιπ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Κάνει και ένα μπιπ... Αααα ναι το κυριοτερο ξαχασα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Ό,τι να΄ναι δηλαδή, τελείως άκυρο. Εγώ πάντως το έχω συνεχώς απενεργοποιημένο. Έχω το κοντέρ και βλέπω την ταχύτητά μου. ¶λλο ένα ενοχλητικό μπιπ είναι περιττό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Υπάρχει λογική. Μπορείς να το βάλεις να τσιρίζει στα 120 που είναι το ανώτατο όριο σε όλη την Ευρώπη και να κόβεις κάθε φορά που το υπερβαίνεις. Το έχει κάνει κανείς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 (edited) ........... Edited June 16, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 ενδειξη χειμερινων ελαστικων ειναι. Δεν το "μεταφράζεις" κιόλας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 (edited) ......... Edited June 16, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Υπάρχει λογική. Μπορείς να το βάλεις να τσιρίζει στα 120 που είναι το ανώτατο όριο σε όλη την Ευρώπη και να κόβεις κάθε φορά που το υπερβαίνεις. Το έχει κάνει κανείς; :D Στα 130 δεν το έχουν τώρα???Η ισχύει μόνο για την Ελλάδα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 οχι,διαβασε το manual.αναφερετε σχετικα. Εντάξει ρε μεγάλε αν δεν έχεις τη διάθεση να βοηθήσεις μην "πετάγεσαι" καθόλου, είναι καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 ο.κ,ψαχτειτε μονοι σας.θελω να δω τι αλλο ''μαργαριταρι'' θα ακουστει.τα ποστ μου διεγραφησαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppgk2005 Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 χαλαρώστε ρε παιδιά.... πιθανές χρήσεις: 1. Αν φοράς χειμερινά ελαστικά ή αλυσίδες υπάρχει ένα ανώτατο όριο ασφαλείας, οπότε αν θες μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για υπενθύμιση. 2. Αν ταξιδεύεις σε κομμάτια εθνικής οδού με συχνά μπλόκα μπορεί να θες να το χρησιμοποιήσεις ως υπενθύμιση του ανώτατου ορίου. Αν δεν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε μπορείτε να το απενεργοποιήσετε (ταχύτητα = ------) αντί να το βάζετε σε ταχύτητες F1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 χαλαρώστε ρε παιδιά.... πιθανές χρήσεις:1. Αν φοράς χειμερινά ελαστικά ή αλυσίδες υπάρχει ένα ανώτατο όριο ασφαλείας, οπότε αν θες μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για υπενθύμιση. 2. Αν ταξιδεύεις σε κομμάτια εθνικής οδού με συχνά μπλόκα μπορεί να θες να το χρησιμοποιήσεις ως υπενθύμιση του ανώτατου ορίου. Αν δεν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε μπορείτε να το απενεργοποιήσετε (ταχύτητα = ------) αντί να το βάζετε σε ταχύτητες F1. Κατατοπιστικότατος! Ευχαριστώ φίλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Εχμμμ...!... Πως ακριβώς το ρυθμίζουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 Εχμμμ...!... Πως ακριβώς το ρυθμίζουμε; Κατ΄αρχάς μεταβαίνεις στην επιλογή "speed warning" και πατάς "ΟΚ",με τα βελάκια ρυθμίζεις το ύψος της ταχύτητας και με "ΟΚ" επιβεβαιώνεις. Αν θέλεις να το απενεργοποιήσεις πατάς ξανά "ΟΚ" και εμφανίζεται η ένδειξη ---. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Αντι για speed warning και αλλες τετοιες παπαριες θα επρεπε να ειχε Πυρομετρο/Μπαρομετρο . Οχι σοβαρα πιστευω οτι κακως δεν εχουν τετοια και δεν με νοιαζει αν οι παππουδες και οι γιαγιαδες δεν θα καταλαβενουν τιποτα.. Λες και βαζουν οριο ταχυτητας και κοιτανε ποσο ταξιδευουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Αντι για speed warning και αλλες τετοιες παπαριες θα επρεπε να ειχε Πυρομετρο/Μπαρομετρο . Οχι σοβαρα πιστευω οτι κακως δεν εχουν τετοια και δεν με νοιαζει αν οι παππουδες και οι γιαγιαδες δεν θα καταλαβενουν τιποτα.. Λες και βαζουν οριο ταχυτητας και κοιτανε ποσο ταξιδευουν. Συμφωνώ απόλυτα. Ωστόσο, θεωρητικά πάντα μιλώντας, οι πιέσεις και όλα τα άλλα καλούδια είναι μεταβλητές που δεν αφορούν τον οδηγό, καθώς το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο τόσο καλά ώστε να δουλεύει εντός των ορίων του, ό,τι κι αν του κάνεις, χωρίς κανένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 (edited) Η ρυθμιση ανωτατου οριου ταχυτητας γινεται ενω εισαι καθ οδον? η ενω εισαι σταματημενος? Edited February 9, 2010 by VW_GOLF2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Σταματημένος μόνο...νομίζω. Πάντως εγώ το έχω στα 150, +/- απώλειες, είμαστε στα 135 πραγματικά χλμ και τα μπλε ανθρωπάκια δεν μας ενοχλούν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Σταματημένος μόνο...νομίζω. Πάντως εγώ το έχω στα 150, +/- απώλειες, είμαστε στα 135 πραγματικά χλμ και τα μπλε ανθρωπάκια δεν μας ενοχλούν. ρε παιδια εμενα το μενου ειναι γερμανικα.ξερει κανεισ πωσ αλλαζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 ρε παιδια εμενα το μενου ειναι γερμανικα.ξερει κανεισ πωσ αλλαζει? Oταν πας να αλλαξεις λαδια πες τους να στο κανουν Αγγλικα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Εάν δεν έχεις οθόνη plus, μόνο στην αντιπροσωπεία. Ή VagCom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...