Jump to content
profchaos

Εχει πέσει αισθητά η απόδοση του αυτοκινήτου και δεν ξέρω τι φταίει..

Recommended Posts

Καλημέρα σας.Εχω το golfV (οχι το fsi) αγορασμένο καλοκαίρι 2004 ,5 χρόνια συνολικά .

Σοβαρά προβληματα δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ μέχρι πριν ένα χρόνο που κάηκε ενας πολαπλασιαστής κάτι το οποίο δεν είναι σοβαρό αλλά έτσι αρχίζουν τα προβλήματα..

Πρίν λίγους μήνες το ξαναπήγα στο service γιατι το αμάξι δεν μπορούσε να ξεκινήσει και έτρεμε αν το περιγράφω σωστά ,

και μου άλλαξαν όλους τους πολλαπλασιαστές προληπτικά και το το πρόβλημα εν μέρη διορθώθηκε, αλλά η απόδοση του αμαξιου έχει πέσει αισθητά,

Οταν λέω για μειωμένη απόδοση έννοώ οτι για παράδειγμα στις 3000 στροφές το αμάξι μουγκρίζει κάτι το οποίο δεν το έκανε πιο παλιά και γενικότερα ζορίζεται πιο πολύ.Αν ανοίξω και aircondition δεν το συζητάω..νιώθω οτι θα μου μείνει στα χέρια.

Ενα άλλο περίεργο πρόβλημα είναι οτι αν βάλω απο οποιαδήποτε βενζινάδικο shell vpower το αμάξι μουγκρίζει ενώ με 95αρα πολύ καλύτερα..

Απο το service μου είχαν πεί οτι ίσως θέλουν καθαρισμό τα μπεκάκια κάποιος άλλος τεχνικός (οχι εξουσιωδοτημένος) μου είπε οτι θέλει αλλαγή η τρόμπα βενζίνης .Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω και ποιον να εμπιστευτώ.

Θέλω να πάω το αμάξι σε εναν αξιόπιστο ανθρωπο εξουσιοδοτημένο ή μη και να μου κάνει ενα σωστό service.

Περιμένω με αγωνία την πολύτιμη γνώμη σας.

Edited by profchaos
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας.Εχω το golfV (οχι το fsi) αγορασμένο καλοκαίρι 2004 ,5 χρόνια συνολικά .

Σοβαρά προβληματα δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ μέχρι πριν ένα χρόνο που κάηκε ενας πολαπλασιαστής κάτι το οποίο δεν είναι σοβαρό αλλά έτσι αρχίζουν τα προβλήματα..

Πρίν λίγους μήνες το ξαναπήγα στο service γιατι το αμάξι δεν μπορούσε να ξεκινήσει και έτρεμε αν το περιγράφω σωστά ,

και μου άλλαξαν όλους τους πολλαπλασιαστές προληπτικά και το το πρόβλημα εν μέρη διορθώθηκε, αλλά η απόδοση του αμαξιου έχει πέσει αισθητά,

Οταν λέω για μειωμένη απόδοση έννοώ οτι για παράδειγμα στις 3000 στροφές το αμάξι μουγκρίζει κάτι το οποίο δεν το έκανε πιο παλιά και γενικότερα ζορίζεται πιο πολύ.Αν ανοίξω και aircondition δεν το συζητάω..νιώθω οτι θα μου μείνει στα χέρια.

Ενα άλλο περίεργο πρόβλημα είναι οτι αν βάλω απο οποιαδήποτε βενζινάδικο shell vpower το αμάξι μουγκρίζει ενώ με 95αρα πολύ καλύτερα..

Απο το service μου είχαν πεί οτι ίσως θέλουν καθαρισμό τα μπεκάκια κάποιος άλλος τεχνικός (οχι εξουσιωδοτημένος) μου είπε οτι θέλει αλλαγή η τρόμπα βενζίνης .Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω και ποιον να εμπιστευτώ.

Θέλω να πάω το αμάξι σε εναν αξιόπιστο ανθρωπο εξουσιοδοτημένο ή μη και να μου κάνει ενα σωστό service.

Περιμένω με αγωνία την πολύτιμη γνώμη σας.

Κατά πάσα πιθανότητα σωστή είναι η διάγνωση που σου έκαναν. Και μένα μου ταιριάζει περισσότερο ως πρόβλημα στην αντλία παρά στα μπεκ.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Ποσα χλμ εχεις??? Γνωμη μου ειναι να κανεις εναν καθαρισμο κ ελγχο στα μπεκ,που εχει κ χαμηλο κοστολογιο,(γυρω στα 50ευρω) κ μετα βλεπεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Ποσα χλμ εχεις??? Γνωμη μου ειναι να κανεις εναν καθαρισμο κ ελγχο στα μπεκ,που εχει κ χαμηλο κοστολογιο,(γυρω στα 50ευρω) κ μετα βλεπεις!!!

50 x xm ..αυτό λέω να κάνω για αρχή..

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να το πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο σοβαρό, να αναφέρεις το πρόβλημα και να τους ζητήσεις να στο αποκαταστήσουν. Οχι καθάρισε ο ένα, άλλαξε το άλλο και όπου και αν το πιάσουμε και συ να πληρώνεις.

Βέβαια αν έχεις κάνει και πολλά χιλιόμετρα ίσως πρέπει να κάνεις έτσι ή αλλιώς καθαρισμό μπεκ και πεταλούδας. Όσον αφορά την αντλία (που είναι και το πιθανότερο στην περίπτωσή σου) νομίζω ότι μπορούν να μετρήσουν την πίεση και να σου πουν αν θέλει αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να το πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο σοβαρό, να αναφέρεις το πρόβλημα και να τους ζητήσεις να στο αποκαταστήσουν. Οχι καθάρισε ο ένα, άλλαξε το άλλο και όπου και αν το πιάσουμε και συ να πληρώνεις.

Βέβαια αν έχεις κάνει και πολλά χιλιόμετρα ίσως πρέπει να κάνεις έτσι ή αλλιώς καθαρισμό μπεκ και πεταλούδας. Όσον αφορά την αντλία (που είναι και το πιθανότερο στην περίπτωσή σου) νομίζω ότι μπορούν να μετρήσουν την πίεση και να σου πουν αν θέλει αντικατάσταση.

τι προτείνετε για Αττική και κατα προτίμηση προς τα βόρεια προάστεια; απο ποιον εχετε μείνει ικανοποιημένοι;

Link to comment
Share on other sites

Έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα σε polo 1.4 16v 75ps. Δυστυχώς δεν έχω βρει λύση μετά από επίσκεψη σε 3 εξουδιοδοτημένα συνεργεία και 2 μή. Έχω α) καθαρίσει μπεκ, β) καθαρίσει πεταλούδα και MAF sensor, γ) καθαρίσει βαλβίδα EGR και δ) (εννοείται) αλλάξει όλα τα προβλεπόμενα π.χ. μπουζί. Οι μηχανικοί με θεωρούν "περίεργο" αλλά το αυτοκίνητο ειδικά με AC μουγκρίζει και σαίρνεται. Αυτά που σκέφτομαι να κοιτάξω στη συνέχεια είναι τροφοδία βενζίνης και καταλύτη, αν και για να είμαι ειλικρινής έχω βαρεθεί να χάνω χρόνο και χρήματα και ίσως το αφήσω έτσι μέχρι να βγάλει κάποιο σφάλμα στο VAG-COM.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα σε polo 1.4 16v 75ps. Δυστυχώς δεν έχω βρει λύση μετά από επίσκεψη σε 3 εξουδιοδοτημένα συνεργεία και 2 μή. Έχω α) καθαρίσει μπεκ, β) καθαρίσει πεταλούδα και MAF sensor, γ) καθαρίσει βαλβίδα EGR και δ) (εννοείται) αλλάξει όλα τα προβλεπόμενα π.χ. μπουζί. Οι μηχανικοί με θεωρούν "περίεργο" αλλά το αυτοκίνητο ειδικά με AC μουγκρίζει και σαίρνεται. Αυτά που σκέφτομαι να κοιτάξω στη συνέχεια είναι τροφοδία βενζίνης και καταλύτη, αν και για να είμαι ειλικρινής έχω βαρεθεί να χάνω χρόνο και χρήματα και ίσως το αφήσω έτσι μέχρι να βγάλει κάποιο σφάλμα στο VAG-COM.

εκεί που σου καθάρισαν τα μπεκ θα μπορούσαν να μετρήσουν και την αντλία να δουν με τη πίεση στέλνει τη βενζίνη. Τώρα όσο αφορα των καταλύτη υπάρχουν δύο τρόποι ο πρώτος και εύκολος είναι τα καυσαέρια εαν βγάζει πολλά τότε αλλαγή ο δεύτερος και ποιο δύσκολος είναι να έχει βουλώσει και να μην μπορούν να περάσουν τα καυσαέρια σε αυτή τη περίπτωση ο μηχανικός πρέπει να είναι πολύ μάγκας για να το βρει ο δικός μου είχε βάλει στη θέση του λάμδα ένα μπαρόμετρο για να μετρήσει με πόση πίεση έβγαιναν τα καυσαέρια. επίσης εάν ισχύει το δεύτερο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δημιουργηθεί και βλάβη στο κινητήρα.

εύχομαι να μην είναι τίποτα από τα παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

εκεί που σου καθάρισαν τα μπεκ θα μπορούσαν να μετρήσουν και την αντλία να δουν με τη πίεση στέλνει τη βενζίνη. Τώρα όσο αφορα των καταλύτη υπάρχουν δύο τρόποι ο πρώτος και εύκολος είναι τα καυσαέρια εαν βγάζει πολλά τότε αλλαγή ο δεύτερος και ποιο δύσκολος είναι να έχει βουλώσει και να μην μπορούν να περάσουν τα καυσαέρια σε αυτή τη περίπτωση ο μηχανικός πρέπει να είναι πολύ μάγκας για να το βρει ο δικός μου είχε βάλει στη θέση του λάμδα ένα μπαρόμετρο για να μετρήσει με πόση πίεση έβγαιναν τα καυσαέρια. επίσης εάν ισχύει το δεύτερο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δημιουργηθεί και βλάβη στο κινητήρα.

εύχομαι να μην είναι τίποτα από τα παραπάνω

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω μηχανικό να έχει γνώσεις, διάθεση και ώρα να ψάξει ακριβώς αυτά που αναφέρεις (πίεση τροφοδοσίας βενζίνης και πίεση καυσαερίων). Όλοι συνδέουν το αυτοκίνητο στο vag-com και άμα δε δείξει βλάβη, δεν έχει πρόβλημα σου λέει. Ειδικά για την πίεση βενζίνης, μου είπαν οτι στο δικό μου αυτοκίνητο δεν μπορεί να ελεγχθεί... Γι αυτό και εγώ τα παράτησα και χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μόνο στην πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας.Εχω το golfV (οχι το fsi) αγορασμένο καλοκαίρι 2004 ,5 χρόνια συνολικά .

Σοβαρά προβληματα δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ μέχρι πριν ένα χρόνο που κάηκε ενας πολαπλασιαστής κάτι το οποίο δεν είναι σοβαρό αλλά έτσι αρχίζουν τα προβλήματα..

Πρίν λίγους μήνες το ξαναπήγα στο service γιατι το αμάξι δεν μπορούσε να ξεκινήσει και έτρεμε αν το περιγράφω σωστά ,

και μου άλλαξαν όλους τους πολλαπλασιαστές προληπτικά και το το πρόβλημα εν μέρη διορθώθηκε, αλλά η απόδοση του αμαξιου έχει πέσει αισθητά,

Οταν λέω για μειωμένη απόδοση έννοώ οτι για παράδειγμα στις 3000 στροφές το αμάξι μουγκρίζει κάτι το οποίο δεν το έκανε πιο παλιά και γενικότερα ζορίζεται πιο πολύ.Αν ανοίξω και aircondition δεν το συζητάω..νιώθω οτι θα μου μείνει στα χέρια.

Ενα άλλο περίεργο πρόβλημα είναι οτι αν βάλω απο οποιαδήποτε βενζινάδικο shell vpower το αμάξι μουγκρίζει ενώ με 95αρα πολύ καλύτερα..

Απο το service μου είχαν πεί οτι ίσως θέλουν καθαρισμό τα μπεκάκια κάποιος άλλος τεχνικός (οχι εξουσιωδοτημένος) μου είπε οτι θέλει αλλαγή η τρόμπα βενζίνης .Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω και ποιον να εμπιστευτώ.

Θέλω να πάω το αμάξι σε εναν αξιόπιστο ανθρωπο εξουσιοδοτημένο ή μη και να μου κάνει ενα σωστό service.

Περιμένω με αγωνία την πολύτιμη γνώμη σας.

Για τον profchaos: Ένα ακόμη σύμπτωμα που έχει το δικό μου αυτοκίνητο είναι στο πρωινό ξεκίνημα, και εαν ξεκινήσω χωρίς να το ζεστάνω καθόλου, για τα πρώτα λίγα μέτρα το αυτοκίνητο δεν έχει σταθερή επιτάχυνση με σταθερό γκάζι. Κάνει δηλαδή κομπιάσματα, σα να έχει λόξυγγα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω μηχανικό να έχει γνώσεις, διάθεση και ώρα να ψάξει ακριβώς αυτά που αναφέρεις (πίεση τροφοδοσίας βενζίνης και πίεση καυσαερίων). Όλοι συνδέουν το αυτοκίνητο στο vag-com και άμα δε δείξει βλάβη, δεν έχει πρόβλημα σου λέει. Ειδικά για την πίεση βενζίνης, μου είπαν οτι στο δικό μου αυτοκίνητο δεν μπορεί να ελεγχθεί... Γι αυτό και εγώ τα παράτησα και χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μόνο στην πόλη.

πήγαινε σε κάποιον που καθαρίζει μπεκ και πες του να σου μετρήσει την αντλία δεν είναι δύσκολο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.