Nikos_Passat_2.0T

Golf 6 - Led Πίσω Φανάρια.

Πως ξερουμε πια version εγκεφαλο δικτυου εχουμε??

Me VAG-COM θα το δεις. Τα Golf 6 με ημερομηνία κατασκευής πριν από το 07.11.2010 έχουν παλιά έκδοση λογισμικού.

Οποτε χρειαζονται και αλλη κωδικοποιηση?

Πιθανον και εγκεφαλο δικτυου φιλε μου δεν ειναι μονο θεμα κωδικοποιησης

Και η κωδικοποίηση για την αφαίρεση του σφάλματος καμένης

λάμπας λόγω led πίσω φαναριών σε εγκέφαλο δικτύου με

software version 0575:

Προσοχη δεν σημαινει οτι οταν εχουμε BCU sw575 απαραιτητα μπαινει αυτη η κωδικοποιηση, αυτο προς αποφυγη αδιορθωτων λαθων ....

Μπήκαν τα φαναράκια και είναι όντως εντυπωσιακά!

Με την βοήθεια καλού μας συμφορουμίστα έγινε και

η κωδικοποίηση για το σφάλμα καμένης λάμπας και μιας

και ήταν εύκαιρος απενεργοποιήσαμε και το σπαστικό

στατικό φωτισμό των στροφών και βρήκανε τα προβολάκια

αλλά και εγώ μαζί την ηρεμία μας :thumbsup:

Τελικά το δικό μου Ηighline ΜΥ2010 (Φεβρουάριος) είχε

την τελευταία έκδοση 575 στον εγκέφαλο δικτύου.

Y.Γ. Ουπςςς φωτογραφία ξέχασα να βγάλω χτες..την χρωστάω όμως!

Στάθη με γειά!! Αφού δεν έχεις και θέμα με ενδείξεις κλπ όλα ok, καλορίζικα!

Χειμώνα καιρό - αμάξι καθαρό δύσκολο πράγμα! Επομένως όταν το πλύνεις βάλε φωτό!

Εγώ πάντως σκέφτομαι και τα dectane, λόγω εγκεφάλου κλπ κλπ και για να έχουμε και ποικιλία στα mk6!

Προσοχη δεν σημαινει οτι οταν εχουμε BCU sw575 απαραιτητα μπαινει αυτη η κωδικοποιηση, αυτο προς αποφυγη αδιορθωτων λαθων ....

Nαι πολύ σωστή επισήμανση! :tongue:

Στάθη με γειά!! Αφού δεν έχεις και θέμα με ενδείξεις κλπ όλα ok, καλορίζικα!

Χειμώνα καιρό - αμάξι καθαρό δύσκολο πράγμα! Επομένως όταν το πλύνεις βάλε φωτό!

Εγώ πάντως σκέφτομαι και τα dectane, λόγω εγκεφάλου κλπ κλπ και για να έχουμε και ποικιλία στα mk6!

Ας είναι καλά η συνεχής βροχή που το χει κάνει τζάμι το αμαξάκι :tongue:

Ας είναι καλά η συνεχής βροχή που το χει κάνει τζάμι το αμαξάκι :goodjob:

Αν είναι μαύρο όμως το αμάξι, με τα απόνερα του δρόμου που σηκώνουν φορτηγά και λεωφορεία, παίρνει μία απόχρωση προς στο γκρι ματ!!

Πήρες R φανάρια που είναι σκούρα Στάθη ή R Line που είναι πιο ανοιχτά??

Ωραία πάντως και στο λευκό αμάξι :

f2d3225964b063d248c0d31.jpg

golf619713.jpg

Τα μαύρα από το R πήρα.

Τώρα αρχίζω σχολαστικό ψάξιμο για τα μπροστά ξένον

από το R για να δω τι ακριβώς χρειάζεται για να μπουν

και να λειτουργούν χωρίς auto leveling βέβαια.

Και να μην εμφανίζεται και το σφάλμα καμένης λάμπας..

Σε πρώτη φάση είναι τα φανάρια κομπλέ με μπάλαστς, λάμπες και

καλώδια - αντάπτορες για να κουμπώσουν στην μαμά καλωδίωση.

Στην συνέχεια μάλλον χρειάζεται τα 2 εξτρα μακριά καλωδιάκια

απο τους αντάπτορες να έρθουν μεσα στο central electrics control

unit για να μπορεί να δουλεύει και η μεγάλη σκάλα στα B-Xenon.

Eδώ παίζεται και η φάση να θέλει αλλαγή όλο αυτό το control unit

αλλά δεν το χω ξεκαθαρίσει ακόμη...

Άλλοι γράφουνε πως άμα έχεις το Ηighline δεν χρειάζεται αλλαγή κ.ο.

Ίδωμεν αν θα βρούμε άκρη...

Some of you don't hang out at the vortex so I'll post here what I posted there:

I spent the better part of the day messin' with byte 18 on my car. Whatever I offer here is in the spirit of experimentation and I am by no means an authority on this stuff - I just like to tinker. Always remember - your results may vary and you may end up with some unpredictable results.

To give you some background, my Halogen TDI was built 11-05-2009, apparently in week 45. Week 45 is believed by many to be when VW revised these modules. Those with earlier revisions may not get the results I have. My LED tails are a "non-fog" version with two reverse lights. Initially I coded them to "21", which was provided as a working code. While it seemed to work properly without errors, I didn't like the side marker lights being so dim and the city lights being so bright. I also noted that when the tailgate was lifted, the inner tail lights would go out.

I do not believe this retrofit can be done without some level of coding. Computers just don't work that way. You have to tell them how you expect them to perform. If someone has been successful without coding, I would suspect their entire lamp malfuntion system is not working properly and wouldn't throw codes anyway. Just my two cents.

For reference througout this tirade, changing the byte 18 code to "00" does absolutely nothing. It will apparently hold the last used code, but will NOT change the behavior of the lighting system. Also I have not found any real differences between "xenon" codes and "halogen" codes.

I'm going to list the codes I tried and what I think they mean. There are at least 158 codes to my knowledge but not wanting to blow up my module, I only tried the ones that made sense to me. I'd post the entire list, but I don't want to take responsibility for you coding your car to something like an Audi R8 with a full LED package or even worse and not being able to get it back. If you know what you're doing, you can find the codes the same way I did.

Before I got started with this experiment, I thought I should test for errors. I unplugged the inner right side assembly and sure enough, got errors for the tail and reverse light. I cleared the errors and recoded to "03", which I believe to be the default coding for NAR vehicles.

03 VW360 Halogen VW360 NAR TFL_0 (North America Region, Incandescent DRLs)

This coding produced the expected errors encountered during the initial install. Possible default NAR code.

04 VW360 RdW TFL_0_LED + LED_SBBR (Rest of World, LED DRLs, LED Tails)

No errors, but the markers were dim again, the right side city light was dim and the left side was bright. Looked pretty funky. Somehow Dana is using this code, but her module if different than mine.

15 VW360 RdW TFL_0 + LED SBBR (Rest of World, Incandescent DRL, LED Tails)

No errors. Markers up to full intensity, city lights properly dimmed, everything working fine - EXCEPT the left side reverse light was out. FWIW, I think this to be the proper coding for those of you using the "fog" version of this retrofit. I would futher speculate that additional wiring beyond a trigger wire may be unneccessary.

21 VW360 NAR TFL_0_LED + LED_SBBR (North America Region, LED DRLs, LED Tails)

No errors, markers too dim, city lights too bright. Inner tails go out when hatch is opened.

1F VW360 NAR TFL_0 + LED SBBR (North America Region, Incandescent DRLs, LED Tails)

No errors. Markers just right. City lights just right. Inner tails stay on when hatch is opened.

I would bet there is a code that would allow the inner tail lights to act the same as the outer tail lights under braking - that is - the inner lights would light up to full intensity. I'll challenge the rest of you to find that solution. I'm done for the day.

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb

Part No SW: 1K0 937 087 G HW: 1K0 937 087 G

Component: BCM PQ35 H+ 103 0572

Revision: 00103 AE

Coding: 6D180A3E90272A04800800817000858441011F86534D8560648020200000

Shop #: WSC 01357 011 00200

Part No: 1K1 955 119 F

Component: Wischer 19100 21 0512

Coding: 009795

No fault code found

http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=2998658&postcount=29

Edited by Speedy

Στέλιο σε ευχαριστώ πολύ !!!! Πως τα βρίσκεται αυτά τα βιντεακια!!! .

Ετσι!!

http://www.youtube.com/results?search_query=LED+tail+light+install+in+MK6+MKVI+Golf&aq=f

Ωραίος ο Στέλιος!

Και μερικά άλλα βιντεάκια με led πίσω φώτα σε Golf 6 :

http://www.youtube.com/watch?v=pc5lMGIoCBM http://www.youtube.com/watch?v=O3EgjnzduZc

http://www.youtube.com/watch?v=hBmYJk0LpzY&feature=related

ρε παιδια να ρωτισω κατι γτ δεν εχω καταλαβει... εμένα το αμαξι ειναι 4/2009 θα τα πάρει τα πίσω λεντ φαναρια? η με καμιά παναγία? επίσης τι θα χρειαστώ?εχω μπερδευτεί...

Ναι τα έχω τοποθετήσει πρόσφατα εγώ.

Μπορεις σε παρακαλω να μας δωσεις επιπλεον πληροφοριες, που τα τοποθετησες , συνολικο κοστος και αν ειχες καποια προβληματα. Ευχαριστω εκ των προτερων!

Η τοποθέτηση πανεύκολη και έγινε από εμένα.

Η κωδικοποίηση για την απαλοιφή του σφάλματος καμένης

λάμπας έγινε από συνφορουμίστα μας με γνώση του

αντικειμένου λόγω της φύσης της εργασίας του.

Μέσω γερμανικού e-bay στα 450 με αντάπτορες και μεταφορικά.

th_DSC00337.jpg

Edited by stakyrTSI

Ποσταρες τα φαναρια σε λαθος τοπικ. εδω αναφερόμαστε στο 6αρι.

Edited by Speedy
αφαίρεση quote μιας και μεταφέρθηκε