Jump to content
Quasar

Στήσιμο Golf 2 Gti

Recommended Posts

Γειά σε όλους. Θα ήθελα να γράψει όποιος ξέρει ό,τι πληροφορίες έχει για το πώς επιδρούν στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου τα διάφορα τμήματα της ανάρτησης κ.λπ. όπως ελατήρια, θολόμπαρες, ψαλιδόμπαρες, αντιστρεπτικές κ.λπ.

Συγκεκριμένα εγώ έχω το Golf 2 GTi 16v με μπροστά θολόμπαρα και ψαλιδόμπαρα OMP, Bilstein αναρτήεις και μαμά αντιστρεπτική. Πίσω τίποτα απολύτως. Θέλω να κάνω το αμάξι πιό υπερστροφικό, να πετάει λίγο πιό εύκολά κώλο. ¶ν έβαζα θολόμπαρα ή αντιστρεπτική πίσω δέν θα το έκανε πιό υποστροφικό? Ότι πληροφορία ευπρόσδεκτη, γενικά και ειδικά.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Ti εννοείς πίσω τπτ???ούτε αμορτισερ? ούτε ελατήρια???

όταν βάζεις μπάρα μπροστά κάνεις το αυτοκίνητο πιο υποστροφικό, το αντίστοιχο αν βάλεις μπάρα πίσω. αν φοράς ανάρτηση πίσω άλλαξε τα σινεμπλοκ που λογικά θα έχουν απο τον καιρό ξεραθεί, αν βρείς βάλε και καμια μπάρα πίσω και αν θες να πετάει κωλους χαμληλωσε την πίεση στα μπροστινά λάστιχα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ντάξει λάθος διατύπωση... ελατήρια και αμορτισέρ πίσω είναι ίδια με μπρος, bilstein σε μαμά ελατήρια... Εννοώ όχι θολόμπαρα κ.λπ.

Ποιά σινεμπλόκ λές φίλε μου γιατι δεν κατάλαβα?

Ξέρει επίσης κανείς αν αξίζουν τον κόπο σινεμπλόκ πολυουρεθάνης?

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Θα έλεγα όλα τα σινεμπλοκ της ανάρτησης. των ψαλιδιών κλπ μπρος , πίσω. Αξίζει να βάλεις πολυοθρεθάνης, να χεις υποψη σου οτι θα σκληρύνει αρκετά το αμάξι όμως θα κερδίσεις πολύ σε αμεσότητα. το θέμα είναι αν αξίζει τα χρήματα...

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημά μου φίλε είναι οτι άν πάω να πάρω τα γνήσια απο καρέντα θα μου βγούν περισσότερο και απο τα πολυουρεθάνης, το ζήτημα είναι απο πού αλλού μπορώ να βρώ σινεμπλόκ το ίδιο ή καλύτερης ποιότητας απο τα μαμά του χωρίς να μπλεχτώ με αντιπροσωπία γιατι θα μου πάει ο κούκος αηδόνι...

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

δε χάνεις τπτ να ρωτίσεις... λογικά τα ίδια είναι και στη Σεατ για τα Ίμπιζα και πάιζει να είναι λίγο πιο φτηνά.άντως δεν είναι ακριβά η εργασία τα ανεβάζει! τα πολυουρεθάνης είναι όντως ακριβά.

Link to comment
Share on other sites

δε χάνεις τπτ να ρωτίσεις... λογικά τα ίδια είναι και στη Σεατ για τα Ίμπιζα και πάιζει να είναι λίγο πιο φτηνά.άντως δεν είναι ακριβά η εργασία τα ανεβάζει! τα πολυουρεθάνης είναι όντως ακριβά.

Εχω βαλει φθηνα απο ΣΦΕΤΣΙΔΗ. Κανενα προβλημα εδω και 2χρονια. Αν ειχα τα λεφτα θα τα εβαζα ολα πολυουρεθανης.

Link to comment
Share on other sites

Τί να πώ... Θα το κοιτάξω σύντομα. Πρέπει να αλλάξω κρεμαγιέρα :excl::D (ο προηγούμενος ιδιοκτητης το θεωρούσε πολύ χαριτωμένο να κάνει off-road με αγωνιστικές αναρτήσεις :excl::( , αν μπινελικώσετε μπινελικώστε ήρεμα είναι συγγενής :lol: ), οπότε θα λυθεί που θα λυθεί να γίνει δουλειά εκεί μάλλον θα φύγουν και όλα τα σινεμπλόκ-μπαλάκια κ.λπ.

Link to comment
Share on other sites

Αν ακόμα δεν έχεις αλλάξει σινεμπλόκ, βάλε πολυουρεθάνης Powerflex. Τα φέρνει ο Τερζίδης (Auto Ergonomics). Εγώ τα είχα πάρει γύρω στα 150 ευρώ πριν 2 χρόνια. Αλλάζονται μόνο τα μπροστινά, και βελτιώνεται πολύ το τιμόνι και η αίσθηση.

Θολόμπαρα εμπρός είναι must για μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις και όχι μόνο. Για ακόμα καλύτερο πάτημα μεγάλωσε και τα μετατρόχια κατά 3-4 πόντους σε κάθε άξονα (1.5 - 2 σε κάθε τροχό). Μπορείς να το κάνεις και με τους άξονες του Golf III, αλλά θα σου βγει ακριβότερα από προσθήκες, χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Τα έχω αλλάξει πλέον, με απλά λαστιχένια... είναι ήδη λίγο κουτσουράκι και το φοβόμουν να το παρακάνω...

Θολόμπαρα και ψαλιδόμπαρα μπρός φοράω. Σκεφτόμουν και θολόμπαρα πίσω. Δεν ξέρω όμως τί αποτέλεσμα θα έχει.

Για να μεγαλώσω το μετατρόχιο αρχίζει μετά να θέλει πολύ φαναρτζοδουλειά (να α΄νοίξω φτερά-θόλους) και επειδή είμαι σε περιορισμένο budget, ακόμα τουλάχιστον δεν το σκέφτομαι κάν.

Μπορεί να προτείνει κανείς τίποτα για ελατήρια (μάρκες/σκληρότητα)? Είναι ώρα να πάρουν πόδι τα μαμά σιγά σιγά...

Link to comment
Share on other sites

βασικά τα powerflex παρα είναι ακριβά. Για prothane το είχες ψάξει καθόλου;

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν και θολόμπαρα πίσω. Δεν ξέρω όμως τί αποτέλεσμα θα έχει.

=========

Δεν ειναι απαραιτητη πισω.Εκτος και αν εχεις σκοπο να βαλεις πολυ σκληρη αναρτηση.

Περισσοτερο θα ελεγα οτι προτεινεται για πισωκινητα η 4κινητα λογω ελκτικης προσφυσης πισω.Εκτος και αν μιλαμε για αμαξωμα με προοπτικες αγωνα (κυριως χωματινου) πραγμα που δεν ισχυει φανταζομαι.

Αλλωστε και ο αξονας εχει πιο στιβαρη κατασκευη απο ανεξαρτητα ψαλιδια πισω.

==========

Μπορεί να προτείνει κανείς τίποτα για ελατήρια (μάρκες/σκληρότητα)?

==========

Εγω θα προτεινω Bilstein / Eibach απο προσωπικη εμπειρια.

Καλος συνδιασμος σε απολυτα κριτηρια αλλα οχι και τοσο ανετος.

Οσο για το μετατροχιο ναι εχει αποτελεσμα αλλα ο πιο οικονομικος τροπος ειναι να γινει με προσθηκες.Αυτο θελει λιγο ψαξιμο και προσοχη.Μια αυξηση 2-4 εκ δεν σε υποχρεωνει σε αλλαγες στο αμαξωμα ( με νορμαλ offset η λιγο + παντα )

Μου εκανε εντυπωση που ανεφερες οτι το αμαξι ειναι υποστροφικο.

Περα απο την γενικη συμπεριφορα του σαν μπροστοκινητο.

Σε απολυτα κριτηρια ναι (τερμα γκαζι και 1η η 2α σε φουρκετα -υποστροφη ισχυος-) αλλα γενικα δεν ισχυει.ισως να φταιει και η αναρτηση γιαυτο.Με καλο setup αναρτησης το σασι του 2 κανει οτι θες αναλογα με τα κεφια και το στυλ οδηγησης.Ειναι πολυ ευκολο να παιζεις με φρενο η αφημα γκαζιου και να εξουδετερωνεις οποια ταση υποστροφης.

Edited by GOLF IVt
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου πρότεινα αρχικά την αγορά μιας αντιστρεπτικής των 28μμ για τον πίσω άξονα. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεις την ακαμψία του που συνεπάγεται μειωμένη πρόσφυση πίσω. ¶ρα μπορείς να ανοίξεις πιο εύκολα την ουρά και να έχεις μια πιο ουδέτερη συμπεριφορά.

Υπάρχουν άλλοι που φτάνουν να κάνουν μέχρι αυτό με ελάχιστο κόστος και πολύ καλά αποτελέσματα

018.jpg

Μπορείς να το παρακάνεις αφαιρώντας εντελώς την μπροστινή, συνδιάζοντας με κούτσουρα ελατήρια. Θα έχεις σαφέστατα μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης μπροστά και μια ουρά που θα την έχεις όπου θες αλλά υποψιάζομαι μια πολύ πιο απότομη συμπεριφορά που δε ξέρω κατά πόσο είναι κατάλληλη για χρήση εκτός πίστας. Καπού εκεί πιστεύω αρχίζει να γίνεται αναγκαία και μια θολόμπαρα πίσω.

Περιληπτικά αυτά έχω διαβάσει και έχω σκοπό να κάνω στο γκολφάκι μου όταν με το καλό μπει κάποια ανάρτηση. Θέλω να δω όμως και τις γνώμες των πιο έμπειρων πάνω στο συγκεκριμένο αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

γιατί στο 80% των θεμάτων που αποφασίσω να γράψω αμέσως μετά σταματάνε όλοι να γράφουν;;; :):D

Link to comment
Share on other sites

Ο χριστός και η παναγία... Απο Π την κάνανε κιβωτιοειδή???? Αυτός ο άξονας απο ημιάκαμπτη στρεπτική ράβδος έγινε άκαμπτη ράβδος, χωρίς στρέψη! Αυτός ο άξονας δεν μπορεί πλέον να μεταφέρει κίνηση απο ρόδα σε ρόδα, καταννοείς! (το Π μπορεί να στρεβλωθεί, το Ο όχι)

Δέν έχω σκοπό πάντως να το κάνω πιστάδικο... Υποστροφικό μάλλον είναι γιατί φοράει (λόγω μαμακίας προηγουμένου μηχανικού) σκληρότερα ελατήρια πίσω απο μπρός, με αποτέλεσμα να είναι απόλυτο πίσω και με μιά ελαφρά πλεύση μπροστά. Και ναί μπορώ να το χειριστώ με πατήματα/αφήματα γκαζιού/φρένου, αλλά θέλω να έχω μιά σωστή συμπεριφορά και απο κεί και πέρα να κάνω παιχνίδι, και όχι σε κάθε στροφή με λίγα χιλιόμετρα παραπάνω να διορθώνω τις μαμακίες του στησίματος...

Μάλλον θα πάω για ένα σετάκι ελατήρια και αμορτισέρ μόλις πέσουν τα €€€, και απο κεί και πέρα αντιστρεπτικές, και θολομπαρίτσα πίσω, και βλέπουμε. ¶ν χρειαστεί κάποια διόρθωση, μάλλον με τα ελατήρια τη βλέπω, ή με τηρ ρύθμιση σκληρότητας της ανάρτησης (πάω για ΚΟΝΙ). Είδομεν.

Link to comment
Share on other sites

βασικά αυτό που έκανε αυτός κάνοντας κόλληση σε όλον τον άξονα έχει τα ίδια αποτελέσματα με το να βάλεις εσύ πίσω μια αντιστρέπτική γουρούνι που θα την πληρώσεις 300ε. Για μπροστά αντιστρεπτική πάντως δε θα το πρότεινα αφού θα επιδεινώσει το πρόβλημα με τα μούτρα παρά θα βοηθήσει. Αν επιμένεις όμως με λίγο πείραγμα μπαίνει η αντιστρεπτική από vr6.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bassakos
Εγω θα προτεινω Bilstein / Eibach απο προσωπικη εμπειρια.

Καλος συνδιασμος σε απολυτα κριτηρια αλλα οχι και τοσο ανετος.

........................................................................................

Μου εκανε εντυπωση που ανεφερες οτι το αμαξι ειναι υποστροφικο.

Περα απο την γενικη συμπεριφορα του σαν μπροστοκινητο.

Σε απολυτα κριτηρια ναι (τερμα γκαζι και 1η η 2α σε φουρκετα -υποστροφη ισχυος-) αλλα γενικα δεν ισχυει.ισως να φταιει και η αναρτηση γιαυτο.Με καλο setup αναρτησης το σασι του 2 κανει οτι θες αναλογα με τα κεφια και το στυλ οδηγησης.Ειναι πολυ ευκολο να παιζεις με φρενο η αφημα γκαζιου και να εξουδετερωνεις οποια ταση υποστροφης.

Ακριβως!

Bilstein/ Eibach εχω με "μαμα" αντιστρεπτικες μπρος-πισω και κανω οτι θελω.........

:D

Link to comment
Share on other sites

βασικά αυτό που έκανε αυτός κάνοντας κόλληση σε όλον τον άξονα έχει τα ίδια αποτελέσματα με το να βάλεις εσύ πίσω μια αντιστρέπτική γουρούνι που θα την πληρώσεις 300ε. Για μπροστά αντιστρεπτική πάντως δε θα το πρότεινα αφού θα επιδεινώσει το πρόβλημα με τα μούτρα παρά θα βοηθήσει. Αν επιμένεις όμως με λίγο πείραγμα μπαίνει η αντιστρεπτική από vr6.

Μήν ψαρώνεις Γιώργο δέν έχει καμμία σχέση με κανένα γουρούνι αντιστρεπτική. Δεν μπορείς να φανταστείς τί τρομακτικές διαφορές έχει μιά μικρή διαφορά διαμέτρου... ¶ν ένα γουρούνι αντιστρεπτική ειναι 3.5 εκατοστά ξερω γώ και ο άξονας είναι 9-10 εκατοστά πάνω κάτω, μιλάμε για 50-80 φορές μεγαλύτερη ακαμψία στην περίπτωση του άξονα!!! Καμμία σχέση.

(Στην ροπή αδρανείας (στρεπτική ακαμψία) η διάμετρος της ράβδου πάει στην 4η δύναμη)

Link to comment
Share on other sites

Τέσπα εγώ δε μιλάω με τύπους και μαθηματικά που θέλουν πολλούς υπολογισμούς για να δώσουν την πραγματική εικόνα, μιλάω από τα σχόλια αυτού που το έκανε.

Link to comment
Share on other sites

Ντάξει, οκ, πάντως το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι με το να το κάνεις αυτό, έχεις σχεδιάσει μιά καινούρια ανάρτηση, γιατί, πίστεψέ με όταν σου λέω, δέν επιτρέπει ΚΑΜΜΙΑ στρεπτική μετακίνηση του άξονα, ενώ μιά σκληρή αντιστρεπτική, απλά τις περιορίζει.

Είναι σαν να αντικαταστήσεις τα ελατήρια με μπλόκ απο ατσάλι, και να πείς οτι είναι σαν να έβαλες γαϊδούρια ελατήρια...

Όπως και να έχει, δεν θα τό'κανα... Περι ορέξεως...

Link to comment
Share on other sites

Είσαι πολύ σωστός!!!!!!!

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...

¶ν τα σκληρότερα ελατήρια και οι χοντρότερες αντιστρεπτικές μειώνουν την πρόσφυση εκεί που τα/τις βάζεις, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ?

Δεν ξέρω άν καταλάβατε τί λέω, ιαβάζοντας αυτό βλέπω οτι στην ουσία σου λέει, σκληρότερα ελατήρια/αντιστρεπτικές = λιγότερη πρόσφυση. ΓΙΑΤΙ???

Link to comment
Share on other sites

Χμ την ίδια απορία έχω και γω εδώ και καιρό.

Αυτό που υποθέτω είναι ότι σε ένα αυτοκίνητο δε μας ενδιαφέρει η πρόσφυση σε κάθε τροχό ξεχωριστά αλλά η πρόσφυση ως σύνολο σε όλους τους τροχούς. Με τις αντιστρεπτικές προσπαθούμε λοιπόν να μοιράσουμε όσο γίνεται τις δυνάμεις και στα 4 άκρα, αλλού μειωνοντάς τις και αλλού αυξανοντάς τες. Ώστε να έχουμε ένα καλοζυγισμένο σύνολο. Βγάζει νόημα;

Link to comment
Share on other sites

Χμ την ίδια απορία έχω και γω εδώ και καιρό.

Αυτό που υποθέτω είναι ότι σε ένα αυτοκίνητο δε μας ενδιαφέρει η πρόσφυση σε κάθε τροχό ξεχωριστά αλλά η πρόσφυση ως σύνολο σε όλους τους τροχούς. Με τις αντιστρεπτικές προσπαθούμε λοιπόν να μοιράσουμε όσο γίνεται τις δυνάμεις και στα 4 άκρα, αλλού μειωνοντάς τις και αλλού αυξανοντάς τες. Ώστε να έχουμε ένα καλοζυγισμένο σύνολο. Βγάζει νόημα;

Ακριβως Γιωργο το ιδιο πιστευω κι εγω! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

I suppose...

Μακάρι να είχα τρόπο να το δώ αλλιώς.

Πρέπει κάποια στιγμή να κάτσω να σπαζοκεφαλιαστώ γιατί και πώς, γιατι έχω την εντύπωση πως τα πράγματα πρέπει να είναι πολύ ρευστά.

Εννοώ, οτι π.χ. σκληραίνοντας τα ελατήρια πιθανότατα στην αρχή κερδίζεις πρόσφυση, και μετά απο αρκετή σκληράδα αρχίζεις να χάνεις γιατί έχει γίνει τόσο τραπέζι το αμάξι που θέλει λιγότερη camber κ.λπ., και τέτοιου είδους ζητήματα πρέπει να εμφανίζονται παντού.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.