vwwv74 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Για οσους εχουν στο μυαλο τους να αγορασουν καινουργιο G6 καλο θα ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη να κανουν λιγη υπομονη καθως προκειται συντομα να βγει με τον 1.8Τ 160cv και απ οτι λενε τα δημοσιευματα σε τιμη παραπλησια του 122cv. Ο λογος συμφωνα με τα εν λογω δημοσιευματα ειναι η αδυναμια της vw να ανταπεξελθει στη ζητηση για τον 1.4 160cv. Ξερω οτι πολλοι θα διαφωνησουν αλλα αν αυτο συμβει κατ'εμε καθιστα και τους 2 1,4tsi obsolete: http://www.lagonegroweb.com/motori-f43/vw-...cv-d-t12237.htm http://es.autoblog.com/2009/08/27/el-vw-go...-motor-1-8-tsi/ Θεωρω οτι η ειδηση δεν στερειται αξιοπιστιας μιας και ηδη εχουν κυκλοφορησει limited runs G6 με αυτον τον κινητηρα: http://www.michaelneuhaus.de/golf6/golf6-modelljahr.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 τέλη, ασφάλιστρα, κατανάλωση? όλα για τις επιδόσεις θα τα δίνουμε? μια χαρά είναι ο tSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwwv74 Posted August 27, 2009 Author Report Share Posted August 27, 2009 Τελη αν δεν κανω λαθος ειναι ακριβως τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 (edited) Για οσους εχουν στο μυαλο τους να αγορασουν καινουργιο G6 καλο θα ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη να κανουν λιγη υπομονη καθως προκειται συντομα να βγει με τον 1.8Τ 160cv και απ οτι λενε τα δημοσιευματα σε τιμη παραπλησια του 122cv. Και να βγει πιστεύω είναι μικρές οι πιθανότητες να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα λόγο του ΕΤΤ (στο 1,4 είναι 12% ενώ στο 1,8 είναι 30%), όπως και το Golf6 1.6 FSI που κυκλοφορεί αρκετούς μήνες στο εξωτερικό. Edited August 27, 2009 by kio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Best value for money ειναι αυτος ο "διαμαντενιος" κινητήρας. Θα επρεπε να το ειχαν βαλει στο Scirocco αντι για τον αναιμικο 1.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Best value for money ειναι αυτος ο "διαμαντενιος" κινητήρας. Θα επρεπε να το ειχαν βαλει στο Scirocco αντι για τον αναιμικο 1.4 Ποιός είναι ο διαμαντένιος ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 καταναλωση στον ΄΄θεο΄΄... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Mπα, ο 14άρης είναι όλα τα λεφτά και με την οικονομική πολιτική της Ελλάδας, μόνο αυτός συμφέρει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 (edited) 1.400cc oikonomikos kai apodidei ta idia aloga me ton 1.8t (160hp). oti prepei gia tin ellada 1.800cc katanalosi exei 6.8l/100km(simfona me sites) anti gia 6.3l/km tou 1.4 tsi. sta thetika oti beltionetai pio eukola. Edited August 27, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 καταναλωση στον ΄΄θεο΄΄... Ενω εγω με τον 1.4 που εχω καταναλωση 10.6-10.8 γιατι αν δεν το πατας δεν παει μια, ειναι καλυτερα? Και σκεψου οτι εχει πεσει τωρα που δεν παω κεντρο απο το 11.8 που ειχα. Ο 1.8 εχει καλη καταναλωση, βελτιωνεται καλυτερα απο τον 1.4, εχει μεγαλυτερη τελικη, καλυτερη επιταχυνση αν και εχουν τα ιδια αλογα. Εμενα μου αρεσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 το passat cc εχει φορεσει αυτον τον κινητηρα,καλος και δυνατος αλλα ειπαμε, καταναλωση!στο συγκεκριμενο αμαξι δυσκολα θα δεις σε οποιαδηποτε συνθηκη κατω απο 9 λιτρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Η δυνατότητα βελτίωσης είναι παιχνιδάκι σε όποιο μοτέρ λέγεται TSi, ασχέτως κυβικών... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 (edited) Η δυνατότητα βελτίωσης είναι παιχνιδάκι σε όποιο μοτέρ λέγεται TSi, ασχέτως κυβικών... Στα ψηλα ομως ο 1.4 ειναι ταφος, ασχετως βελτιωσης Κοιτα εδω. Εγω εδινα, αυτο δεν εδινε αλλο Ασε που φευγουν μουρες για πλακα. Edited August 27, 2009 by eliasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 (edited) Στα ψηλα ομως ο 1.4 ειναι ταφος, ασχετως βελτιωσης Κοιτα εδω. Εγω εδινα, αυτο δεν εδινε αλλο Ασε που φευγουν μουρες για πλακα. Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω πόση τελική ήθελες από ένα 1.4???Μην τα θέλουμε όλα δικά μας!!Ναι μεν έχει πολύ καλές επιταχύνσεις και μαμά αλλά και ανεβασμένο ΑΛΛΑ από θέμα τελικής είναι πολύ λογικό να μην πιάνει πολλά χιλιόμετρα!!Σε σχέση με το δίλιτρο ακόμα και το 1.8!!Ήξερες από την αρχή τι αμάξι έπαιρνες και τις δυνατότητες του!! Ελπίζω να μην σε πρόσβαλε κάτι που είπα!!Την απλή λογική λέω!! Edited August 27, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Επειδή τυγχάνει πέραν του golf να έχω στην κατοχή μου και ένα skoda octavia 1.8 160 οδηγώντας και τα δύο τολμώ να πώ πως πραγματικά ο κινητήρας του skoda απλά ''σκοτώνει''.Μην γελιώμαστε,είναι 1.8 έχει μεγαλύτερη ροπή (στα χαρτιά όχι πολύ μεγαλύτερη αλλά στην πράξη φαίνεται διαφορά εντονη),καλύτερη επιτάχυνση και φυσικά τελική ταχύτητα.Δεν ήθελα να πιστέψω πως είναι πιο γρήγορο απο το golf αλλά αντικειμενικά,είναι.Δεν είναι τρελά πιο γρήγορο,αλλά είναι ένα κλίκ πιο πάνω.Υστερεί βέβαια αρκετά στην κατανάλωση όπου πραγματικά δεν το χορταίνεις βενζίνη. Θα ήθελα πολύ να είχε το γκόλφ τον ίδιο κινητήρα αλλά τώρα είναι αργά,πήραμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 ποτέ δεν είναι αργά για μία μετατροπή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 ποτέ δεν είναι αργά για μία μετατροπή Υπερκυβισμό ή αλλαγή μοτέρ???Γτ το δεύτερο μου κάνει για πιο "βολική" σχετικά λύση!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Παιδιά, τα κυβικά είναι κυβικά και σίγουρα ο 1.8 είναι πολύ λιγότερο πιεσμένος και έχει πιο όμορφη λειτουργία. Αλλά δε θεωρώ ότι είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ώστε να δικαιολογηθεί η συνολική επιβάρυνση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Έχω οδηγήσει όλες τις εκδοσεις του 1.4 tsi (122, 140, 160, 170) και τον 1.8 tsi σε octavia και στο δικό μου tt 1.8 tfsi και η διαφορά είναι σημαντική και σε καμια περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει την ισοδύναμη ονομαστική ισχύ. Όποιος δει το θέμα αντικειμενικά και οδηγήσει το Golf με τον 1.8 όταν και αν βγει πιστεύω ότι θα το επιλέξει εκτός και αν η διαφορά στην τιμή είναι μεγάλη. Τα τέλη είναι τα ίδια, τα ασφάλιστρα ελάχιστα διαφέρουν και με το δικό μου 1.8 έχω πετύχει μέση κατανάλωση σε διαδρομή 100 χιλιομέτρων 5,9 λόγω αυξημένης κίνησης! Πόσο χαμηλότερα να πάει? Γενική μέση κατανάλωση έχω 9,3 και το όποτε βρω ευκαιρία το πατάω, δεν πάω σχεδόν ποτέ αργά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω πόση τελική ήθελες από ένα 1.4???Μην τα θέλουμε όλα δικά μας!!Ναι μεν έχει πολύ καλές επιταχύνσεις και μαμά αλλά και ανεβασμένο ΑΛΛΑ από θέμα τελικής είναι πολύ λογικό να μην πιάνει πολλά χιλιόμετρα!!Σε σχέση με το δίλιτρο ακόμα και το 1.8!!Ήξερες από την αρχή τι αμάξι έπαιρνες και τις δυνατότητες του!! Ελπίζω να μην σε πρόσβαλε κάτι που είπα!!Την απλή λογική λέω!! Το ιδιο λεμε. Μια χαρα ειναι η τελικη του για τα κυβικα του. Το θεμα ειναι ποσο κανει να τα πιασει. Παραλιγο να κοιμηθω Για αυτο θεωρω τον 1.8 οτι θα ηταν ιδανικος και για θεμα φορολογιας, καταναλωσης, επιδοσεων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Έχω οδηγήσει όλες τις εκδοσεις του 1.4 tsi (122, 140, 160, 170) και τον 1.8 tsi σε octavia και στο δικό μου tt 1.8 tfsi και η διαφορά είναι σημαντική και σε καμια περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει την ισοδύναμη ονομαστική ισχύ.Όποιος δει το θέμα αντικειμενικά και οδηγήσει το Golf με τον 1.8 όταν και αν βγει πιστεύω ότι θα το επιλέξει εκτός και αν η διαφορά στην τιμή είναι μεγάλη. Τα τέλη είναι τα ίδια, τα ασφάλιστρα ελάχιστα διαφέρουν και με το δικό μου 1.8 έχω πετύχει μέση κατανάλωση σε διαδρομή 100 χιλιομέτρων 5,9 λόγω αυξημένης κίνησης! Πόσο χαμηλότερα να πάει? Γενική μέση κατανάλωση έχω 9,3 και το όποτε βρω ευκαιρία το πατάω, δεν πάω σχεδόν ποτέ αργά. Ακριβως ετσι. Στο Α3 που οδηγησα, δεν εχει καμμια σχεση οσο και να λενε οτι βγαζουν 160 αλογα με τον 1.4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 (edited) Το ιδιο λεμε. Μια χαρα ειναι η τελικη του για τα κυβικα του. Το θεμα ειναι ποσο κανει να τα πιασει. Παραλιγο να κοιμηθω Για αυτο θεωρω τον 1.8 οτι θα ηταν ιδανικος και για θεμα φορολογιας, καταναλωσης, επιδοσεων Η αλήθεια είναι πως έχεις δίκιο σε αυτό που λες!!Είναι πιο "άνετος" κινητήρας!!Απλά ότι θα ανέβουν τα έξοδα γενικά...!! BTW σε ένα audi φίλου 1.8 163hp που με έχει πάει βόλτα...πάει πολύ καλά μπορώ να πω και μέχρι 130 ανοίγει σχετικά εύκολα με 3η!! Edited August 28, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 BTW σε ένα audi φίλου 1.8 163hp που με έχει πάει βόλτα...πάει πολύ καλά μπορώ να πω και μέχρι 130 ανοίγει σχετικά εύκολα με 3η!! Καλά αυτό δε λέει τίποτα έχει να κάνει με το πόσο μακρυές σχέσεις έχει. Στο 1.8 t(f)si για παράδειγμα η 2α βγάζει 115 κοντερίσια. Αλλά όντως τον νιώθεις άνετο τον 1.8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antouan_tsi Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 (edited) Πολυ καλος ο 1.8 tsi το έχει στο leon ο κομπαρος μου αλλα σχετικα υψηλη καταναλωση, του καιει μεσο όσο 12-13 λιτρα /100.. Πιστευω ότι όντως είναι διαμαντι ο κινητηρας, εδω και χρόνια! και πολυ πιο αξιοπιστος από τον 1.4 με τα 160... Edited August 28, 2009 by antonis80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Πολυ καλος ο 1.8 tsi το έχει στο leon ο κομπαρος μου αλλα σχετικα υψηλη καταναλωση, του καιει μεσο όσο 12-13 λιτρα /100.. Πολύ δύσκολο να πιάσει τέτοια κατανάλωση ο 1.8. Εκτός και αν τον έχει συνέχεια σε πόλη κολλημένο στην κίνηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...