PERIS1964 Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Παιδιά καλησπέρα. Παρατήρησα ότι στις γρήγορες αλλαγές ταχύτητας κατά το άφημα του πεντάλ του συμπλέκτη, η επαναφορά του δεν είναι όσο γρήγορη θα έπρεπε.Αυτό το καταλαβαίνεις μόνο όταν ανεβάζεις το πόδι με μεγάλη ταχύτητα. Στις συνηθισμένες αλλαγές ταχύτητας δεν καταλαβαίνεις κάτι ιδιαίτερο. Στη συνέχεια το δοκίμασα με σβηστό τον κινητήρα.Πατώντας και αφήνοντας γρήγορα το πεντάλ, πρώτα φτάνει το πόδι στο άνω σημείο και ακολουθεί το πεντάλ (χάνεται δηλαδή η επαφή του πέλματος του ποδιού με το πεντάλ του συμπλέκτη) . Το έχει παρατηρήσει κανείς σας αυτό. Πως έλυσε το πρόβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Παιδιά καλησπέρα. Παρατήρησα ότι στις γρήγορες αλλαγές ταχύτητας κατά το άφημα του πεντάλ του συμπλέκτη, η επαναφορά του δεν είναι όσο γρήγορη θα έπρεπε.Αυτό το καταλαβαίνεις μόνο όταν ανεβάζεις το πόδι με μεγάλη ταχύτητα. Στις συνηθισμένες αλλαγές ταχύτητας δεν καταλαβαίνεις κάτι ιδιαίτερο.Στη συνέχεια το δοκίμασα με σβηστό τον κινητήρα.Πατώντας και αφήνοντας γρήγορα το πεντάλ, πρώτα φτάνει το πόδι στο άνω σημείο και ακολουθεί το πεντάλ (χάνεται δηλαδή η επαφή του πέλματος του ποδιού με το πεντάλ του συμπλέκτη) . Το έχει παρατηρήσει κανείς σας αυτό. Πως έλυσε το πρόβλημα; Να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, το golf δεν είναι bugatti παρ' όλο που ανήκει στον ίδιο όμιλο. Πέρα της πλάκας. Παλαιότερα ανέβαινε πιο γρήγορα από ότι σήμερα, γιατί αν ισχύει αυτό πας για ντεμπραγιάζ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted October 7, 2009 Author Report Share Posted October 7, 2009 Δεν είχα καταλάβει κάτι παλιότερα. Τώρα το κατάλαβα μετά από κάποιες πολύ γρήγορε αλλαγές. Υπάρχει περίπτωση να χαλάρωσαν τα ελατήρια επαναφοράς του συμπλέκτη(κοινώς χτένια); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Δεν είχα καταλάβει κάτι παλιότερα. Τώρα το κατάλαβα μετά από κάποιες πολύ γρήγορε αλλαγές. Υπάρχει περίπτωση να χαλάρωσαν τα ελατήρια επαναφοράς του συμπλέκτη(κοινώς χτένια); Αν εκανες και στο παρελθον παρομοιες αλλαγες κ δεν ειχες παρατηρησει κατι τοτε μαλλον η τρομπα του συμπλεκτη σε προειδοποιει οτι ειναι στα τελευταια της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted October 7, 2009 Author Report Share Posted October 7, 2009 (edited) Αν εκανες και στο παρελθον παρομοιες αλλαγες κ δεν ειχες παρατηρησει κατι τοτε μαλλον η τρομπα του συμπλεκτη σε προειδοποιει οτι ειναι στα τελευταια της. Πρέπει να απελευθερώσω πόλύ γρήγορα το πεντάλ για να καταλάβω ότι συμβαίνει αυτό και δεν οδηγώ συνήθως έτσι.Το αντιλήφθηκα όταν χρειάστηκε να κάνω μια πολύ γρήγορη αλλάγή σε προσπέρασμα και στην συνέχεια το διαπίστωσα και σε "στατική δοκιμή" όπως προείπα. Το θέμα είναι σε τι να οφείλεται κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν φταίει η τρόμπα ή τα ελατήρια επαναφοράς του δίσκου; Καλύπτεται κάτι τέτοιο από την εγγύηση ή θα μου λένε ότι έτσι είναι η λειτουργεία του συμπλέκτη. Edited October 7, 2009 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Πρέπει να απελευθερώσω πόλύ γρήγορα το πεντάλ για να καταλάβω ότι συμβαίνει αυτό και δεν οδηγώ συνήθως έτσι.Το αντιλήφθηκα όταν χρειάστηκε να κάνω μια πολύ γρήγορη αλλάγή σε προσπέρασμα και στην συνέχεια το διαπίστωσα και σε "στατική δοκιμή" όπως προείπα.Το θέμα είναι σε τι να οφείλεται κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν φταίει η τρόμπα ή τα ελατήρια επαναφοράς του δίσκου; Καλύπτεται κάτι τέτοιο από την εγγύηση ή θα μου λένε ότι έτσι είναι η λειτουργεία του συμπλέκτη. Παίζει και το άλλο να εξοικειώθηκες με αυτό το αυτοκίνητο και να θέλεις κάποιο άλλο πιο γρήγορο, το βλέπω ως το πιο πιθανό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Πρέπει να απελευθερώσω πόλύ γρήγορα το πεντάλ για να καταλάβω ότι συμβαίνει αυτό και δεν οδηγώ συνήθως έτσι.Το αντιλήφθηκα όταν χρειάστηκε να κάνω μια πολύ γρήγορη αλλάγή σε προσπέρασμα και στην συνέχεια το διαπίστωσα και σε "στατική δοκιμή" όπως προείπα.Το θέμα είναι σε τι να οφείλεται κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν φταίει η τρόμπα ή τα ελατήρια επαναφοράς του δίσκου; Καλύπτεται κάτι τέτοιο από την εγγύηση ή θα μου λένε ότι έτσι είναι η λειτουργεία του συμπλέκτη. Τι να σου πω βρε Περι.Θα το δοκιμασω και στο δικο μου και θα σου πω αυριο.Παντως αν εχει προβλημα θα στο καλυψουν.Δεν ειναι αναλωσιμο η τρομπα ουτε μπορει να οφειλεται σε κακη χρηση.Αυτα απλα τυχαινουν αλλα οχι κ συχνα.Στου πατερα μου το Audi ετυχε στα 150.000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted October 7, 2009 Author Report Share Posted October 7, 2009 Παίζει και το άλλο να εξοικειώθηκες με αυτό το αυτοκίνητο και να θέλεις κάποιο άλλο πιο γρήγορο, το βλέπω ως το πιο πιθανό. Μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν το νομίζω. Κάνε μια δοκιμή με το δικό σου αύριο και πες μου. Πάτα και άσε πολύ γρήγορα το πεντάλ(με σβηστή τη μηχανή). Κανονικά μέχρι το τέλος της διαδρομής προς τα πάνω, το πεντάλ πρέπει να είναι σε στενή επαφή με το πέλμα και να μην χάνεται όπως συμβαίνει σε μένα.Εκτός και δουλέυει έτσι και τόσο καιρό δεν το πήρα χαμπάρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Αν εκανες και στο παρελθον παρομοιες αλλαγες κ δεν ειχες παρατηρησει κατι τοτε μαλλον η τρομπα του συμπλεκτη σε προειδοποιει οτι ειναι στα τελευταια της. Συμφωνω. Αν τα πραγματα ειναι ετσι το επομενο σταδιο ειναι να σε αφησει συντομα τελειως. Μου εχει συμβει δυο φορες στο Corrado που ειχα. Ειχε δυο τρομπες, πρωτα εφυγε ετσι η κατω και μετα απο λιγο εφυγε και η επανω (διπλα εργατικα αν και ο μηχανικος τοτε με ειχε προειδοποιησει οτι συνηθως 'πανε' σχεδον μαζι αλλα δεν τον ακουσα). Περιττο να σου πω οτι το αυτοκινητο μενει τελειως, οποτε δεστο γρηγορα. Αν εχεις εχεις εγγυηση καλυπτεσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 Είχα και γω θέμα με το συμπλέκτη και μέσα στην εγγύηση το έφτιαξαν. Μου είπαν ότι ήταν τρόμπα συμπλέκτη. Βασικά είχε αργή επαναφορά και σκάλωνε σε κάποιο σημείο. Μετά από 2-3 δευτερόλεπτα επαναφέρονταν στην κανονική του θέση. Στην οδήγηση δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Βασικά και τώρα έχω ένα θεματάκι με τον συμπλέκτη : δεν σκαλώνει όταν τον αφήνω αλλά κάνω έναν μικρό θόρυβο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimos gt Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Παιδιά καλησπέρα. Παρατήρησα ότι στις γρήγορες αλλαγές ταχύτητας κατά το άφημα του πεντάλ του συμπλέκτη, η επαναφορά του δεν είναι όσο γρήγορη θα έπρεπε.Αυτό το καταλαβαίνεις μόνο όταν ανεβάζεις το πόδι με μεγάλη ταχύτητα. Στις συνηθισμένες αλλαγές ταχύτητας δεν καταλαβαίνεις κάτι ιδιαίτερο.Στη συνέχεια το δοκίμασα με σβηστό τον κινητήρα.Πατώντας και αφήνοντας γρήγορα το πεντάλ, πρώτα φτάνει το πόδι στο άνω σημείο και ακολουθεί το πεντάλ (χάνεται δηλαδή η επαφή του πέλματος του ποδιού με το πεντάλ του συμπλέκτη) . Το έχει παρατηρήσει κανείς σας αυτό. Πως έλυσε το πρόβλημα; Το ιδιο μου εκανε και εμενα απο την αρχη που το πηρα.Αλλαζεις δισκο-πλατο-ρουλεμαν και ολα οκ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...