Jump to content
poen

Golf V Gti Used

Recommended Posts

και δε σου εκανε εντυπωση γιατι τ ο πουλαει; τι του εχει κανει πχ; μηπως ειναι τρακαρισμενο; κλεμενο κτλ;

και επισης μην κανεις το λαθος και παρεις διχως DSG και οροφη.

στο golf V GTI club οσοι δεν εχουν DSG το εχουν μετανιωσει ολοι!

αλλο αμαξι 3 κλικ επανω ειναι με δυο συμπλεκτες. οι αλλαγες γινονται πολυ γρηγοροτερα, ασχολησε με τον δρομο και οχι με τις αλλαγες των ταχυτητων κτλ αλλη οδηγηση!

και να φανταστεις ημουν πολυ κατα των αυτοματων κιβωτιων και τωρα δεν προκειται να ξαναγορασω ποτε μηχανικο κιβωτιο!

Τι αλλο θα ακουσουμε ακομα..Φιλε αυτο που γραφεις ειναι ατοπο...με ή χωρις dsg το αμαξι ειναι απολαυση. Μες στην υπερβολη ειστε ολοι σας...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου εχω βρει πολλα και στο internet βλεπε *μη επιτρεπόμενο @ URL* xe.gr

και στις αγγελιες σε εφιμεριδες και απο διαφορους γνωστους και μη κοντα στην παραπανω τιμη.

δεν νομιζω να ειναι ολα σπασμενα κλεμμενα..

σου ειπα dsg δεν με ενδιαφερει εχω οδιγησει οπως σου ειπα απλα δεν ειναι αυτο που θελω.

μπορει οπως λες να εχεις μεγαλυτερη δυνατοτητα για καλυτερη εκμεταλευση της δυναμης που σου προσφερει αυτο το αμαξι λογο του οτι δεν εχεις να ασχολισε με αλαγες ταχυτητων απλα εγω το προτιμω..

μπορεις να κανεις κατεβασματα κ γενικα οτι θελεις..

και να σου πω την αληθεια οι αλαγες ειναι που απολαμβανω πολυ στην οδιγιση!

ασε που απο θεμα βελτιωσης ενα manual ειναι καλυτερο.

η οροφη ειναι σιγουρο πως θελω και σιγουρα λευκο..

:)

Poenstar περιμενε κανα 2 χρονακια και θα σου πουλησω εγω το δικο μου!! χαχαχα!! Λευκο, χειροκινητο, με οροφη, ξενον, δερματινα μαμισια, navi μαμισιο και προγραμματακι abt με εγγυηση ;) Μεχρι τοτε απολαυσε το δικο σου τωρα το πηρες μη βιαζεσαι!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αραγε και τα 13 ειναι dsg??? Eεεεε??? Ρωταω εγω τωρα ...Μηπως βαρεθηκαν το αριστερο ποδι να ειναι αμετοχο??? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αραγε και τα 13 ειναι dsg??? Eεεεε??? Ρωταω εγω τωρα ...Μηπως βαρεθηκαν το αριστερο ποδι να ειναι αμετοχο??? tongue.gif

γιατι η κουβεντα εγινε για το αν βρισκεις gti με dsg με 22000. Αρα και το search αν προσεξες το εχω κανει με κριτηρια : gti,dsg,εως 22000

Link to comment
Share on other sites

τσαμπα θεμα το dsg δεν με απασχολει καθολου!

κριμα γιατι θα το μετανιωσεις.

ετσι σαν εσενα μιλαγα και εγω και τελικα ευτυχως που πηρα το DSG και ευτυχως με επεισαν

ολοι μα ολοι οσοι δεν εχουν, το εχουν μετανιωσει.

Link to comment
Share on other sites

γιατι η κουβεντα εγινε για το αν βρισκεις gti με dsg με 22000. Αρα και το search αν προσεξες το εχω κανει με κριτηρια : gti,dsg,εως 22000

Το φανταστηκα αλλα ειπα να σε πειραξω λιγο.. tongue.gif Χωρις παρεξηγηση ε? :lol:

Link to comment
Share on other sites

κριμα γιατι θα το μετανιωσεις.

ετσι σαν εσενα μιλαγα και εγω και τελικα ευτυχως που πηρα το DSG και ευτυχως με επεισαν

ολοι μα ολοι οσοι δεν εχουν, το εχουν μετανιωσει.

Ρε συ Dr εισαι απιστευτος για πωλητης!! Αυτο θα πει επιμονη. Μου θυμιζεις το ανεκδοτο με τον τυπο που εφτιαχνε μονο την αγιογραφια του Αγιου Χαραλαμπου..Αυτοι που ξερουν το επιασαν..! Poenstar μαλλον προσπαθει να σου πλασαρει το δικο του!! tongue.giftongue.gif

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Το φανταστηκα αλλα ειπα να σε πειραξω λιγο.. tongue.gif Χωρις παρεξηγηση ε? :lol:

Mπααα,δεν πειραζομαι,ο καθενας κανει τις επιλογες του :lol: Αν ομως η επιλογη του ειναι οχι dsg τοτε πολυ απλα χανει tongue.gif

Ετσι κι αλλιως εμενα το θεμα μου δεν ηταν το dsg, αλλα το αν βρισκεις gti με 22000 και κατω,που ο φιλος μου ο dr που τελευταια εχουμε διαφωνιες (καλη καρδια πανω απο ολα :rolleyes: ) υποστηριζε κατηγορηματικα οτι δε βρισκεις

Link to comment
Share on other sites

Guest ΤΟ_ΕΠΙΠΛΟ

εγω σαν κλασσικος ευθειακιας θα σου ελεγε να κοιταξεις και το OPC.Οι στροφες ειναι η παρηγορια του αργου.. :lol: Το αμαξι θεριζει και μαμα που ειναι.Κανει και ενα θορυβο οταν ανοιγει...

Link to comment
Share on other sites

στο ψητο.

εχω ενα golf v tsi 122 εδω και ενα χρονο με 25000 χιλιομετρα.

τελικα τα 155 περιπου αλογα που απεκτησα με το προγραμμα εδω και 8000 χιλιομετρα περιπου δεν

μου φτανουν.

σκευτομαι να το δωσω και να βρω ενα v gti με τα αναλογα χιλιομετρα.

τι λετε λοιπον; αξιζει να το κανω;

απο τη μια σκευτομαι.. να πουλησω αμαξι ενος χρονου που αγοραστηκε καινουριο για ενα μεταχειρισμενο;

να περιμενω κανενα χρονο ακωμα και να παρω ενα καινουριο;

και κατι ακωμα πια θεωρητικα μια καλη τιμη να δοσω το τσι

και ποια για ενα used gti με 20000 εως 30000 χιλιομετρα;

ευχαριστωωω

Δύσκολα θα πάρεις καλά λεφτά από ανταλλαγή, μόνο αν το δώσεις σε ιδιώτη νομίζω ότι μπορεί να κινηθείς στα 17.000¤ λόγω νεότητας του αυτοκινήτου σου κ καλής κατάστασης.

Στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* θα βρεις GTI V με 20.000 - 22.000¤.

Αν θες να φύγεις από VW δεν θα σου πρότεινα το Astra OPC που είναι κυρίως για ευθείες κ δεν στρίβει τόσο καλά. Καλύτερα Civic type R, Megane RS, Leon Cupra, Focus ST.

Θα σου πρότεινα το τελευταίο, αν δεν έχεις πρόβλημα με τεκμήρια κ τέλη μπορεί να το βρεις σε καλή τιμή καινούριο λόγω αλλαγής μοντέλου.

Τον Απρίλιο στην Ford στην Βαρυμπόμπη το συγκεκριμένο εκθεσιακό μπλε έβγαινε 22.600 επειδή υπήρχε η μείωση του τέλους, το επιπλέον 10% της Ford κ ήταν δύο μήνες στην έκθεση (ήμουν πολύ κοντά στο να το πάρω) :

http://img18.imageshack.us/i/14042009080.jpg/

Link to comment
Share on other sites

GTI με 30000χ δε θα βρεις

κανεις δεν πουλαει τετοιο αμαξι και αν βρεις θα το βρεις σιγουρα οχι 19000 οπως γραφτηκε (αν αυτος που το εγραψε μου βρει ενα με 19000 το αγοραζω τωρα) αλλα 26000-30000 για DSG παντα και αναλογως με τα εξτρα που εχει επανω.

σιγουρα δεν αξιζει να παρεις το 6αρι. ή θα περιμενεις το 2012 ή θα ΄περιμενεις να βρεις μια ευκαιρια GTI σε καλη τιμη και οχι 1 αλλα 3 ετων με 22000-25000 ευρω (DSG οπωσδηποτε) και τοτε κανεις το μεγαλο αλμα.

προς το παρον οδηγησε ενα GTI DSG για να καταλαβεις οτι αξιζει η αλλαγη ασχετα αν θα δωσεις λεφτα

Golf V GTI, 6MT, 06/2008, 1o χέρι (19/6/2008), ειδική παραγγελία, 54.000 χιλιόμετρα (5500 χιλιόμετρα ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ δρόμων, 40.000 χιλιόμετρα Εθνικών Οδών, και τα ρέστα εντός πόλης. Και πάμε στα καλά...

Εισαγωγή Injen

Φίλτρο HKS, μανιτάρι 200x70

Πρόγραμμα GT Innovation

Εξάτμιση t-b Milltek με καταλύτη 200άρη HJS, Φ.70, χωρίς μεσαίο, με υπερβολικά άνετο ήχο (όλη την Ευρώπη διέσχισα και δεν ενόχλησε καθόλου!)

Σκάστρα Forge, με ενισχυμένο ελατήριο

Intercooler OEM από S3

Συμπλέκτης αγωνιστικός 4φτερος Sachs, με βολάν μονής μάζας

Δυναμομετρημένο, 306 ΒΗΡ (με τα χαρτιά, και με πραγματική απόδοση στο δρόμο...)

Πάμε και στα υπόλοιπα...

Σαλόνι μαμά

Εργοστασιακός τεμπέλης

Εργοστασιακό πολυλειτουργικό τιμόνι και οθόνη Plus

Εργοστασιακό ηχοσύστημα RCD-510, με 6απλό ΜΡ3-CD Changer, και αναγνώστη για κάρτες SD (μέχρι 16Gb σίγουρα!)

Εργοστασιακή ηλιοροφή

Εργοστασιακό Cruise Control

Πάμε και στα επιπλέον ψιψιψίνια και κοκοψόψαρα που μπήκανε πάνω...

Εργοστασιακά φώτα Xenon OEM, όχι ρέπλικες, όμως χωρίς ζυγαριά (αυτορρύθμιση ύψους) και πλυστικό (αλλιώς θα πιάναμε τα 2000 ευρώ!)

Εργοστασιακά πίσω φανάρια R32, από αντιπροσωπεία

3 ηχεία στην κάθε πόρτα μπροστά, διαιρούμενη μονάδα της Morel, στις εργοστασιακές θέσεις

2 ηχεία 3 δρόμων της AudioBass, στην πλαφονιέρα

Body Kit Rieger 3 μέρη (πλαϊνά και μπροστά), στο χρώμα του αμαξώματος

Εργοστασιακός πίσω προφυλακτήρας βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος, με επένδυση carbon στην καμπύλη που σχηματίζει

Ζάντες OZ Ultraleggera 8x18 λευκού χρώματος, με ελαστικά Good Year Eagle F1 Asymmetric 225-40-18

Φιμέ μεμβράνες 3Μ, CS-35, πλήρως νόμιμες. Με έχουν σταματήσει πολλές φορές και ΠΟΤΕ δε σχολιάσανε τα φιμέ

Μαζί με όοοοοολο αυτο το σύνολο, δίνονται και τα εξής:

Μια επιπλέον πλαφονιέρα όχι κομμένη, με το διχτάκι της (η μαμά κοινώς! Σιγά μην έκοβα τη μανίσια!!!)

Ενα επιπλέον σετ ζαντολάστιχα TSW, 7.5x17, με μπροστά λάστιχα TOYO R888 και πίσω Good Year Eagle F1 Asymmetric, στην εργοστασιακή διάσταση 225-45-17 και τα 2 σετ

Ενα επιπλέον RCD-300 όχι ΜΡ3

Ενα επιπλέον RNS-500 (MFD2 CD Version D) με την κεραία της πλοήγησης και τους χάρτες της Blaupunkt

Ενας πυροσβεστήρας, Τρίγωνο, Ανακλαστικό γιλέκο, Φαρμακείο

Ενα πλήρες βιβλίο Service, με όλες τις επισκέψεις σε επίσημες αντιπροσωπείες (εκτός της πρώτης που ήταν στον Τσακουλέρη)

Μισό λίτρο λάδι καβάτζα, Shell Helix Ultra 5W-30

Αυτό είναι το αμάξι μου... Και όταν το πήρα, τους ακούμπησα ακριβώς 32.480 ευρώ, με πινακίδες και έξτρα, συν 380 ευρώ επέκταση εγγύησης, η οποία παρεπιπτόντως ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ!! Αυτή τη στιγμή, το αμάξι κοστολογείται με τα έξτρα του και όσα έξτρα δίνω μαζί, ακριβώς στα 41.510 ευρώ.

Αν βγάλουμε την ταξινόμηση (πινακίδωμα) που του στέρησε το 15% πριν ακόμα το βάλω μπροστά για 1η φορά, πάμε στα 35280 ευρώ. Αν βγάλουμε και την απαξίωση του 1ου έτους 10%, πάμε στα 31754 ευρώ. Κι αν βγάλουμε και από 2 λεπτά το κάθε χιλιόμετρο που έχει διανύσει, εκτός πόλης, και 10 λεπτά το κάθε χιλιόμετρο εντός πόλης (αναλογικός υπολογισμός, με βάση την καταπόνηση του αυτοκινήτου εντός κι εκτός πόλης), τότε μιλάμε για 29994 ευρώ τιμή πώλησης....

Βρες μου εσύ τώρα έναν, να θέλει να δώσει αυτά τα λεφτά για αυτό το αμάξι με όσα έχει και με όσα έρχεται, κι εγώ την ίδια στιγμή θα πάω να αγοράσω πίσω το Edition 30 DSG που έδωσα στο Χρήστο (akilas23) στην Πάτρα...

Αλλά επειδή ΔΕ θα βρεις κάποιον να θέλει να δώσει 29.994 ευρώ, το κρατάω και περιμένω το Mk VI R20, και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ όχι σε DSG...

Link to comment
Share on other sites

κριμα γιατι θα το μετανιωσεις.

ετσι σαν εσενα μιλαγα και εγω και τελικα ευτυχως που πηρα το DSG και ευτυχως με επεισαν

ολοι μα ολοι οσοι δεν εχουν, το εχουν μετανιωσει.

Κι άλλοι το πήραν και το μετάνιωσαν και το έδωσαν, και κάποιες φορές το μετανιώνουν που το μετάνιωσαν και το έδωσαν.... Οσο πήζω και σκέφτομαι πως η ζωή δεν είναι μόνο μια κόντρα, λέω πως είναι καλό και βολικό ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ (είπαμε, όσο μεγαλώνω και πήζω... Μην παραπήξουμε και γίνουμε και στόκοι!!)... Ομως οφείλω να παραδεχτώ πως σαν το αυτόματο του R8, ΔΕΝ ΕΧΕΙ... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Κι άλλοι το πήραν και το μετάνιωσαν και το έδωσαν, και κάποιες φορές το μετανιώνουν που το μετάνιωσαν και το έδωσαν.... Οσο πήζω και σκέφτομαι πως η ζωή δεν είναι μόνο μια κόντρα, λέω πως είναι καλό και βολικό ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ (είπαμε, όσο μεγαλώνω και πήζω... Μην παραπήξουμε και γίνουμε και στόκοι!!)... Ομως οφείλω να παραδεχτώ πως σαν το αυτόματο του R8, ΔΕΝ ΕΧΕΙ... :huh:

τεχνολογιας dsg δεν ειναι και το r8?εγω εχω και δεν εχω μετανιωσει ουτε χιλιοστο του δευτερολεπτου που πηρα με dsg...ταιριαζει πιοπολυ στο οδηγικο μου στυλ...το καψιμο δλδ :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν είναι DSG. DSG είναι το S-tronic. Το R-Tronic είναι ημιαυτόματο ηλεκτουδραυλικό κιβώτιο μονού συμπλέκτη. Κάτι σαν χειροκίνητο χωρίς αμπραγιάζ, αφού τη σύμπλεξη-αποσύμπλεξη την κάνει κάποιος υπολογιστής. Είναι το ίδιο με το e-gear της Gallardo.

Μάλιστα, υπάρχει θέμα με το R-tronic αφού σε αρκετά R8/Gallardo κολλά σε μια ταχύτητα και αρνείται να πάρει μπρος. Α καλό ε?

Link to comment
Share on other sites

κριμα γιατι θα το μετανιωσεις.

ετσι σαν εσενα μιλαγα και εγω και τελικα ευτυχως που πηρα το DSG και ευτυχως με επεισαν

ολοι μα ολοι οσοι δεν εχουν, το εχουν μετανιωσει.

εγω ειχα ενα golf v gt το πουλησα και πηρα ενα gti λευκο manual εδω και ενα χρονο σχεδον, 21000 ευρω ατρακαριστο και μαμα.το ειχε ενας οικογενειαρχης.δεν εχω μετανοιωσει ουτε λεπτο που ειναι manual.

Υ.Γ και το dsg ειναι καταπληκτικο

Edited by tsoupra
Link to comment
Share on other sites

εγω σαν κλασσικος ευθειακιας θα σου ελεγε να κοιταξεις και το OPC.Οι στροφες ειναι η παρηγορια του αργου.. :whistling: Το αμαξι θεριζει και μαμα που ειναι.Κανει και ενα θορυβο οταν ανοιγει...

δεν ειναι απολυτα ετσι.εμενα μου αρεσουν οι στροφες τι σημαινει οτι το golf ειναι αργο?Τοτε πολυ ευκολα καποιος μπορει να πει οτι οι ευθειες ειναι η παρηγορια του κουλου ;)

Link to comment
Share on other sites

δυστηχως θα αναβαλω λιγο το ολο θεμα διοτι τελικα τα οικονομικα πηγαν χειροτερα απο οτι περιμενα ;)

Link to comment
Share on other sites

δυστηχως θα αναβαλω λιγο το ολο θεμα διοτι τελικα τα οικονομικα πηγαν χειροτερα απο οτι περιμενα ;)

Σε παρηγορεί το γεγονός ότι στην ηλικία σου οδηγούσα Ciquecento??? :rolleyes:

Μια χαρά είναι το Golfaki σου!!!!

Προχθές με το opel είχα μπροστά μου ένα VI 122 και μόλις επιτάχυνε εγώ με σπασμένο το άστρα 6.000 στοφές και το πόδι κάτω από την μοκέτα γιατί βιαζόμουνα έμεινα 800 μέτρα πίσω για πλάκα :whistling:B)

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

οχι δεν τιθεται τετοιο θεμα..

τα βλεπω κ εγω γυρο μου.. απο φιλους γνωστους κλπ.. και ειμαι γενικα πολυ χαρουμενος που εχω το τσακι μου!

απλα ξερεις λιγο γκαζι ακωμα το ηθλεα!

χαχα

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν τιθεται τετοιο θεμα..

τα βλεπω κ εγω γυρο μου.. απο φιλους γνωστους κλπ.. και ειμαι γενικα πολυ χαρουμενος που εχω το τσακι μου!

απλα ξερεις λιγο γκαζι ακωμα το ηθλεα!

χαχα

Από φίλους της ηλικίας σου με Colt, Punto, Corsa, Clio πρέπει να οδηγείς με μισά γκάζια όταν πηγαίνετε βόλτα παρέα για να προλαβαίνουν να σε ακολουθούν!!!!!!!!!!

Εκτός αν είναι όλοι γκαζάκηδες!!!!!!!!!!!!!! :whistling:B)

Υ.Γ. Το μπαρόμετρο είναι super που το έβαλες??

Υ.Γ.2 Συνταγή γιατρού : κάθε φορά που θα έχεις συμπτώματα ότι σου λείπει το γκάζι θα οδηγείς 1000ράκι με 50 άλογα για να έρχεσαι στα ίσα σου ;)

Link to comment
Share on other sites

ενταξει ειναι γκαζοκ@υλοι οι περισσοτεροι..

ο ενας mini s ο αλλος corsa opc χαχα ;)

σου στελνω πμ με ολες τις πληροφοριες για το οργανακι!

οσο για τη συμβουλη σου οποτε μου δινεται οδηγω σιγουρα κ κατι λιγοτερο δυνατα και πολυ πιο δυνατα!

γενικα οτι πεσει στα χερια μου σιγουρα το οδηγω και το επιδικοω!

:whistling:

Edited by poenstar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.