Jump to content
ChrisUP!

Na Balw 225/45/17 Sto 1.6fsi

Recommended Posts

ρε συνελθετε

17αρα και 225 σε 150 αλογα η ακομα χειροτερα σε 120 αλογα?

εδω υπαρχουν golf με 250 αλογα με την ιδια διασταση

θα χασετε σε επιταχυνση οποτε το κρατημα στις στροφες δε θα σας χρειαζεται αφου απλα το αμαξι δε θα τραβαει οποτε θα πηγαινει σιγα στις στροφες και αρα να γιατι θα εχετε κρατημα. απλα θα εχετε μικροτερη ταχυτητα.

επισης αυξηση καταναλωσης και κοστος αλλαγης ελαστικων

οι εταιρειες δεν ειναι χαζες που επιλεγουν αλλη διασταση.

φιλικα μιλωντας παντα, νομιζω πως εισαι λιγακι υπερβολικος.. οκ, ολοι δεχομαστε πως η σωστη διασταση για τα 1600αρια ειναι η 205/55/16 κ η 17αρα κουραζει το αυτοκινητο, κοβει ρεπριζ,κλπ.

ποσο πιο αργα δηλαδη θα παμε στις στροφες, 1-2 km/h λιγοτερο? δε εχω δει να κοβει κ τοσο πολυ πια η 17αρα, ωστε να χρειαζεται να παιρνουμε φορα για να μπουμε στις στροφες! :D

η μαμα VW βγαζει επισης σαν αξεσουαρ 17αρες ζαντες, οι οποιες δεν νομιζω να απευθυνονται αποκλειστικα κ μονο στους ιδιοκτητες gt-gti, αλλα κ σε αυτους των fsi-tsi. οποτε θεωρω πως σου τις δινει σαν επιλογη κ σε αφηνει να αποφασισεις απο κει κ περα για καταναλωση, κοστος χρησης κ επιδοσεις.

υπαρχουν ακομα κ golf με 200 αλογα κ 18αρες, οσο γι αυτους με τα 250+ αλογα..ας βαλουν κι αυτοι με τη σειρα τους 19αρες, εμεις μαζι τους!! :)

κ στην τελικη βρε παιδια, αφηστε μας κ μας τους ταπεινους 1600αρηδες να χαρουμε κ λιγο οπως μπορουμε!! :D

υγ. εισαι κ συναδελφος μηπως, αν κρινω απο το nick σου??

Edited by doctordim
Link to comment
Share on other sites

φιλικα μιλωντας παντα, νομιζω πως εισαι λιγακι υπερβολικος.. οκ, ολοι δεχομαστε πως η σωστη διασταση για τα 1600αρια ειναι η 205/55/16 κ η 17αρα κουραζει το αυτοκινητο, κοβει ρεπριζ,κλπ.

ποσο πιο αργα δηλαδη θα παμε στις στροφες, 1-2 km/h λιγοτερο? δε εχω δει να κοβει κ τοσο πολυ πια η 17αρα, ωστε να χρειαζεται να παιρνουμε φορα για να μπουμε στις στροφες! :lol:

η μαμα VW βγαζει επισης σαν αξεσουαρ 17αρες ζαντες, οι οποιες δεν νομιζω να απευθυνονται αποκλειστικα κ μονο στους ιδιοκτητες gt-gti, αλλα κ σε αυτους των fsi-tsi. οποτε θεωρω πως σου τις δινει σαν επιλογη κ σε αφηνει να αποφασισεις απο κει κ περα για καταναλωση, κοστος χρησης κ επιδοσεις.

υπαρχουν ακομα κ golf με 200 αλογα κ 18αρες, οσο γι αυτους με τα 250+ αλογα..ας βαλουν κι αυτοι με τη σειρα τους 19αρες, εμεις μαζι τους!! :rolleyes:

κ στην τελικη βρε παιδια, αφηστε μας κ μας τους ταπεινους 1600αρηδες να χαρουμε κ λιγο οπως μπορουμε!! :D

υγ. εισαι κ συναδελφος μηπως, αν κρινω απο το nick σου??

Μαζί σου είμαι και γω γιατρέ μου. ;)

Link to comment
Share on other sites

φιλικα μιλωντας παντα, νομιζω πως εισαι λιγακι υπερβολικος.. οκ, ολοι δεχομαστε πως η σωστη διασταση για τα 1600αρια ειναι η 205/55/16 κ η 17αρα κουραζει το αυτοκινητο, κοβει ρεπριζ,κλπ.

ποσο πιο αργα δηλαδη θα παμε στις στροφες, 1-2 km/h λιγοτερο? δε εχω δει να κοβει κ τοσο πολυ πια η 17αρα, ωστε να χρειαζεται να παιρνουμε φορα για να μπουμε στις στροφες! ;)

η μαμα VW βγαζει επισης σαν αξεσουαρ 17αρες ζαντες, οι οποιες δεν νομιζω να απευθυνονται αποκλειστικα κ μονο στους ιδιοκτητες gt-gti, αλλα κ σε αυτους των fsi-tsi. οποτε θεωρω πως σου τις δινει σαν επιλογη κ σε αφηνει να αποφασισεις απο κει κ περα για καταναλωση, κοστος χρησης κ επιδοσεις.

υπαρχουν ακομα κ golf με 200 αλογα κ 18αρες, οσο γι αυτους με τα 250+ αλογα..ας βαλουν κι αυτοι με τη σειρα τους 19αρες, εμεις μαζι τους!! :lol:

κ στην τελικη βρε παιδια, αφηστε μας κ μας τους ταπεινους 1600αρηδες να χαρουμε κ λιγο οπως μπορουμε!! :cry:

υγ. εισαι κ συναδελφος μηπως, αν κρινω απο το nick σου??

συναδελφος ναι

ειναι κουτο να αυξησεις την καταναλωση , να χασεις σε επιδοσεις κτλ απλα για να δειχνει το αμαξι ποιο ομροφο.

και σιγα που θα καταλαβει καποιος τη διαφορα στην ομορφια αν εχεις 16 αντι 17

δεν αξιζει και δεν πρεπει να παρασυρουμε αλλους να αλλαζουν σε μεγαλυτερη διασταη και να αυξανονται τα εξοδα τους ασκοπα. σε βρεγμενο δε δρομο, καλυτερα λεπτοτερο λαστιχο.

Link to comment
Share on other sites

συναδελφος ναι

ειναι κουτο να αυξησεις την καταναλωση , να χασεις σε επιδοσεις κτλ απλα για να δειχνει το αμαξι ποιο ομροφο.

και σιγα που θα καταλαβει καποιος τη διαφορα στην ομορφια αν εχεις 16 αντι 17

δεν αξιζει και δεν πρεπει να παρασυρουμε αλλους να αλλαζουν σε μεγαλυτερη διασταση και να αυξανονται τα εξοδα τους ασκοπα. σε βρεγμενο δε δρομο, καλυτερα λεπτοτερο λαστιχο.

γεια σου συναδελφε!!

καλα, οχι οτι παρασυρουμε κ τον κοσμο ουτε σε κανενος το πορτοφολι ειμαστε, ο καθενας ως νοημων ατομο μπορει ν'αποφασισει κ να ζυγισει τα θετικα κ τα αρνητικα. προσωπικα ποτε δεν επηρεαστηκα απο κανεναν οταν αποφασιζα να κανω καποια αλλαγη στο αυτοκινητο μου.

τωρα για το τι 16,τι 17, οι περισσοτεροι συνηθως μια διασταση ζαντας ανεβαινουν κ φαινεται η διαφορα, πολυ περισσοτερο στα δικα μας ματια..

οσον αφορα στα εξοδα, ολοι την ιδια τρελα κουβαλαμε,ολοι λιγο πολυ ριχνουμε χρηματα στα αυτοκινητα μας, οποτε αν κατσει κανεις να σκεφτει αντικειμενικα ποσα απο αυτα ειναι ουσιαστικα χαμενα, δε νομιζω να ειναι κ τοσο τεραστια η σπαταλη..

φιλικα, ηλιας

Link to comment
Share on other sites

Για μενα η "χρυση τομη" μεχρι 200 αλογα επιτυγχανεται με 205/55/16...τελος!Ειχα 195/65/15 στο tsi 140 μου και εβαλα 17αρες,225/45.

Εχουμε και λεμε!

ΘΕΤΙΚΑ

- Καλυτερο κρατημα ... αν και χωρις σωστη αναρτηση τρομαζει στις στροφες (χωνεται αποτομα)

- Καλυτερο φρενο!

-"Μουρηηηη" tongue.gif

- ισως καλυτερη και πιο ομοιοφορφη φθορα του ελαστικου (βαρια τα TSI)

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

- Κοφει επιταχυνση-τελικη (αλλα οχι κατι σπουδαιο...)

- Απιστευτο acqua-planning! (Εχω δει τον χαρο με τα ματια μου με 70-80 χλμ και μερικα χιλιοστα νερο στο δρομο), με 4η-5η σχεση μου αναβε το ASR

- Πανακριβα ελαστικα (διπλες τιμες σχεδον)

- Πρεπει να πας σε πανακριβα ελαστικα αν τα θες χειμερινα και δεν θα εχουν ιδια αποδοση με τα 205 (ανωτερα τα τελευταια)

- Ξεχνας τι θα πει ανετο ταξιδι (ανεχεις κανει μερικες χιλιαδες χλμ με τα 195/15)

- Ισως μεγαλυτερη καταπονηση του συστηματος διευθυνσης-αναρτησης (αποψη μου εδω βεβαια)

Link to comment
Share on other sites

Για μενα η "χρυση τομη" μεχρι 200 αλογα επιτυγχανεται με 205/55/16...τελος!Ειχα 195/65/15 στο tsi 140 μου και εβαλα 17αρες,225/45.

Εχουμε και λεμε!

ΘΕΤΙΚΑ

- Καλυτερο κρατημα ... αν και χωρις σωστη αναρτηση τρομαζει στις στροφες (χωνεται αποτομα)

- Καλυτερο φρενο!

-"Μουρηηηη" tongue.gif

- ισως καλυτερη και πιο ομοιοφορφη φθορα του ελαστικου (βαρια τα TSI)

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

- Κοφει επιταχυνση-τελικη (αλλα οχι κατι σπουδαιο...)

- Απιστευτο acqua-planning! (Εχω δει τον χαρο με τα ματια μου με 70-80 χλμ και μερικα χιλιοστα νερο στο δρομο), με 4η-5η σχεση μου αναβε το ASR

- Πανακριβα ελαστικα (διπλες τιμες σχεδον)

- Πρεπει να πας σε πανακριβα ελαστικα αν τα θες χειμερινα και δεν θα εχουν ιδια αποδοση με τα 205 (ανωτερα τα τελευταια)

- Ξεχνας τι θα πει ανετο ταξιδι (ανεχεις κανει μερικες χιλιαδες χλμ με τα 195/15)

- Ισως μεγαλυτερη καταπονηση του συστηματος διευθυνσης-αναρτησης (αποψη μου εδω βεβαια)

Πάντως επειδή χθες γύρισα από το 1ο ταξίδι με τα 18άρια να σημειώσω τα εξής :

Το αυτοκίνητο στις επιταχύνσεις με 3η 80-120 km/h εξακολουθεί να δίνει ρέστα.

Με τις τρελλές ποσότητες νερού στην Εθνική Αθηνών Κορίνθου (& στην Πατρών) δεν είχα πρόβλημα (225/40/18).

Το ταξίδι ήταν το ίδιο άνετο σχεδόν όσο με τα 16άρια & το κράτημα ήταν αρκετά βελτιωμένο.

Εννοείται πως έχω πάντα την αίσθηση ότι οδηγάω στον δρόμο και όχι σε πίστα.

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

ολες οι παραπανω γνωμες σωστες παιδια! θεωρω πως το ιδανικοτερο(κ δαπανηροτερο βεβαια)αν καποιος τελικα αποφασισιει να παει σε μεγαλυτερες ζαντες, ειναι να κρατησει κ τις παλιες κ να τους βαλει ενα σετ χειμερινα ελαστικα. θα του στοιχισει διπλα βεβαια, αλλα θα κινειται αφοβα σε ολες τις συνθηκες! μου λιωσαν τα 16αρια κ θα βαλω καινουρια λαστιχα στις 17αρες συντομα, αλλα σκεφτομαι του χρονου το φθινοπωρο να βαλω κ χειμερινα..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή χθες γύρισα από το 1ο ταξίδι με τα 18άρια να σημειώσω τα εξής :

Το αυτοκίνητο στις επιταχύνσεις με 3η 80-120 km/h εξακολουθεί να δίνει ρέστα.

Με τις τρελλές ποσότητες νερού στην Εθνική Αθηνών Κορίνθου (& στην Πατρών) δεν είχα πρόβλημα (225/40/18).

Το ταξίδι ήταν το ίδιο άνετο σχεδόν όσο με τα 16άρια & το κράτημα ήταν αρκετά βελτιωμένο.

Εννοείται πως έχω πάντα την αίσθηση ότι οδηγάω στον δρόμο και όχι σε πίστα.

Επειδή οι γνώμες είναι αντίθετες, θα ήθελα πολύ να διαβάσω τα λάστιχα που φορά τόσο το μέλος geocha, όσο και το μέλος J.P. (Γεια σου Θάνο B) ).

Αλλά με λεπτομέρειες, δηλ.

1. Κατασκευαστής ελαστικού

2. Μοντέλο Ελαστικού

3. Δείκτης φορτίου

4. Δείκτης ταχύτητας

5. Αυτοκίνητο τοποθέτησης

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή χθες γύρισα από το 1ο ταξίδι με τα 18άρια να σημειώσω τα εξής :

Το αυτοκίνητο στις επιταχύνσεις με 3η 80-120 km/h εξακολουθεί να δίνει ρέστα.

Με τις τρελλές ποσότητες νερού στην Εθνική Αθηνών Κορίνθου (& στην Πατρών) δεν είχα πρόβλημα (225/40/18).

Το ταξίδι ήταν το ίδιο άνετο σχεδόν όσο με τα 16άρια & το κράτημα ήταν αρκετά βελτιωμένο.

Εννοείται πως έχω πάντα την αίσθηση ότι οδηγάω στον δρόμο και όχι σε πίστα.

Μου φαινεται οτι ειτε οδηγεις στην autobahn ή σε πιστα.οι 18 αρες ζαντες δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομυριο να σου δινουν την ιδια ανεση (ουτε καν παραπλησια) με τις 16αρες!Εδω καταλαβαινεις διαφορα μεταξυ 16 και 17, φαντασου 18-16...

Οσο για το acquaplanning στανταρ το φαρδυτερο λαστιχο ειναι πιο ευαλωτο γι'αυτο θελει μεγαλη προσοχη οταν το διαλεγεις.Επισης σε λημνουλες,σουβαλες νερο στα δεξια του δρομου, εστω και 1 εκατοστο βαθος, μολις πεσεις μεσα σε τραβαει δεξια σαν τρελο...

16 αρες και παλι 16αρες γιαμενα....αντε 17 για +1 ομορφια

Link to comment
Share on other sites

Επειδή οι γνώμες είναι αντίθετες, θα ήθελα πολύ να διαβάσω τα λάστιχα που φορά τόσο το μέλος geocha, όσο και το μέλος J.P. (Γεια σου Θάνο B) ).

Αλλά με λεπτομέρειες, δηλ.

1. Κατασκευαστής ελαστικού

2. Μοντέλο Ελαστικού

3. Δείκτης φορτίου

4. Δείκτης ταχύτητας

5. Αυτοκίνητο τοποθέτησης

1. Conti sportcontact 2

2. >>>>>>>>

3. δεν θυμαμαι

4. W (90%)

5. ΤΣΙ 140

Δυστυχως φιλε μου τα παραπανω που εγραψα ειναι ετσι, θα το καταλαβεις μολις σου περασει η κ@βλ@ των 17αρων-18αρων και κανεις αρκετα χιλιομετρα σε διαφορες συνθηκες.Με την προυποθεση βεβαια οτι εχεις οδηγησει τοσο 15αρες οσο και 16αρες για να μπορεις να συγκρινεις.... :D

Σκεψου οτι επειδη στην πολη που ειμαι ο δρομος ειναι σκατα, για να μην διαλυθει το αυτοκινητο εχω 24 αερα στα πισω λαστιχα και 26-28 μπροστα και το συγκεκριμενο λαστιχο θεωρειται μαλακο οσο αφορα το προφιλ του

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Μου φαινεται οτι ειτε οδηγεις στην autobahn ή σε πιστα.οι 18 αρες ζαντες δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομυριο να σου δινουν την ιδια ανεση (ουτε καν παραπλησια) με τις 16αρες!Εδω καταλαβαινεις διαφορα μεταξυ 16 και 17, φαντασου 18-16...

Οσο για το acquaplanning στανταρ το φαρδυτερο λαστιχο ειναι πιο ευαλωτο γι'αυτο θελει μεγαλη προσοχη οταν το διαλεγεις.Επισης σε λημνουλες,σουβαλες νερο στα δεξια του δρομου, εστω και 1 εκατοστο βαθος, μολις πεσεις μεσα σε τραβαει δεξια σαν τρελο...

16 αρες και παλι 16αρες γιαμενα....αντε 17 για +1 ομορφια

Φίλε geocha, αν μπορείς και θέλεις βέβαια, απάντησε στο post No33 B)

Link to comment
Share on other sites

Μου φαινεται οτι ειτε οδηγεις στην autobahn ή σε πιστα.οι 18 αρες ζαντες δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομυριο να σου δινουν την ιδια ανεση (ουτε καν παραπλησια) με τις 16αρες!Εδω καταλαβαινεις διαφορα μεταξυ 16 και 17, φαντασου 18-16...

Οσο για το acquaplanning στανταρ το φαρδυτερο λαστιχο ειναι πιο ευαλωτο γι'αυτο θελει μεγαλη προσοχη οταν το διαλεγεις.Επισης σε λημνουλες,σουβαλες νερο στα δεξια του δρομου, εστω και 1 εκατοστο βαθος, μολις πεσεις μεσα σε τραβαει δεξια σαν τρελο...

16 αρες και παλι 16αρες γιαμενα....αντε 17 για +1 ομορφια

Κι όμως φίλε μου εγώ δεν έχω καταλάβει σπουδαία διαφορά στο GOLF VI που έχω, επιπλέον τα ελαστικά είναι λιγότερο θορυβώδη από τα Bridgestone 215/45/17 RE 020 που είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητο. Προφανώς είναι μαγική συνταγή της VW, ενώ όσοι παίρνουν το σπορ πακέτο Bilbao δεν νομίζω να τους δίνει άλλα επίπεδα σε db θορύβου.

Εξαρτάται και από το στυλ οδήγησης, όταν ανέφερα ότι έχω συναίσθηση ότι το αυτοκίνητο είναι στον δρόμο κ όχι σε πίστα εννοούσα ότι προσπαθώ να το προφυλάττω στο μέγιστο βαθμό, τόσο από λακούβες όσο και από λίμνες νερού κλπ, επομένως δεν αφήνω να δημιουργηθούν συνθήκες για υδρολίσθηση, ενώ στην Αθηνών Κορίνθου προχθές παρόλο που το νερό ήταν αρκετό, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά ασφαλές. Μην τρομάζουμε λοιπόν τον μέσο οδηγό ότι θα έχει πρόβλημα υδρολίσθησης με 17άρες ή 18άρες. Όποιος δεν έχει μπερδέψει τον εαυτό του με τον Σουμάχερ θα είναι μια χαρά.

Σ.Σ. Οι 17άρες στο δικό μου αυτοκίνητο, επειδή οι θόλοι νομίζω ότι είναι αρκετά μεγάλοι έκαναν μικρή διαφορά από τις 16άρες (μόνο με χαμήλωμα θα έδειχναν). Επίσης το έχω ξανααναφέρει με τις 16άρες το αυτοκίνητο έμοιαζε με Χιουντάι άτος έτσι όπως φαίνονταν οι ροδίτσες, αν ενδιαφέρει κάποιους η ομορφιά 17 ή 18 είναι must.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως φίλε μου εγώ δεν έχω καταλάβει σπουδαία διαφορά στο GOLF VI που έχω, επιπλέον τα ελαστικά είναι λιγότερο θορυβώδη από τα Bridgestone 215/45/17 RE 020 που είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητο. Προφανώς είναι μαγική συνταγή της VW, ενώ όσοι παίρνουν το σπορ πακέτο Bilbao δεν νομίζω να τους δίνει άλλα επίπεδα σε db θορύβου.

Εξαρτάται και από το στυλ οδήγησης, όταν ανέφερα ότι έχω συναίσθηση ότι το αυτοκίνητο είναι στον δρόμο κ όχι σε πίστα εννοούσα ότι προσπαθώ να το προφυλάττω στο μέγιστο βαθμό, τόσο από λακούβες όσο και από λίμνες νερού κλπ, επομένως δεν αφήνω να δημιουργηθούν συνθήκες για υδρολίσθηση, ενώ στην Αθηνών Κορίνθου προχθές παρόλο που το νερό ήταν αρκετό, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά ασφαλές. Μην τρομάζουμε λοιπόν τον μέσο οδηγό ότι θα έχει πρόβλημα υδρολίσθησης με 17άρες ή 18άρες. Όποιος δεν έχει μπερδέψει τον εαυτό του με τον Σουμάχερ θα είναι μια χαρά.

Σ.Σ. Οι 17άρες στο δικό μου αυτοκίνητο, επειδή οι θόλοι νομίζω ότι είναι αρκετά μεγάλοι έκαναν μικρή διαφορά από τις 16άρες (μόνο με χαμήλωμα θα έδειχναν). Επίσης το έχω ξανααναφέρει με τις 16άρες το αυτοκίνητο έμοιαζε με Χιουντάι άτος έτσι όπως φαίνονταν οι ροδίτσες, αν ενδιαφέρει κάποιους η ομορφιά 17 ή 18 είναι must.

Αν η VW βρηκε την χρυση τομη, αυτο δεν το ξερω.Απλα ελπιζω να εκλεισε το "χασμα" ποιοτητα που δημιουργησε-οργιασε στα 5αρια.Τα Hyundai ειναι ανωτερα.

Φυσικα σκοπος δεν ειναι να τρομαξουμε τον μεσο οδηγο γιατι ολοι μεσοι οδηγοι ειμαστε και εννοειται οτι οι 17αρες και οι 18αρες ειναι κουκλαρες.Το θεμα ειναι ομως να γραφουμε την εμπειρια μας ετσι ωστε να μην παει καποιος "ακλαφτος"!Το οτι αποφευγεις λακουβες με νερο ή ανωμαλιες του δρομου δεν λεει κατι, ουσιαστικα ειναι σαν να οδηγεις σε στρωτο δρομο.Οταν ομως η λακουβα με το νερο,οι ανωμαλιες του δρομου ειναι μονοδρομος (δηλαδη δεν εχεις επιλογη) η 16 αρα ειναι η χρυση τομη...Σου μιλαω εκ πειρας (οχι οτι ειμαι εμπειρος-μουρης, απλα γιατι μου εχουν βγει τα νεφρα στους δρομους που κυκλοφορω και με εχουν κανει μουσκεμα οσες φορες εχω επιχειρησει να βγω εξω με βροχη...Σουβαλεεεεες ναααα) -_-

Link to comment
Share on other sites

συναδελφος ναι

ειναι κουτο να αυξησεις την καταναλωση , να χασεις σε επιδοσεις κτλ απλα για να δειχνει το αμαξι ποιο ομροφο.

και σιγα που θα καταλαβει καποιος τη διαφορα στην ομορφια αν εχεις 16 αντι 17

δεν αξιζει και δεν πρεπει να παρασυρουμε αλλους να αλλαζουν σε μεγαλυτερη διασταη και να αυξανονται τα εξοδα τους ασκοπα. σε βρεγμενο δε δρομο, καλυτερα λεπτοτερο λαστιχο.

ego tha symfoniso me ton doctor.....exo ena golf mk5 140 aloga tsi..kai skeftomoun na valo 17" zantes....to epsaxa arketa kai oloi to idio mou eipan......tha xaso se taxytita,tha "kourazo" kai to turbo,megaluteri katanalosi,pio akriva lastixa(konta 700euro)....opote to apekleisa to endexomeno auto...16"tha valo...kai mias kai akomi den exo vrei opoios exei kati ypopsin as mou pei

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λάθος η άποψη σου, αλλά με τις τιμές των ελαστικών δεν είναι έτσι. 17άρια θα βρεις με 500-550 ευρώ και 16άρια με 360-420 ευρώ.

700 ευρώ δεν έχουν ούτε τα 18άρια.

Link to comment
Share on other sites

Mε 205 λάστιχο μαμά διάσταση η διαφορά με το 225 είναι ανεπαίσθητη:0,3783%.Εγώ δεν θα έβαζα 215 γιατί η vw δεν χρησιμοποιεί αυτό το πλάτος πέλματος στο Golf.

Professor μενεις μετεξεταστεος... Η ιδια η vw εδινε extra ζαντες 17αρες με ελαστικο 225-45-17 οποτε δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ θεμα ασφαλειας..Μονο επιδοσεων και ανεσης..

Link to comment
Share on other sites

Professor μενεις μετεξεταστεος... Η ιδια η vw εδινε extra ζαντες 17αρες με ελαστικο 225-45-17 οποτε δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ θεμα ασφαλειας..Μονο επιδοσεων και ανεσης..

Δεν πειράζει ξανά στα θρανία λοιπόν.;)Αλλά θα μου εξηγήσεις πρώτα που έσφαλα.dizzy2.gifΜάλλον το ίδιο πράγμα υποστηρίζουμε........για ρίξε μια ματιά πάλι στο post μου και θα καταλάβεις.;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μπήκα μετά από καιρό σήμερα στο Passat φίλου (1,6 με αναβάθμιση στα 130 άλογα από Παζαρόπουλο) και το αυτοκίνητο πήγαινε μια χαρά(έχω ξαναπεί ότι βοηθάει πολύ και το 6άρι σασμάν). Την δε διάσταση ελαστικού (που ήταν έξτρα με τις 17άρες ζάντες) την τσεκάρισα και ήταν 235/45/17.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου κι εγω αυτη τη διασταση επελεξα αλλα ζοριζεται λιγακι στην εκκινηση κ στη τελικη, οχι μεγαλη διαφορα αλλα αισθητη.. Ειναι ομως, σε συγκριση με 225/45 λιγακι μεγαλυτερο σε διαμετρο το ολο συνολο ζαντα-ελαστικο, γι'αυτο..

Κατα τα αλλα καταναλωση, οπως πολυ σωστα σημειωσες, εχω οπως κ με τα 205/55/16" (sportline), σχεδον καμια διαφορα..

Σκεφτομαι στην επομενη αλλαγη να δοκιμασω 225/45 αλλα δεν ψηνομαι και πολυ για να μην εχω χειροτερα αποτελεσματα..

Θα συμφωνήσω με τον φίλο 'harisma23'. Πολύ καλή επιλογή το 205/50/17. Είναι λίγο πιο ακριβό από τα υπόλοιπα 17αρια, αλλά δεν 8α επιβαρύνει τόσο το όχημα. Επίσης, έχει και ''ψωμί'' και δεν θα κοπανάει τόσο σε σχέση με άλλα 17αρια. Σχετικά με αυτό που λέει ο φίλος 'billgr4', μπορεί να αυξάνεται ελαφρά η διάμετρος του ελαστικού, αλλά δεν αυξάνεται και το ''πάτημα'', πράγμα που συμβαίνει στην περίπτωση του 225/45/17. Επιπροσθέτως, όσον αφορά το link, που αναφέρεται παραπάνω και το οποίο τις διαφορές των ελαστικών, πιστεύω πως δεν είναι απόλυτα σωστό μιας και συγκρίνει μόνο την αυξομείωση που υπάρχει στην διάμετρο του ελαστικού και όχι την αυξομείωση που υπάρχει αν πάρουμε σαν σύνολο τα διάμετρο-πάτημα του ελαστικού.

Link to comment
Share on other sites

συναδελφος ναι

ειναι κουτο να αυξησεις την καταναλωση , να χασεις σε επιδοσεις κτλ απλα για να δειχνει το αμαξι ποιο ομροφο.

και σιγα που θα καταλαβει καποιος τη διαφορα στην ομορφια αν εχεις 16 αντι 17

δεν αξιζει και δεν πρεπει να παρασυρουμε αλλους να αλλαζουν σε μεγαλυτερη διασταη και να αυξανονται τα εξοδα τους ασκοπα. σε βρεγμενο δε δρομο, καλυτερα λεπτοτερο λαστιχο.

Γεια σας συνάδελφοι... Πολλοί γιατροί μαζευτήκαμε μου φαινεται...Το passat 1.6 fsi φοράει 215/55/16 πως όμως η ίδια η vw στο σπορ πακέτο βάζει 235/45/17?Προφανώς δε θα είναι μεγάλες οι διαφορές ή τουλάχιστον δε θα επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει μία παράκρουση σε αυτό το φόρουμ λόγω των TSI, GTI, TFSI κλπ κλπ κλπ και κάποιοι έχουν μπερδέψει τα 1600άρια και νομίζουν ότι είναι χιλιαράκια ή οχτακοσαράκια.

Προχώρα ακάθεκτος φίλε και βάλε ότι σου αρέσει! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

τελικά αποφάσισα τι θα βάλω και να πα να γ@..ει replica RS4(225/45/17...)

Του RS4 η ζάντα είναι πολύ ωραία και σε ανθρακί :

rs4weba4.jpg

Link to comment
Share on other sites

τελικά αποφάσισα τι θα βάλω και να πα να γ@..ει replica RS4(225/45/17...)

Αν δεν έχεις καταλήξει στο που και στο πόσο, επέτρεψέ μου να σου δώσω την παρακάτω προσφορά.

Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση των δυνατοτήτων του «δικτυακού τόπου», π.χ. προσωπικά μηνύματα, υπογραφές κ.τ.λ. για διαφημιστικούς λόγους, προώθηση άλλων ιστοσελίδων, προϊόντων ή υπηρεσιών. Όσο αφορά την διαφήμιση προϊόντων ή υπηρεσιών υπάρχει σχετική κατηγορία προσφορών. Εκεί μπορούν οι ενδιαφερόμενες εταιρείες, αφού εκδηλώσουν την προσφορά τους κατόπιν επικοινωνίας με τον διαχειριστή, να αναρτήσουν τις προσφορές τους. Η επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί και με την χρήση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στη διεύθυνση info@vwclub.gr.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Να βάλεις οποία γουσταρεις χωρίς κανέναν ενδιασμο. Και αυτή που δείχνεις είναι παρά πολύ ωραία .

Και το 1.6 σηκώνει άνετα 17αρα μην ξεχνάμε 110 άλογα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.