Jump to content

Recommended Posts

Καιρός να κάνω κι εγώ με την σειρά μου μια μίνι παρουσίαση του καμαριού μου.

Το Golf μου μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω link:

http://www.pbase.com/p_halkidis/my_golf_gti

Είναι μοντ. 1990, με εργοστασιακή ηλιοροφή, συναγερμό, και A/C (προσωρινά εκτός). Εμφανισιακά δεν έχει αλλάξει τίποτε, παρότι οι φωτό είναι 4+ ετών. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι ένα σετ από μαύρα Sparco Torino II ανακλινώμενα στο εσωτερικό. Το καμάρι μου κοιμάται στο γκαράζ τα βράδυα, ενώ τα 2 S/W της οικογένειας (4μελής βλέπετε) τα τρώει η βροχή έξω...

Το Golf έχει αλλάξει 3 μοτέρ:

- Ξεκίνησε σαν 1,8 16v μαμά. Το μοτέρ αυτό δέχτηκε μια σειρά από πετυχημένες επεμβάσεις, και σε 1ο στάδιο πλησίασε τα 155-160ps.

- Το 2000 έγινε πλήρης μετατροπή σε 2,0 16v, με μπλοκ από ΙΙΙ Gti. Με εκκεντροφόρους Schrick 276 μοιρών, ροικές, PZV, και καλή ρύθμιση του K-Jetronic, έφτασε τα 190ps. Με ένα καλό σασμάν με κορωνοπήνιο VW Motorsport έραβε κανονικά, και είχα πάρει αρκετές αξιόλογες κόντρες με διάφορα γρήγορα της κλάσης του. Ενδεικτικά, στο 1ο RWYB έκανα 14,7 με χάλια λάστιχα, έχοντας κερδίσει αξιόλογα Type-R και μαμά S2000. Με το setup αυτό παρουσιάστηκε στο Faster τον Οκτώβριο του 2005, αποσπώντας πολύ καλές κριτικές.

- Σήμερα φοράει ένα μοτέρ 20vτ με τα παρακάτω specs:

- Κωδικός AGU, ντιζάτο.
- Σφυρήλατα πιστόνια, μπιέλες
- Συμπίεση 9,4 (ή 9,3, δεν είμαι σίγουρος)
- Turbo IHI VF34
- Σχάστρα κλειστού τύπου, μαμά
- Σωληνώσεις και intercooler by Paspalas
- Φίλτρο K&N στο μαμά φιλτροκούτι
- Εξάτμιση 70χιλ παντού, 1 καζανάκι.
- Πρόγραμμα Ανδριανάκη
- Σασμάν Golf IV Gti (5άρι)

- Βάρος 1070 κιλά.

Σε παλιότερη δυναμομέτρηση έχει βγάλει 311 ps τροχό στο 1,5 bar, και σχεδόν 45kgm ροπή. Από τότε έχει δυναμώσει λίγο, και το υπολογίζω γύρω στα 340-350ps στρόφαλο. Η αναλογία kg/ps είναι γύρω στο 3 - 3,1, όσο μιας 911 turbo, και πατήματα στον δρόμο με άλλα "μέτρα" το επιβεβαιώνουν. Χαρακτηριστικά, μαζεύει καθαρά 911 GT3 με 3η-4η...

Αλλα specs:
- Αμορτισέρ FK καινούργια, ελατήρια Eibach.
- Φαρδύτερα μετατρόχια κατά 30χιλ.
- Φρένα από Golf ΙV Gti, δίσκοι 288.
- Boost controller Turbosmart 2 θέσεων (high-low), ρυθμισμένο στο 1,1-1,2 και 1,5-1,6, με διακόπτη στο ταμπλώ
- Λάστιχα semislick 205-50-15 Toyo R888 μπρος-πίσω (καινούργια), ζάντες original BBS διαιρούμενες.

Στον δρόμο, τουρμπίζει από πολύ χαμηλά, σχεδόν 2000 στροφές, και κάνει full boost γύρω στις 3500-4000. Κρατάει δυνατά την ισχύ του μέχρι τον κόφτη. Οδηγείται απρόσμενα καλά και σε στροφές, χάρη στην φιλικότητα και ομοιογένεια του πλαισίου, αλλά και του τρόπου απόδοσης της δύναμης, ειδικά με 1,2 πίεση, όπου συμπεριφέρεται σαν ατμοσφαιρικό. Τα καινούργια semislick βοηθούν πολύ βέβαια.

Γενικά, όσοι με ξέρετε γνωρίζετε την αγάπη που έχω χρόνια τώρα για το αμάξι, και πόσο το προσέχω. Το κυκλοφορώ πολύ λίγο πια, κάθε 10 μέρες και για λίγα χλμ. Η χαρά όμως που μου δίνει όταν το οδηγώ, καθώς και όταν το χαζεύω σταματημένο ή στο γκαράζ, μου γεμίζει και τις υπόλοιπες 9 μέρες...

Θα ποστάρω αύριο και άλλες φωτό, πιο πρόσφατες.

Καλό βράδυ!

post-1222-1255725182_thumb.jpg

post-1222-1255725226_thumb.jpg

post-1222-1255771304_thumb.jpg

post-1222-1255771444_thumb.jpg

post-1222-1255771976_thumb.jpg

post-1222-1255772174_thumb.jpg

post-1222-1255772323_thumb.jpg

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

πλ ωραιο φιλε το αμαξακι σου, συνεχισε ετσι... πως και δν εχεις βγαλει τα πισω καθησματα να το ελαφρωσεις λιγο αφου απ οτι λες το κατεβαζεις σε πιστες και δν το χρησιμοποιεις για τη μεταφορα της οικογενειας!!!

Link to comment
Share on other sites

πλ ωραιο φιλε το αμαξακι σου, συνεχισε ετσι... πως και δν εχεις βγαλει τα πισω καθησματα να το ελαφρωσεις λιγο αφου απ οτι λες το κατεβαζεις σε πιστες και δν το χρησιμοποιεις για τη μεταφορα της οικογενειας!!!

Οταν κατέβει σε πίστα, τα πίσω καθίσματα βγαίνουν σε 3 λεπτά με ένα 10ράκι κλειδί. Ετσι όπως είναι, μπορώ να βάλω και τα παιδιά πίσω για τοπικές μετακινήσεις, ή να το πάρει η γυναίκα μου όταν έχει το Audi συνεργείο. Αλλωστε, αν ήταν μόνο για πίστα θα είχε πολύ διαφορετικό setup (κυρίως στην ανάρτηση), θα ήταν γυμνό, με roll cage, κλπ. Είναι στημένο για δρόμο τώρα.

Link to comment
Share on other sites

'Tiger' μολις ειδα το αμαξι σου... συγκινηθηκα. Το λεω σοβαρα. Ειχα ενα golf Mk2 που απο το 85 ηταν το οικογενειακο μας, σε αυτο εμαθα να οδηγω, και το ειχα για 6 χρονια σαν πρωτο μου αυτοκίνητο (1.6 απο mk3)

Οι σκεψεις που ειχα παλια ηταν να το κανω vr6 η εστω GTI.

Πριν 3 μηνες το αφησα να κοιμαται στο γκαραζ αφου πηρα το scirocco...

Αλλα ακομα το σκεφτομαι...

Οταν ειδα την παρουσιαση του δικου σου καταλαβα καλα τι μπορει να κανει ενας καλος και περιποιητικος ιδιοκτητης.

Ξερεις ειναι αλλο να το σκεφτεσαι πως θα ειναι και αλλο να βλεπεις ενα τελειοποιημενο αποτελεσμα.

Να το χαιρεσαι και να εισαι καλα !

Link to comment
Share on other sites

γεια σου ρε τακι με τα ωραια σου..... ακόμα θυμάμαι το γελιο στο πρώτο rwyb στο ελληνικό.... και περιμένω να σε δω τη 8α κάνεις με τον ηλια.... αν ποτέ πατήσετε βεβαια.....

Link to comment
Share on other sites

γεια σου ρε τακι με τα ωραια σου..... ακόμα θυμάμαι το γελιο στο πρώτο rwyb στο ελληνικό.... και περιμένω να σε δω τη 8α κάνεις με τον ηλια.... αν ποτέ πατήσετε βεβαια.....

Ελα ρε Βασίλη, είχε πολύ γέλιο στο RWYB, καλά περάσαμε!!! Κρίμα που μας τελείωσαν τόσο νωρίς στην Αττική, κρίμα, γιατί τελικά λίγοι ξεσπιτώνονται για να τρέχουν εκτός Αττικής...

Με τον Ηλία έχει πολύ πλάκα, έχει αλλάξει το μισό αμάξι, τουρμπίνες, μπλοκέ, AVCR, κλπ, και του λέω, καλά, όλα αυτά τα κάνεις για να με περάσεις; Δώστα μου εμένα, και θα πω οτι με πέρασες χωρίς να πατήσουμε! :thumbsup:

Τα λέμε φίλε!

Link to comment
Share on other sites

'Tiger' μολις ειδα το αμαξι σου... συγκινηθηκα. Το λεω σοβαρα. Ειχα ενα golf Mk2 που απο το 85 ηταν το οικογενειακο μας, σε αυτο εμαθα να οδηγω, και το ειχα για 6 χρονια σαν πρωτο μου αυτοκίνητο (1.6 απο mk3)

Οι σκεψεις που ειχα παλια ηταν να το κανω vr6 η εστω GTI.

Πριν 3 μηνες το αφησα να κοιμαται στο γκαραζ αφου πηρα το scirocco...

Αλλα ακομα το σκεφτομαι...

Οταν ειδα την παρουσιαση του δικου σου καταλαβα καλα τι μπορει να κανει ενας καλος και περιποιητικος ιδιοκτητης.

Ξερεις ειναι αλλο να το σκεφτεσαι πως θα ειναι και αλλο να βλεπεις ενα τελειοποιημενο αποτελεσμα.

Να το χαιρεσαι και να εισαι καλα !

Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Κι εγώ όταν το οδηγώ, αλλά και όταν ακούω ή διαβάζω τέτοια σχόλια, λέω οτι αξίζει ο κόπος τελικά. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία νέα:

Με την ευκαιρία του service, αντικαταστήθηκαν τα εμπρός φρένα με ένα σετ από Golf 4 Gti. Οι δίσκοι είναι 288, δηλ. όχι τρομερά μεγαλύτεροι από τους 280 που φορούσε πριν, αλλά οι δαγκάνες είναι πολύ μεγαλύτερες, και τα φρένα είναι πραγματικές άγκυρες. Το αρχικό δάγκωμα δεν εντυπωσιάζει, λόγω μαμάς τρόμπας 20άρας, αλλά όταν πατήσεις πιο πολύ το αποτέλεσμα είναι πολύ δυνατό. Αλλωστε έχουν φτιαχτεί για να σταματάνε ενάμισυ γρηγορούτσικο τόνο, οπότε για τον δικό μου ένα (πολύ) γρήγορο τόνο είναι αρκετά. Ετσι είναι προοδευτικά, κάτι πολύ χρήσιμο για να φρενάρεις δυνατά χωρίς να τα μπλοκάρεις.

Αφού στρώθηκαν τα φρένα, απόλαυσα χτες το αμάξι σε μια όμορφη και πολύ γρήγορη διαδρομή στην Ν. Εύβοια. Το σύνολο μοτέρ-ανάρτηση-φρένα δουλεύει σε πλήρη αρμονία, και οι δυνατότητές του αναδεικνύονται πλήρως από τα απίστευτα semislick (Toyo R888). Δεν φανταζόμουν τι μπορεί να κάνει ένα set καλά semislick στο αμάξι. Το κράτημα είναι απλά... βεντούζα! Ενα πολύ δυνατό και ελαφρύ μπροστοκίνητο πατάει κάτω απίστευτα καλύτερα έτσι. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε μου ένα θα σου πώ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!

Έφτιαξες το αμάξι που πάντα θαύμαζα ( Golf II ) με τις πιό γ@μ@τες ζάντες ( κατα τη γνώμη μου ) και το μοτέρ που πάντα γούσταρα και απο ότι φαίνεται το έκανες και με επιτυχία και το απολαμβάνεις!!! Μπράβο σου!!!

Μακάρι να είχα το χρόνο και το χρήμα να κάνω κι εγώ κάτι τέτοιο σε ένα δυάρι!!!

Όχι τίποτα άλλο αλλά έχεις και το σωστό χρώμα! ( εγώ πάντα το έλεγα ότι τα γρήγορα αυτοκίνητα πρέπει να είναι κόκκινα....! )

Καλά χιλιόμετρα να έχεις φίλε μου και απροβλημάτιστα!!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.