progduct Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Ναι,τελικα αυτο εννοουσαν,απλα αλλα ειπαν στο τηλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 (edited) παιδια 1) παρατηρησα σημερα (μπορει να το ειχα απο παντα αλλα σημερα το ακουσα) οταν ειμαι με νεκρα παταω λιγο γκαζι και μετα το αφηνω ακουγεται ενα πολυ μικρο σκασιματακι δεν θα το ελεγα ακριβως ετσι αλλα σαν εναν μπασο θορυβο (μικρο). εαν ειχε προβλημα ο καταλυτης δεν θα αναβε κανενα λαμπακι? 2) ακομα παρατηρησα το εξης οταν αναβω το air condition σε πολυ χαμηλες ταχυτητες με κλειστα ραδιοφωνα κλπ ακουω κατι σαν σφυριγματακι. να τονισω οτι πριν 1,5 χρονο αλλαξα στην εγγυηση κομπρεσορα air condition γιατι οταν αφηνα γκαζι με ανοιχτο το aircondition εκανε θορυβο. ξερουμε αν ειναι κατι ? επισης μια και ερχεται χειμωνας βρηκα αυτο http://www.ebay.com/itm/BLACK-FRONT-REAR-FLAT-WIPER-BLADES-For-VW-Polo-09-12-/261510771733?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ce341b415 θα το παρω Edited September 2, 2014 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 παιδια 1) παρατηρησα σημερα (μπορει να το ειχα απο παντα αλλα σημερα το ακουσα) οταν ειμαι με νεκρα παταω λιγο γκαζι και μετα το αφηνω ακουγεται ενα πολυ μικρο σκασιματακι δεν θα το ελεγα ακριβως ετσι αλλα σαν εναν μπασο θορυβο (μικρο). εαν ειχε προβλημα ο καταλυτης δεν θα αναβε κανενα λαμπακι? 2) ακομα παρατηρησα το εξης οταν αναβω το air condition σε πολυ χαμηλες ταχυτητες με κλειστα ραδιοφωνα κλπ ακουω κατι σαν σφυριγματακι. να τονισω οτι πριν 1,5 χρονο αλλαξα στην εγγυηση κομπρεσορα air condition γιατι οταν αφηνα γκαζι με ανοιχτο το aircondition εκανε θορυβο. ξερουμε αν ειναι κατι ? επισης μια και ερχεται χειμωνας βρηκα αυτο http://www.ebay.com/itm/BLACK-FRONT-REAR-FLAT-WIPER-BLADES-For-VW-Polo-09-12-/261510771733?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ce341b415 θα το παρω Για το σφυριγμα στο aor condition μπορω να σου πω με σιγουρια οτι ειναι φυσιολογικος. Αλριβως το ιδιο συμβαινει και στο δικο μου, αλλα και σε ολα τα αυτοκίνητα. Αλλοι τον ακουν αλλοι οχι αλλα οτι υπάρχει, υπάρχει! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 υστερα απο 4,5 χρονια σημερα που το σκεπαζα με την κουκουλα ακουσα απο μπροστα στο καπο ενα θορυβο σαν να δουλευει κατι ενω το ειχα σβησει το αμαξι. ειμαι σιγουρο οτι αυτος ο θορυβος παντα υπηρχε απλα τωρα τον ακουσα. ξερει κανεις τι ειναι? μηπως κανα κυκλωμα για να κρυωνει το αμαξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 υστερα απο 4,5 χρονια σημερα που το σκεπαζα με την κουκουλα ακουσα απο μπροστα στο καπο ενα θορυβο σαν να δουλευει κατι ενω το ειχα σβησει το αμαξι. ειμαι σιγουρο οτι αυτος ο θορυβος παντα υπηρχε απλα τωρα τον ακουσα. ξερει κανεις τι ειναι? μηπως κανα κυκλωμα για να κρυωνει το αμαξι? Η αντλία που γυρνάει το νερό στο τούρμπο για να μην ψήνεται, κατα 99%. Δουλέυει για κανα 15 λεπτο max, ανάλογα τη ζέστη και πόσο σκίσιμο είχε φάει πριν. Ακουγεται ενα πολύ σιγανό buzz απο το μοτέρ (δν μπορώ αν το περιγράψω καλύτερα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Ακριβως, και οταν τελειωσει αυτο το bzzzz ανοιγουν τα βεντιλατερ για 1sec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 οποτε γιατι να βαζουμε τουρμπο timer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 οποτε γιατι να βαζουμε τουρμπο timer? ποιος βαζει turbo timer? ΔΕΝ βαζουμε turbo timer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 γιατι δεν βαζουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 γιατι ειναι άχρηστο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 παιδια τι εργασιες κανουμε στο service 5ετιας του polo gti? βασικα εχω 62000χλμ. οποτε τι πρεπει να αλλαξω σε αυτα τα χλμ με βαση και τα ετη? να μαζευω σιγα σιγα ανταλλακτικα γιατι αντιπροσωπεια δεν θα παω. Λαδια, ολα τα φιλτρα λογικα, μπουζι? , αλλαζω κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 αναλογα τι ειχες αλλαξει στο τελευταιο service... εννοειται μπουζι και τα εχεις αφησει υπερβολικα πολυ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 υπερβολικα πολυ? καθε 60000 δεν ειναι? στο τελευταιο αλλαξα φιλτρο λαδιου, λαδια και υγρα φρενων. ειχα αλλαξει και βαλβολινες με ανακληση νομιζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kixxerr Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Έχω το RCD510 στο πολάκι και έχω την εξής απορία.Προσπαθώ να συνδέσω το κινητό μου στο αμάξι αλλά όταν ανοίγω τα μπλουτούθια δεν αναγνωρίζει το όχημα.Έχει το συγκεκριμένο ηχοσύστημα bluetooth function ή πρέπει να ψαχτώ αλλιώς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 εχει απλα το κουμπι, πρεπει να παρεις το bluetooth module , να γινει εγκατασταση αυτου + μικροφώνου + κωδικοποιηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 απο οτι υπολογισα γυρω στα 166 ευρω θα πληρωσουμε εμεις με polo gti συμφωνα με τους 139 co2 ρυπους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 μια χαρα ειστε μην το πειτε πουθενα... ibiza cupra dsg ,ιδιοα πατωμα, ιδια λαστιχα,ιδιο βαρος,ιδιο μοτερ,ιδιο σασμαν πληρωνει πολυυυυ περισσοτερα .Το ιδιο φυσικα και εγω με scirocco αλλα οκ πες εμενα ειναι πιο βαρυ,πιο φαρδια λαστιχα κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 (edited) μια χαρα ειστε μην το πειτε πουθενα... ibiza cupra dsg ,ιδιοα πατωμα, ιδια λαστιχα,ιδιο βαρος,ιδιο μοτερ,ιδιο σασμαν πληρωνει πολυυυυ περισσοτερα . Το ιδιο φυσικα και εγω με scirocco αλλα οκ πες εμενα ειναι πιο βαρυ,πιο φαρδια λαστιχα κλπ γιατι το cupra τι ρυπους εχει? εδιτ 148co2 εχει επι 1.85 ο ρυπος = 274 Edited November 19, 2015 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Ακριβώς ! Οπως και το Fabia αν δεν κανω λαθος το ιδιο.. Και εγω τους ιδιους ρυπους εχω ...Μιλαμε για 100 ευρω πανω σε ιδια μοντελα...Ψευτικα δηλωμένα νούμερα 99% ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Ακριβώς ! Οπως και το Fabia αν δεν κανω λαθος το ιδιο.. Και εγω τους ιδιους ρυπους εχω ...Μιλαμε για 100 ευρω πανω σε ιδια μοντελα... Ψευτικα δηλωμένα νούμερα 99% ... μιλαμε για εναν ρυπο ειμαι στην απο κατω κλιμακα αχχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 εκανα σερβις σημερα. το γενικο ολα τα φιλτρα ,g12 και μπουζι. 240 ευρω. λαδι βαλαμε 5-40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Πως και 5-40 και όχι 5-30; Πως και 5-40 και όχι 5-30; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Πως και 5-40 και όχι 5-30; Πως και 5-40 και όχι 5-30; απο οτι μου ειπε ο μηχανικος ο οποιος ειναι δικος μου ανθρωπος και εχει δουλεψει και μεσα στην vw. η οδηγια που τους εχει δωθει απο την vw σχετικα με το gti ειναι να βαζουν 5-30 για service μεγαλης διαρκειας δηλαδη για αλλαγη λαδιων στις 30000 χλμ (longlife) και 5.40 για αλλαγη λαδιων καθε 15.000 χλμ. την οδηγια αυτη την ειδα ο ιδιος και στον υπολογιστη που ειχε. πατησαμε πανω στο μοντελο μου στην κατηγορια λιπανση κινητηρα και εβγαλε αυτες τις δυο επιλογες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Ναι, και το manual γράφει ότι για 5w-40 θέλει αλλαγή κάθε ένα έτος ή 15.000 χλμ ενώ με 5w-30 ανά 30.000 ή 2 έτη (longlife service). Ισχύει ότι δεν πρέπει να αλλαζουμε συχνά ιξώδες ή είναι ράδιο αρβύλα; Πχ εγω έχω το 1.2 tsi και εβαζα 5-40 (μου το ξεκίνησαν έτσι δηλαδή στο πρώτο service και ειπα να μην το αλλάξω μετά) απλώς σκεφτόμουν να το γυρνουσα σε 5w30 αλλά δίστασα είναι η αλήθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 απο οτι μου ειπε δεν εχει ουσια να βαζω 5.30 εφοσον το σερβις το κανω καθε ετος που δεν εχω καν συμπληρωσει 15000 χλμ. οχι οτι γλιτωνω τιποτα στην τιμη ειναι κανα 2 -3 ευρω λιγοτερα το λιτρο το 5 - 40 αλλα δεν λεει κατι αυτο. παρεπιπτοντως αλλαξα και μπουζι στις 64.000 χλμ και ηταν σε σχεδον αριστη κατασταση τα παλια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...