Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Δεν ειναι απαραίτητο να είναι μέσα στην εισαγωγή το σωληνάκι των αναθυμιάσεων! Απλά θα πρέπει να καθαρίζεις και το μικρό φιλτράκι όταν καθαρίζεις και το κανονικό, αν τα έχεις χώρια!

ευχ για την γρήγορη απάντηση- οπότε αυτό που 'εχω ακούσει για λάδωμα της πεταλουδας (από τις αναθυμιάσεις λαδιου) κυρίως για τα ατμοσφαιρικά σε εμάς δεν υπάρχει πρόβλημα εάν δεν γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ομως ειναι αν κανει δουλεια και αξιζει τα λεφτα της γιατι τα 320 ειναι πολλα για εισαγωγη ειδικα αν δε σου δινει και τιποτα περαν του πιο σπορ ηχου.

Δεν εχει αποδειχτει οτι πραγματικα κερδιζεις τιποτα σε πρωτο σταδιο στα 1400αρια.

Τουλαχιστον αυτο μου λενε και καποιοι 'ειλικρινεις' προγραμματιστες απο επωνυμες και μη εταιριες.

Link to comment
Share on other sites

oso αφορα το αν εχει διαφορα ενα τσι με εισαγωγη ή όχι, εχω να πω οτι το δικο μου τσι με προγραμμα στα 200 περιπου αλογα, οταν αλλαξα το ελευθερο φιλτρο (ουτε καν εισαγωγη κιτ) και εβαλα το μαμα μεχρι να στεγνωση απο το καθαρισμα το ελευθερο, ειδα μεγαλη διαφορα (τηρουμενον των αναλογιων βεβαιως) σε σχεσει με το κανονικο οταν ειχα δλδ το ελευθερο.

Απο αυτο φανταζομαι οτι σε ενα ολοκληρομενο κιτ εισαγωγης που λογικα εχει καλυτερο αποτελεσμα απο το ελευθερο, η διαφορα θα ειναι ακομα μεγαλυτερη και καθε αλλο παρα αμελητεα...Οποτε μην λεμε οτι η εισαγωγη δεν δινει αλογα ειναι αμελητεα δεν τα καταλαβαινεις και αλλα τετοια...Υπαρχει διαφορα και στην ουσια αλλα κ στην αισθηση του κινητηρα κυριος σε αυτοκινητα με προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι δεν δινει δεν το λεμε μονο εμεις το λενε ακομα και οι βελτιωτες που ακομα σε ορισμενες περιπτωσεις (εχει τυχει σε μενα) εμπορευονται και αυτα τα συστηματα, ειτε λεγονται πιο ελευθερα φιλτρα ειτε ολοκληρο κιτ.

Βεβαιωμενα και δυναμομετρημενα δεν εχει αποδειχτει οτι δινουν οσο ισχυριζεται, ειδικα σε βελτιωσεις της κατηγοριας μας.

Τωρα αν σου αρεσει ο ηχος που βγαζουν ειναι αλλη περιπτωση.

Και εγω αν εβαζα θα το εκανα μονο γι'αυτο γιατι το δικο μου με δυσκολια το ακουω οταν ανεβαζει.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι δεν δινει δεν το λεμε μονο εμεις το λενε ακομα και οι βελτιωτες που ακομα σε ορισμενες περιπτωσεις (εχει τυχει σε μενα) εμπορευονται και αυτα τα συστηματα, ειτε λεγονται πιο ελευθερα φιλτρα ειτε ολοκληρο κιτ.

Βεβαιωμενα και δυναμομετρημενα δεν εχει αποδειχτει οτι δινουν οσο ισχυριζεται, ειδικα σε βελτιωσεις της κατηγοριας μας.

Τωρα αν σου αρεσει ο ηχος που βγαζουν ειναι αλλη περιπτωση.

Και εγω αν εβαζα θα το εκανα μονο γι'αυτο γιατι το δικο μου με δυσκολια το ακουω οταν ανεβαζει.

Κιρρα: Εχεις προγραμμα?Αν ναι, αν μπορεις να βρεις ενα ελευθερο φιλτρο (που δεν θελει να κανεις τπτα απλα βγαζεις βαζεις) κουμπωσε το πανω κανε μια βολτα και μετα φορεσε ξανα το μαμα...Αν δεν διαπιστωσεις διαφορα αισθητη οσο αφορα κυριος την προθυμια του αυτοκινητου στο γκαζι θα μου φανει πολυ περιεργο γιατι εγω οπως σου ειπα σε αναλογη περιπτωση προσεξα αισθητη διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

Κιρρα: Εχεις προγραμμα?Αν ναι, αν μπορεις να βρεις ενα ελευθερο φιλτρο (που δεν θελει να κανεις τπτα απλα βγαζεις βαζεις) κουμπωσε το πανω κανε μια βολτα και μετα φορεσε ξανα το μαμα...Αν δεν διαπιστωσεις διαφορα αισθητη οσο αφορα κυριος την προθυμια του αυτοκινητου στο γκαζι θα μου φανει πολυ περιεργο γιατι εγω οπως σου ειπα σε αναλογη περιπτωση προσεξα αισθητη διαφορα...

+100000000

Link to comment
Share on other sites

Κιρρα: Εχεις προγραμμα?Αν ναι, αν μπορεις να βρεις ενα ελευθερο φιλτρο (που δεν θελει να κανεις τπτα απλα βγαζεις βαζεις) κουμπωσε το πανω κανε μια βολτα και μετα φορεσε ξανα το μαμα...Αν δεν διαπιστωσεις διαφορα αισθητη οσο αφορα κυριος την προθυμια του αυτοκινητου στο γκαζι θα μου φανει πολυ περιεργο γιατι εγω οπως σου ειπα σε αναλογη περιπτωση προσεξα αισθητη διαφορα...

Ναι εχω και μαλιστα εχω δοκιμασει 3 διαφορετικα συνολικα με το τελευταιο (revo) να το εχω πανω ενα χρονο γιατι βαρεθηκα το βαλε βγαλε.

Για ελευθερο δεν το εχω κανει, το μονο που εχω κανει ειναι να βγαλω τον 'πνιχτη' οπου και ειδα διαφορα στο δυναμομετρο ειδικα στα ψηλα.

Χωρις εξατμιση δεν μπορω να πιστεψω οτι ελευθερη εισαγωγη θα κανει περισσοτερη δουλεια απο την αφαιρεση του 'πνιχτη'.Ισως μια καλυτερη αποκριση στο γκαζι ναι μπορω να το καταλαβω.

Επαναλαμβανω οτι και στα τρια προγραμματα που εβαλα κανενας δεν προτεινε εισαγωγη για καλυτερη αποδοση παρα μονο αν συνοδευεται απο ολοσωμη εξατμιση και αυτο οπως εχω πει για 5-10 αλογα συνολικα και στα ψηλα.

Το τι εντυπωση δινει ενα αυτοκινητο και το τι ισχυει πραγματικα εχει διαφορα.

Γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους εμπορους που δινουν τα κιτ εισαγωγων δεν εγγυαται καλυτερη αποδοση με γνωμονα μετρηση σε δυναμομετρο πριν και μετα?

Εγω εχω πει οτι αν πραγματικα μου δινει αυτα που υποσχονται, 5-10 αλογα σε δυναμομετρηση, τοτε

να την παρω και να πληρωσω και την δυναμομετρηση. Αν ομως οχι τοτε να την παρουν πισω και να πληρωσουν αυτοι την δυναμομετρηση. Αυτο δεν ειναι το σωστο? Ποιος το κανει ομως και γιατι δεν το κανουν?

Τελος παντων το θεμα ειναι να ειναι ο καθενας ευχαριστημενος με το αυτοκινητο του και αν το να βαλει καποιος εισαγωγη η οτιδηποτε αλλο σε βοηθαει σ' άυτο τοτε δεν πεφτει λογος σε κανεναν αλλο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Ναι εχω και μαλιστα εχω δοκιμασει 3 διαφορετικα συνολικα με το τελευταιο (revo) να το εχω πανω ενα χρονο γιατι βαρεθηκα το βαλε βγαλε.

Για ελευθερο δεν το εχω κανει, το μονο που εχω κανει ειναι να βγαλω τον 'πνιχτη' οπου και ειδα διαφορα στο δυναμομετρο ειδικα στα ψηλα.

Χωρις εξατμιση δεν μπορω να πιστεψω οτι ελευθερη εισαγωγη θα κανει περισσοτερη δουλεια απο την αφαιρεση του 'πνιχτη'.Ισως μια καλυτερη αποκριση στο γκαζι ναι μπορω να το καταλαβω.

Επαναλαμβανω οτι και στα τρια προγραμματα που εβαλα κανενας δεν προτεινε εισαγωγη για καλυτερη αποδοση παρα μονο αν συνοδευεται απο ολοσωμη εξατμιση και αυτο οπως εχω πει για 5-10 αλογα συνολικα και στα ψηλα.

Το τι εντυπωση δινει ενα αυτοκινητο και το τι ισχυει πραγματικα εχει διαφορα.

Γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους εμπορους που δινουν τα κιτ εισαγωγων δεν εγγυαται καλυτερη αποδοση με γνωμονα μετρηση σε δυναμομετρο πριν και μετα?

Εγω εχω πει οτι αν πραγματικα μου δινει αυτα που υποσχονται, 5-10 αλογα σε δυναμομετρηση, τοτε

να την παρω και να πληρωσω και την δυναμομετρηση. Αν ομως οχι τοτε να την παρουν πισω και να πληρωσουν αυτοι την δυναμομετρηση. Αυτο δεν ειναι το σωστο? Ποιος το κανει ομως και γιατι δεν το κανουν?

Τελος παντων το θεμα ειναι να ειναι ο καθενας ευχαριστημενος με το αυτοκινητο του και αν το να βαλει καποιος εισαγωγη η οτιδηποτε αλλο σε βοηθαει σ' άυτο τοτε δεν πεφτει λογος σε κανεναν αλλο.

Δικιο εχεις ως προς το τελευταιο εγω προσωπικα θα σου προτεινα ενα ελευθερο φιλτρο που ειναι οικονομικο ευκολο στην τοποθετηση και στο κατωκατω δεν το αλλαζεις κιολας απλα το καθαριζεις...Αν το βαλεις θα με θυμηθεις...

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμαζα απο περιεργεια αλλα εχω ενα προβληματισμο σχετικα με το αν φιλτραρει αποτελεσματικα τα μικροσωματιδια γιατι φυσιολογικα θα πρεπει να εχει μεγαλυτερα 'ανοιγματα' απο

τα κανονικα φιλτρα. Αν δεν φιλτραρουν αποτελεσματικα μπορει να υπαρχει θεμα οπως καταλαβαινεις.

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμαζα απο περιεργεια αλλα εχω ενα προβληματισμο σχετικα με το αν φιλτραρει αποτελεσματικα τα μικροσωματιδια γιατι φυσιολογικα θα πρεπει να εχει μεγαλυτερα 'ανοιγματα' απο

τα κανονικα φιλτρα. Αν δεν φιλτραρουν αποτελεσματικα μπορει να υπαρχει θεμα οπως καταλαβαινεις.

Όλα τα Panel φίλτρα και πόσο μάλλον τα Ελεύθερα (χοάνες κτλ.) φιλτράρουν λιγότερο καλά τον εισερχόμενο αέρα και έτσι περνάνε περισσότερα μικροσωματίδια μέσα στην μηχανή. Για αυτό μάλιστα και η αυξημένη απόδοση των φίλτρων αυτών.

Αποτελέσματα από test φιλτραρίσματος : http://www.balancemotorsport.co.uk/main.asp?category=Air+Filters

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Πάντως από χοάνη μου έχουν βρωμίσει τα μπεκ παλιά, από φίλτρο panel όχι. Ένα πιο ελεύθερο φίλτρο δεν κάνει τόση ζημιά, σε σχέση με μία χοάνη.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από χοάνη μου έχουν βρωμίσει τα μπεκ παλιά, από φίλτρο panel όχι. Ένα πιο ελεύθερο φίλτρο δεν κάνει τόση ζημιά, σε σχέση με μία χοάνη.

+1.000

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι όλα τα panels καλά και όλες οι χοάνες κακές!!! Μη τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι!!!

Αυτή η μανία μας να γενικεύουμε την προσωπική μας εμπειρία δεν είναι σωστή!

Υπάρχουν και κακά panels και καλές χοάνες-βαρελάκια!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από χοάνη μου έχουν βρωμίσει τα μπεκ παλιά, από φίλτρο panel όχι. Ένα πιο ελεύθερο φίλτρο δεν κάνει τόση ζημιά, σε σχέση με μία χοάνη.

Αυτο ακριβως φοβαμαι και εγω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατόν το "χαρτόνι" των απλών φίλτρων να είναι πιο καλό από το "'ύφασμα" ή "foam" των χοανών-βαρελάκια.

Επειδή το υλικό των απλών φίλτρων είναι πιο χοντρό και πιο "πολύ" και σε σχήμα σερπαντίνας δεν σημαίνει ότι συγκρατούν τα μικρο-σωματίδια! Το ίδιο θα μου πείτε και για τις χοάνες-βαρελάκια βέβαια, δεν φέρνω αντίρρηση!

Αλλά πάντα έχει σημασία το "πως" χρησιμοποιούν οι εταιρίες τα υλικά σε συνδυασμό με το ιδίως των υλικών!

Παράδειγμα:

Το forge βαρελάκι που φοράω εδώ και 2 χρόνια στο αμάξι μου είχε μια ατέλεια κατ' εμέ! Στο πίσω μέρος του κώνου είχε μια μεταλλική σήτα-σουρωτήρι! Από εκεί μπορούσε να περάσει "η σάρα και η μάρα". Από την αρχή που το είδα λοιπόν το έφραξα με κομμάτι λάστιχο και κόλλα-σιλικόνη...

Ανεπίτρεπτο για μένα τέτοια ατέλεια αλλά τώρα είμαι εντάξει.

Έπειτα -και για παραπάνω φιλτράρισμα- έχω βάλει μέσα στο βαρελάκι και κομμάτι foam στα τοιχώματά του...

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατόν το "χαρτόνι" των απλών φίλτρων να είναι πιο καλό από το "'ύφασμα" ή "foam" των χοανών-βαρελάκια.

Επειδή το υλικό των απλών φίλτρων είναι πιο χοντρό και πιο "πολύ" και σε σχήμα σερπαντίνας δεν σημαίνει ότι συγκρατούν τα μικρο-σωματίδια! Το ίδιο θα μου πείτε και για τις χοάνες-βαρελάκια βέβαια, δεν φέρνω αντίρρηση!

Αλλά πάντα έχει σημασία το "πως" χρησιμοποιούν οι εταιρίες τα υλικά σε συνδυασμό με το ιδίως των υλικών!

Παράδειγμα:

Το forge βαρελάκι που φοράω εδώ και 2 χρόνια στο αμάξι μου είχε μια ατέλεια κατ' εμέ! Στο πίσω μέρος του κώνου είχε μια μεταλλική σήτα-σουρωτήρι! Από εκεί μπορούσε να περάσει "η σάρα και η μάρα". Από την αρχή που το είδα λοιπόν το έφραξα με κομμάτι λάστιχο και κόλλα-σιλικόνη...

Ανεπίτρεπτο για μένα τέτοια ατέλεια αλλά τώρα είμαι εντάξει.

Έπειτα -και για παραπάνω φιλτράρισμα- έχω βάλει μέσα στο βαρελάκι και κομμάτι foam στα τοιχώματά του...

Χα χα εχεις δικιο εσυ ξερεις καλυτερα απο τους μηχανικους και σχεδιαστες της forge , ω ρε πατενταδες ειπαμε , ( εχω και εγω την ιδια και δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο , βασικα οταν αγοραζω 1 επωνυμο προιον μετα απο ερευνα θεωρω πως ειναι καταλληλο για χρηση , ΛΑΘΟΣ ? )

Link to comment
Share on other sites

Χα χα εχεις δικιο εσυ ξερεις καλυτερα απο τους μηχανικους και σχεδιαστες της forge , ω ρε πατενταδες ειπαμε , ( εχω και εγω την ιδια και δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο , βασικα οταν αγοραζω 1 επωνυμο προιον μετα απο ερευνα θεωρω πως ειναι καταλληλο για χρηση , ΛΑΘΟΣ ? )

Το ότι είναι επώνυμο προϊόν δεν αναιρεί τα πιθανά λάθη-ατέλειες!

Ως "μηχανολόγος-σχεδιαστής αυτοκινήτων" μπορώ να έχω κρίση για το εάν ένα εξάρτημα-προϊόν που βάζω στο αμάξι μου: είναι κατάλληλο όπως είναι ή θέλει μετατροπή-πατέντα-τροποποίηση!!!

Μη ξεχνάτε ότι όλα αυτά τα βαρελάκια-χοάνες έχουν φτιαχτεί για χρήση σε αγώνες, και όχι για καθημερινή χρήση! Νομίζω η BMC το γράφει και στο website της...

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

τετοιου τυπου προιοντα που εχουν σκοπο την βελτιωση της αποδοσης 1 αυτοκινητου ειτε μικρη ειτε μεγαλη πρεπει να αναφερουν τετοια μυνηματα - προειδοποιησεις , δηλ ειναι σαν να βλεπεις σε 1 πακετο τσιγαρα πως βλαπτει την υγεια προκαλει καρκινο κτλ , και στην τελικη υπαρχουν μεγαλες πιθανοτητες σε ενα race track οπως λεει να εχει χωμα - νερα - ποταμια βροχη - χιονια πραγμα που καθιστα την μελετη και κατασκευη του προιοντος απο ειδικους που εχουν προβλεψει αυτες τις συνθηκες ,,,,,,, αρα σε καθημερινη χρηση σε συνθηκες πολης δεν παιζει να αντιμετωπισεις ουτε τις μισες απο τις παραπανω περιπτωσεις

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν καταλαβαίνεις ότι ΔΕΝ είναι για καθημερινή χρήση:

http://www.bmcairfil...tail.asp?ID=681

Τα τσιγάρα δηλαδή λένε ψέματα ότι σκοτώνουν??? Δεν πρέπει να τους πιστέψουμε???

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.